Πέμπτη, 10 Αυγούστου 2017

«Απόβλητος» εδώ και μήνες ο Δήμαρχος Μαραθώνα από το περιβάλλον της κόρης του καπετάν Γιάννη που δεν θέλει πλέον καμία επαφή μαζί του!!!!!!!!!!!!!!!!







«Απόβλητος» εδώ και μήνες ο Δήμαρχος Μαραθώνα από το περιβάλλον της κόρης του καπετάν Γιάννη που δεν θέλει πλέον καμία επαφή μαζί του."

Έτσι γράφουν στα ιντερνέτια... 
Εγώ, δεν κατέω πράμα... 


Βρε, τι συμφορά είναι τούτη;;;;
Πώς θα την αντέξει ο λαός;
Πόσα ν' αντέξει κι αυτός ο έρμος;;;

Αμ κι αυτός ο δόλιος ο Μαραθώνας, που είναι δήμαρχος ο Λιάκος, πόσα ν' αντέξει;;;

Άκου... "απόβλητος"!!!!!!!!!!!!!!!!!
Οικιακό απόβλητο, ή βιομηχανικό... ή μήπως τοξικό;;;

Και τώρα, τι θα κάνει το... "απόβλητο", χωρίς την Μαριάννα, το φελέκι μου μέσα;;;


Καλλιόπη Σουφλή


Υ.Γ.1. Χιουμοριστική η ανάρτηση και η έκφραση "απόβλητος", δεν είναι δική μου... άλλοι την γράφουν... εγώ, δεν την ενστερνίζομαι...

Γράψτε βρε παιδιά, πως... "δεν θέλει να τον ξαναδεί στα μάτια της"... να το καταλάβω...

Το... "απόβλητος" είναι πολύ βαρύ... ασήκωτο... 

Σαν βαρύ κι ασήκωτο ζεϊμπέκικο, ένα πράμα...
ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΑΝΔΡΕΣ... και για ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΟΣΟ 100 άντρες...

Υ.Γ.2. Έχει πέσει στα πατώματα  και η Ψιψινέλ μου... η γάτα μου, ντε...


 





ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

12 σχόλια:

  1. Arage giati ? ....κατι πολυ σοβαρο μαλλον θα συμβει εν Αθηναις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντε, να ξυπνάει σιγά - σιγά και αυτή από τον λήθαργο που είχε βυθιστεί γιά χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τον παραχαϊδέψατε εκεί στο Μαραθώνα. Κάποια στιγμή μάλιστα, έδινε την εντύπωση του 4ου Μάγου με τα δώρα. Ενώ ήταν απλώς ένας … Δήμαρχος, και τίποτε άλλο.
    Krateros Pap

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ,ένα το είχαμε το... παλλουκάρι μας... να μην το χαϊδέψουμε;;;

      Μακάρι να ήταν δήμαρχος... ούτε αυτό δεν είναι... ούτε καν τον βλεπουμε... έχει τόσες υποχρεώσεις το παιντί...

      Διαγραφή
  4. Οταν λεγαμε και λεμε οτι ειναι πουστης, το εννοουμε.

    Τι αλλο θετε δηλαδη; μπορτοκαλαδα απο μπορτοκαλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απλά δεν κατάφερε να περάσει τα σχέδια που είχαν οι Λάτσηδες για την πρός ίδιον όφελος "αξιοποίηση" του Μαραθώνα.....!!!!! Πόπη έχω άδικο;;; [είναι πολύ μεγάλο το ανέκδοτο με το πούστη τον γάϊδαρο,θα κάναμε πού γέλιο]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας τα καπετάνιε... έχω μαυροφορεθεί με την είδηση... έχω πλαντάξει στο κλάμα...

      Υ.Γ. Μωρέ, άδικο δεν έχεις, αλλά στείλε και το σχόλιο, σε δυο συνέχειες...να γελάσει το χειλάκι μας..

      Διαγραφή
    2. Κάποτε ενός χωρικού-αγωγιάτη του ψόφησε ο γάϊδαρος τον οποίο είχε ως μεταφορικό μέσο για τα πρός το ζήν...Λέει λοιπόν στη γυναίκα του..."δώσε μου γυναίκα ό,τι λεφτά έχουμε να πάω να βρώ γάϊδαρο"..."Αντρα μου,δέν έχουμε παρά μόνο τρείς δραχμές"...."Δώστες" λέει εκείνος.Παίρνει τα λεφτά και αρχίζει στα γύρω χωριά να ψάχνει γάϊδαρο,αλλά όλοι κόστιζαν πανω από πέντε δραχμές....Απελπισμένος και αφού κόντευε να νυχτώσει παίρνει το δρόμο του γυρισμού,πηγαίνοντας από άλλο μονοπάτι...Κάπου στο δρόμο "παίρνει το μάτι του" έναν γάϊδαρο σκέτο καμάρι,ψηλό,εύσωμο και μαυριδερό...." Ω ρε,τί πράμα είναι τούτο σκέφτηκε κοιτώντας το ζώο."αυτός θα πιάνει πάνω από είκοσι δραχμές¨....Ξάφνου ακούει μιά φωνή πίσω του,¨γειά σου ρε πατριώτη,σου αρεσει ο γάϊδαρος;;;" Ναί αποκρίνεται ο χωριάτης,ψάχνω και γώ".Πάρτον,τον πουλάω του λέι ο άλλος...¨μπά,αυτός θα είναι ακριβός και δέν έχω τόσα λεφτά"....¨Δώσε μου ότι έχεις και πάρτον"..."Μα έχω μόνο δυόμισυ δραχμές" του αποκρίθηκε,σκεφτόμενος οτι άν τον πάρω να κρατήσω μισή δραχμή να αγοράσω ξύλα και με τα μεταφορικά να βγάλω ένα τάληρο...."Δώστα και πάρτον" του λέει το αφεντικό του γαϊδάρου....Σκεφτηκε ο χωριάτης όμως και ρώτησε τον άλλον....¨Μήπως έχει ελλατώματα και τον δίνεις τόσο φτηνά;Μήπως δαγκώνει;κλωτσάει;"...."Οχι,όχι δέν έχει τέτοια,το μόνο του ελλάτωμα είναι πούστης!!!!"...."Ε και τί με νοιάζει εμένα αν είναι πούστης"μονολόγησε,πλήρωσε παίρνει το γαϊδούρι και φεύγει όλος χαρά που με τέτοιο ζώο θα ανέβαιναν οι εισπράξεις του....Φτάνει στο σπίτι του και φωνάζει όλος χαρά τη κυρά του να καμαρώσει το καινούργιο του απόκτημα,καλό αλλά και φτηνό....."Αντρα μου,λέει εκείνη,πού το βρήκες τέτοιο ζώο...αυτό θα κοστίζει πολλά"...."Οχι ρε γυναίκα,ο Θεός έστειλε μπροστά μου έναν καλό άνθρωπο,του είπα δεν έχω πολλά λεφτά,αλλά εκείνος μου είπε "δώσε ό,τι έχεις και πάρτο"....Της είπε βέβαια ότι είναι πούστης αλλά τι μας νοιάζει,τη δουλειά μας να κάνουμε....Εβαλε λοιπόν στο σταύλο το γάϊδαρο,εκεί είχε και ένα πρόβατο,μιά κατσίκα για το γάλα τους και καμιά δεκαριά κότες για το αυγό τους....Πήγε να κοιμηθεί γεμάτος χαρά που το πρωϊ θα πήγαινε για καλό μεροκάματο με τέτοιο ζώο....Οταν ξημέρωσε και πήγε να του βάλει το σαμάρι,'επαθε τη πλάκα του.Ο γάϊδαρος είχε σκοτώσει τα άλλα ζωντανά....Εκλαιγε και δερνότανε που έχασε το γάλα και το αυγό,καβαλάει και τον πάει πίσω σ'αυτόν που τον πήρε....."Ρέ άνθρωπε με κατάστραψες,δώσε μου πίσω τα λεφτά και πάρτον.....εσύ μου είπες δέν κλωτσάει,δεν δαγκώνει και αυτός σκότωσε τα ζώα μου....."Ακου φίλε εγώ σε προειδοποίησα και σου είπα είναι πούστης"...."Ε και μ'αυτό τί έγινε;;" λέει ο χωριάτης....."Καλά,δέν έχεις ακούσει οτι ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΟΥΣΤΗ,ΟΛΑ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ;;;;;" !!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Σωστό και σοφό αυτό που διηγήθηκες, Γιάννη!

      Διαγραφή
  6. Ήταν προβλεπόμενο ότι η πρόθεσή του ήταν να χρησιμοποιήσει τον τιτλο του δημάρχου σαν εφαλτήριο για καριέρα στην Βουλή.
    Στόχος: τα πολλά λεφτά πασπαλισμένα με τήν άχνη ζάχαρι τής δόξας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πουστιά και προδοσία έχουν γίνει ταυτόσημες έννοιες απο αρχαιοτάτους χρόνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλέ γιατί κακολογείτε το "φιλαράκι" του Καρατζαφεροκωλοτούμπα;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ