Δευτέρα, 15 Απριλίου 2019

Ρήγμα διάλυσης στη Χρυσή Αυγή…



Γιώργος Δημακόγιαννης

Σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες μας, όλα αυτά γίνονται προκειμένου να καθιερωθεί στις
Πελοποννησιακές περιοχές ο δικηγόρος Νίκος Ρουσόπουλος (με καταγωγή από την Πύλο)! Να σημειωθεί ότι ο κ. Ρουσόπουλος είναι ο συνήγορος υπεράσπισης στη δίκη της “Χρυσής Αυγής” του Βουλευτή της Γιάννη Λαγού!


Τα νήματα της καρατόμησης των στελεχών της “Χρυσής Αυγής” κινεί ο επονομαζόμενος “Χάρος”, που όπως μας είπαν είναι αποσπασμένος αστυνομικός στην φύλαξη του Γιάννη Λαγού, αλλά διαβιεί μονίμως στην Καλαμάτα! 

Και το εξωφρενικό που μας αποκάλυψε η πηγή μας, είναι ότι ο “Χάρος” είναι επισήμως μέλος της Ν.Ε. της ΝΔ Μεσσηνίας! Δεν το πιστεύω…


 
φωτο αρχείου

Όταν γράφω πως το βασικό  καρκίνωμα και το βαρίδι της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, είναι ο Μιχαλολιάκος, ξέρω γιατί το γράφω...

Τον Γιώργο Δημακόγιαννη, προσωπικά δεν τον γνωρίζω.

Τον "γνώρισα" όμως εδώ και χρόνια, μέσα από τον αγώνα που έδινε ο Σύλλογος "ΕΥΝΟΜΙΑ", και ο αγαπημένος μου φίλος, αείμνηστος ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΤΑΓΑΡΗΣ, για την Μάνη.

Στο Διοικητικό Συμβούλιο της "ΕΥΝΟΜΙΑΣ"ήταν και ο Γιώργος Δημακόγιαννης.

Τους αγώνες της "ΕΥΝΟΜΙΑΣ", στήριξα για χρόνια (υπάρχουν πολλές αναρτήσεις, στην ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΥΛΗΣ με tags "ΜΑΝΗ" και "ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΤΑΓΑΡΗΣ").

Αυτόν τον έντιμο αγωνιστή, βρήκε να βγάλει εκτός του ψηφοδελτίου της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, ο Μιχαλολιάκος.

Ένας κομπλεξικός αρχηγός, που κρατάει το κόμμα του χαμηλά, με τις επιλογές και την συμπεριφορά του. (ξέρει αυτός του λόγους... οι αγνοί χρυσαυγήτες δεν τον γνωρίζουν)...

Θεωρώ αναμενόμενη την πτώση των ποσοστών της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ στην Λακωνία, μετά την απομάκρυνση του Γιώργου Δημακόγιαννη.

Όσο για τον Γιάννη Λαγό, το γεγονός πως τον στέλνει στο ψηφοδέλτιο της Ευρωβουλής, άλλους σκοπούς εξυπηρετεί...

ΜΗΠΩΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ... ΦΥΛΑΚΙΣΕΙΣ;;;



Καλλιόπη Σουφλή

Υ.Γ. Έτσι και δεν τον πετάξετε έξω τον Μιχαλολιάκο και το σόι του, τα ποσοστά σας μάγκες, δεν πρόκειται ν' ανέβουν.





 Γράφει ο  Αποστολου Παναγιωτης 

Είχα γράψει κατά το παρελθόν, ότι η “Χρυσή Αυγή” χαρακτηρίζεται από φοβερή εσωστρέφεια, η οποία από τη στιγμή που έγινε Κοινοβουλευτικό Κόμμα δεν έκανε καμιά ανανέωση του δυναμικού της πρώτης γραμμής, μη εντάσσοντας στους κόλπους της υγιή και άφθαρτα πατριωτικά στοιχεία! 

Δεν ενέταξε στους κόλπους της προσωπικότητες της Κοινωνίας μας, που θα της έδιναν τη δύναμη της εκτίναξης των εκλογικών της ποσοστών, όπως ακριβώς έγινε σε άλλες χώρες της Ευρώπης, που κόμματα με την ίδια ιδεολογική πλατφόρμα με τη “Χρυσή Αυγή”, είτε έγιναν κυβέρνηση, είτε είναι στην αντιπολίτευση με ισχυρά ποσοστά! 

Επίσης, η ακραία πολλές φορές ρητορική της, παρ΄ ότι εξόχως πατριωτική, δεν επιτρέπει την εκτίναξή της και την κρατάει στα ίδια ποσοστά που κατέλαβε στις τελευταίες εκλογές!



Ωστόσο, στα περισσότερα στοιχεία που παραπάνω αναφέρω έρχεται να προστεθεί και μια υπέρμετρη εσωστρέφεια, που πηγάζει κυρίως από τον αρχηγό της, τον Νίκο Μιχαλολιάκο και το σκληρό του Επιτελείο, στο οποίο ηγούνται οι Βουλευτές Ελένη Ζαρούλια και Γιάννης Λαγός! 

Αυτή η εσωστρέφεια – κακοδαιμονία Συστημικών κομμάτων – έρχεται να δηλητηριάσει και την “Χρυσή Αυγή”!



Έτσι, σύμφωνα με ακριβέστατες πληροφορίες μας, το κόμμα της “Χρυσής Αυγής”, που έχει δώσει σε πολλούς Συνέλληνες ελπίδα στην πολιτική μας έρημο, δέχεται άλλο ένα ρήγμα, αυτή τη φορά περισσότερο ισχυρό από κάθε άλλη φορά, όπως επί παραδείγματι με την αποχώρηση αρκετών Βουλευτών!



Ένα διαμπερές ρήγμα σε περιοχές όπου η “Χρυσή Αυγή” αντλεί μεγάλα εκλογικά ποσοστά! 

Τη Λακωνία και τη Μεσσηνία! 

Στη Λακωνία, όπου στις περασμένες εκλογές του ψηφοδελτίου ηγείτο ο Διευθυντής – εκδότης της εφημερίδας “Αδούλωτη Μάνη” Γιώργος Δημακόγιαννης, και ο οποίος με εντολή Νίκου Μιχαλολιάκου απομακρύνεται – να το πούμε όσο πιο κομψά μπορούμε – από τις κυρίαρχες επιλογές του αρχηγού στην περιοχή! 

Ο Γιώργος Δημακόγιαννης, τον οποίο γνωρίζω από το ΛΑ.Ο.Σ, ήταν ο μεγάλος πολιτικός παράγοντας της “Χρυσής Αυγής” στην Λακωνική γη! 

Άλλη μια “απερίσκεπτη” (;;;) ενέργεια του αρχηγού, είναι η αποπομπή από την Τοπική Οργάνωση της “Χρυσής Αυγής” Μεσσηνίας, των μελών της 5μελούς Επιτροπής της, Γιάννη Ζαφειρόπουλου (Ταξίαρχο ε.α. της Αεροπορίας) και Δημήτρη Αδαμόπουλου (υποψήφιο στο ψηφοδέλτιο Μεσσηνίας και πρώην πρόεδρο του Επιμελητηρίου και πρώην πρόεδρο της Τ.Ο της ΝΔ)!



Σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες μας, όλα αυτά γίνονται προκειμένου να καθιερωθεί στις Πελοποννησιακές περιοχές ο δικηγόρος Νίκος Ρουσόπουλος (με καταγωγή από την Πύλο)! Να σημειωθεί ότι ο κ. Ρουσόπουλος είναι ο συνήγορος υπεράσπισης στη δίκη της “Χρυσής Αυγής” του Βουλευτή της Γιάννη Λαγού!



Τα νήματα της καρατόμησης των στελεχών της “Χρυσής Αυγής” κινεί ο επονομαζόμενος “Χάρος”, που όπως μας είπαν είναι αποσπασμένος αστυνομικός στην φύλαξη του Γιάννη Λαγού, αλλά διαβιεί μονίμως στην Καλαμάτα! 

Και το εξωφρενικό που μας αποκάλυψε η πηγή μας, είναι ότι ο “Χάρος” είναι επισήμως μέλος της Ν.Ε. της ΝΔ Μεσσηνίας! Δεν το πιστεύω…



Οι παραπάνω πληροφορίες που δεν επιδέχονται αμφισβήτηση, αν λάβω υπόψη μου το κύρος και τη γνώση της πηγής μου, δεν είναι τίποτε μπροστά στην εκτίμηση που μου έκανε η πηγή μου και με άφησε με ανοικτό το στόμα:


«Οι ευρωβουλευτές της “Χρυσής Αυγής” Γεώργιος Επιτήδειος και Λάμπρος Φουντούλης (σ.σ. πατέρας του δολοφονηθέντος Γιώργου την 1η Νοεμβρίου 2013 μπροστά στα γραφεία του κόμματος στο Νέο Ηράκλειο Αττικής), δεν θα είναι στη λίστα του ευρωψηφοδελτίου! 

Αντίθετα σε αυτό θα είναι ο Γιάννης Λαγός»!



Κοντός ψαλμός αλληλούια λοιπόν, αφού όταν θα κυκλοφορεί η εφημερίδα την Τρίτη, θα έχει ανακοινωθεί το ευρωψηφοδέλτιο της “Χρυσής Αυγής”!!



Κραυγή απόγνωσης κατά των ένστολων…


Οι ένστολοι, το μάγκα τον κάνουν πάντα εναντίον των αδύναμων ανθρώπων και καλύπτουν την ανασφάλεια της προσωπικότητάς τους από τον περιορισμό της ελευθερίας τους, ξεσπώντας στο λαουτζίκο! 

Αυτοί είναι οι κύριοι υπαίτιοι, όπως και οι άλλες κάστες για την κατάντια της χώρας μας!

 

 





Έλαβα την παρακάτω επιστολή φίλου μου από την Θεσσαλονίκη και τη δημοσιεύω: 

«Καλημέρα Παναγιώτη! 

Σάλος επικράτησε στη Θεσσαλονίκη με τη σύλληψη μιας 90χρονης η οποία συνελήφθη επειδή πουλούσε τερλίκια χωρίς άδεια εκτός της λαϊκής αγοράς! 

Ασχολήθηκε ολόκληρο περιπολικό και ολόκληρο μέγαρο αστυνομικής διεύθυνσης το οποίο παρεμπιπτόντως ήταν ιδιοκτησία του ελληνικού κράτους, αλλά το πούλησαν και τώρα πληρώνει ενοίκιο!! 



Η πόλη έχει γεμίσει από αλλοεθνείς οι οποίοι πουλούν χωρίς άδεια στην παραλία! 

Πακιστανοί οι οποίοι παίρνουν επιδόματα και έχουν “βρωμίσει” την πόλη μας! 

Εάν κάτσει κάποιος να το σκεφτεί, είναι να τραβάει τα μαλλιά του! 

Η Αστυνομία να ασχολείται με γριές, αντί να κυνηγούν άλλους απατεώνες! Αναρωτιέμαι τι σοι άνθρωποι υπηρετούν σε Σώματα ένστολων! 

Η αντιπάθειά μου, έναντι κάθε μορφής ένστολων, οι οποίοι επιλέγουν το επάγγελμα, όχι από αγάπη, αλλά για επαγγελματική αποκατάσταση, νομίζω αγγίζει τουλάχιστον το 95%! 

Οι ένστολοι, το μάγκα τον κάνουν πάντα εναντίον των αδύναμων ανθρώπων και καλύπτουν την ανασφάλεια της προσωπικότητάς τους από τον περιορισμό της ελευθερίας τους, ξεσπώντας στο λαουτζίκο! 

Αυτοί είναι οι κύριοι υπαίτιοι, όπως και οι άλλες κάστες για την κατάντια της χώρας μας! 

Η καραμέλα ότι φταίει μόνο ο λαός, ο οποίος επηρεάζεται και ψηφίζει απατεώνες, θα πρέπει να σταματήσει και τα αντρίκεια βέλη πρέπει να στραφούν σε αυτούς που πραγματικά έχουν τη δύναμη και την οικονομική ευμάρεια, η οποία δημιουργήθηκε από την εκμετάλλευση των αδύναμων ανθρώπων!



Ο λαός Παναγιώτη, είναι τόσο βιασμένος και ανήμπορος και το μόνο που συζητάει είναι πως θα σώσει την οικογένειά του, σκεπτόμενος τη φυγή του στο εξωτερικό  …για να ΣΩΘΕΙ! 

Αυτή είναι η μόνη και πραγματική αλήθεια»!!






Πηγή





ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

159 σχόλια:

  1. Κάποτε έγραψα ότι ΟΤΑΝ Η Χ.Α ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΩ ΤΗΣ Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΤΗ ΦΡΕΝΑΡΕΙ...
    Και πεσανε να με φάνε!!
    Να που η ιστορία επαναλαμβάνεται...
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΟΝ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟ ΒΟΛΕΜΑ ΤΟΥ 7% -8%...
    ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΧΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή μου Δανάη, ή... "Αναγνωστοπούλου", όπως σε αποκαλεί η ... Ξανθοπούλου, δεν είσαι η μοναδική που πέφτουν πάνω της να την φάνε, όταν διατυπώνει την άποψη της για το... "ιερόν τέρας" τον Μιχαλολιάκο...
      Κορίτσι μου οι χραυσαυγήτες, και εννοώ τους εμμονικούς, είναι "γκα γκα"...ζουν στον κόσμο τους, που τον έχουν πλάσει όπως αυτοί γουστάρουν, γιατί δεν έχουν καμία ταύτιση με την πραγματικότητα και ανεξάρτητα πνευματικής μόρφωσης, είναι άπαντες για .. άντε μην το πω και με χαρακτηρίσεις "αθυρόστομη"...

      Δεν είναι οι ευθύνες που σκέπτεται ο αρχηγός του κ@λου, Δανάη μου...
      Είναι που τέτοιες εντολές έχει από τα αφεντικά του... να κρατάει την Χρυσή Αυγή σε χαμηλά ποσοστά, για να είναι διαχειρίσιμα και κυρίως μόλις διαφανεί άνοδος, να κάνει το κάθε τι για να τα ρίξει...

      ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΤΗΣ ΚΥΠ, ΗΤΑΝ Δανάη μου... ξέρεις τι θα πει ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ;;;

      Και κράτησε αυτή μου την απάντηση... αποθήκευσέ τη...

      Θα έρθει η ώρα, που θα βγει στην φόρα ΠΟΙΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΤΑ ΔΥΟ ΑΘΩΑ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ και πού ξέρεις... ίσως πέσουν απ' τα σύννεφα οι χρυσαυγήτες...

      Σήμερα, μετά από εννέα μνημονιακά χρόνια, η Χ.Α. θα έπρεπε να βρίσκεται στο 30% τουλάχιστον..
      Κάτι Μιχαλολιάκοι, κάτι Λαγοί και κάτι ...Παναγιώταροι, την κρατούν σ' αυτά τα χαμηλά ποσοστά.

      Δυστυχώς, άνθρωποι με ψυχή σαν τον Δημακόγιαννη, εντάχθηκαν στο κόμμα, πιστεύοντας πως έχουν να κάνουν με ... έντιμο αρχηγό...

      Και τα καλλίτερα, έρχονται...

      Διαγραφή
    2. Χρόνος εστί πατήρ αλήθειας για την Χ.Α.Να θέλει ο ίδιος ο αρχηγός της να παραμένει στα ίδια ποσοστά είναι παράλογο.Καθε κόμμα θα προσδοκούσε να έχει την κυβέρνηση.Λαθος χειρισμοί ή επιλογές προσώπων συμβαίνουν σε κάθε κόμμα.

      Η Χρυσή Αυγή δεν μπορεί να έχει 30% οχι μόνο ίσως λόγω αρχηγού,αλλά κυρίως γιατί είναι αποκλεισμένη από τα μέσα ενημέρωσης αλλά και από την εντολή των Σιωνιστών στον Σαμαρά να τους φυλακίσει.Εκτος όλων των παραπάνω το λάθος της χρυσής αυγής είναι ότι ήταν παρορμητική.Εαν παρουσίαζε από την αρχή τις θέσεις της με ηρεμία και χωρίς εκνευρισμό ίσως να είχε καλύτερη τύχη.

      Παντως έχει ακλόνητο πυρήνα.Επισης δεν είναι δυνατόν ένα κόμμα να φτάσει στο 30% χωρίς να έχει φωνή.Κακα τα ψέματα.Χωρις προβολή κυρίως τηλεοπτική δεν μπορείς ούτε θέσεις να παρουσιάσεις ούτε να επηρεασεις τον πολιτη-ψηφοφορο.

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ ανώνυμε 10.45 στην ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ είναι αστείο να επικαλούμαστε ως άλλοθι το αποκλεισμό από τα ΜΜΕ...
      Τώρα που υπάρει το διαδύκτιο και τα κοινωνικά δίκτυα, τα ΜΜΕ είναι απλά γλάστρες...

      ΑΝΤΙΘΕΤΑ αυτός ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ που λες θα έπρεπε να ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ σε ένα λαό που είναι ΤΟΣΟ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ...

      ΕΠΙΠΛΕΟΝ οι διώξεις, θα έπρεπε να τους ηρωοποιούν στα μάτια του πολυ θυμωμένου λαού...
      ΤΟ ΑΞΙΟΠΕΡΙΕΡΓΟ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΟΟΟΟΟΛΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΗΛΩΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ...
      ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ!!!

      Εκτός και αν οι κάλπες μας εκπλήξουν...

      Διαγραφή
    4. Δε θα συμφωνήσω.Πρωτα απ' όλα υπάρχουν ηλικιακές ομάδες οι οποίες δεν γνωρίζουν από υπολογιστές και διαδίκτυο.Επιπλεον όσοι ασχολούνται με το ίντερνετ θα περάσουν τον τυχόν ελεύθερο χρόνο τους σερφαροντας σε χίλιες δυο μ@λ...από το να έχουν σοβαρή ενημέρωση ή η συμμετοχή τους στα ακοινώνητα δίκτυα αναλώνεται από σαχλαμάρες έως διαδικτυακούς καυγάδες και σελφις αυτοναρκισισμου.

      Θέλω να πω ότι είναι πιο εύκολο να ανοίξει κάποιος την τηλεόραση και εκεί που θα δει ποδόσφαιρο γυρίζοντας τα κανάλια να δει και καμια εκπομπή.Οταν επί 4-5 χρόνια παρουσιάζουν μόνον για αρνητικά την Χρυσή Αυγή και αυτό θα γίνει ελάχιστες φορές,ουσιαστικά ακούς για ένα κόμμα και δεν το βλέπεις,αλλά ακούς όλους τους κατηγόρους του εκτός από το ίδιο.

      Πολλά άτομα συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας αλλά και άλλα που η ψυχαγωγία,η διασκέδαση και η ενημέρωση της είναι η τηλεόραση,έφτασε σε σημείο εκεί που ψήφισε ΧΑ να ψηφίσει συριζα.οπως και να το κάνουμε το χαζοκούτι λειτουργεί ακόμα και κάνει καλη προπαγάνδα υπέρ των κακων.

      Ο αποκλεισμός λειτουργεί αντίστροφα σε όσους ήδη ακολουθούν ένα κόμμα.Για τους υπόλοιπους απλά τους κρατά σε αγνοια.Οπως και να το κάνουμε,δεν είναι το ίδιο να σου παρουσιάζουν συνέχεια κάθε μέρα τις ίδιες σκ@τοφατσες και άλλοι να παραμένουν άγνωστοι και φιμωμενοι ουσιαστικά.Η δύναμη της εικόνας παραμένει ισχυρή.

      Οι διώξεις δεν ηρωποιουν αλλά φοβίζουν τον κόσμο.Οταν βλέπει ο κόσμος ολόκληρο σόου με χειροπέδες και κουκουλοφόρους της αστυνομίας και τα κανάλια να παίζουν από τονπρωΐ μέχρι το βράδυ την προπαγάνδα δημιουργούν φόβο.

      Εάν την καλούσαν την Χρυσή Αυγή αλλά να βλέπει τι λέει θα ήταν αλλιώς τα πράγματα.
      Εδώ ο Βελόπουλος από το τίποτα με το να βγαίνει επί τόσα χρόνια σε διάφορα κανάλια να λέει τα δικά του και να πουλάει κηραλοιφες έκανε κόμμα το οποίο θεωρώ ότι είναι πολύ πιθανό να μπει και στη Βουλή.Το ίδιο έκανε ο Καρατζαφέρης επί χρόνια που είχε δικο του κανάλι.Καθε μέρα μπλα μπλα μπλα έπεισε κόσμο και μπήκε στη Βουλή.Αφου τα σκ@τωσε και έπειτα σε όλα τα κανάλια να τον δείχνουν ο κόσμος τον σιχαθηκε.Τα ίδια θα πάθει και ο Τσίπρας.Ηδη τον βλέπουν και αηδιάζουν.Μετα το εξαποστειλαριο που θα φάει στις εκλογές εάν τυχόν και τον δείχνουν στην τηλεόραση θα τον βλέπουν Και θα κάνουν εμετό.

      Διαγραφή
    5. κα Σουφλη,
      Αντε γαμησου.
      Ερχονται εκλογες και σε ποναει εεεεεεεεεεεε;

      Διαγραφή
    6. Μιχαλολιάκος:Οχι απλά ρουφιάνος, έμμισθο όργανο του παρακρατικού μηχανισμού της ΚΥΠ και γενικά του Υ.Δ. Αταξίας...................και Ανασφαλείας!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    7. @3.39 Αυτό, πες το στον αρχηγό σου, που πέταξε εκτός, άξια πρόσωπα, για να βάλει τον δικηγόρο της αρεσκείας του.
      Σ' αυτόν ταιριάζει το... "ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ"1
      Όσο έχετε τον Μιχαλολιάκο και δυο τρεις άλλους στην ηγεσία, πάνω από 8% δεν θα πάρετε.

      Διαγραφή
  2. Θα συμβούλευα να μην εξάγουμε συμπεράσματα τόσο γρήγορα...η πολιτική δυστυχώς ή ευτυχώ; δεν συμβαδίζει με την απλή αριθμητική (1+1=2)

    Τα πάντα κρίνονται εκ του αποτελέσματος...την ΧΑ μέχρι στιγμής την πλαισιώνουν απλοί καθημερινοί άνθρωποι ...τώρα όσον αφορά για τις "προσωπικότητες" που αναφέρεται ο αρθρογράφος..έχουμε ΧΟΡΤΑΣΕΙ απο λαμόγια με "προσωπικότητα","πτυχία" κλπ.

    και που είναι όλες αυτές οι "προσωπικότητες" όλα αυτά τα χρόνια που διώκεται ανηλεώς η ΧΑ απο το προδοτικό "συνταγματικό τόξο" ;;;

    πότε συμπαράσταθηκαν επώνυμα στην ΧΑ;;;

    πότε παραβρέθηκαν οι "προσωπικότητες" (του κ@λου) στις εκδηλώσεις της ΧΑ;

    κλπ.κλπ.

    ΠΟΤΕ...

    Η ΧΑ θα ανέβει και άλλο διότι είναι οι ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ που δεν έχουν κλέψει και φυλακισθεί γι' αυτό...ενώ θα μπορούσαν κάλλιστα να βάλουν "το δάχτυλο στο μέλι"

    Ζητάμε τα πάντα απο την ΧΑ ..να μας σώσει απο τους τριτοκοσμικούς δολοφόνους που μας κουβαλάει το "συνταγματικό τόξο" κατά εκατομύρια..

    να βάλει στην φυλακή το "συνταγματικό τόξο" (με τις "προσωπικότητες") για την ασύλληπτη λεηλασία του ιδρώτα μας

    να δώσει ένα τέρμα στην ασυδοσία και την διάλυση των πάντων...

    ΑΛΛΑΑΑΑ όταν έρχεται ή ώρα της κάλπης, έχοντας φάει άπειρους τόνους σανό απο τα βοθροκάναλα, "θυμόμαστε" ότι είναι λίγο..αγρια, λίγο..μη καθώς πρέπει κλπ.κλπ. αρλούμπες και ανοησίες.... και ξανα ματαψηφίζουμε τους δημίους μας...

    και μετά μας φταίει η ΧΑ...την οποία ΠΟΤΕ δεν ψηφίσαμε...

    Άβυσσος το σκεπτικό του ΡΑΓΙΑ

    Ακριβώς αυτό το γενικό σκεπτικό του ραγιά, μας έφτασε στον καίαδα και επειδή δεν πρόκειται να αλλάξουμε , όπως προειδοποιεί και η κα Σουφλή , θα αφανιστούμε...χαρούμενοι όμως γιατί μπορούμε να ρίξουμε τις εγκληματικές ευθύνες μας στην ΧΑ βρίζοντας την...(που όμως ποτέ δεν κυβέρνησε, εξαιτίας μας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @26 Μαρτίου 2019 - 10:41 μ.μ
      Αναφέρεις τον καιάδα αλλά τίποτε για τον Καιάδα, τον σατανιστή, το στέλεχος της ΧΑ.
      Οι Χριστιανοί δεν μπορούν να ψηφίσουν την σατανιστική ΧΑ.
      Αυτά απο κάποιον που τους ψήφιζε απο την εποχή του 0.3%.

      Διαγραφή
    2. Και τι ψηφίζουν οι Χριστιανοί;Το Αντίχριστο Σύριζα;Το Ανθελληνικό Σύριζα;Τους μασόνους της ΝΔ και ΠΑΣΟΚ;Το ποτάμι του Σόρος και όλους μαζι που ψηφίζουν γάμους ομοφυλοφίλων και αλλαγής φύλου στα 15,που ψηφίζουν μόνο αντιχριστιανικούς νόμους;
      Η Ελληνική λογική!Δεν ψηφίζω Χρυσή Αυγή γιατί έχει έναν σατανιστή μέσα αλλά ψηφίζω όλους τους αρχισαταναδες παραπάνω.Συγχαρητηρια!

      Διαγραφή
    3. @29 Μαρτίου 2019 - 4:13 μ.μ
      Φυσικά οι πατριώτες Χριστιανοί και γενικότερα οι Ελληνες πατριώτες δεν ψηφίζουν κανένα απο τα προδοτικά κόμματα της βουλής. Υπάρχουν πολλά άλλα κόμματα και είναι πιθανόν κάποια να μην είναι προδοτικά-σατανιστικά-μασωνικά.
      Η ΧΑ ανοικτά ανέχεται τον σατανισμό και επομένως αποπέμπει όσους Χριστιανούς πατριώτες θα ήθελαν να την ψηφίσουν. Πιθανόν εσκεμμένως θέλουν να παραμείνουν σε μονοψήφια ποσοστά, δυσφημίζοντας συγχρόνως τον πατριωτισμό.
      Το βέβαιο είναι οτι οι σατανιστές δεν θα μας σώσουν. Είναι δυνατόν λογικός άνθρωπος να πιστέψη τον "πατέρα του ψεύδους"; Βαπτισμένος Χριστιανός που "αποτάσσεται τω σατανά και και πάση τη πομπή αυτού" όπως ομολογείται κατά το Βάπτισμα, είναι αδύνατον να τους ψηφίση αν θέλει να είναι συνεπής προς το Βάπτισμά του.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμε - 11:48 Μ.Μ.,
      Φυσικά οι πατριώτες Χριστιανοί ψηφίζουμε ''δαγκωτό'' Χ.Α. αφού Το Θαύμα που προσμέναμε είναι τώρα ΓΕΓΟΝΌΣ.

      ''Μ.Σαλβίνι: «Από σήμερα θα είναι επικίνδυνο επάγγελμα να είσαι διαρρήκτης - Θα ρίχνουμε στο ψαχνό»''
      ( https://attikanea.blogspot.com/2019/03/blog-post_145.html )

      Κατά ανεπιβεβαίωτες πλην αξιόπιστες πληροφορίες, ο Ματέο τηλεφώνησε στον Ηλία και σκασμένος στα γέλια τού'πε:

      ''Λιάκο, εγώ για σας το έκανα. Με τον Αρχηγό γατζωμένο στο Θρόνο Του, δεν πρόκειται να δείτε Θεού Πρόσωπο, μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

      Ξέρεις τι θα κάνεις: Θα Του τηλεφωνήσεις αργά το βράδυ και θα Του πεις:
      ''Έλα αμέσως σπίτι γιατί προέκυψε ένα πρόβλημα που απαιτεί άμεση, τώρα, Λύση. Για να μη χτυπάς κουδούνι, περιμένεις έξω από την πόρτα και μαθευτεί η συνάντησή μας, το κλειδί θάναι κάτω από το χαλάκι.''
      Μετά θα σβήσεις τα φώτα και με το περίστροφο στο χέρι θα κουκουλωθείς κάτω απ'τα σκεπάσματα. Κι όταν έρθει -''γατόνι'' καθώς είσαι θα καταλάβεις κι απ΄τον παραμικρό θόρυβο που ακριβώς είναι- θα ρίξεις στο ''δόξα πατρί''.

      Στην απολογία σου θα πεις για την παμψηφεί αθώωσή σου:
      ''Με ξύπνησε ένας θόρυβος. Πετάχτηκα από το κρεβάτι, κάποιος ήτανε στο σπίτι, ρώτησα ποιός είναι κι όταν δεν πήρα απάντηση αναγκάστηκα μέσα στο σκοτάδι να πυροβολήσω για εκφοβισμό. Ανάβοντας το φως πάγωσα. Πεσμένος στο πάτωμα, ο Αρχηγός ήτανε πλημμυρισμένος στα αίματα και χαμογελούσε τρισευτυχής. Μου έγνεψε να πάω κοντά του και με τρεμάμενη φωνή είπε:
      ''Ήθελα πάντα να απαλλάξω οριστικά και αμετάκλητα την Χ.Α. από την Καταστροφική Παρουσία Μου αλλά δεν εύρισκα το κουράγιο να το κάνω μόνος Μου. Και διάλεξα Εσένα· τον πιό δυνατό, τον πιό πιστό, τον πιό αγαπημένο Μου Μαθητή, τον Διάδοχό Μου.
      Φεύγω τώρα ευτυχισμένος και θέλω να μου υποσχεθείς ότι θα παντρευτείς την Ελένη -έχει μάθει πια Πρώτη Κυρία στο Κόμμα- και θα παντρέψεις και την Ουρανίτσα Μας -κοίτα μην ξεχάσεις να την βάλεις Πρώτη στο Επικρατείας- με τον Αποστάτη Ευρωστρατηγό, για να εξαναγκαστεί να ξαναγυρίσει στη Χ.Α.
      Και σε κάποια επόμενη ζωή, θα ξανακάνουμε Μαζί μία άλλη Χ.Α., για να τους ξαναμουρλάνουμε όλους αντιμαχόμενοι Το Επουράνιο Διασυμπαντικό ''ΣΎΣΤΗΜΑ''.
      Καλή Τύχη.''

      Διαγραφή
  3. χα χα χα χα χα

    ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΠΟΝΑΕΙ Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ
    ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΛΑΓΟΥΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ
    ΔΕΝ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ
    ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δανάη, μην χαλάς τον ύπνο κάποιων...ούτε τα όνειρά τους... αυτά που βλέπουν με τα μάτια ανοιχτά... στους εμμονικούς μην προσπαθείς ν' αλλάξεις μυαλά... χαμένος κόπος.
      https://www.youtube.com/watch?v=Q9ZS8XQjUQw

      Διαγραφή
    2. Ωραία τά λόγια,ωραία η κριτική αλλά γιά πέστε καί στόν κρεμασμένο νεοέλληνα ποιόν νά ψηφίσει...τόν έμπορα βελοπουλί πού τό παίζει αντί,τούς υπόλοιπους 30+κάτι τίποτα.....τόν σπρώχνετε δηλαδή πρός δρακουμέλ,γιά πέστε εσείς πού ολα τά σφάζετε καί όλα τά μαχαιρώνετε κάτι άλλο εκτός Χ.Α μέ όλα τά κακά της πού θά μπορούσε νά σταματήσει αυτήν τήν λαίλαπα?
      Εάν ήταν τού συστήματος πού λέτε,δέν θά τούς είχαν ομήρους μέ δήθεν καταδίκες δέν θά ακουγες καθημερινά τήν κάθε κυράτσα καί τό κάθε τσόλι στήν τv γιά φασίστες χρυσαυγίτες.Τό ό,τι τούς εχουν αποκλείσει από τά πάντα δέν σάς λέει τίποτα?Ετσί....μιά σκέψη μου γράφω....

      63years old.

      Διαγραφή
    3. @63years old, δεν τοποθετώ προσωπικά, όλη την Χρυσή Αυγή μέσα στο σύστημα, αλλά πρόσωπα της ηγεσίας της, με κυριότερο τον Μιχαλολιάκο.
      Προσωπικά, θα σου έλεγα να ψηφίσεις Χ.Α.
      Επισημαίνω όμως και τις αδυναμίες της... εκτός αν πιστεύεις, πως πρέπει να μένει στο απυρόβλητο.
      Ανέμενε τα αποτελέσματα των εκλογών στην Λακωνία, μετά το πρόστυχο άδειασμα που έκανε στον Δημακόγιαννη.... και μετά, έλα να τα ξαναπούμε...

      Διαγραφή
    4. ΑΝ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΒΑΖΕ ΕΣΑΣ ΣΤΑ ΕΥΡΟΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ.ΟΧΙ <> ΚΑΙ <> ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΑΣ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΠΟΥ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΚΑΤΙ <>

      Διαγραφή
    5. Ποια ανοδος βρε κακομοιρη;;; Αποτο 2012 εισαστε μεσα με ποσοτο 6-7%;;;Για ποια ανοδος μιλας ;;; Μηπως επαθες τσιπρα , που εχει γαμησει την Ελλαδα , και το παρουσιαζει σαν αθλο;;;

      Διαγραφή
    6. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΑΝ-ΤΑΝ-ΠΛΑΝ!!!

      Διαγραφή
  4. Με επιχειρήματα, παρακαλούμε, όλες οι λάσπες για την Χρυσή Αυγή! Όχι μόνο αερολογίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήγαινε ρώτησε στην Λακωνία, τι εστί Δημακόγιαννης, και ποιός είναι αυτός που θέλει να επιβάλει ο αργηχός σου, και μετά, έλα να συζητήσουμε τα επιχειρήματα.

      Διαγραφή
    2. Και πάλι αερολογίες διαβάζω. Τι εστί Δημακόγιαννης δεν γνωρίζω, αλλά ότι κι αν είναι, πόσο πολύ βλαβερός μπορεί να είναι για το κόμμα;
      Τα άλλα κόμματα, τα....σωτήρια για τον τόπο μας, πόσους σαν τον Δημακογιάννη, (σύμφωνα με αυτά που εσείς αφήνετε να εννοηθούν) έχουν;;

      Διαγραφή
    3. @1.49, ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΛΕΞΗ ΑΠ' ΟΣΑ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΑΚΟΓΙΑΝΝΗ.
      Ο ΔΗΜΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΤΙΜΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ.
      ΑΥΤΟΝ ΠΕΤΑΞΕ ΕΞΩ Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ.

      ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΣΑΣ.

      Διαγραφή
    4. ΔΕΝ ΑΜΦΙΒΑΛΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ Ο Κ.ΔΗΜΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΟΣ...ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥ "ΚΑΛΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ"..ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΩΣ...ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΗ, ΤΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΕ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ, ΣΕ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΚΛΠ.ΚΛΠ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΟ...ΤΟ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ Ο ΦΟΥΦΟΥΤΟΣ..ΚΑΙ Ο ΦΟΥΦΟΥΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ..ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;;;

      ΤΩΡΑ ΟΣΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙς ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗς ΧΑ ...ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΨΗΦΙΣΕΙ ΠΟΤΕ ΧΑ ..ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ... ΑΡΑ ΤΙ ΤΟΥΣ ΜΕΛΛΕΙ;;;

      (ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ..ΤΗΝ ΜΙΑ ΛΟΙΖΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟΥΣ ΠΑΣΣΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ "ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΙ" (ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΧΑ) ΜΟΥΥΥΥΓΚΑΑΑΑ!!!

      Διαγραφή
    5. Επειδή, αν αρχίσω να σας απαριθμώ τους αγώνες του κ. Δημακόγιαννη, θα νομίζετε πως υπερβάλω, κτυπήστε το όνομά του στην google και όρεξη να έχετε, για να διαβάσετε όλα όσα έχει κάνει για την Λακωνία και την Μεσσηνία(μέσα Μάνη.

      Το κείμενο είναι του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ, και το όνομά του υπάρχει... προφανώς δε το είδατε...
      Κείμενα του Παναγιώτη Αποστόλου, έχω σηκώσει πολλάκις.

      Σε ότι με αφορά, υποθέτω πως διαβάζετε την κριτική που ασκώ σε όλα τα κόμματα.
      Εκτός αν πιστεύετε πως η Χ.Α. πρέπει να μείνει στο απυρόβλητο... ως κόμμα "αγίων"...
      Αχ και που να ξέρατε...

      Το θέμα, δεν είναι αν έχεις ή όχι ψηφίσει Χ.Α., αλλά αν έχεις το μυαλό για να κρίνεις σωστά.
      Και δυστυχώς μυαλό, γιόκ, για τους περισσότερους.

      Διαγραφή
    6. Επιχειρήματα:
      -Το στέλεχος της ΧΑ Γερμενής, κυκλοφορεί σατανιστικά cd.
      -Ψήφισαν υπέρ της Θάνου, συμβούλου του τσίπρα.
      -Λεκτικά κατα των ΛΑΘΡΟ, αλλά καμμία ουσιαστική ενέργεια. Η απόφαση του ΣτΕ εναντίον των ΛΑΘΡΟελληνοποιήσεων στηρίχθηκε σε ατομική προσφυγή ήρωα νέου δικηγόρου.
      -Λεκτικά κτά του σατανοτσίπ, αλλά ψήφισαν υπέρ τηε "κάρτας αλληλεγγύης" που φέρει σατανοτσίπ.
      και πολλά άλλα

      Διαγραφή
    7. ...αίμα, τιμή ...Χρυσή Αυγή ...τυρί, ρύζι, καφέ, γάλα ...Καμπά Γράφει ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ Το κόλπο της Χρυσής Αυγής... και η σύνταξη του αρχηγού.
      Ποιοι κρύβονται πίσω από την αυτοαποκαλούμενη "ναζιστική" οργάνωση;
      Τι ακριβώς είναι το Colpus Bisti; http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2012/10/aima-timi-xrisi-augi.html

      Διαγραφή
  5. Ρουσόπουλος (NΔ): Μεγάλη άνοδος της Χρυσής Αυγής στην Βόρειο Ελλάδα!Την στιγμή που οι συστημικές εταιρείες δημοσκοπήσεων δίνουν τα ρέστα τους για να αποκρύψουν την άνοδο της Χρυσής Αυγής, ο γνωστός πρώην υπουργός του Καραμανλή και νυν πολιτευτής της ΝΔ, Θεόδωρος Ρουσόπουλος μιλώντας στην εκπομπή του Τράγκα 7/3/19 . δήλωσε αυτολεξεί:"Θα τιμωρηθεί (ο ΣΥΡΙΖΑ) στην Βόρειο Ελλάδα, αλλά εκεί φοβούμαι ότι θα υπάρχει άνοδος της Χρυσής Αυγής. Αυτό είναι κάτι που εκτιμώ για την Βόρειο Ελλάδα ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητή κα Πολυχρονίου δεν είναι αληθές ότι ο "ολοκληρωτικός αποκλεισμος απο τα ΜΜΕ δεν βλάπτει ένα κίνημα"...ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει

    Ποιός ηλικιωμένος σήμερα έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο;;

    !% , 3% ;;; οι υπόλοιποι ξημεροβραδιάζονται στο βλακόκουτο..το οποίο τους ποτίζει αδίστακτη και αβυσσαλέα Προπαγάνδα...

    τώρα όσον αφορά το διαδίκτυο...οι περισσότεροι νεοραγιάδες το χρησιμοποιούν αποκλειστικά είτε για να δούν πόσο έληξε το ματς Πανβλακιακού με Πανηλιθιακού είτε για τις ..νέες συνταγές του μαστερσεφ Χάλιαφαγητό είτε να "πάρουν μάτι" τι φοράει η τατιάνα ξεπουλημένου όταν πάει να χ@σει...

    Δυστυχώς , δυστυχέστατα τα ΜΜΑποβλάκωσης έχουν το πάνω και πρώτο χέρι στην καταστροφή της Ελλάδας...Δείτε τις εκλογές των τελευταίων 45 χρόνων ..σχεδόν 99% "συνταγματικό τόξο" δλδλ. ακριβώς τους ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ-ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ-ΠΡΟΔΟΤΕΣ που μας βομβαρδίζουν επι 24 ωρου βάσης τα ΜΜΕξαπάτησης...

    Τέλος καλό είναι να κάνουμε κριτική αλλά κάλλιστο να προτείνουμε λύσεις..

    Εσείς έχετε λύσεις να προτέινετε ώστε να "ανέβει" εκλογικά;;;

    (εκτός βέβαια απο την συνήθισμένη "καραμέλλα" να "γίνουν πιο σεμνοί"-- όλη η Ελλάδα στολίζει πατώκορφα τους ΑΛΗΤΕΣ-ΠΡΟΔΟΤΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ με χαρακτηρισμούς πολυ βαρύτερους απο όσους έχουν και πολυ σωστά εκφέρει οι χρυσαυγίτες)

    Ίσως έφτασε η ώρα να επισκεφθείτε ένα γραφείο της ΧΑ ώστε να δείτε και ιδίοις όμμασι τι γίνεται..και θα σας βοηθησει στην κριτική σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σιγουρα η λυση δεν ειναι μπουνιες,κλωτσιες,και τσαμπα μαγκιες......ΔΙΩΞΤΕ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΙ ΤΟΥ,ΑΡΘΡΩΣΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΛΟΓΟ,ΒΑΛΤΕ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΝ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ,και θα δειτε αλματωδη ανοδο στα ποσοστα σας....α και κατι αλλο, πολλοι παρα πολλοι ηλικιωμενοι εχουν προσβαση στο διαδυκτιο και το χειριζονται καλυτερα απο τους νεους,τουλαχιστον η γενια μου [γενια των 60ρηδων] οολοι μα ολοι ειναι γνωστες κι εχουν προσβαση στο διαδυκτιο.....

      Διαγραφή
    2. Πες τα Σούλα, γιατί το μυαλό τους έχει στουκάρει.

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Ανώνυμε - 12:48 Π.Μ.,

      ''Ίσως έφτασε η ώρα να επισκεφθείτε ένα γραφείο της ΧΑ ώστε να δείτε και ιδίοις όμμασι τι γίνεται..και θα σας βοηθήσει στην κριτική σας.''

      Αναντίρρητα, η πρότασή σας προς την Κα Πολυχρονίου είναι ντουμπλ φας, ισχύει και τανάπαλιν, αντιστρόφως.
      Ερωτάται:

      Εάν η Κα Πολυχρονίου δεσμευθεί ότι θα επισκεφθεί ένα γραφείο της Χ.Α. ώστε να δει ιδίοις όμμασι τι γίνεται....και να αναθεωρήσει την -αντικειμενικά άδικη- κριτική της,
      εσείς δεσμεύεσθε ότι θα επισκεφθείτε με τον Μιχαλολιάκο έναν Ιερό Ναό ώστε να διδαχθείτε εκ των πλέον αρμοδίων χειλέων την Διδασκαλίαν του Κυρίου, εκ των ουκ άνευ για τον εξαγνισμό -μέσα απ'το μπόλιασμα- της εκ βαρβάρων κοσμοαντιλήψεώς σας, μπας κι αξιωθείτε Εκλογική Νίκη;

      Ιδού η Ρόδος, ιδού και το ελπιδοφόρο -ενδεχόμενα νικηφόρο- ρεσάλτο στη Εξουσία.

      Διαγραφή
    4. Αγαπητέ 27 Μαρτίου 2019 - 12:48 π.μ.
      Δύο μέρες τα τώρα προβληματίζομαι στο αν πρέπει να σου απαντήσω ή όχι…
      Ο λόγος;;;
      Επεχείρησα και στο παρελθόν, να επισημάνω δυο πράγματα και τα αντεπιχειρήματα που έλαβα ήταν του στυλ :
      «χα χα χα χα χα ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΠΟΝΑΕΙ Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ».
      ή «κα Σουφλη, Αντε γαμησου.», όπως γράφουν κάποιοι αξιότιμοι σχολιαστές στη συγκεκριμένη ανάρτηση…
      ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΟΝΤΩΣ ΜΕ ΠΟΝΑΕΙ ΚΑΤΙ!! ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ;;
      ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΤΩ ΜΕ ΕΛΠΙΔΑ… (Και μη μου πείτε για Βελόπουλους, Φαήλους και τέτοια, γιατί θα αυτοπυρποληθώ)…
      Μου γράφεις να επισκεφτώ ένα γραφείο της Χ.Α. Γιατί;;; Σε τι θα μπορούσε να φωτίσει μια τέτοια επίσκεψη;;; Προτιμώ να βγάζω τα συμπεράσματά μου, ΑΠΟ ΤΑ ΜΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΙΣΙΜΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ… Και για να έχω αντικειμενική άποψη ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ… Και από την ιστοσελίδα της Χ.Α.
      Κατ΄ αρχάς ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου για τον ρόλο των ΜΜΕ. Διαφωνώ ωστόσο, ότι αυτή είναι η κύρια αιτία της καθήλωσης της Χ.Α. Δεν θα επεκταθώ στο συγκεκριμένο, δεν έχει νόημα…
      Θα παραθέσω λοιπόν το παλιότερο σχόλιό μου ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ, ΓΙΑ ΤΟ «ΣΕΝΤΟΝΙ» και στη συνέχεια θα προχωρήσω, σε προτάσεις, όπως μου ζητάς…

      Διαγραφή
    5. ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΧΟΛΙΟ:
      «Προσπαθώντας να κρίνω, όσο ψύχραιμα και αντικειμενικά μπορώ, δεν θα πω ούτε ότι η Χ.Α. είναι του συστήματος, ούτε ότι δεν είναι….
      Δεν το ξέρω… Μόνο εικασίες μπορώ να κάνω…
      Μου έχουν ωστόσο δημιουργηθεί προβληματισμοί και έχω κάποια ερωτηματικά, στα οποία δεν έχω απαντήσεις…
      Η Χ.Α. μπήκε στη Βουλή αρθρώνοντας πατριωτικό λόγο, κατηγορήθηκε ως ναζιστικό κόμμα, άλλους έπεισε, άλλους ενόχλησε…
      Και είναι τραγελαφικό να τους αποκαλούν "φασίστες", όλοι αυτοί που παρέδωσαν τη χώρα με μια υπογραφή!
      Όλοι αυτοί που έκαναν τον Έλληνα να ζει τον πιο στυγνό φασισμό!!
      Εντάξει φαίνεται να κυνηγιέται και να κοντράρεται από σύσσωμο το «δημοκραικό τόξο»…
      Εντάξει τους απέβαλλαν για τη φράση «Μίστερ Τσίπρας», ενώ στη βουλή ακούγονται ατάκες απείρου κάλλους, όπως «τσόκαρο» «νούμερο», έπεσαν ακόμη και σφαλιάρες στο παρελθόν (Κεδίκογλου - Κόρακας) και δεν άνοιξε μύτη!! Ήταν όλα δημακρατικότατα!!
      Εντάξει τους άσκησαν δίωξη και τους φυλάκισαν με πρόφαση «σκυλοκαυγά», μάλλον στημένο, ανάμεσα σε δύο φασιστόμουτρα, που κατέληξε με τον ένα νεκρό, ενώ ο άλλος ήταν «ο τελευταίος τροχός της αμάξης», για τη Χ.Α. Και μάλιστα «όψιμος τροχός»!!
      Και εντελώς
      αδικαιολόγητα και ΠΑΡΆΤΥΠΑ, μπαγλάρωσαν όλο το κόμμα καο τον αρχηγό. Στην αντίστοιχη περίπτωση της δολοφονίας Τεμπονέρα, που έγινε από τον πρόεδρο τοπικής ΝΟΔΕ, όπου μετείχε και μετέπειτα βουλευτής της ΝΔ, κανείς δεν ενόχλησε το Μητσοκάκουλα και την κλίκα του…
      Εντάξει τους έκοψαν και τη χρηματοδότηση του κόμματος !! ΟΧΙ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ!! ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ!

      Διαγραφή
    6. Και πάμε στα Α_λ_λ_ά:!!
      1. Ας ξεκινήσω από το τέλος: Στην εγκληματική συμφωνία των Πρεσπών, το καλύτερο που μπορούσε, να κάνει το τρίτο σε δύναμη πολιτικό κόμμα, ήταν οι φωνασκίες και οι «τσάμπα μαγκιές»;;; Για να μην αναφερθώ στα τραγελαφικά «κυνηγητά» και στην ατιμωτική, για όλο το κόμμα διαγραφή που ακολούθησε…
      Γιατί ατιμωτική;;
      Γιατί ο μεν πρωταγωνιστής αποδείχτηκε τσάμπα μάγκας!! Οι «Καραϊσκάκηδες» μωρέ, έχουν το θάρρος των λόγων τους, είναι έτοιμοι, να σταθούν λεβέντικα απέναντι στους επικριτές τους και να υποστούν τις όποιες συνέπειες… Ο συγκεκριμένος το έσκασε νύχτα σαν δειλός και σαν να μην έφτανε αυτό ακύρωσε ο ίδιος τα λόγια του και ΖΗΤΗΣΕ ΣΥΓΝΩΜΗ, ΣΑΝ ΜΕΤΑΝΟΟΥΣΑ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ!!!
      ΦΟΒΉΘΗΚΕ;;;
      Μα όποιος φοβάται δεν το παίζει αγωνιστής!! Επιλέγει πιζάμα και παντόφλα!!

      ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ, ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΟΚΑΠΗΛΟ, ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΛΕΒΕΝΤΗ ΚΑΙ ΣΕ ΤΣΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΤΣΙΦΑ – ΜΠΑΡΜΠΑΡΟΥΣΗ!! ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΕΙΛΟΥΝΤΑΝ ΚΑΝ Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ!!!
      Ο δε αρχηγός του κόμματος, έσπευσε δια της διαγραφής, να διασφαλίσει την ησυχία του!! Το γνωστό άλλοθι καραμέλλα: «Μα του την έχουν φυλαγμένη για να τον ξαναχώσουν στη στενή»!!!
      Καλέ τι μου λέτε;;;
      ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Ο ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΑΝΩΔΥΝΗ ΥΠΟΘΕΣΗ;;; Όποιος δεν μπορεί στα δύσκολα είπαμε: Πιζάμα και παντόφλα…
      2. Κατά καιρούς είχε τα στοιχεία να προκαλέσει πολιτικό σεισμό στο σάπιο σύστημα!! Αποτέλεσμα;;; Ηστχίιια. Τίποτα πέρα από κραυγές!! Τίποτα ουσιαστικό…
      π. χ. https://attikanea.blogspot....
      Ανέφερα ένα χαρακτηριστικό. Υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις…
      3. Επειδή έχω ήδη μακρυγορήσει, πάω στο τελευταίο: ΠΩΣ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΒΓΗΚΕ Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΣΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ, ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΦΥΣΣΑ;;; Δηλαδή τι ακριβώς έκανε;; Δικαίωνε αυτούς που τον φυλάκισαν;;
      Και το μεγάλο ερώτημα: ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ και μάλιστα σε μια στιγμή που το κόμμα απογειώνονταν δημοκοπικά;;
      Θα είναι λοιπόν, πολύ τολμηρό, αν σκεφτεί κάποιος, ότι γι΄ αυτό ακριβώς το έκανε;;;
      Γιατί θέλει το κόμμα, να παραμείνει τόσο… όσο…;
      Τόσο, ώστε να εξασφαλίζουν ένα αστρονομικό εισόδημα και βουλευτικά προνόμια, ό ίδιος και η συμβία; Παράλληλα όμως να παραμένουν σε θέση 3ου και ανευθυνο - υπεύθυνου κόμματος, ώστε να μην είναι αναγκασμένοι να κάνουν πράξεις;;;
      Μήπςως γιατί αν γίνονταν κυβέρνηση, ή έστω αντιπολίτευση, θα είχαν θεσμικό ρόλο δράσης;;;
      Παρεμπιπώντος: άλλο και τούτο με τη συμβία… Ακόμη και μοναδικών ικανοτήτων να ήταν η κυρία, θα έπρεπε να εργάζεται στο παρασκήνιο και όχι να καταλαμβάνει και η ίδια βουλευτική έδρα… ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΗΘΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΕΞΩΘΕΝ ΚΑΛΗΣ ΜΑΡΤΥΡΙΑΣ…
      Για να μη θυμηθώ και την περίπτωση του βουλευτή Σερρών Ν. Σιώη, που «παραιτήθηκε λόγω φόρτου εργασίας», παρ΄ όλο που ήταν άνεργος!!! Φυσικά «όλως τυχαίως» επιλαχών στον νομό, ήταν ο Γαμπρός του Μιχαλολιάκου, ο οποίος φυσικά κατέλαβε την έδρα!!! Όσο για τον Σιώη;; Εντελώς αναπάντεχα έπαψε να υφίσταται ο λόγος του προσωπικού του «φόρτου εργασίας» και τον προσέλαβαν μετακλητό στη Βουλή!!
      Μήπως για τον ίδιο λόγο αναλίσκονται σε κραυγές και αψιμαχίες, ενώ θα μπορούσαν να κρατήσουν άλλους τόνους , να δείξουν σοβαρότητα και να γελοιοποιήσουν όσους τους αποκαλούν φασίστες;; Κάτι μου λέει ότι δεν το θέλουν… Θέλουν να κρατούν μια συγκεκριμένη κατηγορία ψηφοφόρων!!
      Γιατί άραγε;;
      Είναι η βαλβίδα ανακούφισης της λαϊκής οργής, άρα παίζουν το παιγνίδι του συστήματος;;;
      Είναι απλά βολεμένοι και δεν θέλουν να αλλάξει κάτι;;;
      ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ ΤΟ ΟΤΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΠΟΧΕΣ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΟΜΜΑ, ΠΟΥ ΑΡΘΡΩΝΕΙ ΛΟΓΟ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΛΑΘΡΟΕΠΟΙΚΙΣΜΟΥ ΚΛΠ, ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟ ΣΤΟ 7-8%;;
      ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ;;;
      ΑΠΛΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ!!»

      Διαγραφή
    7. ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ…
      1. Όχι δεν θα μιλήσω για «σεμνότητα», όπως φαντάτηκες… Θα μιλήσω όμως για σοβαρότητα… Δεν δείχνει σοβαρότητα το να ουρείς έξω από το MEGA, ως διαμαρτυρία… Αφού το κύριο επιχείρημα των φασιστών του δήθεν «δημοκρατικού τόξου» είναι ο δήθεν τραμπουκισμός της ΧΑ, κόψτε τους το βήχα… Και για να εξηγήσω τι εννοώ, θα θυμίσω τη συμπεριφορά και την επιχειρηματολογία μιας κυρίας που υπήρξε βουλευτής της ΧΑ, από τη Λάρισσα νομίζω.. Δεν ξέρω όνομα ή ιδιότητα, αλλά χαιρόσουν να την ακούς…
      2. Θα μιλήσω για συνέπεια λόγων και έργων… Πέρα από λόγια δεν γνωρίζα κάποια ουσιαστική παρέμβαση σε θεσμικό επίπεδο. Αλήθεια με το ζήτημα των στοιχείων Χατζησάββα τι έγινε…
      3. Να σταματήσει η εικόνα της οικογενειαοκρατίας στο κόμμα… Ήδη ανέφερα στοιχεία που δίνουν αυτή την εικόνα στο σχόλιο… Ο κόσμος τα έχει σιχαθεί τις «οικογενειακές επιχειρήσεις – κόμματα»… Και αυτός ο κόσμος που είναι γεμάτος θυμό, αυτός ο κόσμος που δεν αντέδρασε όταν του ρήμαξαν την τσέπη, αλλά σηκώθηκε από τους καναπέδες και γέμισε πλατείες για τη Μακεδονία, περιμένει μια ελπίδα…

      ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΠΟΥ ΑΡΘΡΩΝΕΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΛΟΓΟ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΡΠΩΘΕΙ…

      ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΜΕ. ΕΔΩ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΓΚΛΟΠΣ ΚΑ ΧΗΜΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΣΩ…
      Αρα «κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας»

      Διαγραφή
  7. απο το 0,3% των εκλογων του 2009 , μεχρι το 9,3% των ευρωεκλογων του 2014 , που πηρε η Χρυση Αυγη , υπαρχει ενα επιπλεον 9% .......ειμαστε εμεις , που δεν ειμαστε εξωγηινοι......προδομενοι Ελληνες απο ολα τα κομματα ειμαστε .....επιστημονες-νοικοκυραιοι-πατριωτες.......το 2012 γνεψαμε το κεφαλι στην Χρυση Αυγη.......εγω προσωπικα λιγο πριν τις εκλογες του 2012, μολις με πληροφορησανε οτι διαρηξανε το σπιτι μου για 3η φορα..........η ιδεολογια του κομματος ειναι ο εθνικισμος του Ιωνα Δραγουμη......το μεγαλυτερο σε ηλικια στελεχος του κομματος γεννηθηκε μετα το 1953 ,........καμμια σχεση με ιστοριες κατοχης κλπ........το κομμα ιδρυθηκε το 1993 ...... .........οταν ακους τον Κυριακο Μητσοτακη να λεει "ολοι ιδιοι ειμαστε , μονο η Χρυση Αυγη διαφερει" τι μπορεις να υποθεσεις????? ΟΤΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε 27 Μαρτίου 2019 - 12:48 π.μ, εγώ τους ψήφιζα απο το 2009.
      Ομως όχι πια. Σκέτη απογοήτευση. Μόνο λόγια, πολλάκις αντιφατικά, εγκατάλειψη προγραμματικών διακηρύξεων, συμμόρφωση και υπερψήφιση υποψήφιου συριζα (θάνου) και πλείστα άλλα.
      Αυτά απο το κόμμα "είμαστε εναντίον όλων!", "δεν θα σας προδώσουμε".

      Διαγραφή
  8. Ο Κουτσούμπας ( KKE) βγήκε στη... ζητιανιά: Ελεήστε μας «προοδευτικοί» για να μην βγει τρίτη η Χρυσή Αυγή.....
    Σε ομιλία που έκανε τις στην Θήβα 23/3/19 , το… καμάρι του Αμερικανου Πρεσβη Παιατ, ο αρχικουκουές Κουτσούμπας, ζήτησε την ευκαιριακή εκλογική συσπείρωση των… «προοδευτικών» δυνάμεων στο… "τιμημένο ΚΚΕ", για «να γκρεμίσουμε από την τρίτη θέση τη εθνικιστικη Χρυσή Αυγή»:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΕΛΑΚΗΣ (ΣYΡIZA) : ΕΡΧΕΤΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΚΡΑΣ ΔΕΞΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...

    Άρθρο υπό τον τίτλο «Η ιδεολογική ηγεμονία της (άκρας) Δεξιάς», έγραψε στο «Πρώτο Θέμα» ο γνωστός κομμουνιστής Χελάκης.

    "Καιρός να το παραδεχτούμε. Οι «ελαττωματικές ιδέες» της Αριστεράς βρίσκονται σε διαρκή υποχώρηση. Η ιδεολογική ηγεμονία περνά σε άλλα χέρια."Υπαρχει μια μεταστροφή μεγάλης μερίδας της κοινωνίας", καταλήγει περίλυπος .............

    Καιρός δεν ήταν να «γυρίσει ο τροχός», μετά από 45 ολόκληρα χρόνια ιδεολογικής ηγεμονίας της αριστεράς – από το… «σωτήριον» έτος 1974 μέχρι σήμερα???Μόνο που αυτή τη φορά, ο τροχός θα σταματήσει να γυρίζει και η άλλοτε… αγία αριστερά δεν θα ξανασηκώσει κεφάλι! .........Βλέπετε, όλα εδώ πληρώνονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. O δημοσιογράφος Βασίλης Νέδος στην εφημερίδα "Καθημερινή" 17/3/2019 γράφει χαρακτηριστικά: "...η Χρυσή Αυγή συλλέγει ψήφους χωρίς ιδεολογικό πρόσημο".

    Ο αρθρογράφος της "Καθημερινής" αποκαλύπτει αυτό που γνωρίζουμε πολύ καλά , ότι η Χρυσή Αυγή δεν είναι ένα κόμμα περιχαρακωμένο στα όρια της Ακροδεξιάς , αλλά είναι το Εθνικιστικό Κίνημα που εκφράζει όλους τους Έλληνες και στο οποίο στρέφονται μαζικά οι πολίτες ανεξαρτήτως ιδεολογικών καταβολών.

    Αυτό είναι και o τρόμος του συστήματος, να συνεχίσει δηλαδή η Χρυσή Αυγή να έχει άνοδο, ευρεία απήχηση και να συλλέγει ψήφους από ολόκληρο το πολιτικό φάσμα, γεγονός που θα αποδειχθεί πολύ σύντομα στις επερχόμενες εκλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΟΣΗ ΚΤΗΝΩΔΙΑ ΡΕ ΦΙΛΕ......ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ, ΜΥΡΣΙΝΗ ΛΟΙΖΟΥ ( ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΣΥΝΘΕΤΗ ) : " ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΗΣ 17Ν ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΣΥΓΝΩΜΗ "
    Σε χθεσινή της ανάρτηση 12/3/19, μετά την ανακοίνωση της υποψηφιότητάς της με το κόμμα των προδοτών, υποστήριξε πως θα δώσει «μάχη κατά του εθνικισμού, του ρατσισμού και της ακροδεξιάς, που σηκώνει κεφάλι σε ολόκληρη την Ευρώπη…».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μια ομαδα αγραμματων που βαζει την μαγκια του πεζοδρομιου στα βουλευτικα εδρανα.αυτη ειναι η χ.α.του μιχαλολιακου κι εξυπηρετει τους ''εξυπνους'' του συστηματος...αν δεν ξεκουμπιστει ο μιχαλολιακος , το σοι του , και 2-3 βαριδια ακομη η χ.α. ειναι θα κολλημενη μονιμως στο 6-7 τοις εκατο...μην εχετε αυταπατες,μια χαρα βολευει το συστημα ,το οποιο και την ανεδειξε..αποτελεσμα σχεδιασμου ειναι η σημερινη παρουσια της χ.α. στην βουλη...για σκεφτειτε που θα ηταν ολοι αυτοι οι ''''δημοκρατες'''χωρις την παρουσια της χ.α;;;;;;τοσα χρονια τοσοι αγανακτισμενοι ελληνες,γιατι δεν ανεβαινουν τα ποσοστα της;;;;γιατι αλλου βλεπουμε καθαρα την ανοδο της ''ακροδεξιας'';;;;αν ειχε αλλον αρχηγο κι οχι τον μιχαλολιακο και το σοι του ,θα ψηφιζα κι εγω χ.α........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Αρα, το πρόβλημά σου είναι προσωπικό Σ,Κ,! Πολλές φορές έχεις γράψει "ο Μιχαλολιάκος και το σόϊ του"!
      Δεν είναι λοιπόν θέμα θέσεων του κόμματος, αλλά ούτε και αγραμματοσύνης των στελεχών της, που δεν βλέπω να υπερέχεις κιόλας!

      Πάντως εσένα θα σου ταίριαζε περισσότερο ο Ερντογάν, για Πρωθυπουργός της χώρας σου!

      Διαγραφή
    2. μολις επιβεβαιωσες τα γραφομενα μου....αυτο ειναι το επιπεδο σας ,πιο πανω δεν μπορειτε,....μου λες το προβλημα ειναι προσωπικο, απο που προκυπτει αυτο;;;;σαν τι προσωπικο θα μπορουσα να εχω με τον μιχαλολιακο η το σοι του;;;;;σε τι διαφερει απ το μητσοτακεικο η το παπανδρεικο;;;;οσο για τον ερντογαν σαν χαλβας που εισαι,μαλλον ταιριαζει σε σενα,και τις μαγκιες σου στο χαι[λ]βανι σατανιστη ναζιστη αρχηγο σου......αντε μου στο διαολο εσυ κι ο μιχαλολιακος κοβαλε.......

      Διαγραφή
    3. Σούλα, όταν στερούνται επιχειρημάτων, πετάνε ένα "προσωπικό πρόβλημα" και καθαρίζουν...

      Διαγραφή
  13. Πράκτορας της ΚΥΠ λέει ο Μιχαλολιάκος.Και τι θα πει αυτό;Είναι κακό να συγκεντρώνεις πληροφορίες προς όφελος της πατρίδας σου;Από την άλλη πράκτορας της ΚΥΠ και κινδυνευει να πάει φυλακή;Δεν ταιριάζουν αυτά τα πράγματα.Επισης γιατί μας πειράζει που διαλέγει ο Μιχαλολιάκος αυτούς που θεωρεί κατάλληλους και δεν μας ενοχλεί ο Κούλης με τον παιδό...ο Συριζας με την σύνταξη της μάνας της αλληνης;

    Κάποια πράγματα είναι απλή λογική.Οταν βλέπεις και κόμματα και τηλεοπτικά και άλλα μέσα,πρεσβείες κ.α σε κατάσταση παροξυσμού και μισαλοδοξίας να χτυπούν αλύπητα ένα κόμμα αυτό είναι απόδειξη ότι δεν είναι δικός τους,δεν είναι του συστήματος.

    Στο κάτω κάτω αφού στις εκλογές οι Έλληνες παίζουν ζάρια,γιατί να μην ψηφίσει και την Χρυσή Αυγή να την δούμε;Δεν έχουμε να χάσουμε κάτι.Ετσι κι αλλιώς ολοι οι υπόλοιποι δημοκράτες του κ@λου μας κατέστρεψαν τη ζωή,οπότε κάτι χειρότερο να πάθουμε με χρυσή αυγή αποκλείεται.Τα κατάφερε το "δημοκρατικό τόξο" να μας φτωχεύσει.

    Ακόμη και ο Βελόπουλος.Ασχετα που έμενε δεν με πείθει το ότι τον χτυπάνε πρώην φίλοι του,Καρατζαφέρης,πρώην Σαμαροδεξιόχειρες φαήλοι,Καμμένοι κ.α και ειδικά ο Σόρος που κάνει αναφορά άμεσα μόνο για το κόμμα του Βελοπουλου και για κανένα άλλο,αυτό σημαινει ότι το σύστημα τον φοβάται και αυτον και προσπαθεί να αποτρέψει την είσοδο του στη Βουλή.Ο Βελόπουλος δέχετε βελη και και από τον Παϊατ και γενικά όταν τέτοιοι σαν τους παραπάνω δεν σε θέλουν θα πει ότι είσαι ότι πρέπει για την Βουλή.

    Γενικά όποιον δεν θέλουν δεν του δίνουν βήμα στην τηλεόραση ή του δίνουν και προσπαθούν να τον γελοιοποιησουν.Απλα είναι τα πράγματα.Θυμαστε παλιά τον Παναγιωτόπουλο με την πίτσα και τον Λεβεντη;Ξαφνικά από γραφικός ο Λεβέντης έγινε σοβαρός και κύριος και τον προώθησε το σύστημα και μπήκε στη Βουλή.Αλλα γιατι τον προώθησε;Σας φαίνεται εσάς λογικό κομματάρχες να μπαινοβγαίνουν σε Γερμανικές και Αμερικανικές ή αλλες πρεσβείες;Γιατί ας πούμε το κόμμα του Βελοπουλου χαρακτηρίζεται Ρωσοφιλο και η Νέα Δημοκρατία δεν χαρακτηρίζεται Γερμανόδουλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα τουρλουμπουκιάσατε όλα... αχταρμά τα έχετε στο μυαλό σας.
      Εδώ σ' αυτή την ανάρτηση, κρίνεται η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και ο αρχηγός της για τις επιλογές του, όχι τα υπόλοιπα κόμματα, που όντως είναι κυριολεκτικά γτπ.

      Όσο για τον Βελόπουλο, είναι ένας ΠΡΟΔΟΤΗΣ, και οι αναφορές από τον Σόρος, είναι για να τον ηρωποιήσει... αλλά αυτά μάλλον είναι ψιλά γράμματα για σας...
      ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.

      Σε ότι αφορά στον Μιχαλολιάκο, και το γεγονός πώς ήταν πράκτορας της ΚΥΠ, μάθετε καλλίτερα την ιστορία των ρουφιανιών του, και μετά να μιλάτε.
      Γιατί μόνον πληροφορίες υπέρ της Πατρίδας δεν συγκέντρωνε...
      Να πάτε στην Κυψέλη να μάθετε τι πουστιές και ρουφιανιές έκανε.

      Διαγραφή
    2. Μάλλον δεν έχετε κατανοήσει τα γραφόμενα.Ο Βελόπουλος είναι προδότης γιατί ψήφισε το μνημόνιο.Οχι γιατι τον πολεμαει ο Παϊατ και ο Σορος.Που λέτε για τον Σόρος,εσείς όταν ξ@χ@ζετε κάποιον το κάνετε για να τον ηρωποιησετε;

      Αυτο δεν είναι δυνατόν,εκτός και αν η υπόδειξη από τον Σόρος κάποιου είναι για σας παράσημο.Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα.Βριζει τον Σορος ο Βελόπουλος και του λέει και ευχαριστώ ο Σόρος ή μήπως ο Βελόπουλος είναι φίλος του Σόρος και δεν το ξέρουμε.

      Ο Παϊατ γιατί έδωσε εντολή να μην καλούν τον Βελόπουλο σε τηλεοπτικούς σταθμούς.

      Δεν με ενδιαφέρει αν ήταν ή όχι πράκτορας της ΚΥΠ ο Μιχαλολιακος.Εγω λέω ότι πράκτορα της ΚΥΠ δεν τον κυνηγούν να τον βάλουν φυλακή.Απο την στιγμή που τον εχουν αποκλεισμένο δεν είναι δικός τους.Ειναι απλοτατη λογική.Ποσο πιο απλό να το πούμε.

      Εγω βλέπω ότι τα κόμματα που ενοχλούν το κατεστημένο είναι η Χρυσή Αυγή και ο Βελοπουλος.Καποια στιγμή έκαναν πόλεμο στον Καρατζαφερ.Μολις άρχισε κι αυτός να λειαινει τις γωνίες άρχισαν να τον χαϊδεύουν.Οσο είχε πατριωτικες θέσεις τι φασίστα τι φύρερ τι δεν ξέρω τώρα του εσουρναν.

      Όταν δείτε να καλούν και λένε ωραία λόγια για Χρυσή Αυγή και Βελόπουλο θα πει ότι προσκύνησαν.Οσο τους χλευάζουν ή τους φιμωνουν είναι φως φανάρι ότι ΔΕΝ είναι δικός τους και θέλουν να τον πνίξουν.

      Διαγραφή
    3. ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΗΧΑΛΟΛΙΑΚΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΪ ΤΟΥ, ΠΑΡΑ ΑΦΗΝΕΤΕ ΑΠΛΩΣ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ;
      ΑΦΟΥ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΓΝΩΣΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ; ΕΙΝΑΙ ΘΑΡΡΩ ΕΝΑ ΕΥΛΟΓ0 ΕΡΩΤΗΜΑ! ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΛΗΣΟΥΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, ΘΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΕΥΓΝΩΜΟΝΕΣ ΕΑΝ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΑΤΕ!

      Διαγραφή
    4. 22.17, είσαι άσχετος από πολιτική... ούτε καν κατάλαβες τι έχω γράψει...

      Διαγραφή
    5. @3.52, αυτός που έχει τα στοιχεία, στα οποία μου επέτρεψε να έχω πρόσβαση, θα τα πει, όταν κρίνει, σε συνέντευξή του.
      Και για να μην ψάχνετε για πολιτικό πρόσωπο, σας πληροφορώ πως είναι πρόσωπο εκτός Ελλάδος, και με πολύ μεγάλο κύρος.

      Διαγραφή
    6. Πω Πω Πω Πω!!!! Τι βλέπουν τα ματάκια μας! Τα γράφει αυτά δημοσιογράφος που ενημερώνει το κοινό;
      Και ποιο είναι το πρόβλημά σου να μας ανακοινώσεις τα προσβάσιμα σε σένα στοιχεία; Αυτός δεν είναι ο σκοπός σου; Και πότε υπολογίζετε να μας κάνετε έκπληξη μαζί με το, εκτός Ελλάδος, πρόσωπο με.....το μεγάλο κύρος; Αφού αυτό θα ….βοηθήσει στο να ΜΗΝ ανέβουν τα ποσοστά της χρυσής αυγής, πράγμα που επιδιώκεις, γιατί δεν το κάνεις μια ώρα αρχύτερα, αφού ήδη υπάρχουν, κατά τα γραφόμενά σου, τα στοιχεία; Να ξέρει και ο κόσμος τι του γίνεται!

      Πάντως εμείς, τώρα καταλάβαμε γιατί η Ελλάδα ήταν σκλαβωμένη για 400 ολόκληρα χρόνια και σήμερα για 99 (όπως μας λένε)!! Γιατί ψιλοβολεύονται οι περισσότεροι και συντηρούν αυτό το καταστροφικό για την Ελλάδα σύστημα.

      Διαγραφή
    7. @9.35, Άκου μαγκάκι...

      Τα στοιχεία τα έχω δει... δεν τα έχω στα χέρια μου.

      Αυτός που τα έχει, επειδή δε είναι "αντράκι", να βάζει μπροστά γυναίκα για να βγάλει τα στοιχεία, αλλά αναλαμβάνει την ευθύνη των λόγων και των πράξεών του, θα το κάνει ΟΤΑΝ ΕΚΕΙΝΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ.

      Όσο για το... "ψιλοβόλεμα" αυτά, να τα πεις αλλού... όχι σ' εμένα.

      Υ.Γ. Το αν είμαι δημοσιογράφος, το έχουν κρίνει αυτοί που έχουν την ικανότητα να κρίνουν... όχι ο πας "εμμονικός ανώνυμος χρυσαυγήτης".
      Κατάλαβες, γιουφτάκο;;;

      Επιβεβαίωση από ... γιούφτους, δεν περιμένω.

      Διαγραφή
    8. @27 Μαρτίου 2019 - 3:52 μ.μ
      Εδώ μερικά στοιχεία:
      https://allenaki.wordpress.com/category/%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BE%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%BF%CE%B9-%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%82/

      Διαγραφή
    9. ΑΝΤΙ-ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ!!!!!!!

      Μια και καλη: ΑΓΑΜΟΙΘΥΤΑΙ
      Παρτε την Καλλιοπη και την Κυριακουλα την μεταφραστρια μαζι σας

      Διαγραφή
    10. @2.05, ΡΕ ΒΟΥΡΛΟ, πόσες φορές πρέπει να σου γράψω, πως δεν είμαι συλλήβδην κατά της Χ.Α., αλλά κατά του Μιχαλολιάκου και μερικων της ηγεσίας, για να το αντιληφθείς;;;

      Είναι δυνατόν, ένας ... επιστήμονας,σπουδαγμένος στα εξωτερικά όπως του λόγου σου, να μην αντιλαμβάνεται τον διαχωρισμό;;;

      Σε προκαλώ και σε προσκαλώ, σε δημόσια συζήτηση με τον Γιώργο Δημακόγιαννη, έναν από τους πλέον έντιμους και δυνατούς αγωνιστές, που ο Μιχαλολιάκος σου και "κάποιοι άλλοι", τον πέταξαν εκτός, ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΣΤΗΝ ΛΑΚΩΝΙΑ...έτσι όπως έκαναν και με την ... Κυριακούλα και με πολλούς έντιμους αγωνιστές, που μπήκαν για να προσφέρουν στο κόμμα...

      Κι αν θες, καλώ και τον ψηλό από την Κρήτη.... καιρός είναι να τα μάθει κι αυτός...

      ΑΝ ΤΟΛΜΑΣ, ΕΛΑ!
      ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ, ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ.

      Υ.Γ. Είναι αναφαίρετο δικαίωμά σου να ψηφίσεις και να υποστηρίζεις την Χρυσή Αυγή και είτε το πιστεύεις είτε όχι, το σέβομαι.
      Αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να εμμένεις απόλυτα στις θέσεις σου περί... ηρωοποίησης της Χ.Α. και κυρίως για τον πραγματικό ρόλο του Μιχαλολιάκου, όταν δεν έχεις γνώση κάποιων "κρυφών χαρτιών".

      Τόσα χρόνια αναγνώστης και σχολιαστής μου, δεν μ' έχεις καταλάβει ούτε στο ελάχιστο.
      Κρίμα... με αδικείς... αλλά αυτό, είναι θέμα δικό σου...

      Διαγραφή
    11. 75 σχολια σε αρνητικη αναρτηση των Αττικων Νεων, για την ΧΑ.
      Δηλ. να υπολογισω τουλαχιστον 2000 "κλικς" απο τους μεχρι σημερα επισκεπτες και βαλε.
      Πιασαρικη η αναρτηση κα Καλλλιιοπη. Γι' αυτο και παραμενει πρωτη-πρωτη στην σελιδα.


      ΓΙΟΥΦΤΟΣ ΣΤΑΛΙΝΑΣΦΑΛΙΤΗΣ

      Διαγραφή
    12. @ΓιουφοτΣταλινασφαλίτη, θα απαντήσεις επί της προκλήσεως και προσκλήσεώς μου, ή θα συνεχίσεις να είσαι... "άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε";;;;

      Υ.Γ. Έχει ξεπεράσει τα 8.000 κλικς...
      Και οι πληροφορίες μου λένε, πως στην Λακωνία και στην Μεσσηνία, το έχουν διαβάσει πολλές χιλιάδες... και τα έχουν πάρει με την απόφαση του Νικολάκη να διώξει τον Δημακόγιαννη, όχι μόνον γιατί όλοι, ανεξαρτήτως κόμματος, αναγνωρίζουν τους αγώνες που έχει δώσει για την Μάνη και όχι μόνον, αλλά και γιατί έφερνε και πολλούς ψήφους λόγω και ... αρρενωπότητας και αδιαμφισβήτητης γοητείας...

      Θα ψάχνετε να βρείτε την ψήφο σας στην ΛακωνοΜεσσηνία, με τον αντικαταστάτη του, που δεν τον γνωρίζει κανείς.

      Διαγραφή
    13. Πρωτον:
      κα Σουφλη μου πλαστογραφεις το ονομα. Παρακαλω να διορθωσετε.
      Δευτερον:
      Αν με προσκαλεις, πε μου και τι θα εχει το μενου, γενικωτερα αλλα και "ειδικοτερα", γιατι οπως ξερεις νηστικο αρκουδι ΔΕΝ ...χορευει.
      Τριτον:
      Εχεις φτιαξει τους σοβαδες ή θα μου πεσουν στο κεφαλι τραυματιζοντας με ανεπανορθωτα, χωρια που θα μου χαλασουν και την κομη;
      Τεταρτον:
      Αν ειναι και προσκληση και ΠΡΟΚΛΗΣΗ πιθανον να "πονεσεις" με την παρουσια μου, γιατι στο λεω, θα ξαναφυγω. Ειναι κατι που το επιθυμεις διακαως;
      Πεμπτον:
      Δωσε μου ακριβη ημερομηνια, διοτι οπως εχω πει και στο παρελθον ειμαι ακομα σε παραγωγικη ηλικια κι εχω ...."στοματα" και στοματακια να ταϊσω.


      Σταλινασφαλιτης


      ΥΓ
      Δεν ξερω τα εν οικω της ΧΑ, αλλα για να αποπεμψει τον Δημακογιαννη ο μανιατης, κατι σοβαρο θα προεκυψε.
      Αλλα ΚΑΙ ΠΑΛΙ.
      Αυτο ειναι εσωτερικη υποθεση της ΧΑ, εσυ η ΑΝΤΙ-ΧΑγιτισσα τι ανακατευεσαι;
      Ή εισαι κρυφο-ΧΑγιτισσα και στεναχωριεσαι που η ΧΑ θα χασει ψηφους λογω Δημακογιαννη, και ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ;
      Αλλιωτικα πες το μας ρε παιδι μου.
      Πες μας οτι "λογω δημοσιογραφικης ιδιοτητας μου δεν μου επιτρεπεται να δηλωνω δημοσιως ΧΑτισσα, αλλα αδερφια μου ΕΙΜΑΙ ΧΑγιτισσα, ψυχη τε και σωματι".

      Διαγραφή
    14. Πάμε πρώτα στα σοβαρά...

      Ως προς τον Κύριο Δημακόγιαννη, σας πληροφορώ πως δεν προέκυψε τίποτα σοβαρό.
      Αντιθέτως, είναι από τους ανθρώπους που δεν δίνουν δικαιώματα... γι αυτό άλλωστε και τον αποδέχονται όλοι, ανεξαρτήτως κομματικών πεποιθήσεων.
      Στο θέμα ανακατεύθηκα, γιατί οφείλω να ανακατεύομαι σε όλα τα πολιτικά δρώμενα.

      Απορώ τόσα χρόνια αναγνώστης μου πως δεν έχετε αντιληφθεί πως είμαι ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΗ.

      Το γεγονός πως κάποιες φορές έχω αναρτήσει θετικά σχόλια, δεν σημαίνει πως αποδέχομαι στο σύνολό τους τις δράσεις της Χ.Α.

      Ας πάμε τώρα και στα ... αστεία...

      Σας αφήνουν νηστικό τα... "στόματα";;;
      Η συνάντηση, εξαρτάται από τις εναλλακτικές ημερομηνίες που θα μου δώσει ο κύριος Δημακόγιαννης, ο οποίος θα ανέβει επί τούτοις από την Αρεόπολη.

      Η πρόσκληση, αποτελεί και πρόκληση, καθότι θεωρώ πιο πιθανό πως ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙΤΕ... οπότε η περίπτωση "να πονέσω" δεν υφίσταται... αντιθέτως θα μου προκαλέσει τεράστια έκπληξη αν με διαψεύσετε.

      Στους προσκεκλημμένους μου, πάντα είμαι φιλόξενη και τους τρατάρω... αυτό είναι γνωστό σ' όσους μ' επισκέπτονται...


      Πάντως αν σας αφήνει νηστικό... "το στόμα", θα σας δώσω ταπεράκι, για να ταϊσετε και το στόμα και τα στοματάκια...

      Υ.Γ.1. Ο χώρος που θα καθίσουμε, δεν έχει φόβο σοβάδων, για την... κόμη σας.
      Υ.Γ.2.Οφείλω τέλος να σας ενημερώσω, πως η όποια συζήτηση διαμειφθεί, θα μείνει εντός και δεν θα διαρρεύσει ούτε στο ελάχιστο.

      Διαγραφή
    15. Ενημερώστε με παρακαλώ, για τις ημερομηνίες και τις ώρες που μπορείτε εσείς, ώστε να ενημερώσω και τον κ. Δημακόγιαννη.

      Διαγραφή
    16. "αρρενωποτητας και αδιαμφισβητητης γοητειας";;;;;;;;;;;;;;


      Τωρα μας βαλατε γκολ με αναποδο ψαλιδι εξω απ' την μεγαλη περιοχη.
      Οποτε τι να κανουμε εμεις τα τσικο, στην συναξη με Α' Εθνικη.
      ΥΓ
      Να το παρετε πισω, αλλιωτικα να χαρειτε εσεις την σμυρναιικη κουζινα σας και ολα τ' αλλα καλα σας.

      Διαγραφή
    17. Λέει ο λαός:
      "Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, δέκα μέρες κοσκινίζει"..

      Ήμουν απόλυτα βέβαιη πως "κάτι" θα βρίσκατε για να ... λακίσετε ως ... λαγός...

      Φυσικά ο κ. Δημακόγιαννης είναι ένας πολύ αρρενωπός και γοητευτικός άντρας, κι αυτό είναι αδιαμφισβήτητο και δεν αποτελεί αποκλειστικά δική μου προσωπική άποψη...

      Δεν θυμάμαι όμως να σας έγραψα πως η συνάντηση είναι για... αντρική πασαρέλα...
      Ήμουν σαφής πως θα ήταν μια καθαρά πολιτική συζήτηση... νέτα σκέτα.

      Όχι... δεν θα το πάρω πίσω, δεν ανακαλώ ότι έγραψα και εμμένω περί της ... άτακτης υποχώρησής σας... και αστείας δικαιολογίας, που ... δεν σας τιμά ούτε ως άντρα, ούτε ως χρυσαυγήτη.

      Σας το αφιερώνω... σας ταιρίαζει...
      https://www.youtube.com/watch?v=_iuN8UIAjYM

      Διαγραφή
  14. Εδώ όλοι οι άλλοι μαζί παραδοσαν την Ελλάδα για 99 χρόνια στις τράπεζες να την γλέντάνε και οιτράπεζες να γλέντάνε εμάς,τα παιδιά μας και τα παιδιά των παιδιών μας και μας μάρανε ο Μιχαλολιάκος.Εκαναν την μεγαλύτερη προδοσία της σύγχρονης Ελληνικής ιστορίας με την Μακεδονία και θα μας πειράξει ο Μιχαλολιάκος;Ας ήταν ότι ήθελε.Ενα ξέρω.Δεν ψήφισε μνημόνιο,δεν προδοσε την Μακεδονια,λέει σταθερά όχι στην παράνομη λαθροεισβολή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μιχαλολιακος αρχηγος του λώκου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΨΗΦΗΣΤΕ *ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ* ΣΥΡΙΖΑ ΝΔ ΠΑΣΟΚ ΠΟΤΑΜΙ ΚΚΕ , ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ Χ.Α. ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΕΤΑΞΤΕ ΤΗΝ ΣΤΟ ΚΑΔΟ ,ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΟΙ ΤΙΜΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΜΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Προσωπικά πιστεύω (και έτσι είανι) ότι ο Μιχαλολιάκος έκανε συμφωνία μέσω του αδελφού του να τον αθωώσουν με αντίτιμο να κάνει ότι του λένε. Γι αυτό και η στημένη συνέντευξη στον Χατζηνικολάου που ανέλαβε πολιτική ευθύνη. Γι αυτό και αντιδρούν έτσι όταν κάποιος λέει ότι είναι στημένη η δίκη αντιδρούν τόσοάγρια. Και φυσικά γι αυτό δεν κάνουν τιποτα.
    Αυτότ το έκανε ο Μιχαλολιάκος μόνος του και εγκλώβησε τους άλλους.
    Δείτε όταν μιλάει στην βουλή την φάτσα του Κασιδιάρη και πως του γυρνάει την πλάτη.
    Κρίμα γιατί το κίνημα είχε αγνούς αγωνιστές. Καμία σχέση με τους άθλιους ψευτοπατριώτες.
    Φυσικά στην στημένη δίκη η απόφαση θα είναι είτε θα τους κατακρεουργήσουν είτε θα ρίξουν στα μαλακά τον Μιχαλολιάκο αιορισμένους και θα τσακίσουν ορισμένους με πρώτο υποψήφιο τον Λαγό και τον πυρηνάρχη Νίκαιας.
    Φυσικάο Εισαγγελέας θα κάνει ανέρεση και θα τους πάνε σε νέα δίκη.
    Είναι τόσο ηλίθιοι που δεν μπορούν να καταλάβουν ότι μόνη σωτηρία τους είναι να βγούν δεύτερο κόμμα.
    Ας ελπίζουμε καποιοι απο αυτούς να ξεκινήσουν άλλο εθνικιστικό κίνημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μετά, ύστερα από έναν βαθύ λήθαργο, ξύπνησες και ώ! του θαύματος, για σένα, είχε αναλάβει την διακυβέρνηση της χώρας ένας από τους......σωτήρες της μεταπολίτευσης που αλλ@ξ@κ@λι@ζ@νται μέχρι και σήμερα!
      Και όπου νάναι θα πάς να ψηφίσεις εσύ ε; Με τόσα πολλά που ξέρεις και φαντάζεσαι!
      Μην καμαρώνεις ότι είσαι ο μοναδικός που.....φαντάζεται τόσα πολλά. Όχι, είναι πολλοί σε αυτήν τη χώρα!
      Αχ! Αλλοίμονό μας!

      Διαγραφή
  18. Ομολογία και από Κοτζιά: «Ο Χρυσαυγίτης Κασιδιάρης θα είναι στον δεύτερο γύρο των εκλογών στον δήμο Αθηναίων»!....

    Μέχρι και ο Κοτζιάς ομολογεί ότι η Ελληνική Αυγή και ο Ηλίας Κασιδιάρης θα είναι στον δεύτερο γύρο των δημοτικών εκλογών στην Αθήνα.

    Στο «Έθνος της Κυριακής» υπό τον τίτλο «Κριτική Κοτζιά», διαβάζουμε τα εξής: "Μαθαίνω ότι ο Νίκος Κοτζιάς εξακολουθεί να ασκεί κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ για το γεγονός ότι κατεβάζει τον Νάσο Ηλιόπουλο απέναντι στον Κώστα Μπακογιάννη στην Αθήνα και δεν στηρίζει τον Παύλο Γερουλάνο, όπως κάνει ο ίδιος. Λέει ότι, αν αυτό συνέβαινε, ο Γερουλάνος θα είχε ελπίδες νίκης. Τώρα στον δεύτερο γύρο θα βρεθεί ο Χρυσαυγίτης Κασιδιάρης".

    Ο Κοτζιάς είναι ξεκάθαρος. Θεωρεί ότι ο Ηλιόπουλος είναι ένα «τίποτα» ως υποψήφιος στον Δήμο της Αθήνας, ότι ο Γερουλάνος θα είχε ελπίδες νίκης μόνο αν τον στήριζε ΚΑΙ ο ΣΥΡΙΖΑ και γι’ αυτό τον λόγο στον δεύτερο γύρο θα βρεθεί «ο Χρυσαυγίτης Κασιδιάρης».

    Πιο αποκαλυπτικός για το τι πρόκειται να συμβεί στις εκλογές της 26ης Μαΐου στον Δήμο Αθηναίων δεν θα μπορούσε να είναι ο εκ των αρχιτεκτόνων της προδοτικής Συμφωνίας των Πρεσπών, Νίκος Κοτζιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κατά τα άλλα θέλουν να μας πείσουν ότι ζούμε σε μια... δημοκρατική χώρα. Τι το δημοκρατικό υπάρχει όταν το 86% των Ελλήνων σε προσφατη δημοσκοπιση, είναι υπέρ στο να απελαθούν οι λαθρομετανάστες από την χώρα και αυτοί (Συριζα) φέρνουν συνεχώς κι άλλους (με την ανοχη της ΝΔ) ???.... Τι το δημοκρατικό υπάρχει όταν 153 έχουν προδώσει την Μακεδονία (και η ΝΔ δεσμευτηκε οτι την συμφωνια θα την εφαρμοσει) και η πλειοψηφία των Ελλήνων είναι κατά της προδοσίας όπως και κατά της κυβέρνησης??? Για να μην γυρίσουμε χρόνια πίσω στο δημοψήφισμα του 2015 για το μνημόνιο, όταν παραγκωνίστηκε η απόφαση των Ελλήνων και το ΟΧΙ εγινε ΝΑΙ???......Δεν υπάρχει δημοκρατία σε αυτήν την χώρα ...... Υπάρχει μια άρχουσα τάξη, η οποία εξουσιάζει τις ζωές μας, για τα δικα της συμφεροντα..... . Πρέπει, λοιπόν, όλοι εμείς να δείξουμε σε αυτούς ότι αποτελούν παρελθόν από αυτόν τον τόπο, και ναι μόνο η Χρυσή Αυγή μπορεί να επιτύχει να γίνει πάλι η Ελλάδα ελεύθερο και κυρίαρχο κράτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ομολογία και από «Το Παρόν» ότι ο Κασιδιάρης μπαίνει στον δεύτερο γύρο......

    Πληθαίνουν τα δημοσιεύματα από ΜΜΕ, τα οποία αναγκάζονται να ομολογήσουν ότι η Ελληνική Αυγή για την Αθήνα και ο επικεφαλής της Ηλίας Κασιδιάρης θα είναι στον δεύτερο γύρο των δημοτικών εκλογών.

    Μετά το iefimerida, ήρθε η σειρά της εφημερίδας «Το Παρόν», η οποία γράφει, ανάμεσα σε άλλα, τα εξής για τον Δήμο Αθηναίων: «Τη δεύτερη θέση διεκδικούν επί ίσοις όροις ο Π. Γερουλάνος, που στηρίζεται από το Κίνημα Αλλαγής, και ο Ηλ. Κασιδιάρης της Χρυσής Αυγής.».


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σε αυτό που θα συμφωνήσω με σχόλια θετικά ή αρνητικά είναι ότι η Χρυσή Αυγή θέλει φρεσκαρισμα.Το πρώτο που πρέπει να κάνει είναι πρόεδρο τον Κασιδιάρη.

    Το δεύτερο είναι εξαφάνιση και αποκήρυξη τυχόν σταγονιδίων που δείχνουν θαυμασμό προς τον εθνικοσοσιαλισμό.

    Το τρίτο είναι να έχει δομή πολιτικού κόμματος και όχι στρατιωτικής μονάδας και εξάλειψη εορτών και μυήσεων με αρβύλα παραλλαγές πυρσούς και ύμνους.

    Ο ιδεολογικός προσανατολισμός θα πρέπει να βασίζεται στην Ελληνική εθνικιστική θεωρία που είναι η Μεγάλη ιδέα,ο Ιωνάς Δραγούμης κ.α

    Τέταρτο και πιο βασικό.Αντιλαμβανομαι την οργή για όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα αλλά ο Λιάκος ειδικά θέλω να τον βλέπω να κάνει ήρεμος δηλώσεις.Εχει και το μυαλό και την παιδεία να απαντήσει με επιχειρήματα στον οποιονδήποτε.

    Τελος,από το να φανατίζουν τους τυχόν υποστηρικτές εναντίον λάθρο ή αλλων ομάδων,με όμορφο τρόπο να παρουσιάσουν τις ιδέες τους πως θα λύσουν το θέμα με νόμιμα μεσα και όχι με λιντσάρισματα κ.α.Δυστυχως αυτή η τακτική η τελευταία τους έκανε και την ζημιά στην οποία πάτησε ο διώκτης τους Σαμαράς και να τους δημιουργήσει θέματα με την δικαιοσύνη.
    Από μια αντιπαράθεση για ποδοσφσιρικες ομάδες,ενας ανόητος ήταν αρκετός για να φονεύσει έναν συμπολίτη μας δεν έχει σημασία αν ήταν αναρχικός ή κομμουνιστής ή ότι άλλο,αλλά έστειλε στο θάνατο έναν άνθρωπο για το τίποτα κάνοντας ζημιά σχεδόν ανεπανόρθωτη σε ένα ολόκληρο κόμμα.

    Επίσης η μεταλ death μουσική του γερμένη που μπορεί να είναι προσωπική επιλογή δεν ταυτίζεται με χριστιανικές αρχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε βρίσκω απόλυτα σωστό αγαπητέ συνέλληνα, εύγε!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Σε βρίσκω τελείως λάθος αγαπητέ συνέλληνα, Κρίμα!!!!!
      Σου φαίνεται λογικό να φταίει η μέταλ death μουσική του Γερμένη, προσωπική του σεβαστή, σε κάθε περίπτωση, επιλογή, που δεν ταυτίζεται με τις Χριστιανικές Αρχές και να μη φταίνε οι Χριστιανικές Αρχές που δεν ταυτίζονται με τη μέταλ death μουσική του Γερμένη, προσωπική του σεβαστή, σε κάθε περίπτωση, επιλογή;
      Ειλικρινά λυπάμαι· πιστεύω πως ένα δημόσιο βήμα, όπως είναι τα σχόλια ενός blog, απαιτεί μεγαλύτερη υπευθυνότητα!!!!!

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ φίλε δεν έχω κάτι με τον άνθρωπο Γερμένη.Το καλυτερο παιδι φαινεται.Οποιος θέλει να την ακουει τέτοια μουσική.Αλλα κατά την άποψη μου είναι μια μουσική που προκαλεί ταραχή.Για τους δε στίχους τι άραγε να λένε.

      Δηλαδη πρέπει κατά τη γνώμη σου να προσαρμοστεί η Εκκλησία την μουσικη της στην μουσική ενός συγκροτήματος μουσικού ή του συγκεκριμενου ειδους μουσικης;θα συμφωνήσω ότι δεν σε κάνει άνθρωπο τι μουσική ακούς,αλλά απλά θεωρώ ότι δεν ταιριάζει.Μια άποψη εξέφρασα μόνο,δεν θα κάνω την αναμόρφωση ενός κόμματος ούτε θα το κρίνω αποκλειστικά από τι μουσικη ακούνε τα μέλη του.

      Όσο για τα σχόλια εάν δεν είναι για δημοσιοποίηση ή όχι ας κρίνει η διεύθυνση.Δεν φιλοδοξώ μια άποψη που εξέφρασα ότιείναι το απόλυτο σωστό ή το σωστό.Ειναι μια άποψη και μόνο

      Διαγραφή
  22. Η Χρυσή Αυγή είναι το μόνο κόμμα που απέμεινε να δοκιμάσει την τύχη του ο Έλληνας.Δεν αναφέρω το ΚΚΕ διότι εκτός του ότι έχει τα ίδια μυαλά με το Συριζα δήλωσε ρητά ότι δεν επιθυμεί να κυβερνήσει ποτέ γιατί ποιος θα κάνει τις απεργίες.

    Αν δεν γίνει αυτό στις αμέσως επόμενες εκλογές θα γίνει μάλλον στις μεθεπομενες.Οπως οι πασοκοι άφησαν το ΠΑΣΟΚ και πήγαν στο Σύριζα,έτσι και από την επόμενη αποτυχημένη διακυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας οι οπαδοί της θα αναγκαστούν να βρουν νέα ιδεολογική στέγη στη Χρυσή Αυγή και έτσι μόνο θα μπορέσει να γίνει κυβέρνηση.

    Μέσα σε όλους αυτούς εάν θα μπει ο Βελόπουλος στη Βουλή τότε θα δούμε και αυτός τι ρόλο βαράει και κατά πόσο υποστηρίζει σταθερά τις θέσεις του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η Χρυσή Αυγή την πάτησε από έναν ανεγκεφαλο οπαδό της.Καταφεραν να την κάνουν διαχειρίσιμη οι ιδεολογικοι της εχθροί δηλαδή το Σύριζα.Η ψήφιση της Θάνου θεωρώ ότι ήταν ένας αναγκαστικός ελιγμός με τον όρο να επηρεαστεί ίσως κάπως η δικαιοσύνη για μια αθωοτικη απόφαση για την δική της Χ.Α

    Αλλά και να ισχύει το παραπάνω νομίζω ότι κρατείται αιώνιος όμηρος η Χ.Α του Σύριζα αλλά και όποιας άλλης κυβέρνησης και αυτό φαίνεται από το ότι αυτή η δική δεν τελειώνει ποτέ.

    Η Χρυσή Αυγή μόνο με έναν τρόπο θα καταφέρει να ξεφύγει απο εκεί που εμπλεξε οριστικά και ο τρόπος είναι μόνο να γίνει κυβέρνηση,δηλαδή είναι κάτι που εξαρτάται από τους Έλληνες πολίτες.Το ότι υπάρχει ακόμα στο κοινοβούλιο της δίνει παράταση ζωής,εάν τυχόν και δεν καταφέρει να μπει στη Βουλή και δεν έχει τελειώσει η δική,τότε θα την φάει η μαρμάγκα.

    Τελικά προσανατολιζομαι και ίσως να ψηφίσω Χ.Α διότι μ αρεσει να στηρίζω όσους τους παίζουν άσχημο ανέντιμο παιχνίδι για να τους εξαφανίσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω ότι ο δολοφόνος του Φύσσα ήταν "ανεγκέφαλος" οπαδός...
      Νομίζω ότι ήταν βαλτός και καλοπληρωμένος...
      Μετά το περιστατικό το σύστημα λειτούργησε "ΣΑΝ ΕΤΟΙΜΟ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ"!!

      Διαγραφή
  24. “Έτσι θα καθαρίσουμε την Αθήνα”: Συνέντευξη Ηλία Κασιδιάρη στο Bluesky....

    Ο υποψήφιος Δήμαρχος Αθηναίων με την "Ελληνική Αυγή", Ηλίας Κασιδιάρης φιλοξενήθηκε στην εκπομπή "Παρεμβάσεις" από τον δημοσιογράφο Άκη Παυλόπουλο, όπου παρουσίασε το πρόγραμμα και τις προτάσεις της παράταξης για την Πρωτεύουσα.

    Με κεντρικό σύνθημα "για να καθαρίσει η Αθήνα" ο Ηλίας Κασιδιάρης επισήμανε πως προτεραιότητα είναι η επαναφορά της ασφάλειας και της τάξης στην πόλη, η πάταξη της παραβατικότητας και του λαθρεμπορίου, αλλά και η καθαριότητα.

    Για το ισλαμικό τέμενος -στην ανέγερση του οποίου έχει σημειωθεί σωρεία πολεοδομικών και άλλων παραβάσεων- τόνισε πως η "Ελληνική Αυγή" θα χρησιμοποιήσει κάθε νόμιμο μέσο για να εμποδίσει την λειτουργία του.

    Τέλος, αναφέρθηκε στο μείζον ζήτημα της υπογεννητικότητας, δηλώνοντας πως με διοίκηση "Ελληνικής Αυγής" ο Δήμος Αθηναίων θα προσφέρει 1000 ευρώ για κάθε νέο Ελληνόπουλο, ενώ κανένα Ελληνόπουλο δεν θα μένει εκτός παιδικών σταθμών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανησυχεί και «το Ποντίκι» για την άνοδο της Χρυσής Αυγής.....
    Στο μακρύ παζλ των ΜΜΕ που κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για την συνεχή άνοδο της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ προστέθηκε και «Το Ποντίκι»
    «Όσο για το τι μέλλει γενέσθαι; Στις επικείμενες ευρωεκλογές και εθνικές εκλογές οι περισσότερες δημοσκοπήσεις εμφανίζουν τη Χρυσή Αυγή μονίμως στην τρίτη θέση με αυξημένα ποσοστά, ενώ κάποιες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για σημαντική δυναμική κάποιων υποψηφίων της στις δημοτικές εκλογές. »......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τωωωωρα μαλιστα ,ανησυχει το ποντικι, ειπε ο γκοτζιλας γιατον κασιδιαρη στο β γυρο.ε και;;;στον υπνο σας μονον ποσοστα πανω απο 6 τοις εκατο...στον υπνο σας θα δειτε κασιδιαρη δημαρχο...[παρ οτι ειναι το μονο που ευχομαι πραγματικα ],τον κασιδιαρη δημαρχο]

      Διαγραφή
  26. Η Χ.Α.δεν κακάριζε κάποτε για την έξοδο από την Ε.Ε.Γιατί εκτελούν πισώπλατα αλλήλους για μια καρέκλα στις Βρυξέλλες? Δεν "ήξερα" ότι η εθνική μας ανεξαρτησία περνάει μέσα από τα σκλαβοπάζαρα των εθνών!! Βρε ξεφτίλες,έχετε μετατρέψει ένα κόμμα "εθνικοσοσιαλιστικό" σε οικογενειακή παρέα,κοροϊδέψατε τα αγνά πατριωτικά αισθήματα του 6% του Ελληνικού λαού,για να βολευτείτε στις καρέκλες του μπουρδελοβουλίου. Βουτήξατε την κουτάλα της μάσας,ως άεργοι διαβιούντες παπατζήδες κι έχετε και τα μούτρα να κάνετε επίθεση στους επικριτές σας? Οι πράξεις σας αποδεικνύουν τα έργα σας! Τώρα που θα έπρεπε ο Ελληνικός λαός να συσπειρώνεται στις τάξεις του κόμματος,φεύγει όπως ο βρυκόλακας το σκόρδο και ο διάβολος το λιβάνι.Σπουδαίο κατόρθωμα μα την αλήθεια. Αλλά μια σοφή αρχαία παροιμία (μιας και επικαλείστε την αρχαιότητα)λέει πως όσο ψηλά ανεβαίνει η μαϊμού τόσο φαίνεται ο κώλος της. Καλά η μαϊμού πλάστηκε έτσι από την φύση της,ο κώλος ο δικός σας "επιδεικνύεται παρά φύσιν".:Αν μπορείτε πέστε κατάμουτρα στον Ελληνικό λαό ποιός ήταν ο πραγματικός αρχηγός σας και από πού λαμβάνετε εντολές πλέον.Αλλά δεν δύνασται να ομολογήσετε κάτι τέτοιο,διότι ο γενικός γραμμαεύς όπως λέγαμε "Leonit Mπρeznief" ακονίζει μάχαιραν.Η Μαντάμ συνάδελφος ξαδερφοκουνιάδα του ΚΚΕ συμφωνεί άραγε σε κάτι τέτοιο ή χαλάει και η δική της σούπα.Όλοι σας στον ίδιο βόθρο ανήκετε και την ίδια μπόχα αποπνέετε, όποιο καπάκι κι αν σηκώσει κανείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΠΙΟ ΚΟΜΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ,ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ?ΠΙΟ ΚΟΜΑ ΑΝΤΙΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ,ΣΤΗΝ ΑΝΩΜΑΛΙΑ,ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ?ΠΟΙΟΥ ΚΟΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΓΩΝΑ?ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΟΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ,ΦΑΣΙΣΤΑΣ,ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΦΗΥΡΕ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΣΑΠΙΟ,ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ,ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ,ΦΙΛΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΟ ΚΑΙ ΙΣΛΑΜΟΛΑΓΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ.ΕΛΕΟΣ.ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΚΟΜΑΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ,ΤΩΝ ΙΣΛΑΜΙΣΤΩΝ,ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ,ΤΩΝ ΚΛΕΦΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ.ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΠΙΑ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡΩΜΕΡΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ ΑΠΙΘΑΝΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΗΝΤΗΣΑΝ ΓΕΛΟΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΤΑΜΑΤΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εχεις εσυ την εντυπωση οτι ο σατανιστης,ναζιστης μιχαλολιακος θα μιλησει για ορθοδοξια,ελληνισμο,και ελλαδα..σαν τον τσιπρα που ελεγε ελεγε και στο τελος εγινε χειροτερος απο ολους....εισαι βαθια νυχτωμενος...... και δεν αξιολογουμε τα κομματα με βαση το δικο μας συμφερον,αλλα με βαση τον συμφερον της ελλαδας.....

      Διαγραφή
    2. ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΒΡΕ Σ/Κ, ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΟΡΓΙΑΣΕΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΠΟΠΗ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ, ΠΟΙΌ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ. ΕΝΤΟΣ Η ΕΚΤΟΣ ΒΟΥΛΗΣ, ΘΑ ΤΟ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ;
      ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ: ΠΛΗΡΩΝΕΣΤΕ ΓΙΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ, ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ;
      ΕΠΙΣΗΣ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΣΑΤΑΝΙΣΡΙΑ, ΝΑΖΙΣΤΡΙΑ Κ.Λ.Π., ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΜΕ. ΕΧΕΙ ΙΣΧΎ; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ! ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΜΙΛΑΜΕ. ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ, ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΑ...

      Διαγραφή
    3. @8.28, παίρνουμε τόσα, όσα κι εσύ, για να τρολλάρεις εδώ μέσα.
      Έχω απαντήσει πιο πάνω, στον εμμονικό χρυσαυγήτη, αλλά ... κρύφθηκε πίσω από μαλακίες απαντήσεις το ... λαγουδάκι.

      Μάγκα, επειδή την ζωή μου την θέλω, δημόσια όσα γνωρίζω, δεν πρόκειται να βγω να πω.
      Κοντά δέκα χρόνια τώρα, έχω επιδείξει ένα ήθος που κανείς νοήμων και ακομμάτιστος, δεν μπορεί να μου το αμφισβητήσει.

      Συνέχισε να πιστεύεις ότι θέλεις και να ψηφίζεις ότι θέλεις...
      Δεν συνηθίζω ούτε τις συκοφαντίες, ούτε τα κουτσομπολιά.

      Γνωρίζω και τι λέω και τι γράφω, κι αυτοί που έπρεπε να πάρουν το μήνυμα, το πήραν... όπως επίσης γνωρίζουν, πως αν μου συμβεί κάτι, υπάρχουν πολλοί άλλοι που έχουν τα στοιχεία και κάνουν τον δικό τους έντιμο αγώνα, σιωπηλά...

      Διαγραφή
    4. ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ Κα ΠΟΠΗ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ) ΤΟ....ΜΗΝΥΜΑ! ΤΩΡΑ, ΠΟΣΟ ΧΑΖΟΥΣ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΘΕΜΑ...….

      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ, ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ, ΚΑΘΟΣΟΝ ΕΊΣΤΕ ΑΝ ΟΧΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ ΕΞΩ ΑΠ' ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ, ΑΛΗΘΙΝΟ ΑΝΤΡΑΚΙ, ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ Τ' ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΚΑΝΓΚΣΤΕΡΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ 10ΕΤΙΕΣ ΤΩΡΑ!!

      Διαγραφή
    5. @8.30, ο κάθε σχολιαστής, να είστε σίγουρος πως αυτοχαρακτηρίζεται από τα σχόλιά του... και η εξυπνάδα του καθενός, κρίνεται από την δυνατότητά του, να διαβάζει ανάμεσα στις γραμμές και πίσω από τις λέξεις που πολλάκις γράφω έντεχνα στα σχόλιά μου.

      Αντράκι δεν είμαι... γυναίκα είμαι, αλλά όπως έλεγε και ο αείμνηστος πατέρας μου από τότε που ήμουν παιδί "κόρη μου, εσύ έχει άγνοια κινδύνου... "... και μάλλον έτσι είναι...
      Μια λοιπόν που ... τους άντρες τους πάτησε το τραίνο, κάποιες γυναίκες, έχουμε την τόλμη και το θάρρος να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους...

      Διαγραφή
    6. Σ.Κ. Ο Τσίπρας τα έλεγε και προεκλογικά. Αλλά ποιος λογαριάζει την Ελλάδα αρκεί τα λεφτά και η συνταξη να είναι καλά. Βλέπεις και πάλι τους Νεοέλληνες που λένε για συντάξεις κτλ. Τα έλεγε ο Συριζα για δικαιώματα ομοφυλοφίλων, ιθαγένεια, Θράκη κτλ. Για την Μακεδονία κτλ. Τι είμαστε πιο έξυπνοι εμείς;; Απλά ο λαός είχε χάσει την φιλοπατρία. Δεν τον ενδιαφέρει πια γιατί μεγαλώνει αλλιώς και σιγά σιγά αυτή η αρνησιπατρία θα μεγαλώνει με τις νέες γενιές. Με τους σαπιορήτορες δάσκαλους. Ο Εθνικός σοσιαλισμός δεν είναι κακός ΞΥΠΝΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Σε μάθανε να μισείς την Ελευθερία σου!! Γιατί ο λαός να μην είναι κυρίαρχος του εαυτού του;; Ε ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ!!! Πόσο πιο απλά να το εξηγήσω;;;

      Διαγραφή
    7. καταλαβε επι τελους οτι,η χ.α. ειναι η '''ασυλια''''των '''δημοκρατικων'''..κατασκευασμα τους ειναι......τι δεν καταλαβαινεις μωρε;;;;;;;;;;κοινα αφεντικα εχουν ο κασιδιαρης και η καννελη.....λοιπον τελος ,δεν ξανασχολουμαι παλι.......στα τσακιδια τα κομματα και ο βοθρος που κουβαλλουν.....

      Διαγραφή
  28. https://www.dailypost.gr/parapolitika/me_diko_toy_pasok_katevainei_o_vergis/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Θέλω να ρωτήσω...Υπάρχει επίσημη πληροφόρηση που να λέει πως ο Δημακόγιαννης ΔΕΝ είναι υποψήφιος? Αν δεν υπάρχει γιατί όλη αυτή η παραφημολογία που μόνο κακό του κάνει? Ο ίδιος δεν έχει πάρει θέση. Και πως άλλωστε να πάρει για ένα θέμα που δεν υπάρχει ουσιαστικά? Παρακολουθώντας τις αναρτήσεις του στο F/B μόνο κομματικές δηλώσεις έχω δει. Έλεος πια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω μιλήσει προσωπικά μαζί του και μου το επιβεβαίωσε.

      Διαγραφή
  30. η Σ/Κ ΕΧΕΙ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΠΡΟΣΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΑ ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ;
    ΑΠΟΡΙΑ ΕΚΦΡΑΖΩ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ Η Σ/Κ ΜΕΧΡΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΟΡΑΜΑΤΙΖΕΤΑΙ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γενικό πρόσταγμα, το έχω εγώ, ως διαχειρίστρια του blog. ΟΥΔΕΙΣ ΑΛΛΟΣ.

      Ο καθένας μπορεί να δημοσιεύσει τα σχόλια του, αρκεί να πληρεί τις προδιαγραφές που αναφέρονται στην επισήμανση.

      Όσοι δεν τις τηρούν, παίρνουν πόδι...

      Όποιος ενοχλείται από τα σχόλια της Σ/Κ, ξυδάκι...

      Διαγραφή
    2. Και για όποιον είναι εμμονικός, να ξεκαθαρίσω πως εγώ είμαι εγώ και η Σ/Κ, φίλη από την Κόρινθο. (Το Σ/Κ, σημαίνει ΣΟΥΛΑ - ΚΟΡΙΝΘΟΣ)

      Διαγραφή
  31. Διαφωνώ ότι σε ένα κόμμα πρέπει να μπαίνει ο κάθε τυχάρπαστος. Πρέπει να είναι μεταξυ φίλων και ανθρώπων που να ξέρεις ότι ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ δεν θα σε προδώσουν. Εγώ αν έκανα κόμμα θα συμπεριφερόμουν χειρότερα από τον Μιχαλολιάκο ας πούμε. Που θα ήξερα αν ο άλλος με αφήσει στα δύσκολα;; Στα περισσότερα κόμματα αυτό που ενώνει τους ανθρώπους των είναι το χρήμα και όχι η αμοιβαία συμπάθεια και σεβασμός. Οι χρυσαυγίτες στην Συμφωνία των πρεσπών έκαναν ότι ήταν δυνατόν!! Κατέθεσαν ένσταση αντισυνταγματικότητας. Αν είχε 80 θα μπορούσε να κάνει περισσότερα πράγματα. Αν την ψήφιζε η ΝΔ θα σταματούσε η διαδικασία αλλά ο Δένδιας καταφέρθηκε κατά της χρυσης αυγης!!Κατόπιν πρότειναν στα άλλα κόμματα ομαδική παραίτηση ώστε να παραιτηθούν 100 βουλευτές και να μην περάσει. Ούτε εκεί δέχτηκαν οι άλλοι. Ξανά μανά κατέθεσαν πρόταση αντισυνταγματικότητας για το ότι θα περνούσε με 150 η συμφωνία. Η ΝΔ πάλι δεν ακολουθησε. Και κάποιοι έλεγαν για δήθεν συνεργασία χρυσης αυγης με την ΝΔ. Αν αυτός ο λαός δεν έχει την στοιχειώδη λογική τι να πεις;; Στα συν της χρυσης αυγης ότι δεν προασπάθησε να σφτετεριστεί τα συλλαλητήρια ή τις σχολικές καταλήψεις για την Μακεδονια. Δεν έχω δει συστημικό κόμμα να λοιδωρείται από ένα βιβλίο χρηματοδοτούμενο από το υπουργείο Εξωτερικών της Γερμανίας. Για τον Μπαρμπαρούση τι αξία θα έχει η φυλάκιση του;;;Βλακεία ή παρορμητισμός αλλά ακριβώς αυτη η αντίδραση του σημαίνει ότι δεν είναι απλά ένα ρομπότ αλλά άνθρωπος που αντιτάσσεται στο άδικο. Δεν μπορείς να είσαι ήρεμος όλες τις φορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπετε την επιφάνεια, το περίβλημα, αλλά τις "λεπτομέρειες" και "τα κρυφά χαρτιά" ΔΕΝ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ.
      Γι αυτό και τα βρίσκετε όλα καλά στην Χ.Α.

      Διαγραφή
    2. Προσπαθώ να τα βλέπω όσο πιο γίνεται αντικειμενικά. Δεν είμαι μέλος της μιας και δεν τρέφω μεγαλη συμπάθεια στο υπάρχον πολίτευμα αλλά δεν έχουν βλάψει την Ελλάδα.

      Διαγραφή
  32. Άνθρωπος άξιος σεβασμού με πραγματική αγάπη για την ιδιαίτερη Πατρίδα του ο Δημακογιαννης. Από τους λίγους εκδότες πατριώτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί λοιπόν, ο Μιχαλολιάκος διέγραψε ένα τόσο σημαντικό πολιτικό στέλεχος;
      Μπορείτε να μου πείτε;

      Διαγραφή
  33. Θα πω το τέλος/σε λίγο όλα τα κομουνιστικα κόμματα της ΕΕ θα έχουν φάει τα ψωμιά τους με αυτά που τα διατάζουν να κάνουν οι 24 οικογενειες και αυτές θα ανεβασουν στην θέση τους αυτά τα κόμματα οπότε εδώ καμία ΧΑ δεν πρόκειται να διαλυθεί ουτο στην ΕΕ (όλα αυτά δυναμονουν συνεχως)/αυτά θα είναι και τα τελευταία κόμματα προ παγκόσμιοποιησης εάν προχωρήσει αυτη γιατί μπορεί να εχουμέ και 3 Π.Π. , προκειμένου να την πετύχουν εάν αποτυχουν με ειρήνικο τρόπο σε αυτή/ότι πολλα γραφεις εδώ τα εχεις διαβασει εσύ και καμία 20 αλλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 3.38.η βλακεια δυστυχως δεν εχει ορια..θελεις αποδειξεις;;;;;θα τις βρεις ολες στο περιοδικο της χ.α. οπου ο αρχηγος σου εγκωμιαζε τον χιτλερ και τον αρχισφαγεα αρχηγο των ες ες, ρουντολφ ες.....οτι αλλο εδω ειμαι χαι[λ]βανι μου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΩΝ ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΩΝ!!!

      Διαγραφή
    2. @4.09, δεν χρειάζεται να μας τονίζετε συνεχώς, πως το κόμμα του Μιχαλολιάκου, είναι ... ναζιστικό ...
      Αλοίμονο από τους πατριώτες, που πίστεψαν πως είστε ΕΛΛΗΝΕΣ.

      ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΚΑΘΕ ΝΑΖΙΣΤΗ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ... ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΩ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΑ...

      Διαγραφή
    3. ΟΚ. ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΚΑΘΕ ΕΝΟΣ ΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ,δηλαδη Αγγλων Δημοκρατων , Ελληνων Βενιζελικων, Ελληνων Κουμουνιστων ,Ισπανων Καθολικων ,Ιταλων Φασιστων, Ιταλων Παπικων ,Τουρκων Μουσουλμανων, Ελληνων Ιουδαιοχριστιανων, Εβραιων , Βουλγαρων, Τουρκοαιγυπτιων, Τουρκαλβανων, Αμερικανονατοικων, Γερμανων , Περσων, Αραβων, κλπ, κλπ, κλπ. ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΣΤΟΧΟΠΡΟΣΗΛΩΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ, ΟΕΟ???

      Διαγραφή
    4. Τα ίδια προσάπτουν στην χρυση αυγή και οι πολέμιοι της. Στον αγώνα της ΕΟΚΑ οι Άγγοι έκαναν βασανιστήρια στους ήρωες της. Δεν ήταν καλύτεροι οι σύμμαχοι Εγγλέζοι στην Κύπρο. Η Ελλάς δεν θα κυνδυνευε να εξαφανιστεί σαν Έθνος ή ο ηθικός εκφυλισμός δεν θα είχε προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό. Ο αρχηγός της Χ να μην ξεχνάμε ήταν ο ιδρυτής της ΕΟΚΑ.

      Διαγραφή
    5. @Νόμιζα πως η αναφορά ήταν για την Γερμανική Κατοχή, από τους ΝΑΖΙΣΤΕΣ.
      Μήπως να ρωτήσετε κάποιον από τους επιζώντες σε Δίστομο, Καλάβρυτα, Κοντομάρι;;;

      Διαγραφή
    6. Δεν αγαπάνε την Ελλάδα όσοι εσκεμμένα εμμένουν μόνο σε συγκεκριμένες ιστορικές περιόδους όπως οι αυτοαποκαλούμενοι αντιφασίστες. Γιατί αυτοί θυμουνται τους νεκρούς μόνο επειδή πέσανε από χέρι Γερμανού. Γιατί ειδάλλως θα θυμούνταν και την σφαγή της Χίου, την Μικρασιατική καταστροφή κτλ. Δεν αγαπάνε λοιπόν την Ελλάδα. Οι χρυσαυγίτες δεν θέλουν την εξαφάνιση του Έθνους ή της Ελλάδας. Μιλούν για την υπογεννητικότητα. Εν αντιθέσει με τους σκοπούς των άλλων.

      Διαγραφή
    7. Βρε ανερματιστοι λοβοτομημενοι αντιφασιστες και δημοκρατικοι τοξοτες, ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΙ ΟΧΙ ΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ!!!Τα παραμυθια του εβραιοκυναιδοβουλευτισμου σαπισαν και βρωμανε!!!

      Διαγραφή
    8. @12.25, υποθέτω βάσει του σχολίου σας, πως ότι ισχύει για τον ναζισμό, ισχύει και για τον κουμμουνισμό...
      "Εξαίρετες" ιδεολογίες, αμφότερες.... αλλά είπατε... δεν φταίνε οι ιδεολογίες, αλλά οι άνθρωποι...

      Διαγραφή
    9. @11.37, το σχόλιο, ήταν για τον ναζισμό... και σ' αυτόν απάντησα... εσείς τα τσουβαλιάσατε όλα...

      Διαγραφή
  35. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ.ΑΝ Η ΧΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΕΠΑΥΡΙΟΝ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ''ΕΜΦΥΛΙΟΣ'' ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΙΤΩΝ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΩΝ ΠΟΥ ΛΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΚΟΝΤΑ ΤΟ ΘΕΡΟΣ ΚΟΝΤΑ ΤΟ ΤΡΥΓΟΣ , ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΜΗΝΑ ΘΑ ΤΡΙΒΕΤΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ , ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΜΕΝΩΜΕΝΗ ΝΟΘΕΙΑ Η Χ.Α. ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΕΥΣΗ , ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΕΙΔΑΜΕ ΤΗΝ ΨΩΦΟΔΕΞΙΑ.ΜΑΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ.ΕΙΔΑΜΕ ΤΟ ΚΛΑΦΤΟΠΑΣΟΚ.ΜΑΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ.ΕΙΔΑΜΕ ΜΑΖΙ ΨΩΦΟΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΚΛΕΦΤΟΠΑΣΟΚ ΜΑΣ ΑΦΑΝΙΣΑΝ ΚΑΙ ΕΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ.ΕΙΔΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥΣ ΠΛΑΙΡΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΞΟΥ.ΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΚΕ ΠΟΥ ΛΙΑΝΙΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΞΟ.ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΙΑ ΜΙΑ ΕΘΝΙΚΗ,ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΒΑΒΑΙΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΨΩΦΟΔΕΞΙΟΥΣ,ΚΛΕΦΤΟΠΑΣΟΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ ΦΙΛΟΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ,ΦΙΛΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΟΥΣ,ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΘΕΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ.ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.Ο ΝΟΩΝ ΝΟΗΤΩ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Παλι ο Δημακογιαννης στην κορυφη;
    Παμε και γι αλλα κλικς εεεεεε;
    Πονηρουλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον λόγο, θα τον μάθεις το Σαββατοκύριακο... και θα τον μάθουν και κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες... ΑΚΡΟΑΤΕΣ.

      Μέχρι τότε, τσάο ... Μπούλη...

      Διαγραφή
    2. Και κάτι ακόμα...
      Προσωπική άποψη εκφράζοντας, επαναλαμβάνω, πως ΔΕΝ κατεβαίνω στην πολιτική σε καμία περίπτωση.
      Είναι πάγια θέση και σε παρακαλώ να την σεβαστείς... ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ.
      Η πολιτική θέλει προσποίηση, κι εγώ δεν την έμαθα ποτέ στη ζωή μου...

      Διαγραφή
    3. Δηλ. και ο κος Δημακογιαννης προσποιειτω; κατα τα λεγομενα σας.

      Διαγραφή
    4. Για μένα μιλάω...
      Όσο για τον Δημακόγιαννη, μακάρι να υπήρχαν τέτοιοι ΑΝΔΡΕΣ και ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ σαν αυτόν.... αποτελεί ΕΞΑΙΡΕΣΗ στον συρφετό των πολιτικών... έτσι, για να επιβεβαιώνεται ο κανόνας.
      Κατανοητή;
      Κατανοητή!

      Διαγραφή
    5. Το ξερουμε και το βλεπουμε οτι για ΣΕΝΑ μιλας.
      Εξ αλλου τοχουμε κατανοησει γενικως, οτι το ΕΓΩ σου ειναι τρια χιλιομετρα πανω απ' το μποϊ σου.

      Διαγραφή
    6. Πω πω τσαντίλααααααααααααα...βγάζεις σπυράκια, όταν γράφω για τον Δημακόγιαννη... γιατί άραγε;;;

      Μην αντιγράφεις, όσα γράφω για σένα, χαμένε γιούφτο...

      Διαγραφή
  39. Πολλοί γραφικοί εχετε γίνει τελικά κάποιοι , η χρυσή αυγή σας φταίει ; η το πορομένο ξεροκεφαλό σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΕΧΕΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ ΛΟΙΠΟΝ
    ΟΝΕΙΡΕΥΟΣΑΣΤΕ ΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ
    ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΘΕΡΕΥΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΤΑ
    ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΕΙ ΚΑΘΕ
    ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιές εκλογές εννοείτε;
      Τις δημοτικές, τις εθνικές, τις ευρωεκλογές;
      Κι αν κάθε πικραμένος δεν γελάει μαζί μας, εσάς, πού θα σας βρούμε για να γελάσουμε ΜΑΖΙ ΣΑΣ;;;

      Διαγραφή
    2. Βρε βρε βρε!
      Ειχαμε κολλησει τοσες μερες σ' αυτην την κορυφαια αναρτηση.
      Αντε με "λιγα κεφαλαια" να κανουμε ενα Jump/start να ξεκολλησουμε λιγακι τα κλικς

      Διαγραφή
    3. Πρώτα κάνεις το σχόλιο με κεφαλαία, ώστε να προκαλέσεις απάντηση και μετά έρχεσαι να απαντήσεις.
      Βρε μπουμπουνοΜαντράχαλε, τα κλικς, είναι ανεξάρτητα από τα κλικς...

      Διαγραφή
    4. Ναι απ αυτο.
      Οτι πεις εσυ Λουλου μου. Παντως πρεπει ναχεις πολυ καλο δασκαλο στην RP. Δεν εξηγειται αλλιως

      Διαγραφή
    5. Την περίπτωση να σ' έχω μάθει αρκετά, μετά από τόσα χρόνια σχολιαστής μου, την λαμβάνεις καθόλου υπόψη σου;
      Την περίπτωση να έχω αναπτυγμένη διαίσθηση και ενόραση, την έχεις εξετάσει καθόλου;

      Υ.Γ.1 Μήπως το σχόλιό σου, ήταν για... άλλη ανάρτηση;
      Για κείνη με τον ... Μαντράχαλο;;;

      Υ.Γ.2 Άκου ... "Μαντράχαλος"!!!!!!!!!!!
      Πολύ αμφιβάλω αν έχεις ξεπεράσει συναισθηματικά την ηλικία των 7-8 χρονών...
      Μα την αλήθεια, ειλικρινά το λέω, θα ήθελα να σ' έχω σε μια ψυχολογική συνεδρία... θα έγραφα βιβλίο που θα γινόταν μπεστ σέλλερι... χαχαχαχαχα

      Είσαι από τις περιπτώσεις που οι ψυχολόγοι λατρεύουν να αναλύουν...

      Διαγραφή
    6. Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ 17 ΜΕ 23% ,ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΠΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΑΙΜΙΛΙΟΥ ΛΙΑΤΣΟΥ ΣΤΟ ΚΟΝΤΡΑ
      Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΝΟΒΑΤΡΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ
      ΕΣΕΙΣ ΜΑΛΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΣΙΩΠΗΛΑ ΚΑΙ ΑΠΚΛΕΙΣΜΕΝΗ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ
      ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ

      Διαγραφή
    7. Ελληνικέ λαέ, σ’ αυτές τις εκλογές υπάρχουν δύο μονάχα επιλογές : 1) το κόμμα των πολιτικών κομμάτων, της μεταπολιτευτικής σαπίλας και της αμερικανοκρατίας, που αρχίζει από την ΝΔ και καταλήγει σε ΚΚΕ και 2) η Χρυσή Αυγή! .........Διαλέγεις και παίρνεις!........απεναντι απο την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ειναι ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ......
      ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ-ΚΚΕ) ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΦΑΝΙΣΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ.......

      Διαγραφή
    8. Αύξηση της λαθρομετανάστευσης 10% στην Ελλάδα, μείωση 7% στις άλλες μεσογειακές χώρες. Έχουν νομιμοποιήσει 800.000, έχουν δώσει ελληνική ιθαγένεια σε 300.000 και μετά προσπαθούν να μας πείσουν να μην ψηφίσουμε την Χρυσή Αυγή. Δεν θα κάνουμε την χάρη στους ανθέλληνες Συριζαιους , που πρόδωσαν την Μακεδονία και γεμίζουν τις γειτονιές μας με αλλόθρησκους τζιχαντιστές (με την συνενοχη και της ΝΔ.....ειδαμε δηλωσεις Μητσοτακη και Αβραμοπουλου) ...... Εθνική αντίσταση στις κάλπες και παντού. Η απάθεια και η αποχή σημαίνει συνενοχή. Ή θα υπάρχει Ελλάδα Ορθόδοξη και Ελληνική ή δεν θα υπάρχει καθόλου!..........
      Πρέπει να τους δείξουμε ότι αυτοί είναι οι πραγματικοί φασίστες και ότι ζούμε μία δικτατορία. Θα τρίβουν τα μάτια τους με τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής όχι μόνο στην Αθήνα, όχι μόνο στη Μακεδονία αλλά και σε ολόκληρη την Ελλάδα

      Διαγραφή
    9. Αχ μωρέ Αμβρόσιε .......
      Ντιπ για ντιπ είσαι....
      Η Χρυσή Αυγή θα προασπίσει την Ορθοδοξία;
      Χριστιανοί ορθόδοξοι είναι;
      Υποκριτές είναι,Μασονια του κερατά όπως όλοι οι πολιτικοι,που πάνε σε ναούς και σταυροκοποιουνται θελωντας να πείσουν κάτι χαιβανιτια σαν και σένα,ότι είναι θρήσκοι,ενώ δοξάζουν τον εωσφορο.
      Ξύπνα,γιατί την παγκοσμιοποίηση προωθούν όλοι,ο κάθε ένας με τον τρόπο του.
      Σχετικά με τα ποσοστά της Χ.Α ....μην .....φας.
      Έχει γλαροσουπα.
      Άντε το πολύ 9% .Βρε χαιβανι;Πριν καν γίνουν εκλογές γνωρίζουν ποιος θα βγει.Ο Τσίπρας βγήκε γιατί πλήρωσαν όλοι στο Βατικανό για να τον βγάλουν .
      Μέχρι και ο Σκοπιανος, ακόμη και ο Ερντογάν πλήρωσε .
      Έτσι νομίζεις προωθεί τις ανωμαλίες ψηφίζοντας νομοσχέδια;Πριν βγει προθυπουργος είχε πάρει εντολές για την γραμμή που θα ακολουθήσει.
      Θα μας πεις για τον Μιχαλολιάκο και την Χ.Α ......καλό καθίκι είναι και αυτός.
      Τέτοιους ψηφοφόρους ψάχνει σαν και σένα που τρώνε κουτοχορτο και τους παραμυθιαζει με δήθεν πατριωτισμό και πάταξη της λαθρομετανάστευσης .
      Ξεκόλλα.Τον Μιχαλολιάκο τον θέλουν τα //αφεντικά//για τσοπάνη των πραγματικών πατριωτών.Κατι σαν τους εργατοπατερες ένα πράγμα.
      Ελέγχουν και κατευθύνουν την οργή των προβάτων με την ψευδαίσθηση ότι υπάρχει σωτηρία και κάποιος για να ...τους //σώσει//
      Αγγλία και Αμερική βρίσκονται τα αφεντικά της Χ.Α.Αυτοι πατρωναρουν και χρηματοδοτούν .
      Για αυτό....μην φας.
      Έχουμε γλαροσουπα.

      Πατάπιος.

      Διαγραφή
  41. ......4% ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΗΛΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΟ Η "METRON ANALYSIS"… ΠΟΣΟ ΤΟΥ ΕΔΙΝΕ ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2014;.......

    Η “Metron Analysis", περιφέρεια Αττικής, το 2014”, δημοσιευε μια… βαρβάτη δημοσκόπηση , πάλι για το «Βήμα της Κυριακής, με ημερομηνία 16 Μαΐου 2014, μόλις δύο ημέρες πριν από τις εκλογές!

    Ιδού τα αποτελέσματα που έδινε τότε η αθλια εταιρια:

    « και ο Ηλίας Παναγιώταρος 4,5%, ».....

    Ε, δύο ημέρες αργότερα, το… 4,5% έγινε στην κάλπη 11,13%! ......Τόσο ξεφτιλισμένες είναι οι εταίρες των ψευτοδημοσκοπήσεων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καμπάνες από τα “Νέα” και το “Παρασκήνιο”: Έχει κρυφή ψήφο η Χρυσή Αυγή - Στον Β΄ γύρο των εκλογών στην Αθήνα ο Κασιδιάρης!.......
    Τον τρόμο τους για τον επερχόμενο θρίαμβο της Χρυσής Αυγής στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές και τις ευρωεκλογές εκφράζουν μέσα από την αρθρογραφία τους τα "Νέα" και το "Παρασκήνιο"....
    Συγκεκριμένα, τα "Νέα" επισημαίνουν: "Ο Ηλίας Κασιδιάρης είναι ένας εκ των δύο πιο αναγνωρίσιμων προσώπων που διεκδικούν τον δήμο... Στις ηλικίες 17-34 η πρόθεση ψήφου στον Κασιδιάρη φτάνει το 18%. Οι δημοσκόποι προβληματίζονται πολύ για την κρυφή ψήφο προς την Χρυσή Αυγή που δεν μπορεί να μετρηθεί και ενδέχεται να επηρεάσει το αποτέλεσμα, στέλνοντας τον Κασιδιάρη στον δεύτερο γύρο. Η μεγαλύτερη ανησυχία εντοπίζεται στις υποβαθμισμένες περιοχές της πρωτεύουσας, όπως ο Κολωνός, η Ακαδημία Πλάτωνος και τα Σεπόλια, όπου οι κάτοικοι θεωρούν τους αλλοδαπούς και την εγκληματικότητα ως δύο από τα μεγαλύτερα προβλήματα της γειτονιάς τους".......

    Από την άλλη το "Παρασκήνιο" με το χαρακτηριστικό σχόλιο "ο φόβος του Κασιδιάρη" τονίζει: "Πολλοί φίλοι μου που ξέρουν την Αθήνα , μου έλεγαν τις προάλλες ότι οι δημοσκόποι δυσκολεύονται να πιάσουν το "υπόγειο" ρεύμα υπέρ του Κασιδιάρη. ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εφημερίδα «Δημοκρατία»: «Όχι μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και η ΝΔ εμφανίζουν “ρωγμές” στην Βόρεια Ελλάδα» - Υπέρ ποιου κόμματος, άραγε;........
    η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ είναι τόσο ανεβασμένη στην Βόρεια Ελλάδα, ώστε να κάνει «ζημιά» όχι μόνο στον εθνομηδενιστικό ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και στην πατριδοκάπηλη ΝΔ, της οποίας η υποκριτική στάση στο ζήτημα της αντιμετώπισης της προδοτικής Συμφωνίας των Πρεσπών γίνεται πλέον γνωστή σε καθημερινή βάση σε ολοένα και περισσότερους συμπατριώτες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμβρόσιε;;;
      Συνετίσου....
      Ρε συ;
      Ο ποιο δημοφιλής της ΧΑ είναι ο Κασιδιάρης.
      Όταν ο Μιχαλολιάκος τον χαραμίζει βάζοντας τον να θέσει υποψηφιότητα για δήμαρχος τότε......μα ντιπ για ντιπ είσαι;
      Δηλαδή εάν ο Κασιδιάρης καταντησει δήμαρχος ...τότε εάν βγει-που μερικοί ρομαντικοί σαν εσένα μου θέλουν την ΧΑ,αν γίνεται και πρώτο κόμμα-ποιον θα κάνει υπουργό;;;;
      Εμένα;Δηλαδή θα σώσει την Ελλάδα ένας δήμαρχος Αθηναίων;Εάν βγει ο Κασιδιάρης.
      Και βουλευτής ποιος θα θέσει υποψηφιότητα;Η Πόπη Σουφλη;
      Ρε δεν βλέπεις ότι όλοι πάνε για την μάσα;
      Γαμω το κέρατο μου.
      Από τότε που γεννήθηκα θυμάμαι όλους τους χαραμοφάηδες ανέργους, να γίνονται βουλευτές και να ασχολούνται με την τοπική αυτοδιοίκηση ,αρπάζοντας τον μισθό τους από τους ψηφοφόρους τους και μη.
      Αμβρόσιε ξυπνά επιτελους.
      Αλλιμονο σε μας τους ξεβρακωτους.
      Εγώ πάντως να δουλεύω σαν τον σκύλο και να πληρώνω τον κάθε χαραμοφάη ούτε να το διανοηθω.
      Ψήφισε εσύ ότι γουστάρεις στις εκλογές ακόμη και Κασιδη,για να γυρνάει αυτός με τα δικά σου λεφτά με γκομενάκια,ενώ εσύ σαν και μένα ψάχνεις τα σακάκια στην ντουλάπα,μήπως και έχεις ξεχάσει σε καμία τσέπη κανένα ψιλό για να πάρεις ένα πακέτο τσιγάρα.

      Παταπιος

      Διαγραφή
    2. @ Πατάπιε, καλά τα λέτε, αλλά παράκληση, την Καλλιόπη Σουφλή, αφήστε την απ' έξω...
      ΔΕΝ ΠΟΛΙΤΕΥΟΜΑΙ, ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!

      Διαγραφή
    3. Κυρία Σουφλή σας αγαπώ.

      Διαγραφή
    4. Τι να σκεφθώ. Ο κύβοςερίφθει.
      Εσείς τι λέτε επί αυτού;


      Ευλάμπιος.

      Διαγραφή
    5. Τι να πω...εγώ δεν ξέρω τίποτα... ήμουν στην ομήγυρη εχτε, όταν εσείς κάνατε δενδροφύτευση με την καλλονή πρέσβειρα της Μαραθωνοδρόμων...

      Υ.Γ.1 Όταν ο κύβος ερρίφθη, εσείς μήπως βρισκόσασταν από κάτω και σας έπεσε στο κεφάλι;;

      Υ.Γ.2. Όλα τα έχω δει... αλλά τέτοια εκδήλωση "αγάπης" από το διαδίκτυο, πρώτη φορά...

      Υ.Γ.3. Ευλάμπιος είπατε πως λέγεστε;;;
      Λάμπεις, Λάμπη μου...

      Σας το αφιερώνω https://www.youtube.com/watch?v=qhkpmzUTYkU

      Διαγραφή
  44. Εγω εδω βλεπω ποδοσφαιρικες ομαδες...κατι αλλο οχι.Μπορει ναχετε δικιο.Μπορει ομως κι οχι. Παντως ενα κενο στο στομαχι τοχω...Μην βρισει κανεις.Σαν απελπισια μεγαλη φαινεται.Του πνιγμενου.Αν δεν με σωζει κατι...παω απεναντι ...μπας και ...σωθω.Αρκει να με ξελασπωσουν αλλοι. Δεν ειναι ενεργητικη σταση αυτο.Ειναι το παλιο ιδιο μοτιβο...του ΠΑΣΟΚ...ΝΔ...ΚΚΕ...κλπ.Ολα λιμανια σωτηριας...σωσιβια.Σεβομαι οτι λετε.Αλλα το κενο ...κενο.Τι λεξεις εννοιες λετε ? Αχταρμας ...ολες καταληγουν σε -ισμος.Οπως και των αλλων ....Απο ποτε.(?) η απλη αρχαια μια...λεξη Φιλοπατρια...εγινε -ισμος ?? ( κι ο καθενας εβαλε εκει οτι τον βολευει με τον νου του ....ακομη κι αυτα που δεν λεει δημοσια ?) Ισως γιατι η λεξη Φιλοπατρια ...δεν εχει υστερογραφα...
    Τελος παντων ας ειναι κι ετσι...ολα θα φανουν στο τελος που πανε...Συνηθησαμε τα κακα αποτελεσματα ολων των επιλογων μας...Οπως και τους υστερους εξωραισμους τους ...παλι απο απελπισια. Ο Θεος να μας φωτισει...πριν αλεκτωρ φωνησαι τρις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μη στεναχωριέται κανείς και ειδικά ο αρθρογράφος με τη Σ/Κ,
    η Χρυσή Αυγή θα βγεί δεύτερο κόμμα .Και κλάάάάάμα η κυρα ΠΌΠΗ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μας γράφεις και το ονοματάκι σου, χρυσούλι μου, μετά τις εκλογές, να δούμε ποιός θα κλαίει;;;

      Διαγραφή
    2. ρε χαi[λ]βανι αυτο ειναι το οραμα της χα;;;;παντα δευτεραντζα;;;;κι αυτο στον υπνο σας βεβαια,γιατι παλι δεν θα ξεπερασει το 6-7 τοις εκατο ...με τη δυσαρεσκεια ,με την αγανακτηση του κοσμου θα επρεπε τουλαχιστον, να εχει ποσοστο πανω απο 35 τοις εκατο...αλλα με τι προσοντα;;;τον στραβουλιακα ναζιστη αρχηγο της;;;;

      Διαγραφή
  46. Οταν πρωτοδιαβασα σχολιο σου καποια δυο, τρια χρονια πριν, αγαπητε Δημητρη Κ. αισθανθηκα ενα κλικ μεσα μου. Υπαρχουν ακομη ΕΛΛΗΝΕΣ.

    Η μεγαλυτερη ΑΠΑΤΗ/DECEPTION που την εφαγε αμασητη ο νεοελλην ηταν η δημιουργια κομματων ωστε πισω απ' αυτα να κρυφτει ο φονιας της ΠΑΤΡΙΔΟΣ, ο ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΣ.

    Ο Θεος να μας φωτισει λοιπον, γιατι βρισκομαστε με την πλατη στον τοιχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ. Αχοι..ειναι τρομερο οτι γινεται παντου.Στα θεμελια της πολιτειας ολα.Πνευματικα και σαρκινα.Η επιθεση γινεται δεκαετιες...Υπαρχει ενα ιερατειο του Αχουρα Μασδα και του Αριμαν...αορατο εκ πρωτης.Εσπειρε στην χωρα τα κατωθι :1) αμαθεια 2) απολαυσεις 3) παρανοια 4) διαλυση οικογενειας ...ιστοριας...θρησκειας...5) τεμπελια 6) ευθυνοφοβια 7) παρασιτισμο 8) ξεβρακωτες για να τρεχουν σαλια 9) μαφιες μκρες και μαφιες μεγαλου αριθμου ατομων ...τις λεγομενες κομματα....επαγγελματικες ομαδες και συλογους...ενωσεις και υποενωσεις...και γκρουπ ...ντουπ ..ντουπ ..Αρα βρηκαν στομο ..και το διεσπασαν πιο πολυ απ το ατομο του Ουρανιου...κλπ. Μερος των αποτελεσματων της δρασης του Ιερατειου του ...Βααλ....το βλεπεις κι εδω ..πιο πανω...
      Ο Θεος που τα παντα ορα...ομως ...καιει μια μια ολες τις επιλογες που ειχαμε για να λουφαρουμε στο μελλον....οπως χθες...Τωρα καιει ισως την τελευταια.Εκτιμω πως οτι εινσι να γινει...θα γινει ...μπαμ....επι Κουλη κσι δορυφορων του...Το μπαμ...θαναι απ εξω...αλλα κι απο μεσα....Αυτη η ανηθικοτητα των παντων...η υβρις...θα παει καρφι καταφατσα ...στον γιατρο της.....τον Φοβο.Μπορει να κανω και λαθος....Η Νοτρ Νταμ καιγεται....παντα κατι καιγεται..γιατι οχι και Νοτρ Πευ ?

      Διαγραφή
  47. Με το έτσι θέλω αποκλείουν το 3ο κόμμα της Ελλάδας , την Χρυση Αυγη , από τον δημόσιο διάλογο και αυτό το ονομάζουν δημοκρατία........ Επειδή γυρίζει ο τροχός στο κοντινό μέλλον θα υπαρχουν ισως αλλα καναλια .....και απο τα σημερινα θα μεινουν οσα ειναι οικονομικα υγιη.....ΓΙΑΤΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ θα εφαρμοσει την νομιμοτητα και οσα καναλια σημερα χρωστανε στο κρατος , θα κλεισουν.....ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΘΑ ΚΟΠΕΙ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ θα αυτοδιαλυθουν , γιατι ειναι κρατικοδιαιτα.. .. Ότι δίνεις παίρνεις σε αυτή την ζωή και ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το αύριο , εκτός από το ότι θα είναι διαφορετικό από το σήμερα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΟΙ ΟΙ… ΔΗΜΟΚΡΑΤΑΡΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ Η. ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ ΣΤΟΝ 2ο ΓΥΡΟ!....

    Αρθρο στο «Βήμα», 14/4/19, υπό τον τίτλο «Το δημοκρατικό καθήκον στις εκλογές της Αθήνας», σημειώνει τα εξής:

    "Και βέβαια υπάρχει και ο Κασιδιάρης. Ο υποψήφιος της Χρυσής Αυγής, καταφέρνει να συσπειρώσει την υπαρκτή ψήφο,ακροδεξιων, εμπνεόμενους από την ελληναράδικη παρουσία του. Αυτό το Χρυσαυγίτικο ψηφοδέλτιο υπάρχει κίνδυνος να διεκδικήσει την δεύτερη θέση".

    Κατανοητός ο πανικός τους, αλλά δεν την γλιτώνουν! Θα το πιούνε… μονορούφι το πικρό ποτήρι τη νύχτα της 26ης Μαΐου και θα κλαίνε με μαύρο δάκρυ,
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Επικεφαλής ευρωψηφοδελτίου ΝΔ – Μεϊμαράκης: Τιμητική για την χώρα η πρόταση υποψηφιότητας Τσίπρα για Νόμπελ!....
    Ο Μεϊμαράκης σε ερώτηση που του έγινε για την πρόταση να απονεμηθεί το Νόμπελ Ειρήνης στον Αλέξη Τσίπρα και τον Ζόραν Ζάεφ, σημείωσε πως «η πρόταση υποψηφιότητας για το Νόμπελ Ειρήνης στον Έλληνα πρωθυπουργό αναμφίβολα είναι τιμητική για τη χώρα»......
    Αυτή είναι η αντεθνική Νέα Δημοκρατία!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Δεν περιμέναμε τον υποψηφιο ευρωβουλευτη της ΝΔ τον Καιρίδη για να καταλάβουμε ότι ΝΔ και Σύριζα έχουν ακριβώς τις ίδιες απόψεις, σχετικά με την Ελλάδα και τον Ελληνισμό,...... Ο αρνητής της γενοκτονίας των Ποντίων Καιριδης , κατεβαίνει υποψήφιος με την ΝΔ. .........Ως Πόντιος δεν θέλω να τον διαγράψει η ΝΔ από τις λίστες της........ θέλω να μείνει εκεί να θυμίζει σε όλους μας τον προδοτικό ρόλο της ψοφοδεξιάς........ Όχι μόνο στα θέματα που αφορούν τον Ποντιακό Ελληνισμό αλλά και σε όλα τα Εθνικά εγκλήματα που έχουν συντελεστεί από αυτήν την πατριδοκαπηλη παράταξη που μας εμφανίζεται δήθεν ως πατριωτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Eνας Έλληνας πατριώτης και εθνικιστής επιβάλλεται να ψηφίσει την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ:

    Α) Γιατί η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ έχει αποδείξει οτι , παρα τις φυλακίσεις, διώξεις, δολοφονίες και τρομοκρατικές επιθέσεις , παραμένει ασυμβίβαστη και δεν σκύβει το κεφάλι...

    Β) Γιατί η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ είναι το μόνο κόμμα που πολέμησε σκληρά την συμφωνία των Πρεσπών, και δεν πρόκειται να την αποδεχθεί ποτέ...

    Γ) Γιατί η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ δεν στήριξε ποτέ κανένα μνημόνιο ούτε της Ν.Δ., ούτε του ΠΑΣΟΚ, ούτε του ΣΥΡΙΖΑ ....

    Δ) Γιατί η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ έχει πρόταση πολιτική για την Ευρώπη , και αγωνίζεται για μια νέα Ευρώπη των Πατρίδων....

    Ε) Γιατί η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ είναι ενάντια στον εθνομηδενισμό μαρξιστών και φιλελεύθερων μασωνων......

    Γιατί ο καθένας από εσάς και η κάθε μία από εσάς, που θα σταθούν στο πλευρό της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ θα έχουν να λένε ότι σε αυτούς τους δύστυχους και προσκυνημένους καιρούς παρέμεινα όρθιος και αγωνιστής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ