Σάββατο, 14 Ιουλίου 2018

Μαγκιες στον Πουτιν ; Ακυρο στην ανεγερση του εργοστασιου κατασκευης Ρωσσικων υδροπλανων ...




Αρχισαν οι συνεπειες για την απελαση των Ρωσσων διπλωματων, που εγινε με υποδειξη των Αμερικανων......
Παλι εμεις θα πληρωσουμε την κοντρα Ρωσσων Αμερικανων....



Πάλι η Πατρίδα και ο λαός, θα πληρώσουν τους καριόληδες ανθέλληνες που ψήφισαν Τσίπρα και Καμμένο.
ΟΥΤΕ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ.

Καλλιόπη Σουφλή

 Mαταιώνεται το σχέδιο ανέγερσης εργοστασίου κατασκευής ρωσικών υδροπλάνων Beriev Be-200 στην Καλαμάτα το οποίο είχε εξαγγείλει
πριν δύο χρόνια ο υφυπουργός Εξωτερικών Δ.Μάρδας, λόγω του πολέμου απελάσεων που ξεκίνησε η Αθήνα και την ανταλλαγή βαρέων κατηγοριών μεταξύ των δύο χωρών για πρώτη φορά από την ίδρυση του νέου ελληνικού κράτους.

Το σχέδιο, για το οποίο είχε ολοκληρωθεί η μελέτη και ετοιμαζόταν η κατάθεσή του στο υπουργείο Ανάπτυξης, προέβλεπε την κατασκευή ενός εργοστασίου δυναμικότητας παραγωγής δέκα αεροσκαφών κατ'έτος και θα απασχολούσε 230 άτομα.

«Υπάρχει μεγάλο και συγκεκριμένο ενδιαφέρον Ρώσων επενδυτών για την δημιουργία και λειτουργία εργοστασίου παραγωγής υδροπλάνων στην Καλαμάτα» είχε δηλώσει τότε ο υφυπουργός Εξωτερικών και τόνισε ότι «Υπάρχουν πολλές ενδιαφέρουσες προτάσεις από Ρώσους επιχειρηματίες»

«Ως αίτημα ήρθε προς συζήτηση, και αρκετά προωθημένο μπορώ να πω, για να γίνει στην Καλαμάτα ένα εργοστάσιο παραγωγής υδροπλάνων, το οποίο θα έχει μια εντελώς εξωστρεφή ιδιότητα και θα συνδυάζει τεχνολογίες δυτική και ανατολική» και πρόσθεσε ότι «πρόκειται για μια πάρα πολύ καλή πρόταση, για την οποία η κυβέρνηση εξετάζει με πιο τρόπο θα υλοποιηθεί.»

Χθες η κοινοπραξία κατασκευής των υδροπλάνων απάντησε σε ερώτηση δημοσιογράφου ότι «Αποσύρει το ενδιαφέρον της από την επένδυση λόγω της επιδείνωσης των ελληνορωσικών σχέσεων και του άγονου για ρωσικές επενδύσεις περιβάλλοντος που επικρατεί πλέον στην Ελλάδα»

Το Be-200 είναι ένα αμφίβιο αεροσκάφος πολλαπλών ρόλων που αναπτύχθηκε από την Ρωσική United Aircraft Company σε συνεργασία με την Irkut. Στο εργοστάσιο της Irkut στην ΒΑ Σιβηρία κατασκευάζονται και τα μαχητικά Su-35.

Η βασική έκδοση του Be-200 χρησιμοποιείται σε ρόλους αεροπυρόσβεσης. Η Beriev επίσης προσφέρει εκδόσεις με συμπιεζόμενη καμπίνα τόσο για μεταφορά επιβατών όσο και μεταφορά φορτίου, αποστολές περιπολίας και έρευνας και διάσωσης, καθώς επίσης και μια έκδοση ανθυποβρυχιακού πολέμου.

Το Beriev προωθείται από δύο στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, τύπου D-436TP με μέγιστη ώση 15000 kg . Επίσης το αεροσκάφος είναι εξοπλισμένο με βοηθητικό ηλεκτροπαραγωγό στοιχείο (APU) τύπου TA12-60. Για καλύτερο έλεγχο των κινητήρων υπάρχει και ψηφιακό σύστημα ελέγχου (FADEC).

Μήκος 32.2 m Εκπέτασμα 31.8 m

Άδειο 27.600 kg Μέγιστο απογείωσης 43.000 kg

Πηγή ισχύος

Κινητήρες 2× Progress D-436TP ή 2× BMW/Rolls-Royce BR-715-53 ή 2× Allison GMA-2100

Μέγιστη ταχύτητα 710 km/h

Εμβέλεια 3.850 km

Μέγιστο ύψος 8.000 m

Μεταφορική Ικανότητα

Μέχρι 12000 kg νερού

Μέχρι 64 επιβάτες




http://www.pronews.gr

Πηγή





ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

1 σχόλιο:

  1. Κατά τα άλλα ο αλ6ης υπερασπίζεται την εδαφική κυριαρχία της Ελλάδας! Ό,τι κι αν πει που δεν πιστεύει: όπως πατριωτισμός, έθνος, θρησκεία, καταντάει ύβρις και κοροϊδία της νοημοσύνης μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ