Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2018

"Ούτε καν διαπραγμάτευση για το όνομα Μακεδονία δεν έπρεπε να κάνουμε. Τίποτα απολύτως και εδώ σκεφτόμαστε το δημοψήφισμα;;;" Ένας διάλογος, που αξίζει να διαβαστεί από ΕΛΛΗΝΕΣ και να διαδοθεί. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙ...!





 Δεν θα πούνε ότι απλά αυτοί όλοι είναι διεθνηστούληδες … αλλά κάποια/ες ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ !! … 

Με λίγο χρηματάκι, να θα ξεκινήσουν τα ουράνια τόξα και το ένα και το άλλο … και αντί ο ΑΛΥΤΡΩΤΙΣΜΟΣ να ξεκινήσει απ’ ΈΞΩ θα ξεκινήσει από ΜΕΣΑ !! … 

Αντί να λένε οι Σκοπιανοί για αλύτρωτη Μακεδονία θα το φωνάζουν οι Κουκουδιαρέοι και τα άλλα εντόπια σούργελα … όπως γίνεται σήμερα στην Θράκη … έτσι θα γίνει για την Μακεδονία … για την Τσαμουριά … για … γιά …






Διαβάζοντας τα σχόλια στην ανάρτηση του εργδημεργ, θεώρησα υποχρέωσή μου να σας μεταφέρω έναν εποικοδομητικό διάλογο, που θα απλώσει τις απόψεις σε θέματα που ίσως δεν έχουμε σκεφθεί, στην περίπτωση που διοργανωθεί ένα δημοψήφισμα για το θέμα της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.,

Νομίζω πως αξίζει να διαβαστούν και να διαδοθούν....
Έχολυμε χρέος να διαφυλάξουμε όχι μόνον το όνομα της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΑΣ, αλλά και το προβοκατόρικο δημοψήφισμα, που θα αποτελέσει νέα ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.

Γι αυτό και χαρακτηρίζω ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ, ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ... κι αναρωτιέμαι... ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΚΕΦΘΕΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΑΛΟΓΟ;;;

Και κάποιοι από τους... προτείνοντες, γλυκοβλέπουν και ... βουλευτικές έδρες...

ΡΕ, ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ, ΠΡΟΔΟΤΕΣ;;;


Καλλιόπη Σουφλή




 Κατερίνα Χατζηθεοδώρου,

Ιον. 05, 2018 @ 13:56:20 
 
Εργοδότα, η θέση (πολλών και δική σου) ότι το δημοψήφισμα για το Σκοπιανό είναι κάτι αρνητικό και πρέπει, αν προκηρυχτεί, να απέχουμε δεν με έχει πείσει.


Ώριμοι άνθρωποι είμαστε, ας κάνουμε μια διαλογική κουβέντα (λόγος-αντίλογος -συμπέρασμα) και μπαίνω σε αυτήν απροκατάληπτα ή να πειστώ ή να πείσω.

Αναφέρω, λοιπόν, μερικές θέσεις υπέρ της άλλης άποψης, που είναι και δική μου άποψη.

Αν το δημοψήφισμα θέτει το ερώτημα να δοθεί το όνομα Μακεδονία στα Σκόπια (με οποιοδήποτε προσδιορισμό, αυτός δεν έχει καμιά σημασία) ή όχι, το δίλημμα δεν είναι κάτι αυτονόητο. 

Δεν μας τίθεται το ερώτημα : είναι Ελληνική και μόνον η Μακεδονία ή όχι; Αυτό, ναι, θα ήταν όχι μόνον αυτονόητο ως ερώτημα, αλλά απαράδεκτο!

Όλο αυτό είναι σαν ένας γείτονας να σου έκλεψε π.χ. το άλογο σου και κάποιοι “αρμόδιοι” έρχονται και σε ρωτάνε: αντί να τιμωρηθεί ο κλέφτης (και πρέπει οπωσδήποτε να τιμωρηθούν οι Σκοπιανοί “αλογοκλέφτες”) “μήπως θέλεις να του χαρίσεις το άλογο σου ή όχι;” Το ερώτημα αυτό, ενώ βέβαια έχει αυτονόητη απάντηση, δε βλέπω σε τι θα μπορούσε να είναι επικίνδυνο.

Το 80-85% ΟΧΙ της απάντησης του ελληνικού λαού οι “αρμόδιοι” δεν μπορούν να το κάνουν 48-49% με νοθεία. Είναι αδύνατον! Θα ξεσηκώσουν ακόμα περισσότερο τον κόσμο- και καλό θα είναι αυτό!

Τώρα ας υποθέσουμε ότι ο Τσίπρας αγνοεί παντελώς το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος. Εδώ θα έλεγα, αν πρόκειται να αγνοήσει τη βούληση του ελληνικού λαού, είναι πολύ προτιμότερο να την αγνοήσει μετά από ένα δημοψήφισμα-δεύτερο φίδι που τον έφαγε και αυτή τη φορά ίσως θανατηφόρο!

Κι αν το “δάγκωμα» δεν είναι άμεσα θανατηφόρο, το δημοψήφισμα θα έχει μια δυναμική “ες αει” τόσο για τον Τσίπρα, όσο και διεθνώς στην υπόθεση των κλεφτοσκοπιανών.

Λες ότι το όνομα έχει δοθεί, (αλλά το δόσιμο μπορεί να ανασταλεί επ’ αόριστον και αυτό ευνοεί εμάς και όχι τα Σκόπια). Παρά τούτο, εγκρίνεις τα συλλαλητήρια -και πολύ σωστά! Για όλους τους λόγους που εκθέτεις και για το ότι στο μέλλον θα έχουν να που κάτι, όπως λες. Γιατί λοιπόν να μην έχει να πει κάτι και ένα δυνατό, καταγεγραμμένο ΟΧΙ του ελληνικού λαού;

Αναφέρεσαι και στο αιθερικό αποτύπωμα των συλλαλητηρίων. Μια μέρα “γιορτής” ενός βροντερού ΟΧΙ των Ελλήνων δε θα χάραζε κι αυτή ένα εξ ίσου δυνατό αιθερικό αποτύπωμα; Δε θα βγει ο λαός έξω σε δρόμους και πλατείες να το γιορτάσει; Σημαίες, κόρνες, “ζήτω η Ελλάδα”, “ζήτω η Μακεδονία” Και θαρρώ ο ενθουσιασμός αφήνει πιο θετικό αιθερικό αποτύπωμα από το φόβο και την οργή.

Ακόμα κι αν όλα τα παραπάνω είναι λάθος, εγώ θα πήγαινα να ψηφίσω στο τυχόν δημοψήφισμα, έστω και με πιθανότητα 1: 1.000.000 να σώσω το όνομα. 

Κι ένα μόνον ένα με τρομάζει, αν γίνει δημοψήφισμα : η αποχή. 
Γιατί “οι αρμόδιοι” θα τη χρεώσουν ως αδιαφορία ή ότι “ο σιωπών δοκεί συναινείν”, δηλαδή ως συναίνεση.

Αν έχεις την καλοσύνη, απάντησε μου με λίγα λόγια, ακριβώς σε αυτά.

Για την Ελλάδα που υπεραγαπάμε, ενίοτε ας διαφωνούμε, πάντα με την αγαθή πρόθεση να προσεγγίσουμε την αλήθεια της εκάστοτε πραγματικότητας.





 ΕργΔημΕργ
Ιον. 06, 2018 @ 10:28:07
@Κατερίνα Χατζ. :

Θα σου απαντήσω – καί την απάντηση θα την προσαρτήσω στο κείμενο ως υστερόγραφο.
Δεν χρειάζεται πολύ ψάξιμο, γιά ν’ αντιληφθεί κανείς ότι από την ανάλυση παρέλειψα δύο παράγοντες: την (καθοδηγούμενη πεισματική πολιτική) βλακεία, καί τον διάβολο – δηλαδή, το χρήμα.

Αυτές τις παραμέτρους τις παρέλειψα επίτηδες, διότι: αφ’ ενός εύχομαι (ουτοπικώς, αν θέλετε) η πολιτική βλακεία να ΜΗΝ υπερβεί το πατριωτικό αίσθημα, αφ’ ετέρου πάγια θέση μου είναι πως το χρήμα δεν έχει θέση σε μιά διαμάχη κυρίως στο επίπεδο των ανωτέρων εννοιών κι αισθημάτων.

Εν πάσει περιπτώσει, η πραγματικότητα …διαφωνεί μαζί μου (μ’ αρέσει-δε μ’ αρέσει). Οπότε, εξηγώ.

(α) Πολιτική βλακεία των νεο-Ελλήνων.

Δυστυχώς, από το 1974 μέχρι σήμερα ελάχιστοι έδειξαν πως ξέρουν να φέρονται σωστά ως πολιτικά όντα. Η συντριπτική πλειονότητα ψηφίζει:
– «Επειδή έτσι». (Δηλ. επειδή ψηφίζουν οικογενειακώς το τάδε ή δείνα κόμμα.)

– Γιά τα ρουσφέτια. (Γιά να δείξουν «καλή κομματική συμπεριφορά», ώστε να τους κάνει το κόμμα τα χατήρια.)

– Από πείσμα, ψηφίζουν όχι τον άξιο, αλλά τα σκουπίδια – απλά γιά σπάσιμο στον αντίπαλο. (Κυρίως σε δημοτικές εκλογές.)

Απ’ αυτήν ακριβώς την τακτική φορτώθηκαν οι Αθηναίοι στην καμπούρα τους τη Δρακουλοκόρη καί τον Χαμίνη, κι οι Θεσσαλονικείς τον Μπουτάραγα. 

Καί μετά (αφού, δηλαδή, ψηφίσουν βλακωδώς) παραπονιούνται!… 
Ότι ο δήμαρχος δεν ενδιαφέρεται γιά τα προβλήματα της πόλης, ότι το ταμείο του Δήμου έχει ελλείμματα (τα οποία δεν δημιουργήθηκαν από μόνα τους, φυσικά – κάποιοι έβαλαν τη μακριά χερούκλα τους καί βούτηξαν το παραδάκι), ότι ο δήμαρχος κάνει άγρια ρουσφέτια διορίζοντας άχρηστους στις υπηρεσίες, ότι… ότι… ότι…

Ειδικά το τρίτο είδος ψήφου, ο σοφός λαός μας το χαρακτηρίζει διά της αισχράς παροιμίας: «Θύμωσ’ ο αγάς, κι έκοψε τ’ αρχίδια τ’!» (Έχει καί συνέχεια: «…Καί μετά ρωτούσε το χωριό, αν στεναχωρέθ’καν!» )

Όπως καταλαβαίνεις, στο δημοψήφισμα υφίσταται μέγιστος κίνδυνος να κατέβουν τα κομματόσκυλα του (φιλο)κυβερνητικού εσμού (Σύριζες, Ποτάμια, μεταμφιεσμένοι Πασόκοι, φιλελέδες, «μενουμευρώπηδες», κτλ) ως συντεταγμένος λόχος, καί να πούν ναί, να δοθεί το Όνομα. Γιατί; Διότι όλοι όσοι λέμε «Όχι» είμαστε «φασίστες», κι αυτοί θα κατεβούν φουριόζοι «να τους δώσουν ένα μάθημα τους παλιοφασίστες!».

Άρα, έχουμε έναν μέγιστο κίνδυνο να σκάσει μύτη αμέσως-αμέσως ένα ποσοστό κάπου 35% (ου μην καί παραπάνω), έτσι, γιά σπάσιμο στους «φασίστες»! Κι όχι από τόοοοση πιά έλλειψη πατριωτισμού καί λατρεία της προδοσίας.

Συνεχίζω σε δεύτερο σχόλιο.


ΕργΔημΕργ
Ιον. 06, 2018 @ 11:00:53
@Κατερίνα Χατζ. :


Πάμε τώρα στον Ακατονόμαστο.

(β) Το χρήμα.

(β1) Σε τυχόν δημοψήφισμα γιά το Όνομα, δεν διακυβεύονται μονάχα αφηρημένες έννοιες, όπως η Ιστορία ή ο πολιτισμός.  

Διακυβεύονται μεγάλα χρηματικά συμφέροντα, κι αυτό οφείλουν να το καταλάβουν άπαντες.

Ήδη έσκασαν μύτη απόψεις, ότι χρειάζεται οπωσδήποτε μιά ομαλή σχέση με τα Σκόπια (δηλαδή, να τους κάνουμε όλα τα χατήρια), προκειμένου ν’ αποδώσουν χρήμα οι επενδύσεις παν-Ευρωπαϊκών εμπορικών μεταφορών στη νέα σιδηροδρομική γραμμή Πειραιάς-σύνορα.

Ήδη οι Κινέζοι, οι οποίοι έριξαν χοντρά λεφτά σε επενδύσεις εδώ (πχ Cosco), βλέπουν πρόωρες εκλογές

 Γιατί; 

Διότι, όταν έρθει προς συζήτηση στη Βουλή η συμφωνία γιά το Όνομα (που -μή σας μένει αμφιβολία- ήδη υπέγραψαν στα κρυφά το Αλεκσάκι με τη συμμορία του, καί τώρα προβληματίζονται απλά πώς θα την παρουσιάσουν «επικοινωνιακώς» στα ΜΜΕ), η κυβέρνηση θα πέσει. 

Νομοτελειακώς. 

Ωστόσο, οι Κινέζοι τη δουλειά τους την κάνανε – έχουν εξασφαλίσει απρόσκοπτη (οδική καί σιδηροδρομική) δίοδο προς το κέντρο της Ευρώπης γιά τουλάχιστον μιά εικοσαετία, άρα δεν θα πάνε τα λεφτά τους χαμένα. 

Κι όχι μόνο δεν θα πάνε χαμένα, αλλά θα τους αποδώσουν χοντρό κέρδος. (Το οποίο, αν δεν ξεπουλιόντουσαν από τους πωλητικούς η δημόσια περιουσία καί οι δημόσιες υποδομές, θα πήγαινε καθαρά στο δημόσιο ταμείο της Ελλάδας – κι όχι της Κίνας.)

Όμως, ποιός με βεβαιώνει εμένα ότι ΔΕΝ έσπρωξαν χρήμα στο να δοθεί το Όνομα «επισήμως»; 
Έ; Κι αυτοί, κι άλλοι ενδιαφερόμενοι…


(β2) Ο συντεταγμένος όχλος παλιανθρώπων, που θα πάει να ψηφίσει «ναί, να δοθεί το Όνομα», δεν θα πάει να το ψηφίσει αυτό γιά τις …ιδέες του, μή χέσω!

Θα πάει μεν να ψηφίσει, αλλά θα πάρει κι ένα χαρτζηλίκι!

Ποιός ξεχνάει το χρήμα, που κυκλοφόρησε γιά εξαγορά συνειδήσεων στην Κύπρονννν στο «ναί» στο σχέδιο Αυνάν; 

Λέτε οι ηπαπαραίοι, το ίδρυμα Σόρος, άλλα παρεμφερή ιδρύματα «φιλανθρώπων», καί (τελευταίες, αλλ’ όχι έσχατες) οι διάφορες «λέσχες» να κάτσουν τώρα με σταυρωμένα τα χέρια – καί να μή ρίξουν χοντρό χρήμα στην πιάτσα γιά προπαγάνδα κι εξαγορά ψήφων;

Σοβαρά μιλάτε;;;

Συνέλθετε, λοιπόν!

Εμείς, τώρα, οι καθαροί ιδεολόγοι πατριώτες Έλληνες, τί έχουμε ν’ αντιτάξουμε στο μαύρο χρήμα που διαφθείρει τους πάντες; 
Τα λουκούμια, που πάω εγώ δώρο στα φιλαράκια μου; 
Σοβαροί να είμαστε!


Ή, μήπως, θα πείσουμε με τη λογική κανέναν «δημοκράταρο», ότι η παράδοση του Ονόματος είναι εθνική αυτοκτονία; (Άρα, να μην ελπίζει ότι θα τη γλυτώσει αυτός, όταν οι άλλοι πεθάνουμε.) Σιγά μην πειστεί ο κάθε μαλάκας! Αφού αυτός έκανε το «αντιφασιστικό» χρέος του «ενάντια στον Ελληνικό εθνικισμό», τότε αυτός είναι μιά χαρά!

Συμπερασματικώς:

ΟΧΙ σε δημοψήφισμα γιά την παραχώρηση του Ονόματος. Κι αν αυτό προκηρυχθεί, το σαμποτάρουμε παντί τρόπωι.

Υγ: Μιά που ο λόγος γιά το χρήμα… 
Ελπίζω να τα τινάξει όλα στον αέρα το χρήμα των Ρώσσων, που ταΐζει την αδιαλλαξία της αντιπολίτευσης στα Σκόπια!
Αλλά σε δημοψήφισμα ΔΕΝ συναινώ.




  Παλαιός
Ιον. 06, 2018 @ 15:22:12
.
Γιατί πρέπει πάσει θυσία να αποφευχθεί ένα Δημοψήφισμα για το ‘‘Μακεδονικό’’
.
Κατερίνα και λοιποί …
.
Την δικήν μου θέση την έχω εκθέσει ξεκάθαρα … απολύτως ΌΧΙ σε Δημοψήφισμα … και αν παρ’ ελπίδα προκηρυχθεί να γίνει κάτι (οτιδήποτε) ώστε να μην διεξαχθεί.
.
Όμως ας δούμε κάποιες σκοτεινές πλευρές αν όντως φτάσουμε εκεί … είτε κάποιοι προτείνουν αποχή είτε το Όχι.
.
Θα ήθελα εν πρώτης να ρωτήσω :
… νομίζετε ότι έχετε να κάνετε με σοβαρούς, έντιμους και πατριώτες … ή με λαμόγια και προδότες ;;
… έχετε την εντύπωση ότι το ερώτημα θα είναι ξεκάθαρο και όχι αμφιλεγόμενο-διφορούμενο και αποπροσανατολιστικό ;; … έτσι που ότι και να ψηφήσετε να μην έχει νόημα ;;
.
.
Θυμόσαστε ποιό ήταν το ερώτημα του 2015 ;;
Εάν όχι δείτε το ξανά : http://www.skai.gr/news/politics/article/284593/etsi-tha-einai-to-psifodeltio-gia-to-dimopsifisma/
.
Τί ρωτάει ;;
«Πρέπει να γίνει αποδεκτό το σχέδιο συμφωνίας, το οποίο κατέθεσαν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο στο Eurogroup της 25.06.2015 και αποτελείται από δύο μέρη, τα οποία συγκροτούν την ενιαία πρότασή τους; Το πρώτο έγγραφο τιτλοφορείται «Reforms for the completion of the Current Program and Beyond» («Μεταρρυθμίσεις για την ολοκλήρωση του τρέχοντος προγράμματος και πέραν αυτού») και το δεύτερο «Preliminary Debt sustainability analysis» («Προκαταρκτική ανάλυση βιωσιμότητας χρέους»).»
.
Και ποιές ήταν οι επιλογές ;;
1). ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΕΤΑΙ / ΟΧΙ
2). ΕΓΚΡΙΝΕΤΑΙ / ΝΑΙ
.
Και τι ψηφήσατε είπατε ;; 62% ΟΧΙ … ωραία … ωραία !!
.
Και ποιό ήταν το αποτέλεσμα ;; … παπάρια !!
.
Είπατε η κυβέρνηση αγνόησε το δημοψήφισμα !!
.
Πάτε καλά ;;
.
Σκεφτήκατε αν το ερώτημα του δημοψηφίσματος ήταν Σωστό ;;
ΟΧΙ … δεν σκεφτήκατε !! … γιατί δεν σκέφτεστε … το κεφάλι το έχετε για διακόσμηση !!
.
Μήπως ακόμη και τώρα μετά από 3-τρία χρόνια το έχετε κάνει ;;
Όχι !! … ακόμα τίποτα … και δεν προβλέπεται να το κάνετε !!
.
Συνεχίζετε να λέτε «η κυβέρνηση αγνόησε το δημοψήφισμα και την απόφαση του Λαού» … έτσι δεν λέτε ;;
.
ΌΧΙ μανάρια μου δεν αγνόησε το δημοψήφισμα και την απόφαση του Λαού … απλά σας ενέπαιξε με ένα μη ξεκάθαρο αποπροσανατολιστικό ερώτημα.
.
Δεν ερώτησε ΕΑΝ θέλετε ή όχι κάποια (μιά οποιαδήποτε τέτοια ή παρόμοια ή και καθόλου κλπ.) Συμφωνία, αλλά αν θέλετε την συγκεκριμένη … και ‘σείς είπατε ΌΧΙ … έεεε και μετά υπέγραψε μία διαφορετική με χειρότερους όρους (νομίζω το γνωρίζετε) … έτσι δεν είναι ;;
.
Δεν έφερε-υπέγραψε την συγκεκριμένη που είπατε ΌΧΙ … αλλά μιάν άλλη !! … οπότε δεν αγνόησε το δημοψήφισμα … απλά σας κορόϊδεψε και σας δούλεψε ψιλό γαζί !!
.
Φανταστείτε λοιπόν να γίνει κάτι παρόμοιο για το ‘‘Μακεδονικό’’ … πέραν των άλλων προβλημάτων που φέρνει αυτό (εσωτερικές μειονότητες κλπ. κλπ.).
.
Να γιατί εκτός όλων των άλλων (που έχω αναλύσει σε παραπάνω άρθρο και σχόλια) δεν πρέπει να πάμε σε Δημοψήφισμα γι’ αυτό το Θέμα, και πρέπει πάσει θυσία ν’ αποφευχθεί κάτι τέτοιο !!
.
Αν γίνει λοιπόν πάλι κάτι τέτοιο (όχι αν … αλλά σίγουρα) … αυτοί θα λένε «εμείς καταφύγαμε στον Λαό», και ‘σείς θα λέτε «είπαμε Όχι», … αλλά και οι δύο θα λέτε μαλακίες !!! … και πάνω και πέρα απ’ όλα, το δυναμικό θα έχει ξεφουσκώσει (όπως εκείνο του ’15), και όλα θα συνεχίσουν καλά και ωραία ξεπουλημένα, και ο χαζολαός θα πηγαίνει όλο και πιό καλά και καλύτερα για τον πάτο του βόθρου !!




 Γιάννης301
Ιον. 06, 2018 @ 22:49:28

Μερικοί εδώ μέσα πιστεύουν ότι θα παίξουν το παιχνίδι του οργανωμένου συστήματος και θα βγουν κερδισμένοι. Είναι δυνατόν να σκέφτονται ότι ένα δημοψήφισμα θα έχει θετικό πρόσημο για το θέμα της ονομασίας;

Είναι δυνατόν να παίζεις μέσα στο παιχνίδι του άλλου ,με τους δικούς του κανόνες και να κερδίσεις; 
Το παιχνίδι είναι στημένο για να χάσεις και μόνο. 
Τι νομίζουν μερικοί όταν πριν χρόνια ο Τσίπρας πήγε στο Τέξας , δεν υπέγραψε τι θα κάνει; Έτσι τυχαία τον κάνανε πρωθυπουργό;

Μάλλον κάποιοι άλλοι πιστεύουν ότι μπορεί να μην γίνει το δημοψήφισμα. Πιστευτέ ότι αυτά τα λαμόγια που περνούν εντολές από άλλου δεν έχουν και 2 και 3 σχέδιο αν κάτι δεν πάει καλά;

Αυτοί τα φτιάχνουν χρονιά πιο μπροστά. Θα έρθεις εσύ και ο κάθε εσύ να τους χαλάσεις τα σχεδία και μάλιστα στο δικό τους παιχνίδι μέσα; (ρητορικό ερώτημα)

Ούτε καν διαπραγμάτευση για το όνομα Μακεδονία δεν έπρεπε να κάνουμε. 
Τίποτα απολύτως και εδώ σκεφτόμαστε το δημοψήφισμα;

Υγ. Εδώ που φτάσαμε χρειαζόμαστε πολεμιστές, συμφωνώ με τον μαύρο αετό.




 Παλαιός
Ιον. 06, 2018 @ 23:36:00
.
Κατερίνα …
.
Αφήνω στην άκρη την όποια δική μου θέση επί του θέματος, και ας πάμε σε κάποια άλλα αθέατα εν πρώτης, που σέρνει πίσω του ένα τέτοιο Δημοψήφισμα.
.
Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι το ερώτημα είναι καθαρό από κάθε πλευρά.
και ο Λαός ψηφίζει ΌΧΙ … και επίσης ότι αυτό γίνεται σεβαστό και σταματάει η όλη διαδικασία.
.
Είμαστε εντάξει ;;
… ΌΧΙ δεν είμαστε !!
.
Και γιατί παρακαλώ αφού έγινε αυτό που θέλαμε;;
Επειδή πολύ απλά είμαστε χαϊβάνια και δεν βλέπουμε αυτό που χωρίς να το καταλάβουμε βοηθήσαμε να λάβει χώρα !!
.
Είσαι σοβαρός ρε Παλαιέ ;; … τι είναι αυτό δηλαδή που βοηθήσαμε να γίνει ;;

Καλά μου παιδιά … πόσο ελπίζετε ότι θα είναι το ποσοστό του ΌΧΙ ;; … 60 ;; … 70 … 80% ;; … εντάξει ;; … το υπόλοιπο όμως θα είναι ΝΑΙ έτσι ;; … και τι σημαίνει ή τι μπορεί να σημάνει αυτό το σκεφτήκατε ;; … μάλλον όχι, δεν το σκεφτήκατε !!

Αυτό σημαίνει ότι εκείνο το 20, 30 ή 40% κάποιοι θα το εκμεταλλευτούν ποικιλοτρόπως !!
.
Πώς δηλαδή ;;

Δεν θα πούνε ότι απλά αυτοί όλοι είναι διεθνηστούληδες … αλλά κάποια/ες ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ !! … με λίγο χρηματάκι να θα ξεκινήσουν τα ουράνια τόξα και το ένα και το άλλο … και αντί ο ΑΛΥΤΡΩΤΙΣΜΟΣ να ξεκινήσει απ’ ΈΞΩ θα ξεκινήσει από ΜΕΣΑ !! … αντί να λένε οι Σκοπιανοί για αλύτρωτη Μακεδονία θα το φωνάζουν οι Κουκουδιαρέοι και τα άλλα εντόπια σούργελα … όπως γίνεται σήμερα στην Θράκη … έτσι θα γίνει για την Μακεδονία … για την Τσαμουριά … για … γιά …
.
Αυτό είναι το Μόνο μείον ;; … ΌΧΙ βέβαια, υπάρχουν και άλλα !! … αλλά ας τ’ αφήσουμε για την ώρα.
.
Είπαμε … σκέψη και πάλι σκέψη … να βλέπουμε πίσω από την μόστρα !! … αλλιώς δεν πρόκειται να πάμε ποτέ εμπρός, αλλά πάντα κάτω και πιό κάτω !!

… γιατί σε κάποια πράγματα δεν υπολογίζεται-μετράει … το μας συγχωρείτε λάθος … λάθος ξελάθος το τρώς στην μάπα και τέρμα η υπόθεση.



Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

46 σχόλια:

  1. ΤΩΡΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
    ΣΤΙΣ 8 ΙΟΥΛΙΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ

    ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΗΠΑΠΑΡΑ ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 9 ΙΟΥΝΙΟΥ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ
    ΑΛΛΟΙΩΣ

    ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ ΟΙ ΓΛΑΣΤΡΕΣ ΥΠΑΚΟΥΟΥΝ.

    ΤΩΡΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΟΛΟΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ

    ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΟ ΤΑΙΠΕΔ ΤΙΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

    ΗΛΘΕ Η ΩΡΑ Ή ΤΩΡΑ Ή ΠΟΤΕ

    ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς το συλαλλητήριο της 8/7 διοργανώνεται από τον Στ.Καλόγηρο ο οποίος δρώντας προσωποκεντρικά και χωρίς συνεννόηση με κανέναν εκ των Παμμακεδονικών οργανώσεων οι οποίες έχουν δηλώσει ότι επόμενη κίνηση θα γίνει εάν και όταν το νομοσχέδιο κατατεθεί στην βουλή με συνολική κάθοδο σε Αθήνα αποφασισμένων μέχρις εσχάτων.
      Σημειωτέον ότι ο εν λόγω προβαίνει σε ενέργειες για δημιουργία κόμματος http://www.news247.gr/politiki/st-kalogiros-gia-syllalitiria-echoyn-ginei-diergasies-gia-dimioyrgia-neoy-kommatos.6621177.htmlκαι η αντίφαση των λεγομένων του δείχνει οχι μόνο ιδιοτέλεια αλλά και πονηρούς σκοπούς (κάτι δαν διασπαστικό πιόνι προς διευκόλυνση της κυβερνητικής πολιτικής.
      Η εν λόγω αντίφαση έγκειται στην υποβάθμιση των χθεσινών συλλαλλητηρίων καθώς και στον σημερινή εκπομπή του skai όπου επεχείρησε να αποδομήσει την κ.Μαρούπα ως προς το ότι τα Σκοπια μελλοντικά θα εγείρουν εδαφικές διεκδικήσεις.Χαρκτηριστικό της ερμαφρόδιτης στάσης του είναι το παρακάτω βίντεο (από το 12ο λεπτό και μετά) όπου ευτυχώς ο κ.Τάτσιος *πρόεδρος των παμμακεδονών οργανώσεων) τον βάζει στην θέση του.Άλλωστε η σπουδή των μίντια να διαφημίσουν το συλαλλητήριο που διοργανώνει ο αμφιβόλων προσθέσεων κύριος,οδηγεί στο συμπερασμα της απαξίωσης της δυναμικής των συλαλλητήριων και την διάσπαση .https://www.youtube.com/watch?v=aWXnMP6f-IA

      Διαγραφή
    2. Ναι πραγματικά ο Καλόγηρος νομίζω ότι δεν ενεργεί σωστά.Τι το πέρασε.Παιχνίδι;Άιντε συλλαλητήριο στις τάδε του μηνός;Το συλλαλητήριο πρέπει να γίνει την κατάλληλη στιγμή.

      Πιστευω όμως ότι αυτό που θα κάνει η ποντικονυφίτσα είναι μια συμφωνία τώρα με τον Σκοπιανό πού τα δίνει όλα,όνομα,γλώσσα,εθνικότητα και ότι θέλουν,για να μπουν σε ΝΑΤΟ.Στη συνέχεια ο Σκοπιανος θα πει στον λαό του ότι τα πήραν τα σωβρακα της Ελλαδας,θα κάνει ένα δημοψήφισμα και απλά θα φέρουν για επικύρωση εδώ τα συμφωνημένα της κυβέρνησης,που αυτό σημαίνει ότι και όλη η Ελλάδα να πάει στο Σύνταγμα και όλη μαζί να μπεί μέσα στη Βουλή θα είναι δώρον αδωρον αφού θα έχουν πουλήσει ήδη την Μακεδονια.

      Το τελικό ανάχωμα είναι το Βουδάκι που όμως θα υπογράψει το διάταγμα έτσι απλά και στεγνά.

      Διαγραφή
  2. Ραγδαίες εξελίξεις: Αναμένεται η απάντηση του Ζόραν Ζάεφ για το όνομα της πΓΔΜ
    Επικρατέστερο παραμένει το «Republika Severna Makedonija» - Μιλόσοσκι: Πέμπτη ή Παρασκευή η υπογραφή της συμφωνίας μεταξύ των δύο χωρών στη Μεγάλη Πρέσπα

    «Από διπλωματικές πηγές : Την Πέμπτη ή την Παρασκευή (αυτής της εβδομάδας), θα πραγματοποιηθεί η συνάντηση Τσίπρα-Ζάεφ στο ελληνικό τμήμα της Μεγάλης Πρέσπας για την υπογραφή της Συμφωνίας για την αλλαγή της ονομασίας ''Δημοκρατία της Μακεδονίας''
    http://infognomonpolitics.blogspot.com/2018/06/blog-post_407.html#more


    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΔΡΕΣ;
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ;
    ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. Όσον αφορά το αιώνιο σαράκι του διχασμου που τρώει τους Έλληνες ως προς το ωφέλιμο και πρακτικό περί του δημοψηφίσματος,η ουσία ξεφεύγει από την χρήσιμη μεν αλλά ανούσια διαλεκτική καθόσον τα αναλυθέντα και τα αποτελέσματα τους είναι γνωστά τοις πάσιν.
    Ισχυρίζονται ότι το δημοψήφισμα είτε ακυρώνεται με νοθεία (λίγο πιό δύσκολο από ότι σε βουλευτικές) είτε στην πράξη καθόσον εις ουδέν πτοεί τα σχέδια των προδοτών.Και όμως.Το δημοψήφισμα του 2015 παρήγαγε αποτέλεσμα,αφενός μεν τρόμαξε τους ευρωπέους που έστησαν ολόκληρες θεατρικές παραστάσεις και 17ωρες συνουσιάσεις στα ευρωκυνοβούλια για να χωνευτεί η επικείμενη προδοσία αφετέρου κατέστησε τον ανεγκέφαλο του Μαξίμου ως παλιάτσο των εθνών ρεζιλευόμενος και απαξιούμενος ασχέτως εναγκαλισμών των αφεντικών προς τα δουλάκια τους.
    Επομένως εάν και εφόσον το αποτολμήσουν η αποχή με τις όλες υποστηρικτικές σοφιστείες ίσον συνενοχή και απεμπόληση του δικαιώματος έκφρασης της αντίθεσης μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ ΑΠΟ ΠΡΥΤΑΝΕΙΑ Ο.Ε.Α ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΜΑΧΗΤΙΚΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΚΥΡΙΕΣ ΕΙΡΗΝΗ ΜΑΡΟΥΠΑ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ
    ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΣΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ, Η ΠΡΥΤΑΝΕΙΑ Ο.Ε.Α ΣΑΣ ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΙΔΡΥΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ (ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΟΣ) ΜΕ ΠΙΘΑΝΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ:

    1: ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ._
    2: ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ._
    3: ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΤΡΙΩΤΩΝ._
    4: ΜΟΝΟ ΕΛΛΑΔΑ._
    5: ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ._
    6: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ._
    7: ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ._
    8: ΑΔΕΛΦΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ._
    9: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ._

    ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΩΣ ΑΝΩ ΤΙΤΛΩΝ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ, ΚΑΘΟΡΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΛΛΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟ._
    ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ Ο.Ε.Α ΕΙΣ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΚΑΘΟΡΙΣΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΟΡΟΣ ΕΛΛΑΔΑ, ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ._
    ΑΠΟ ΠΡΥΤΑΝΕΙΑ Ο.Ε.Α ΕΥΧΟΜΕΘΑ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ._
    ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΟΝΟΜΑΣΙΑ ""ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ"", ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΙΑΚΑΙΟΥΣΤΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΧΟΡΗΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ._
    ΕΠΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ, ΗΤΟΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ 55 ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΕΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΕΣ, ΔΥΝΑΣΤΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΟ ΩΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ._

    ΔΡΑΣΤΕ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΩΤΑΚΟΥΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ, ΚΑΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΣΠΕΥΣΟΥΝ ΝΑ ΜΙΜΗΘΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΣΑΣ, ΩΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΜΑΪΜΟΥ ΚΑΠΕΛΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ._

    ΤΕΛΟΣ-OVER_

    ΑΝΤΙ ΤΗΣ ΠΡΥΤΑΝΕΙΑΣ Ο.Ε.Α., Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ Ο.Ε.Α., ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ Α.Δ.Τ.: Δ.424419.__ΤΗΛ:::698.36.579.54._

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το δημοψήφισμα εφόσον δεν το κάνει η ποντικονυφίτσα όσο και να το επιθυμουμε δεν θα το κάνει.Αφου το απέκλεισε είτε το θέλουμε είτε άλλοι λίγοι όχι,δεν είναι καν για να κάνουμε λόγο.

    Έγραψαν 1,5 εκατ. λαό στα μεζεά τους και θα προχωρήσουν στην προδοσία δεσμεύοντας και την αντιπολίτευση.Δεν μπορεί να μην γνωρίζουν ότι δεν θα ξανακυβερνησουν.Απλα εκτελούν τις εντολές των αφεντικών τους γεμάτοι χαιρεκακία και σαδισμό για την Ελλάδα και τους Έλληνες.

    Παραβιάζουν συνταγματικά την αρχή της Λαϊκής κυριαρχίας,οι λάτρεις του Στάλιν.Ειναι σίγουρο ότι αντιλαμβάνονται ότι ενεργούν κόντρα στην συνείδηση του λαού αλλά ο φασισμός είτε μαύρος είτε κόκκινος είναι φασισμός.

    Πραγματικά χαίρομαι που δεν ψήφισα τους απατεωνες και λυπάμαι για όσους έκαναν την ανοησία να τους ψηφίσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. O ΤΣΙΠΡΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΗ 2018-2019 ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΕ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΕΙ 80.000 ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ (ΔΗΜΟΥΣ-ΔΕΚΟ-ΚΛΠ) ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΡΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΩΝ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2019...ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΝΕΡΓΟ ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΖΕΤΕ ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΣΤΕΝΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ 80.000 Χ 4 = 320.000 ΨΗΦΟΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΣΥΡΙΖΑ" ΕΝΑ ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΟΛΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΙΜΟ..ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Ο ...ΤΣΙΠΡΑΝΔΡΕΑΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΩΦΕΛΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ...ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΙΚΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΟΥ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΑΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΚΑΙ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΑΝ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ)...ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΗΛΑΔΗ ΑΒΑΝΤΑΡΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ...ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ 2.5% ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ "ΑΕΠ" ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ 13ου ΜΙΣΘΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΩΡΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΦΕΤΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΕΡΓΕΙΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ 30% ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ 23% ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΚΙ'ΑΛΛΟ ΕΩΣ ΚΑΙ 10% . ΑΥΤΟ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΠΟΣΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ..ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΟ 2019 ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΙΣ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΑΝ ΤΟΥ ΒΓΟΥΝΕ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ...ΔΙΟΤΙ Ο ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΨΗΦΙΖΕΙ ΛΟΓΟ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟΥΛΑΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΟΥΛΑ ΤΟΥ...ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ...ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ (ΣΚΟΠΙΑ/ΤΟΥΡΚΙΑ) ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΖΗΜΙΑ ΑΛΛΑ Ο ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΖΥΓΙΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΟΦΕΛΟΣ..ΕΔΩ ΘΑ ΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ...

    Υ.Γ. Ο ΧΑΖΟΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΕΚ ΠΡΩΤΗΣ ΟΨΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗ ΣΟΥ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΧΑΖΟΥΛΗΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΝΗΡΟΣ, ΕΠΤΑΨΥΧΟΣ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΕΛΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΒΑΝΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ, ΔΗΛΑΔΗ Ο ΤΖΟΡΤΖ ΣΟΡΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΡΟΖ "ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ" ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟΥΧΟΙ...ΓΕΛΩΣ!!!
    ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΦΑΜΕ ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ ΑΛΛΑ 4 ΕΤΗ...

    Υ.Γ.2: ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΝΔΡΕΑΣ, ΕΝΑΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΠΑΛΙ ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ, ΔΗΛΑΔΗ Ο ΚΟΥΛΗΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥΣ (ΜΠΕΝ ΣΑΛΟΜ) ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΧΝΟΣ ΤΡΟΦΙΜΟΣ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΜΠΙΛΝΤΕΡΜΠΕΡΓΚ (ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ) ΑΡΑ ΤΙ ΕΙΧΕΣ ΓΙΑΝΝΗ ΤΙ ΕΙΧΑ ΠΑΝΤΑ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΕΟΤΑΞΙΚΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΜΕ ΜΙΚΡΕΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ..ΙΣΩΣ Ο ΚΟΥΛΗΣ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΩΣ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΧΛΩΜΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ, ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΙΝΑΙ "ΙΕΡΕΣ ΑΓΕΛΑΔΕΣ" ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ, ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΣΤΗΝ "ΕΡΤ" ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΧΡΥΣΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ, Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΠΕΣΕ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΝΔΡΕΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ ΑΜΕΣΩΣ ΑΥΤΟΥΣ ΒΟΛΕΨΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΟΧΟΛΟΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΒΓΕΙ, ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Ο ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ ΨΗΦΙΖΕΙ ΦΙΛΟΤΟΜΑΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ, ΑΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ...

    ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΑΚΟΜΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΤΗΣ (ΣΚΟΠΙΑ-ΑΛΒΑΝΙΑ-ΚΛΠ) ΜΑΣ ΠΙΕΖΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΑΦΟΡΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ, ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΑΝΤΑΧΟΘΕΝ ΚΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΖΑΝΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΒΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΡΑΓΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερίνα Χατζηθεοδώρου8 Ιουνίου 2018 - 3:18 μ.μ.

    Οι θέσεις που εκφράστηκαν μέσα από το άρθρο του Εργδημεργ και από τα σχόλια του, που αναρτήθηκαν και εδώ στα “Αττικά Νέα”, ενάντια στην ιδέα και πολλώ μάλλον στο αίτημα για δημοψήφισμα είναι, πέρα από κάθε αμφισβήτηση, σωστές. Ωστόσο, οδηγούν σε ένα σημαντικό λάθος, ως “παράπλευρη απώλεια”.
    Και εξηγούμαι: αν διαπιστώσει το καθεστώς ότι ο πατριωτικός χώρος είναι διασπασμένος ως προς το δημοψήφισμα, ασφαλώς θα το προκηρύξει, παρ' όλο που μέχρι τώρα όχι μόνον δε φαίνεται να το επιθυμεί αλλά μοιάζει να το εξορκίζει “εις το πυρ το εξώτερον”, ακριβώς για να το χάσει -ο πατριωτικός χώρος!
    Γι αυτό και το τελικό μου συμπέρασμα από το διάλογο που έλαβε χώρα στο Εργδημεργ είναι τούτο: λέμε όχι σε ένα δημοψήφισμα και αγωνιζόμαστε τάχιστα να ενημερωθεί ο λαός για τα μειονεκτήματα και τους κινδύνους του. Ιδίως για τον κίνδυνο, τον μέγιστο εξ όλων, το ερώτημα να είναι τέτοιο που το καθεστώς να κερδίσει όποιο και να είναι το αποτέλεσμα, δηλαδή να είναι ένα ερώτημα-πεπονόφλουδα και όχι ένα καθαρό σαν κρύσταλλο ερώτημα, σαν την Αλήθεια που θα υπερασπίζεται το ΟΧΙ του.
    Αν όμως τελικά προκηρυχτεί, καλόν είναι να έχουμε από τώρα ΔΗΛΩΣΕΙ ότι το πατριωτικό μέτωπο θα δράσει (με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό!) ΕΝΩΜΕΝΟ ΣΑΝ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπαρχει δικαστικη αποφαση του διεθνους δικαστηριου της χαγης που απαγορευει σε καποια χωρα να ονομαστει με ονομα περιφερειας αλλης χωρας.

    Εμεις αυτο το δεδικασμενο γιατι το κανουμε αβαβα ; ακομη και οσοι δηλωνουν πατριωτες γιατι το αποσιωπουν ; ενω αυτη ακριβως η αποφαση μπορει να δωσει στα σιγουρα την λυση του σκοπιανου , υπερ της Ελλαδας.

    202 χωρες τους αναγνωρισαν ως Μεγαλη Βρετανια , μετα απο αυτη την αποφαση ομως αναγκαστηκαν να τους αναγνωρισουν ως Ηνωμενο βασιλειο . Το δεδικασμενο υπαρχει , οι προδοτικες κυβερνησεις μας δεν θελουν να το ξερουν και δεν θελουν να κανουν οτι εκανε η Γαλλια για την Βρετανη.


    Γιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΔΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΟΤΙΝΕ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΑΛΛΑ ΦΕΝΕΤΑΙ ΟΥΤΕ Η ΚΥΡΙΑ ΣΟΥΦΛΗ ΟΥΤΕ Η ΕΙΡΗΝΗ ΜΑΡΟΥΠΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝΕ, ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΤΟ ΕΘΙΓΑΝ...
      ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΗΣ ΧΑΓΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙ ΕΚΘΕΤΗ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΧΑΓΗΣ, ΣΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΘΕΜΑ ΕΛΛΗΝΩΝ-ΣΚΟΠΙΩΝ...ΒΕΒΑΙΑ ΤΟΤΕ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ Ο ΜΑΧΙΜΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΝΤΕ ΓΚΩΛ, ΕΝΩ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ...

      Διαγραφή
  9. https://kostasxan.blogspot.com/2018/06/uber-alles.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  10. Γύρω από θέμα Γαλλικής Βρεττάνης και Βρεττανίας που πρό πολλού είχε αναφέρει ο Καρατζαφέρης, αλλά και ο Σαμαράς. Το ίδιο και ο Καργάκος.
    Η επισήμανση Καργάκου
    http://oi30.tinypic.com/ehykbo.jpg.

    Ο Ντε Γκώλ δεν απέτρεψε τίποτα. Δεν υπάρχει κάποια δικαστική απόφαση περί αυτού.

    DOCUMENTS CONCERNING THE ACCESSION TO THE EUROPEAN COMMUNITIES OF THE KINGDOM OF DENMARK, IRELAND, THE KINGDOM OF NORWAY AND THE UNITED KINGDOM OF GREAT BRITAIN AND NORTHERN IRELAND - CONTENTS

    Official Journal L 073 , 27/03/1972 P. 0000
    COMMISSION OPINION OF 19 JANUARY 1972 ON THE APPLICATIONS FOR ACCESSION TO THE EUROPEAN COMMUNITIES BY THE KINGDOM OF DENMARK , IRELAND , THE KINGDOM OF NORWAY AND THE UNITED KINGDOM OF GREAT BRITAIN AND NORTHERN IRELAND
    172B/AVI/COM
    - DECISION OF THE COUNCIL OF THE EUROPEAN COMMUNITIES OF 22 JANUARY 1972 CONCERNING THE ACCESSION OF THE KINGDOM OF DENMARK , IRELAND , THE KINGDOM OF NORWAY AND THE UNITED KINGDOM OF GREAT BRITAIN AND NORTHERN IRELAND TO THE EUROPEAN COAL AND STEEL COMMUNITY
    Εδώ:
    http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:11972B:EN:HTML
    ΜΠΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ: UNITED KINGDOM OF GREAT BRITAIN AND NORTHERN IRELAND - CONTENTS
    Δεν είναι αλήθεια ότι η Μ. Βρετανία υιοθέτησε το όνομα «Ηνωμένο Βασίλειο» για να μπει στην ΕΟΚ. Το όνομα «Ηνωμένο Βασίλειο» (United Kingdom) το είχε από πολύ παλιότερα. Το 1707, με την ένωση του Βασιλείου της Αγγλίας (που περιλάμβανε και την Ουαλία) και του Βασιλείου της Σκωτίας δημιουργήθηκε το Βασίλειο της Μεγάλης Βρετανίας. Το 1800, το Βασίλειο της Μεγάλης Βρετανίας ενώθηκε με το Βασίλειο της Ιρλανδίας και δημιουργήθηκε το Ηνωμένο Βασίλειο της Μεγάλης Βρετανίας και Ιρλανδίας (United Kingdom of Great Britain and Ireland). Όπως μπορείτε να δείτε και στην Βικιπαίδεια, αυτή ήταν η επίσημη ονομασία του κράτους από το 1801 έως το 1927. Τότε, σε αναγνώριση της ανεξαρτησίας της Ιρλανδίας, η ονομασία άλλαξε ελαφρά σε Ηνωμένο Βασίλειο της Μεγάλης Βρετανίας και Βόρειας Ιρλανδίας (United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland). Φυσικά, ένα τέτοιο μακρινάρι δεν βολεύει στην καθημερινή χρήση, κι έτσι έξω από τη διπλωματική χρήση χρησιμοποιήθηκαν συντετμημένες μορφές, όπως United Kingdom – Ηνωμένο Βασίλειο, Great Britain – Μεγάλη Βρετανία ή, εντελώς ανεπίσημα από τον πολύ κόσμο, Αγγλία.

    3) Δεν είναι αλήθεια ότι η Μεγάλη Βρετανία μπήκε στην ΕΟΚ (μετέπειτα ΕΕ) ως Ηνωμένο Βασίλειο. Είναι πονηρή διαστρέβλωση. Η Μεγάλη Βρετανία μπήκε στην ΕΕ με το επίσημο όνομά της, που είναι Ηνωμένο Βασίλειο της Μεγάλης Βρετανίας και Βόρειας Ιρλανδίας. Στην καθημερινή κοινοτική χρήση, βέβαια, χρησιμοποιείται η σύντμηση United Kingdom/ Ηνωμένο Βασίλειο ή, ακόμα πιο οικονομικά, το ακρώνυμο UK. Και βέβαια οι δύσπιστοι μπορούν πολύ απλά να πάνε στο EUR-LEX, να επιλέξουν νομολογία (αν υπάρχει κάτι όπου η ακρίβεια ως προς τα ονόματα τηρείται ευλαβικά, αυτό είναι οι δικαστικές αποφάσεις) και να διαπιστώσουν ότι σε όλες, μα όλες, τις υποθέσεις στις οποίες το Ηνωμένο Βασίλειο είναι διάδικος ή απλώς έχει υποβάλει παρατηρήσεις επί της υποθέσεως αναφέρεται ως «Ηνωμένο Βασίλειο της Μεγάλης Βρετανίας και της Βόρειας Ιρλανδίας»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νομίζω σήμερα άκουγα στο Ράδιοmetropolis που εκπέμπει από Θεσσαλονίκη σε μια εκπομπή που σας την προτείνω (Παρέμβαση-Κώστας Παπαζαφειρίου-καθε Σαββατο-Κυριακή 9:00 με 12:00),ότι ελέγχουν την περιοχή στις Πρέσπες οι αρμόδιες υπηρεσίες.Γιατί τις ελέγχουν;

    Μήπως περιμένουν την κατάλληλη στιγμή για να υπογράφουν το ξεπούλημα εκεί;Μην γελιόμαστε.Οι απόγονοι των συμμοριτών ξεπούλησαν την Μακεδονία.

    Τους έδωσαν γλώσσα,εθνικότητα και όνομα και οι Σκοπιανοί κάνουν απλά σαν κακομαθημένα παιδιά που γκρινιάζουν στο ότι αφού μας αναγνωρίζεται τα πάντα τι Βόρεια και Νέα Μακεδονία.Ας το αφήσουμε Μακεδονία και τέρμα.

    Το θέμα δημοψήφισμα είναι καμένο ήδη από την κυβέρνηση αλλά και την υποκριτική αντιπολίτευση.Στην ουσία υποστηρίζει τα ίδια με την κυβέρνηση.Συνθετη ονομασία με το όνομα Μακεδονία.

    Υπάρχει πίσω από όλα αυτά και θέμα γεωπολιτικής.Η Κίνα με τον σιδηρόδρομο από Πειραιά για Ευρωπη αλλά και η Γερμανία στην προσπάθεια της για ενεργειακή απεξάρτηση από την Ρωσία,επιθυμεί μέσω Αξιού και Δούναβη να μεταφέρεται με φορτηγιδες φυσικό αέριο.
    Η δε Αμερική θέλει τα Σκόπια στο ΝΑΤΟ και ήδη έχει μεγάλη βάση εκεί.

    Με λίγα λόγια η Αμερικανογερμανικη δαγκάνα έσφιξε τους πολιτικούς να υπογράψουν την προδοσια.Αν είχαν όντως πατριωτικά αισθήματα για αυτόν τον τόπο θα έθεταν στους δαγκανιαρέους την αντίδραση του λαού με τα συλλαλητήρια και ότι δεν μπορούν να δεχτούν όνομα Μακεδονία.

    Όλη η ουσία είναι στο όνομα.Η Ελλάδα έπρεπε να υποστηρίξει ότι αν θέλουν τα Σκόπια να μπουν σε ΝΑΤΟ και Ε.Ε να λάβουν ένα όνομα χωρίς Μακεδονία και ας βάλουν Σύνταγμα και αλυτρωτισμους στον πάτο τους.Οταν δεν υπάρχει το όνομα Μακεδονία παύονται άμεσα όλες οι διεκδικήσεις και ψευδοαλυτρωτισμοι.


    Η μόνη αντίσταση πλέον είναι συλλαλητηρια όταν φέρουν για ψήφιση της προδοσιας στην Βουλή και άμεση πίεση στα γραφεία των βουλευτών.Μαζεμα υπογραφών και αντιπροσωπείες πολιτών να βρίσκουν τους κατα τόπους βουλευτές σε Μακεδονία και παντού υπενθυμίζοντας τους ότι αν ψηφίσουν την.προδοσια της Μακεδονιας να ξεχάσουν το βουλευτιλικη.Πιστεψτε με όσο τρέμουν τέτοιες αντιδράσεις στα γραφεία τους δεν τρέμουν τα ίδια τα συλλαλητήρια.

    Όταν δει φάτσα κάρτα στο βουλευτικό γραφείο του υπογραφές από ικανο αριθμό πολίτων όλου του νομου που εκλεγεται τότε θα το σκεφτει πραγματικά.

    Όταν τους πιέζουν τα κομματοσκυλα για ρουσφέτια κάνουν τα πάντα να τα ικανοποιήσουν.Σκεφτειτε τι φόβο θα πάρουν αν οι αντιδράσεις γίνουν προσωπικά στα γραφεία τους.Σε περίπτωση που τα αγνοήσουν όλα η τελευταία άμυνα είναι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.Να μην βάλει υπογραφή στο Προεδρικό διάταγμα.Συλλαλητηριο απευθείας έξω από το Προεδρικό Μέγαρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το θέμα, που αφορά τη Μακεδονία μας, «καίει και τσουρουφλίζει» όλους τους Έλληνες, ιδιαίτερα ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ!
    Εμάς που ακούσαμε τους γονείς μας, η τους παππούδες μας να μας αφηγούνται τις θηριωδίες που έζησαν στη πρόσφατη Βουλγαρική κατοχή. Τότε που οι Έλληνες περνούσαν προς τα εδάφη που κατείχαν οι Γερμανοί, γιατί σε σχέση με τους Βουλγάρους ήταν «αρνάκια»… Που κάτω από τα σπίτια μας βρίσκονται τα μπάζα των πόλεων μας, που είχαν καεί ολοσχερώς από τους Σλάβους . Που οι πρόγονοί μας έζησαν τον εφιάλτη των κομιτατζήδων. Που είμαστε αυτοί που θα νοιώσουν στο πετσί τους την όποια αρνητική εξέλιξη…
    Έχω λοιπόν να πω τούτο:
    ΝΑΙ! ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ « "Ούτε καν διαπραγμάτευση για το όνομα Μακεδονία δεν έπρεπε να κάνουμε»
    ΝΑΙ! ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.
    Δεν ενστερνίζομαι όμως την άποψη, ότι σε περίπτωση που αποφασιστεί κάτι τέτοιο, η σωστή στάση είναι η αποχή…
    Επειδή ωστόσο κάθε λογικός άνθρωπος δεν πρέπει να θεωρεί τον εαυτό του αλάθητο, σκέφτομαι και προβληματίζομαι. Διάβασα προσεκτικά τα επιχειρήματα όσων προτείνουν αποχή.
    Ας τα πάρουμε ένα – ένα:
    (α) Για την «Πολιτική βλακεία των νεο-Ελλήνων»:
    Αναμφισβήτητα ισχύουν όλα όσα γράφει ο Εργδημεργ .
    Φοβάμαι όμως ότι ΣΥΓΚΡΙΝΕΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΗ ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΕΣ. Τα κριτήρια που μπαίνουν στην κοινοβουλευτική ψήφο, εδώ δεν υπάρχουν ( η μεταθεσούλα που μας έταξαν, ο κουμπάρος που είναι καλό παιδί και πολιτεύεται, το κόμμα που ψήφιζε ο παππούς κλπ)… Να θυμίσω ότι το πρώτο συλλαλητήριο, αυτό της Θεσσαλονίκης, το μποϋκοτάρισαν ΟΛΑ τα πολιτικά κόμματα. Το μποϋκοτάρισε η ηγεσία της Εκκλησίας. Το λασπολόγησαν τα κανάλια. Μέχρι και το «βαρύ πυροβολικό» τους, τους αναρχικούς χρησιμοποίησαν οι οποίοι ανακοίνωσαν αντισυγκέντρωση και επεισόδια για να φοβηθεί ο κόσμος. Μάλιστα από το πρωί γυρνούσαν σε όλη τη Θεσσαλονίκη, πετώντας φέιγ βολάν. ΠΑΡ΄ΟΛΑ ΑΥΤΑ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΗΤΑΝ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΕΣΥΡΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. (β) Για «Το χρήμα»
    Πράγματι το χρήμα και τον Χριστό σταύρωσε! Πράγματι η ψήφος με βάση το συμφέρον είναι η συνηθέστερη πρακτική. ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ «ΚΛΙΚ» ΠΟΥ ΑΦΥΠΝΙΖΕΙ ΝΑΡΚΩΜΕΝΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ. Μήπως να θυμηθούμε τι έγινε στο δημοψήφισμα; Δεν μας έκαναν μερόνυχτα πλύση εγκεφάλου, προσπαθώντας να μας πείσουν, ότι αν δεν ψηφίσουμε «ναι» θα μας πέσει ο ουρανός στο κεφάλι;; Μήπως δεν φρόντισαν να μας δώσουν μια πρόγευση της κόλασης που θα ζούσαμε κλείνοντας τις τράπεζες;; Να θυμίσω τον κόσμο που λιποθυμούσε στις ατέλειωτες ουρές, κάτω από τον ήλιο. Δυστυχώς γι’ αυτούς όμως, είχε γίνει το «ΚΛΙΚ». Και ο κόσμος αντί να φοβηθεί, πείσμωσε! Με το γνωστό αποτέλεσμα!
    Και έρχομαι στο: «Ποιός ξεχνάει το χρήμα, που κυκλοφόρησε γιά εξαγορά συνειδήσεων στην Κύπρον στο «ναί» στο σχέδιο Αυνάν;»
    Κανείς δεν ξεχνάει! Μήπως όμως ξεχνάτε ποιο ήταν παρόλα αυτά το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος;; Μήπως θυμάστε ότι έβαλε στον πάγο τα σχέδια των «πανίσχυρων»;;; Το τι θα γίνει παρακάτω είναι άλλο θέμα.. ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ! ! Και να υπογραμμίσω ότι εκτός από το χρήμα έπεσε και πολλή τρομοκρατία.
    Τέλος διαχέεται μια απαισιοδοξια του στυλ «πώς να τα βάλεις με το σύστημα», το ότι «μα έτσι κι αλλιώς το έχουν υπογράψει», καλλιεργώντας έτσι απαισιοδοξία και ηττοπάθεια !!! Μωρέ τι μας λέτε;; Δηλαδή πρέπει να το φάμε;;; Αν υπέγραψαν, ας βάλουν την υπογραφή τους εκεί που ξέρουν…
    Το άλλο επιχείρημα είναι ότι το όποιο ποσοστό προκύψει σύμφωνο με τη χρήση του ονόματος, μπορεί να θεωρηθεί «μειονότητα»…
    ΟΠΟΤΕ :
    Αν παρόλα αυτά προκηρυχθεί δημοψήφισμα ,
    αν με τις όποιες ενέργειες δεν μπορεί να αποτραπεί
    ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ;; ΑΠΟΧΗ;;
    Και αν υποθέσουμε ότι οι έχοντες τις πατριωτικές απόψεις, ή μέρος αυτών απέχουν, ποιο περιμένετε να είναι το αποτέλεσμα;; Γιατί είναι σίγουρο ότι δεν γίνεται να πειστούν οι πάντες να απέχουν!! Αυτονόητο!
    Άρα;;; Προτιμάτε να υπερισχύσει τι «Ναι»;;; Είναι ή δεν είναι προς όφελος των εθνοπροδοτών;; Θα βγουν επίσημα σε όλα τα φόρα με «ετυμηγορία του λαού», για το ξεπούλημα…
    Και τότε όλα τα του Διεθνούς Δικαίου, που θα μπορούσαν να επικαλεστούν, αλλά «τα κάνουν γαργάρα», χάνουν κάθε αξία! Ακόμη και για οποιονδήποτε μελλοντικό ηγέτη…
    ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ «ΛΑΪΚΗ ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ»!!! Και δεν θα υπάρχει επιστροφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το θεωρείτε λοιπόν προτιμότερο, από το να εγείρουν δήθεν ( και αν) θέμα μειονοτήτων;;;
    Λυπάμαι, αλλά τις φωνές που ζητούν την αποχή σε τέτοιο ενδεχόμενο, τις θεωρώ πιο επικίνδυνες, από εκείνες που ζητούν το δημοψήφισμα. Το δεύτερο μπορώ να το αποδώσω σε επιφανειακή ανάγνωση του θέματος. Για το δεύτερο όμως δεν ξέρω τι πρέπει να σκεφτώ…
    ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ:
    ΝΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ..
    ΑΛΛΑ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΕΧΩ!
    ΘΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δεν επρεπε καν να ειχαμε εμπλακει σε τετοια συζητηση...οι γυφτοι εχουν το προβλημα ας κοψουν το λαιμο τους..ετσι κι αλλιως χωρις την υπογραφη μας δεν βλεπουν ουτε ΝΑΤΟ ουτε ΕΕ...τελος.....ΣΟΥΛΑ [ ΔΑΝΑΗ οτι και να ψηφισουμε ,το αποτελεσμα θα ειναι ,αυτο που θελουν αυτοι]....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σούλα ειναι ακριβώς όπως τα λες...
      ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ...
      Γι΄αυτό έβαλα και το υποθετικό ερώτημα...
      Αν (ό μη γένοιτο) το αποφασίσουν...
      ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ;;; Τους απλώς κράζουμε απο τα blogs;;;

      Διαγραφή
  16. Κατερίνα Χατζηθεοδώρου10 Ιουνίου 2018 - 2:59 μ.μ.

    Στέλνω και εδώ το σχόλιο που ήδη έστειλα στο άρθρο "Γιατί δεν έχουμε το δικαίωμα να κάνουμε δημοψήφισμα για τη Μακεδονία".

    Για το θέμα του δημοψηφίσματος ειναι πέρα για πέρα σωστές και αληθινές οι θέσεις τόσον του Εργδημεργ όσον και του Παλαιού, μόνιμου συνεργάτη στο ιστολόγιο. Μετά το σχετικό διάλογο, οπως δήλωσα ήδη, πειστηκα κι εγω για την ορθοτητα αυτων των θέσεων, παρά τις αρχικές μου αντιρρήσεις.

    Και ζητω συγγνωμη από τους φιλους του Εργδημεργ για την εναντίωσή μου (που κατέληξε σε μια ), αλλά φιλτάτη για καθε γνησιο Έλληνα είναι μόνον η ΑΛΗΘΕΙΑ πραγματων και καταστασεων , ως μέρος της Απόλυτης Αλήθειας.
    Και η μόνη, ας το πω “σκιά”, που ακόμα διατηρώ ειναι το να μην ενεργήσουμε ετσι ώστε να διασπάσουμε το Πατριωτικό Μέτωπο. Όταν αναφέρομαι σε “πατριωτικο μετωπο” δεν εννοώ τους υπαρχοντες ή μελλοντικους κομματαρχες πατριωτικων σχηματισμών (αυτοί ως άτομα είναι ελαχιστοι και δε μετράνε ως νούμερα-ίσως μετράνε σε καποιο μικρό βαθμό οι τοποθετήσεις τους). Αναφέρομαι και εννοώ το πατριωτικο μέτωπο που αυτή τη στιγμή έχει αναπτυχθεί μέσα στο λαό. Και κανείς δεν μπορεί να ισχυριστει οτι αυτό δεν υπαρχει. Το απέδειξαν τα συλλαλητήρια!

    Συνεπώς η προσπαθεια μας θα πρέπει να είναι να ΠΕΙΣΟΥΜΕ όσους προτείνουν δημοψήφισμα (κυριως τις Παμμακεδονικές Ενώσεις που οι τοποθετήσεις τους μετρανε στη γνωμη που διαμορφώνει το πατριωτικό μέτωπο, περισσότερο από κάθε άλλου) ότι η προταση τους δεν ειναι σωστη, αναφεροντας λεπτομερως όλους τους κινδύνους -ακροθιγώς τους ανέφερα στα σχόλια μου και φυσικά δεν εξάντλησα το θέμα.

    Με ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ ότι αν επιμείνουν (και όσοι άλλοι επιμένουν), αναλαμβανουν ενωπιον του ελληνικού λαου και της Ιστορίας (συνεπώς και των παρελθόντων Ελληνων!) όλη την ΕΥΘΥΝΗ.
    Αν όμως δεν πειστουν και εξακολουθήσουν να ζητουν δημοψηφισμα ή αν αυτό προκηρυχτεί και δεν το καταγγειλουν, θα πρέπει όλοι εμεις που το ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ πριν καν προκηρυχτεί, να εχουμε ήδη από τωρα δηλώσει οτι χάριν της ενοτητας του πατριωτικου μετώπου, θα πάμε να ψηφισουμε!
    Ακριβώς για να μη δώσουμε "λαβές" στο καθεστώς Τσίπρα ότι είμαστε διασπασμένοι ως προς την ψήφο μας. (Για το λόγο αυτό τωρα είναι η στιγμή για δράση και ενημέρωση Ενώσεων και λαού και όχι αφού προκηρυχτεί. Ωστε, όλοι μαζί, να δρουμε “συντεταγμένα” στο θέμα αυτό)

    Αυτό είναι μια εκδηλωση γνήσιας ΑΓΑΠΗΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ: παραμεριζουμε μπροστά στην τυχόν κάλπη ακόμα και τις ορθές μας θεσεις , χαριν της ενότητάς μας και της σωτηριας -έστω και εν μέσω τεραστιων κινδυνων!- του ονοματος ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.

    Υγ.-1 Σε χθεσινό σχολιο μου στο δικο μου μικρό άρθρο (που αρχικά εσταλη ως σχόλιο) ανέφερα οτι η κατάσταση ήδη διαμορφώνεται ως “μπρος γκρεμός και πισω ρέμα” για τον Τσίπρα . Σήμερα διάβασα ότι ο Νιμιτς, με νέα υπερβολικη (!) απαίτηση για το Μακεδονία στα αγγλικά, μπλοκάρει τη συμφωνία, γιατί το απορρίπτει η ελληνική κυβέρνηση, Καλό σαν πρόσχημα! Και καλοδεχούμενο, εφ όσον κάθε “εμπλοκή” μας ευνοεί.

    Αλλά, ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ 14 ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

    Υγ.-2 Ζητώ συγγνώμη για την έλλειψη πολλών τόνων στο κείμενο, αλλά μπλοκάρει το σχετικό πλήκτρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η θεση της Κατερινας με καλύπτει απόλυτα...
      Οι υπόλοιποι τι λένε;;;

      Διαγραφή
  17. ΒΟΜΒΑ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ! ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΑΜΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ...
    ...ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΥΠΕΒΑΛΑΝ ΜΗΝΥΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΠΟΙΝ.ΚΩΔ. ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ!!! ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ, ΘΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΤΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΙΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΧΘΡΟ. ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΘΡΙΟ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΣΑΣ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΟΥΝ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 134-137 ΠΕΡΙ ¨ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ¨ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ, ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΖΗΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΔΑΦΩΝ ΣΕ ΞΕΝΗ ΧΩΡΑ ΔΗΛ. ΕΧΟΥΜΕ ¨ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ¨ ΠΟΙΝ.ΚΩΔ. 138-152 !!!

    ΚΕΡΒΕΡΟΣ

    << ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΕΠΙΚΥΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΩΣ ΑΝΩ ΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΛΟΓΟΥ "ΧΡΗΣΤΟΥ V" , ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΠΑΜΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ,ΓΕΩΡΓΙΟ ΤΣΙΑΤΣΙΟ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΙΝΙΚΟΛΟΓΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΥΝΕΤΑΞΑΝ ΤΙΣ ΜΥΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΑΛΒΑΝΟΥ ΚΟΤΖΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΤΟΥΡΚΟΥ ΤΣΙΠΡΑ, ΔΙΑ ΔΟΛΟ ΣΚΟΠΙΜΟΥ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΝΟΜΙΚΩΣ ΑΣΤΗΡΙΚΤΩΝ ΚΑΙ ΑΤΕΚΜΗΡΙΩΤΩΝ ΜΗΝΥΣΕΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΧΘΕΙ ΤΟ ΒΕΒΑΙΟ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΡΡΙΨΕΩΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΜΗΝΥΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ, ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ, ΚΑΙ ΩΣΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ, ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΣ ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣΘΟΥΝ ΨΕΥΔΩΣ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ "ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΣΑ" ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΩΝ ΩΣ ΑΝΩ ΑΚΥΡΩΝ ΜΗΝΥΣΕΩΝ " ΠΤΑΙΕΙ Η ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.__

    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟ ΤΣΙΑΤΣΙΟ :::

    1ον: ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΙΝΙΚΟΛΟΓΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΥΝΕΤΑΞΑΝ ΤΙΣ ΣΚΟΠΙΜΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΙΚΩΣ ΝΟΜΙΚΩΣ ΑΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΑΚΥΡΕΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΚΟΥ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟΥ ΣΥΡΙΖΑ.__

    2ον: ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟ ΤΣΙΑΤΣΙΟ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΓΩΓΗ, ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ "ΤΣΑΤΣΟΣ" ΚΑΙ "ΤΣΙΑΤΣΙΟΣ" ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΛΛΑΔΟΣ , ΙΔΕ::: ΕΒΡΑΙΟ ΤΣΑΤΣΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΕΒΡΑΙΟ ΤΣΑΤΣΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΟΓΟ, ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟ ΤΣΑΤΣΟ ΠΡΩΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ "ΑΓΕΤ--ΗΡΑΚΛΗΣ" ΤΣΙΜΕΝΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΒΟΛΟΥ.__

    ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΝΙΚΟΛΟΓΟ Κα ΕΙΡΗΝΗ ΜΑΡΟΥΠΑ ΝΑ ΣΥΝΤΑΞΕΙ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΩΣ ΟΡΘΗ ΜΗΝΥΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΩΝ ΚΑΘΑΡΜΑΤΩΝ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΚΟΤΖΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ, ΣΥΜΦΩΝΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΡΘΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΤΟΥ ΩΣ ΑΝΩ ΝΟΜΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΛΟΓΟΥ "ΧΡΗΣΤΟΥ V" , KAI ΣΥΜΦΩΝΩΣ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΗΣ ΑΠΕΣΤΑΛΗ ΩΣ EMAIL ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "KERBEROS--HELLAS" (ΕΔΩ), AΦΑΙΡΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΝΥΣΗ ΤΗΣ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΤΕΛΕΣΕΩΣ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" ΣΤΑ ΑΛΒΑΝΟ-- ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑ ΑΛΒΑΝΟ-- ΣΛΑΒΙΚΑ ΣΚΟΠΙΑ, ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΗ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΑΥΤΟ--ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ, ΑΥΡΙΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ "ΕΛΛΗΝΟ--ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΕ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΝ ΚΩΝ/ΛΗ Η' ΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ", ΣΥΜΦΩΝΩΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ "ΕΛΙΑΜΕΠ" ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ(?) ΥΠΕΞ(ΒΕΡΕΜΗΣ--ΛΟΝΤΟΣ-- ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ), ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΛΗ ΕΓΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΣΙΩΠΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΕΒΡΑΙΚΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ , Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ, ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΑ.!!! __

    ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ Κα ΜΑΡΟΥΠΑ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙ ΤΟ ΑΓΓΛΟΓΑΛΛΙΚΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΩΣ ΤΗΣ ΧΡΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ "ΒΡΕΤΑΝΙΑ" ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ.__

    ΔΙΑ ΤΗΝ Ο.Ε.Α::: ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ Ο.Ε.Α., ΒΟΛΟΣ.__

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ --- ΔΙΑΔΩΣΤΕ--- ΤΟ ΚΑΤΩΘΙ ΑΡΘΡΟ !!!!

    Συχνά αρκετοί επικαλούνται την ακροτελεύτια διάταξη περί εσχάτης προδοσίας τόσο για το μνημόνιο όσο και και για τους λόγους του σκοπιανού. Πιστεύετε όμως πως κάτι τέτοιο θα γίνονταν ως πολιτική κοινοβουλευτική ψηφοφορία, εάν δεν είχε εξασφαλιστεί και προσυμφωνηθεί προηγουμένως απ΄ άλλους όσους χρειάζεται θεσμικά για να γίνει το ξεπούλημα;;

    ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΕΔΩ:
    http://ellhnkaichaos2.blogspot.com/2018/06/blog-post_10.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΥΡΙΑ ΣΟΥΦΛΗ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ,ΑΚΟΜΑΤΙΣΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΡΑ ΛΕΝΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΕ.ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ.ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σας.
      Αυτή αποτελεί μεγάλη ευθύνη για μένα και υποχρέωση να μην την προδώσω.

      Διαγραφή
  19. http://www.ksipnistere.com/2018/06/blog-post_471.html?showComment=1528663486614#c4358611101645725307
    ΒΟΜΒΑ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ! ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΑΜΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ...

    σχολια:10 Ιουνίου 2018 - 11:09 μ.μ
    "ΡΕ ΜΑΚΑΚΕΣ ΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΤΕ ΤΙ ΠΟΙΟ ΑΠΛΟ ,ΚΑΝΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΣΩΣΤΟΙ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΞΠΕΡ ΣΤΑ ΝΟΜΙΚΑ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΜΥΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΕΣ .ΣΑΣ ΕΜΠΟΦΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ? ΑΝΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΥΟ ΚΑΤΕΒΑΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΣΑΡΕΤΕ ΣΤΟΧΟ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΡΟΔΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΠΑΣΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΟΠΟΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΠΛΑ ΛΙΒΕΛΟΓΡΑΦΗΜΑ ΕΠΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΒΣΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ."

    Απάντηση

    Ανώνυμος10 Ιουνίου 2018 - 11:44 μ.μ.
    "Γιατί, το να πιστεύει εμφανώς λάθος κανείς ότι γίνεται εσχάτη προδοσία, δηλαδή ότι με την εκχώρηση του ονόματος θίγεται μόνο ο "λαός" και ο ψευτοπατριωτισμός των κομματόσκυλων, κομματικών συντεχνιών και συνδικαλιστών και μασόνων λαμογιών της βουλής και τα πουστοpride, αφού αυτό είναι πλέον "λαϊκή κυριαρχία", είναι κάποια νεα θρησκεία για τους "νεομακεδονομάχους" των δημοψηφισμάτων που δεν πρέπει να διαταραχτεί; Αυτά νομίζετε πως είναι τα σοβαρά που θα θιχτούν σε σχέση με το ξεπούλημα του ονόματος;
    Αυτοί όλοι μαζί ξεπουλάνε το όνομα.!!!"

    Που βλέπεις το λίβελο δεν υπάρχει καμία συκοφαντία ούτε είναι το κείμενο τέτοιο!!!!.
    Η αλήθεια εαν διασπάει για καλό σημαίνει πως θα βγεί κάτι καλύτερο και αποτελεσματικότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ουτε για αστειο δημοψηφισμα ... ΠΟΠΗ ΕΙΝΑΙ απολυτα σωστη η θεση σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τελικα η ονομασια ειναι μεν ηνωμενο βασιλειο , αλλα χαριν συντομιας .Η πληρης ονομασια ειναι ηνωμενο βασιλειο της μεγαλης βρετανιας και της βορειου ιρλανδιας.

    Μεγαλη βρετανια ειναι το νησι , με αγγλια , ουαλια και σκωτια και ηνωμενο βασιλειο της μεγαλης βρετανιας και βορειου ιρλανδιας ειναι το κρατος ολοκληρο.

    https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%97%CE%BD%CF%89%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF_%CE%92%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%BF

    Γιώτης


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εχουμε μπλέξει με "εθνίκια" γείτονες.
    Καλά το Καρανίκα τι κάνει? κοιμάτε? γιατί δεν τους πλακώνει και αυτούς
    να τους πεί ότι είναι "εθνίκια" να χωθούν στο καβούκι τους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όπως φαίνεται πηγαίνουν οι αλεπούδες να βάλουν την τσίπρα τους στις Πρέσπες για την παράδοση της Μακεδονίας.Οτι δεν κατάφεραν οι συμμορίτες με πόλεμο θα το πετύχουν με το μελάνι της προδοσίας.

    Πανεθνικό συλλαλητήριο κ.Καλόγηρε και Παμμακεδονικές στις Πρέσπες.Όχι στους προδότες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. FYROM: Διπλωματία του κώλου και συζητήσεις πάλι για ΑΟΖ και East Med, ακόμη και απο το χαζό απο τη Κρήτη… που πήγε βολτίτσα στο Ισραήλ. Showmen…
    Του Καθηγητή Γ.Ζουγανέλη
    http://zcode-gr.blogspot.com/2018/06/fyrom-east-med.html#more

    Σσσσ τα μωρά κοιμούνται…
    http://zcode-gr.blogspot.com/2018/06/fyrom-o-erga-omnes.html#more

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ ΔΡΑΣΗ ΤΩΡΑ
    ΤΩΡΑ Ή ΠΟΤΕ
    ΤΩΡΑ Η ΒΑΛΤΕ ΑΓΧΩΝΗ ΣΤΟΝ ΛΑΙΜΟ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΗΤΕ ΣΥΣΩΜΗ Η ΒΟΥΛΗ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΚΡΙΣΙΜΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ΤΟΣΟ ΜΕΛΩΜΕΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΤΟΥΣ 'Η ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑΝΕ ΔΕΜΕΝΟΥΣ ΧΕΙΡΟΠΟΔΑΡΑ ΠΟΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια σύσσωμη η Βουλή.Αφού δύο κόμματα ουσιαστικά είναι εναντίον της προδοτικής συμφωνίας.Λεβέντης και Χρυσή Αυγή.

      Διαγραφή
  26. ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ

    Την προδοσία πολλοί αγάπησαν, τον προδότη ουδείς...

    ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΕΡΑ 12 ΙΟΥΝΙΟΥ 2018 ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΣ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΣΛΑΒΟΥΣ ΓΥΦΤΟΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ

    Ο ΙΟΥΔΑΣ ΠΡΟΔΩΣΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ

    Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΠΡΟΔΩΣΕ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΣΕΣ ΤΟΥΣ ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ

    Ο ΠΗΛΙΟΣ ΓΟΥΣΗΣ ΠΡΟΔΩΣΕ ΤΟ ΣΟΥΛΙ

    Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 12 Ιουνίου 2018 - 6:23 μ.μ Σσσσσσσσ... θα ξυπνήσεις την Χρυσή Ακτή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα στη βουλή δεν ξυπνάει τίποτα.

      Διαγραφή
  28. ΕΙΜΑΙ HELLENIC ΜΑΚΕΔΟΝ.
    ΟΧΙ GREEK TO ΓΑΜΗΜΕΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Επειδή αυτή η ιστορία μέχρι να φτάσει στο Ελληνικό κυνοβούλιο,θα πρέπει να περάσει από σκοπιανες διαδικασιες και θα πάρει μήνες,ίσως πρέπει κάποιος να αναλάβει πρωτοβουλία για συγκέντρωση υπογραφών προς τον Προεδρο της Δημοκρατίας να μην υπογράψει όποτε έρθει στα χέρια του το καταπτυστο προδοτικό διάταγμα.

    Κανονικά και επώνυμα συγκέντρωση υπογραφών σε Ελλάδα και ομογενεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Είναι τραγικό το τι περιέχει η προσυμφωνία.Φριξον Ήλιε και στέναξον γή.Το Μακεδονία Ξακουστή θα απαγορεύεται ως εθνικά μισαλλόδοξο.Τραγικα αίσχη!Ζούμε μια κόκκινη χούντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Συμφωνία Τσίπρα-Ζάεφ: Δίνουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στη «Βόρεια Μακεδονία» για να αποκτήσει «εμπορικό στόλο»!

    http://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/ethnika-themata/693121_symfonia-tsipra-zaef-dinoyn-limani-tis-thessalonikis-sti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΣΟΚ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ! Ο Β. ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΣ ξεβρακώνει τον Αλέξη Τσίπρα για το ΣΚΟΠΙΑΝΟ!
    http://www.makeleio.gr/επικαιροτητα/σοκ-στον-αερα-ο-β-βαρδινογιαννησ-ξεβρα/

    O ΜΠΑΡΜΠΑΡΟΥΣΗΣ ΖΗΤΗΣΕ ΤΗΝ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΜΥΝΑΣ, ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ – ΖΗΤΗΣΕ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΠΡΕΣΠΕΣ!
    ΣΤΡΑΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΣΣΣΣΣ
    http://www.makeleio.gr/εξωφυλλο/παγωσε-η-βουλη-απο-τα-οσα-βγηκαν-απο-τα/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ! ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΤΑ… ΣΩΒΡΑΚΑ!

    http://www.makeleio.gr/εξωφυλλο/σκιαχτηκε-ολη-η-ελλαδα-με-τον-αλεξη-τσι/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ο πρωτος που θελει εκτελεση εν ψυχρω ειναι ο αρχηγος του "στρατου"..Τι τον θελουμε τον στρατο εν τοιαυτη περιπτωση...πληρωνουμε τσαμπα για διακοσμηση ηλιθιων? Το τομαρι ο πακης κρεμασμα..οι αλλοι απλως γδαρσιμο..ετσι να θυμηθουν τα "κατορθωματα" των βρωμερων παππουδων τους..ΕΛΛΑΣ ΤΕΛΟΣ ? ΕΡΩΤΗΜΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρέμει το συλλαλητήριο ο Τσίπρας - Πρωτοφανής μηχανορραφία στη Βουλή
      Μέχρι τις δύο το μεσημέρι η συζήτηση για την πρόταση δυσπιστίας για να μην συμπέσει με τη συγκέντρωση στο Σύνταγμα.
      Τη μία μετά την άλλη μηχανορραφία μεθοδεύουν οι ΣΥΡΙΖΑίοι προκειμένου να πετύχουν την όσο το δυνατόν συντομότερη ολοκλήρωση της συζήτησης στη Βουλή ώστε να μην «πέσουν» πάνω στο συλλαλητήριο του Σαββάτου το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην πλατεία Συντάγματος.

      http://infognomonpolitics.blogspot.com

      ΑΥΡΙΟ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

      Διαγραφή
  35. Το θηρίο τρέμει.Στο προηγούμενο συλλαλητηριο την άλλη μέρα μας έβγαλαν το νοβαρτις.Τωρα μας έβγαλαν την σύλληψη σωρα.Οτι και να κανουν,όσο και να θέλουν να παραπλανήσουν τον κόσμο δεν θα τα καταφέρουν.Την οικονομική εξαθλίωση την δέχτηκε στο σβέρκο μας.

    Την εθνική συνείδηση και την αγάπη για την Ελλάδα δεν θα το καταφέρουν.Θα το πληρώσουν ακριβά στις εκλογές.Η αλαζονεία και ο εθνομηδενισμος τους θα τους καταπιεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ