Παρασκευή, 9 Νοεμβρίου 2018

Εκπαιδευτικοί - οι πραιτωριανοί του μισελληνισμού



  
Πιο εύκολα γλιτώνεις από το γιαταγάνι του γενίτσαρου, γιατί το βλέπεις κι αμύνεσαι, παρά από το θανατηφόρο δάγκωμα της οχιάς, που μπορεί να μην την δεις καν.
 

Κι αυτα τα δηλητηριώδη ερπετά που δαγκώνουν θανάσιμα την ψυχή των νέων μας, τα καλημερίζουμε καθημερινά, στις αυλόθυρες ων σχολείων μας [αυτά τα σχολεία που τα χτισαμε με τον μοχθο μας εμεις οι Ελληνες και που τα υποβιβαζει σημερα ο καθε σλαβοαφροασιατης λαθρεποικος]
 

Κι ομως...
Ήδη το δαγκωμα τους εχει δηλητηριασει θανασιμα το Γενος μας...  




Αγαπητέ μου Λευτέρη, η αλλοτρίωση και η ισοπέδωση της ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ξεκίνησε από την στιγμή που ο οπισθεγεμής "εθνάρχης του κώλου" κατέβηκε από το αεροπλάνο... την αποφράδα ημέρα του Ιουλίου του 1974...


Συνεχίστηκε με ταχύτατους ρυθμούς από τον έτερο "ηγέτη" της 4ης Διεθνούς, Ανδρέα Παπανδρέου και ολοκληρώθηκε  από τους γενίτσαρους κόκκινους Χμέρ της ΣΥΡΙΖΑικής μαφίας.

Έχοντας ζήσει από κοντά την κατρακύλα, σου λέω το εξής:

Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΓΕΝΙΤΣΑΡΩΝ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΩΝ ΤΗΣ Α-ΑΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΝΑ:

1. ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΟΥΝ ΣΕ ΞΕΡΟΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΑΖΟΥΝ ΠΕΤΡΕΣ, ΑΛΥΣΣΟΔΕΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ, ΕΝΑ ΚΑΡΒΕΛΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ ΕΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ. (προσωπικά, θα επιθυμούσα καρμανιόλες, για να τελειώνουμε με τα ερπετά της κουμμούνας)

2. ΝΑ ΔΗΜΕΥΘΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥΣ

3. ΝΑ ΣΤΕΡΗΘΟΥΝ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ  ΕΚΛΕΓΕΙΝ ΚΑΙ ΕΚΛΕΓΕΣΘΑΙ.


Καλλιόπη Σουφλή

Υ.Γ. Διαφωνώ ριζικά, ως προς το λούφαγμα των ελάχιστων εναπομεινάντων εκπαιδευτικών, διότι Ο ΣΙΩΠΩΝ ΔΟΚΕΙ ΣΥΝΑΙΝΕΙΝ.




Στις διάφορες εκλογές που γίνονται κατά καιρούς στα συνδικαλιστικά σωματεία των εκπαιδευτικών, οι αριστερές συμμορίες από συριζα ίσαμε ανταρσυα, συγκεντρώνουν πάνω από το 80% των ψηφισάντων και ένα γλίσχρο ποσοστό, ενίοτε μικρότερο και από το 10%, ψηφίζει τους γαλάζιους συμμορίτες.

Δεν γνωρίζουμε βεβαίως τι πρεσβεύουν οι πολυπληθείς ομάδες των δασκάλων και των καθηγητών, που δεν πάνε καν να ψηφίσουν, απαξιώνοντας τον κίβδηλο θεσμό των "εκλογών" στα διάφορα συνδικάτα του δημοσίου. 

Ωστόσο οι "απέχοντες" έχουν επιλέξει τον δρόμο του "ιδιωτισμού" αποφεύγοντας να συνωστισθούν με τα αριστερά συνδικαλιστικά καθάρματα, που έχουν επιβάλλει την απόλυτη εξουσία τους στον χώρο της παιδείας. 

Ως ιδιωτεύοντες συνεπώς δεν είναι εις θέσιν να επηρεάζουν τις εξελίξεις και γι αυτό δεν αξίζει να ασχοληθεί κανείς μαζί τους...

Η ουσία είναι μία..
 

Αν οι εθνικές εκλογές περιορίζονταν στον χώρο των εκπαιδευτικών, όλες οι νόμιμες, οι παράνομες, οι ένοπλες και οι άοπλες συμμορίες της αριστεράς, θα συγκέντρωναν μαζί γύρω στο 90% των ψηφοφόρων και μετά θα καταργούσαν και αυτές καθεαυτές τις εκλογές, ως αχρείαστες...

Κάτι που φυσικά αποτελεί όραμα και επιδίωξη της αριστεράς, από τον καιρό του Αβραάμ Μπεναρόγια...


Αυτό και μόνον αρκεί για να επι-δείξει και να απο-δείξει στο ελληνόφωνο πόπολο, ότι ο χώρος των εκπαιδευτικών, από νηπιαγωγούς ίσαμε καθηγητές πανεπιστημίων, δεν είναι άλλο τίποτα, από μια σφηκοφωλιά της αριστεράς, ορκισμένη και καλοκουρδισμένη, για να αποτελέσει την αιχμή του δόρατος στην επιχειρούμενη γενοκτονία των Ελλήνων, μιας και από τα ύπουλα χέρια τους, περνάει η γνωστική, πνευματική και ψυχολογική προετοιμασία της νέας γενιάς.

Δάσκαλοι, καθηγητές, προφεσόροι και πάντες οι κινούμενοι γύρω από την ελληνόφωνη παιδεία, στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι οι καλύτεροι πραιτωριανοί του μισελληνισμού και του αφελληνισμού, που διεξάγεται πλέον σε μαζική κλίμακα.      

Οι ελάχιστοι εναπομείναντες πατριώτες εκπαιδευτικοί, απλώς είναι αναγκασμένοι να λουφάζουν στον ασφαλή "ιδιωτισμό" τους, κατατρομαγμένοι από τις απειλές των αριστερών μαγκουροφόρων.

 

Αναλογιστείτε μοναχά το τι τράβηξαν έναν καιρό, μια χούφτα γενναίοι εθνικιστές εκπαιδευτικοί, που τόλμησαν να συμμετάσχουν σε εκλογές ΠΥΣΕ, στη Θεσσαλονίκη.

Οι γνωματεύσεις των γιατρών στα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης για τα τραύματα που έφεραν οι άνθρωποι εξαιτίας του ξυλοδαρμού τους απο τα τάγματα εφόδου του ανταρσυα και των αλλων απλυτων παιδιών, υπαρχουν ακομα στα αρχεία. 

Άσε που οι επικεφαλής εκείνης της κίνησης εθνικιστών εκπαιδευτικών, ακόμα είναι υπόδικοι με διάφορες σαθρές κατηγορίες, απο κουκουλοφορους "μαρτυρες".



Απεβληθησαν μαθητες του 1ου ΓΕΛ Γερακα, επειδη τραγουδησαν το "Μακεδονια ξακουστη"
Όχι, ο διευθυντης του ΓΕΛ που πηρε την αποφαση, ουτε παραιτηθηκε, ουτε μετατεθηκε, 
ουτε συνεληφθη, ουτε μπουγελωθηκε.
Παραμενει στη θεση του, μετα επαινων, οπως ολοι οι καλοι πραιτωριανοι του μισελληνισμου, 
που διεκπεραιωνουν με επιτυχια τα σχεδια γενοκτονιας των Ελληνων...

Και δεν χρειάζεται να πατε μακριά για να καταλαβετε με τι μισος, με τι εμπαθεια, με ποση ξεδιαντροπια και με ποσο μενος καταδιώκουν οι ελληνοφωνοι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων, οτιδηποτε θυμίζει Ελληνισμό, Ελληνικότητα, Ελληνική πολιτισμική κληρονομιά και Ελληνική συλλογική ταυτότητα.

Τουλάχιστον, οι πραιτωριανοί του Νέρωνα ή του Καλλιγούλα, έκαμαν όσα έκαμαν, με κρύο αίμα και με ουδέτερο επαγγελματισμό, επειδή έτσι εξασφάλιζαν τα προνόμια τους. Οι σημερνοί ελληνόφωνοι εκπαιδευτικοί όμως επιτίθενται λυσαλέα στον Έλληνα, όχι μόνον επειδή έτσι εξασφαλίζουν τη δημοσιοϋπαλληλική τους καριέρα αλλά επειδή και οι ίδιοι πιστεύουν με πάθος στον διεθνισμό και στην παγκοσμιοποίηση, όντας αριστερότεροι της αριστεράς.

Θα σας πω μονάχα ότι στη Σάμο, όταν οι γονείς των μαθητών των τοπικών Γυμνασίων αρνηθηκαν να μπουν τα παιδια τους στην ίδια ταξη, με τους γονους των ισλαμιστών σφαγέων των χοτ σποτ, οι καθηγητάδες συσπειρώθηκαν και τους απείλησαν ότι θα κινήσουν εναντίον τους τον αντιρατσιστικό νόμο.
Και το ίδιο έκαμαν και σε όλες τις άλλες περιοχές που εμφανίστηκε το ίδιο φαινόμενο.
Άσε το τελευταίό συμβάν σε σχολείο του Γέρακα, όπου ο διευθυντής απέβαλλε όσους μαθητές τραγούδησαν κατά τη διαρκεια της μαθητικης παρελασης το "Μακεδονία ξακουστή"
Δηλαδή, οι άνθρωποι ξεπερνάνε σε ανθελληνικό μίσος μέχρι και τους ροπαλοφόρους του Ρουβίκωνα...

Στην ουσία, οι αυτοπροσδιοριζόμενοι ως εκπαιδευτικοί εδώ στην Ινδογρεκία, δεν διαφέρουν από τους γενίτσαρους των Οθωμανών σουλτάνων, που το μίσος τους κατά του Έλληνα κόρωνε μέχρι βαθμού παραφροσύνης, ακριβώς επειδή ήσαν και οι ίδιοι Έλληνες και φυσικά δεν μπορούσαν να αποφύγουν εντελώς τις ενοχές τους!  


Η μόνη διαφορά μεταξύ Γενίτσαρων και ελληνόφωνων αριστερών εκπαιδευτικών είναι ότι, οι πρώτοι χρησιμοποιούσαν σπαθί και τσεκούρι, ενώ οι σημερνοί πραιτωριανοί του καθεστώτος, χρησιμοποιούν βιβλίο και υπολογιστή.

Και μεταξύ μας, καλύτερα να κράδαιναν το ξίφος και τον βουρδουλα κατα των Ελλήνων, παρά τον ύπουλο πόλεμο που ασκούν κατά της Πνευματικής μας κληρονομιάς και της ιστορίας μας [σε συνεργασία φυσικά με τη λεγόμενη "Δικαιοσύνη"]


Τον οπλισμένο Γενιτσαρο τον βλεπεις και τον πολεμάς, ενώ τον ύπουλο εχθρό που υποτίθεται ότι μαθαίνει στο παιδι σου γραμματα [γι αυτό τα παιδια βγαινουν απο τα λυκεια, ανικανα να διαβασουν ενα λογαριασμο της ΔΕΗ!] τον δέχεσαι, οπως δεχονται τα προβατα τον λυκο με την αμνοπροβιά...


Ολα τα προγραμματα που αναλαμβανουν να διεκπεραιωσουν δασκαλοι και καθηγητες στα σχολεια,
αφορουν ειτε τη διαφορετικοτητα, ειτε την αλληλεγγυη στους "προσφυγες".
Παντου και παντα προπαγανδα...

Και να σας πω και κατι ακομα;
Αυτό που χαρακτηρίζει τον μέσο ελληνόφωνο εκπαιδευτικό είναι η ημιμάθεια. Δεν είναι βεβαίως εντελώς αγράμματοι [σαν τον πρωθυπουργό τους, παραδείγματος χάριν] αλλά δεν διαθέτουν και στέρεα γνωστική βάση, αφού οι πραιτωριανοί των πανεπιστημίων που τους εκπαίδευσαν, αποσκοπούσαν στο να παράγουν σωρηδόν μικρούς Λένιν, παρά Ίστορες και Στοχαστές.


Αν θα ήθελα να κάψω κόσμο, θα μπορούσα να σας δώσω δεκάδες παραδείγματα δασκάλων ή καθηγητών, που δεν γνωρίζουν στοιχειώδη πράγματα, όπως λόγου χάριν το πρόσφατο παράδειγμα δασκάλας που μαθαίνει στα μαθητούδια της διαίρεση δια του μηδενός!!!
Φυσικά η διαίρεση δια του μηδενός δεν νοείται στα μαθηματικά [πως θα μοιράσεις παραδείγματος χάριν 18 καραμέλες σε 0 {μηδεν} παιδιά;] ωστόσο η δασκάλα εντελώς αμέριμνη συνεχίζει να θεωρεί τον εαυτό της εκπαιδευτικό!
Δηλαδή δεν φτάνει μόνον η κραυγαλέα άγνοια τους, δεν έχουν συνείδηση και της αγνοίας τους απο πανου...

Και τετοια παραδειγματα εχω συναντησει παμπολλα, ολα αυτα τα χρονια που ασχολουμαι ενεργα με την εκπαιδευση [και στις θετικες επιστημες και στην ιστορια]
Για να μην σας αναφερω παραδειγματα φιλολόγων, που γραφουν την Αττικη ως Ατηκή! ή χημικών που δεν γνωρίζουν τι ήταν το Συνταγμα της Τροιζήνας ή βιολόγων, που αγνοούν ότι ο Καραϊσκάκης σκοτώθηκε στο Φάληρο!

Κι αυτά όλα που σας λέγω, είναι προσωπικές εμπειρίες, από διάφορους ημιμαθείς εκπαιδευτικούς που έχω γνωρίσει κατα καιρούς και που  δεν ειχαν καν το "Γνωθι σ' Αυτόν" για να συνειδητοποιησουν την ημιμαθεια τους. Ειχαν ομως, και εκ του περισσού, αποψη για όλα. Την αποψη φυσικα που τους ειχε ενδοβάλλει στον εγκεφαλο ο καθοδηγητής τους...

Σ' αυτούς λοιπόν τους ανιστόρητους, άμουσους και αγεωμέτρητους [κατά την Πλατωνική έννοια] έχωμε αφήσει τη διαμόρφωση του Νου, της ψυχής και της συνείδησης των νέων γεννεών Ελλήνων.
Τα αποτελέσματα είναι ήδη φανερα στον λεγόμενο "εγγράμματο αναλφαβητισμό" που μαστίζει τους αποφοίτους πανεπιστημίων και λυκείων [μην μπερδευετε την μόρφωση και την καλλιέργεια με τις εξειδικευμενες γνωσες ενος επιστημονα]

Για τέτοιους πνευματικούς ντενεκέδες λοιπόν, η εισροή παιδών λαθρέποικων και λαθρομεταναστών στα σχολεία είναι μάνα εξ ουρανού. 
Διότι στον μαζικό υποβιβασμό του επιπεδου της ελληνόφωνης παιδειας, που προκαλούν μοιραία οι αλλόγλωσσοι και αλλοεθνείς λαθρεποικοι, αυτοί φυσικά ως ημιμαθείς και αστοιχείωτοι, θα μπορούν μια χαρά να συνεχιζουν τη δημοσιοϋπαλληλικη ραστωνη τους, χωρις αξιολογησεις, χωρις  απαιτησεις και προπαντος, χωρις εθνικους στοχους και πνευματικα οραματα...

Δεν είναι μοναχά πραιτωριανοί και γενίτσαροι του αφελληνισμού, είναι και καταγέλαστοι μέσα στην αφέλεια των "βεβαιοτήτων" τους, που ως γνωστόν, όσο πιο βαριά είναι η βλακεία κι η αμάθεια, τόσο και βαρύτερη γίνεται η βεβαιότητα του "εγώ τα ξέρω όλα"
 

Και συνεπώς δεν νιώθουν ούτε καν την αναγκη να στρωθουν να μελετησουν λιγη ιστορία, όταν πιπιλανε τα μυαλα των μικρων μαθητων τους, πως "δεν υπαρχει ελληνικη Μακεδονία" ή πως δεν υφίσταται Ελληνικό έθνος, πριν απο την "κοινωνική" επανασταση του 1821!


Και ξέρετε...
Πιο εύκολα γλιτώνεις από το γιαταγάνι του γενίτσαρου, γιατί το βλέπεις κι αμύνεσαι, παρά από το θανατηφόρο δάγκωμα της οχιάς, που μπορεί να μην την δεις καν.

Κι αυτα τα δηλητηριώδη ερπετά που δαγκώνουν θανάσιμα την ψυχή των νέων μας, τα καλημερίζουμε καθημερινά, στις αυλόθυρες ων σχολείων μας [αυτά τα σχολεία που τα χτισαμε με τον μοχθο μας εμεις οι Ελληνες και που τα υποβιβαζει σημερα ο καθε σλαβοαφροασιατης λαθρεποικος]



Κι ομως...
Ήδη το δαγκωμα τους εχει δηλητηριασει θανασιμα το Γενος μας...  
  


 Ταξη σε ελληνοφωνο σχολειο της Ινδογρεκίας...
 

 
Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

4 σχόλια:

  1. Σε κουβεντα καθηγητη Φυσικης ..
    - Τι ξερεις για τον Τροτσκυ ?
    Ακουσα ενα ποταμι λεξεων...χωρις τελος.
    - Τι ξερεις για το φαινομενο Τσερενκωφ ?
    - Τι ειναι αυτο ??!! (Ηταν η απαντηση )...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που μας σώζει από την κομμουνιστική προπαγάνδα,είναι ευτυχώς το ότι δεν καταλαβαίνουν ούτε αυτή την ιδεολογία που κηρύττουν αλλά περισσότερο εμείς που τους ακούμε.Μια φορά βρέθηκα σε μια συνδικαλιστική συγκέντρωση όπου οι εργατοπατερες είναι κομμουνιστές.Ειπα,για να κάτσω να ακούσω τι θα πει ο πρόεδρος τους.Καθησα μερικα λεπτά και από τις αοριστολογιες που άκουσα κουράστηκα και έφυγα.

      Άλλη πάλι φορά.Καποιος "συναδελφος" κομμουνιστής βαμμένος μέχρι τα εγκατα της ψυχής του πήγε να μου κάνει προπαγάνδα στρατολογική και διέκρινα δύο πραγματα.

      Μίσος για την Ελλάδα τον Χριστό,την Εκκλησία και τους παπάδες.Ε αυτοί μας κυβερνούν.Απο τότε που ο Καραμανλής ο γέρος,νομιμοποίησε το ΚΚΕ και στη συνέχεια ο Α.Παπανδρεου προσπάθησε να επιτύχει δήθεν την εθνική συμφιλίωση γλύφοντας τα αριστερά απομεινάρια του συμμοριτοπόλεμου με συνταξεις ανθελληνικης αντιστασης,καθώς και με ανάλογα βιβλία ιστορίας,οι Έλληνες είτε ξέχασαν είτε δεν έμαθαν ποτέ γιατί τους το απέκρυψαν ποιος ήταν ο συμμοριτοπολεμος,τι ήταν και τι έκαναν τα κομμουνια στην Ελλάδα και φτάσαμε στις εκλογές το 15 άνθρωποι που ήταν δεξιοί να ψηφίζουν τον αρχιμπολσεβικο Τζιφρα γιατί ήταν νέο και ωραίο παιδί,αλλά δεν έλαβαν υπόψη τους τις κομμουνιστικές τους πολιτικές ρίζες που επιθυμουν την καταστροφή της Ελλάδας και του Χριστιανισμού.

      Τώρα θα το πιουν το δηλητήριο μέχρι την τελευταία σταγόνα μπας και βάλουν μυαλό στις ερχόμενες εκλογές.

      Διαγραφή
  2. ΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΚΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΧΥΛΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΔΥΟ ΤΡΙΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟΥΣ, ΞΕΣΗΚΩΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΞΗΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ.ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ,ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΑΚΙΔΕΣ,ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΟΙ ΚΑΙ ΛΟΥΓΚΡΕΣ ΦΤΥΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΗΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ