Τρίτη, 11 Ιουλίου 2017

Αγαπώ. Αχ αυτό το Α και το Ω… Κάθε αρχή και ένα τέλος.



Άσε με εμένα, εγώ θα βρω το δρόμο τον δικό μου.


Κι αν δε συναντηθούμε ξανά ποτέ, θέλω να ξέρεις ότι εγώ σε αγάπησα γι’ αυτό που είδα μέσα στην ψυχή σου και όχι γι’ αυτό που ήθελες να δείχνεις στους άλλους…



Τον άνθρωπο, τον αγαπάς γι αυτό που είναι... όχι γι αυτό που θα 'θελες να είναι...


Καλλιόπη




Του Σπύρου Αυγερινού.




Σ΄αγαπάω.
Αυτή η λέξη μου είχες πει είναι η πιο σημαντική, ξεκινάει με το Α και τελειώνει με το Ω , την αρχή και το τέλος..
Δεν την έχω πει πολλές φορές .Έτσι μου είπες..
Σε εμένα όμως τόλμησες και την είπες!!!!!!!!!


Την άκουσες κι απο εμένα και ξέρεις ότι την έβγαλα μέσα από τα βάθη της ψυχής μου.
Ναι. Την αγάπη μου για εσένα.

Φοβήθηκες είναι η αλήθεια. Κι εγώ όμως…
Ξέρεις πέρασα τα σαράντα και όσο το σκέφτομαι,δεν το έχω ξαναπεί ποτέ..

Σ΄αγαπάω.
Πραγματικά και όχι όπως έχει καταντήσει σήμερα.

Ναι, δε θα σου το κρύψω και εμένα ο έρωτας ο σωματικός θα με απογείωνε, όμως αυτό που ζω μαζί σου, αυτή η εγκεφαλική ηδονή με συναρπάζει!

Η υπέροχη φωνή σου, ο τρόπος που μου μιλάς, που με κοιτάς….

Ποτέ στην ζωή μου δεν ήθελα να είμαι δεύτερος κι όταν αυτό γινόταν αγωνιζόμουν πάντα να γίνω πρώτος.

Δεν κέρδιζα πάντα, αλλά αγωνιζόμουν!

Πώς λοιπόν για λίγες στιγμές σωματικής ηδονής μπορώ να ζητήσω να είναι δεύτερη στη ζωή μου η γυναίκα που είπα αυτή την λέξη;

Αυτό που θέλω είναι να προσέχεις τον εαυτό σου.
Να ζεις όπως εσύ θέλεις, αρκει να σε κάνει να χαμογελάς.


Άσε με εμένα, εγώ θα βρω το δρόμο τον δικό μου.

Κι αν δε συναντηθούμε ξανά ποτέ, θέλω να ξέρεις ότι εγώ σε αγάπησα γι’ αυτό που είδα μέσα στην ψυχή σου και όχι γι’ αυτό που ήθελες να δείχνεις στους άλλους…



Αχ αυτή η λέξη! Αχ αυτό το Α και το Ω…
Κάθε αρχή και ένα τέλος…



Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

4 σχόλια:

  1. ΝΑΙ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
    (ΠΡΙΝ ΜΕ ΞΑΝΑΧΑΠΑΚΩΣΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΛΟΓΙΚΟΙ).
    ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΙΜΑΣΤΕ 2 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.Η ΜΙΑ
    ΤΩΝ ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΩΝ ΤΡΕΛΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ.
    ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΩΝ.ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΛΕΓΙΟ!ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ,ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΟΙ,ΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ,ΑΛΛΟΙ ΑΚΟΥΝΕ ΦΩΝΕΣ,ΕΝΑΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΛΕΕΙ:-ΕΛΑ.ΤΟΝ ΚΑΛΕΙ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΣΕΙ.ΑΛΛΗ ΜΕ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΕΞΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ.ΑΛΛΟΣ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ.ΠΑΙΖΕΙ 14 ΩΡΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ,ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΚΡΙΣΗ ΠΑΝΙΚΟΥ,ΑΛΛΗ ΜΕ ΦΟΒΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ,ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΥΓΚΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ.ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟΦΟΒΙΑ,ΑΓΟΡΑΦΟΒΙΑ.ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΕΡΙΩΣΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.ΧΩΡΙΖΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ Κ.Τ.Λ.
    ΑΧ ΑΧ ΑΧ.ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΞΗΓΗΣΑ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ.(ΔΑΙΜΟΝΕΣ).ΤΩΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΗΓΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΨΥΧΙΑΤΡΟΥΣ(ΔΑΙΜΟΝΕΣ)ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΛΥΣΟΥΝ.
    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΑΙΔΙΑ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΓΙΑ.ΤΑ ΜΑΓΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΤΑ ΛΥΣΟΥΝ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ.ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΘΑ ΣΕ ΧΑΠΑΚΩΣΟΥΝ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΦΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΤΕ ΘΕΡΑΠΕΥΣΕ Η ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ;ΠΟΤΕ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΦΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΤΟΥΣ ΜΙΑ ΖΩΗ!!!ΟΤΑΝ ΘΕΡΑΠΕΥΕΙΣ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙΣ ΦΑΡΜΑΚΑ;ΕΝΑΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΣΕΙ.ΠΟΝΑΕΙ ΔΟΝΤΙ;ΣΦΡΑΓΙΣΕΙ,ΒΓΑΛΕΙ ΔΟΝΤΙ.ΣΕ ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ.ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΑΥΣΙΠΟΝΑ ΜΙΑ ΖΩΗ;
    ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΜΑΓΕΙΑ.ΜΑΥΡΗ-ΛΕΥΚΗ,ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ.
    ΧΩΡΙΖΕΙ ΑΝΔΡΟΓΥΝΑ,ΧΑΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ,ΚΑΝΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΑΝΩ-ΚΑΤΩ,ΤΡΕΛΕΝΟΥΝ ΚΟΣΜΟ,ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΤΑΘΛΙΨΕΙΣ,ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΥΣ,ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ,ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ,ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ,ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΑ ΔΥΣΤΗΧΗΜΑΤΑ,ΜΙΖΕΡΙΑ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΒΡΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ,ΘΛΙΨΗ,ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕΙ,ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΥΓΚΙΝΕΙ ΟΥΤΕ Η ΙΔΙΑ Η ΖΩΗ.....ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ.ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΨΥΧΙΑΤΡΟΥΣ(ΔΑΙΜΟΝΕΣ)ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΧΑΠΙΑ.....ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΑΛΑΤΑ...ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΕΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑ ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙ!
    ΟΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΖΗΛΕΥΕΙ ΑΠΟ ΦΘΟΝΟ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΜΑΓΟ-ΜΑΓΙΣΣΑ,ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΤΟΥ,ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ!ΜΕΤΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΤΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΜΑΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΑΚΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΓΥΡΩ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ!ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΜΑΓΙΑ.
    ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΟΞΕΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΕΞΟΡΚΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΧΑΠΑΚΩΝΟΥΝ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΦΥΤΑ.ΕΧΩ ΒΡΕΘΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΕΞΟΡΚΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΟΤΕ ΜΙΛΑΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΕΝΑΣ ΔΑΙΜΟΝΑΣ.
    ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΤΟ.ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΨΥΧΙΑΤΡΟΥΣ.....ΕΑΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ,Η ΚΑΤΙ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ...ΣΤΡΑΦΕΙΤΕ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΤΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΠΟ ΙΕΡΕΙΣ.ΟΧΙ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ;ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ.
    ΧΩΡΙΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ,ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΤΡΙΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΤΟΝ ΓΑΜΟ,ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ,ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.........ΛΥΣΤΕ ΤΑ ΜΑΓΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΚΑΝΑΝ.ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΤΕ ΟΛΟΙ.ΣΑΣ ΤΟ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΤΡΕΛΟΙ.ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΥΤΕ.ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ.ΛΟΓΙΚΟΙ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΟΛΟΙ ΣΑΣ.
    ΕΝΑΣ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αποριες Ψαλτου.....
    Εκεινον τον φουκαρα το κηνυγανε με το που θα πει κιχ
    Κάγκελα... Κάγκελα παντού...
    Εσενα που βριζεις τους παντες και τα παντα, ΠΩΣ;
    Η μηπως στην .....χαριζουν γιατι εσυ βριζεις ΚΑΙ την ΧΑ; ενω εκειος ΕΙΝΑΙ ΧΑγιτης;

    Μολογα Καλλιοπη.....του συστηματος κι εσυ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε κουτό, αφού κατά την άποψή σου είμαι του ... συστήματος, γιατί κτυπιέσαι να τα βρω με την χρυσή αυγή και να μπω στο κίνημα;;;

      Υ.Γ. Καλά σε κάνουν και σε κυνηγάνε, γιατί χρησιμοποιείς το όνομά μου παραφρασμένο.
      Σ' έκοψαν κι απ' την ολυμπίτσα;;;
      Καημενούλι μου... καιρός να σε κόψει και ο Κ.Ο. και ο Σπυρέτος... και μετά τέλος κι από εμένα... χραάάάάάάάπ το μαχαίρι και χωρίς τύψεις για το ... μετά...
      Εκτός αν εμφανιστείς και ζητήσεις συγνώμη...μικρέ ψάλτη.

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

      Διαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ