Δευτέρα, 15 Ιουλίου 2019

ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ. ΑΝΟΙΞΑΝ ΟΙ ΠΥΛΕΣ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ (βίντεο)





ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΟΗΜΟΝΕΣ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ, ΑΥΤΟΣ Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ, ΕΙΝΑΙ... Η ΑΠΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΕΦΙΑΛΤΗ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ!



Λυπάμαι, αλλά ως λαός, δεν βάλαμε μυαλό.


Απο την ΣΚΥΛΛΑ στην ΧΑΡΥΒΔΗ και από την ΧΑΡΥΒΔΗ ΣΤΗ ΣΚΥΛΛΑ!



Αφου λοιπόν ως λαός είμαστε ανεπίδεκτοι μαθήσεως, θα πρέπει να τιμωρηθούμε... και θα τιμωρηθούμε πολύ σκληρά... ανελέητα...

Γιατί παρά την ΝΟΘΕΙΑ ΤΗΣ SINGULAR LOGIC, είχαμε μια τελευταία ευκαιρία να ανατρέψουμε ΟΛΟ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΞΕΝΟΔΟΥΛΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ και δεν το πράξαμε...



Λαός που συνήθισε να ζει στα κομματικά μαντριά... λαός που ξέμαθε ν' αγαπάει την Πατρίδα του... λαός που κοιτάζει μόνον τον κώλο του και την μιζέρια του... λαός που έχασε όλες τις ΑΞΙΕΣ και τα ΙΔΑΝΙΚΑ του... λαός ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΟΤΙΜΟ, ΤΣΙΠΑ ΚΑΙ ΜΠΕΣΑ.

Και ψήφισε και ξαναψήφισε ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΣ ΤΟΥ...
ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΝΤΕΤΑΛΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΦΕΝΤΕΣ ΤΟΥ, ΝΑ ΔΙΑΜΕΛΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.



Τα γράφω χρόνια τώρα... λίγοι κατάλαβαν τι έχω γράψει... λίγοι συνειδητοποίησαν  πως Η ΛΕΥΤΕΡΙΑ, ΚΕΡΔΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΙΜΑ... 



Η πλειοψηφία, ναρκωμένη από τις ψευδαισθήσεις,  τρέχει να υποβάλει τα σέβη της και την υποταγή της στους ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ... 



Παρακολουθώντας διαδικτυακά τα αποτελέσματα των σημερινών εκλογών, επιβεβαιώνομαι για μια ακόμη φορά δυστυχώς, πως αυτός ο λαός, στο ποσοστό  που προσήλθε στις κάλπες  και ψήφισε κόμματα (εξαιρώ το ποσοστό αποχής που απ' όσο γνωρίζω, είναι στο 55%, αγνοώ τα άκυρα και τα λευκά), επέλεξε τον ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ.
Γι αυτό και προτίμησα να σιωπήσω για κάποιες ώρες...  




Ένας φίλος, μου έστειλε το παρακάτω λινκ.

 Ένας θρίαμβος του Κυριάκου, μία ευκαιρία για την χώρα

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΟΗΜΟΝΕΣ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ, ΑΥΤΟΣ Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ, ΕΙΝΑΙ... Η ΑΠΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΕΦΙΑΛΤΗ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ!



Το γιατί, θα το αντιληφθείτε παρακολουθώντας το παρακάτω βίντεο, όπου ο ομιλών στρατηγός ε.α. Γεώργιος Αϋφαντής, αποκαλύπτει αυτά που έπονται...

Και μπορεί πολλά από αυτά να τα έχω γράψει  στα σχόλιά μου στις διάφορες αναρτήσεις εδώ και καιρό, αλλά για λόγους που δεν θα αποκαλύψω προς το παρόν,  τα όσα  λέει ο στρατηγός, λαμβάνουν μεγαλύτερες και πιο τρομακτικές διαστάσεις και θα εμπιστευθώ τις συγκεκριμένες αποκαλύψεις του.




Κυρίες και κύριοι, ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΞΕΚΙΝΑ Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΦΑΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ (όσους έχουν απομείνει ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, γιατί το μεγαλύτερο μέρος του είναι μπασταρδεμένο, γενιτσαροποιημένο και ανθελληνικό).



Τι ακολουθεί;;;

1. ΑΝΕΞΑΡΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ!



2. ΑΝΕΞΑΡΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ!



3. ΜΕΙΩΣΗ ΣΥΝΟΡΩΝ!



4. ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ!




5. ΝΕΟ ΣΤΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΒΡΑΪΛΑ, ΚΟΜΜΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΒΕΙ ΜΕΡΟΣ ΣΤΙΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2020.
ΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΡΕΥΜΑΤΑ, ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΠΟ ΕΒΡΑΙΟ-ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ, ΠΡΑΚΤΟΡΙΑ, ΠΕΜΠΤΟΦΑΛΑΓΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΑΤΑΝΙΚΩΝ ΠΡΕΣΒΕΙΩΝ.
ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΠΟΛΛΩΝ... "ΜΑΤΡΙΩΤΩΝ" ΚΑΙ... "ΜΠΑΤΡΙΩΤΙΣΣΩΝ".





6. ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ!






7. Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΜΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ, ΘΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΘΕΙ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ.





8. Η ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΡΗΤΗ, ΜΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ, ΘΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΘΕΙ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ.

 Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΡΗΤΗ ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ IMAGES

9. Η ΚΥΠΡΟΣ ΘΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΘΕΙ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ... ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΟ.



Αυτά είναι τα σχέδια του ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΤΗ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΤΡΑΜΠ, ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΤΗ ΝΕΤΑΝΙΑΧΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΡΟΤΣΙΛΝΤ.



ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ, που να χτυπιόμαστε κάτω.

ΟΙ ΠΥΛΕΣ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ ΑΝΟΙΞΑΝ, ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ. 




Η ΣΩΤΗΡΙΑ, ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΠΟΤΑΜΟΥΣ ΑΙΜΑΤΟΣ.


Καλλιόπη Σουφλή

Υ.Γ.1.  Δεν έχει έρθει η ώρα να μιλήσω και να αποκαλύψω κάτι για τα ... "ΥΠΟΓΕΙΑ ΠΡΑΚΤΟΡΙΑ"
Είμαστε όμως αρκετοί αυτοί που γνωρίζουμε... 

Υ.Γ.2. Διαβάστε στο τέλος και τον ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. (Με κλικ πάνω στις εικόνες, τις μεγενθύνετε)




ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΫΦΑΝΤΗ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΚΑΨΙΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

https://youtu.be/nVjcZ7UfZC8



















ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

130 σχόλια:

  1. Γιατί θα έχει εκλογές το 2020;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί θα έχουμε ψήφιση νέου Προέδρου Δημοκρατίας, και επειδή βιάζονται να ολοκληρώσουν τον αφανισμό της Ελλάδας, και επειδή οι επόμενες εκλογές θα γίνουν με την απλή αναλογική, ώστε να μπουν μέσα και... ΟΙ ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ.

      Διαγραφή
    2. Αν είναι έτσι τότε έχουμε αναβολή προφητειών για 2024.Προσωπικα πιστεύω ότι αν γίνουν μέσα στο 20 θα ξαναεκλεγει ο Μητσοτάκης.Θα του δώσουν χρόνο όπως έκαναν και με τον Τσίπρα τον πρώτο εξάμηνο μετα την κωλοτουμπα του δημοψηφίσματος.

      Διαγραφή
    3. Προφανώς εκλογές το 2020, για να γίνει ακόμη πιο κουρκούτι το κεφάλι του ευρωπέους Ελληναρά! Και φυσικά θα νομίζει ότι παρόλη την αποχή της τάξεως του 55%, όπως γράφεται στην ανάρτηση και είναι βέβαιο, καθώς και το σχετικό πείραγμα από την SINGULAR LOGIC η οποία ανακοινώνει τα αποτελέσματα, ότι η μισή Ελλάδα θέλει Κούλη!!!!!!!
      Κατά τ'άλλα, καθόλα δημοκρατικά εκλεγμένα τα κόμματα στην βουλή των Ελλήνων!

      Διαγραφή
  2. Το οτι δεν θα ναι στην βουλη η Χ.Α θαπρεπε να σας ευχαριστει..δεν καταλαβαινω τα περι πυλες!
    Ο μιχαλολιακος που ξοδεψατε χωρο και ωρες αναλυσης με αναρτησεις φροντησαν ουρανιες δυναμεις κ πετυχε το ποθητων πολλων!
    Απο δω και για 4 χρονιαα ειναι μια υπεροχη παρεα στην βουλη με πλουσιο "μπαξε"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά, δεν αντιληφθήκατε τίποτα απ' όσα διαβάσατε.
      Εσάς, σας καίει η Χ.Α.
      Νοίζω πως ήμουν σαφέστατη... ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΛΗΡΟΥΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΣΤΟΥΣ ΟΒΡΙΟΥΣ, ΟΤΙ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΠΟΛΟ.
      Η Χρυση Αυγη, εξυπηρέτησε την προηγούμενη κυβέρνηση εκεί που έπρεπε και έκανε την "αντιπολίτευση" που την διέταξαν να κάνει..

      Διαγραφή
    2. Τιποτα δεν με καιει(δεν διακατεχομαι απο εμμονες η εμπαθιες)διαβαζω να ενημερωνομαι κ εχω κριση.
      Ανεφερα το αυτονοητο που εγω καταλαβα διαβαζοντας το σαιτ σας οτι τοσες ωρες σπαταλισατε τοσα αρθρα και αναφορες και θα πρεπε να σας χαροποιει τα νεα της Χ.Α
      Αποδειξεις για οβριους (υπο μορφης γραπτης συμφωνιας) με κομματα δεν εχω,ισως στο μελλον υπαρξουν κ μαθουμε κ ευχαριστως να το ασπαστω!
      Με υπονιες η πιθανοτητες δεν γινετε ενημερωση (οπως και οτι με κλανιες δεν βαφουμε αυγα)
      Τωρα για τις πυλες της κολασεως δεν ξερω αλλα σιγουρα θα ερθουν πραγματα που θα θυμιζουν οχι πυλες(που περασαμε ηδη ολο αυτον .τον καιρο)αλλα τα οπισθια της κολασεως!

      Διαγραφή
    3. Κρίμα... δεν σκεφθήκατε ότι σαν δημοσιογράφος, είμαι σε θέση να γνωριζω κάποια πράγματα που δεν μπορεί να γνωρίζει ο μέσος πολίτης.
      Λυπάμαι πολύ περισσότερο από εσάς, γιατί ξέρω πως δεν παλεύεται το τέρας των εβραιοσιωνιστών.

      Διαγραφή
    4. Εγώ σας παραδέχτηκα για το Μάτι.Για την Χρυσή Αυγή δεν έχω πεισθεί.Ο λόγος είναι ότι οι θέσεις τους δεν ήταν υπέρ σιωνιστών.Οι Σιωνιστές ήθελαν και θέλουν την αποκοπή της Μακεδονίας η χρυσή αυγή έλεγε όχι στο ξεπούλημα.

      Επίσης δεν ψήφισε ποτέ μνημόνιο.Το ότι δεν είχε σωστή τακτική κομματική να ελιχθεί ώστε να επιβιώσει ναι.Το ότι ο αρχηγός της δεν είχε την διορατικότητα και οξυδέρκεια πάλι ναι.

      Όμως ότι εξυπηρέτησε σιωνιστές αποκλείεται.Μονο ο σκουφακιας ο οποίος είναι ένας από αυτούς που μιλούσε εναντίον της με πάθος είναι από αυτούς που πήρε τα διαπιστευτήρια των ακατανομαστων λέει πολλά.

      Καθως και οι εντολές που πήρε ο αλλος σκουφακιας από τους ακατανομαστης Αμερικής να τους εξοντώσει και τους δύο φονους που ακολούθησαν.

      Όλο αυτό το ιστορικό δείχνει ότι δεν εξυπηρέτησε άνομα συμφέροντα της ακατανομαστης φυλής.

      Το τι λένε στα κανάλια για την εξαφάνιση της από τον πολιτικό χάρτη στα κανάλια επιβεβαιώνει τα παραπάνω.

      Διαγραφή
    5. Όλες οι διώξεις της Χ.Α. ήταν στημένες από τους εβραιοσιωνιστές, για να πειστεί το ηλίθιο πόπολο, να στηρίξει Χ.Α.
      Και μπορεί να έλεγαν πως είναι κατά του συστήματος, ΑΛΛΑ:
      1. Ο Μιχαλολιάκος ανέλαβε την πολιτική ευθύνη για την δολοφονία Φύσσα, τρεις μέρες (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) πριν τις εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου 2015, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΗΣ Χ.Α. που είχαν ανέλθει επικίνδυνα και δεν θα ήταν εύκολα διαχειρίσιμα από το σύστημα.
      2. ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΗΝ "ΚΑΡΤΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ", ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΕΝΗ.
      3. ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΗΝ ΘΑΝΟΥ!
      5. ΕΠΑΙΞΑΝ ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
      6. ΕΔΙΩΞΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ.
      7. ΕΞΙΩΞΑΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ.

      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΊΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΏΝ... ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΟΛΑ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΟ ΦΩΣ...

      Υ.Γ. Δεν με προβληματίζει που δεν έχετε πεισθεί για τον βρώμικο ρόλο του Μιχαλολιάκου και της κολλητής του κλίκας...
      Κάποια στιγμή, θα πεισθείτε, από την εξέλιξη των γεγονότων.

      Διαγραφή
    6. Πλέον δεν έχει σημασία αν κα Σουφλή έχω πεισθει ή όχι.Ουτε καν με ενδιαφέρει.Εξαϋλώθηκε αυτό το κόμμα.Οπως ψηφίζει ο Ελληνικός λαός δεν έχει νόημα αν υπάρχει ή όχι η χρυσή αυγή στο κοινοβούλιο.

      Για την ανάληψη πολιτικής ευθύνης του Φύσσα έχετε δίκιο.Ειναι ένα στοιχείο σοβαρό.Το κρίμα είναι μόνο που χάθηκαν δύο άνθρωποι στα καλά καθούμενα για ένα κόμμα οποίο να είναι αυτό.Ειναι ένα παράδειγμα γιατί δεν πρέπει να στηρίζει κανένας με φανατισμό κόμματα και να ταυτίζεται με κόμματα.

      Διαγραφή
    7. Η άδικη θυσία των δυο παιδιών, είναι αυτό που θα στιγματίζει ες αεί την Χ.Α... και το αίμα, θα ζητήσει εκδίκηση... και θα την πάρει... να είστε βέβαιος/α, όσα χρόνια κι αν περάσουν.

      Συμφωνώ απολύτως με την τελευταία σας πρόταση.
      Η κομματικοποίηση, προκαλεί απουσία συνείδησης και ορθής κρίσης.

      Διαγραφή
    8. Βασικα καλό θα ήταν θα βρεθεί ποιος το έκανε και να στιγματιστει αυτός.Βρισκοντας τον δολοφόνο θα βρουμε ίσως και τους ηθικούς αυτουργούς.
      Όμως φοβάμαι ότι αυτό που έγινε έγινε από πολύ σκοτεινά κέντρα που όλοι μας υποψιαζόμαστε.

      Διαγραφή
  3. Οι μεγαλητεροι προδοτες ολλων των εποχων ειναι οι σημερινοι ψευτοελληνες ,ολλα ταλλα ειναι φλιαριες . Μια λαικη λεει οποιος δεν στηριζει το σπιτι του θα πεση και θα τον πλακωσει.Για χαρα..................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υφυπουργός Άμυνας ο Αλκιβιάδης Στεφανής λεει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Μς τέτοια αποτελέσματα εκλογικά τι να υποθέσουμε;Ότι η Ελλάδα έφυγε από τον Χριστό.
      Νέα Δημοκρατία με στελεχοι που κάνουν τεμεναδες στις γνωστές...Σύριζα δεύτερο κόμμα δηλωμένοι αθεοι-αντιχριστοι φίλοι των γκέϊ και των λαθρο.Κι όμως οι Έλληνες τους επιδοκιμασαν.

      Διαγραφή
    2. Κάποιοι προτίμησαν μασόνια και αντίχριστους αποβάλλοντας εωσφοριστες.Τι να πω.Σπουδαια πρόοδος.

      Διαγραφή
    3. Μας εφεραν προ τετελεσμενων γεγονοτων.αναμεσα στην σκυλα και στη χαρυβδη.παντως την εφαγε την σφαλιαρα του το τσιπρισταν.η επομενη φαση ειναι να παρουμε τα οπλα και αντι για ψηφο να τους στειλουμε στον ψοφο.ομως θα επεμβη ο θεος.παντα επεμβαινη.το μονο που ευχομαι ειναι να μας βρει ολους τους ελληνες κοντα του με την καρδια μας.ο παντοκρατωρας ιησους χριστος κανη κουμαντο και οχι ο κοσμοκρατορας διαβολος.καθε μερα μας προσφερει ο θεος πατερας μας δωρεαν την δυναμη του δια μεσου των μυστηριων στις εκκλησιες μας.δεν εχουμε παρα να τις γεμισουμε ασφυκτικα.

      Διαγραφή
  6. Ξεσηκωμός υπέρ πίστεως και πατρίδας τίποτα άλλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Καρανικας τα μάζεψε από το Μαξίμου ή τον ξέχασαν εκεί πέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΣΚΟΣ ΚΛΥΔΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΜΗΔΕΠΩΠΟΤΕ ΒΥΘΙΖΟΜΕΝΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αλλαγή φρουράς.
    Έφυγε η χρυσή αυγή και ήρθε η Έλληνικη Λυση.Εφυγε το ποτάμι και ήρθε το 25μερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα φανεί σύντομα γιατί και πώς ζουν ανάμεσα μας.Πολλες δουλειές η Νέα Δημοκρατία εννοεί το Ελληνικό.Λες και δεν υπάρχει άλλη Ελλάδα.Για το γάλα του βοσκού στην Ήπειρο;Το βαμβάκι του αγρότη στη λαρσα;Και για κάθε περιοχή υπάρχει τίποτα;Σιγά μην υπάρχει.

    Θα ζήσουμε για μια ακόμη φορά τον πρωθυπουργό της μιας ευκαιριας.Η πλάκα είναι που σε κάθε εκλογές ενεργοποιούνται από απελπισμένους οι προφητείες.

    Πρέπει να αρχίσουμε να πιστεύουμε λίγο περισσότερο στον Θεό,να αρχίσουμε να ζούμε ως ουσιαστικοί χριστιανοί μήπως και δούμε άσπρη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ναι και του κωλου μας τα νιαμερα....ααχαχα! λοιπον ...αυτα..ειναι τα πλανα τους ,εγω μετραω κεφαλια τους που λειπουν ! και εν κατακλειδι ...θα τους φαμε στην μαπα μεχρι και τον τελευταιο !ειναι και αυτη μια τιμωρια....ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ..ΚΑΙ ΧΕΙΡΑ ΚΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΛΘΗ Η ΩΡΑ ,ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ..γουλιαζομαστε κατω σαν χταποδια .Αλλοι θα γκαριξουν ,ο σωζων εαυτω σωθητω και αλλοι θα παιανιζουν το ΙΤΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ,διαλεχτε που θα βρεθητε και ρωτηστε τον εαυτο σας.ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχουμε ότι μας αξίζει. Χώρια την διαφθορά των εκλογών. Όλοι είναι αυτοί που πρέπει να είναι εκεί. Διεφθαρμένος λαός, διεφθαρμένοι πολιτικοί. Και Άγιος να υπήρχε εμείς τον διάβολο θα ψηφίζαμε γιατί η αποστασία μας έκανε να μην έχουμε διάκριση. Τέρμα η Ελλάδα, τέρμα οι Έλληνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω τα είπατε όλα.Αρχοντες και λαός σε κατάσταση αμφίδρομης διαφθοράς.Γι αυτό συμβαίνουν και όλα αυτά με την ηλεκτρονική σκλαβιά που ετοίμασαν και αγωνίζονται να μας επιβάλλουν.

      Διαγραφή
  13. Φερατε τον πανικο.ολα αυτα ειναι γνωστα.απο τον καποδιστρια και μετα δεν υπαρχουν ελληνες ορθοδοξοι στην βουλη.μιλατε λες και πεθανε ο θεος.ο παντοκρατωρ ιησους χριστος κανει κουμαντο και οχι ο κοσμοκρατορας διαβολος.εμεις λογαριαζουμε μονο στις δυναμεις μας τις ανθρωπινες ενω μπορουμε με την προσευχη μας να ζητησουμε βοηθεια απο τον χριστο την παναγια τους αγιους μας και παραλληλα να εξομολογηθουμε τα λαθη μας και τα παθη μας.να κοινωνησουμε τα αχραντα μυστηρια να παρουμε δυναμη και φωτιση.απο αυτα μας κρατανε μακρια για να μην ενεργοποιηθει η δυναμη μας και χασουν την εξουσια τους οι δαιμονες επανω μας.οτι κανουν οτι γινεται ειναι γιατι εμεις οι ιδιοι δινουμε δικαιωμστα στον διαβολο.αυτοι μια χαρα στα σκοτεινα λατρευουν και προσκυνουν τον εξω απο δω.εμεις μεσα στο φως και αρνουμεθα την κυριακη να παμε στην εκκλησια.πρεπειομως το σαββατο να νηστεψουμε και να μην ξενυχτησουμε στα καταγωγια παντος τυπου.καταφεραν τα ερπετα με την αρνητικη προπαγανδα τους για τους ιερεις μας και την εκκλησια μας να ντρεπομαστε να εκκλησιαστουμε,να εξομολογηθουμε,να προσπαθησουμε να τηρησουμε τις εντολες του κυριου,να κοινωνουμε μαζι του.ειναι απαλα και ευωδιαστα τα δωρα του θεου προς εμας τα παιδια του.ξεχαστηκαμε στην αγκαλια του διαβολου.τις πλαστικες χαντρες που μας δινη τις περναμε για διαμαντια.το παλεψαν πολυ οι αριστεροι απο τα πανεπιστημια γιαυτο ο αγιος κοσμας ο αιτωλος ειπε πως το κακο θα ερθη απο τους διαβασμενους.ομως δεν χρειαζεται πανικος.ο ληστης σωθηκε πανω στον σταυρο.ενα ημαρτον αναμενη απο εμας ο θεος για να σαρωσει τους δαιμονες και δεν υπερβαλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα προτιμούσατε λοιπόν, να μην σας γράψω τίποτα, να αφήσω στην άγνοια όσους με διαβάζουν... μάλιστα...

      Αλήθεια, ο Θεός, γιατί δεν έσωσε τους Χριστιανούς, από τις διώξεις των Ρωμαίων;;;
      Αλήθεια, ο Θεός, γιατί δεν έσωσε την Βασιλεύουσα ΤΟ 1453, άραγε;;;
      Γιατί δεν έσωσε την Ελλάδα, το 1940;
      Γιατί δεν έσωσε την Ελλάδα, από τον κόκκινο ολετήρα του ΑΔΕΛΦΟΚΤΟΝΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ;;;

      ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ, ΔΕΝ ΕΣΩΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ, ΑΠΟ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ;;;

      Διαγραφή
    2. Οποιον αγαπά, Κύριος παιδεύει.. με την έννοια του εκπαιδεύω.. Ο Θεός μας οικονομά πρώτα για την αιώνια βασιλεία, αυτήν που πρέπει να ζητάμε με αναλογη ζωή και έργο. Ποιά η πρόταση σου Πόπη, ότι δεν υπάρχει Θεός? Δεν υπάρχει Ιησούς Χριστός, δεν υπάρχει φως? Οποιος βλέπει τα πράγματα μόνο με κοσμικό πνεύμα απελπίζεται.. Βρίζοντας και καταριώντας τους δεν αλλάζει κάτι.. Ούτε σκύψιμο το κεφάλι και σφάξε μου αγά μου.. Εχει γολγοθά και σταύρωση πριν την ανάσταση.. οι Έλληνες αποστάτησαν, γι αυτο θα περνούν γυμνάσια μέχρι να ξυπνήσουν..

      Διαγραφή
    3. Έχουμε ακόμα χώρα! Κάθε μέρα μας σώζει. Τι άλλο να κάνει; Αξίζουμε να σωθούμε;

      Διαγραφή
    4. @2.05 ο ΧΡΙΣΤΟΣ, δίδαξε την αγάπη.
      Πέραν τούτου, οι οβριοί, παραχάραξαν τα πάντα.
      Μένω στα λόγια Του και προσπαθώ να τα κάνω πράξη.

      Αυτό το... "όποιον αγαπά ο Θεός τον παιδεύει", είναι οβραίικο τέχνασμα.
      ΕΛΕΟΣ ... ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ...

      Διαγραφή
    5. Ο Χριστός δίδαξε την αλήθεια.. και έδειξε, κατακεραύνωσε και ξεσκέπασε το φαρισαικό (σιωνιστικό) ιερατείο. Εσύ νομίζεις ότι ο Θεός δεν τα σκέφτεται τα παιδάκια, και τα σκέφτεσαι εσύ? Ο κόσμος εδώ είναι δεν είναι αφημένος στο έλεος κανενός διαβόλου. Πιστεύεις στον Ιησού Χριστό Πόπη? Πιστεύεις στην δύναμη κι αλήθεια του λόγου του? Ή κατά βάθος τον μισείς γιατί νομίζεις οτι έχει εγκαταλείψει τους του? Είναι δυνατό να νικήσει το κακό, να νικήσουν οι οβριοί, και να μην νικήσει το φως? Έστι δίκης οφθαλμός Ος τα παν΄θ'ορά (ΝΕΜΕΣΙΣ). Γύρισε τον αγώνα σου σε πνευματικό, κι αυτά στα λέω με αγάπη..

      Διαγραφή
    6. Αν ο Θεός σκεπτόταν τα παιδάκια, δεν θα είχαμε καθημερινά απαγωγές, και ανθρωποθυσίες χιλιάδων παιδιών, ούτε εκατομμυρίων παιδιών που πεθαίνουν στους πολέμους ή από ασιτία.

      Διαγραφή
    7. Την απάντηση την δίνει λακωνικά ο 1:11πμ σε παραπάνω σχόλιο.Τι είναι ο Θεός το τσουτσέκι μας;Όταν πράττουμε το κακό να μας χαϊδεύει και όταν πράττουμε το κακό να μας σώσει;Το πράγμα πάει αντιθετα.Πραττουμε το καλό;Μας επιβραβεύει με ειρήνη.Πραττουμε το κακό;Είναι μακροθυμος δίνοντας χρόνο να αλλάξουμε στο καλό.Οταν δεν αλλάζουμε μας αφήνει να φαγωθουμε μεταξύ μας αφού δεν έχουμε μυαλό.Μην πει κανείς τώρα και γιατί μας αφήνει να φαγωθουμε μεταξύ μας.Μας έδωσε μυαλό για να διαφέρουμε από τα ζώα.

      Εκτός από τις κακές στιγμές της ιστορίας μας υπήρξαν και στιγμές δόξας.Για να φτάσουμε στο 1453 υπήρξε μια περίοδος πάλι άρνησης και διαφθοράς αρχόντων και λαού για να φτάσει η πτώση.Οταν περισεψει η ανομία σε έναν λαό που καυχάται ότι πιστεύει μάλιστα και στον αληθινό Θεό δεν είναι δυνατόν αυτό να είναι αποδεκτό από τον Θεό.Κατι τέτοιο μπορεί να γίνει αποδεκτό μόνο από το αρχαίο κακό τον σατανά και τους υπηρέτες του.

      Τα χρόνια ευημερίας της Βυζαντινής αυτοκρατορίας γιατί αποσιωπούνται;Γιατί βλέπουμε το τέλος και δεν βλέπουμε την πορεία;Ξεχνάμε ότι για σχεδόν χίλια χρόνια υπήρξε μια Ελληνορθόδοξη αυτοκρατορία;Εκεί ο Θεός γιατί την άφησε να υπάρξει και μάλιστα για τόσα πολλά χρόνια;

      Είναι πολύ απλό.Αρχοντες κλήρος και λαός ήταν πιστοί χριστιανοί στην πράξη και όχι στα λογια.Γι αυτό και η προσευχή τους έκανε θαύματα που έσωσαν πολλές φορές την Πόλη και την αυτοκρατορία.

      Σήμερα έχουμε θα έλεγα το θρασσος να ρίχνουμε το φταίξιμο στον Θεό για τα λάθη μας.Τοτε κλήρος και λαός και άρχοντες μαζί τουλάχιστον έλεγαν και το Κύριε κάναμε λαθος,ανομησαμε ελέησε μας.Γι αυτό και η Βυζαντινή αυτοκρατορία κράτησε όσο κράτησε.Γι αυτό και έπεσε.Ουτε 5 άνθρωποι δίκαιοι δεν υπήρξαν στην Πόλη για να την προστατεύσει ο Θεός.Τετοιο ήταν το μέγεθος της διαφθοράς.

      Έχετε την αίσθηση εσείς σήμερα ότι διάγουμε ως έθνος Χριστιανικό βίο στην πράξη;Κατηγορουμε τους παπάδες και τους πολιτικούς ξεχνοντας ότι είναι σάρκα από την σάρκα μας.

      Γι αυτό δεν φταίει σε τίποτα ο Θεός.Αφησε πίσω του ένα Ευαγγέλιο και άφησε και Αγίους που μέχρι της μέρες μας υπήρξαν και υπάρχουν και θα υπάρχουν ως παράδειγμα.
      Όταν εμείς δεν τα τηρούμε και δεν παραδειγματιζομαστε το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν φταίει ο Θεός.

      Υ.Γ:Από την απιστία ξεκινούν όλα τα κακά.Απο την στιγμή που αφαιρεσαμε το Δόξα τω Θεώ από την Ζωή μας για τα καλά και το Κύριε ελέησον για τα λάθη μας ο Θεός μας φταίει;
      Εμείς φταίμε που κάνουμε τον εαυτό μας Θεό την στιγμή που είμαστε ανίκανοι να μετρήσουμε τις τρίχες της κεφαλής μας.

      Όταν παραδεχτούμε ότι εμείς σφαλουμε για τα λάθη μας θα είναι μια καλή αρχή.Οσο ρίχνουμε τα λάθη μας στον Θεό σειρά θα μας βουρδουλιαζουν ανάξιοι πολιτικοί άρχοντες.

      Διαγραφή
    8. Άρα ο Θεός για σένα είναι απαράδεκτος και ατέλειος και έχει τα ΄μάτια' του γυρισμένα αλλού.. σκέψου τι λες Πόπη..

      Διαγραφή
    9. Μια φορά διδαχή...κ αυτή πολύ ειναι.Η κυρία Σουφλη βρίσκεται έτσι κ αλλιώς σε άλλο μήκος κύματος.

      Διαγραφή
    10. @1.30,Εάν δεν σας αρέσει το blog μου, δεν έχετε παρά να μην το επισκέπτεστε.
      Το θέμα της ανάρτησης, άλλα λέει και ουδόλως έχουν σχέση με το τι πιστεύει κάποιος.
      Επειδή όμως ως ελληνόφωνος λαός στην πλειοψηφία μας, είμαστε ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ, όλα τα μετατρέπουμε στο θρησκευτικό.
      Το τι πιστεύει ο καθένας, είναι προσωπικό δικαίωμά του.
      Το τι πιστεύετε εσείς ή οι υπόλοιποι σχολιαστές, είναι δικαίωμά σας και δεν μου επιτρέπεται να το κρίνω.
      Το τι πιστεύω, δεν σας επιτρέπω να το κρίνετε.... και ούτε θα σας δώσω λογαριασμό.

      Εδώ, μιλάμε με πολιτικούς όρους

      Διαγραφή
  14. εφ'όσον ελέγχουν την καταμέτρηση ψήφων, ανακοινώνουν ότι αποτέλεσμα θέλουν. Δεν υπάρχει περίπτωση οι Έλληνες (οι γνήσιοι στην καρδιά και στην ψυχή) να ψήφισαν τα κλασσικά αποδεδειγμένα προδοτικά κόμματα, ούτε τα αναχώματα τα ενδυόμενα μόνο την προβιά ψευτοπατριωτισμού.. Όσοι εύχονται στους Ελληνες είναι επίσης βαλτοί.. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι το σύστημα είναι σάπιο και οτι προετοίμαζαν τον Μητσοτάκη εδώ και καιρό. Το σιωνιστικό τέρας πολεμιέται μόνο με πνεύμα εν Χριστώ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, φωτεινό. Κάποιοι προσπαθούν σώνει και καλά να σκορπίσουν ηττοπάθεια, φόβο, κακομοιριά. Ο Χριστός είπε, μακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιοσύνης,όταν ονειδίσωσιν και διώξωσιν υμάς ένεκεν εμού... η Ελλάς δοκιμάζεται, αλλά δεν υπάρχει πνευματική δύναμη ανάλογη στον πλανήτη αυτό.. θα δώσουμε αίμα εάν χρειαστεί, αλλά το κακό θα αυτοκαταστραφεί γιατί τέτοιο ατιμωτικό και δίκαιο τέλος του αρμόζει. <<Ηκούσατε οτι ερρέθη, ἀγαπήσεις τὸν πλησίον σου καὶ μισήσεις τον εχθρόν σου. Εγὼ δε λέγω υμιν, αγαπατε τους εχθρους υμων, ευλογείτε τους καταρωμένους υμάς, καλως ποιείτε τοις μισουσιν υμάς και προσευχεσθε υπὲρ των επηρεαζόντων υμας και διωκόντων υμας. Επίσης..αλλού (κατά Λουκά)¨- κάποτε οι μαθητές του είπαν στο Χριστό: «Μήπως να πούμε να πέσει φωτιά και να τους κάψει, όπως έκανε ο Ηλίας?» Ο Χριστός όμως τους τους είπε: «Δεν καταλάβατε ακόμα τίνος πνεύματος είστε εσείς» «Γιατί ο Υιός του ανθρώπου δεν ήρθε για να καταστρέψει τις ψυχές των ανθρώπων, αλλά για να τις σώσει».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μην ξεχνατε τις παρανομες ελληνοποιησεις,τους γυφτους κι απο τους διπλα πλανητες τους ανωμαλους επεσε πολυ χρημα και την εβραικη σινγκιουλαρ που μετραει τις ψηφους μας και οτι θελει βγαζει.ωστοσο ο θεος ακουει τα σχεδια των ανθρωπων και γελαει.σε εγρηγορση εχουμε κι αλλους σφοδροτερους αγωνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΟΠΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙΣ !

    ΝΑ ΤΑ ΘΕΤΕΙΣ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ, ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΕΙ Ο ΑΦΙΟΝΙΣΜΕΝΟΣ ΕΒΡΑΙΟ-ΕΛΛΗΝΑΣ, ΠΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΑΕΙ ΤΟΝ ΔΟΛΟΦΟΝΟ ΤΟΥ .

    ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ
    ΠΟΤΕ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΝ ΟΤΙ :

    ΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΕΠΙ Μ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΣΕΒΙΟ, ΚΑΤΑ ΔΙΑΤΑΓΗΝ ΤΟΥ Μ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ" ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ.

    ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ ΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ?

    Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ,
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗΣ....

    Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ,
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ...

    ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ, ΟΛΟΙ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ :

    ΤΟΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΦΑΣΙΣΜΟ !

    ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ, ΕΙΝΑΙ ΚΙ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΕΙ ΟΤΙ Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΤΟΥ ΘΑ ΤΟΝ
    ΣΩΣΕΙ.....

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελική, προσωπικά πιστεύω στον Χριστό και στην Παναγία.
      Είναι γνωστό, ότι κυριαρχεί ο Παυλιανισμός και όχι ο Χριστιανισμός, από τα οβραίικα ερπετά.
      Όποιος θέλει να πάει να διαβάσει την αλήθεια, όπου την βρει, και όχι τα εβραιογραφήματα.

      Διαγραφή
    2. Αγγελική μόνη σου αυτοαναιρεισαι.Απο την μια μας λες ότι έγραψε τα Ευαγγέλια ο Ευσεβιος και από την άλλη ότι γιατί δεν έχουν χρονολογία τα Ευαγγέλια.Αφου τα έγραψε ο Ευσέβιος κατά εσενα δεν έχεις την απορία γιατί δεν έγραψε και χρονολογία;

      Οι απόστολοι δεν ήταν αγράμματοι με την έννοια του αναλφαβητου.Ο Ματθαιος ήταν αγράμματος;Ο πρώην τελώνης Ματθαίος ήταν αγράμματος;Θα έβαζαν οι Ρωμαίοι έναν αγράμματο να μαζεύει φόρους;Ο Λουκάς που ήταν στο επάγγελμα γιατρός ήταν αγράμματος;

      Λέτε πολλοί κάτι πράγματα τα οποία δεν χρειάζεται να τα αντικρούσει επιστήμονας αλλά με μια απλή έρευνα στο διαδίκτυο βλέπει ότι δεν έχετε δίκιο και θα έλεγα ότι πολλοί ενώ βρίσκονται σε σύγχυση τουλάχιστον δεν προσπαθούν να δουν στα αλήθεια τι ισχύει.

      Οι αγράμματοι απόστολοι μπορείς να μας εξηγήσεις πως αφού δεν μπορούσαν να γράψουν Ευαγγέλιο πως τους πίστεψαν αγράμματοι και μη,πλούσιοι και φτωχοί ασπροι και μαύροι και μάλιστα προτίμησαν το μαρτύριο και τον θάνατο για την πίστη τους στον Χριστό ως Θεό;

      Αυτά είναι τα θαυμάσια του Θεού!

      Διαγραφή
    3. πιστεύεις πως? αφού λές ότι δεν πιστεύεις σε θαύματα. Το θαύμα θα ρθεί μέσα από το νέο έπος που ετοιμάζεται. Για να θυμάται ο κόσμος και να θυμούνται οι Ελληνόπαιδες. Έχουμε νέο 40. Οποιος δεν πιστεύει στην νίκη είναι προδότης γιατί δηλητηριάζει το ηθικό των Ελλήνων.

      Διαγραφή
    4. Οποίος αναζητεί την αλήθεια κυρία Σουφλή μου,διαβαζει τι λέει ο ένας διαβάζει τι λέει ο άλλος και βγάζει το συμπέρασμα.Οταν υπάρχει αντιπαράθεση σε ένα θέμα έτσι εντοπίζεται η αλήθεια.Στα δικαστήρια ακουνε τι λέει ο ένας ακούνε τι λέει ο άλλος και έτσι βρίσκουν την αλήθεια.Το διαβάστε οτιδήποτε λένε όλοι εκτός από αυτό που πιστεύουν η χριστιανοί για να βρείτε την αλήθεια μόνο σωστή μέθοδος για εντοπισμό της αλήθειας δεν είναι.

      Η ουσία με τους Χριστιανούς, είναι ότι επιβιώνει όχι μέσα από συγγράματα αλλά από προσωπική εμπειρία.Οταν ρίχνεις ένα μπουκάλι σε ποτάμι του Καναδά παρακαλώντας τον Αρχάγγελο Μιχαήλ τον Πανορμίτη και το μπουκάλι βρίσκεται στον κόλπο της Σύμης αυτό μονο με πίστη στον υπηρέτη του Υψίστου Χριστού μπορεί να γίνει.Αν για κάποιους αυτός είναι Θεός των Εβραίων δεν ενδιαφέρει κανεναν.Εφοσον είναι αληθινός Θεός είναι αυτός ο αληθινός Θεός.Δεν βαρέθηκαν κάποιοι αυτά με τον Εβραίο Θεό;Ας ήταν ως ανθρωπος και Κινέζος.Ναι θα πιστεύαμε στον Θεό των Κινέζων.Μας ενδιαφέρει ότι ο Χριστός είναι ο Θεός που έγινε άνθρωπος.

      Όταν η άλλη δεν μπορεί να κάνει παιδί και τάζει το παιδί στον Αρχάγγελο και το φυτιλακι που πήρε από το καντήλι του ,βρίσκεται στο χέρι του γεννηθεντος παιδιου ποιος μπορεί να τα αμφισβητήσει αυτά;Είναι τόσο ζωντανή η πίστη η Ορθοδοξία που όσο και να την πολεμούν και να την κατηγορούν για εβραϊκή θρησκεία ξεφτιλιζονται όχι με θεωρίες αλλά με αληθινά γεγονότα.

      Διαγραφή
    5. ΣΎΜΦΩΝΟ ΑΠΟΛΎΤΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΚΉ: ΤΟ ΊΔΙΟ ΙΣΧΎΕΙ ΚΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΌΣΩΠΟ ΤΟΥ ΡΑΒΒΊΝΟΥ ΙΕΧΟΣΟΥΑ - ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΠΕΡΝΆΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΌ ΤΩΝ ΝΕΟΕΛΛΉΝΩΝ /ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΕΞΑΙΡΈΣΕΙΣ/ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο "Θεός" ΑΠΟΔΕΙΚΝΎΕΤΑΙ ΌΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΩΣ ΜΙΑ ΚΑΛΟΣΤΗΜΈΝΗ ΑΠΑΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΏΣΗ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΤΙΚΉΣ ΙΣΤΟΡΊΑΣ ΜΕ ΠΑΡΑΜΎΘΙΑ ΓΙΑ ΕΒΡΑΩΝ "ΑΓΊΩΝ" ΚΑΙ ΠΡΟΓΌΝΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΟΚΤΟΝΊΑ ΟΧΙ ΜΌΝΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΛΛΆ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΟΠΙΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΓΕΝΙΚΆ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΉΤΗ: ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΉ ΕΊΝΑΙ Η ΒΙΒΛΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΊΑ: ΓΕΝΟΚΤΟΝΊΕΣ, ΘΥΣΙΕΣ ΖΟΩΝ ΚΑΙ ΑΦΙΕΡΏΜΑΤΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΕ ΕΝΑ ΕΒΡΑΪΚΌ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΟ ΠΡΌΤΥΠΟ: Ο ΡΑΒΒΊΝΟΣ ΙΕΧΩΒΆ ΣΏΖΕΙ - Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΊΠΟΤΑ ΑΛΟ ΑΠΟ ΑΡΧΈΤΥΠΟ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΚΟΥ ΕΘΝΟΣ - ΕΝΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΉΣ ΣΕ ΈΝΑ ΜΑΤΡΙΞ - ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ ΨΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟΕΚΠΛΗΡΟΥΜΕΝΕΣ "ΠΡΟΦΗΤΕΊΕΣ" "ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ" ΕΒΡΑΊΩΝ ΑΓΊΩΝ.............. Η ΘΡΗΣΚΕΊΑ ΑΥΤΗ / ΔΙΑΒΑΖΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΏΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΉΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ/ ΕΚΑΝΕ ΟΛΌΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΔΟΎΛΩΝ ΤΩΝ ΙΕΡΑΤΕΙΩΝ ΤΩΝ ΕΒΡΑΊΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΌΒΑΤΑ ΧΩΡΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΡΥΘΜΌ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΠΟΙΜΈΝΕΣ, ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΊΤΕΣ, ΑΡΧΙΠΑΣΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΙΩΝ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΆΤΩ! ΤΟ ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ ΕΠ ΑΌΡΙΣΤΟΝ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΆΘΛΙΟ ΜΑΤΡΙΞ ΜΕ ΑΥΤΆ ΤΑ ΦΥΛΑΚΙΣΜΈΝΑ ΜΥΑΛΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΟΎΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟΙ ΕΚ ΓΕΝΝΉΣΕΩΣ.......

      Διαγραφή
    6. ΑΓΓΕΛΙΚΉ:
      ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΊ ΟΤΙ ΑΥΤΌΣ Ο ΕΥΣΈΒΙΟΣ ΉΤΑΝ ΦΥΣΙΚΆ ΙΟΎΔΑΙΟΣ ΜΕ ΦΑΝΑΤΙΚΟ ΜΙΣΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΑΙΜΟΝΕΣ "ΕΛΛΗΝΕΣ" , ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΥΑΓΓΕΛΊΑ ΛΈΓΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΣΥΓΓΡΆΨΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΏΝ ΒΙΟΙ ΑΓΊΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΑΝΑΚΑΤΕΜΈΝΑ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΑ ΨΈΜΑΤΑ ΌΠΩΣ: Ο ΑΡΧΑΟΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΜΎΘΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΣΈΑ ΚΙ ΑΝΔΡΟΜΈΔΑ ΣΤΗΝ ΕΒΡΑΪΚΉ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΉ ΕΚΔΟΧΉ: Ο ΆΓΙΟΣ ΓΕΏΡΓΙΟΣ ΣΚΟΤΏΝΕΙ ΤΟΝ ΔΡΑΚΟ / Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΈΒΕΙΑ/ ΚΑΙ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΙΓΚΊΠΙΣΣΑ / ΑΝΔΡΟΜΈΔΑ/ ΚΑΙ ΜΆΛΙΣΤΑ ΑΦΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟΎΣ ΨΑΛΜΟΎΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ: Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑΊΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΥ ΈΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΎ!
      ΣΕ ΑΛΗ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ Η ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΗ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ "ΑΓΙΟΥ " ΚΥΡΊΛΛΟΥ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΥΠΑΤΊΑ ΑΠΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΌ ΦΑΝΑΤΙΣΜΈΝΟ ΟΧΛΟ ΞΑΦΝΙΚΆ ΜΕΤΑΤΡΈΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΩΣ "ΑΓΙΑ" ΑΙΚΑΤΕΡΊΝΗ ΜΑΡΤΥΡΑ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΗ ΦΥΣΙΚΆ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΣΤΕΣ ΔΑΊΜΟΝΕΣ ΣΤΟΝ ΒΊΩΝ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ: ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΠΙΑΣΕΙΣ?! ΕΔΩ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΈΣΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΛΑΝΗΤΙΚΉ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΒΊΒΛΟΥ ΤΩΝ ΕΒΡΑΊΩΝ........

      Διαγραφή
    7. Το κακό είναι ότι παρουσιάζουν κάποιοι τον Χριστό ως Ελληνικής καταγωγής αλλά δεν υπάρχει ούτε μία απόδειξη.Δε λέμε για θεωρίες.Για αποδείξεις μιλάμε.

      Επίσης εκείνη την εποχή η έννοια του Έλληνα ήταν συνώνυμη με του Εθνικού δηλαδή αυτού που λατρεύει το δωδεκαθεο.πρωτοι πρώτοι ήταν αυτοί που πίστεψαν οι Έλληνες με την έλευση του Αποστόλου Παύλου στην Ελλάδα.Δεν είναι τυχαίο ότι οι Έλληνες τον πίστευαν σε Φιλίππους Βέροια Κόρινθο στην Αθήνα ο Άγιος Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης ενώ όταν μίλησε στους Αθηναίους περί Χριστού και Αναστασης δεν τον απεριψαν αλλά του είπαν θέλουμε να σε ξανακουσουμε.

      Ε το πόσο αληθινοι είναι οι δώδεκα θεοί το καταλαβαίνουμε.Στη σφαίρα της ανθρώπινης φαντασίας.

      Ο Θεός όμως αποκαλύφθηκε ο ίδιος στο πρόσωπο του Χριστού.Ειναι ιστορικό πρόσωπο δεν είναι φαντασιες.

      Διαγραφή
    8. Βάλε και ότι όταν πήγαινε να κηρύξει στις συναγωγές οι ομοεθνεις του τον κυνηγούσαν να τον σκοτώσουν,ειδικά όταν μάθαιναν ότι από εκεί που κυνηγούσε χριστιανούς έγινε ο ίδιος Χριστιανός.

      Επίσης πρώτη Χριστιανή η Μακεδόνισα Αγία Λυδία η Φιλιππισία.Ελληνιδα και όχι Ιουδαία.Αγιοκαταταχθηκε επί Πατριάρχη Δημητρίου και μάλιστα με θαύμα της Αγίας σε συγγενικό του πρόσωπο που δεν μπορούσε να κάνει παιδιά.

      Διαγραφή
    9. "ΑΠΟΚΑΛΎΦΘΗΚΕ Ο ΘΕΌΣ ΣΑΝ ΡΑΒΒΊΝΟΣ" ........ΣΙΓΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΆΛΥΨΗ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΌΣΟ ΤΡΑΝΌΣ ΑΥΤΌΣ Ο ΘΕΟΥΛΗΣ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΊ ΣΕ ΌΛΑ ΤΑ ΈΘΝΗ ΣΥΝΆΜΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΗΓΉΣΕΙ ΠΟΙΌΣ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ ΠΌΣΟ ΚΑΛΟΊ ΔΟΎΛΟΙ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ;; ΟΙ ΜΌΝΕΣ "ΑΠΟΚΑΛΎΨΕΙΣ" ΠΟΥ ΚΆΝΕΙ ΕΊΝΑΙ ΣΤΑ ΙΕΡΑΤΕΊΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΊΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ "ΕΜΦΑΝΊΖΕΤΑΙ" ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΊΞΕΙΣ ΦΥΣΙΚΆ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΚΙ ΑΔΎΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΔΙΌΤΙ ΟΙ ΊΔΙΟΙ ΟΙ "ΓΡΑΦΕΣ" ΣΑΣ ΛΈΝΕ ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ ΑΔΥΝΆΤΩΝ ΤΩΝ ΔΟΎΛΩΝ ΤΟΥ ΙΣΡΑΉΛ ΝΑ ΤΟΝ ΔΟΎΝΕ ΑΡΑ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ "ΕΜΦΑΝΊΖΕΤΑΙ" ΌΤΙ ΝΆΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΡΊΖΕΤΑΙ ΌΤΙ ΝΆΝΕ : ΙΣΤΟΡΙΚΆ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ: Ο ΙΗΣΟΎΣ ΤΗΣ ΚΑΙΝΉΣ ΔΕΝ ΥΠΉΡΞΕ ΠΟΤΈ: Ο ΕΒΡΑΊΟΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ ΑΠΑΤΕΏΝΑΣ ΙΕΧΟΣΟΥΑ ΜΠΟΡΕΊ ΚΙ ΝΑ ΥΠΉΡΞΕ...........

      Διαγραφή
    10. Α ΚΑΙ ΚΆΤΙ ΑΚΌΜΑ:
      ΟΙ ΚΎΡΙΟΙ ΙΟΥΔΑΊΟ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΡΟΝΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΓΌΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΩΔΕΚΆΘΕΟ ΣΑΝ ΠΑΡΑΜΎΘΙ! ΚΙ ΓΙΑΤΊ Ο ΘΕΟΊ ΝΑ ΜΗΝ ΕΊΝΑΙ ΌΝΤΩΣ 12 ΑΘΆΝΑΤΟΙ ΠΟΥ ΈΠΛΑΣΑΝ ΤΟΝ ΚΌΣΜΟ ΚΙ ΌΧΙ Ο "ΘΕΌΣ" ΡΑΒΒΊΝΟΣ ΦΆΝΤΑΣΜΑ ΤΗΣ ΒΊΒΛΟ;; ΓΙΑΤΊ Ο ΘΕΌΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΊΝΑΙ Ο ΑΛΛΆΧ ΤΟΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΆΝΩΝ; ;;;
      ΔΗΛΑΔΉ ΑΥΤΟΊ ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΕΠΙΒΆΛΟΥΝ ΔΙΆ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΤΑ ΕΒΡΑΪΚΆ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΜΎΘΑΚΙΑ ΧΩΡΙΣ ΙΣΤΟΡΙΚΈΣ ΑΠΌΔΕΙΞΗΣ ΕΝΏ ΟΙ ΆΛΛΟΙ ΠΟΥ ΘΕΟΥΡΟΥΝ ΌΤΙ 12 "ΘΕΟΙ" ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΌΤΕΡΟ ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΦΩΝΟΎΝ ΜΕ ΤΟΝ ΒΙΒΛΙΑΡΆΚΙ ΤΩΝ ΡΑΒΒΙΝΩΝ ΓΕΜΆΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΈΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΙ ΑΝΑΚΡΊΒΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΆΠΕΙΡΕΣ "ΔΙΟΡΘΏΣΕΙΣ" ΠΆΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΊΝΕΤΑΙ ΠΊΟ ΠΙΣΤΕΎΤΩ;
      ΓΙΑΤΊ;; ΓΙΑΤΊ Η ΔΙΚΉ ΤΟΥΣ ΘΡΗΣΚΕΊΑ ΕΠΙΒΛΉΘΗΚΕ ΩΣ ΚΡΑΤΙΚΉ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ;; ΓΙΑΤΊ Η ΜΙΣΉ ΕΛΛΆΔΑ ΕΊΝΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΊΑ ΤΟΥ ΆΣΠΡΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟΥ ΔΟΎΛΟΙ ΤΟΥ ΙΣΡΑΉΛ ΚΙ ΤΟ ΥΠΌΛΟΙΠΟ ΜΑΎΡΟ ΙΕΡΑΤΕΊΟ ΠΆΛΙ ΣΕ ΣΤΟΈΣ ΠΆΝΤΑ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΆ;;; ΔΗΛΑΔΉ ΚΆΤΙ ΆΛΛΟ ΔΕΝ ΠΑΊΖΕΙ ΚΑΘΌΛΟΥ;;; ΜΌΝΟ Η ΣΧΙΖΟΦΡΈΝΕΙΑ ΜΕ ΕΒΡΑΪΚΗ ΕΤΙΚΈΤΑ ΠΑΊΖΕΙ ΟΙ ΥΠΌΛΟΙΠΟΙ ΑΠΑΓΟΡΕΎΟΝΤΑΙ ΚΙ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΟΎΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΆΘΕΙΣ ΔΟΎΛΩΝ ΤΗΣ "ΑΓΙΑΣ ΣΙΩΝ", ΈΤΣΙ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ;;; ΕΙΛΙΚΡΙΝΆ
      ΛΥΠΆΜΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΆΝΤΙΑ ΣΑΣ...........

      Διαγραφή
    11. Bρε απιθανοι τυποι, ειναι ιστορικα αποδεδειγμενα προσωπα ο Χριστός (έστω ως απλός άνθρωπος για εσας) κι οι 12 Αποστολοι
      οι φτωχοι, αγραμματοι, διωκομενοι (στην πλειοψηφια τους μαρτυρησαν) που κατεκλυσαν όμως τον κοσμο, καλώντας σε δυσκολους αγωνες κι οχι καλοπεραση και βολεψη
      παρολο που και τους πρωτες μ.Χ αιωνες σφραγιαστηκαν τοσοι απο τους αρχαιολατρες
      αλλά πού να "δείτε" εσείς και μετα ζητατε αποδειξεις...
      γυριστε το σε κανα αλλο αθλημα, γιατι απο το μισος σας εχετε "ασπρίσει" όλο το σπίτι

      Διαγραφή
    12. ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΈΝΑ ΡΕ ΑΓΎΡΤΗ;; Η ΑΠΆΤΗ ΤΗΣ ΦΛΌΓΑΣ ΠΟΥ ΠΛΑΣΆΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΎΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΌΤΗΤΑ ΣΤΟ ΠΕΣΑΧ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΆΖΕΤΕ ΕΙΣ ΜΝΉΜΗΝ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΊΑ ΤΩΝ ΕΛΛΉΝΩΝ ΣΤΗΝ ΑΊΓΥΠΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΑΤΕΏΝΑ ΕΒΡΑΊΟ ΠΡΌΓΟΝΟ ΣΑΣ ΜΟΥΣΗ;;;;; 'Η ΟΙ "ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΈΣ" ΠΑΝΤΌΦΛΕΣ ΠΙΆΝΟΥ ΕΊΝΑΙ;; ΑΠΟΔΕΊΧΤΗΚΕ ΑΝΤΊΘΕΤΟΣ ΌΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ "ΆΓΙΟΙ" ΣΑΣ ΕΊΝΑΙ ΑΠΑΤΕΏΝΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΆ 'Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΆΣΜΑΤΑ ΒΆΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΉΣ ΜΥΘΟΛΟΓΊΑΣ, 'Η ΕΝΤΕΛΏΣ ΑΝΎΠΑΡΚΤΟΙ, ΑΠΑΤΕΏΝΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΆ: ΝΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΌ ΌΝΤΩΣ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΜΠΌΛΙΚΕΣ ΑΠΟΔΕΊΞΕΙΣ!.......

      Διαγραφή
  17. K.Πόπη, από οτι κατάλαβα ο στρατηγός μιλάει για εκλογές το 20 εφόσον γινόταν κάποιο επεισόδιο πολεμικό και άρα αναβάλλονταν εως τότε. Τώρα έγιναν οι εκλογές, πως μπορεί να γίνου πάλι το 2010? Δεν λέει κάπου στο ΄βιντεο για εκλογές όσον αφορά τον Πρόεδρο της δημοκρατίας. Αν δεν κατάλαβα κάτι διαφωτίστε με
    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη, ο στρατηγός, λέει τι ακολουθεί, όπως τα έχω γράψει με αριθμητική σειρά.
      Εγώ μίλησα για εκλογές το 2020, γιατί βιάζονται να βάλουν στην βουλή και τα ΥΠΟΓΕΙΑ ΡΕΥΜΑΤΑ...
      Γι αυτά, θα γράψω άλλη στιγμή.
      Να γνωρίζει όμως πως η καταστροφή που έρχεται, είναι ανυπολόγιστη.
      Μόνον ένα θαύμα μπορεί να μας σώσει... κι εγώ, έχω πάψει να πιστεύω στα θαύματα.

      Διαγραφή
    2. Oπότε δλδ βασει της αριθμητικης σειράς πιο πανω, εκλογές θα προκύψουν μετά το νούμερο 4. Μάλιστα οκ. Κ.Πόπη εγώ αν και νέος ένα έχω καταλάβει και νιώθω μέσα μου, αν χαθεί ο Έλληνας θα χαθεί και η ανθρωπότητα, αν φτάσαμε σε αυτό το σημείο να τελειώσει η ανθρωπότητα μια για πάντα τότε τι να πω. Εγώ δεν το πιστεύω, είναι η ύστατη μάχη της περιόδου ,κάμποσων χιλιάδων χρόνων , στην οποία μετέχουμε. Δεν θα τους περάσει στο τέλος αλλά δυστυχώς ο φόρος αίματος που θα πληρώσουμε θαναι πιθανώς ανυπολόγιστος. Τα άλλα βουβάλια τι θα κάνουν θα κάθονται και θα κοιτάνε με τα χέρια ψηλά να εκπληρώνει το σχέδιό του το Ισραήλ. Τελοσπάντων καλό αγώνα
      Γιάννης

      Διαγραφή
    3. Τα ευαγγέλια σαφώς και παραχαράχθηκαν από τους οβριολάτρες, όποιος τα διαβάζει με πνεύμα Ελληνικό καταλαβαίνει τα σημεία. Ο Χριστός βγήκε απ΄την Γαλιλλαία, όποτε δεν ήταν εβραίος. Η Παναγία ήταν Ελληνίδα. Οι Αποστολοι επίσης ήταν Έλληνες, ψάξτε να βρείτε τα ονόματα των γονέων τους.. αγράμματοι είναι όσοι γράφουν αλλα αντι άλλων με σκοπό να μπερδέψουν τον κόσμο. Δεν δέχομαι την ΠΔ, γιατί μιλάει άλλη γλωσσα απ'αυτήν του Χριστού λόγου. Δεν είναι τυχαίο ότι οι μασόνοι έχουν σαν βίβλο τους την ΠΔ μόνο. Ο Χριστός είπε ερευνάτε τας γραφάς και σίγουρα δεν εννοούσε εβραιογραφήματα.

      Διαγραφή
    4. Α μαλιστα.Ειχαμε τις επιστολές του Ιησού τώρα μάθαμε και τα ονόματα των γονιών των Αποστόλων.Ελλαδα Γεια σου!

      Διαγραφή
    5. Ισως δεν τα λεει πολυ καλα..αλλα σε γενικες γραμμες κατι.λεει..
      Αν ....αν...περα απο.τα ειρωνικα.συνθηματα θελετε......μπορουμε ανετα να.βαλουμε τα ιστορικα στοιχεια.ολα...και την λογικη...και.να δουμε τι.ειναι.αληθεια.κι οχι. Κουφια.συνθηματα.
      Η Γαλιλαια ..δεν ηταν Εβραικη..Ουτε.τα παραλια απ.την.Γαζα..εως τον.Λιβανο.Η.Ιουδαια.ηταν.ενα μικρο μερος νοτια.της Γαλιλαιας...που ηταν Ελληνικη..η Δεκαπολη...εως.την Συρια. Η Ναζαρετ ηταν η ελληνικη πολη.της Δεκαπολης τα Ναζαρα...και.ολοι μιλουσαν Ελληνικα...και λιγα αραμαικα λογω γειτνιασης.με την.Ιουδαια.Η γλωσσα ομιλιαςτου Χτιστου ηταν ελληνικα.Ηξερε.κι αραμαικα...αλλα σπανια.τα.μιλουσε.Στο.θεμα της.ιδιας της.Ιουδαιας ...ειναι.ιστορικα γνωστο.οτι.ηταν.γη Φιλισταιων δηλ. Κρητων εποικων απο την βαθυα αρχαιοτητα.Αυτην κατακτηθηκε.απ τους.Ισραηλιτες..που ηρθαν.οντσς.Αυγυπτιοι φυγαδες εξοριστοι οπαδοι.του.φαραω Ακενατον...του αιρετικου....που.προς στιγμη.πηγε.να αλλαξει την.Αιγυπτιακη θρησκεια..κι απετυχε..Τον ανετρεψαν ..διοτι.κατεστρεφε και τους.ναους...κλπ. Ετσι.οι οπαδοι.λιγοι..του Ακενατον..εκδιωχθηκαν...με αρχηγο.τον ..Μωυση...αρχιερεα της νεας θρησκειας που.εφερε ο.αιρετικος.φαραω...Τους εδιωξαν.στο Σινα...κι αυτοι.εισεβαλαν στην Ελληνικη περιοχη των Κρητων....Απο.ιστορικη αποψη.λαος Εβραιων.ουδεποτε υπηρξε.Ηταν.Αιγυπτιοι.φυγαδες ..που τους ενωσε ενας.πανεξυπνος.ιερεας με μυρια.δανεικα ψεμματα παρμενα απο.ολους τους λαους γυρω..τους ανεπτυγμενους..Η Γαλιλαια παρεμεινε Ελληνικη..Απο αποψη Θεικη ηταν το καλυτερο μερος να σταλει ο Υιος του Θεου..διοτι ηταν προγραμματισμενη μια θυσια Του...για την εννοια της Χαρης...των ανθρωπων απο παλια απιστευτα ανομηματα.τους.Ηταν το μονο μερος που θα τον ...σκοτωναν 100% ..στον πλανητη...Σε αλλο μερος ισως οχι.Διοτι αυτη.η ας πουμε ομαδα...ηταν το αλλο ακρο...το κακο ας πουμε φατσα καρτα...Οι αλλοι γυρω λαοι..θα τον ακουγαν με περιεργεια ισως..με προβλημματισμο ισως...αλλα ποτε δεν θα τον σκοτωναν..ακομη και σαν.ρομαντικο.φιλοσοφο.να τον.εβλεπαν..ισως και ...παλαβο.Αλλα δεν θα τον σκοτωναν..ουτε οι θρονοι τους θα τον φοβοταν σαν κοσμικη εξουσια...αφου διεκυρηξε οτι δεν ειχε σκοπο να ανατρεψει θρονους..Το θεοκρατικο ομως κρατος των Εβραιων...η μονη εξουσια πουχαν συνοχης....δεν ειχαν συνοχη κρατους με ηγετες βασιλεις...δεν θα τον ανεχοταν ποτε ζωντανο...διοτι θρυματιζε αυτους....την μονη δυναμη κι εξουσια...που εως και σημερα..ειναι μονο θρησκευτικη !! Μονο !!

      Διαγραφή
  18. κα. Πόπη , μη μιλάτε έτσι , ο Θεός μας μας αγαπάει και φροντίζει για την σωτηρία μας και αυτή δεν ξέρουμε ποια είναι για τον καθένα από εμάς. Επίσης ζητάει την ειλικρινή μετάνοια μας η οποία δεν φαίνεται πουθενά. Τίποτα άλλο. Γι αυτό θα χαθεί η Ελλάδα και δυστυχώς θα χαθούν και χιλιάδες Έλληνες. Αυτό που δεν καταλαβαίνουμε οι μεταλλαγμένοι Έλληνες είναι εμείς έχουμε ανάγκη από τον Θεό και όχι ο Θεός από εμάς εφόσον δεν μετανοούν. Η πίστη μας είναι πανέμορφη και παντοδύναμη αλλά είμαστε ακατήχητοι και λέμε πράγματα που φθάνουν στην βλαστήμια. Θέλει για να δώσει ο Θεός να δώσουμε και εμείς. Σε καιρό πολέμου προσεύχεσαι αλλά πολεμάς συγχρόνως. Όπως οι πρόγονες μας. Εμείς δεν πολεμούμε, καταστρέφουμε ακόμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ καλά κάνατε και ενημερώνεται συμφωνώ ότι δεν υπάρχει σωτηρία σ σ'αυτόν τον τοπο αλλά δεν βλέπω τρόπο να αλλάξει αυτή η κατάσταση στην χθεσινή εκλογική αναμέτρηση δεν υπήρχε ούτε ένας φορέας που να αξίζει την ψήφο ούτε ένας πώς λοιπόν θα αλλάξει η κατάσταση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Πρώτα θα ζήσουμε την κόλαση και τον Γολγοθά και μετά θα εμφανιστούν οι ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΙ και θα έρθει η Ανάσταση..." έτσι μου είχε γράψει μια ψυχή ΕΛΛΗΝΙΚΗ που δεν υπάρχει πια.

      Διαγραφή
    2. Οι Ελληνόψυχοι ζουν ανάμεσα μας και φαίνονται απ΄το ήθος τους. Δεν γκαρίζουν ούτε καταριούνται Θεούς και Έλληνες, ούτε μοιρολατρούν.. Η Ανάσταση είναι αυτό που ζούμε καθημερινά. ΕΡΧΕΤΑΙ. Κι εννοείται δεν έρχεται με σκυμμένο κεφάλι, ούτε απ΄τον καναπέ. Εσύ επιμένεις σε κραυγές υστερίας ότι είμαστε καταδικασμένοι επειδή είμαστε ξεχασμένοι. Άλλοι παραπάνω βγάζουν χολή κατά του Έλληνα για το αποτέλεσμα των εκλογών λες και δεν ξέρουν οτι το αποτέλεσμα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ με την πραγματικότητα. Υπάρχουν όμως πολλοί ελληνόφωνοι στον τόπο που δεν έχουν Ελληνική ψυχή. Η Ελληνική ψυχή υπάρχει και ζεί στον αιώνα. Δεν πέθανε. Ότι και να έρθει, οι Έλληνες θα το αντιμετωπίσουν σαν ήρωες με τον Χριστό και την Παναγία στο πλευρό. Μολών λαβέ.

      Διαγραφή
  20. Ζητω σε μας τους ανθελληνες αρχημαζοχες και μεγα ραγιαδες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα κυρία Σουφλή.
    Μέχρι τώρα μας λέγατε τι δεν πρέπει να ψηφίσουμε αλλά ποτέ δε μας είπατε ποιο είναι αυτό το πατρωτικό κόμμα που σημμετείχε στις εκλογές και έπρεπε να το ψηφίσουμε για να μη συμβούν όλα αυτά που περιγράφετε, γιατί εγώ δεν είδα κανένα τέτοιο κόμμα. Ευχιστώ πάντος για την αφύπνιση.
    ΥΣ. Να είστε σίγουρη πως αν υπάρξει στο μέλλον τέτοιο κόμμα θα είναι ικανό να αποτρέψει όλα αυτά πριν συμβούν ξεσηκώνοντας τον κόσμο.Προς το παρόν δεν υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα μπορούσα να προτρέψω για ψήφιση κανένα κόμμα, γιατί κανένα κόμμα δε ήταν πατριωτικό.
      ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
      Αυτός ήταν και ο λόγος που επέλεξα να μην μιλήσω.
      Ο καθένας2 ήταν ελεύθερος να επιλέξει αποχή - λευκό - άκυρο για τα εκτός κοινοβουλίου κόμματα, πλην Βαρουφάκη και Βελόπουλου, για τα οποία έγραψα δεκάδες σχόλια και αναρτήσεις... και φυσικά, είχα γράψει και για τα εντός κοινοβουλίου, πως κανένα δεν άξιζε την ψήφο του λαού.

      Όσοι αντέξουν από την λαίλαπα που έρχεται, θα ζήσουν, για να δουν να αναδεικνύονται πατριωτικά κόμματα ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.

      Διαγραφή
  22. Γεμισε εδω μεσα το ιστολογιο με πολεμιους του χριστιανισμου και Του Χριστου ,αθεους ,απιστους , δωδεκαθειστες, μασονους, ψευτοχριστιανους ,ελληνιστες ,αρχαιολατρες, και ενα σωρο σκουπιδια αν εξεραισουμε ολιγους πιστους ορθοδοξους και γνησιους πατριωτες. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΙΚΟ ΠΑΡΑΔΙΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΝΗΡΟΙ ΠΟΛΕΜΙΟΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ [ τυπου σχολιου ...8 ιουλιου 2019 -3.05 Π.Μ. ] ΓΙΑΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΕΝΓΚΑΤΕΛΙΨΕ .ΓΕΜΙΣΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ ΨΕΥΤΟ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ,,,,ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ .- Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΣΠΛΑΧΝΙΑ , ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟΝ.... ΠΟΛΕΜΟΥΝ .-- ΓΙΑ ΤΟΝ ΨΕΥΤΟΘΕΟ ΟΜΩΣ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΤΟΝ ΜΩΑΜΕΘ ΠΟΥ ΛΕΓΕΙ ΣΦΑΞΕ ΒΙΑΣΕ ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ .....ΜΟΥΓΚΑ ΤΑ ΕΒΡΑΙΟΣΚΥΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΨΕΥΤΟΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ...ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟ .ΚΑΙ Ο ΨΕΥΤΟ-ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ ΧΑΠΑΚΟΜΕΝΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΕΝΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟ ΥΒΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ .ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2019 ΚΥΡΙΟΙ ...ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ..ΚΑΤΑΛΑΒΕ . ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΣΜΑΡΑ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑΡΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥΣ......Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΑΦΟΥ ΕΜΕΙΣ ΤΟΝ ΔΙΩΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΒΡΙΖΟΥΜΕ ΠΑΡΤΕΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ....Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΚΑΛΕΣΕ ΟΛΟΥΣ ...ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑΥΡΩΤΕΣ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΕΚΤΕΛΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΤΟΥΣ [ οι περισσοτεροι γινονται εβραιοδουλοι για το πολυ εβραικο χρημα που δινουν οι εβραιοι για τον πολεμο εναντιον του Χριστου ]...ΓΙΑΥΤΟ ...ΜΟΥΓΚΑ ...ΜΟΥΓΚΑ ...ΜΟΥΓΚΑ ΠΟΝΗΡΟΙ ΕΒΡΑΙΟΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ ΨΕΥΤΟΕΛΛΗΝΕΣ .Αυτα με ολλο το συμπαθειο κυρια Ποπη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι είχα μία σκασίλα άμα δεν μας σώσει ο εβραιοθεός σου.....

      Διαγραφή
    2. "ΔΊΔΑΞΕ" ΤΗΝ ΑΓΆΠΗ Ο ΕΒΡΑΊΟΣ "ΘΕΌΣ";;;
      ΔΙΆΒΑΖΕ ΑΝΤΈΓΡΑΨΕ ΑΠΟ ΤΏΝ ΘΕΏΝ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΌΦΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΉΝΩΝ ΛΊΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΟΎΤΟΣ 'Η ΆΛΛΟΣ ΤΑ ΞΈΡΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΤΑ ΠΛΑΣΆΡΕ ΣΕ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑΡΆΚΙ ΚΑΙ ΜΆΛΙΣΤΑ ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΈΝΟ ΓΕΜΆΤΟ ΜΊΣΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΏΣΕΙΣ! ΈΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΚΛΕΜΜΈΝΑ ΑΥΤΟΠΡΟΒΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΎΠΑΡΚΤΟ ΘΕΟΥΛΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΊΩΝ ΠΡΟΓΌΝΩΝ ΣΟΥ ΑΠΑΤΕΏΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΆΣΙΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΌΤΗΤΑ ΚΑΙΡΌΣ ΛΟΙΠΌΝ ΝΑ ΤΑ ΜΑΖΕΎΕΤΑΙ ΣΙΓΆ ΣΙΓΆ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΊΝΕΤΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΊ ΆΝΤΕ ΣΙΚΤΗΡ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΎΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΈΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ.........!

      Διαγραφή
  23. Διαβάζοντας τα σχόλια κατάλαβα πολύ καλά γιατί πάμε από το κακό στο χειρότερο Νομίζουμε ότι μπορούμε να αλλάξουμε την κατάσταση μονοι μας.Με την δύναμη του μυαλού μας,των δεξιοτήτων μας και των γνώσεών μας.

    Ξεχασαμε την πίστη μας.Καναμε Θεό τον εαυτό μας.Αρνουμαστε την παντοδυναμία του Θεού.
    Μα τελικά αν δεν πιστέψουμε στον Χριστο και αν δεν Τον παρακαλέσουμε πως θα δούμε το θαύμα;
    Η πίστη δεν έχει σχέση με την λογική.Εκανε μεγάλο κακό η αποχριστιστιανιση της παιδείας μας.

    Κατάντησαμε ένας λαός απίστων γι αυτό μας κατέκλυσαν οι αληθινοί άπιστοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. κα Σουφλή ο Χριστός έδωσε το Ευαγγέλιο για να γίνουμε σωστοί άνθρωποι σε αυτό τον κόσμο ως πρόκριμα για να μας χαρίσει την αιώνια βασιλεία που υποσχέθηκε.

    Τι λέει ο Χριστός στο Ευαγγέλιο;Με είδατε πεινασμένο και μου δώσατε να φάω.Εαν το κάνετε στου αδελφούς μου το κάνατε σε μένα τον ίδιο.Ποιοι είναι οι αδελφοί του Χριστού;Ο κάθε άνθρωπος που είναι εικόνα Θεού.

    Εμείς δίνουμε σε κανένα πεινασμένο να φαει ή μήπως περιμένουμε να ταΐσει θαυματουργικως ο Θεός τα παιδιά τη Αφρικής.Πως θα ασκηθουμε στο καλό.Με το να λέμε βρεξε θεέ μου να φάνε τα παιδιά της Αφρικής;Η να πάμε μόνοι μας να ταϊσουμε έναν πεινασμένο και παράλληλα να παρακαλέσουμε τον Θεό να φωτίσει να κάνουν και άλλοι το ίδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Χριστός όταν λέει για αδελφούς λέει για τους χριστιανούς αδελφούς!!! Τους άλλους ας τους βοηθήσει ο δικός τους θεός!!! Διάβασαι καλά την Γραφή!!!!

      Διαγραφή
    2. Ότι να 'ναι...Αδελφοί είναι ο κάθε άνθρωπος Χριστιανός και μη.Την παραβολή του καλού Σαμαρείτη την έχεις ακουστα;Ο Χριστος έτσι θέλει να δεχόμαστε κάθε άνθρωπο.

      Εσύ αν σου ζητήσει ένας αράπης να φάει θα το αρνηθείς επειδή είναι αράπης;

      Το παραπάνω όμως δεν αναιρεί την εντολή που έδωσε στους μαθητές του να μαθητευσουν πάντα τα έθνη και σε όσους τον πιστεύουν να βαπτίζονται στο όνομα της Αγίας Τριάδος και να τηρούν τις εντολές Του.

      Είναι κρίμα πολύ που οι Έλληνες έχουν χάσει τον μπουσουλα.Ακατηχητοι και από το σπίτι και από το σχολείο.Διαβαζουν Γιατί και πως ζουν ανάμεσα μας από σειρά 1 έως άπειρο χωρίς να έχουν διαβάσει ποτέ την Καινή Διαθήκη και η τελευταία φορά που πήγαν Εκκλησία ήταν στη βαφτιση τους.

      Μετά αναρωτιόμαστε γιατί η ψήφος σε άθεους.Μωρε τα θέλει η πλάτη σου Έλληνα μου.

      Διαγραφή
  25. Σας διαβασα ολους ,τι καταλαβα ; οτι εχετε κλασει πατατες ,χωρις αρχηγο ,δεν κανετε ρουπι μονοι σας ,τραβατε να πληρωσετε τα χαρατσια και σκεφθειτε ,ειστε ετοιμοι να αγωνισθειτε η θα τρεχετε να φιλατε εικονισματα και να αναβετε κερια για να σωθητε ;η κολαση και ο γολγοθας ειναι ο πατος του βαρελιου .οποιοι βγουν ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΓΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ , ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ,λοιπον ...ανασκουμπωθειτε ,2019-2024.ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον 8-7- 2019 12.30 μ.μ. Εσενα εβραιοδουλε ψευτοελληνα και εβραιοπροσκυνημενε σου φταινε τα εικονισματα τα κερια και ο Θεος Αισιχτιρ ελληναραδες του του 21ου αιωνα με την αθεια σας διαλυσατα τα συμπαντα και τολματε και μιλατε ακομα αι σιχτιρ στα τελευταια . τα υποληπα σου τα γραφω στο ποιο πανω σχολιο μου 8-7-2019 -11.10 π.μ.

      Διαγραφή
  26. Τι σου είναι αυτοί οι''Ελληνες''.Πήγαν ψήφισαν τον επόμενο διαχειριστή της υπόλοιπης γενοκτονίας τους και τώρα τους φταίνε ο Θεός οι ευαγγελιστές ,που θα τους σώσει από τον αφανισμό τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά ο επόμενος διαχειριστής.Ο προηγούμενος;31%.Δηλωμενοι άθεοι πολέμιοι της Ορθοδοξίας και λάτρεις του ισλάμ.Δεν μας φταινε όλοι οι παραπάνω αλλά ο Θεός.

      Εδώ όμως ταιριάζει το Αγιογραφικό:"Είπεν αφρων εν τη καρδία αυτού.Ουκ εστί Θεός".

      Με λίγα λόγια αθεϊσμός ίσον τρέλα.

      Διαγραφή
  27. ΜΟΝΗ ΛΎΣΗ ΝΑ ΣΩΘΕΊ Η ΕΛΛΆΔΑ ΔΕΣΙΜΟ ΣΕ ΜΊΑ ΝΎΧΤΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΊ ΠΡΟΔΌΤΕΣ ΓΑΜΩ ΤΑ ΣΠΊΤΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΥΒΈΡΝΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 74 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΕΓΓΌΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΣΈΓΓΟΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΈΜΑΣΜΑ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Η ΕΛΛΆΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τωρα βρε εβραιοδουλοι ελληνες σας φταινε τα Ευαγγελια ...βρωμιαριδες ελεηνοι. Σας εκαμε ο εβραιος σαν τα μουτρα του και τριβει τα χερια απο χαρα .Ξεφτιλισμενοι γινατε ολλοι Λιακοπουλοι και αμφισβητουμε τα ιερα βιβλια μας που κρατουσαν με πολυ σεβασμο οι παπουδες μας οι Ηρωες του 21 του 1940 κλπ Γινατε ολλοι πουλημενοι σαν τον Λιακοπουλο που λεει ενα σωρο εβραικες μπαρουφες που παιρνει χοντρα λευτα απο το λομπυ το εβραικο της Θεσσαλονικης να προπαγανδιζει οτι τα ευαγγελια παραχαραχτηκαν και οτι ο Χριστος και η Παναγια ηταν ελληνες και ενα σωρο αλλα εβραικα προπαγανδιστικα . Και εσυ κυρια Ποπη εχεις πεση στην προπαγανδα αυτη παρολο που πολλες φορες παρα πολλοι καλοπροερετοι ανθρωποι σου εχουν συστηση να ψαχτεις και να μην πεφτης στις παγιδες ορισμενων ψευτο-πατριοτων ελληνιστων κλπ που ειναι ανθρωποι πονηροι και εβραιοκατευθυνομενοι , και τωρα μας εφερες και νεο φρουτο που χρησημοποιουν εδω και αρκετα χρονια ορισμενα υποπτα κεντρα τον λεγομενο [ Παυλιανισμο ] τωρα δηλαδη χτυπας και τον Αποστολο Παυλο σαν δεν τρεπεσαι και μετα θες να λεγεσαι και χριστιανη ορθοδοξη . Και ολλα αυτα εν ετι 2019 που οι εβραιοι εχουν διασιρη ολλες τις χριστιανικες αξιες μεσα στην ελλαδα μας .Και σε ρωταω.... εσυ και καποιοι αλλοι ειστε οι σουπερ ελληνες και ποιο εξυπνοι και ποιο πολυ πατριωτες απο τους Ηρωες του 21 και του 40 που δεν ελεγαν τετοιες μπουρδες και μπαρουφες, αλλα εκλινα τα γονατα στα ιερα αυτα πραγματα της Ορθοδοξιας μας που πηγεναν και προσκυνουσαν στα βηματα του Αποστολου Παυλου στην Πνηκα και στον Αριο Παγο . Ακουσες ποτε τους παπουδες μας να ελεγαν τετοιες βλασφημιες εναντιων των Αγιων Ευαγγελιων του Αποστολου Παυλου και εναντιων των Αγιων μας , δεν ντρεπομαστε λιγο -λιγο αυτα που σεβαστηκαν οι προγονοι μας , να τα πεταμε στα σκουπιδια , και μετα να λεμε οτι πολεμαμε τους Εβραιους .Βρε γελανε οι Εβραιοι με το καταντιμα μας το σημερινο ποιον να φοβηθουνε σημερα οι Εβραιοι εδω μεσα στην ταλεπορη Ελλαδα μας που ολλοι εχουμε γινοι σαν τα μουτρα τους .ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΑΞΙΟΙ ΣΗΜΕΡΑ 2019 ΝΑ ΛΕΓΟΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ -ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΚΟΡΚΟΔΙΛΙΑ ΔΑΚΡΥΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΜΑΣ ΒΡΕΙΚΕ ...ΚΡΥΜΑ ΛΥΠΑΜΕ- ΠΟΛΥ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΙΑ ΝΑ ΑΝΑΣΥΣΤΑΘΕΙ ...ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΜΕΤΑΛΑΞΑΝ ....ΔΙΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΟΗΣΟΥΜΕ ΠΛΕΩΝ ΣΤΗΧΙΩΔΗΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.... ΚΡΥΜΑ ....ΛΥΠΑΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΝΘΟΠΩΝ ΜΟΥ [ οι γνησιοι πατριωτες ελληνες ορθοδοξοι ειναι πολυ λιγοι εδω στην αμιρη χωρα μου. ΛΥΠΑΜΕ ΠΟΛΥ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ++++++++
      έτσι είναι αδερφέ, αλλά όταν κολλάει το μυαλό...
      μόνο τους ιστορικά αποδεδειγμένους αγώνες (άθλους) του Απ. Παύλου να διάβαζαν....
      ας τους διαβάσουνε από τον Ιερό Χρυσόστομο, τον οποίο υπερευλαβούνται κι η λογική σηκώνει τα χέρια ψηλά
      Μετά είναι επόμενο να μην βλέπουμε προκοπή....να μην υπήρχε ούτε ένα γνήσιο Πατριωτικό κόμμα στις εκλογές (όχι ότι θα άλλαζε πολλά σ΄αυτη την "δημοκρατία" μέσω των εκλογών, όμως θα άλλαζε μέσω άλλων δράσεων...) κι άλλοτε να κατεβαίνουνε καμιά εικοσαριά (με ή χωρίς εισαγωγικά γνήσια)

      Διαγραφή
    2. Το "Ελεύθερη Πατρίδα" δεν καταφερε να συμμετάσχει (και δυστυχως καποιοι απο εκει πηγανε στο ΕΠΑΜ και παρίσταναν και τους έξυπνους...). Και πολλοί να περιμένουνε το διαφημισμενο, το έτοιμο (αντί να συμβάλλουνε) για να τρεξουνε οπίσω, σαν τα πρόβατα. Κι έτσι οι Σιωνιστες πλασάρουνε κάθε λίγο και κάποιον

      Διαγραφή
    3. ρε πατε καλα;';;;;αν δεν νοιωθετε αξιοι να φερετε το ονομα ελληνες , δρομο ,πηγαινετε στην αλβανια η οπου αλλου θελετε...αλλα δεν εχετε το δικαιωμα μα μιλατε απαξιωτικα για τον κοσμο...αντε χεστητε χριστιανοκαπηλοι,που αγεστε και φερεστε αναλογα με τα κεφια των τραγων......λες κι εμεις δεν εχουμε πιστη ,δεν ξερουμε...αντε χαθειτε απο δω....

      Διαγραφή
    4. Όχι Σούλα, δεν γνωριζεις και λες ότι να ναι για πολύ σοβαρα θεματα
      Όχι μόνο ο Άγιος Ιωάννης Χρυσοστομος έγραψε δεκάδες εγκώμια για τον Αποστολο Παύλο, ενδεικτικά εδώ
      https://drive.google.com/file/d/0B2MIhqeftC46Z3p0TF82M0gyQlk/view)
      αλλά και δεκάδες Ελληνες Άγιοι, όπως π.χ, ο δογματολόγος, ερμηνευτης του Ιερού Πηδαλίου Αγ. Νικοδημος Αγιορείτης, του 18ου αιώνος, που στήριξε τόσο τον Ελληνισμό με τα κείμενά του
      https://www.politeianet.gr/books/agios-nikodimos-o-agioreitis-ekdoseis-orthodoxos-kupseli-ermineia-eis-tas-id-epistolas-tou-apostolou-paulou-tritos-tomos-bibliodetimeni-ekdosi-239037
      δες εδώ κι άλλον από τους Τρεις Ιεράρχες
      https://www.oodegr.com/oode/grafi/biblia_grafis/makkabaioi/grhg_8eol_ie_1.htm
      Ή μηπως να παραθεσω πρακτικα Συνοδων (ακομα κι Οικουμενικης) που επικαλουνται Αγιους της Παλαιάς Διαθήκης ;
      Σταματηστε να αναπαραγετε την κάθε χοντρομαλακία που απευθυνεται σε ημιμαθεις, εκμεταλλευόμενη το δίκαιο μίσος εναντίον μιας ΜΕΡΙΔΑΣ Εβραίων, των Σιωνιστών.
      Οι Έλληνες ψάχνουνε, ερευνάνε, δεν είναι ισχυρογνωμονες και δεν εκτοξεύουνε ανεύθυνα τόσο χοντρές κατηγορίες
      Καλοπροαίρετα σας ελέγξανε, με στεναχώρια για αυτά που ισχυρίζεστε κι είναι αιρετικά (δηλαδή χωρίζουν από τον Θεό) κι όχι γιατί έχει ανάγκη ο Απόστολος κι οι άλλοι Άγιοι. Ως Ορθόδοξοι όμως, δεν γίνεται να συνεχίσουμε να τα ακούμε, γιατί είναι χειρότερο από το να βρίζατε τους γονείς μας


      Διαγραφή
    5. Τόμοι ολοκληροι μπορούνε να γραφτούνε με τις αναφορές Ελλήνων Αγίων στην Παλαιά Διαθήκη και τους Αγίους της
      π.χ. πολλά είπε κι ο στυλοβάτης του Ελληνικου Έθνους Άγιος ΠατροΚοσμάς Αιτωλός, που διδαξε και τόσα εναντιον των Εβραιων Σιωνιστών (για αυτο τον σκότωσαν)
      http://users.uoa.gr/~nektar/orthodoxy/tributes/patrokosmas/didaxai.htm
      Στην Διδαχή Γ (όλες οι διδαχές είναι πολύ απλά διατυπωμένες κι ωφέλιμες)λέει :
      Παραδείγματα ἀρετῆς ἐκ τῶν Γραφῶν
      1. ΜΩΥΣΗΣ
      Κατὰ τὸν καιρὸν ἐκεῖνον ἦτον ἕνας ἄνθρωπος καὶ ἐλέγετο Μωϋσῆς. Αὐτὸς ἀπὸ μικρὸν παιδίον ὁποὺ ἦτον, ἔλαβε δυὸ χαρίσματα εἰς τὴν καρδίαν του· ἀγάπην εἰς τὸν Θεὸν καὶ εἰς τοὺς ἀδελφούς του. Ὥστε πρέπει καὶ ἡμεῖς οἱ εὐσεβεῖς χριστιανοὶ νὰ ἔχωμεν αὐτὰς τὰς δυὸ ἀγάπας.....
      Ἐνήστευσεν ὁ Μωϋσῆς σαράντα ἡμερόνυκτα καὶ ἔγινεν ὡσὰν ἄγγελος. Ἔτσι καὶ ἡμεῖς νὰ νηστεύωμεν τὴν Τετάρτην, διότι ἐπωλήθη ὁ Χριστός μας, καὶ τὴν Παρασκευήν, διότι ἐσταυρώθη. Καὶ καθὼς ὁ Μωϋσῆς ἔμαθε γράμματα, ἔτσι πρέπει καὶ ἡμεῖς νὰ μανθάνωμεν, διὰ νὰ ἠξεύρωμεν τὸν Νόμον τοῦ Θεοῦ· καὶ ἂν δὲν ἐμάθετε οἱ γονεῖς, πρέπει νὰ μάθουν τὰ τέκνα σας. Δὲν βλέπετε ὅτι ἀγρίωσε τὸ Γένος μας ἀπὸ τὴν ἀμάθειαν καὶ ἐγίναμεν ὡσὰν θηρία; Διὰ τοῦτο σᾶς συμβουλεύω νὰ κάμετε σχολεῖον, διὰ νὰ ἐννοῆτε τὸ ἅγιον Εὐαγγέλιον καὶ τὰ λοιπὰ βιβλία.
      Βλέπων ὁ πανάγαθος Θεὸς τὴν καλήν του γνώμην τὸν ἠξίωσε καὶ ἔγινε βασιλεὺς εἰς τοὺς Ἑβραίους καὶ ἐβασίλευσε τεσσαράκοντα χρόνους· τὸν ἠξίωσε καὶ ἔγινε προφήτης. Καὶ τί θέλει νὰ εἰπῆ προφήτης; Νὰ ἠξεύρη τὰ περασμένα καὶ τὰ μέλλοντα. Ἔτσι καὶ ἡμεῖς ἀδελφοί μου, ὅταν κάμωμεν καλὰ ἔργα, μᾶς ἀξιώνει καὶ ἡμᾶς, καὶ ὅ,τι τοῦ ζητήσωμεν μὲ πίστιν μᾶς τὸ δίδει. Εἰ δὲ καὶ κάμνομεν κακὰ καὶ δὲν ἔχομεν ἀγάπην καὶ ἔχομεν τὸ μίσος, τότε δὲν ἔχομεν μέρος μὲ τὸν Θεόν, ἀλλὰ μὲ τὸν διάβολον εἰς τὴν κόλασιν νὰ καιώμεθα πάντοτε.

      Αυτα που παρέθεσα είναι υπεραρκετά για καλοπροαίρετους, που απλά ξεγελαστήκανε από πονηρές διδασκαλίες.
      Για τους ισχυρογνώμονες ισχύει το :
      αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ,
      εἰδὼς ὅτι ἐξέστραπται ὁ τοιοῦτος καὶ ἁμαρτάνει ὢν αὐτοκατάκριτος.

      Διαγραφή
    6. αχ μωρε σταυρο,εμενα με πειραζει που συνεχεια βριζουν αυτον τον ερμο τον λαο,μια λοβοτομημενο,μια αγραμματο ,μια δεν ξερει τι του γινεται,οτι δεν ειναι ελληνες ,κι οχι οτι αμφισβητω ,αλλα ουτε δεχομαι τα παντα περι θρησκειας....εγω λεω απλα οτι,ο χριστος δεν ηρθε να διδαξει ΚΑΜΜΙΑ θρησκεια...ο χριστος το μονον που διδαξε ηταν... Α Γ Α Π Η....τι ποτε αλλο....ολα τα αλλα εκ του πονηρου για κονομα...ποσες φορες ανοιξε τα κεμερια της[γιατι ειναι πολλα] η εκκλησια;;;;μηπως ξερεις ποση περιουσια εχει;;;;;αντε να δεις οι μεγαλοσχημοι τραγοι με τι αυτοκινητα κυκλοφορουν....και ναι ολα τα κειμενα,ακομη και οι οικουμενικες συνοδοι[αποφασεις,συντελεστες] ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΠΟΙΗΘΕΙ απ τους εβραιους κατα πως τους βολευε την συγκεκριμενη στιγμη...και μη μου πεις για ιερα κειμενα πατερων κλπ γιατι θ αρχισω τα μπινελικια...ΕΛΕΟς με τους χριστιανοκαπηλους....εφτασαν τον κοσμο σε σημειο να περναει ο τραγος και να του φιλαν το ρασο...ε οχι τετοια θρησκεια δεν την θελω...και δεν δεχομαι οτι ενω υπαρχουν παιδακια που πεινανε,βιαζονται,βασανιζονται ,οι βασανιστες τους απολαμβανουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ....σταματαω γιατι νευριασα.........

      Διαγραφή
    7. na ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΤΩΣΩ:ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ..ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΜΕ!!!!
      όσο για την περιουσία της εκκλησίας για να πάρεις μια ιδέα διάβασε αν θες αυτό:
      https://www.laosnews.gr/article/54749-h-alitheia-gia-tin-ekklisiastiki-periousia-tou-dr-foti-d-koutsoupia..επίσης
      κουράστηκα να ακούω για την περιουσία της εκκλησίας..η οποία έδωσε αίμα σε αγώνες των ελλήνων και...
      ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΙΣ!!!!!
      ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!!!!!

      ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΙ ..ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΣΚΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ...
      ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ..ΤΙ;;;;;

      Διαγραφή
    8. magia, έχεις απόλυτο δίκιο για το ΚΙΣ... σε ότι αφορά στην εκκλησιαστική περιουσία, ας το αφήσουμε το θέμα, γιατί βρωμάει πολύ το παρασκήνιό του.

      Διαγραφή
    9. καμμια σχεση με την πραγματικοτητα το συγκεκριμενο αρθρο περι περιουσιας της εκκλησιας...εδωσε η εκκλησια αγωνες;;;;που ηταν στην κριση;;;;ποιον βοηθησε;;;και οι μεριδες που διατεινεται πως μοιραζει,απ τον κοσμο τις μοιραζει ,ο κοσμος μαζευει τροφιμα.οι γυναικες δωρεαν μαγειρευουν,kαι οι παππαδες κορδωνονται για το ''εργο τους''''..μην τρελλαθουμε δηλαδη....ειχαν φερει στην κορινθο την αγ.ζωνη απ το αγιο ορος....οι ουρες τεραστιες..ποσα μαζεψαν ;;;; αστο....

      Διαγραφή
  29. Ότι υπάρχουν ΡΑΓΙΑΔΕΣ, προσκυνημένοι και βολεμένοι υπάρχουν..Ότι τα κόμματα και αποκόμματα εξυπηρετούν σχέδια των εβραίων ισχύει.. Ότι μπαίνουμε στη τελική ευθεία του σχεδίου-πειράματος "Ελλάδα" και αυτό ισχύει. Το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς. Εμείς που δεν νομιμοποιούμε με την ψήφο μας κανένα εχθρικό κατοχικό κόμμα,εμείς που είμαστε πατριώτες, εμείς που θέλουμε την Ελλάδα ελεύθερη; Η λύση δεν βρίσκεται στο αν η παλαιά διαθήκη ή τα ευαγγέλια είναι ψευδεπίγραφα ή αν ο Χρίστος είναι εβραίος η Έλληνας... Η λύση βρίσκεται μέσα μας.. Γιατί φτάσαμε εδώ;; επειδή το επιτρέψαμε! Ναι είναι κλέφτες, δημιούργησαν υπέρογκα χρέη μέσω οικονομικών δολοφόνων..Είναι ανθέλληνες, προδότες αν και εγώ πιστεύω ότι είναι εχθροί και όχι προδότες. Εμείς όμως τι κάναμε;; Προσαρμόζουμε έναν Θεό, μια πίστη, έναν αγώνα με βάση τα ελαττώματα μας. Η αλήθεια είναι μέσα μας και μέσα μας είναι ο Θεός!! Ο Χριστός!! Ρίχνουμε τις ευθύνες στους χριστιανούς, στους ειδωλολάτρες, στη Μασονία κτλ κτλ αρκεί να φύγει από πάνω μας η ευθύνη.! Αφού εμείς λοιπόν τα επιτρέπουμε ας κοιτάξουμε να βελτιωθούμε πνευματικά κυρίως και οι επιλογές από δω και πέρα να ειμαι πιο σοφές.. Η ώρα είναι κοντά. Κάθε μέρα και πιο κοντά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πάντως η ΝΔ απορώ που έχει έναν ετοιμόλογο και ευφυή άνθρωπο όπως ο Κυρανάκης. Δεν ξέρω τι καπνό φουμάρει ο ίδιος αλλά θα ήθελα και το κόμμα που ψήφισα και εμεινε εκτός να είχε και έναν άλλο εκτός Κασιδιάρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι θα πει Παυλιανισμός;Είναι κακό να είναι κανείς ας πούμε Παυλιανιστής;Μακάρι να ήταν όλοι οι Εβραίοι Παυλιανιστές και στην ουσία όλοι μας αφήνοντας τον Αντίχριστο εαυτό μας.Ο λόγος;

    Μα ο Παύλος από διώκτης του Χριστού και της Εκκλησίας έγινε κήρυκας του Ευαγγελίου,κηρύττοντας Ιησού Χριστό Εσταυρωμένο και Αναστημένο επισφραγίζοντας την πίστη του στον Ιησού Χριστό με τον μαρτυρικό του θάνατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον 8-7--2019 -7.53 Μ.Μ. Αδελφε επιδη ισως να μηνγνωριζεις ορισμενα πραγματα , και ισως να μην ασχολιθηκες για τον φοβερο διωγμο και την προπαγανδα που κανουν οι Σιωνιστες εβραιοι εδω και 2000 χρονια εναντιων Του Χριστου , των Αγιων Του και της Εκκλησιας Του χυνοντας τονους μελανι εις βαρος του Χριστιανισμου ,και που ειχε και σαν αποτελεσμα να γραφτει το βρομερο βιβλιο τους απο τους σιωνιστες εβραιους το Ταλμουδ το 600 μ.Χ.περιπου , που εκει μεσα ξερνανε ολλο το μισως τους εναντιον του Χριστου ,εναντιων των Χριστιανων, εναντιον των Αγιων , και ιδικα εναντιον του Αποστολου Παυλου που απο εβραιος εγινε φοβερος κυρικας του Ευαγγελιου του Χριστου, γιαυτο και διωχτικε απο τους εβραιους και στο τελος θανατοθηκε απο αυτους , αργοτερα και επι των ημερων μας παρουσιαστικαν παλι ορισμενοι πουλημενοι καλοπληρομενοι απο την εβραηλα και αθεοι συνγραφεις , οι οποιοι ριχνοντας ολλο το δηλιτηριο τους εναντιον του χριστιανισμου προσπαθησαν με ψευδοεπιχηρηματα να αποδιξουν οτι ο Χριστιανισμος δεν ειναι αυτος τον οποιο μας παρεδωσε ο Χριστος ,και οτι ο χριστιανισμος που εχουμε και γνωρζουμε ειναι διαστρεβλωμα που παραποιηθηκε απο τον Αποστολο Παυλο ,και οτι ο Παυλος ηταν ενας πονηρος εβραιος κλπ κλπ κλ και οτι .....ο χριστιανισμος που εχουμε σημερα δεν ειναι χριστιανισμος αλλα Παυλιανισμος .....αυτα θελουν να μας πουν ορισμενοι πονηροι με την ορολογια ΠΑΥΛΙΑΝΙΣΜΟΣ ...οτι δεν εχουμε δηλαδη στην πραγματικοτητα Χριστιανισμο αλλα Παυλιανισμο διαχωριζωντας σκοπημα τον Χριστιανισμο απο το κυριγμα του Αοπστολου Παυλου ο οποιος καταυτους διεστρεψε το Εαυγγελιο Του Χριστου . Αυτα εν ολιγοις αγαπητε για οσους αγνοουν ορισμενα πραγματα και τις πονηριες ορισμενων διεστραμενων ανθροπων. Το μισος των εβραιων εναντιον του Αγιου Παυλου στο διαβα των αιωνων ειναι ολοφανερο για οσους εχουν ασχολιθει με τα συνγραματα των εβραιων Σιωνιστων της Ευρωπης και τον παχτολο χρηματων που εριξαν για την κατασυκοφαντιση του . Αυτα ενοουν ορισμενοι με την ορολογια Παυλιανισμος .

      Διαγραφή
  32. και γιατί κυρία Πόπη να μην διαλυθεί η Ελλάδα;;;
    δεν θα πρέπει να αποδεχτούμε τις συνέπειες των πράξεων μας;;;;
    πάντα να την σκαπουλάρουμε;;;
    δεν αφήσαμε εμείς πρώτα τίποτε όρθιο και μετά οι πολιτικοί.
    αν εμείς είχαμε ήθος όλα θα ήταν διαφορετικά...
    για τους μόνο που λυπάμαι και πονώ είναι τα βρέφη που γεννήθηκαν και οι νεκροί που πολέμησαν

    εμείς και πρέπει να πληρώσουμε την προδοσία της πατρίδας μας και να τιμωρηθούμε...πώς αλλιώς θα διορθώσουμε την κατάσταση;;;
    με εξυπνάδες και μαγκιές;;;
    κουράστηκα να ακούω για όλο αυτό που θα γίνει...ας γίνει
    μάλλον είμαστε άξιοι επιπλέον 400 χρόνων σκλαβιάς..
    ας το βουλώσουμε λοιπόν και ας ευχηθούμε να γεννηθεί ξανά μια γενιά ηρωική σαν του ήρωες του ΄21

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. magia, αν και θα συμφωνήσω με το σχόλιό σου, θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου πως δεν φταίμε όλοι.
      Κάποιοι, δεν προδώσαμε την Πατρίδα μας... ούτε τις Αρχές, ούτε τις Αξίες που μας κληρονόμησαν γονείς που πολέμησαν για την λευτεριά της Πατρίδας.
      Νομίζω πως επιβάλλεται αυτός ο διαχωρισμός.
      Να πληρώσουν αυτοί που την πρόδωσαν.

      Διαγραφή
    2. συμφωνώ..αλλά την παροιμία ..μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά..την ξέρεις;;; θυμήσου το Μάτι
      τι να κάνουμε;;;έτσι γίνεται..την πληρώνουν και αθώοι πάντα...ωστόσο..
      πιστεύω ότι ο θεός επιφυλάσσει στον καθένα ότι του αξίζει

      Διαγραφή
  33. ΕΚΛΟΓΕΣ ΙΟΥΛΙΟΣ 2019 - ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΛΛΑΔΑ...!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=BeXmiNcAcPY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Οσο ανεγκεφαλοι και χαμηλης νοημοσυνης ειναι αυτοι που ψηφιζουν τα ιδια κομματα, αλλο τοσο λοβοτομημενοι και επικινδυνοι ειναι και αυτοι που σε καθε ερωτηση, σε καθε προβλημα και σε καθε τι που εχει καποιο βαθμο δυσκολιας, με την μια επικαλουνται τη θρησκεια , τον χριστο και τα ιερα ευαγγελια.. Και μετρανε τον διπλανο τους με το κατα ποσο μεγαλοι Χριστιανοι ειναι..
    Η θρησκεια, ο χριστος και η πιστη δεν ειναι απορυπαντικο πληντυριου για ολους τους λεκεδες. Απλα υπαρχει μεσα μας ταπεινα για να μας κανει καλυτερους ανθρωπους. Δεν θα κατσω ομως σε οτιδηποτε προβλημα με σταυρωμενα χερια περιμενοντας να ερθει η ουρανια λυση κουνωντας το δαχτυλο σε οποιον δεν ακουει τα κηρυγματα μου..
    Πρεπει να καταλαβουμε οτι η χωρα μας ειναι υπο κατοχη και ισως συντομα θα κληθουμε να την υπερασπιστουμε. Πρεπει να ειμαστε ενωμενοι και οχι να κοκορομαχουμε ποιος ειναι περισοτερο Χριστιανος και ποιος λιγοτερο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ραγιάδες νέο Έλληνες
    Σας καλωσορίζω στη Μπανανία . Η Μπανανία είναι κράτος που διοικείται από την εκάστοτε διεφθαρμένη πλούσια ελίτ. Στην Μπανανία δεν λειτουργούν οι θεσμοί ,ούτε οι κρατικοί μηχανισμοί. Είναι ένα μικρό κράτος, πολιτικά ασταθή και συνήθως εξαρτώμενο σε περιορισμένη γεωργική παραγωγή. Κάτι ανάλογο συμβαίνει στα κράτη της Αφρικής ή της Λατινικής Αμερικής ,δηλαδή σε τριτοκοσμικές χώρες, που κατά τη συνήθη αντίληψη είναι μπανανοπαραγωγες χώρες. Εμείς εδώ δεν παράγουμε μπανάνες. Παράγουμε όμως χρήσιμους ηλίθιους ψηφοφόρους και σύγχρονους δούλους.. Διαθέτουμε έξυπνες δεξαμενές σκέψεων και ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα παραπληροφόρησης ώστε να εξάγουμε πληροφορίες .. Επίσης διαθέτουμε σύγχρονο εξοπλισμό και δυνάμεις καταστολής σε περίπτωση που κάποιος ηλίθιος ξυπνήσει .. Το πολίτευμά μας είναι δημοκρατικό και την ελίτ την καθορίζετε εσείς άσχετα αν εμείς επιλέγουμε μεταξύ ποιών θα επιλέξετε. Διατηρούμε το δικαίωμα να αμφισβητήσουμε την επιλογή σας , ως μη σκεπτόμενοι άνθρωποι. Στην περίπτωση αυτή ο λόγος δίνεται στην Singular Logic. Η Singular Logic διαθέτει έξυπνο εξωγήινο τεχνολογικό εξοπλισμό και έχει τη δυνατότητα να ανακαλύπτει μέχρι και 1.500.000 ανύπαρκτους ψηφοφόρους. Στην Μπανανία θεσπίσαμε το εβδομαδιαίο 24ωρο φόρτο εργασίας για τους σύγχρονους δούλους με καλύτερες αμοιβές.. Επίσης καταργήσαμε τον θεσμό της οικογένειας, της ορθοδοξίας και της πατρίδας. Στην Μπανανία οι αλυτρωτικές τάσεις τιμωρούνται με φυλάκιση ως και 10 έτη. Στην Μπανανία δεν έχετε δικαίωμα να μιλάτε για σύνορα και προγόνους αθανάτους.!! Στην Μπανανία δεν έχετε δικαίωμα να μιλάτε για ιστορία και κυρίως για Ελλάδα!!!!! Στην Μπανανία όποιος έχει αντίθετη άποψη με την ελίτ θα χαρακτηρίζεται ως Φασίστας, ακροδεξιός, ρατσιστής..
    Στην Μπανανία θα είστε ή δούλοι ή νεκροί!!!!! Συμφωνείτε;;;;;;;;;
    Συμφωνούμε………Πάμε να ψηφίσουμε…….ΡΑΓΙΑΔΕΣ……ΡΑΓΙΑΔΕΣ……..ΡΑΓΙΑΔΕΣ
    Κωνσταντίνος Κατσιφας …..Παρόν
    Σολομών Σολομού ……Παρόν
    Παύλος Μελάς ……Παρόν
    Τέλος Άγρας…..Παρόν
    Αθανάσιος Διάκος ….. Παρόν
    Θεόδωρος Κολοκοτρώνης…..Παρόν
    Γεώργιος Καραϊσκάκης……Παρόν
    Αλέξανδρος ο βασιλιάς των Ελλήνων…..Παρόν
    Λεωνίδας ο βασιλιάς της Σπάρτης…..Παρόν
    31 Ιανουαρίου…..Παρόν
    Ίμια…..Παρόν
    Κύπρος……Παρόν…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Όσον αφορά τα παραπάνω σχόλια.... Προσεύχευστε αδιαλείπτως;;;; Νηστεία κάνετε;;; Αγρυπνία κάνετε;;; Μετανοείτε;;; Εξομολογειστε ;;;;; Κοινωνία έχετε;;;;; βοηθάτε τους αρρώστους;; Τους φυλακισμένους;; Τους απόρους;;; Ανάψετε έστω ένα κερί για την τραγωδία στο Μάτι;; Για την τραγωδία στην Μάνδρα;; Για τους χριστιανούς στη Συρία ανάψετε ένα κερί; Κλαψατε;;; Προσευχήθηκε κάνεις για τους χιλιάδες νεκρούς χριστιανούς σε όλον το κόσμο;;; Πριν η ματαιοδοξία σας σας βάλει να μου απαντήσετε.... Σκεφτείτε αν είστε χριστιανοί και μετά κατηγορείτε τους άλλους...Υποκριτές...... Η ρομφαία επί γης.... Αδιαλείπτως προσεύχευστε γιατί ο καιρός γαρ εγγύς.. πίστη χωρίς έργα και έργα χωρίς πίστη δεν σώζουν.. Σταματήσετε να είστε φλύαροι και επικεντρωθείτε στη σωτηρία της ψυχης Σας και της οικουμενης.... Η Ελλάδα θα σωθεί!!!!! Από τρελούς και παλαβους..

    ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΩΘΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ολη αυτή η αντιπαράθεση με την εκκλησία μου θυμίζει την διχόνοια που δεν λέει να μας εγκαταλείψει......
    ακόμα και στο χείλος του γκρεμού να βρεθούμε..η σκασίλα μας θα είναι αν εγώ έχω δίκιο για τα ευάγγέλια ή εσύ..ή
    τι γίνεται με την περιουσία της εκκλησίας....πείτε μου γιατί δεν γνωρίζω

    υπάρχει άλλος λαός που κατηγορεί την χώρα του, την πίστη του..τους θεσμούς όπως οι έλληνες;;;;;

    έλεος με την ανεπαρκή ευφυία μας....όλα τα γνωρίζουμε..όλα τα καταλαβαίνουμε..
    ΕΓΩ..ΕΓΩ..ΕΓΩ..ΕΓΩ ΞΕΡΩ


    ΑΙΙΙΙΙΙΙΙ ΠΙΑ...ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. magia, όταν στην συγκεκριμένη ανάρτηση, κάποιοι μπερδεύουν την πραγματικότητα που ζούμε και τον εφιάλτη που έρχεται με την θρησκεία και τις μετάνοιες, το πράγμα ξεφεύγει.
      Δικαίωμα του καθενός, να πιστεύει όπου θέλει. Μου είναι αδιάφορο.
      Μ' ενδιαφέρει ΜΟΝΟΝ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ Ν ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΓΙ ΑΥΤΗΝ.
      ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.

      Δεν κρίνω τους ανθρώπους από το πόσο πιστοί είναι ή όχι και που...
      Έχω ζήσει δίπλα σε θρησκόληπτους, που έκαναν τα μεγαλύτερα εγκλήματα.
      ΚΑΝΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ, ΑΝ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.
      Και η συνείδηση, γνωρίζει ποιό είναι το καλό και ποιο το κακό, είτε είσαι χριστιανός, είτε οτιδήποτε άλλο.

      Διαγραφή
    2. Σωστά το λέτε.Θρησκόληπτοι.Αλλο θρησκόληπτος και άλλο θρησκευομενος-πιστός.

      Διαγραφή
  38. Απορίες: συναντήθηκαν λέει ο στρατηγός με Έλληνες (;) επιχειρηματίες από Αμερική που θέλανε να βάλουν λεφτά για να σώσουν το Ελλάντα και θα έπρεπε να ενωθούν τα "πατριωτικά κόμματα" και καλεί και τον σουβλατζή του φρυγικού σκούφου και και... Μετά μας τα γυρίζει και μας λέει ότι συναντήθηκε με αυτόν που έχει ορίσει ο Ρότσιλντ και διοικούσε τη Νέα Υόρκη 8 χρόνια και τώρα διοικεί δυο τράπεζες του Ρότσιλντ. Κατά καιρούς μας αποκαλύπτει φοβερά και τρομερά από υψηλόβαθμους μασώνους. Μας έχει πεί και στο παρελθόν ότι επιλέχθηκε για να φέρει τον Παπανδρέου Ανδρέα σε Ελλάδα... Τί δεν καταλαβαίνω ;: α) μετανοημένος Στριγγάς; β) καλή ψυχή; Τί παίζει; Δεν λέω, σεβασμός στον άνθρωπο, αλλά κάπου μας μπερδεύει και ... όποιος καεί από το χυλό, φυσάει και το γιαούρτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί και τίποτα απ΄όλα!
      Η τρίχα - τριχιά για δημιουργία εντυπώσεων...
      ΠΟΛΛΑ ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΝΕ!

      Διαγραφή
  39. http://topothoumeno.blogspot.com/2019/07/2005.html?m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πολύ πλάκα έχουν ορισμένοι.Καλα κάνουν οι "τράγοι" και σιωπούν τελικά.Δεν θέλετε "τράγους";Εκεί!Οι κανονικοί δούλοι του τραγοποδαρου που ψηφίζετε,τα παιδιά της στοάς να σας κυβερνούν και να βογγατε και να τους ξαναψηφιζετε μέχρι να σας σώσουν...

    Καλά κάνουν και σιωπούν διότι είμαστε λαός που του ταιριάζει απόλυτα το φωνή βοωντος εν τη ερήμω.Γιατι μας πειράζουν οι "τράγοι";Εμείς αυτό που θέλουμε δεν κάνουμε;

    Θα μας στρώσει την γούνα κάποια στιγμή ο "καλός ο τραγος" από απέναντι.Μη στεναχωριέστε.Και όσοι θα πάμε να τον αντιμετωπίσουμε και οι μανάδες που θα στείλουν τα παιδιά τους να τον αντιμετωπίσουν.Ηθελα να τις δω από μια μερια..Θα αρχίσουν να προσεύχονται στον Θεούλη ή θα παίρνουν τηλέφωνα στον υπουργο να τα απαλλαξει από μαχιμη μονάδα.

    Βούρδουλας μας αξίζει.Βουρδουλας.Οπου δεν πιάνουν τα λόγια πιάνουν οι τουρκοβουρδουλιες.
    Στην μικρά Ασία ειχαν το χόμπυ στον στρατό να βριζουν τα Θεία και μας πέταξαν οι Τούρκοι στη θάλασσα.Τωρα οι μοντέρνοι Έλληνες επέστρεψαν στην θρησκεία του δωδεκαθέου.
    Για να δούμε.Ποιος θα καλέσει τον Δία σε βοήθεια....

    Καημένη Ελλάδα πως κατάντησαμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην Μικρά Ασια σε πετάξανε λογω προδοσίας και γιατι το σχεδιο εξαρχης ηταν να ξεριζωθεί ο Ελληνισμός απο εκει. Απο εκει και πέρα καλο θα ήταν να μην γινονται θρησκοληπτοι οι άνθρωποι , ουτε να περιμενουν τον Δια ή το δωδεκαθεο να τους σώσει ουτε και οι χριστιανοί ν φέρονται σαν Ταλιμπάν και να ξορκίζουν καθε τι που αναφερεται στην αρχαια Ελλάδα. Ειναι άρρηκτα δεμενα,ολα ειναι κομματι του ελληνισμου και της φυλης μας. Τριβουν τα χερια τους αυτοι που θελουν να μας εξαφανίσουν

      Διαγραφή
  41. ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ:

    Παρακαλώ περιοριστείτε σε σχόλια επί του θέματος της ανάρτησης και μόνον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. O χειρότερος φασισμος είναι να υβριζεις την Πιστη του άλλου κι όταν απαντήσει (έχει το δικαίωμα ;) να προσπαθήσεις να τον χλευάσεις με ατεκμηρίωτες αλλά κι άσχετες, "φωτισμένες" κουβέντες.
    Μήπως γιατι στην πραγματικότητα σε εκεινους φταινε παντα όλοι οι άλλοι για το κακό κι εκεινοι φανταζονται τον εαυτό τους ως στυλο φωτος ;
    Πέραν δηλαδη της ιδέας του τρελου μαχητη, που θα παρει την κατασταση στα χερια του, απεναντι σε Θεούς και δαίμονες
    Οπότε γιατί να μην τους φταίει κι ο Θεός ;

    Σε όλους είναι συνεχώς δίπλα ο Θεός (βλεπε στο τελος), όμως κάποιοι δεν μπορούνε να τον "δούνε" και προτιμάνε να τον Βλασφημάνε ουσιαστικά, που είναι χειρότερο από την αυτολεξί Βλασφημία.
    Αποποινοικοποιήθηκε κι αυτό, στην "απελευθεροποίηση"- θολοκουλτούρα των ημερών.
    Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους "φωτισμενους", άλλες είναι οι αιτίες της σημερινής κατάντιας.
    Καλή "απελευθέρωση" να σας ευχηθούμε λοιπόν

    Να σας ψυχαγωγήσουμε τουλάχιστον εμείς οι κολλημενοι, που λέτε ότι σας κριναμε
    https://www.youtube.com/watch?v=H1W8fCGOQ8o
    HristosIisusEdomnul
    Πριν από 3 χρόνια
    Many years ago i was walking down a street with such a huge depression! I was down. In that day, on that street it passed a car wich had music level at maximum. They listened to Brian Adams with "dont give it up!" at maximum. And they passed more then one time on that street. I believe it was for me. I took my depression and my bones and rised up my spirit and everything changed in good! Because I saw and felt God that day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Το έχετε τερματίσει όλοι εδώ σ αυτό το blog , αρθρογράφοι και σχολιαστές .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ ΣΤΑΘΗΣ (11 Ιουλίου 2019 - 3:31 μ.μ.) γεια στο στομα σου φιλε μου.

      Μας αποκλειει η κυρια Καλλιοπη απ' την ελευθερια του λογου για να μην μαθαινουν οι αλλοι την αληθεια.

      Διαγραφή
  44. Ο κος αυφαντης παιζει βρωμικο ρολο αυτα που λεει αν οντως ειναι σχεδια της ΝΤΠ τοτε πως τον αφηνουν να ζει αφου τους εχει βγαλει στη φορα εδω και30 χρονια οπως λεει; ,2) πως τα εχει μαθει αθτος φανταζομαι αυτοι δεν ειναι τοσο χαζοι και αφελεις ωστε να αφηνανε ναβδιερευσουν τα σχεδια τους, οσο για την κοντρα μεταξυ χριστιαννων κ δωδεκαλατρων και αυτηβειναι υποκινουμενη απο τους σιωνιστες, εχουν ριξει πολυ χρημα ωστε να ανασυσταθει η αρχαιολατρεια εδω κβ30 χρονια παραληλα δημιουργησαν νεοψευτοθεωριες περι ελληνικης καταγωγης Χριστου κλπ, ο σκοπος τους ειναι να διχασουν τους Ελληνες και να δημιουργησουν αιτια εμφυλιοπολεμου μεταξυ των Ελληνων, θυμιζω τον αρχαιολατρη μακαρητη κο Φουρακη απο τη μια εβριζε τους εβραιους και απο την αλλη περναγε την πορτα της στοας στην αχαρνων για να παρει το πουγκι του για να γραψει τα βιβλια του, εξαλου ο ιδιος το ομολογησε πριν πεθανει οτι ολοι οι αρχαιολατρεις ειναι ολοι μασωνοι,το ιδιο κανει τωρα και ο κος Λιακοπουλος που τα παιρνει και αυτος απο τη στοα εδω και 20 χρονια κ ηραφει βιβλια και ζει απο αυτα σε μια εποχη που κανενας δεν αγοραζει βιβλια , ψαχτειτε λιγο να δειτε ποιοι κρυβονται πισω απο το αρχσιολατρικο κινημα, α ξεχασα τον αρχιαπετεωνα Αρτεμη Σωρα που ηρθε εντεταλμενος απο το λομπι της Αμερικης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΤΟΝ 11-7- 2019 -4.33 ΜΜ .Να αγιασει το στομα σου φιλε πεστα μπας και ξυπνηση κανα ζωο εδω μεσα , και να μπορεση να ξεφυγη απο τα διχτια των Σιωνιστων εβραιων ,που νομιζουν οτι τα ξερουν ολλα ,οι Εβραιοι εχουν διαλυσει ολλη την ανθρωποτητα με τις προπαγανδες τους εναντιον Του Χριστου και του Ευαγγελιου Του , και που εχουν ριξει τοσο χρημα εδω και χρονια και στην ταλεπορη Ελλαδα μας , για να κατασυκοφαντουν τον χριστιανισμο και την Ορθοδοξια , τα Ιερα Ευαγγελια , την Ιερη μας Παρδοση κλπ οτι δηθεν ειναι νοθευμενα κλπ , με σκοπο την αμφησβητιση . ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΜΦΗΣΒΗΤΙΣΗ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΣΒΗΣΗ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ , ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΗ ΟΥΤΕ ΤΑ ΛΕΥΤΑ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΟΝΟ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ , ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΗ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΧΡΙΣΤΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΄΄΄΄. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΠΑΡΑΔΙΓΜΑ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΗ ΓΙΑΝΝΗ ΦΟΥΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΣΤΙΧΗΣΕ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ .

      Διαγραφή
  45. https://youtu.be/9ef_scXTbEU
    Οσοι κατηγορειτε τους Ελληνες για τα δεινα που τραβαμε σημερα,δειτε αυτο το βιντεο οπου η νεαρη διανοια Προμηθεια μιλαει με αποδεικτικα στοιχεια για τον αφανισμο των Ελληνων.Εγκωμιαζει παραλληλα τη λαμπροτητα του ελληνικου πνευματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Δύο ερωτήσεις Πόπη Σουφλή: Πρώτον γιατί κάνεις επίθεση στον Κυριάκο Βελόπουλο; Δηλαδή ποιον θεωρείς ότι μπορεί να εκπροσωπήσει τον πατριωτικό χώρο καλύτερα και να πάρει και πάνω από 3% για να μπει στην βουλή; Μην μου απαντήσεις κανένας, γιατί ο κανένας είναι μια αφηρημένη έννοια, κανένας βγαίνει και στην κάλπη των εκλογών αλλά ποιος πολιτικάντης νοιάζεται γι αυτό που πιστεύουν οι πολίτες, ΚΑΝΕΙΣ. Ο Βελόπουλος φταίει για την κατάσταση της χώρας ή ο Βελόπουλος θα φταίει αν εφαρμοστούν τα σχέδια διαμελισμού της Ελλάδας; Για τον Μπαρουφάκη (του κώλου τα 9ΜεΡΑ) συμφωνώ ότι είναι ολετήρας και επικίνδυνος.
    Δεύτερον, επικαλείστε τον Στρατηγό Αϋφαντή που πλέον τα έχει βρει με Γεωργία Μπιτάκου, μήπως αλλάξατε γνώμη και είστε υπέρ και της Γεωργίας Μπιτάκου; (https://attikanea.blogspot.com/2019/06/blog-post_537.html) Μιλάμε για τον πρώην στρατηγό που διπλάρωσε η σύμφωνα με το άρθρο εντεταλμένη Γεωργία Μπιτάκου με σκοπό να διαλύσει τον χώρο. Όσο για το σχέδιο διαμελισμού το διάβασα απευθείας από την ΕΩ, δεν περίμενα τον στρατηγό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πρέπει να διαθέτετε μυαλό και μνήμη χρυσόψαρου, για να μου υποβάλετε τέτοιες ερωτήσεις:
      1. Γιατί ο Βελόπουλος ψήφισε το πρώτο Μνημόνιο που άνοιξε τις πύλες της Κολάσεως για την Πατρίδα μας.
      2. Γιατί προφανώς δεν διαβάσατε τι έχω γράψει ως προς την "συνεργασία" του στρατηγού με το συγκεκριμένο "τσόλι".
      Κανονικά, θα έπρεπε να μην απαντήσω στο ανόητο (επιεικέστατα) σχόλιό σας, αλλά είπα... ας το πάρει το ποτάμι...

      Διαγραφή
    2. Αυτή την στιγμή μόνο ο Κυριάκος Βελόπουλος εκπροσωπεί με κάποιο τρόπο τον πατριωτικό χώρο μέσα στην βουλή και ας άνοιξε "τις πύλες της κολάσεως" στο μνημόνιο_1, τι να κάνουμε, η ΧΑ έμεινε εκτός βουλής που δεν ψήφισε κανένα μνημόνιο, τα υπόλοιπα κόμματα στάθηκαν ανάξια της εμπιστοσύνης του λαού και συνασπισμός πατριωτικών κομμάτων να γίνει, δεν παίρνει ούτε 3% (μέχρι σήμερα), τι να κάνουμε τώρα. Έγινε και σε αυτές τις εκλογές {ΣΥΝ...ΦΩΝΙΑ πατριωτικών κομμάτων} και πήρε 0,00% ντροπιαστικό για τον πατριωτικό χώρο. Επίσης, τα είδατε αγαπητή κυρία Πόπη τα πατριωτικά κόμματα μόλις κούνησε το δακτυλάκι της η ΑΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ μπακογιαννομητσοτακαϊικο κρύφτηκαν όλοι οι "πολέμαρχοι της εθνικής ανεξαρτησίας" πατριώτες στο καβούκι τους, αυτός τουλάχιστον τόλμησε να κατέβει και να δεχτεί και την λάσπη από παντού. Δεν έχω σκοπό να σας πείσω απλά τα λέω και για το κόσμο που διαβάζει αυτές τις γραμμές. Δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα σήμερα. Την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΣΠΙΣΤΗ ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ; ΑΥΤΟ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ ΜΕ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΕΝΝΟΕΙΤΕ. Μέχρι το 2059 που τελειώνουν τα μνημόνια να ξέρεις ότι όλοι όσοι ξέρεις σήμερα ως αντιμνημονιακούς θα υποκύψουν ή θα πάνε σπίτι τους, μακάρι να έρθουν άλλοι που να μην κάνουν πίσω.
      Υ.Γ τον είδατε τον Παναγιώτη Λαφαζάνη της ΛΑΕ τον εκπαραθύρωσαν από το κόμματα του γιατί τόλμησε να μιλήσει πατριωτικά εναντίον της συμφωνίας των Πρεσπών και εναντίον του ΝΑΤΟ, επίσης είναι εναντίον της ευρωπαϊκης ενοποιήσεως και θέλει εθνικό νόμισμα σε μια εποχή που η ευρωπαϊκή ενοποίηση καλπάζει προς την ολοκλήρωση της και ο ΟΗΕ δείχνει το πραγματικό σκληρό, αποφασιστικό και ανάλγητο πρόσωπό του σε όλες της χώρες του πλανήτη.
      ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΒΡΕΣ ΜΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ, Η ΚΑΡΠΑΖΙΕΣ ΑΠΟ Ε.Ε., ΟΗΕ, ΝΑΤΟ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΥΝΝΕΦΟ.
      ΚΩΣΤΑΣ ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ ΑΘ.

      Διαγραφή
    3. Εχουν ξαμολυθει σε ολα τα σαιτ και βριζουν
      Οποιονδηποτε
      εχει αντιθετη αποψη γνωμη απο τη ΒΕΛΟΠΟΥΛΙΑΔΑ
      τι να πει κανεις
      για τον πωλητη βοτανων για καραφλες και επιστολων απο το Θεο

      Διαγραφή
    4. Και μία χύμα για όσους δεν κατάλαβαν :

      http://1000spartiatai.blogspot.com/

      Διαγραφή
    5. Βρε φιλε ..12.50....τι σοι χαι κλας δουλεια κανεις ??
      Τι δουλεια κανουν οσοι αξιοπρεπεις ψηφιζες τοσα χρονια και πως..τοσο αξιοπρεπη επαγγελματα μας κατεστρεψαν ?? Κσταστρεφει η αξιοπρεπης εργασια ??
      Πως διαβολο ..αυτοι οι ..επιστημονες με ..κυρος επαγγελματικο ολοι...μας πουλανε 70 χρονια τον ...π....τσ...#$$ για σαλαμι ..το αγοραζουμε εμεις για γαργαρες χωρις να μας ενοχλει διοτι πχ. το πουλανε Δικηγοροι του Χαρβσρντ...και σε ενοχλει η κηραλοιφη ??? Απαξιωτικα κιολας !!! Ηθελες δηλ . Το σαλαμι αλλα απο πυρηνικο επιστημονα οχι απο ..σκουπιδιαρη !!!! Επιστημονικα σκουπιδια ηθελες ....Και τι σοι επιστημες ειναι αυτες των σκουπιδιων ?? Τι μαθαινουν εκει ?? Το εγκλημα ?? Την απατη ?? Την δολιοτητα ?? Την προδοσια ?? Την βρωμα ?? Τι ?? Αυτα τα διδασκουν στην κολαση !!! Οχι στην επιστημη .Διπλωματα κολασης εχουν οι τυποι ....και οι τυπησες....Και αγοραζεις !! Οχι κηραλοιφη..αλλα βαζελινη ....!! 70 ετη ....και σε ενοχλει το ....αλλο !!!! Εχεις αγορασει την λιμνη Βαικαλη με νερο Καματερου ..και σε ενοχλει ενα μπουκαλακι με βοτανα......ελληνικα κιολας οχι εισαγωμενα που αγοραζεις 70 ετη !!! Απο ...αξιοπρεπη επαγγελματα της κολασης ....του Δαντη !!! Παιρνεις χαπια πολλα ??? Δεν καταλαβες τι αγοραζες ακομη ?? Ηθελες μια κολαση ...Σικ εεε ?? Αυτοι εκει ολοι οι ...επιστημονες με κυρος..τι διαφερουν απ τον Σατανα ??? Εχουν πιστοποιηση με πτυχιο δολοφονου η οχι ?? Γιατι δεν τους φτυνει κανεις στον δρομο ?? Διοτι το κακο...ειναι η κηραλοιφη....οχι το τανκερ με την βαζελινη ....Ετσι δεν ειναι ??? Ετσι ειναι διοτι εχουμε αποδειξεις...μια ομορφη χωρα κατεστραμενη πληρως...απ αυτους !!

      Διαγραφή
  47. Βελοπουλος,χρυση αυγη κομματα του συστηματος λειτουργουν σαν βαλβιδα στο συστημα καθηστε εσεις πατριωτες και περιμενετε να σωσει την Ελλαδα ο Βελοπουλος οπως την εσωσε και η χρυση κλωστη δεμενη που εσπασε και τωρα μεταξυ τους βγαζουν τα απλυτα στη χφορα,ΝΔ και Ζυριζα τα μεγαλα μαντρια για τα πολλα τα προβατα ,ΚΚΕ Κιναλ κλπ δεν χρειαζεται να πω δωστε σανο στο λαο να φαει να καθεται στον κανσπε ησυχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ που ..δεν καθεσαι σαν εμας ..που καθεσαι ?? Πηρες σβαρνα τα βουνα και κανεις ανταρτικο ?? Εχεις παρεα ??

      Διαγραφή
  48. Δεν φταινε ουτε οι Εβραιοι, ουτε οι Γαλλοι, ουτε οι Πορτογαλοι για την καταντια μας.
    Οι κυβερνωντες ειναι ο καθρεπτης ο δικος μας.
    Αυτη η στανη αυτο το τυρι βγαζει.
    Δυστυχως η λογικη εχει μεταναστευσει απο την Ελλαδα.
    Αυτος ειναι και ο λογος που εχουμε καταντησει ο περιγελος και οι ζητουλες της οικουμενης.
    Οποιος μας ταξει φυκια και μεταξωτες κορδελες αμεσως τρεχουμε να τον ψηφισουμε.
    Και τι να περιμενεις απο εναν στρατηγο που πιστευει πως η Ελλαδα θα σωθει με τα ανυπαρκτα τρισεκατομμυρια ενος γελοιου μπατιρογυφτου απο την Κατω Αχαϊα; Μονο ως στρατηγο της βλακειας θα μπορουσα να τον χαρακτηρισω..

    Αϋφαντής: Η αλήθεια είναι ότι ο Σώρρας τα 600 δις δολάρια σε ομόλογα τα έχει. Τα είχε δηλαδή, γιατί πλέον τα κατέθεσε υπέρ της ελληνικής Δημοκρατίας. Εάν η ελληνική κυβέρνηση τα έπαιρνε, θα μπορούσε να σωθεί η Ελλάδα. Θα πλήρωνε τα χρέη της και θα μπορούσε να περάσει εις την ανάπτυξη. Αλλά το κατεστημένο που καταχρέωσε την Ελλάδα για να πάρει τις πλουτοπαραγωγικές πηγές, έδωσε εντολή να μην τα πάρουν. Έβαλαν ανθρώπους να κατηγορούν τον Σώρρα και τους ανθρώπους της οργάνωσής του, ότι τιμωρήθηκαν από τα αμερικάνικα δικαστήρια κ.λ.π.. Αστείες κοροϊδίες. Τους ανθρώπους που μας δίνουν τα δάνεια, ξέρουν εάν έχουν τιμωρηθεί από ποινικά δικαστήρια ή αν το χρήμα που μας δίνουν είναι μαύρο; Αυτό το «μαύρο χρήμα» το θέλεις Έλληνα για να είσαι δούλος, το άλλο του Σώρρα δεν το θέλεις εάν είναι… μαύρο; Ακούστε κύριε Βραχιολίδη, εάν η ελληνική κυβέρνηση έπαιρνε τα 600 δις δολάρια, τότε θα έπεφτε το ευρώ, θα γυρίζαμε στο εθνικό μας νόμισμα και θα είχαμε ήδη πάρει πορεία προς την ανάπτυξη! Ο πόλεμος συνεπώς έγινε μεταξύ των εχθρών του ευρώ οι οποίοι και έδωσαν τα χρήματα στο Σώρρα και των Ευρωπαίων του ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις ακουσει τον Σωρα να μιλα ?? Ακουσε τον. Αν θελεις να ξεχασεις ολη την Ελληνικη γραμματεια...ολο το συντακτικο..ολους τους αριθμους και τις πτωσεις..Κι αν δεν...επεσες...δεν ξεχασες και τα μαθηματικα...κι ολα ...Θα σωθουμε ...Στο μουσειο Φυσικης ιστοριας θα μπει διπλα στις προθηκες του ζωικου βασιλειου αρχεγονων ειδων...που επεζησαν του κατακλυσμου.

      Διαγραφή
    2. Τον εχω ακουσει φιλε μου.
      Φτιαχνεις καινουργιο συκωτι με τις παπαριες του γυφτου.
      Και οι αμοιβαδες, μολις τον ακουσουν, καταλαβαινουν πως αυτος ο γελοιος ουρακοταγκος ειναι για τον ζωολογικο κηπο.
      Και πολυ σωστα το ειπε καποιος, "το ερωτημα που επρεπε να τιθεται δεν ειναι που τα βρηκε τα τρις ο Ψωρρας, αλλα που τα βρηκε τοσα γιδια που τον πιστευουν και τ' αρμεγει."

      Τι να πεις; Σε πιανει απελπισια. Ποια τυχη να εχει και πως να ορθοποδησει αυτη η χωρα με τοσους λωποδυτες και τοσα κουτορνιθια που την κατοικουν...

      Διαγραφή
  49. Η πιθανοτητα ναχει 600 δις ..και να μην εχει Ελληνικη γραμματεια σε κατοχη...ξεπερνα την ηλικια του Συμπαντος δεκα φορες.Ισως επειδη ειναι τοσο απιθανο δεν φαινονται τα χαρτονομισματα στο ορατο φως του Ηλιου..Δεν φτανει το φως του στην ακρη του Συμπαντος.Ομως φτανει σε μερικα μυαλα και τα βλεπουν..Συμπερασμα και τα μυαλα αυτα ειναι περα απ την ακρη του Συμπαντος..σε ενα μαυρο χαος στους -273 ° βαθμους κελσιου . Το λενε και ..Απολυτο μηδεν ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ