Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2019

Νεκρόφιλοι, αιμομίκτες, ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ και... άλλες διαστροφές... ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ...






Βόμβα Χειλουδάκη...

Κρεμάει στα μανταλάκια τις διαστροφές τους.

 Από τη νεκροφιλία στο σαδομαζοχισμό και από την αιμομιξία, στο σατανισμό και τη ζωοφιλία, η Τζένη ανοίγει τα χαρτιά της στους -φανατικούς πλέον- αναγνώστες της και εξηγεί βήμα – βήμα πως κατάφερε να χτίσει το μύθο της γυναίκας που παρά το falo που τη «βάραινε», πριν την επέμβαση- εξακολουθούσε να θεωρείται το θηλυκό της δεκαετίας.

 

Στην Βουλή, δεν μπαίνει κανείς, "αν δεν τον/την κρατάει" το... ΣΥΣΤΗΜΑ...

Μας κυβερνούν ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΙ, ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ, ΝΕΚΡΟΦΙΛΟΙ...

Όσο για τους ... μεγαλοδημοσιοκάφρους... κι εκεί ίδια η μπόχα της ψυχής, του μυαλού και του σώματός τους...

ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΠΡΟΚΟΠΗ;;;

 

Καλλιόπη Σουφλή



Ποιους καίει η Τζένη Χειλουδάκη;

Ποιοι πολιτικοί και δημοσιογράφοι έχουν χάσει τον ύπνο τους;

«Τα άτομα, πάντως, με ανύπαρκτο οικονομικό παρελθόν και απότομα χρυσό παρόν είναι τα πιο… διαθέσιμα να στριφογυρίσουν το μαχαίρι στην πληγή σου, πασχίζοντας μάταια να ξεχάσουν ότι κάποτε κρεμόντουσαν από την ίδια σάπια κλωστή με σένα…

…Όπως αυτοί που σε βρίζουν, σε δέρνουν, σε βιάζουν, σε χαρακώνουν, σε καίνε, σε σταυρώνουν είναι αυτοί που θα’ θελαν να φωνάξουν -όπως φαντάζεις εσύ- «Έτσι είμαι εγώ» – αλλά δεν τολμούν.

Σε μισούν για το θάρρος σου, για την αποκοτιά σου να κορδώνεσαι πως μπορείς να τα βάλεις με όλους! Αυτοί δεν τα βάζουν ούτε με τον εαυτό τους…».


Μέσα σε λίγες μόλις γραμμές που θα διαβάσει κανείς στον επίλογο του βιβλίου, βρίσκεται όλο το νόημα της «Μαύρης Βίβλου», η φιλοσοφία της ίδιας της Τζένης Χειλουδάκη και η πραγματικότητα που κάνει κάθε τι «διαφορετικό» να φαντάζει υποκριτικά εξωπραγματικό στα μάτια όσων επιμένουν να κρίνουν κάθε… Χειλουδάκη της διπλανής πόρτας.


Πρόκληση, λογοκρισία και απειλές για να μείνει η Μαύρη Βίλος στο συρτάρι


Η Μάυρη Βίβλος επανακυκλοφορεί από τις εκδόσεις Anima με νέο εξώφυλλο και μας γυρίζει πίσω στο 2003, την εποχή που η ξανθιά σεξοβόμβα έγραφε για την πληθώρα επιφανών Αθηναίων που πάσχιζε να αποτρέψει την κυκλοφορία του «απαγορευμένου» βιβλίου.

Τότε που η ίδια φωτογράφιζε πασίγνωστα πρόσωπα και καταστάσεις απόλυτης διαστροφής που οι άμεσα εμπλεκόμενοι έκρυβαν καλά πίσω από το «φαίνεσθαι» που με τόσο κόπο -και τεράστια διαπλοκή- είχαν χτίσει.


Οι απειλές για την έκδοση του βιβλίου δεν έλειψαν, όμως ποιος τόλμησε τελικά να τα βάλει με τη Χειλουδάκη;


Δημοσιογράφοι, πολιτικοί, σχεδιαστές, πλούσιοι κληρονόμοι, απελπισμένες γυναίκες που πάσχιζαν να «ξυπνήσουν» ερω.. τους συζύγους τους και πόρ.. πολυτελείας γέμιζαν καθημερινά το κρεβάτι μιας αμφιλεγόμενης Τζένης, που πέρα από δόξα, χρήματα και πλούσια πελατεία είχε κερδίσει και κάτι ακόμα που ήταν γραφτό να την κάνει να σιχαθεί το σεξ, να επαναπροσδιορίσει την έννοια της ομορφιάς και να αποφασίσει πως οι άνθρωποι που θα έμεναν τελικά στο πλευρό της θα ήταν ελάχιστοι και… τεσταρισμένοι.


Ποιο ήταν αυτό;

Η ικανότητά της να ψυχολογεί και να γνωρίζει τους ανθρώπους περνώντας μόλις λίγα λεπτά μαζί τους.

Στα 23 κεφάλαια του βιβλίου που αναστάτωσε, προκάλεσε και λογοκρίθηκε όσο κανένα, η Τζένη Χειλουδάκη περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια όσα βίωσε εξασκώντας το επάγγελμα της πόρνης, τα βίτσια, το ομαδικό , τον εθισμό της στην κοκαΐνη και τους πελάτες που την έκαναν να αγγίξει τα όριά της.


Νεκροφιλία, αιμομιξία και άλλες διαστροφές


Από τη νεκροφιλία στο σαδομαζοχισμό και από την αιμομιξία, στο σατανισμό και τη ζωοφιλία, η Τζένη ανοίγει τα χαρτιά της στους -φανατικούς πλέον- αναγνώστες της και εξηγεί βήμα – βήμα πως κατάφερε να χτίσει το μύθο της γυναίκας που παρά το falo που τη «βάραινε», πριν την επέμβαση- εξακολουθούσε να θεωρείται το θηλυκό της δεκαετίας. 

Φωτογραφίσεις στα διασημότερα περιοδικά της χώρας, επιδείξεις μόδας και σχεδιαστές που «σφάζονταν» για να φορέσει η Τζένη ένα και μόνο κομμάτι τους, είναι μόλις ένα μικρό δείγμα των όσων η ίδια στόχευε να πετύχει ως «φιλόδοξο και κενό πλάσμα» -όπως η ίδια έχει χαρακτηρίσει τον τότε εαυτό της.


Οι εκδοτικοί οίκοι και το «όχι» στην επανέκδοση της Βίβλου


Η Τζένη Χειλουδάκη είχε πολλές φορές εκφράσει την επιθυμία της για την επανακυκλοφορία του δεύτερου κατά σειρά βιβλίου της μετά το «Οι άγγελοι δεν έχουν φύλο» του 2002 και πριν το «Αίγλης και κρίσης γωνία» που εκδόθηκε το 2013. Οι πόρτες των εκδοτικών οίκων; Κλειστές.


Η πρώτη έκδοση είχε ξεπουλήσει και σκόπιμα η Βίβλος έμενε χωρίς εκδοτική στέγη, με τη Τζένη να πεισμώνει και να καταλήγει σε ένα νέο εκδοτικό οίκο με την ονομασία Anima.

Παρά το ότι τις πρώτης ημέρες της επανακυκλοφορίας οι αναγνώστες μπορούσαν να προμηθευτούν τη Μαύρη Βίβλο μόνο από τον ίδιο τον εκδοτικό, το κοινό «μίλησε» και πλέον το πόνημα της συγγραφέως βρίσκεται παντού.

Είπαμε άλλωστε…

Ποιος τα βάζει με την Τζένη;


«Γιατί να διαβάσω τη Μαύρη βίβλο»;


Ήταν η πρώτη ερώτηση που μου έκαναν όταν το βιβλίο έφτασε στα χέρια μου. Το μόνο που απάντησα είναι «αγαπώ τη Τζένη και πιστεύω πως η βίβλος της είναι… εγκυκλοπαιδικού περιεχομένου». Γέλασαν και ξεφυλλίζοντας το στάθηκαν στον πάντα καυστικό λόγο της Τζένης.


Αυτό φυσικά είναι κάτι που όσοι την παρακολουθούμε, αναμέναμε. Μην περιμένετε την παραμικρή ωραιοποίηση των συμβάντων ούτε μια Τζένη να γράφει με το «σεις» και με το «σας». Θα ήταν άλλωστε υποκριτικό. Για να είμαι μάλιστα εκατό τοις εκατό ακριβής, οφείλω να σας προειδοποιήσω πως πρόκειται για ό,τι πιο ωμό, παραστατικό και συνάμα αληθινό και καθηλωτικό που μόνο μια Χειλουδάκη θα τολμούσε να γράψει.


Και χρησιμοποιώ τη λέξη «τολμούσε» διότι η Βίβλος δεν γράφτηκε ούτε για να εντυπωσιάσει, ούτε να απενοχοποιήσει τη γεμάτη εραστές ζωή της τρανσέξουαλ που άφησε εποχή.

Γράφτηκε ως κατάθεση ψυχής από τη γυναίκα που έκανε το σ….ξ επάγγελμα και κατέληξε στα 47 της πλέον να έχει απαρνηθεί τα φώτα, τη δημοσιότητα και τους άνδρες για να αφοσιωθεί στα ζώα και τον άνθρωπό της, τη μητέρα της.

Διαβάστε ποιες οι καταγγελίες-σοκ της Χειλουδάκη για Ψωμιάδη.



Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

6 σχόλια:

  1. Τελικα ονοματα δεν βλεπουμε. Αοριστα ετσι δεν καταλαβαινω την αναρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε καν ψεύτικα ονόματα στο μυθιστόρημα της δεν χρησιμοποιεί.Αληθινα ονόματα προφανώς δεν μπορεί να βάλει διότι αυτά πρέπει να τα αποδείξει με ατρανταχτα ντοκουμέντα όταν θα πέφτουν βροχή αγωγές και μηνύσεις.Πραγματικα είναι κουραστικές οι αοριστες αναφορες για εφοπλιστές,μπουληδες,πολιτικούς κ.α

      Στην ουσία επιβεβαιώνει μια βρώμικη κατάσταση την οποία φανταζόμαστε όλοι μας,απλά αυτή την έζησε από μέσα.

      Επίσης πόσο αξιόπιστος μπορεί να είναι ένας τράβελος με την έννοια ότι στην συλλογική συνείδηση η οποία έχει περάσει και στη γλώσσα ισχύει αυτό που λέμε που έπαιξε π@@@τια,άσε τις π@@@τιες και τα τοιαύτα.

      Επίσης είναι λίγο υποκριτικό να ρίχνει το κατηγορώ σε όλους αυτούς τους "εργοδότες" της,στους οποιους αναφέρεται σαν να είναι αυτή το ηθικότερο στοιχείο επί γης.

      Διαγραφή
    2. Προτιμώ ένα τριβέλι στο σώμα, που μετάνοιωσε για την ζωή του, παρά ένα τριβέλι στην ψυχή, που προσπαθεί ως νάρκισσος ψυχασθενής, να καταστρέψει ζωές...

      Διαγραφή
  2. Kλήθηκαν οι μαθητές «να χορέψουν με τον Διάβολο».
    Όλα βαίνουν κατά διαβόλου μεριά στο ellada.https://www.briefingnews.gr/ellada?page=2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξέχασε να μας πει ότι είναι τραβέλι.

    Η Χειλουδάκη γεννήθηκε στη Σητεία και ονομάστηκε Γιάννης. Σε νεαρή ηλικία, ένοιωθε δυσφορία με το φύλο της και ξεκίνησε την διαδικασία της φυλομετάβασης με χρήση ορμονών στην ηλικία των 13 ετών.[2] Η Τζένη ολοκλήρωσε τις χειρουργικές επεμβάσεις για επαναπροσδιορισμό φύλου στο Λονδίνο σε ηλικία 20 ετών.[2]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν και οι περιπτώσεις σωματικών ορμονικών λαθών... από γεννησιμιού τους...
      Και μπορεί να είναι αυτό που λέτε η Χειλουδάκη, και η ηλικία που διαπίστωσε το πρόβλημά παραπέμπει σε λάθος από γεννησιμιου της, αλλά είχε το θάρρος, να βγάλει στη σέντρα με τα βιβλία της, πολλούς απ' αυτούς που παριστάνουν κάτι διαφορετικό απ' αυτό που είναι...
      Η ίδια, ποτέ δεν απέκρυψε την αλήθεια στην μετάλλαξή της... προσωπικά, αυτό το εκτιμώ πολύ περισσότερο, από τους πολιτικούς, τους τραγουδιστές, τους δημοσιογράφους και τα υπόλοιπα "ισχυρά" δημόσια πρόσωπα, που παριστάνουν κάτι διαφορετικό απ' αυτό που είναι...

      Κατά τα λοιπά, ας την κρίνει ο Θεός.

      Διαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ