Τετάρτη, 8 Αυγούστου 2018

Διηνέκη, όταν δεν γνωρίζεις πρόσωπα, πράγματα και καταστάσεις, θα βγάζεις τον σκασμό. Αλλά κι όταν πιάνεις στο στόμα σου τα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ, θα το πλένεις πολυ καλά.



 


 Σχόλιο attikanea: Ελέγχεσαι κύριε Δήμαρχε. Ελέγχεσαι όπως πρέπει να ελέγχεται ο κάθε πολίτης. 
Όπως θα πρέπει να ελεγχθείς και για εκείνο το ταξείδι στην Ινδία... με τον απατεώνα του κοινού ποινικού δικαίου που τον συνέλαβε επιτέλους η INTERPOL..  Την θυμάσαι εκείνη την υπόθεση που είχε βγάλει ο Τριανταφυλλόπουλος και που αιφνιδίως σταμάτησε; Γιατί άραγε;;;;;;;; Τι έγινε μ' εκείνη την παλιά ιστορία; Τότε που εσύ και κάποιοι άλλοι, συμμετείχατε με τον μεγαλοαπατεώνα σε ... μεταφορά αλλοδαπών από την Ινδία, για τα... Ολυμπιακά Έργα, σε χρονική περίοδο μάλιστα, που ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΝΔΙΑ;;; Γιατί... θάφτηκε;   

 
 




Αυτό που δεν έχεις καταλάβει, Διηνέκη, είναι ότι σε ότι με αφορά προσωπικά εμένα και το blog μου, σε θέματα ΗΘΙΚΗΣ και ΠΑΤΡΙΔΑΣ, δεν καταλαβαίνω Θεό.

Δεν καταλαβαίνω ούτε από φιλίες, ούτε από συγγένειες, ούτε από τίποτα.

Όποιος τολμήσει να αναφερθεί είτε σ' εμένα, είτε στα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ, που είναι συνέχεια της εφημερίδας μου ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ και που αποτελούν το σπίτι μου... δηλαδή την ψυχή μου, κατηγορώντας με άδικα, μαύρο φίδι που τον έφαγε.
 

Έκανες το λάθος, να αναρτήσεις θέμα που αφορά στα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ, δηλαδή σ' εμένα και στον Ψινάκη, χωρίς να ελέγξεις τα στοιχεία, παραπέμποντας σ' αυτή την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ, που έχει συγκλονίσει κάθε ελληνική ψυχή, κάνοντας λόγο  για "μερικές πικρές αλήθειες" και για την στήριξη που έδωσα προεκλογικά στον Ψινάκη.

Στην ουσία, αυτό που αφήνεις να εννοηθεί είναι, πως φέρω ευθύνη για την  στήριξη στον Ψινάκη, και κατ'΄επέκταση έχω ευθύνη και για τις πυρκαγιές και για τους νεκρούς, τους αγνοούμενους και την καταστροφή περιουσιών. 
Άκου λοιπόν Διηνέκη, πως έχουν τα πράγματα... και θα σου γράψω τις δικές μου ΑΛΗΘΕΙΕΣ, τις οποίες μπορείς ανά πάσα στιγμή να ελέγξεις, μια και είσαι... "ο αστυνόμος Σαϊνης":

Το 1998, εξελέγη δήμαρχος Νέας Μάκρης, ο Ιορδάνης Λουίζος, ύστερα από 22 χρόνια δημαρχίας του Βασίλη Τζιλάβη, που είχαν γίνει καθεστώς.

Αν και η Νέα Μάκρη ήταν ο τόπος που μεγάλωσα, ο τόπος που ο πατέρας μου ήταν διευθυντής του δημοτικού σχολείου, από το 1960, το 1966 έφυγα για την Αθήνα όπου και έζησα μέχρι το Χριστούγεννα του  1998, όπου μαζί με τον αείμνηστο σύζυγό μου, επιστρέψαμε στο πατρικό μου σπίτι.

Οι δημοτικές εκλογές, έγιναν τον Οκτώβριο του 1998 και ούτε εγώ, ούτε ο σύζυγός μου ψηφίσαμε, καθότι δεν ήμασταν εγγεγραμμένοι στα δημοτολόγια του δήμου Νέας Μάκρης.

Ο Ιορδάνης Λουίζος, ήταν συμμαθητής μου στο δημοτικό.

Από τη μια χάρηκα που εξελέγη ένας νέος άνθρωπος και συμμαθητής μου και τέλειωσε η θητεία του πρώην δημάρχου, από την άλλη όμως, γνωρίζοντας το ποιόν του, με έζωσαν τα μαύρα φίδια... και δυστυχώς λίγο καιρό μετά, διαπίστωσα πως αυτά τα μαύρα φίδια άρχισαν να δαγκώνουν και μάλιστα πολύ άγρια...

Τότε, δεν είχα ακόμα την εφημερίδα μου... παρ' όλα αυτά, δημοσιογραφούσα σε τοπικά έντυπα, καλύπτοντας γεγονότα κι άλλων δήμων.

Κι όπως γνωρίζεις, όταν καλύπτεις γεγονότα και δημοσιογραφείς, μαθαίνεις πολλά... πάρα πολλά...

Ένα από τα πρώτα που έμαθα ήταν πως ο  παλιός μου συμμαθητής και νυν (τότε) δήμαρχος, τον Μάρτιο του 1998, πριν δηλαδή γίνει δήμαρχος, είχε πάει στην Ινδία με κάποιους άλλους από την Νέα Μάκρη, ως συνεργαζόμενος με κάποιον μεγαλοαπατεώνα, να βρουν εργαζόμενους και να τους φέρουν για τα Ολυμπιακά Έργα...

Κάτι τέτοιο όμως, δεν θα μπορούσε να γίνει, καθότι δεν υπήρχαν διμερείς σχέσεις Ελλάδας - Ινδίας.

Για να μην τα πολυλογώ, έσκασε ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ, το οποίο μάλιστα έβγαλε και ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος στην εκπομπή του, αν θυμάμαι καλά , ήταν "Η ΖΟΥΓΚΛΑ", δείχνοντας και το έγγραφο με το οποίο Ινδός επιχειρηματίας, είχε υποβάλει μήνυση κατά όλης της "παρέας", στην οποία ήταν και ο Λουίζος.

 Εκεί που λες, στην Ινδία, χορηγούσαν και "πιστοποιητικά καταλληλότητας" των Ινδών, που θα έφερναν στην Ελλάδα!

Κι όλα αυτά, ΠΡΙΝ  ΚΑΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΙΝΔΙΑ, ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΔΙΜΕΡΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ!
Πόσο να πήγαινε άραγε το κομμάτι, οεο;;;;;

Ο επικεφαλής της παρέας, κάποιος Πετρόπουλος απατεώνας, συνελήφθη κατόπιν σήματος της Interpol.

Οι υπόλοιποι της "παρέας", την γλύτωσαν... το γιατί, μην το ρωτάς... υποθέτω το αντιλαμβάνεσαι.

Μιλάμε για ΚΟΜΠΙΝΑ, Διηνέκη και ελπίζω να έχεις την ικανότητα να το αντιληφθείς...

Ρίξε μια ματιά κι εδώ... είναι μια μικρή γεύση των παλιών δημοσιευμάτων μου για τον Λουίζο  και κυρίως, διάβασε και τα σχόλια των αναρτήσεων... και θα καταλάβεις κι εσύ και οι αναγνώστες μου, γιατί στήριξα τον Ψινάκη.
 

https://attikanea.blogspot.com/2012/10/blog-post_533.html
21 Οκτ 2012 - Όπως θα πρέπει να ελεγχθείς και για εκείνο το ταξείδι στην Ινδία... με τον ... Ο Δήμαρχος Ιορδάνης Λουϊζος και ο Δ.Σ Ιωάννης Μπούσουλας στη ...
30 Ιουν 2013 - Τον πρώην Δήμαρχο Νέας Μάκρης και νυν Μαραθώνα, ΙΟΡΔΆΝη ΛΟΥΊΖΟ, ξεχάσατε ότι τον ψηφίσατε, για τα πολλά του "ΘΑ" από τα οποία ΔΕΝ ...

Νέο Πανελλήνιο ΡΕΖΙΛΙ του Δημάρχου Μαραθώνα Ιορδάνη Λουίζου

https://attikanea.blogspot.com/2011/03/25032011-h-httpimg.html
25 Μαρ 2011 - Ιορδάνης Λουίζος κρίθηκε ένοχος για τη μετατροπή της πρώην .... Η υπόθεση Ινδία εξελίχθηκε το πρώτο εξάμηνο του 1998,το δεύτερο εξάμηνο ...
 
 

Πάμε παρακατούλια... 

Ως δήμαρχος, ο Ιορδάνης Λουίζος, δεν έκανε και κανένα ουσιαστικό έργο... έγραψε όμως ιστορία για διασπάθιση δημοσίου χρήματος και για σκάνδαλα μικρά και μεγάλα.

Το 2001, έφτιαξα την δική μου εφημερίδα, μια και ο παλιός μου συμμαθητής, φρόντιζε να τα έχει καλά με τους εκδότες της περιοχής, άρα εγώ του ήμουν εμπόδιο που δημοσίευα στον τοπικό τύπο στοιχεία εις βάρος του και να... "παίρνω πόδι", επειδή έγραφα ΑΛΗΘΕΙΕΣ...

Ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι τι εννοώ... 

Ξέχασα να σου πω, πως ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΜΟΥΝ για την δημοσιογραφία μου στον τοπικό τύπο... εθελοντική ήταν, στο πλαίσιο της αγάπης μου για τον τόπο που μεγάλωσα και της ενημέρωσης...  

Στη δική μου εφημερίδα, μπορούσα να γράφω, χωρίς να με ελέγχει κανείς, όλα τα σκάνδαλα του Λουίζου... και τα έγραφα...
Και δεν είναι καθόλου τυχαίο, πως ήρθαν να με συναντήσουν εκπρόσωποι μεγάλου εκδοτικού ομίλου και να μου ζητήσουν να τους πουλήσω την εφημερίδα μου, γιατί σύμφωνα με γκάλοπ που είχαν κάνει, ερχόταν πρώτη σε αναγνωσιμότητα και κυρίως σε εγκυρότητα.

Σου παραθέτω στο τέλος της απάντησής  μου στα επαίσχυντα που γράφεις εναντίον μου, σε ότι αφορά στον Ψινάκη, λίγα, ελάχιστα από τα πρωτοσέλιδα δημοσιεύματα της εφημερίδας μου ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ.
 
Μα την αλήθεια, αξίζει να έρθεις για να δεις μέσα από τα χιλιάδες δημοσιεύματά μου, ένα ένα, όλα τα σκάνδαλα του Λουίζου... τα μικρά και τα μεγάλα,  και να φρίξεις, που σε ότι με αφορά, έπρεπε να στηρίξω κάποιον άλλον, προκειμένου να ξεκουμπιστεί ο Λουίζος.

Τι παράνομες χωματερές, τι τσιμεντονήσια, τι τρύπες δις δραχμών στα οικονομικά του δήμου, τι χαμένα εκατομμύρια που κανείς δεν γνωρίζει που πήγαν από τα χρήματα της ΕΥΔΑΠ που πληρώναμε οι δημότες... τι τα συμφέροντα που σταμάτησαν το ΓΠΣ στο Μάτι κλπ όπως ανάρτησα και πρόσφατα το σχετικό θέμα με την δολοφονική πυρκαγιά (εδώ)
 
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ, Διηνέκη...  και τα προεαόρτια της μεγάλης ανείπωτης ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ που ζούμε τις τελευταίες μέρες.

Για να μην σου πω και το μεγαλύτερο, σε ότι αφορά στην οικογένειά μου, τον θάνατο του συζύγου μου, για μια γαμημένη  χωματερή που είχε δημιουργήσει ο Λουίζος πάνω στο Πεντελικό όρος σε χώρο φυσικού κάλλους, και για την οποία στην ουσία έχασε τη ζωή του ο σύζυγός μου, αγωνιζόμενος για να εμποδίσει φορτηγό του δήμου να μην πηγαίνει εκεί τα σκουπίδια  ο Λουίζος.

Εξ αιτίας αυτού του αγώνα, έπαθε και το βαρύτατο εγκεφαλικό, που τον οδήγησε στον θάνατο.

Γνωρίζοντας την πολιτική  και κοινωνική κατάσταση του τόπου μου, ήξερα πως ακόμα και ενωμένοι κάτω από ένα ψηφοδέλτιο όλοι οι υποψήφιοι δήμαρχοι, δεν θα είχαν καμία τύχη.

Ο Λουίζος, ήταν ΚΑΘΕΣΤΩΣ... και άσχημο καθεστώς... όπως είναι όλα τα καθεστώτα...

Ο μόνος λοιπόν που μπορούσε να τον νικήσει, ήταν ο Ηλίας Ψινάκης... δυστυχώς...

 

Ξεκαθάρισα λοιπόν ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΨΙΝΑΚΗ,  την στάση μου να τον στηρίξω, με δυο δηλώσεις:

1. Ότι αν κάνει το παραμικρό κακό στον τόπο μου, θα τον πάω γαμώντας... ναι έτσι ακριβώς και του το είπα και του το έγραψα...

2. Κάλεσα τους συμπολίτες μου, να ψηφίσουν έντιμους, ικανούς και ανιδιοτελείς δημοτικούς συμβούλους, για να ελέγχουν και να στριμώχνουν τον Ψινάκη.

Μήπως θα μου επιρρίψεις και ευθύνες, για τους δημοτικούς συμβούλους που επέλεξαν οι κάτοικοι του δήμου Μαραθώνα;

Γι αυτό σου λέω, Διηνέκη... 
ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΘΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΣΚΑΣΜΟ.

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΙΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΤΑ ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ, ΘΑ ΤΟ ΠΛΕΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.

Και ξέρεις γιατί;
Γιατί στη ζωή μου, πάντα πάλευα για το ΔΙΚΑΙΟ, την ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και την ΑΛΗΘΕΙΑ, εφαρμόζοντάς τα πρώτα στην προσωπική μου ζωή και στη συνέχεια στην δημοσιογραφία μου.

Κατάλαβες, Διηνέκη;
Φρόντισε λοιπόν, να ζητήσεις δημόσια συγνώμη και να κατεβάσεις την πανάθλια συκοφαντική σου ανάρτηση στο μέρος που αφορά στα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ, πριν προβώ σε νομικές ενέργειες, προκειμένου να υπερασπιστώ την Αξιοπρέπεια, την Τιμή, την Υπόληψή μου και την Ακεραιότητά μου.

Γιατί την ευθύνη για τις πυρκαγιές και τους νεκρούς, τους αγνοούμενους και την καταστροφή των περιουσίων, μπορείς να την επιρρίψεις σε οποιουσδήποτε άλλους, εκτός από εμένα και το blog μου ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ.

Γιατί πατριώτης, μπορεί να είσαι, αλλά ... λειτουργείς με το θυμικό σου, μη γνωρίζοντας πρόσωπα και πράγματα και τα κάνεις ΣΚΑΤΑ, ΛΑΣΠΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΑΘΩΟΥΣ.
 


Καλλιόπη Σουφλή





















 









 

 

 Πάμε τώρα να δούμε και την ανάρτηση του Διηνέκη και τα όσα ΑΝΑΛΗΘΗ γράφει σε ότι αφορά τα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ...

 

 

ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ... ΑΝΤΕΧΕΤΕ; 

ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΡΙΑ ΚΙ ΑΣΗΚΩΤΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΤΩΝ «ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ» (ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ) ΗΤΑΝ, Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΨΙ-ΨΙΝΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΑΡΧΙΑ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ. 

ΦΩΝΑΖΑΜΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ, ΑΛΛΑ ΕΙΣ ΜΑΤΗΝ. 

ΕΙΣ ΩΤΑ ΜΗ ΑΚΟΥΟΝΤΩΝ... 

ΤΩΡΑ, ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑΝ 

- ΜΕ ΠΑΘΟΣ ΜΑΛΙΣΤΑ 

- ΤΟ ΤΙ ΡΟΛΟ ΔΙΕΔΡΑΜΑΤΙΣΕ Ο ΨΙ-ΨΙΝΑΚΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ. 

ΑΠΟΤΕΦΡΩΘΗΚΑΝ ΤΟΣΟΙ ΑΘΩΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΜΙΣΕ Η ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ ΑΠΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ. 

«ΦΟΥΡΝΟΣ» ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΕΠΙ ΨΙ-ΨΙΝΑΚΗ... 

ΕΝΑΣ «ΦΟΥΡΝΟΣ»... 

ΚΙ Ο «ΦΟΥΡΝΟΣ» ΑΥΤΟΣ, ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ, ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ... 

 

ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ, Η ΡΑΦΗΝΑ (ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ) ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΥΡΙΟ ΤΟΥΡΚΕΨΑΝ, ΕΤΣΙ; 

ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΙ «ΑΛΩΝΙΖΟΥΝ» ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ, ΕΤΣΙ; 

ΥΠΟ ΤΟΥΡΚΟ-ΙΣΡΑΗΛΙΝΗ Κ Α Τ Ο Χ Η ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ.

 

ΟΛΗ... Ο,ΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΒΟΡΕΙΩΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΣ ΤΗΣ ΠΑΡΝΗΘΟΣ, Ο,ΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΒΟΡΕΙΩΣ, ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΣ ΚΑΙ ΝΟΤΙΩΣ ΤΗΣ ΠΕΝΤΕΛΗΣ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΣ ΚΑΙ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΩΣ ΤΟΥ ΥΜΗΤΤΟΥ... ΑΠΟ ΣΚΑΛΑ ΩΡΩΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΒΑΡΗ... 

Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΑΤΤΙΚΗ, ΠΕΡΑΣΕ Σ' ΑΛΛΑ ΧΕΡΙΑ. ΤΑ ΞΑΝΑΠΑΜΕ...

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ Κ Α Ι ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΦΥΣΙΚΑ (ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ, ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΑΙΟΛΙΚΑ ΠΑΡΚΑ, ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΧΥΤΑ / ΧΥΤΥ, ΚΤΛ...)


Περισσότερα, εδώ κι εδώ.





Πηγή ανάρτησης Διηνέκη


Φρόντισε Διηνέκη, για την άμεση αποκατάσταση τόσον εμού, όσον και του blog  μου ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ, διαβάζοντας και το παρακάτω σχόλιο... μπας κι ανοίξουν τα μάτια σου και η σκέψη σου, ώστε να μην κατηγορείς ΑΘΩΟΥΣ.

Θα μπορούσα να σου παραθέσω εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες δημοσιεύματά μου και από την εφημερίδα μου, αλλά θα πρέπει να πλερώσω κανένα κατοστάρι ευρώ για σκανάρισμα και δεν μου περισσεύουν...


Καλλιόπη Σουφλή




Δεν μου κάνει εντύπωση. Τον έχω επισκεφθεί τα τελευταία χρόνια δύο με τρεις φορές στο γραφείο του στην Νέα Μάκρη για να με ενημερώσει, ως πολίτης ενδιαφερόμενος, για την τύχη της ένταξης της περιοχής Μάτι Αττικής. 

 Ξεκίνησε, δίνοντας σε ένα Μελετητικό Γραφείο, το 2006 περίπου την Πολεοδομική Μελέτη για το Μάτι Αττικής με σκοπό την ένταξη της περιοχής στο σχέδιο πόλεως επωφελούμενος απο κοινοτικά κονδύλια και πέρασαν από τότε 6 χρόνια και θα περάσουν κι άλλα 16 και το Μάτι Αττικής θα παραμένει εκτός σχεδίου. 

Ο άνθρωπος αυτός είναι αφερέγγυος και επιζήμιος. 


Είναι προφανές ότι εξυπηρετεί τα συμφέροντας των ημετέρων φίλων του, συμφερόντων και της προσωπικής του οικονομικής ευημερίας, ρίχνοντας στάχτη στα μάτια των πολιτών ότι τάχα πάσχει και αγωνίζεται για την ένταξη των περιοχών που ανήκουν στην Νέα Μάκρη, όπως το Μάτι Αττικής.
 
Μ'εκτίμηση,

Ένας αγανακτισμένος πολίτης στο Μάτι Αττικής





 

Αγαπητοί σχολιαστές, διαβάζω τα σχόλιά σας και νομίζω ότι ήρθε η ώρα να απαντήσω κι εγώ, Να μάθει ο κόσμος που δυστυχώς είναι ανενημέρωτος, ποιοί είναι αυτοί που ζητούν ή ζήτησαν την ψήφο μας, την εμπιστοσύνη μας δηλαδή.

Η ιστορία ή μάλλον το σκάνδαλο της Ινδίας, είναι γνωστό εδώ και χρόνια. 

Κανείς όμως, εκτός του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου, δεν τόλμησε να το βγάλει στη δημοσιότητα, αν δεν με απατά η μνήμη μου, πριν από επτά ή οκτώ χρόνια περίπου. 

Έκπληκτη παρακολούθησα στην τηλεόραση τις συγκλονιστικές αποκαλύψεις του δημοσιογράφου, που ούτε λίγο ούτε πολύ, στην ουσία, έκανε λόγο για "σκλαβοπάζαρο". 

Για ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΙΟ, δηλαδή. Ένα δουλεμπόριο, στο οποίον συμμετείχαν ο νυν δήμαρχος του Μαραθώνα και ο πρώην υποψήφιος δήμαρχος Χρήστος Κατσαρός.

Και ενώ είχε προγραμματίσει ο δημοσιογράφος να το συνεχίσει και σε επόμενη εκπομπή, το σκάνδαλο, κουκουλώθηκε. 

Ακούστηκαν πολλά, εκείνη την εποχή...για την ξαφνική αποσιώπηση του θέματος.
Και ο νοών, νοείτο.

Και αυτοί οι άνθρωποι, εξελέγησαν και επανεξελέγησαν είτε δημοτικοί σύμβουλοι, είτε δήμαρχοι. Και μην μου πείτε ότι δεν το ήξεραν οι κάτοικοι της Νέας Μάκρης, ή του Μαραθώνα, γιατί όταν το σκάνδαλο βγαίνει στη δημοσιότητα από μια εκπομπή όπως αυτή του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου που τότε ήταν πρώτη σε ακροαματικότητα, το έμαθε όλη η Ελλάδα.

Αυτή είναι η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ. Όλων όσων στηρίξαμε αυτές τις επιλογές, με οποιονδήποτε τρόπο.
Πολλοί έχουμε ευθύνες γι αυτό. 
Το ερώτημα είναι: τι κάνουμε τώρα;

Γιατί έτσι όπως έχει διαμορφωθεί το πολιτικό σκηνικό, δύσκολα αλλάζει. Εξαιρουμένου του Νίκου του Στεφανίδη, που δεν ενεπλάκη ποτέ σε σκάνδαλα, όλοι οι άλλοι, άλλος λίγο κι άλλος πολύ φέρουν ευθύνες για το αδιέξοδο.

Μόνη λύση, να βρεθούν ΕΝΤΙΜΑ πρόσωπα από όλες τις κομματικές και δημοτικές παρατάξεις, να πάρουν στα χέρια τους την κατάσταση.

ΘΕΛΕΙ ΑΓΩΝΑ.
ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΟΙ, ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ.
ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΚΙΟΛΑΣ.

Υ.Γ. Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρει να πολιτευτώ.
Δεν κάνω για πολιτικός. 
Δεν ξέρω να κοροϊδεύω. 
Μπορώ όμως, να βοηθήσω δημιουργικά.






ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

43 σχόλια:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=jbz5TRzEEKg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλα λεει αληθειες.
      Απο ποιους νομιζεις οτι φτασαμε ως εδω;

      Μας εφαγε ο παχυδερμισμος, η υποκρισια, ο ωχαδελφισμος, η κουτοπονηρια, το "αθωο" ψεμματακι, η δηθενιά, το τι-με-νοιαζει-μενα, και η ηλιθιοτις, (αποδεδειγμενα, βαρεια νοσος σε καθε "δημοκρατικο" πολιτευμα).

      Διαγραφή
    2. Δεν αντικρούω τις αλήθειες του, ούτε τις δικές σας.
      Τα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ όμως και η σχολιάζουσα, έδιναν μάχες, για να αφυπνίσουν τον κόσμο, για να μην φτάσουμε εδώ.
      Αυτό καταγγέλω και γι αυτό τον κατηγορώ.
      Πήρατε μια μικρή γεύση των δημοσιευμάτων μου.
      Έχετε να με κατηγορήσετε προσωπικά για κάτι;

      Διαγραφή
    3. Καλα ρε παιδακι μου στην επεσε και ο Διηνεκης τωρα;
      Τι διαλο, το μαλακομελο εχεις;
      Ή .....Καλλιοπης πεσουσης πας ανηρ ερωτευεται;
      Και η πλακα ειναι οτι σκονταψες, ΔΕΝ επεσες.
      Σκεψου τι θα γινοτανε αν ειχες πεσει.
      Θα εκοβες εισητηρια στην εξωπορτα του σπιτιου σου σ' αυτους που θαρχονταν να σου ευχηθουν περαστικα.

      ΥΓ
      Η Σου-Κου θα ειχε free-pass

      Διαγραφή
    4. @3.12 Βρε καλώς τον ... "Βασίλειο Υφαντή"... ή Πατρίκιο Στετσώνη... ή Νέ(ν)α Μακρη...ή "κύριο καθηγητή", ή Θεοπούλα, ή Αγησίλαο Φατσαφέτσουλα, ή φαντομά του διαδικτύου με τα χίλια ονόματα... ή εβραιοπρακτοράκι δηλαδή σαγιαν.

      Ρε δεν πας στο διάολο λέω εγώ τώρα...
      Και που 'σαι... πάρε και την ψυχασθένειά σου μαζί... πάρε και τον έτερο ψυχασθενή τον Σ.Σ., πάρτε μαζί σας και την εμμονοληψία σας μαζί μου...μπας και ξεβρωμίσει ο τόπος από εσάς...

      Διαγραφή
    5. αχαχαχαχ κα Σουφλη εχεις πλακα. Ολα αυτα τα ονοματα;
      Μαλλον εχεις μπερδεψει τους μηρους σου.

      Ειπαμε:
      Οταν φορας την πανταλονα σου, το ενα ποδι παει στο ενα μπατζακι και το αλλο στο αλλο.
      Εγω θα σου λεω τα μυστικα;
      Οχι και τα δυο στο ιδιο μπατζακι.
      Ρε μεχρι ποτε θα ζω να σας μαθαινω;

      Διαγραφή
    6. Όχι ρε ψευτοχρυσαυγήτη του κώλου - σαγιάν...
      Εσύ έχεις μπερδευτεί, ψάχνοντας για όρχεις στο παντελόνι σου και δεν τους βρίσκεις...

      Διαγραφή

  2. Ευθύνη έχουν όσοι δηλώνουν χριστιανοί και ψήφισαν τα αντίχριστα ανθελληνικά κουμούνια για να έχουν καλύτερο βιοπορισμό. Βασικά αυτο ειναι και το σφραγισμα του αντιχριστου.

    Αν ο κουμμουνισμός ήταν παράδεισος τότε γιατί έφυγαν όλοι τρέχοντας απο το ανατολικό μπλογκ πριν 30 χρόνια... κοντά στο νου και η γνώση ρε.
    τα ανωτέρω για τους άσχετους

    για τους γνώστες περί κομμουνισμού που ψηφισαν συνειδητά τους εχθρούς του Χριστού για να τους σώσουν.... θα δώσουν φρικτό λόγο εν ημέρα κρίσεως γιατί υπέγραψαν εν γνώση για την επέλαση του κόκκινου στρατού του διαβόλου.
    βλ. Ρωσία 1917 - 1942 και σταλινικές μεθόδους

    Τέλος ο ψινάκης δεν θυμάμαι να δήλωσε κομμουνιστής
    ουτε είμαστε προφήτες με το προορατικό χάρισμα

    ας κοιτάξει ο κάθε ενας ποιους ψήφισε τα προηγούμενα χρόνια
    και τι εγκλήματα έκαναν αυτοι που ψηφισε ...απο την εποχή του 1974 και δώθε
    1981 στην εοκ
    1992 ανοιξαν τα συνορα και κατεβηκαν ολοι οι εγκληματιες η μιση αλβανια και οι μισοι σλαβοι - βασικα αδεισαν τις φυλακες τους στην ελλαδα
    θυμιζω το χρηματιστηριο κλπ κλπ κλπ

    σιγά ρε παιδιά μην ήταν ο ψιψινέλ πισω απο το Χαρπ και την σια
    ενας σερβιτόρος είναι για το συστημα και τιποτα περισσοτερο
    και μαιτρ [ προιστάμενος σερβιτόρων ] ο πάσα πρωθυπουργός.

    απλά ειμαι ρεαλιστής

    ΥΣ
    ξαναγραφω
    ευθύνη εχεις αν εισαι χριστιανος και στηρίζεις εν γνωση κομμούνια και μασονους
    τελος



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το βιντεο απικονιζει τον φυλαρχο της φυλης των Κωλοελληνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ήμαρτον!Δηλαδή την εγκληματική ανικανότητα και «αχρηστοσύνη» του Ψινάκη θα την ανάγουμε σε συνωμοσία και σύμπραξη με τα νεοταξίτικα δίκτυα, τους ιθύνοντες νόες και εντολοδόχους υποκινητές της τραγωδίας;;

    Η Πόπη έχει αποδείξει υπέρ το δέον κατά την πολύχρονη πορεία της στο χώρο του μαχητικού πατριωτικού ρεπορτάζ, ότι δεν τοποθετείται δημοσίως με επιπολαιότητα, ούτε εξαπατάται εύκολα και φυλάγεται από τέτοιου είδους κακοτοπιές.Δυστυχώς στην πολιτική ισχύει το μη χείρον βέλτιστο, και εφόσον ο απατεώνας Λουίζος έπρεπε να εκτοπιστεί από κάποιον άλλον, ελλείψει έντιμων υποψηφίων, η έτερη επιλογή ήταν ο συγκριτικά λιγότερο απατεώνας Ψινάκης.

    Είναι απολύτως άδικο και άνευ ερείσματος να της προσάπτεται μια τόσο βαριά και υπερβολική κατηγορία.

    Θα μπορούσε ο κ. Διηνέκης να στείλει αρχικά ένα mail και να ξεκαθαριστούν τα κίνητρα των «Αττικών Νέων» ως προς την υποστήριξη Ψινάκη αλλά το να εγκαλεί και να στηλιτεύει τα «Αττικά Νέα» για κάτι τόσο βαρύ δημοσίως είναι τουλάχιστον αθέμιτη άσκηση δημοσιογραφίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρύσα Πολίτη, αυτή είναι η απάντηση του Διηνέκη:
      "Μία απορία τού ιστολογίου «Εσχάτη Γραμμή Ανασχέσεως»
      Όταν ο Α δεν είναι σωστός, φέρνουμε τον Β (ο οποίος δεν είναι σωστός επίσης);
      Όπως με το ΝΔ - ΠΑΣΟΚ / ΠΑΣΟΚ - ΝΔ / ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ένα πράγμα δηλαδή...
      Το να μην θέλουμε ΟΥΤΕ τον Α, αλλά ΟΥΤΕ τον Β, «δεν παίζει» ποτέ στην Ελλάδα;
      «Ψιλά γράμματα»..."
      Αγαπητά «Αττικά Νέα»,

      Συγγνώμην, έχετε Π Α Ν Τ Ο Τ Ε δίκιο. Εσείς, ασφαλώς, γνωρίζετε τα Π Α Ν Τ Α. Αφαιρέσαμε την ανάρτηση. Δεν σάς ξαναπιάνουμε στο στόμα μας. Αυτή, ήταν η τελευταία φορά. Αυστηρά αυτολογοκρισία από 'δω και πέρα.

      ΥΓ. Ξεπλύναμε και το στόμα μας, ήδη, με χαμομήλι."
      εδώ http://esxatianasxesi.blogspot.com/2018/08/blog-post_45.html

      Λυπάμαι, αλλά μόνο ένα πεντάχρονο θα απαντούσε έτσι...
      Δυστυχώς, το υπάρχον πολιτικό σύστημα, σου δίνει την δυνατότητα να ψηφίσεις μεταξύ κάποιων δημοτικών παρατάξεων.
      Ο τόπος έπρεπε με κάποιον τρόπο να κυβερνηθεί.
      Αν δεν αντιλαμβάνεται ο Διηνέκης, ότι δεν αρκεί ο δήμαρχος, αλλά τον πρώτο λόγο τον έχουν οι δημοτικοί σύμβουλοι, τι να πω... μένω έκπληκτη από την απάντησή του.

      Τελικά, θα το επαναλάβω: Δεν αρκεί να είσαι Πατριώτης... πρέπει να έχεις και την δυνατότητα ορθής σκέψης...

      Διαγραφή
  5. Ε! ΟΧΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣΧΑΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΝΑΣΧΕΣΗΣ ΑΥΤΟ ΠΙΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΘΕ ΦΑΝΤΑΣΙΑ !! ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΔΙΗΝΕΚΗ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΥΡΙΑ ΠΟΠΗ ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάτε καλά, ή να βάλω τις φωνές;;;
      Ποιός τα έβαλε με τον Διηνέκη;
      Διαβάσατε τι έγραψε στην ανάρτησή του;
      Βάσει λοιπόν αυτών που έγραψε, του απάντησα, υπερασπιζόμενη τον εαυτό μου και τα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ.
      Δηλαδή, όποιος σας βρίσει άδικα, εσείς κάθεστε και τρώτε τη βρωμιά που σας πετάει;
      Τσίπα δεν έχετε;

      Επειδή λοιπόν διαθέτω και τσίπα και αξιοπρέπεια, και φιλότιμο και κυρίως αποδείξεις, του απάντησα.
      Αν δεν σας αρέσει η απάντησή μου, πρόβλημά σας.
      Με την αξιοπρέπειά μου, δεν επιτρέπω σε κανέναν να παίζει.

      ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ;
      ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ.

      Όσο για την απάντηση του Διηνέκη, μόνον ένας πεντάχρονος θα την έδινε..

      Διαγραφή
    2. Κι για να τελειώνουμε με το θέμα.
      Δεν αμφισβητώ τον πατριωτισμό του Διηνέκη...
      Το μυαλό του και την σκέψη του σε ότι με αφορά, αμφισβητώ.

      Διαγραφή
    3. ΚΥΡΙΑ ΣΟΥΦΛΗ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΜΕ ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ .. ΜΗΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ.. ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΜΑΙ ΔΙΟΤΙ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ... ΤΟΣΟ ΕΣΑΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΟΥ ΔΙΗΝΕΚΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΩΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΔΙΑΜΑΧΗ..ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΚΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ,, ΟΜΩ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΩΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΡΜΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΕΔΩ ΤΟ ΘΕΜΑ .. ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ .. ΤΟ ΒΕΛΗΝΕΚΕΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟ ΗΘΟΣ ΣΑΣ ΚΑΙ Η ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΛΑΒΗ ΝΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ...

      ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ
      ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

      ΕΦΗ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ

      Διαγραφή
    4. Συμφωνώ μαζί σας ότι περίμενα μια πιο μυαλομένη απάντηση από τον Διηνέκη. Όμως αυτός είναι ο τρόπος γραφής - σκέψης του, τουλάχιστον όσο καιρό τον διαβάζω.
      Όμως αναγνώρισε το λάθος του και φέρθηκε, κατά τη γνώμη μου, σωστά.
      Ευελπιστώ να μην γίνει αυτό το συμβάν αιτία διχασμού για 2 από τα πιο αξιόλογα ιστολόγια του Ελληνικού διαδυκτίου.

      Διαγραφή
    5. Κυρία Παπαμιχαήλ, κατά πρώτον σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σας προς τα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ.
      Οφείλω όμως να σας επισημάνω, πως σε θέματα που αφορούν το προσωπικό και δημοσιογραφικό μου ήθος, κυριολεκτικά δεν δέχομαι μύγα στο σπαθί μου...

      Το θέμα το άρχισε ο ΔΙΗΝΕΚΗΣ, και αυτός φέρει την ευθύνη της "κόντρας".

      Η συνσχολιάστρια κ. Χρύσα Πολίτη, το έθεσε πολύ σωστά.
      Θα μπορούσε να με πάρει ένα τηλέφωνο ο Διηνέκης, άλλωστε έχει το τηλέφωνό μου όπως και το mail μου και να μου ζητήσει κάποιες διευκρινίσεις ως προς την στήριξη που παρείχα στον Ψινάκη, προεκλογικά.
      Και να έχει όλες τις απαντήσεις και στα στοιχεία εκείνα που με ανάγκασαν να τον στηρίξω.
      Δεν το έπραξε και επέλεξε να με διασύρει, ρίχνοντάς μου μάλιστα και την ευθύνη των 92 νεκρών...

      Και ήμουν σαφέστατη... ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΔΗΜΑΡΧΟ.

      Ακόμα και η απάντηση που μου έδωσε μετά την δική μου ανάρτηση, ήταν γελοιδέστατη.

      Λυπάμαι, αλλά κάποια πράγματα πρέπει να έχουν τις απαντήσεις τους.

      Ο Διηνέκης με γνωρίζει προσωπικά.

      Και είμαι και πάλι σαφής.
      Δεν αμφισβητώ τον πατριωτικό του λόγο.
      Και επειδή τον γνωρίζω, επιτρέψτε μου να αμφισβητήσω την σκέψη του σε ότι με αφορά, στο συγκεκριμένο θέμα.

      Είμαι βέβαιη, πως αν είχατε κι εσείς δεχθεί ανάλογη λάσπη, το ίδιο μ' εμένα θα πράττατε...

      Καλλιόπη Σουφλή

      Διαγραφή
    6. Κύριε Lekos, τίποτα δεν αναγνώρισε, ήταν είρων, αλλά δεν δίνω συνέχεια στο θέμα.
      Για μένα έχει κλείσει.

      Διαγραφή
    7. ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΧΩΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΣΑΣ ΚΟΙΝΟ ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΕΘΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΣΑΣ ΒΑΘΥΤΑΤΑ ..

      ΠΑΡΕΜΠΙΠΤΌΝΤΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΚΥΡΙΑ ΣΟΥΦΛΗ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΣΧΕΣΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΤΗ ΜΑΝΗ ΚΑΙ Η ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΣ ΕΡΩΤΗΣΕΩΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΓΡΑΨΑΤΕ
      ΟΤΙ"ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΜΥΓΑ ΣΤΟ ΣΠΑΘΙ ΣΑΣ" ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΛΕΓΕ Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΓΕΝΝΗΘΗ ΣΤΟ ΚΟΤΡΩΝΑ ΤΗΣ ΜΑΝΗΣ

      ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΩ ΑΛΛΟ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ

      ΕΦΗ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ

      Διαγραφή
    8. Κυρία Παπαμιχαήλ, για μένα το θέμα έκλεισε.
      Η καταγωγή μου είναι από την Ρούμελη και την φράση την έλεγε και την εφάρμοζε στην ζωή του ο πατέρας μου.

      Καλό σας βράδυ

      Διαγραφή
    9. Ο Διηνέκης είναι ένας εμμονικός τύπος που εχει μανία καταδίωξης, νομιζει ότι ασχολούνται με την δράση του οι ευπατζηδες και η cia. Εκθετει σαν κακομαθημενο παιδαρέλι φωτογραφιες μιας γκόμενας του (;;;) που την έβαλαν για να τον παρακολουθούν και να κλεψουν τα πολύτιμα μυστικά του. Ευφάνταστος, κυκλοθυμικός, σίγουρα αγνός πατριώτης, ασχολείται με μια ασήμαντη κατά αυτόν κοπελιά, αντί να προχωρήσει και να κανει παιδιά με μια σοβαρή σχεση με μια Ελληνίδα. Παιδιαστικες αναρτήσεις. Άραγε εργάζεται κάπου; Κανείς δεν ασχολειται με αυτά τα μπλογκ, διότι απλα δεν εχουμε δύναμη. Τα διαβάζουμε μόνο για να επιβεβαιώνουμε τις απόψεις μας. Δυστυχώς. Μακάρι να είχαν την ισχύ να αλλάξουν πολλά.

      Διαγραφή
    10. Η προσωπική ζωή του Διηνέκη, δεν μ' ενδιαφέρει, παρά το γεγονός πως δημοσιοποίησε στοιχεία της.
      Εμμένω στις απόψεις μου πως είναι αγνός πατριώτης, αλλά δεν συμφωνώ με την συμπεριφορά του σε ότι με αφορά και σταματώ εδώ.

      Διαγραφή
    11. Σαφώς και δςν νας ενδιαφερει η προσωπική του ζωή, αλλά η συμπεριφορά του ειναι παιδιαστικη.

      Διαγραφή
    12. Πρόβλημά του.
      Προσωπικά, κρατώ τον πατριωτισμό του και όσο για τον χαρακτήρα του, μου είναι παντελώς αδιάφορος.
      Δεν ανήκει στους φίλους μου, ούτε θα ανήκει ποτέ.

      Διαγραφή
  6. https://opaidagogos.blogspot.com/2018/08/blog-post_8.html

    στηριξη ψινακη απο μητροπολιτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όχι δεν πάει έτσι! Για να μην βγει ο ένας, να βγει ο άλλος! Αυτό που λες εσύ είναι λογική πεντάχρονου! Δηλαδή τί εχέγγυα μπορεί να παρείχε μια μαφιόζικη προσωπικότητα σαν τον Ψινάκη και ομοτράπεζο μέρα -νύχτα στην αμερικανική πρεσβεία!;
    Σουφλή, έλεγξε εσύ το θυμικό σου, γιατί στην προκειμένη ο Διηνέκης έχει δίκιο. Αυτό που λέει ο Διηνέκης είναι η απλή, κοινή λογική!
    Εσύ ήσουν φάουλ... με τη στήριξη που παρείχες στον κίναιδο!
    Ο Ψινάκης αξιόπιστος;;; Ο πόρνος;;; Μέγας είσαι Κύριε!
    Υ.Γ.1 Δεν περιμένω να το δημοσιεύσεις το σχόλιο μου, γιατί μου έχεις κόψει κι άλλα κατά καιρούς, όταν δεν σε συμφέρει! Εγώ όμως δεν έχω κανένα κόλλημα και συχνά -πυκνά σε διαβάζω, γιατί συμφωνώ με το περιεχόμενο του blog σου! Οπότε το στέλνω για να το διαβάσεις τουλάχιστον εσύ αποκλειστικά!
    Υ.Γ.2 Δεν είμαι ο Διηνέκης.
    Υ.Γ.3 Νομίζω ότι η υπόθεση θα έληγε αν έλεγες mea culpa που τον στήριξα!
    Υ.Γ.4 Και συμβουλεύω και το άλλο: οι περισσότεροι πατριώτες του διαδικτύου είναι πολύ οξύθυμοι και δίνουν την εντύπωση κομπλεξικού και σαλεμένου! Θα πρότεινα λοιπόν να βάλουν λίγη περισσότερη νηφαλιότητα στις αντιδράσεις τους γιατί τα ξεκατινιάσματα βλάπτουν τον αγώνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα την αλήθεια, θα πρέπει να σας έχει επηρεάσει ο ανάδρομος... ποιός ανάδρομος; Δεν ξέρω... δεν ασχολούμαι με την αστρολογία...

      Έχουμε την προηγούμενη δημοτική αρχή, που πρέπει πάση θυσία να φύγει.
      Έχουμε μια αντιπολίτευση, που ακόμα κι αν ενωθούν και κατέβουν όλοι μαζί σε μια παράταξη, ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΚΛΕΓΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ.

      ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΨΙΝΑΚΗ, ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΊΤΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΙΚΑΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ "ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ" ΣΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥ.

      Και μετά από αυτό, έχω άδικο...

      Τελικά, θα πρέπει να πίνετε κάτι... δεν εξηγείται αλλιώς.

      Εσένα, όταν ένας δήμαρχος ανάξιος και καταστροφικός για τον τόπο σου, αποδεδειγμένα... και επιπλέον χάσεις εξ αιτίας της πολιτικής σου την σύντροφό σου, την γυναίκα σου, το παιδί σου, να πας να τον ξαναψηφίσεις.

      Τελικά όντως κάτι πίνετε... Μήπως ότι πίνει και ο Πανούλης ο Καμμένος;;; Κόκα... κόλα καλέ... τι φανταστήκατε;;;

      Δεν πας να δεις αν έρχομαι;;;

      Διαγραφή
    2. Θα ήθελα να θέσω μία αφελή ερώτηση:

      Αν ο κ. Διηνέκης είχε δίκιο στον βαθμό που κατέστησε υπόλογη της κ. Σουφλή για την αδιανόητη πολύνεκρη τραγωδία τότε γιατί ο ίδιος ο κ. Διηνέκης ανέκρουσε πρύμναν έστω και με ειρωνικό ύφος (γιατί προφανώς αντελήφθη ότι έκανε χοντράδα αλλά υπάρχει και το γόητρο στη μέση που πρέπει να περισωθεί);;

      Πόπη πολύ θα ήθελα να μάθω όλοι αυτοί οι πατριώτες που υποστηρίζουν ότι είναι λογική πεντάχρονου το να θέλεις να αντικατασταθεί μια σάπια δημοτική αρχή από μια έτερη -με επικεφαλής όντως έναν απατεώνα ο οποίος θα μπορούσε τουλάχιστον να πλαισιώνεται από ικανό επιτελείο ώστε να μπορεί αναχαιτιστεί η όποια διαπλεκόμενη παράνομη δραστηριότητά εις βάρος του δήμου - τι έχουν ψηφίσει όλα αυτά τα χρόνια. Πιστεύω ότι θα είχαν πολύ ενδιαφέρον οι απαντήσεις τους.

      Διαγραφή
    3. Χρύσα, στην ανθρώπινη βλακεία, σηκώνω τα χέρια ψηλά.
      Μιλάμε για καμμένα μυαλά.

      Διαγραφή
  8. Προς τσογλανοτρολάκια...

    Κάτι αιδοιόπανα σαν και του λόγου σας, τα έχω γραμμένα, ότι και να γράφετε.
    Όσο για τις μπύρες, να σας κάτσουν στο λαιμό...και να σας πνίξει η χολή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Α ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΡΕΝΟ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗ ΠΟΣΟ ΜΕΣΑ ΕΠΕΣΕΣ!!! "ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ" ΛΕΕΙ Η ΑΛΛΗ ΧΑΖΙΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΨΙΨΙΝΑΚΗ (ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ ΓΛΥΦΤΗ-ΔΟΥΛΟ ΤΩΝ ΚΙΝΕΖΩΝ)!!! 11.000 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΑΡΧΗΣ ... "ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ" (ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ...) ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ ΜΕ ΤΟ "ΜΗ ΧΕΙΡΟΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟΝ"...ΥΠΑΡΧΕΙ ΡΕ ΖΩΑΔΙΑ "ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ"???...ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΣ "ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΣΚΑΤΑ" ...ΥΠΑΡΧΟΥΝ "ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΣΚΑΤΑ";;; ...ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΤΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΠΟΣΟΤΗΤΑΣ!! ΤΕΛΟΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτοί που υποστήριξαν ψινάκη, αγνόησαν την Σοφία των Αρχαίων τους Προγόνων:
    ΚΑΝΕΙΣ ΚΙΝΑΙΔΟΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΞΙΩΜΑ.
    Τελεία.
    Τα λοιπά είναι άνευ ουσίας.
    Η Νέμεσις πάντοτε ακολουθεί την ύβριν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά... έπρεπε αντί για τον κίναιδο, να συνεχίζουμε να υφιστάμεθα ή ανίκανους, ή επικίνδυνους και γεμάτους σκάνδαλα.
      Το τερματίσατε ....

      Διαγραφή
    2. Εσύ Ανώνυμε «9 ΑΥΓΟΎΣΤΟΥ 2018 - 3:31 Π.Μ» που είσαι τόσο έξυπνος και έντιμος γιατί δεν κατεβαίνεις να σε ψηφίσουν οι πατριώτες;

      Αλλά ούτε το όνομά σου δεν τολμάς να γράψεις, ούτε καν ψευδώνυμο...

      Στην επίσημη πολιτική σκηνή αλλά και την τοπική αυτοδιοίκηση έτσι παίζεται το παιχνίδι ανώνυμε, είναι πεδίο τυχοδιωκτισμού, μικροσυμφερόντων και μαφιόζικων δραστηριοτήτων.Εσύ που ζεις;;Βάσει αυτής λοιπόν της αξιωματικής πραγματικότητας πορεύτηκε η Πόπη.

      Αν όλοι όσοι σπεύδετε να αφορίσετε και να εξαντλήσετε την αυστηρότητά της κρίσεώς σας, στρέφατε αυτήν την θεμιτή αδιαλλαξία για την τιμιότητα και την ειλικρίνεια προς τον εαυτό σας τότε δεν θα ήμασταν βυθισμένοι σ' αυτά τα ΣΚΑΤΑ ανώνυμε!

      Το μόνο που σας παρακινεί όμως είναι η κακία και η εμπάθεια, οι οποίες βρίσκουν διέξοδο εκτόνωσης σε πατριωτικά ζητήματα. Το άλλοθι σας λοιπόν είναι ο πατριωτισμός και πίσω από αυτόν καλύπτετε την μισανθρωπιά και την διάθεση απαξίωσης των συνανθρώπων σας.

      Διαγραφή
    3. Χρύσα, δεν αξίζουν όλοι αυτοί οι τυχάρπαστοι ανώνυμοι και κουκουλοφόροι υβριστές μου, να χαλάς το συκώτι σου...
      Προσωπικά τους έχω άπαντες γραμμένους και η άποψή τους δεν μ' ενδιαφέρει.
      Στην πλειοψηφία τους είναι τρολ, μισογύνηδες και κομπλεξαρισμένοι...

      Υ.Γ.1. Καταλαβαίνεις τώρα, γιατί είμαστε ακόμα σκλάβοι;
      Γιατί το 99% του αντρικού πληθυσμού, είναι γτπ.
      Όπως είναι και ο γυναικείος πληθυσμός.

      Ανθρωπάκια ανίκανα να σκεφθούν, ανίκανα να νοιώσουν ουσιαστικά συναισθήματα.
      ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΚΛΑΒΟΙ.

      Υ.Γ.2. Αυτές τις μέρες της φονικής πυρκαγιάς, το τι ανθρωπάκια συνάντησα, δεν περιγράφεται.
      Ακόμα και στα αποκαϊδια, κάνουν πολιτική σπέκουλα και ετοιμάζονται για το ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ.
      Μετρημένοι στα δάχτυλα, αυτοί που έχουν επίγνωση της καταστροφής.

      Διαγραφή
    4. Ακριβώς αυτό πιστεύω κι εγώ περί των αιτιών της σκλαβιάς μας, προσυπογράφω!Όσο για τα αρπακτικά ανθρωπάρια που βεβηλώνουν τον ανθρώπινο πόνο για να επωφεληθούν πολιτικά, πλέον σ' αυτόν τον τόπο αυτή η κατάπτυστη και χυδαία πρακτική έχει γίνει κατεστημένο.

      Διαγραφή
    5. @Π.Σουφλή 9 Αυγούστου 2018 - 2:52 μ.μ
      Παρακαλώ, μην ειρωνεύεσαι την Σοφία των Αρχαίων μας Προγόνων.
      ΚΑΝΕΙΣ ΚΙΝΑΙΔΟΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΞΙΩΜΑ.
      Ηξεραν πολύ περισσότερα και ήταν πολύ ευφυέστεροι απο εμάς.
      Η αναγνώριση των λαθών μας είναι σημείον ευφυΐας και γενναιότητος.
      Καλύτερα να μην γράψω τι είναι η επιμονή στα λάθη μας.

      Διαγραφή
    6. Καμία ειρωνεία.
      Εγώ όμως θα σου βάλω ένα ερώτημα;
      Έχεις μια δημοτική αρχή, περίπου όπως η σημερινή κυβέρνηση.
      Έχεις μια αντιπολίτευση, που ακόμα κι αν ενωθεί και κατέβει με ένα ψηφοδέλτιο, θα χάσει.
      Και έχεις και έναν κίναιδο, που λόγω αναγνωρισιμότητας θα κερδίσει, και καλείς τον λαό, τουλάχιστον να ψηφίσει ικανούς, άξιους, έντιμους και ανιδιοτελείς δημοτικούς συμβούλους να τον πλαισιώσουν.

      ΕΣΥ, ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ, ΕΞΥΠΝΑΚΙΑ ΜΟΥ;;;
      ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΕΠΕΛΕΓΕΣ;;;

      Άντε, γιατί μου γίνατε όλοι... αρχαίοι...

      Διαγραφή
    7. Αναφέρεστε πολλές φορές στους δημοτικούς συμβούλους που τον πλαισίωσαν. Τι κατάφεραν υπό την αιγίδα του Ψινάκη τόσο καιρό; Ούτε να τον ωθήσουν σε παραίτηση δεν κατάφεραν στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο.

      Διαγραφή
    8. Οι δημοτικοί σύμβουλοι που επέλεξε ο λαός του Μαραθώνα, ήταν ΑΝΑΞΙΟΙ να βάλουν από την πρώτη στιγμή τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι, του Ψινάκη. Την πλειοψηφία, την ενδιέφεραν οι θεσούλες.
      Όταν λοιπόν τέσσερα χρόνια δεν έκαναν καμιά προσπάθεια να τον στριμώξουν, αναρωτιέστε γιατί δεν κατέφεραν να τον ωθήσουν στην παραίτηση;

      Εκτός αυτού, φαίνεται πως... από κάπου τους "κρατούσε" ο Ψινάκης... ίσως γιατί έτσι έμαθε να δουλεύει στη ζωή του.
      Δεν μπορώ όμως να βάλω και το χέρι μου στο ευαγγέλιο γι αυτό.
      Γεγονός είναι πως αποδείχτηκαν ολίγιστοι. ΑΠΑΝΤΕΣ.

      Έναν δήμο, τον κυβερνούν στην ουσία οι δημοτικοί σύμβουλοι... όχι ο δήμαρχος.

      Φαίνεται όμως πως δεν έχετε καθόλου γνώσεις της τοπικής αυτοδιοίκησης.
      Έχοντας κάνει ρεπορτάζ πολλά χρόνια στην τοπική αυτοδιοίκηση, και γνωρίζοντας πρόσωπα και καταστάσεις στις τοπικές κοινωνίες της ανατολικής ατττικής, ήταν δεδομένη η αρνητική πορεία του τόπου, από τον πρώτο κιόλας χρόνο.
      Κάτι που στηλίτευσα από την αρχή.

      Διαγραφή
  11. Γράψατε: «Και έχεις και έναν κίναιδο, που λόγω αναγνωρισιμότητας θα κερδίσει, και καλείς τον λαό, τουλάχιστον να ψηφίσει ικανούς, άξιους, έντιμους και ανιδιοτελείς δημοτικούς συμβούλους να τον πλαισιώσουν».

    Άρα, ο λαός, τα θαλάσσωσε και εκεί.
    Ή δεν υπήρχε ούτε ένας σωστός υποψήφιος, σε κανέναν συνδυασμό...
    Οπότε, χαιρετίσματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως ήμουν σαφέστατη και αναλυτικότατη.
      Οι τοπικές κοινωνίες, είναι μικρογραφία της κεντρικής πολιτικής σκηνής.
      ΣΚΑΤΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ...
      ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, που οι σχέσεις είναι στην πλειοψηφία τους πιο διαπροσωπικές;;;

      Στον συνδυασμό του Ψινάκη, υπήρχαν άριστοι, ικανοί και έντιμοι.
      ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΤΗΚΑΝ... γιατί δεν έταξαν "εξυπηρετήσεις".

      Μήπως θα πρέπει να απολογηθώ και για την μαλακία και για τον ραγιαδισμό που δέρνει τους συντοπίτες μου στην πλειοψηφία τους;;;

      Διαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ