Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2017

Η καταιγίδα που έρχεται στην Εκκλησία της Ελλάδος.





Έχω τη βεβαιότητα ότι έτσι θα επιχειρήσουν να εγκαταστήσουν την Παναίρεση-Πανθρησκεία: σιγά-σιγά, βαθμιαία και ύπουλα, ώστε να μην υπάρξουν “μετωπικές” αντιδράσεις όπως στην περίπτωση που θα συνυπογραφεί η “’Ενωση”. Και ώστε ο χρόνος να δουλεύει γι’ αυτούς, επειδή έχει αποδειχτεί ότι οι άνθρωποι, με τη μέθοδο τού σιγά-σιγά και βαθμιαία, όλα τα συνηθίζουν.






Από Εκκλησία του Χριστού, εκκλησία του ΔΙΑΒΟΛΟΥ.

Κι ο Χριστός, απλά θεατής μιας τραγωδίας χωρίς αρχή και τέλος.
ΦΩΣ από πουθενά...

Κι αντί να τιμωρήσει τους χριστιανοπροδότες, τιμωρεί τον λαό...


Καλλιόπη Σουφλή





Η καταιγίδα ή μάλλον η θύελλα που έρχεται στην Εκκλησία της Ελλάδος, ήδη ξεκίνησε. 


Ξεκίνησε με τη βοήθεια του οικουμενιστικού HAARP που κρατά στα χέρια του ο “Πατριάρχης” Βαρθολομαίος, ο οποίος ως γνήσιος σκυταλοδρόμος της Πανθρησκείας πήρε τη σκυτάλη από τους προκατόχους του και τρέχει το θέμα με όλες του τις δυνάμεις, ευελπιστώντας να καταφέρει “να κόψει αυτός το νήμα”: το νήμα της Ορθοδόξου πίστεως, του Κυρίου και των Αγίων μας.


Η καταιγίδα που πλησιάζει φάνηκε από τις πρώτες αστραποβροντές στον ορίζοντα της Ορθοδόξου Ελλαδικής Εκκλησίας. 

Άστραψε και βρόντηξε ο Μ. Αργολίδος εναντίον του Μ. Πειραιώς και το αντίστροφο. Στη συνέχεια ο Μ. Αργολίδος έδωσε τη σκυτάλη σε ένα πνευματικό του παιδί, που με γραπτό λόγο ξεπέρασε όλα τα όρια. Και αυτός ήταν ένας διάλογος “ανοιχτός” στους πιστούς. Τι έρχεται, άραγε;


Πόσο βαριά θα είναι η καταιγίδα; Είναι προφανές ότι μέσα στους κόλπους της διοικούσας Εκκλησίας έχει ήδη παρεισφρύσει το σαράκι της διχόνοιας, ελέω Βαρθολομαίου και των συνοδοιπόρων του, συνοδοιπόρων προς απώλειαν. 

Και τι επιχειρεί με τη βοήθεια των εδώ “συνεργατών” του ο Πατριάρχης; 

Είναι προφανές ότι επιχειρεί να απαξιώσει στα μάτια των Ορθοδόξων Ελλήνων όσους μητροπολίτες προβλέπει ότι είναι πιθανόν να αντισταθούν , όταν έρθει η κρίσιμη ώρα να “πέσουν οι υπογραφές” για την ένωση των “Εκκλησιών”, δηλαδή της Ορθοδοξίας με τα “αλλότρια” προς αυτήν δόγματα της Δύσης. 


Δόγματα-αιρέσεις, που έχουν τόσο πολύ ξεφύγει από τη διδασκαλία και το παράδειγμα του Χριστού, που μετά δυσκολίας αναγνωρίζεται ίχνος Χριστιανισμού στους κόλπους τους. 


Αντίθετα αναγνωρίζεται αντιχριστιανισμός, με άκρα σαφήνεια. 

Έφθασαν να ευλογούν γάμους ομοφυλοφίλων (γιατί δύναμη Μυστηρίων βέβαια δεν έχουν), να ανέχονται και μάλιστα να καλύπτουν αίσχη παιδοφιλίας από “ιερωμένους”, ετοιμάζονται να δεχτούν την ομοφυλοφιλία στον κλήρο και η κατηφόρα τους δεν έχει τέρμα. Ή μάλλον έχει: την άβυσσο.


 


Ας τρέξουμε με τη νόησή μας λίγο μπροστά στο χρόνο και ας δούμε τι θα συμβεί όταν “πέσουν” αυτές οι υπογραφές που προανέφερα. 


Αλλά ίσως, επειδή έχουν την “κακή” εμπειρία της συνόδου Φερράρας-Φλωρεντίας, ήτοι του πάμφωτου παραδείγματος του Αγίου Μάρκου Ευγενικού και την αντίδραση του πιστού λαού της Πόλης, μπορεί να παρακάμψουν την οδό των “υπογραφών” και να επιχειρήσουν μία βαθμιαία, εκ των πραγμάτων (de facto), Ένωση. 


Έχω τη βεβαιότητα ότι έτσι θα επιχειρήσουν να εγκαταστήσουν την Παναίρεση-Πανθρησκεία: σιγά-σιγά, βαθμιαία και ύπουλα, ώστε να μην υπάρξουν “μετωπικές” αντιδράσεις όπως στην περίπτωση που θα συνυπογραφεί η “’Ενωση”. Και ώστε ο χρόνος να δουλεύει γι’ αυτούς, επειδή έχει αποδειχτεί ότι οι άνθρωποι, με τη μέθοδο τού σιγά-σιγά και βαθμιαία, όλα τα συνηθίζουν.


Στη δεύτερη περίπτωση θα αρχίσουν πατριαρχικές και αρχιεπισκοπικές εγκύκλιοι να επιτάσσουν συλλείτουργα, συμ“μυστήρια”, συγκυρήγματα και ό,τι άλλο. Ή, ακόμα πιο “ήπια”, αυτό μπορεί να “ξεμυτίσει” διά των συνοδοιπορούντων με την παναίρεση μητροπολιτών. Ήδη ο Μεσσηνίας και ο Σύρου έχουν αρχίσει. Όταν τα φαινόμενα αυτά ενταθούν, τι θα πράξουν οι μη συνοδοιπορούντες μητροπολίτες; Θα αφήσουν το βάτραχο (το Ορθόδοξο λαϊκό σώμα) να βράσει χωρίς να το καταλάβει; 

Οι Οικουμενιστές καλλιεργούν αόκνως την “ενωτική ανοχή” ή και την “ενωτική αποδοχή” μέσα στο λαϊκό σώμα. Σε λίγο θα είναι πολύ αργά για όσους θέλουν να αντιδράσουν . Δε θα υπάρχει ποίμνιο ούτε να τους ακούσει, ούτε να αντιδράσει, πλην ελαχίστων. Και οι δύο μοναδικές τους τότε επιλογές θα είναι ή να αποδεχτούν ή να μονάσουν, αν τους επιτραπεί και αυτό.


Ας τα λάβουν όλα αυτά υπ’ όψη τους όσοι μητροπολίτες είναι αντίθετοι του οικουμενισμού και της πανθρησκείας, αλλά αφήνουν τα πράγματα να εξελίσσονται με τη δικαιολογία: “Ας μη φανώ πρόωρα ότι προκαλώ σχίσμα στην Εκκλησία. Αν δω μία πράξη πέραν της “κόκκινης γραμμής”, τότε θα αντιδράσω”. 


Ξεχνούν οι μητροπολίτες αυτοί ότι ο χρόνος που περνάει δεν είναι ουδέτερος ή κενός. Είναι γεμάτος από τις ενέργειες και τους λόγους των Οικουμενιστών που επιδεικτικά προβάλλονται ώστε, όπως προαναφέρθηκε, βαθμιαία να αλλοιώνεται το Ορθόδοξο φρόνημα. Αν αργήσουν να αντιδράσουν, η κιβωτός σωτηρίας της Ελληνορθοδόξου πίστεως θα έχει ήδη χαθεί για τους πλείστους των Ελλήνων. 

Ένα αληθινό γεγονός ως παράδειγμα: ο αρχιεπίσκοπος και οι οικουμενιστές της Ι.Σ. έμμεσα καλούν τους Έλληνες να δεχτούν την Ένωση με το να προπαγανδίζουν το «παπικό αλάθητο” των επισκόπων και την υπακοή σε αυτούς! Και η «προσήλωση στην Παράδοση» καταγγέλεται ως εχθρότητα και περιφρόνηση προς τους τοπικούς επισκόπους! 


Αντιγράφω από το φυλλάδιο “Φωνή Κυρίου” (έκδοση της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος) της Κυριακής 28/5/2017 με τίτλο οι ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ(!):


Μελετώντας τον βίο αρκετών αιρετικών και πλανημένων, βλέπουμε να συγκεντρώνουν γύρω τους άλλα επιρρεπή και συναφούς ιδιοσυγκρασίας άτομα, προκαλώντας διχοστασίες, λόγω φανατισμού και εμμονικών προσκολλήσεων σε τύπους που πληγώνουν το σώμα της Εκκλησίας. 


Όλα αυτά είναι φοδραρισμένα με ζήλο, “προσήλωση στην Παράδοση”, πάντοτε δε σχεδόν υπάρχει εχθρότητα και περιφρόνηση προς τους τοπικούς επισκόπους. 


Ο “γεροντισμός” επίσης, που διακρίνει την εποχή μας, αλλά και την εποχή του Παύλου, είναι μορφή τέτοιου είδους πνευματικής διαστροφής.


Πρωτοφανής έκφραση: οι αιρετικοί είναι προσκολλημένοι σε τύπους, δηλαδή για κάποιους τύπους χαρακτηρίστηκαν ως αιρετικοί! Επειδή αυτή η πρόταση δε στέκει στο φως της αλήθειας, είναι προφανές ότι γράφτηκε για να υπαινιχθεί όσους κληρικούς και λαϊκούς αντιστέκονται στον Οικουμενισμό-Πανθρησκεία.  

Όλοι αυτοί κατηγορούνται εμμέσως πλην σαφώς ότι το κάνουν από προσκόλληση στους τύπους!


Σε μία μόνο παράγραφο βλέπουμε την εωσφορική λογική, σε όλο της το διεστραμμένο βάθος, να εμφανίζει το μαύρο ως άσπρο. Τους διώκτες ως διωκόμενους. Τον σεβασμό στην ορθόδοξη πατερική παράδοση ως εμμονική προσκόλληση σε τύπους που πληγώνουν το σώμα της Εκκλησίας. Την υποχρέωση των κληρικών να καταγγέλουν την αίρεση και τον αιρετικό επίσκοπο, ως εχθρότητα και περιφρόνηση προς τους επισκόπους! 


Δε λέγονται άμμεσα, αλλά σαφέστατα υπονοούνται και σπέρνουν τον ανάλογο σπόρο στο νου του πιστού. Αλλά την τελευταία πρόταση δεν πιστεύει κανείς τα μάτια του ότι τη διαβάζει σε φυλλάδιο της Αποστολικής Διακονίας.

 “Ο γεροντισμός είναι είδος πνευματικής διαστροφής”! 

 Τι να εννοούν άραγε; Γιατί ο νους μου “αρνείται” να κατανοήσει αυτό που διαβάζει, ως πέραν κάθε ορίου. 

Μήπως εννοούν κάτι άλλο, πέραν αυτού που είναι προφανές; 

Θα σας εκθέσω τη δική μου κατανόηση, αν και δυσκολεύτηκα πολύ να πιστέψω ότι είναι η ορθή!


Ο γεροντισμός στην καθαρή του ερμηνεία σημαίνει το να έχουν νεαρά άτομα συμπεριφορές γερόντων και στη μεταφορική σημαίνει τις γεροντικές παραξενιές. Ποιες από αυτές τις δύο έννοιες συνδέεται με πνευματική διαστροφή; Προφανώς καμία! 

Είναι λοιπόν προφανές ότι ο γράφων παίζει με τη λέξη και με την άγνοια των πιστών και την πνευματική διαστροφή: “γεροντισμός”, την έχει προσάψει στους “γέροντες” του Αγίου όρους, (μετρημένους στα δάχτυλα ) που αντιτίθενται στην επιδίωξη του “πατριάρχη” να εγκαταστήσει μαζί με τους “φίλους” του την πανθρησκεία, δυστυχώς, και στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας. 


Από την παράγραφο της “Φωνής Κυρίου” που παρέθεσα, αλλά και από πολλά άλλα, λόγια και πράξεις των Οικουμενιστών, συμπεραίνεται αβίαστα ότι προκαλούν στον απλό πιστό, αλλά και στον απλό κληρικό, ένα μεγάλο ηθικό δίλημμα που εκφράζεται με αυτήν την πρόταση: “πρέπει να κάνεις υπακοή στους Επισκόπους, αλλιώς διασπάς το σώμα της Εκκλησίας”. 


Και ο απλός πιστός, καθώς τον έχουν αφήσει σκόπιμα “χαλαρό” και ακατήχητο, πιθανότατα δεν μπορεί να επεξεργαστεί λογικά αυτό το μεγάλο και σοβαρό δίλημμα ενώπιον του οποίου τον έχουν φέρει και σκέφτεται: “ή υποτάσσομαι σε κάτι που δεν το θέλω πραγματικά ή διασπώ το σώμα της Εκκλησίας”. 


Το δεύτερο ξεπερνάει τις ψυχονοητικές του δυνάμεις, δεν το αντέχει, οπότε αποσύρει το “δεν θέλω” του και δηλώνει υποταγή. Φυσικά δε μιλάμε για τους “εξωνημένους” κληρικούς ή τους, κατά “την πάλαι” ταυτότητα, Ορθοδόξους, αλλά για κάποιους που κάπως πιο συνειδητά μετέχουν στη ζωή της Εκκλησίας.


Για να βγουν οι πιστοί, εμείς όλοι, από αυτό το πλαστό δίλημμα πρέπει να κατανοήσουμε δύο πράγματα. Πρώτον: ότι αυτοί που μας έχουν φέρει εμπρός σε αυτό το δίλημμα είναι αυτοί που βυσσοδομούν εναντίον της ενότητας της Εκκλησίας, εμμονικά επιδιώκοντες την ενότητα με εντελώς ξένες προς την Ελληνορθοδοξία και την Αγία της Παράδοση αιρέσεις και κακοδοξίες. Στα αυτιά μας ας αντηχούν διαρκώς τα λόγια του Πατροκοσμά μας: “τον Πάπα να καταράσθε” και…, φυσικά, όσους θέλουν την ενότητα με αυτόν.


Δεύτερον: ότι ένα τέτοιο κατ’ ουσίαν ψευτοδίλημμα, για να το λύσουμε, το μεταθέτουμε σε ένα άλλο αληθινό και ανώτερης φύσεως δίλημμα. Αυτό είναι το γνήσιο δίλημμα: να κρατηθεί η ενότητα της Ορθόδοξης Ελλαδικής Εκκλησίας, η οποία όμως δε θα είναι πλέον ούτε Ορθόδοξη ούτε θα έχει καμία σχέση με τα βιώματα του Ελληνισμού; Ή, να διακινδυνεύσουμε τη διάσπαση (αν κάποιο κομμάτι ανερμάτιστων ορθοδόξων ακολουθήσει τους Οικουμενιστάς επισκόπους) για να διασώσουμε ατόφια την Ορθόδοξη πίστη, όπως μας την παρέδωσαν οι Άγιοι και Πατέρες; Αυτό είναι το πραγματικό δίλημμα και αυτό μπορεί εύκολα να απαντηθεί από κάθε πιστό, που δεν κοροϊδεύει τον εαυτό του, δηλώνοντας “Χριστιανός”.


Έστω και μία μικρά ζύμη αν αρνηθεί τον Οικουμενισμό , αυτή θα είναι ικανή, όταν έρθουν χαλεποί καιροί, να ζυμώσει και πάλι όλο το φύραμα. 

Αν όμως δε μείνει κανείς εκτός Οικουμενισμού, τάχα για να μη δημιουργηθεί σχίσμα στην Εκκλησία, από ποιους θα διαφυλαχτεί η Ελληνορθοδοξία;  

Η κιβωτός αυτή του Χριστού , που είναι μοναδική, γιατί η θεία Πρόνοια το έφερε έτσι ώστε οι θείες αλήθειες να έχουν εκφραστεί στην Ελληνική γλώσσα.


 


Οι μεταφράσεις σε άλλες γλώσσες δεν είναι καθόλου το ίδιο πράγμα. Τι μένει, π.χ. από τους “Χαιρετισμούς στην Θεοτόκο”, όταν μεταφράζονται; 

Οι έννοιες ναι, αλλά η συγκίνηση από την ασύγκριτη ομορφιά της εκκλησιαστικής υμνολογίας/ ποίησης, που βγαίνει μέσα από την καρδιά, μπορεί να μεταφραστεί; 

Ή η λέξη Λόγος, με το ασύλληπτο βάθος και την ποιότητα που έχει, που ξεκινάει από τον Ηράκλειτο, μπορεί να μεταφραστεί σε κάποια άλλη γλώσσα;


Αλλά για να παραμείνει μία μικρή ή μεγάλη ζύμη στην Ελληνορθοδοξία είναι αδήριτη ανάγκη οι μητροπολίτες που δε συμφωνούν με τον οικουμενισμό, να αρχίσουν άμεσα να ενημερώνουν για το τι ακριβώς συμβαίνει, να κατηχούν, να στηρίζουν στην πίστη, να νουθετούν τους πιστούς της περιφέρειάς των, από άμβωνος ή με διαλέξεις, με φυλλάδια, με προσωπική επαφή, με ο,τιδήποτε. 


Ας μην περιμένουν να επιτεθεί ο “εχθρός” σκαρφαλώνοντας τα τείχη και διατάσσοντας γενική επίθεση. 

Ο “εχθρός” έχει γίνει πολύ έξυπνος και αυτό δε θα το κάνει ποτέ. 

Βρίσκεται ήδη μέσα στα τείχη και τα υποσκάπτει εκ θεμελίων, ώστε οι “απέξω φίλοι” του, κάνοντας περίπατο, να καταλάβουν ολόκληρη την Ελληνορθοδοξία. 


Αργά θα είναι τότε, σεβασμιώτατοι, να ζητήσετε λάδι για τους λύχνους σας. Ως άλλαι “μωραί παρθένοι” θα έχετε βυθίσει στο σκοτάδι το λαμπρό γάμο του Κυρίου με τα Ελληνογενή παιδιά Του.



Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

21 σχόλια:

  1. Όσο υπάρχουν παιδιά που πεινούν, Θεός δεν υπάρχει!

    Νίκος Καζαντζάκης, 1883-1957, Έλληνας συγγραφέας

    («Οι Αδερφοφάδες»)

    http://www.gnomikologikon.gr/catquotes.php?categ=135

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο υπάρχουν παιδιά που πεινούν, ο Θεός δεν έχει ακόμα κατοικήσει μέσα σου!
      Διάλεξε ποια ερμηνεία θέλεις. Η πρώτη σε θέτει σε ρόλο απλού παρατηρητή και όλα "ρυθμίζονται" από το θεό! Η δεύτερη σε θέτει ως αυτόβουλο διαμορφωτή της γύρω σου συνολικής πραγματικότητας. Αν ισχύει η πρώτη είσαι άβουλο ον, αν ισχύει η δεύτερη είσαι ελεύθερο, υπεύθυνο, αυτόβουλο ον, έτσι ακριβώς όπως σε "έπλασε" ο Θεός-δημιουργός σου.

      Μην Του προσάπτεις λοιπόν τις δικές κακίες και αστοχίες. Ελεύθερα κάνεις τις επιλογές σου! Άπληστος είσαι στην πλειοψηφία σου; Άπληστη κοινωνία φτιάχνεις. Και σε αυτήν, τα παιδιά των αδυνάμων πεινάνε...Και σε αυτήν, οι αδύναμοι Έλληνες σήμερα πεινάνε...! Για να πλουτίζουν οι άπληστοι, που έχουν πολλά ή λιγότερα. Η απληστία δεν έχει να κάνει με το "πόσα" έχει κάποιος . Έχει να κάνει με την ψυχονοητική στάση που λέει: δε με ενδιαφέρουν οι άλλοι, εγώ θέλω να αποκτώ όλο και περισσότερα, να έχω την κοινωνική δύναμη και προβολή που δίνουν αυτά τα περισσότερα. Ακριβό αυτοκίνητο, εξοχικό, βίλα με πισίνα, ένα μικρό σκαφάκι και ο κατάλογος της φίλαυτης απληστείας δεν έχει τέλος.
      Στην ελληνική κοινωνία ας αναζητήσουμε αυτήν την ψυχονοητική στάση της απληστίας, και μάλιστα σε ακραίο βαθμό όταν δίπλα μας υπάρχουν παιδιά που λιποθυμούν από την πείνα, στους "ευρωλάτρες" που είναι ταυτόχρονα και "μενουμε-ευρωπάκηδες". Αλλά και σε όλους ανεξαιρέτως τους Έλληνες βουλευτές. Είναι όλοι ακραίο παράδειγμα άπληστων ανθρώπων: η καρεκλίτσα μας να είναι καλά και ο ηλίθιος λαός που μας πιστεύει και την "χρυσώνει" από το υστέρημά του αυτήν την καρέκλα. Και ας πεθάνουν ή ας ξενιτευτούν όλα τα παιδιά της Ελλάδος, τι μας νοιάζει;

      Διαγραφή
    2. ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ,ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΘΕΟΣ!!!

      Διαγραφή
    3. ποιος θεος απολους ?

      Διαγραφή
    4. Κα Κατερίνα Χατζηθεοδώρου,

      Προσωπικά πιστεύω πως, για ένα Τόσο Σημαντικό Ζήτημα, θα πρέπει να εγκαταλείψετε το Θείο Κήρυγμα από του άμβωνος ανάρτησης σε blog και να κατεβείτε αυτοθυσιαστικά, ομολογιακά και μαρτυρικά στο Λαό, κυρίως τις ευπαθείς τάξεις, για να βιώσετε και να μοιραστείτε Μαζί Του Την Αγωνία Του για Την Ante Portas Άλωση Της Ορθοδοξίας.

      Προσωπικά, όσο κι αν ακούγεται παράξενα, συζητώντας με θυματοποιημένους, εξαθλιωμένους, ταπεινωμένους κι απελπισμένους εν Θεώ Αδελφούς Μας, όπως
      ''Φτωχούληδες του Θεού'' που γευματίζουν σε κάδους σκουπιδιών,

      Φανατικούς φυσιολάτρες που κοιμούνται καταχείμωνα σε πλατείες, εσοχές κτιρίων και πάρκα,

      Στρατιές κυνικά φιλοσοφούντων ανέργων που ξημεροβραδιάζονται ‘’αραχτοί’’ σε καφετέριες,

      Καρκινοπαθείς χωρίς Ιατροφαρμακευτική και Νοσοκομειακή Περίθαλψη,

      Τρισδυστυχείς με Λειωμένα Κορμιά και Χαμένες Ψυχές που τρυπιούνται απελπισμένα με την ίδια, μολυσμένη σύριγγα παίρνοντας και δίνοντας ΘΆΝΑΤΟ, όπως μοιράζεσαι ένα Φιλί, ένα Χάδι και μιά Αγκαλιά,

      Υπέργηρους/ες που, με δεδομένα, λόγω ηλικίας, Σοβαρά Προβλήματα Υγείας και Τρεμάμενα Πόδια περιμένουνε μέσα στην παγωνιά ή τη ζέστη το λεωφορείο που περνάει πλέον κάθε μία ώρα,

      Εξωσμένες Οικογένειες που τους βγάλανε τα πράγματα στο δρόμο,

      Θαρραλέους Ικάρους πριν, με φτερά την ΑΠΌΓΝΩΣΗ και ορμητήριο το μπαλκόνι τους, ριχτούν στο Τελευταίο Τους Ταξείδι για τις Θολές Γραμμές των Οριζόντων
      και γενικά Αναξιώτατους Δούλους Του Κυρίου, Θεού και Δημιουργού μας, διαπίστωσα πως, πάνω και πέρα από την Καθημερινή Τους Αγωνία για την Επιβίωση - Ρώσικη ρουλέτα με άγνωστο Χ το γεμάτο περίστροφο, Αγωνιούν νυχθημερόν για την επελαύνουσα Πανανθρώπινη Κατάρα της Πανθρησκείας, έχοντας πάντα Την Ορθοδοξία στην Κορυφή της Αξιακής τους Πυραμίδας.

      ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

      Διαγραφή
    5. Δε σας κρύβω πως όλοι Τους κλάψανε ώρες ατέλειωτες στην αγκαλιά μου, λέγοντας ανάμεσα στους λυγμούς Τους : Η καταιγίδα ή μάλλον η θύελλα που έρχεται στην Εκκλησία της Ελλάδος, με τη βοήθεια του οικουμενιστικού HAARP που κρατά στα χέρια του ο “Πατριάρχης” Βαρθολομαίος, φάνηκε ήδη από τις πρώτες αστραποβροντές στον ορίζοντα της Ορθοδόξου Ελλαδικής Εκκλησίας. Αν σιγά-σιγά, βαθμιαία και ύπουλα, ώστε να μην υπάρξουν “μετωπικές” αντιδράσεις, επικρατήσει Η Παναίρεση-Πανθρησκεία, κοπεί το νήμα της Ορθοδόξου πίστεως, του Κυρίου και των Αγίων μας, κι Ο Θεός, που αρκετά μας ανέχθηκε, μας εγκαταλείψει, εμείς τι θα απογίνουμε; Πως θα αντέξουμε μέχρι το 2100 (2060 λένε Αυτοί, βάλε κι άλλα 40 χρόνια για να'σαι μέσα); Πως θα ζήσουμε χωρίς την Ελπίδα πως με Τον Τριαδικό μας Θεό μεθ'ημών, Ουδείς καθ' Ημών; για να καταλήξουν : Πότε θα ξημερώσει Εκείνη Η Άγια Μέρα που Ένας Άξιος Ιεράρχης θα σηκώσει Το Σταυρό, θα μπει μπροστά κι εμείς όλοι θα ξεχυθούμε ξοπίσω Του, ορκισμένοι να χύσουμε και τη τελευταία ρανίδα απ'το αίμα μας για του Χριστού την Πίστη την Αγία και της Πατρίδος την Ελευθερία;

      Προσωπικά πιστεύω πως Αυτή Την Αγωνία, Αυτό Το Ιερό Δέος, Αυτόν Τον Άγιο Τρόμο Αυτών Των Δύστυχων Συνανθρώπων μας που ΔΟΚΙΜΆΖΟΝΤΑΙ από Τον Επουράνιό μας Πατέρα (πλην όμως, όπως λέει Νεόφερτός μας Άγιος, αν μεν είναι Ένοχοι Εξοφλούν, αν δε είναι Αθώοι Αποταμιεύουν, τουτέστιν, σε κάθε περίπτωση, επενδύουν στη μελλούμενη, οφειλόμενη (ως ''χρυσοπληρωμένη'') άλλωστε, Σωτηρία τους) Χρέος μας είναι να Τα ενστερνιστούμε, να Τα βιώσουμε και να Τα ''θεώσουμε'' προκειμένου, μετά Λόγου Γνώσεως, Ομολογιακής Πίστεως και Χριστιανικής μας Ευθύνης, να Τα μεταφέρουμε στην Ηγεσία Της Εκκλησίας απαιτώντας, Αποταξάμενη Την Θεοκατάρατον Παραβατικότητα της Παναιρέσως-Πανθρησκείας, να πει ένα βροντερό Ό Χ Ι στην Εωσφορική Λογική, σε όλο της το διεστραμμένο βάθος, που εμφανίζει το Μαύρο ως Άσπρο. Εκείνη Τη Λογική που εμφανίζει Τους διώκτες ως διωκόμενους, Τον σεβασμό στην ορθόδοξη πατερική παράδοση ως εμμονική προσκόλληση σε τύπους που πληγώνουν το σώμα της Εκκλησίας και Την υποχρέωση των κληρικών να καταγγέλουν την αίρεση και τον αιρετικό επίσκοπο, ως εχθρότητα και περιφρόνηση προς τους επισκόπους!

      Είθε Ο Τριαδικός μας Θεός Αρωγός στον Αγώνα μας.

      Διαγραφή
  2. ο Θεός μας εχει αφησει ελεύθερους για τον πολύ απλό λόγο, να αποδείξουμε τι μέρους του λόγου είμαστε.
    Αν ειχε χτίσει ενα αντίστοιχο Σταλινικό καθεστώς... τότε και πάλι παραπονούμενοι θα είμασταν, για το υποχρεωτικό κατηχητικό, τον υποχρεωτικό εκκλησιασμό κλπ

    Εν ημερα κρίσεως αυτοί που εγκλημάτησαν, θα πάνε στον διάβολο όποιοι κι αν είναι αυτοί.

    Ο Καζαντζάκης πήγε στον πατέρα του του διάβολο που τόσο τον υπηρέτησε.

    Τέλος ο λόγος που συμβαίνουν όλα αυτά που ζούμε είναι ο Λαός και όχι ο Θεός.
    Ο κόσμος δεν εχει κανένα ενδιαφέρον για τον Θεό, πολύ περισσότερο για την ορθή πίστι. Το μόνο που τον ενδιαφερει είναι να περνάει καλά [ παλιότερα μπορούσε ] με την κακή έννοια, και ιδού τα αποτελέσματα. Το συστυχέστατο είναι οτι και πάλι δεν μεταννοεί, αλλά εξακολουθεί τον αμαρτωλό κατήφορο και η απόδειξη είναι τα πολιτικά γεγονότα.
    Είναι δυνατόν ενας λαός ορθόδοξος [ λέμε τώρα ] να ψηφίζει τους άθεους για να τον σώσουν;; η τους μασόνους;;
    λοιπόν τι δουλειά έχει ο Θεός για την αποστασία των ανθρώπων;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ''Εν ημέρα κρίσεως αυτοί που εγκλημάτησαν, θα πάνε στον διάβολο, όποιοι κι αν είναι αυτοί. Ο Καζαντζάκης πήγε στον πατέρα του διάβολο που τόσο τον υπηρέτησε.''

      Προφανώς, για να Το λές, Εσύ ξέρεις. Αντίθετα, εγώ δεν μπορώ να ξέρω καθώς ''Είμαι αγνωστικιστής. Δεν υποκρίνομαι ότι ξέρω αυτά για τα οποία πολλοί αδαείς είναι σίγουροι.'' (Clarence Darrow, 1857-1938, Αμερικανός νομικός & άθεος) Άλλωστε ''Όταν ένας χριστιανός λέει σε έναν άθεο ότι θα πάει στην κόλαση είναι εξίσου τρομακτικό με το όταν ένα παιδί λέει σε έναν ενήλικα ότι δεν θα πάρει κανένα δώρο από τον Αϊ Βασίλη.'' (Ricky Gervais, 1961-, Βρετανός ηθοποιός & σεναριογράφος).

      Δεν ήξερε λοιπόν που θα πάει και ο ίδιος ο Νίκος Καζαντζάκης που φεύγοντας είπε ''Μα τώρα το μεροκάματο τέλεψε, μαζεύω τα σύνεργά μου, ας έρθουν άλλοι σβώλοι χώματα να συνεχίσουν τον αγώνα, είμαστε, εμείς οι θνητοί, το τάγμα των αθανάτων, κόκκινο κοράλλι το αίμα μας, και χτίζουμε απάνω στην άβυσσο ένα νησί. Χτίζεται ο Θεός, έβαλα κι εγώ το δικό μου κόκκινο πετραδάκι, μια στάλα αίμα, να τον στερεώσω, να μη χαθεί, να με στερεώσει, να μη χαθώ, έκαμα το χρέος μου….Έχετε γεια! Απλώνω το χέρι, φουχτώνω το μάνταλο της γης, ν΄ανοίξω την πόρτα να φύγω, μα κοντοστέκουμε στο φωτεινό κατώφλι ακόμα λίγο, δύσκολο, δύσκολο πολύ, να ξεκολλήσουν τα μάτια, τ’αυτιά, τα σπλάχνα από τις πέτρες και τα χόρτα το κόσμου λες: Είμαι χορτάτος, είμαι ήσυχος, δε θέλω πια τίποτα, τέλεψα το χρέος και φεύγω, μα η καρδιά πιάνεται από τις πέτρες κι από τα χόρτα, αντιστέκεται, παρακαλάει….. “Στάσου ακόμα!''

      Δε γινόταν όμως να σταθεί άλλο κι ''έφυγε'' σίγουρος πως πάει να συναντήσει, Αντάξιούς Του, Φιλοσόφους, Διανοητές, Συγγραφείς και Ποιητές. Γιατί δε θα μπορούσε ποτέ, με δεδομένη Την Παγκόσμια Πνευματική Του Προσφορά, να συμφύρεται με ανάξιους, πτωχούς τω πνεύματι δούλους του (κάθε) επουράνιου ή επίγειου αφεντικού τους, που, για να τους το λέει κατάμουτρα ο Κύριος τους, δεν μπορεί, σαν παράλληλα και Δημιουργός τους, θα πρέπει να'ναι Σίγουρος.

      Για Του Λόγου Το Ασφαλές :

      Πουθενά όμως δεν θα δεις τα τάματα όλων εκείνων που καραβοτσακίστηκαν και πνίγηκαν στη θάλασσα.
      Διαγόρας ο Μήλιος, 5ος αιών π.Χ., Έλληνας ποιητής & φιλόσοφος.

      Η θρησκεία θεωρείται από το λαό αληθινή, από τους σοφούς ψεύτικη και από τους ηγεμόνες χρήσιμη.
      Σενέκας, 4ος αιών μ.Χ., Ρωμαίος φιλόσοφος.

      Οι θρησκείες είναι σαν τις πυγολαμπίδες. Για να λάμψουν πρέπει να υπάρχει σκοτάδι.
      Άρθουρ Σοπενχάουερ, 1788-1860, Γερμανός φιλόσοφος.

      Ποιο από τα δύο: Είναι ο άνθρωπος μια από τις γκάφες του Θεού ή ο Θεός μια από τις γκάφες του ανθρώπου;
      Δεν μπορώ να πιστέψω σε ένα Θεό που θέλει να τον υμνούν όλη την ώρα.
      Φρήντριχ Νίτσε, 1844-1900, Γερμανός φιλόσοφος.

      Ο πολιτισμός ποτέ δε θα φτάσει στην τελειότητα, αν η τελευταία πέτρα της τελευταίας εκκλησίας δεν πέσει πάνω στο κεφάλι του τελευταίου ιερέα.
      Emile Zola, 1840-1902, Γάλλος συγγραφέας.

      ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

      Διαγραφή
    2. Η πεποίθηση ότι οι θρησκείες των αλλόδοξων είναι ψεύτικες, με κάνει να υποψιάζομαι ότι ίσως και η δική μου θρησκεία να είναι ψεύτικη.
      Mark Twain, 1835-1910, Αμερικανός συγγραφέας.

      Όλες οι θρησκείες είναι θεμελιωμένες στο φόβο των πολλών και στην εξυπνάδα των λίγων.
      Stendhal, 1783-1842, Γάλλος συγγραφέας.

      Όταν ένα άτομο πάσχει από μία παράνοια, αυτό λέγεται τρέλα. Όταν πολλά άτομα πάσχουν από μία παράνοια, αυτό λέγεται θρησκεία.
      Robert M. Pirsig, 1928-2017, Αμερικανός συγγραφέας.

      Η θρησκεία είναι σαν ένας τυφλός να ψάχνει σε ένα σκοτεινό δωμάτιο για μια γάτα που δεν είναι εκεί, και να τη βρίσκει.
      Oscar Wilde, 1854-1900, Ιρλανδός συγγραφέας.

      Το γεγονός ότι ένας πιστός είναι πιο ευτυχισμένος από έναν άθεο, δεν είναι πιο αξιόπιστο από το γεγονός ότι ένας μεθυσμένος είναι πιο ευτυχισμένος από έναν ξεμέθυστο.
      Τζωρτζ Μπέρναρντ Σω, 1856-1950, Ιρλανδός συγγραφέας, Νόμπελ 1925.

      Θα πρέπει να αναρωτηθούμε κατά πόσο ευσταθεί η ιστορία ότι ένας παντογνώστης και παντοδύναμος Θεός έπλασε τους ανθρώπους ελαττωματικούς εκ κατασκευής και μετά τους κατηγορεί για τα δικά του λάθη.
      Gene Roddenberry, 1921-1991, Αμερικανός σεναριογράφος.

      Η πιο γελοία ιδέα που ονειρεύτηκε ποτέ ο Homo Sapiens είναι ότι ο Θεός της Οικουμένης επιζητεί τη γλυκερή λατρεία των δημιουργημάτων του, ότι μπορεί να επηρεαστεί από τις προσευχές τους και ότι χάνει την ψυχραιμία του όταν δεν του απευθύνουν όλη αυτή τη γλοιώδη κολακεία.
      Robert Heinlein, 1907-1988, Αμερικανός συγγραφέας επιστ. φαντασίας.

      Θεός και Πατρίδα είναι άπαιχτη ομάδα. Σπάνε όλα τα ρεκόρ καταπίεσης και αιματοχυσίας.
      Luis Bunuel, 1900-1983, Μεξικανός σκηνοθέτης.

      Υπήρξε μια εποχή που όλοι οι άνθρωποι πίστευαν στο Θεό και η Εκκλησία κυβερνούσε τον κόσμο. Η εποχή αυτή ονομάζεται Μεσαίωνας.
      Richard Lederer, 1938-, Αμερικανός συγγραφέας.

      Όλη η θρησκευτική κατάσταση του σύγχρονου κόσμου οφείλεται στη έλλειψη ενός τρελοκομείου στην Ιερουσαλήμ.
      Thomas Paine, 1737-1809, Άγγλοαμερικανός συγγραφέας.

      Μακροπρόθεσμα, τίποτε δεν μπορεί να αντισταθεί στη λογική και στην εμπειρία, γι’ αυτό η αντίθεση της θρησκείας και στις δύο είναι κατανοητή.
      Ζίγκμουντ Φρόυντ, 1856-1939, Αυστριακός ψυχίατρος

      Η αθεΐα μου, σαν του Σπινόζα, είναι αληθινή ευσέβεια προς το Σύμπαν και απαρνείται μόνο τους θεούς που κατασκεύασαν οι άνθρωποι κατ’ εικόνα κι ομοίωση, για να γίνουν υπηρέτες των ανθρωπίνων συμφερόντων τους.
      George Santayana, 1863-1952, Ισπανοαμερικανός φιλόσοφος.

      Σε όλες τις χώρες, σε όλες τις εποχές, ο ιερέας υπήρξε πολέμιος της Ελευθερίας.
      Τόμας Τζέφερσον, 1749-1826, Αμερικανός πρόεδρος [1801-1809]

      ΠΗΓΗ http://www.gnomikologikon.gr/catquotes.php?categ=135

      Διαγραφή
    3. Σαφώς ειμαι σίγουρος οτι ο καζατζάκης πήγε στον πατέρα του τον διάβολο επειδή ηταν βλασφημος λόγω και εργω και δη κινηματογραφικό

      Διαγραφή
    4. ταλαίπωρε ορθολογιστή σε λυπάμαι
      πιστεύεις στους ανθρώπους [πολλώ δεν μάλλον εμπαθείς αμαρωλούς] και οχι στον θεό
      Για ποιον μεσαίωνα μιλάς φίλε, γι αυτόν που κυβερνούσε ο διαβολοΠάπας Ρώμης και οι βάρβαροι του βορά;
      Κατόπιν ήρθαν και οι Μογγόλοι απο την Ανατολή.
      ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ ΟΠΩΣ ΣΗΜΕΡΑ

      Αυτά ειναι τα αποτελέσματα της αντίχριστης και αχάριστης κοινωνίας, όπως εγινε πριν απο 600 χρόνια με την άλωση για να κυβερνήσει ο διάβολος με τους ανθρώπους του [ ο μεσαίωνας που λες κι εσύ ] ετσι και σήμερα εάλω η Ελλάς - αποστασία απο τον Θεό εστίν ο λόγος

      Διαγραφή
  3. η κυρια Ποπη Σουφλη ειναι αθεη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα να μου το πεις αυτό επωνύμως και να το τεκμηριώσεις.
      ΒΛΑΚΑ

      Διαγραφή
    2. Καλλιοπη
      Δειχτου και το βραχιολακι σου με τα σταυρουδακια που φορας στο δεξι χερακι σου.
      Του ΒΛΑΚΑ.....

      Διαγραφή
    3. Μπαααααα... λέω να τον προσκαλέσω τον ΒΛΑΚΑ, στο σπίτι μου... να δει και το εικονοστάσι μου με τον Άη Νικόλα και την Παναγιά...
      Τέτοιο όμορφο εικονοστάσι, δεν θα 'χει ματαδεί..

      Διαγραφή
    4. Και μάλιστα, στο σαλόνι του σπιτιού μου... με το που μπαίνεις, το βλέπεις φάτσα...

      Διαγραφή
    5. Στο μπαλκονι του σπιτιου μου εχω κρεμασμενο το Ροπαλο του Ηρακλη το οποιο βρηκα πριν ακριβως εικοσι ετη στο ιερο ποταμι του Λιτοχωρου ....μεδωσε μερες ζωης ....πρεπει να ειναι το πραγματικο...

      Διαγραφή
  4. Καζαντζακιολατρεια στο φουλ αυτος ειναι ο θεος των σημερινων νεοελληνων μετα λεμε γιατι μας ενγκατεληψε ο Θεος , οποιος βλασφημη ποιο πολυ τον Κυριο τυπου.... καζαντζακη , αυτον θεοποιουν οι αδιοι ντενεκεδες νεοελληνες κρυμα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κλασσικό Βατερλώ, δεδομένο άλλωστε, ενός Άθεου που πίστεψε πως μπορούσε να προφητεύσει Τα Μελλούμενα, χωρίς να έχει Το Θείο Χάρισμα Του Πατροκοσμά, Του Πα΄ί΄σιου ή Του Εφραίμ της Αριζόνας.

      https://youtu.be/qUKn2n7q8e8?t=58

      Διαγραφή
    2. Ασχοληθείτε καλλίτερα με τους θεομπαίχτες ΣΑΤΑΝΟΛΑΤΡΕΙΣ Μητροπολίτες και τον Πατριάρχη, κι αφήστε τον Λιαντίνη.

      Διαγραφή
  5. Η πίστη μας είναι η καλύτερη. Είμαι Χριστιανή Ορθόδοξη, ο Χριστός μας και η Παναγία μας και οι ΄Αγιοι μας είναι μέσα στην ψυχή μου. Δεν φταίει η πίστη μας, όταν συμβαίνουν και βγαίνουν αξιοθρήνητα πράγματα από από μέλη της εκκλησίας. Το φταίξιμο το έχουν τα μέλη της εκκλησίας που τα κάνουν. ΄Όταν πήγαινα πολύ συχνά στην εκκλησία και ανακάλυψα ότι ο ΄΄πνευματικός ΄΄ μου ηχογραφούσε την εξομολόγηση, τότε σταμάτησα και πολύ σπάνια πηγαίνω πλέον και φυσικά σε άλλη εκκλησία. Τον κατήγγειλα στο αρχιεπίσκοπο και στον Μητροπολίτη, αλλά όπως του έγραψα ΄΄ πήρετε ένα μιστρί που χρησιμοποιούν οι κτίστες (οικοδόμοι) που σιηλώνουν τον παλιότοιχο έτσι εκάμετε και εσείς. Αλλά ο παλιότοιχος όσον και να τον σιηλώσετε (διορθώσετε με πηλό) πάλε παλιότοιχος είναι και πάλι διόρθωμα θα θέλει σε λίγο, γιατί πάλε τα ίδια θα κάμει. Για να φαίνεται ότι έχει ενόραση, ηχογραφεί τες εξομολογήσεις, τα μαθαίνει καλά και μετά τα χρησιμοποιεί. Ευτυχώς που δεν είπα κάτι κακό για κανένα. Τέτοιοι πνευματικοί βγαίνουν από την εκκλησία. Δυστυχώς χάλασε η εκκλησία πολύ.
    Ελληνοκύπρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ