Παρασκευή, 6 Ιουλίου 2018

Επειδή η υποκρισία στον χώρο της εκκλησίας περισσεύει


 

"Εις Μνήμην" ... του μητροπολίτη Λαρίσης Ιγνατίου. 

Ο Ορθόδοξος πιστός λαός ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ. 

 

 

Το είχε πει ο Πατροκοσμάς... "Οι κληρικοί, θα γίνουν οι ασεβέστεροι όλων".

Πάντα ήταν Γραμματείς και Φαρισαίοι οι ιεράρχες... απλά τώρα ξύπνησε ο λαός και τους σιχάθηκε...

 

Καλλιόπη Σουφλή

 

Υ.Γ. Κι ας μην μιλήσω για τις μεταμοσχεύσεις οργάνων, που... στηρίζουν κάποιοι ιεράρχες...


Πέθανε στην Αμερική, την ώρα που προσπαθούσαν να του μεταμοσχεύσουν το συκώτι που αφαίρεσαν από ζωντανό δότη (σκοτώνοντας δηλαδή άλλον άνθρωπο, με την εφεύρεση του "εγκεφαλικού θανάτου").



Συνηθίζεται όταν πεθαίνει κάποιος, να επιστρατεύονται όμορφοι επικήδειοι.


Όμως επειδή η υποκρισία στον χώρο της εκκλησίας περισσεύει, ήρθε η ώρα να θυμηθούμε μερικές φωτογραφίες και κάποια άρθρα που θα μας προβληματίσουν για το ΠΟΙΟΙ και ΠΩΣ κατέλαβαν τους δεσποτικούς θρόνους της εκκλησίας μας, εκδιώκοντας προηγουμένως ευλαβείς ποιμένες.
Δυστυχώς χρειάστηκε να έρθει στην Ελλάδα η δικτατορία του Παπαδόπουλου για να χειροτονηθούν  επίσκοποι ευσεβείς, αγνοί και άμεμπτοι. Το 1973 όμως, η ανατροπή του Παπαδόπουλου από την ξενοκίνητη δικτατορία, του Ιωαννίδη, έκανε αρχιεπίσκοπο Αθηνών τον Σεραφείμ Τίκα και ΕΚΔΙΩΞΕ αντικανονικώς όλους αυτούς τους αξίους επισκόπους, αντικαθιστώντας τους με άλλους : που εκκλησιαστικώς αποκαλούνται "μοιχεπιβάτες".







Αξίζει πραγματικά να διαβάσετε ολόκληρη την απίστευτη ιστορία, εδώ
για την οποία ΦΥΣΙΚΑ και δεν μάθατε ποτέ ΤΙΠΟΤΕ! 


Το "έργο" του κοιμηθέντος μητροπολίτη Λαρίσης Ιγνατίου είναι πράγματι πολύ σημαντικό. Περιλαμβάνει:
"Πάνω από 200 μηνύσεις και αγωγές εναντίον των Αγωνιζομένων Χριστιανών.
 Πάνω από 740.000 € αποζημίωση!
"
Δεν ξέρουμε αν στον όμορφο τάφο που του ετοίμασαν (μαρμάρινος και εξωτερικά ΚΑΙ εσωτερικά!), θα του βάλουν μαζί και τα χαρτιά με τις μηνύσεις εναντίον των ορθοδόξων πιστών και τα 740.000 ευρώ! (σχόλιο: δεν είναι τυχαίο που οι δεσποτάδες φροντίζουν ΠΑΝΤΑ να τα έχουν καλά με το δικαστικό σώμα) 
Ανάμεσα στις φωτογραφίες που θα δείτε στην παραπάνω ανάρτηση, περιλαμβάνονται και οι δημόσιες σχέσεις του κοιμηθέντος δεσπότη με εκδότες τοπικών ΜΜΕ 
(να ξέρετε: τα "μαύρα" λεφτά που υπάρχουν σε κάθε μητρόπολη μπορούν να κλείσουν πολλά στόματα).




Μερικές από τις 200 πολυτελείς στολές 
του κοιμηθέντος δεσπότη 
(δείτε τις υπόλοιπες εδώ):






Τέλος, είχαμε την τιμή να προβάλουμε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ μερικές πρόσφατες "ευλογίες" του δεσπότη: Ανήλικα παιδιά, έξω από το τμήμα Επειγόντων Περιστατικών των νοσοκομείου Λάρισας, με σπασμένα χέρια και κακοποιημένα από ασφαλί(ή)τες, επειδή τόλμησαν να μοιράσουν το έντυπο των "Αγωνιζομένων Πιστών"... Δείτε εδώ και εδώ.




Κάθε πιστός που έχει στοιχειώδη ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, οφείλει να αφυπνίσει τους γνωστούς του. 
Να ΔΙΑΔΩΣΕΙ όσα συμβαίνουν.
Οι δεσποτικοί θρόνοι έχουν καταληφθεί από "λύκους", και κάθε υπακοή σε αυτούς υποθάλπει την ίδια την αληθινή ορθόδοξη εκκλησία.

Ακολουθεί σχετική αρθρογραφία.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"


Άρθρο 1ο:


Άρθρο 2ο:


Άρθρο 3ο:



Άρθρο 4ο:




Άρθρο 5ο:
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ Π. ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ ΜΟΥΡΤΖΑΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΙΣ 27.6.2018

Κ. Διευθυντά του ιστολογίου σας

Στην έγκριτη ιστοσελίδα σας στις 27.6.2018, δημοσιεύσατε μία επιστολή του π. Θεμιστοκλή Μουρτζανού, που αφορούσε την κοίμηση του μακαριστού πλέον δεσπότη Λάρισας κυρού Ιγνατίου.

Πράγματι, όπως αναφέρει ο π. Θεμιστοκλής Μουρτζανός,
«…μπροστά στον θάνατο αγαπημένων προσώπων δεν αναλογίζεσαι μόνον την δική σου πορεία, αλλά αισθάνεσαι έντονα κι’ αυτό το κενό της απουσίας…».

Αυτή την απουσία του σεβ. κυρού Ιγνατίου που αισθάνθηκε ο π. Θεμιστοκλής, αισθανθήκαμε και εμείς από την απουσία του σεβ. κυρού Θεολόγου, αγίου κατά γενική ομολογία, πράου, ειρηνικού, εφαρμόζοντος την εντολή της αγάπης και της φιλαδελφίας, ο οποίος αντικαταστάθηκε παρανόμως από τον σεβ. Δημήτριο Μπεκιάρη και στην συνέχεια παρανόμως και αντικανονικώς από τον σεβ. κυρό Ιγνάτιο.

Δεν θα αναφερόμασταν στον π. Θεμιστοκλή, εάν δεν αναφερόταν αναίτια, ψευδώς και συκοφαντικά στους Αγωνιζομένους Χριστιανούς.


Αναίτια

Αναίτια διότι, δεν περιορίσθηκε στο να εγκωμιάσει τον κυρό Ιγνάτιο, που είναι αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός, αλλά θεώρησε καλό να οξύνει αναίτια τα από 44ετίας( 25ετίας από εμφανίσεως κυρού Ιγνατίου) εκκλησιαστικά γεγονότα εμπλέκοντας τους μαρτυρικούς Αγωνιζόμενους και μιλώντας για ‘’σχοινί στο σπίτι του κρεμασμένου’’. Αυτό δεν είναι ίδιον ανδρός και μάλιστα ιερέως.



Ψευδώς και συκοφαντικά

1) Αναφέρει ότι τον σεβ. κυρό Ιγνάτιο δεν τον γνώριζε. Ότι ήταν άγνωστος. Αυτό είναι αληθές, διότι οικογενειακώς ακολουθούσαν τον σεβ. Δημήτριο Μπεκιάρη, και αργότερα ακολούθησαν τον σεβ. κυρό Ιγνάτιο.

2) Αναφέρει ότι ο σεβ. κυρός Ιγνάτιος καλούνταν σε μία Μητρόπολη, τραυματισμένη από φανατισμό. Αυτό βέβαια αποτελεί δυσφήμιση και μάλιστα δια του τύπου.

Συμφωνούμε ότι ήταν τραυματισμένη , βαριά από το 1974 όταν Κενόδοξοι, αμοραλιστές ρασοφόροι μνηστήρες ποδοπάτησαν σε ξένες μητροπόλεις ετσιθελικά αναστατώνοντας και τη μητρόπολη Λάρισας. Και τότε ο λαός που γαλουχήθηκε στην Ορθόδοξη πίστη από αξιόλογους πνευματικούς αντέδρασε μέχρις εσχάτων σταθείς στο πλευρό του αγίου τους Ποιμενάρχη Θεολόγου.

Αυτή την αντίδραση των θρησκευόμενων Λαρισαίων ο π. Θεμιστοκλής την χαρακτήρισε ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ. Τότε με ελαφρά συνείδηση ο εν λόγω επιστολογράφος να χαρακτήριζε ‘’φανατικούς‘’ και τους υποστηρικτές του αγίου Χρυσοστόμου, που σαν τους Λαρισαίους ,διώκονταν από το εκκλησιαστικό κατεστημένο με την σύμπραξη των δυνάμεων της πολιτείας. Επίσης συκοφαντώντας τον Άγιο Νεκτάριο, θαρρούσε το εκκλησιαστικό καθεστώς ότι θα ξεμπέρδευε μ’ αυτόν. Φοβερή σύμπτωση. Τα ίδια και στην Λάρισα. Από συκοφαντία σε συκοφαντία ο σεβ. κυρός Θεολόγος. Ότι τάχα έκανε φατρία,και ότι τάχα δεν υπάκουσε στην Ι. Σύνοδο. Αποτέλεσμα ποινή 10 ετούς ακοινωνησίας!!!. Και από την πολύ ‘’αγάπη’’ των συνεπισκόπων του, είκοσι δύο (22) χρόνια τώρα πεθαμένος, είναι σε ακοινωνησία !!!

3) Όσον αφορά ποιος είχε μάθει τι σημαίνει Χριστός, ηθική, κήρυγμα, στράτευση σ’ ένα έργο, αφιλοκερδής διακονία κ.ά., ας είναι καλά οι μακαριστοί σεβ. Αυγουστίνος Καντιώτης, σεβ. Ιγνάτιος Μανδελίδης, αρχιμ. Αθανάσιος Μυτιληναίος, ο αρχιμ. Ανάργυρος Σταματόπουλος, και πολλοί ακόμη, οι οποίοι «ζύμωσαν» την Λάρισα με τα κηρύγματά τους και το παράδειγμά τους.

Έτσι την σπορά των πολλών, την χρεώνετε στον σεβ. κυρό Ιγνάτιο. Μπράβο, φοβερή δικαιοσύνη. Δηλαδή όσοι χειροτονήθηκαν οφείλονταν στον πνευματικό αγώνα που έκανε ο σεβ. κυρός Ιγνάτιος !!!.

4) Γρήγορα φθάνατε(στο κείμενό σας) στο ‘’καρδιοχτύπι’’ που είχε την ημέρα της εκλογής του σεβ. Κυρού Ιγνατίου.

Μα καλά π. Θεμιστοκλή, εσείς που είστε φιλομαθέστατος, δεν μάθατε κανένα ιερό κανόνα; Δεν μάθατε ότι δεν εκλέγεται άλλος μητροπολίτης στην θέση κάποιου άλλου που έχει την θέση; Στους ιερούς κανόνες αυτό λέγεται «μοιχεπιβασία» και τιμωρείται με καθαίρεση.

Γι’ αυτόν τον λόγο ακυρώθηκε ως παράνομη η εκλογή του σεβ. Δημητρίου Μπεκιάρη και μάλιστα χρειάστηκε η προσφυγή στα δικαστήρια, τα οποία κατέδειξαν ως άκυρα και παράνομα τα έργα και τις ημέρες του Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ Τίκα. Φυσικά όπως ξέρετε εφαρμόστηκαν πλήρως από την Ιερά Σύνοδο οι αποφάσεις των δικαστηρίων.

Μάλιστα η απόφαση του δικαστηρίου απαγόρευε την εκλογή νέου μητροπολίτου στην Λάρισα επί ποινή ακυρώσεως. Αυτά δεν τα ξέρετε ή σας αρέσει να διαστρεβλώνετε την αλήθεια και να συκοφαντείτε ένα τίμιο και αληθινό αγώνα που δεν είχε σχέση ούτε με χρήματα αλλά και ούτε με θέσεις.

Άλλοι διαχειρίστηκαν χρήματα χωρίς διαφάνεια, χωρίς απολογισμούς και χωρίς έλεγχο, από Άγια λείψανα ή Άγια προσκυνήματα.

Επειδή λοιπόν παρανόμως εξελέγη ο σεβ. κυρός Ιγνάτιος,(δεν είχε διάταγμα εγκαταστάσεως στην Λάρισα) γι’ αυτό τόσο η εκλογή του όσο και η ενθρόνισή του ήταν παράνομες.

Συνεπώς δεν μπορούσε να μείνει στην Λάρισα, παρά μόνον μετά από 2,5 χρόνια που υπεγράφη το διάταγμα εγκατάστασης, δηλαδή μία (1) εβδομάδα πριν τον θάνατο του σεβ. κυρού Θεολόγου.

Παρ’ όλα αυτά εσείς χωρίς να τα ξέρετε (το θεωρούμε απίθανο), ή τα ξέρετε και αυτό είναι το χειρότερο, στάζετε το δηλητήριο της συκοφαντίας, ότι το επισκοπείο τελούσε υπό κατάληψη !!!. Το επισκοπείο δεν τελούσε υπό κατάληψη, αλλά έμενε κανονικά ο σεβασμιότατος κυρός Θεολόγος, αφού δεν υπήρχε λόγος να φύγει.



5) Αναφέρεται ότι περνά τα πρώτα χρόνια (ο Ιγνάτιος)
“μέσα σ’ ένα κλίμα μίσους και διχασμού, χωρίς αυτοί που τον καθύβριζαν να τον γνωρίζουν ποιος είναι.”

Πάλι ψευδώς αναφέρεσθε (τι κρίμα) ότι τον καθυβρίζαμε. Πες τε μας μία βρισιά. Εκτός εάν κάποιος που διαμαρτύρεται, θεωρείται εκ των προτέρων υβριστής.

Όσο αφορά το κλίμα μίσους και διχασμού, θα σας αναφέρουμε ότι ποτέ δεν μισήσαμε τον σεβ. κυρό Ιγνάτιο, διότι απλώς δεν τον γνωρίζαμε.

Διαμαρτυρόμασταν όμως, όπως και στον σεβ. Δημήτριο Μπεκιάρη για την αποκατάσταση της αληθείας και όχι του ψεύδους, της συκοφαντίας και της παραπλανήσεως που αναφέρετε στο κείμενό σας.

Τώρα όσον αφορά το πρώτο Πάσχα,(ήταν Χριστούγεννα και όχι Πάσχα) που αναφερθήκατε στον Άγιο Κων/νο, δεν τα έκανε στον άγιο Αχίλλειο, διότι ήταν παράνομη η παραμονή του στη Λάρισα και μόνον με τα ΜΑΤ μπορούσε να λειτουργήσει.

Εμείς βεβαίως τις πράξεις του κρίναμε ως πράξεις ενός αμαρτωλού ανθρώπου, Τον ίδιο δε συγχωρούσαμε σαν πρόσωπο. Άραγε έκανε το ίδιο και με μας;

Πάνω από 200 μηνύσεις και αγωγές εναντίον των Αγωνιζομένων Χριστιανών.

Πάνω από 740.000 € αποζημίωση.

Κάθε φορά, από την χειροτονία του, την ενθρόνισή του, την κάθε εμφάνισή του, γέμιζαν οι δρόμοι αίμα από τα χτυπήματα των ΜΑΤ στους Αγωνιζομένους Χριστιανούς, και οι φυλακές και τα δικαστήρια από συλλήψεις.



Φυσικά χρειαζόταν χρήματα για δικηγόρους και έξοδα. Ας δούμε όμως ακριβώς τι συμβαίνει.

α) Για δικηγόρους.

Οι αγωνιζόμενοι Χριστιανοί, πλήρωναν παράβολα και δικαστικά έξοδα από το υστέρημά τους (διότι προς τιμή τους οι δικηγόροι μας δεν ελάμβαναν αμοιβή).

Αντίθετα η μητρόπολη από τα παγκάρια των εκκλησιών, αλλά και από τα χρήματα της Αγίας Παρασκευής, κινούνταν άνετα διασπαθίζοντας το ιερό χρήμα και περιμένοντας μέρα- μέρα να καταβάλη τους Αγωνιζόμενους, μια που απολογισμούς δε δημοσίευσε και έλεγχο δεν τον έκανε κανείς.



β) Έξοδα.

Όσον αφορά τα έξοδα για δώρα, ταξίδια, στολές (τι θα γίνουν οι εκαντοτάδες στολές τώρα;),ποιος θα δώσει απολογισμό στον Λαρισαϊκό λαό;



γ) Προσκυνήματα.

Τι έγινε με τα χρήματα της Τιμίας Ζώνης (στον άγιο Νικόλαο Λάρισας);Θα μας ενημερώσει κανένας ή ό,τι δηλώσατε, δηλώσατε;

Φανταζόμαστε ότι όλα αυτά υπάγονται σ’ αυτό που λέτε: “… σιγά – σιγά αναδεικνύεται μία αγαπώσα καρδία, ένα χαμόγελο, μία απλότητα…”



6) Αν αυτό είναι “αγάπη” (με ΜΑΤ, αίματα, συλλήψεις, δικαστήρια, πρόστιμα, αγωγές, χρήματα αποζημίωσης κ.α.), τότε τι να πούμε για τον σεβ. κυρό Θεολόγο!

Έβγαινε να λειτουργήσει χωρίς ΜΑΤ, χωρίς να ενοχλείτε κανένας, χωρίς συλλήψεις, χωρίς να πηγαίνει στα δικαστήρια κανέναν, χωρίς να ζητά αποζημίωση από κανέναν.

Αυτό λέγεται αγάπη. Γι’ αυτό τον σεβ. κυρό Θεολόγο ο λαός τον αγαπούσε και θυσιαζόταν γι’ αυτόν, γιατί ήταν αληθινός ποιμένας, “…άκακος…”



7) Αναφέρετε ότι ήταν συγχωρητικός. Καμία ενέργειά του δεν το έδειξε αυτό.

Λέτε ότι δεν κράτησε κακία. Αντίθετα απ’ αυτό που λέτε, έκανε. Έστειλε έγγραφο στην Ι. Σύνοδο, με το οποίο ζητούσε να τιμωρηθούν όσοι αρχιερείς, ιερείς, μοναχοί και μοναχές, πήραν μέρος στην εξόδιο ακολουθία του σεβ. κυρού Θεολόγου.

Που πήγε η συγχωρητικότητα;

Όταν ζητούσε από 33 οικογένειες να τον αποζημιώσουν με χρήματα, για προσβολή του προσώπου του αλλιώς θα έκανε πλειστηριασμό τα σπίτια τους, αυτό υπάγεται στην αγάπη και συγχωρετικότητα;

Όταν συνάζονταν οι ιερείς, μπορούσε κανείς να διαμαρτυρηθεί; Αυτό λέγεται ενότητα των ιερέων;

Όταν έστελνε τα κουπόνια του εράνου, χωρίς να ερωτά εάν μπορούν να τα διαθέσουν οι ενορίες, αυτό λέγεται αγάπη και ενότητα;



8) Όσον αφορά το ότι εντάχθηκαν στο δυναμικό της εκκλησίας νέοι ιερείς μορφωμένοι, δεν οφείλεται στον σεβ. Κυρό Ιγνάτιο, αλλά στο ότι δούλεψαν δεκάδες χρόνια (παρ. 3) κάποιοι άλλοι.

9)Αναφέρεστε στα 24 χρόνια της αρχιερατείας του, ότι ήταν η πιο μακρόβια στην Λάρισα. Πρώτον δεν ήταν 24, αλλά 22, διότι δεν είχε διάταγμα εγκατάστασης και δεύτερο, ο Άγιος Τριαδικός Θεός τόσο επέτρεψε να μείνει. Στην Παλαιά Διαθήκη μακροημέρευαν οι άνθρωποι για να μην πάνε στον Άδη. Είναι κριτήριο πνευματικότητος, δημιουργίας, τι είναι τα πολλά χρόνια; Καταλαβαίνετε τί λέτε;.



10) Αναφέρεστε ότι μπορεί να έλεγε “τι τους έφταιξα;” Ο σεβ. κυρός Ιγνάτιος, ως νομικός, ήξερε ότι αυτός και ο σεβ. Δημήτριος Μπεκιάρης, παραβίασαν τα μισά άρθρα του καταστατικού χάρτη της Ελλάδος και τους μισούς ιερούς κανόνες.

Το γνώριζε πολύ καλά. Είχε έγκριτους νομικούς και η Ι. Σ. αλλά και ο ίδιος. Γιατί όμως και ο σεβ. ΔημήτριοςΜπεκιάρης αλλά και ο σεβ. κυρός Ιγνάτιος, έπρεπε να παραβιάσουν κάθε καταστατικό χάρτη και κάθε ιερό κανόνα, προκειμένου να γίνουν μητροπολίτες;



11) Αληθινά σας λέμε, ότι ευχόμαστε «αιωνία η μνήμη». Εσείς είπατε για τον σεβ. Κυρό Θεολόγο «αιωνία η μνήμη»; Γιατί για πολλά χρόνια από την κοίμηση του σεβ. κυρού Θεολόγου, έχει ακόμα το επιτίμιο της ακοινωνησίας; Πως λοιπόν υπάρχει αγάπη και συγχωρετικότητα, όταν αντί να παραιτηθεί μετά από όσα είχε κάνει ο σεβ. κυρός Ιγνάτιος, έστελνε στο συνοδικό δικαστήριο:

α) τους Αρχιερείς, ιερείς μοναχούς και μοναχές

β) τον ιερομόναχο π. Ευθύμιο Τρικαμηνά

γ) καθένα που είχε αντίρρηση και διαφωνία;



12) Κλείνοντας θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι η διασάλευση της κανονικής τάξης της εκκλησίας, δεν οφείλεται στον σεβ. κυρό Θεολόγο (διότι εξελέγην από την Ι. Σ. που είχαν εκλεγεί και άλλοι (29) αρχιερείς) αλλά στον αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ Τίκα και τους ομοίους του.

Ούτε στο λαό καταλογίζεται ευθύνη, όπως στο ακροτελεύτιο άρθρο του συντάγματος αναφέρεται ότι ο λαός είναι ο καθεαυτού αρμόδιος για την τήρησή του, έτσι και στην Εκκλησία, όλα τα μυστήρια γίνονται δια του λαού και για τον λαό. Άρα θεματοφύλακας είναι ο λαός. Αυτός που διαμαρτυρόταν και διαμαρτύρεται (όχι από κακία, συμφέρον και εμπάθεια-αυτά κάποιοι άλλοι τα έχουν) το κάνει για την κανονική τάξη στην Εκκλησία.

Από το γραφείου τύπου

Των Αγωνιζομένων Χριστιανών Λάρισας


Διαβάστε ακόμη:


Άρθρο 6ο:
Αντιδράσεις εγείρουν οι κάτοικοι της Λαρίσης για την θέση ταφής του Ιγνατίου πίσω από το ιερό του Ναού του Αγίου Αχιλλείου (...)
Ουδείς επίσκοπος ετάφη εκεί, αλλά στο κοιμητήριο της πόλεως απλά όπως και οι άλλοι προκαθήμενοι. Αναρωτιούνται οι Λαρισαίοι, γιατί τέτοιες τιμές «ως υπουργού εν ενεργεία»;; Γιατί σε πολυτελή τάφο; (...)
Για έναν άνθρωπο που υπεσχέθη ακτημοσύνη και αποταγή από τις «κοσμικές μέριμνες», για τον άνθρωπο που δίχασε και διέσυρε το επισκοπικό αξίωμα με την βιαία ενθρόνισή του και το αιματοκύλισμα των Λαρισαίων, τον ποδοπατήσαντα τον αξέχαστο Μητροπολίτη Λαρίσης Θεολόγο, γιατί να προκαλείται το κοινό αίσθημα με την απόδοση αυτοκρατορικών τιμών;


Ακολουθεί ολόκληρο το άρθρο εδώ:

και
Άρθρο 7ο:
ένα δεύτερο άρθρο με σχόλια, εδώ:


Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
 



Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

50 σχόλια:

  1. ena binteaki grothia sthn vromia tou shmera

    https://www.youtube.com/watch?v=cAt8GIwzQ3s&bpctr=1530907652

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν παίζει το βίντεο έχει καταργηθεί

      Διαγραφή
    2. PAIZEI APLA PREPEI NA PATISEIS APODOXH GIATI LEEI KAPOIA PRAGMATA POUDEXONTE LOGOKRISIA APO TO GIOUTOUMPI

      Διαγραφή
  2. Τωρα,το μονο που μενει,ειναι να τον αγιοποιησουν με εντολη Βαρθολομαιου.
    Οχι πως θαπεριμενουν να περασουν τα 100
    χρονια απο την κοιμηση του;
    Τωρα αμεσως αγιαζει κανεις.Πεθανες;Την αλλη μερα σε κανουν Αγιο.
    Να το καταλαβουμε.Η εκκλησια του Χριστου ειναι ο απλος πιστος κοσμος.Δεν ειναι οι μεγαλοσχημοι.Αυτους τους διοριζει η στοα.
    Δεν ειναι ποιημεναρχες αλλα τσοπαναραιοι στα κοιμησμενα προβατα.Πρεπει να κατευθυνουν τον λαο.Μην ξεχναμε.Πανθρησκεια ερχεται.Ολοι αυτοι ειναι οι διδασκαλοι του Σατανα.
    Λελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγιοκατάταξη είναι το σωστό.Τον Άγιο δεν τον αγιοποιει κανένας Πατριάρχης.Ο Άγιος πρώτα δειχνετε από τον Θεό με διάφορους τρόπους.Στη συνέχεια κατατασεται ως Άγιος στη συνείδηση των πιστών και στο τέλος κάνει την Αγιοκατάταξη η Εκκλησία.

      Ανάποδη πορεία στην Ορθοδοξία δεν υπάρχει.Δεν μπορεί ο Πατριάρχης να πει τον βλέπετε αυτόν;Είναι Αγιος!Αν δεν πληροφορηθεί η συνείδηση του πιστού ποιος μπορεί να του υποδείξει έναν Άγιο.

      Υπάρχουν Άγιοι όπως ο Άγιος Κοσμά ο Αιτωλός που αγιοκατάταταχθηκε νομίζω στα μέσα του προηγούμενου αιώνα.Δηλαδη πολλά χρόνια μετά την κοίμηση του.

      Υπάρχουν και περιπτώσεις όπως ο Άγιος Ραφαήλ.Υπαρχουν και περιπτώσεις που αναγνωρίζεται η Αγιότητα τους σύντομα όπως οι περιπτώσεις των Αγίου Πορφυρίου,Αγίου Παϊσίου και προσφάτως Αγίου Ιακώβου.

      Οι άκριβως παραπάνω ήταν Άγιοι στη συνείδηση των πιστών ήδη όταν ήταν σε αυτή τη ζωή,με πλήθος χαρισμάτων.

      Εγώ ας πούμε θεωρούσα Άγιο και τον επικαλουμην ως Άγιο τον Άγιο Παΐσιο μερικους μήνες μετα την κοίμηση του τον Ιούλιο του 1994.Ειχα γνωρίσει άνθρωπο που πήγαινε στον Άγιο από το 1970 και μου είχε πει θαυμαστά σημεία που έδειχναν την Αγιότητα του από τότε.

      Διαγραφή
    2. Να σου πω κατι;Αν και δεν εχω παει στο Αγιο ορος ποτε αλλα παντα ακολουθω το ενστικτο μου.
      Δεν αμφιβαλω οτι ο Παισιος ειναι σεσωσμενος.
      Το δικο μου ενστικτο παντως μου λεει οτι δεν ειναι αγιος.
      Δεν ξερω ρε γαμωτο γιατι.Ολοι τον θεωρουν Αγιο,εμενα ενστικτοδως δεν μου καθετε.Τα πολλα παρε δωσε με τον Βαρθολομαιο πες και τα πολλα μνημοσυνα;
      Δεν ξερω.Προσωπικα την οικονα του δεν θα την προσκυνουσα.Κατι,κατι,κατι,δεν ξερω τι,με υποψιαζει.
      Ας με συνχωρεσει ο Θεος αν εχω αμαρτια.
      Λελα

      Διαγραφή
    3. Επτά χρόνια σχολιαστής, βρήκαμε κάτι να συμφωνήσουμε...
      Κι εμένα δεν μου κάθεται ο Παϊσιος... για τους ίδιους λόγους.
      ΑΛΛΑ...
      Βρε ΚΑΘΑΡΜΑ, έχεις τόσες άλλες αμαρτίες, που ούτε να σε βλέπει δεν θέλει ο Θεός...

      Διαγραφή
    4. γι αυτό κάνουν μαρμάρινο εσωτερικά τον τάφο για να μην λιώσει φυσιολογικά και να μείνει άλιωτος να πουν είναι άγιος;

      Διαγραφή
    5. δεν είστε οι μόνες... ας μας συγχωρήσει ο Θεός αλλά οι αληθειες όλων θα φανούν στην Τελική Κρίση, μέχρι τότε 2χ1 για όλους όπως δείχνει ο τάφος στην φωτογραφία, χωρίς μάρμαρο εσωτερικά αλλιώς πώς ισχύει το χώμα είσαι και στο χώμα θα καταλήξεις; δεν λέει χώμα είσαι και στο μάρμαρο θα καταλήξεις, έλεος, σε λίγο θα βάλουν και παρκέ μες τον τάφο και θα τον ανοίγουν να γυαλίζουν με το σουίφερ, θάψτε κανονικά το κορμί να λιώσει μες το χώμα αργά όπως πρέπει και όταν αναστηθεί να αναστηθεί μέσα απ το χώμα όπως όλοι

      Διαγραφή
    6. λένε ότι η φωτογραφία με τον Πατριάρχη ήταν φωτομοντάζ

      Διαγραφή
    7. Τι να κανω χρυσο μου αμαρτωλη ειμαι με χιλιαδες αμαρτιες,αλλα......πιστευω λιγουλακι.
      Δεν παωνα αγιασω.Αλλα μια θεσουλα περα περα εαν συγχωρεθω ποτε.
      Εσυ που λες να πας;Παραδεισο;
      Αν ναι εγω θα παρω το μετρο για την κολαση.Να σε εχω και μετα θανατο να με πρηζεις παει πολυ.
      Λελα

      Διαγραφή
    8. δεν σας προβληματίζει που δεν έχουν κάνει ανακομιδή τον αγιο Παίσιο; γιατί δεν τον βγάζουν να προσκυνά ο κόσμος τα λείψανα του και προσκυνά τον τάφο; έχουν περάσει πάρα πολλά χρόνια από την κοίμηση του, η αγιοποίηση του έγινε ταχύτατα και οι προφητείες του που κυκλοφορούν διαδικτυακά προβληματίζουν, μόνο σε βιβλία από μαρτυρίες επώνυμων ισχύουν, ο Γέροντας Ιωσήφ ο Ησυχαστής είναι Τιτάνας της Ορθοδοξίας, κοντά του διδάχτηκαν και μαθήτευσαν μεγάλοι Γέροντες αλλά ακόμα δεν τον αγιοποίησαν, αν διαβάσει κανείς το βιβλίο ο Γέροντας μου Ιωσήφ ο Ησυχαστής και σπηλαιώτης του Εφραίμ Αριζόνας θα καταλάβει πόσο άγιος ήταν ο Γέροντας Ιωσήφ αλλά εκείνος δεν είπε προφητείες και γεωπολιτικές εξελίξεις, εκείνος έδωσε το παράδειγμα και άφησε κληρονομιά που αφορά την σωτηρία της ψυχής μας

      Διαγραφή
    9. υπάρχει μια τάξη και μια σειρά από σημεία ώστε να αγιοποιηθεί κάποιος, οι μαρτυρίες είναι ένα από τα σημεία, άλλο είναι η ευωδία, το χρώμα των οστών που πρέπει να είναι συγκεκριμένο και διάφορα άλλα, να του κάνουν ανακομιδή ο κόσμος το θέλει

      Διαγραφή
    10. επειδή πολλοί αγνοούν την αλήθεια, ο κτήτωρ της μονής Αγίου Ιωάννου Θεολόγου στην Σουρωτή όπου είναι ο τάφος του Παισίου, δεν είναι ο αγιος Παίσιος αλλά ο Γέροντας Πολύκαρπος Ματζάρογλου, ένας άγιος Γέροντας, χαρισματικός ταπεινός που προτίμησε την σιωπή και την ταπείνωση, λίγο πριν τον θάνατο του άφησε επιστολή προς αποκατάσταση της αλήθειας σχετικά με την γνωριμία του με τον Μοναχό τότε Παίσιο, http://gero-paisios.blogspot.com/2011/04/blog-post.html

      Διαγραφή
    11. ο γέροντας Πολύκαρπος Ματζάρογλου γνωστός στην Θεσσαλονίκη προτίμησε να αποχωρήσει σιωπηλά με κάποιες αδελφές από το μοναστήρι που δημιούργησε και να κάνει το μοναστήρι της Παναγίας του Εβρου, ένα στολίδι για όλο τον Εβρο γεμάτο υπέροχες ψυχές, άφησε ένα τεράστιο έργο πίσω του, ήταν φίλος με τον Γέροντα Κλεόπα είχε σχέσεις με τα ορθόδοξα μοναστήρια Συρία και Ρουμανία, και μόνο πριν τον θάνατο του άφησε την επιστολή προς αποκατάσταση της αλήθειας σχετικά με τον οσιο Παίσιο

      Διαγραφή
    12. 1-21

      Αυτο με την ευωδια μην το πολυεμπιστευεσαι.Εγω αγορασει απο τα εκκλησιαστικα αγιο μυρο.Δεν ειναι ακριβο;Το μπουκαλακι το μικρο που φτιαχνουνε στη σκητη της Αγια Αννας η του Βατοπαιδιου κανει απο 2ευρω και πανω.Αναλογα με τα ml που θες.Και κιλο μπορεις να αγορασεις αγιο μυρο.
      Τι θα ελεγες λοιπων εαν εγω ριξω πανω μου ολο το μπουκαλακι και ευωδιαζω;Οτι ειμαι αγιος;Επειδη ευωδιαζω αγιασα;
      Πες το και στην Καλλιοπη που μου λεει οτι παραδεισο δεν μπαινω.
      Να δινεις σημασια στην ευωδια οταν ειναι απο ανωθεν.Εκει ναι.Ετσι ομως που τα εχουν κανει εγω προσωπικα δεν εμπιστευομαι κανεναν τους.
      Να σου πωκαι κατι;Εαν εγω συνεργαζομαι με τους δαιμονες και με πληροφορουν εκεινοι πως μπορεις εσυ να ξερεις οτι εγω εχω εκ θεου την πληροφορηση και οχι εκ του διαβολου;
      Λελα

      Διαγραφή
    13. Τι σ' έπιασε πουλάκι μου σήμερα με τα Θεία, με τον Παράδεισο και με την Κόλαση;;; Κρίση συνείδησης;;;
      Πώς θα μπεις στον Παράδεισο μωρέ, που δεν μ' αφήνεις ήσυχη;;;

      Διαγραφή
    14. Ο ΑΓΙΟς ΠΑΙΣΙΟς ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟς ΠΑΙΔΙΑ ΚΡΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΤΟΧΟΠΙΟΘΜΕ ΓΕΡΟΝΤΑΔΕς ΠΟΥ ΤΟΣΟς ΚΟΣΜΟςΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΓΙΑΥΤΟΥς ΠΡΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΖΗΣΑΝ ΚΟΝΤΑΣΑΥΤΟΥς ...............

      Διαγραφή
  3. Άλλοι ζουν ΓΙΑ τον Χριστό και άλλοι ζουν ΑΠΟ τον Χριστό...
    Αργά ή γρήγορα όμως ΟΛΟΙ περνάνε από το "ταμείο" για εξόφληση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το σωστό είναι το ποίμνιο να διαλέγει τον ποιμένα του και να έχουν όλοι δικαίωμα να εκφράσουν την γνώμη τους, θα πρέπει να μελετήσουμε τί ισχύει εδώ και αιώνες στα της εκκλησίας σχετικά με αυτό, σκανδαλίζονται ψυχές λόγω επισκόπων και ο Χριστός λέει ότι αν σκανδαλίσεις τον αδερφό σου δέσε μυλόπετρα στον λαιμό και πήγαινε να πνιγείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μέχρι να κλείσει ο άνθρωπος τα μάτια απ αυτόν τον κόσμο έχει δικαίωμα μετανοίας, μπορεί να μετανόησε και να μην πρόλαβε να συγχωρηθεί με τους ανθρώπους αλλά να τον συγχώρεσε ο Κύριος, κανείς μας δεν γνωρίζει τί συμβαίνει εσωτερικά σε κάθε ψυχή που φεύγει, μόνο ο Θεός γνωρίζει τα μύχια της ανθρώπινης καρδιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αυτός ο γιατρός όταν πέσουν στα χέρια του αρχιεπίσκοποι και επίσκοποι πεθαίνουν όλοι, Χριστόδουλος και τώρα αυτός ο μητροπολίτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...τοτε παλια που '''πλακωνονταν ''' οι μαυροχιτωνες ποιος θα '''κυριαρχισει πνευματοθεικα''' στην Λαρσα την σημερινη και οχι στην Λαρισα των Ελληνων ,τοτε λοιπον καρδισαν!!!! οι αρβανιτες με συμμαχους τους σαρακατσανους ολων των ειδων και τους ρουμανοβλαχους ολων ειδων ΕΝΩ οι καποιοι ελαχιστοι πραγματικοι εντοπιοι !!!!! με τους μικρασιατες και ποντιους ,εχασαν!!!! Ετσι λοιπον διαφοροι φυλαρχοι νικητες και ηττημενοι '''παιζουν''με παπαριες οπως και στην αρχαια ''πεσμενη''' Ρωμη ποιος θα κυριαρχει στις κονομες. Αυτοι λοιπον για μενα ΑΓΙΟΙ δηλαδη οπως λεει η λεξη '''του δρομου'' σκηνητογυφτοι ....αυτο δεν λεει η λεξη ΑΓΙΟΣ? Αγιοι απο ξενα μερη πλακωσαν στην ιερη αυτην γη και την εχεσαν πολιτιστικα και πνευματικα ....σκετο σινα την εποχη των γυφτων [αι-γυπτιων=γυφτων] μωυση αβρααμ ααρων και βαλε....ωστε στην γη των πρωτων ελληνων θαβονται αρβανιτες αγιοι κλικαδοροι ολων των εποχων ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΚΟΨΕΙ Η ΠΑΤΡΙΣ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αδελφοι κ αγωνιζομενοι χριστιανοι που ειναι ο αγωνας σας για τα αισχοι και τις ανωμαλιες της εποχης..!;Οι οργανωσιακοι..κατεληξαν χειροτεροι των συνδικαλιστων της δεκαετιας του 80!Προσωπικο αγωνα κ Μετανοια αδελφοι!!Εμεις οι ζουμε σοδομα κ γομορα κ προσκυναμε τα ειδωλα!!Συγχωρεστεμε τον φτωχο στα γραμματα κ στην καρδια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδελφε βλεπω δεν προσκυνας τα ειδωλα αλλα προσκυνας τις ταβλες δηλαδη ταβλολατρης και ποιος πραγματικος ελληνας απο την αρχαιοτητα προσκυνουσε τα ειδωλα ? Φτωχογραμματιζουμενε ΚΟΨΕ τις πονηρες αιωνιες μαλακιες του φτωχομυαλου σου και τραβα κατα το χωριο σου το εγκαταλελειμμενο...

      Διαγραφή
    2. Σεβαστη η αποψη σας.Αλλα δεν την αποδεχομαι.Τουλαχιστον εχω γνωση της αγραμματοσύνης μου.Ταπεινα ευχομαι κ σ εσας το ιδιο.Ολοι απο το ιδιο χωριο ειμαστε αδελφε!!Αυτο μας αξιζει κ αυτο μας δινει Ή ΑΜΑΡΤΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ!

      Διαγραφή
  9. Για την ιστορία θα προσθέσουμε:

    1) Οι Αγωνιζόμενοι Χριστιανοί της Λάρισας συνεχίζουν να υπάρχουν και να διαθέτουν ΔΩΡΕΑΝ την εφημερίδα τους σε στάσεις λεωφορείων κλπ. Η μεγάλη πλειοψηφία φυσικά εγκατέλειψε τον αγώνα, όπως γίνεται πάντα σε κάθε αγώνα, και σφυρίζει αδιάφορα μετά τα γεύματα που τους παραθέτει ο δεσπότης (πχ αδελφότης Σωτήρ). Ο Γολγοθάς είναι πάντα ανηφορικός και αν δεν έχεις πραγματική πίστη στο Θεό και δεν βλέπεις τα πράγματα με προοπτική αιωνιότητας, ανθρωπίνως κουράζεσαι και τα παρατάς.
    Το χει η μοίρα τους αγώνες να τους κάνουν πάντα λίγοι.


    2) Όσο για τις αξιοποιήσεις/κατατάξεις, είναι φανερό που αποσκοπεί η "βιομηχανία" τους: Άφθονα κέρδη στο τοπικό μοναστήρι που συνήθως καταλήγουν στην τοπική μητρόπολη, νέες περιοδείες του Βαρθολομαίου για να τον χειροκροτούν ως Πάπα τα πρόβατα, και κυρίως: να πείθει το ποίμνιο ότι ΕΜΕΙΣ είμαστε η σωστή εκκλησία και μην διαμαρτύρεστε και μην γκρινιάζετε. Εσείς "τσιμουδιά", "φερμουάρ στο στόμα" ... για να μπορούν να συνεχίζουν τα αίσχη τους ανενόχλητοι. Ξέρουμε πολλούς ηγουμένους που δεν ψελλίζουν λέξη για τον οικουμενισμό , με την ελπίδα με αγιοποιηθεί ο γέροντας τους.

    3) Συνεπώς δεν χρειάζεται κανένα άγχος για κανέναν άγιο. Όποιος θέλει τον επικαλείται. Όποιος δεν θέλει, ας επικαλεστεί κάποιον άλλον. Από μάρτυρες και αγίους, στην συντριπτική τους πλειοψηφία Έλληνες μάλιστα, εκατομμύρια υπάρχουν.

    Ο π. Παϊσιος φώτιζε και καθοδηγούσε με τις συμβουλές του. Αλάθητος δεν ήταν. Στο θέμα του χειρισμού με τον Βαρθολομαίο νομίζουμε έδειξε υποχωρητικότητα. Έτσι το βλέπουμε εμείς ΣΗΜΕΡΑ. Τότε κι εμείς είχαμε πλήρη άγνοια.

    Από την άλλη μας άφησε τα "Σημεία των Καιρών" με το χάραγμα που έρχεται, δεκάδες προφητείες για την Κων/πολη που θα μας δοθεί αφού όπως πρώτα πεθάνουμε της πείνας και μετανοήσουμε. Κοντός ψαλμός αλληλούϊα λέει ο λαός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή, όλα αυτά τα χρόνια, με απασχόλησε τα μάλα Το Θέμα Των Νεομαρτύρων Χριστιανών της Λάρισας, αποφάσισα, με τη ψυχή πλημμυρισμένη αγωνία, να καταφύγω στον Πνευματικό μου, ο οποίος, βαδίζοντας πάντα βάσει Των Γραφών, είναι Αλάθητος· Ό,τι πει, Αυτό είναι, και δεν είναι Άλλο.

      Κι Εκείνος, αφού με άκουσε προσεκτικά, δήλωσε:

      ''Ολα ξεκίνησαν από μία Παρεξήγηση.
      Όταν ο Θεός μας χαρακτήρισε ανάξιους, πτωχούς τω πνεύματι, δούλους Του,
      Οι Αυτοθυσιαστικοί, Ομολογιακοί, Ανυποχώρητοι, Μαρτυρικοί Μαχητές Του, στη Λάρισα, πίστεψαν ότι το είπε Αστεία, για να Γελάσουμε. Και δε δώσανε Σημασία,
      Θεωρώντας περιττή πολυτέλεια Την συμμόρφωσιν προς Την Διδασκαλίαν Του, πολλώ δε μάλλον Τις Ρητές Του Εντολές, όπως, εν προκειμένω

      ''ερευνάτε τας γραφάς ότι υμείς δοκείτε εν αυταίς ζωήν αιώνιον έχειν και εκείναι εισίν αι μαρτυρούσαι περί εμού'', ΏΣΤΕ
      '' και γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς. '' (Ιωάννης 5:39 & 8:32).

      Έτσι, Μη ερευνώντας Τας Γραφάς και αγνοώντας Την Αλήθειαν, η οποία Αλήθεια θα ελευθερώσει Αυτούς, ΑΓΝΟΟΎΝ ΌΤΙ

      Εάν κι εφόσον έχουν ΔΊΚΗΟ που Διαμαρτύρονται,
      Το Γεγονός Ότι Ο Θεός ΕΠΙΤΡΈΠΕΙ, κατά ΠΑΡΑΧΏΡΗΣΉ Του
      (Και ΌΧΙ, κατά Το ΘΈΛΗΜΆ Του, όπως υποστηρίζουν οι εχθροί Του),
      Τα ΜΑΤ να σπάνε Τα Κεφάλια Των Θεοσεβέστερων, εκ Των Πιστών Του,
      Οδηγεί εις Το Ασφαλές Συμπέρασμα,
      Ότι, Ως Παντοδύναμος, Πάνσοφος και Πανάγαθος, Ο Επουράνιος Τους Πατέρας,
      Έχοντας ήδη προαποφασίσει Την, μετά ''κοίμησιν'' Σωτηρίαν Τους,
      Μεριμνά ώστε, πεινώντες καὶ διψώντες Την Δικαιοσύνην,
      Να Σιγουρέψουν Την Επουράνιον Πλουσίαν Τους Ανταμοιβήν, κατά Την Ευαγγελικήν Επιταγήν:
      ''μακάριοι οι πεινώντες καὶ διψώντες την δικαιοσύνην, ότι αυτοὶ χορτασθήσονται.'' (Ματθαίος 5:6)

      Και κλείνοντας Ο Γέροντας συμπλήρωσε. Θέλω να κάνω κι εγώ μιά ματεψιά, μιά Προφητεία:
      Επί του φοβερού βήματος Της Κρίσεως, θα αρκεί οι εκ Λαρίσης εν Θεώ Αδελφοί Μας,
      Να λένε ''από τη Λάρισα'' και να παραλαμβάνουν, άνευ άλλου τινός, Τη Δωροεπιταγή, για Την Είσοδο εις Τον Επουράνιόν Τους Παράδεισον.'' Γένοιτο.

      Διαγραφή
    2. να δείτε πολύ καλά όλοι αν δεν τα έχετε δει και τα βίντεο του πατρός Νικολάι Ραγκόζιν στο υτ, δίνει σημάδια και άφησε συγκλονιστική παρακαταθήκη, δεν είναι μόνο ο Αγιος Παίσιος

      Διαγραφή
    3. Πατέρας Νικολάι Ραγκόζιν, Καλό Ακούγεται.

      Ζωή να'χουμε, δεν επαρκεί η εγχώρια Αγιοπαραγωγή και κάνουμε και Εισαγωγές Αγίων.
      Αντικειμενικά, ο Υγιής Ανταγωνισμός Των Αγίων, θα αναβαθμίσει Την Ποιότητα Της προσφερομένης Αγιότητας, Άκρως Απαραίτητης για τις κρίσιμες ώρες που περνάει Ο Τόπος,
      Και, Παράλληλα, θά'χουν ''δουλειά'' τα ''εξειδικευμένα'' blogομάγαζα, ώστε,
      Σε συνδυασμό με τη θεαματική Άνοδο των ''τζίρων'' Των ''Γραφείων Κοινωνικής Εξυπηρετήσεως''
      Να μπορούμε να μιλάμε, βάσιμα, πλέον για Ανάπτυξη. Γένοιτο.

      Διαγραφή
  10. Αγαπητή Λέλα 12:38 μόνο που είσαι γυναίκα και λες ότι δεν έχεις πάει ποτέ στο Άγιο Όρος τότε τι να σου πω παραπάνω.Εσυ δεν γνωρίζεις καν ότι είναι άβατο για τις γυναίκες το Άγιον Όρος.Ειναι αφιερωμένο στην Υπεραγία Θεοτοκο γι αυτό το λένε και το περιβόλι της Παναγίας.

    Δεν ξέρω καν αν είσαι βαπτισμένη,πόσο μάλλον αν έχεις κατηχηθει στα της πίστεως και αν εχεις πνευματικη ζωη.Η κατοχύρωση γίνεται στη συνείδηση των πιστών.Προφανως αναφέρεται στους πιστους και οχι στους απιστους.Όποιος δεν πιστεύει δεν πιστευει.Τι άλλο να σου πω.Τι συνέβη σε μένα απο τον Άγιο να μείνεις με ανοιχτό στόμα;

    Μακάρι να ήσουν να ακούσεις αυτόν τον άνθρωπο που γνώρισα και πήγαινε στον Άγιο Παΐσιο για 25 ολόκληρα χρόνια πριν ακόμη να γίνει γνωστός.Περιστατικα να πάθεις πλάκα.

    Αυτόπτης μάρτυρας.Οταν κάποιος έχει προσωπικές αμφιβολίες δε σήμαινει κάτι.Τον Θεό αν θες να τον βρεις τον αναζητάς.Μολις αρχίσεις να τον ψάχνεις θα σου παρουσιάσει και τους κατάλληλους ανθρώπους να τον γνωρίσεις.Αλλιως μένεις με την αμφιβολια εκτός κι αν σου χτυπήσει αυτός την πόρτα όπως γίνεται συνήθως σε δύσκολες στιγμές.

    Το ότι υπάρχουν άνθρωποι της Εκκλησίας που σκανδαλίζουν είναι αλήθεια.Μαλιστα ο Κυριος κανει αναφορα στο Ευαγγελιο και αναφερει οτι γι αυτους που σκανδαλιζουν καλυτερα να δεσουν μια πετρα στο λαιμο τους..Ομως πάνω σε αυτό το θέμα είναι ότι εμείς τι θέλουμε να είμαστε μέλισσες ή μύγες.Αυτος που θέλει να είναι μέλισσα θα βρει το λουλούδι να ρουφήξει το νέκταρ να έχει όφελος.Αυτος που θέλει να είναι μύγα θα ψάξει τα σκ@τ@ να βουτήξει μέσα να λερωθεί κι αυτός και να βρωμίσουν και άλλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει "ΛΕΛΑ"... ούτε "ΖΩΖΩ", ούτε "ΠΕΠΗ", ούτε ... "ΠΑΡΘΕΝΟΠΗ".
      Ένας εμμονικός χρυσαυγίτης είναι που υποτίθεται πως λέγεται ΠΑΤΡΙΚΙΟΣ ΣΤΕΤΣΩΝΗΣ και σχολιάζει και με γυναικεία ονόματα... το 'χει απωθημένο ... "το πουλάκι μου", να γίνει γυναίκα...
      Διχασμένη, διπολική προσωπικότητα... Κάτι σαν τον Ντόκτορα Τζέκυλ και τον μίστερ Χάϋντ.

      Διαγραφή
    2. λέλα έλεγε μια φίλη μου την κούκλα της όταν ήταν μικρή... τί μαθαίνει κανείς στο διαδίκτυο...ακόμα δεν διαλύθηκε η ευνουχισμένη χρυσή αυγή που λουφάζει μια χαρά τώρα που καιγόμαστε; τάχα υπερπατριώτες κορόιδεψαν την νεολαία

      Διαγραφή
  11. Διαβάζοντας τα σχόλια ορισμένων εδώ μέσα πραγματικά αντιλαμβάνομαι το γιατί κατάντησε έτσι η Ελλάδα.Το να κάνει κάποιος κακόβουλα σχόλια εντάξει.Αλλα κάτι άλλοι..πορε ασχετοσύνη.
    Ότι θες θα ακούσεις.

    Κάποτε υπήρχαν και κάτι κατηχητικά.Σκεψου τώρα και με τα βιβλία που διδάσκουν στα σχολεία για θρησκευτικα που οι γονεις αντι να Εκκλησιαζονται την Κυριακη με τα παιδια τους,εχουν για Εκκλησια την Κυριακη το θεατρο.Πως θα είναι η επόμενη γενιά.Οι λαθρομετανάστες ισλαμιστές δε θα χρειαστεί να ακονισουν καν το χατζάρι.

    Όσο για τον Άγιο Παΐσιο;Δηλαδή αν δεν ήταν αυτός ο Πατριάρχης στον θρόνο και ήταν ένας υπέρμαχος της Ορθοδοξίας τότε θα ήταν ο Άγιος Παΐσιος Άγιος ενώ τώρα που είναι ο Βαρθολομαίος δεν είναι Άγιος ο Άγιος Παΐσιος;Εεε!Ξυπνάτε ορισμενοι!Ο Θεός παρουσιάζει τους Αγίους.

    Μην τα κάνουμε όλα μια σαλάτα.Η Αγιότητα υπήρχε,υπάρχει και θα υπάρχει.Δεν κρίνεται από τον Πατριάρχη.Δηλαδη ούτε ο Άγιος Πορφύριος ούτε ο Άγιος Ιάκωβος είναι επειδή έγινε αγιοκατάταξη επί Βαθρολομαιου;

    Όσο για το μοναστήρι του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου στη Σουρωτή όσες φορές πήγα ούτε μου ζήτησαν τάματα ούτε τίποτα.Αναψα το κεράκι μου και αισθάνεσαι εκεί παντα μια γαλήνια Αναστασιμη ατμόσφαιρα.

    Ο Άγιος Παΐσιος συνήθιζε να διδάσκει τον καλό λογισμό!"Να βάζουμε καλό λογισμο".



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πού διαπιστώσατε κακό λογισμό και πού διαπιστώσατε κάποια υπόνοια σχετικά με το μοναστήρι της Σουρωτής, θέλετε δεν θέλετε να το αποδεχτείτε κτήτωρ της μονής στην Σουρωτή είναι ο γέροντας Πολύκαρπος αγια μορφή ταπεινός και με πολλά χαρίσματα, δεν είναι όλοι οι άγιοι το ίδιο, άλλοι είναι σιωπηλοί άλλοι συναντιούνται με πολύ κόσμο, άλλοι είναι μεγάλοι ασκητές νηστευτές, την αλήθεια και την πραγματικότητα θα την δούμε όλοι μετά θάνατον, προσωπικά με ενοχλεί που πέρασαν κοντά 30 χρόνια και δεν έχουν κάνει ανακομιδή, ίσως υπάρχει μια συγκεκριμένη τάξη για να γίνει αυτό, δεν γνωρίζω, ωστόσο όταν επισκέπτομαι την Μονή θα με ευαρεστούσε να προσκυνώ τα άγια λείψανα περισσότερο παρά τον τάφο, όπως συμβαίνει με όλους τους αγίους

      Διαγραφή
  12. Το κριτήριο αγιοποίησης είναι ο Άγιος Βίος.Υπαρχουν και Άγιοι μάρτυρες που τους έφαγαν τα θηρία.Δηλαδη επειδή δεν υπάρχουν τα οστά τους να δούμε αν ευωδιάζουν ή είναι κίτρινα δεν αγιασθηκαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καθένας με τον πόνο του εδώ μέσα.Γιατι λέει ανακήρυξαν τον Άγιο Παΐσιο Άγιο και δεν ανακήρυξαν τον γέροντα Ιωσήφ τον Ησυχαστή.Ε να αιτηθουμε να γίνει ακύρωσή.
    Κύριε Ελέησον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό κατάλαβες εσύ;;;; άντε γειααααα

      Διαγραφή
    2. Γιατί ανακήρυξαν τον Άγιο Παΐσιο Άγιο και δεν ανακήρυξαν τον γέροντα Ιωσήφ τον Ησυχαστή;

      Αμ΄έπος αμ΄έργον. Αν σας ''βαστάει'' φέρτε, όποτε θέλετε, τα γιαλιά και ένα βρασμένο κάστανο Του Γέροντα Ιωσήφ τον Ησυχαστή,
      για Προσκυνηματικά Διήμερα μετά Θείας Ευχαριστίας, Γονυκλισίας, Αρτοκλασίας και Ιερού Κηρύγματος,
      Κι Αν έχετε Τό Ένα Χιλιοστό του κόσμου που είχαμε Εμείς, Τα ξαναλέμε.
      Μέχρι Τότε, εκεί, εκεί στη β' εθνική.

      Γιατί ο λαός ξύπνησε και ζητάει Πραγματικά Θαύματα για να συναινέση στην Αναβάθμιση Αγίου (έτσι κι αλλιώς) Γέροντα σε Άγιο, Άγιο εορτάζοντα διπλά·
      Σε δική Του ρητή ημερομηνία και με το σωρό, Των Αγίων Πάντων.

      https://youtu.be/9JzLj5y--PY?t=2200

      Διαγραφή
  14. Λοιπόν για να καταλάβουν ορισμένοι εν χριστω αδελφοί.Η ευωδία του Αγίου λειψάνου δεν έρχετε κατά παραγγελία.Ευωδιαζει οπότε θέλει,δεν είναι το ίδιο με άρωμα κολωνιας ενώ μπορεί άλλοι να αισθάνονται την ευωδιά ή όχι.

    π.χ Έτυχε και βρεθήκαμε με παρέα στο Άγιον Όρος εμπρός στην Καρα του μακαριστού γέροντα Άνθιμου του Αγιαννανιτη.Χρυσοκιτρινη η κάρα.Αλλος αισθανόταν ευωδία και άλλος όχι.Ο ένας την αισθανόταν πολύ έντονα και το έλεγε.

    Ο βίος του γέροντος Ανθίμου Οσιακός.Χαρισματουχος πνευματικος ο μακαριστός γέροντας.Το αν θα ανακηρυχθεί Άγιος ή όχι ο Θεός γνωρίζει.Αν θέλει και πότε αυτος γνωρίζει.Παντως να είστε σίγουροι αν το θελήσει θα το δείξει και οι πιστοί θα το καταλάβουν.

    Το θέμα είναι,Προσκυνάμε τα Άγια λείψανα.Τους ανθρώπους αυτούς που έλιωσαν στην άσκηση και την καλοσύνη και την ομολογία στον Χριστό και την αγάπη μπορούμε να την μιμηθούμε στο ελάχιστο να πάρουμε το 5 να περάσουμε την πνευματική βάση και να μην πέσουμε στον γκρεμό και μας φάνε τα διαβόλια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εύχομαι εις όλους μας!Ο Παντοδύναμος να μας χαρίζει υγείαν και να μην βρεθούμε στην θέση του κυρού Μητροπολίτου να χρειαζόμαστε μεταμόσχευση,γιατί τότε θα δούμε πόσα απήδια πιάνει ο σάκος.

    Ας αφήσουμε την κρίση στον Παντογνώστη Κύριο.Κι αν τυχόν αδίκησε κάποιον ας τον συγχωρέσει.
    Κάποια μέρα όλοι θα βρεθούμε στον τάφο.Ας συγχωρούμε για να μας συγχωρεί και εμάς ο Κυριος.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαρμαρινός τάφος τώρα..Άμα δεν πέσει το χωματακι να φάει το σκουλικακι να επιστρέψει το χώμα στο χώμα δε γινετε δουλειά.

    Αλλά κι από μια άποψη άμα νομίζεις ότι θα σε βάλουν και θα πάθεις ασφυξία ε ας είναι από μάρμαρο να αναπνέεις καλύτερα😂

    Πάντως απ' ότι ξέρω δεν τους ξεθαβουν τους παπάδες.Εγερση στην Ανάσταση δια την τελική Κρίση.

    Όταν είναι Άγιοι και πρέπει να γίνει εκταφη τα κανονίζει ο Θεός όπως ξέρει καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σχετικά με τον Άγιο Παΐσιο και τον Βαρθολομαίο.Σας ρωτώ εάν εσας έρθει ο αρχιπροϊσταμενος στη δουλειά σας.Ο Γενικός δερβέναγας και είναι αυτός ένας ανήθικος άνθρωπος.Εσεις αν το πρωτόκολλο επιβάλει να τον χαιρετίζεται τι θα κάνετε.

    Θα του πείτε ότι αφεντικό είσαι αυτό και το άλλο ή θα τον χαιρέτησε έτσι τυπικα και θα γυρίσετε στη θέση σας.

    Θα τον χαιρετίσεται τυπικά και θα κάνετε την δουλειά σας.

    Έτσι και ο μοναχός πρέπει να του βάλει μετάνοια και μετά εφόσον ο Πατριάρχης είναι αιρετικός να κάνει προσευχή να επέμβει ο Θεός ή με άλλον Πατριάρχη ή μέχρι να έρθει άλλος Πατριάρχης.

    Αν ο Πατριαρχης ζητήσει ευθεως από τον μοναχό να προσκυνήσει τον Πάπα ή να αλλάξει την πίστη του τότε ο μοναχός δεν θα προσκυνήσει και θα ομολογησει με όποιο τίμημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tα έχεις πολύ μπερδεμένα στο μυαλό σου.
      Κατά πρώτον, ο μοναχισμός δεν είναι δουλειά.
      Κατα δεύτερον, οι Κανόνες (το πρωτόκολλο που λές εσύ) ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ στούς Χριστιανούς τον έλεγχο και την απόρριψη οιουδήποτε επισκόπου όταν παρεκκλίνουν σε θέματα πίστεως.

      Ερευνητής

      Διαγραφή
    2. Είναι γνωστή ιστορικά η περίπτωση των τυμπανιαίων επί λατινόφρονος Πατριάρχου Βέκκου.
      Θέλησε ο Πατριάρχης και ο τότε αυτοκράτορας να επιβάλουν τον Πάπα και τους Λατίνους στο Άγιον Όρος στέλνοντας στρατό.

      Η Παναγία φανερώθηκε σε μοναχό και του είπε να ειδοποιήσει παντού στο Άγιον Όρος να μην δεχτούν τους Παπικούς ακόμη κι αν χρειαστεί να υποστούν το μαρτύριο.

      Όπου πήγαινε ο αυτοκρατορικός στρατός σε μοναστήρια στο Άγιον Όρος,οι μοναχοί φονεύοταν υφιστάμενοι το μαρτύριο.

      Σε κάποια από τις Μονές αντι να αντισταθούν,υποδέχτηκαν την κουστωδία των λατινόφρονων και μάλιστα συλλειτουργούν.Οσοι από τους Ορθόδοξους Ιερείς και διακόνους συμμετείχαν στο συλλειτουργο με τους Λατίνους μετά τον θανατό τους και την ανακομιδή τους,τα σώματα τους αντί να λιώσουν,βρέθηκαν τυμπανισμένα με αγριεμενες μορφές.

      Τους είχαν από τότε σε κοινή θέα μέχρι τον 18-19ο αιώνα αν θυμάμαι καλα,για να υπενθυμίζουν το γεγονός.Καποτε,προσκυνητής της Μονής έπαθε καρδιακή προσβολή από την ασχημοσυνη της θέας τους και πέθανε ενώ από τότε τους πήραν τους τυμπανιαιους και τους εκρυψαν.

      Πρόσφατα σε έργα που γινόταν στις Καρυές ανακαλύφθηκαν στην ανασκαφή λείψανα ευωδιαζωντα μαρτυρων των γεγονότων που έγιναν τότε.

      Η περίπτωση αυτή με τον Πατριάρχη και τις συμπροσευχες θέλει διάκριση.Απο την μια αν για ένα πρόσωπο που κάνει συμπροσευχες με τους Παπικους διαλύσουν με νέο σχισμα την Εκκλησια είναι λάθος.Απο την άλλη είναι θέμα συνειδησιακό της μνημόνευση ενός Πατριάρχη που κανει συμπροσευχες με Παπικους που μπορεί να φέρει πάλι σχίσμα.

      Θεωρω ότι ο Άγιος Παΐσιος είχε το σκεπτικό ότι ο Πατριάρχης είναι ένα πρόσωπο επικεφαλης της Εκκλησίας και όχι η Εκκλησία.Εαν ο Πατριάρχης θελήσει να κάνει κάτι που θα καταλύσει την κιβωτό της Ορθοδοξίας που είναι το Άγιον Όρος θα συμβεί ότι επί Βέκκου από πλευράς μοναχών Αγιορειτών.Θα δοσουν ομολογία πίστεως.

      Διαγραφή
    3. τον Πατριάρχη τον έχει ενημερώσει κάποιος περί σατανισμού και βατικανού; τόσα βίντεο βλέπουμε και μαρτυρίες και ούτε καφέ δεν θα πίναμε μ αυτούς, περί της ΄΄λειτουργίας΄΄ στο βατικανό που υμνούν τον λούσιφερ τον έχουν δείξει κανένα βίντεο; τα γνωρίζει ή δεν τα γνωρίζει, αυτές είναι οι απορίες του κόσμου

      Διαγραφή
  18. Ερευνητή φυσικά και δεν είναι δουλειά ο μοναχισμός.Αλλα μάλλον το μυαλό σου δεν έπιασε το νόημα του παραλληλισμού.

    Όσο για τον έλεγχο από πλευράς των Χριστιανών,άλλο έλεγχος και άλλο σχίσμα.Αν για κάθε Πατριάρχη ή επίσκοπο που τυγχάνει να είναι ανάξιος κάνουμε ξεχωριστή Εκκλησία μέχρι τώρα δεν θα υπήρχε Ορθοδοξία.

    Κι εγώ κατά των συμπροσευχών του κάθε Πατριάρχη είμαι και κατά των Οικουμενιστικών τάσεων,αλλά το να διακόψω το μνημόσυνο δεν δίνει σοβαρή λύση στο θέμα τελικά.

    Άλλο να πηγαίνει και να συμπροσευχεται αυτός και άλλο να πάει να αλλάξει επίσημα τους κανόνες της Εκκλησίας για το πλήρωμα της Εκκλησίας,το οποίο δεν είναι και εύκολο γιατί δεν είναι Πάπας.

    Τα άκρα είναι του διαβόλου.Απο τον βίο του γέροντος Ιωσήφ του Ησυχαστή γνωρίζουμε ότι οταν είχε προκύψει θέμα ημερολογίου αυτός ήταν ας πούμε ζηλωτής με το θέμα του Παλαιού Ημερολογίου.
    Το θέμα αυτό για όσους δεν είχαν διάκριση οδήγησε σε Παλαιοημερολογίτες και Νεοημερολογιτες,ενώ οι δε Παλαιοημερολογίτες διασπάστηκαν ακόμη περισσότερο.

    Ο γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής είχε τελικά πληροφορία άνωθεν ότι η Εκκλησία έχει κέντρο το Οικουμενικό Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως και τότε έπαψε να έχει τον φανατισμό υπέρ του Παλαιού.

    Λογικά το σωστό είναι το παραδοσιακό Παλαιό αλλά αν ακολουθήσεις το Νέο δεν θα πας στην κόλαση επειδή αποφάσισε καποιος Πατριάρχης να αλλάξει το Ημερολόγιο για 13 μέρες διάφορα δεν άλλαξε κάτι στο δόγμα ούτε και στη χάρη των μυστηρίων.

    Παρόλα αυτά κάποιοι αυτοαποκαλούμενοι Γνήσιοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί συνεχίζουν να επιμένουν στα δικά τους.

    Ευτυχώς με σοφία είναι δομημένη η Ορθόδοξη Εκκλησία.Καθε επίσκοπος είναι αρχηγός στην Μητροπολή του ενώ για να αλλάξει κάτι κανονικά πρέπει να γίνει Οικουμενική Σύνοδος.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο ΒΑΛΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΣΑΤΑΓΛΗ [δημος ΠΛΑΤΑΝΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ]. Κοντα στο χωριο Καρατζαταγλη ηταν παλαιοτερα ενα χωριο που λεγοταν ΖΕΡΕΛΙΑ. Εκει μια φορα ενας Παπας ΕΒΙΑΣΕ την ΘΥΓΑΤΕΡΑ του και οργιστικε ο θεος και εβουλιαξε ολο το χωριο. [ενας γαμωβιαζει ολοι την πληρωνουν '''οι χριστιανικως πνευματιζοντες''...] ΣΗΜΕΡΑ εις το μερος ειναι βαλτος , με καλαμιωνα ολογυρα . Ο βαλτος κανει κατι ψαρια μαυρα , μα ουτε τα ψαρευουν αυτα ουτε τα τρωνε.....[απο τον πρωτο τομο του Πολιτη στα μεσα του 18ου αιωνα..] ΑΚΟΜΗ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΓΛΟΜΠΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΑΛΟΝΙΑ ΓΥΦΤΟΤΟΥΡΚΙΚΑ οι ιδιοι και οι ιδιοι ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΒΛΑΧΙΑ'....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΕΙΑ ΤΟΥ 60,ΠΙΣΤΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ,ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΚΟΥ ΔΩΓΜΑΤΟΣ,ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΡΤΥΡΑΣ,ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΚΗΝΩΝΕΙΑΣ,Ο ΠΑΠΑΓΙΩΡΓΗΣ ΝΑ ΒΡΥΖΕΙ ΤΟΝ ΜΠΑΡΠΑ ΣΤΕΛΙΟ ΤΟΝ ΚΑΝΤΗΛΑΝΑΦΤΗ,ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΙΕΡΟ.
    ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΤΟΥΤΟΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΒΟΥΝ,ΚΕ ΑΣ ΗΜΟΥΝ 7 ΕΤΩΝ.
    ΔΕΝ ΔΥΝΑΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ.
    ΔΕΝ ΠΡΟΣΒΑΛΩ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ,ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΕΙΛΟΓΕΣ ΜΟΥ,ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΝΩ ΑΠΑΘΗΣ.ΠΥΣΤΕΒΩ ΣΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ,ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΠΕΙΒΑΛΩΝΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καθένας έχει δικαιωμα να πιστευει οτι θελει,αλλα τι θες να πεις οτι οι ιέρειες τις αρχαιολατρειας δεν έχουν ρίξει μπινελίκια ποτέ;Δεν θυμώνουν ποτέ;

      Μέχρι τώρα βρισίδια για τους Χριστιανούς ακούμε.Παιζει μπάλα ο διάολος καλά.Και μόνο που δεν θίγονται τα κακώς κείμενα ισλαμιστών,βουδιστών,μουσουλμάνων και όλων αυτών,εγώ προτιμώ έναν παπαΓιώργη που μετά το μπινελίκι θα πει ένα συγγνώμη το οποίο εσεις φεύγοντας από το ιερό δεν το είδατε παρά ισλαμιστές που έχουν δόγμα τους αποκεφαλισμούς,βουδιστές ινδουϊστες που νομίζουν ότι ξαναγενιουνται ως σκύλοι γάτες κ.τ.λ ή αρχαιολατρες που Υμνούν το ιδεατό δωδεκάθεο.

      Διαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ