Παρασκευή, 7 Ιουλίου 2017

και την ψυχή, αναλλοίωτη στο χρόνο... (3 βίντεο)








Ένα από τα πιο όμορφα πράγματα στη ζωή..
είναι να βρεθεί κάποιος..
που σε καταλαβαίνει..
χωρίς να χρειάζεται να δώσεις πολλές εξηγήσεις!!



 
Χαλίλ Γκιμπράν






 Και σου 'κλεψε ελπίδες η ζωή... και χαράκωσε το πρόσωπό σου με ρυτίδες και με γκρίζο τα μαλλιά, μα άφησ'  χώρο στα όνειρα... και την ψυχή, αναλλοίωτη στο χρόνο...

Ποτέ δεν είν' αργά...



Καλησπέρα


Καλλιόπη




τα βίντεο εδώ... εδώ... κι εδώ...









ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

19 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΑ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ.
    ΦΙΛΟΣΟΦΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΣΚΕΨΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 3 ΤΣΙΓΑΡΩΝ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ(2 ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΣ,ΜΙΑ ΜΕ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ,ΜΙΑ ΜΕ ΔΙΠΟΛΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ,ΕΝΑΣ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ 2 ΜΕ ΕΜΜΟΝΕΣ ΙΔΕΩΝ)ΣΑΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ (ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΚΟΥΣ):
    ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΓΙΑΤΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΟΣΕΙ.ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΣΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.
    ΕΠΙΣΗΣ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕΛΗ ΜΙΑ ΑΡΡΩΣΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΝΟΣΗΣΕΙ.ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΨΥΧΑΣΘΕΝΗΣ ΝΟΣΟ.ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΑΚΕΡΑΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΜΕΤΑΛΑΧΘΕΙ ΞΕΦΝΙΚΑ ΣΕ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟ ΤΟΜΑΡΙ.ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΙΔΕΕΣ ,ΑΞΙΕΣ,ΙΔΑΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ.ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΟΥΣ ΟΙ ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ(ΦΙΛΑΡΓΥΡΙΑ,ΚΟΡΟΙΔΙΑ,ΥΠΟΥΛΙΑ,ΑΣΩΤΙΑ,ΠΛΕΟΝΕΞΙΑ,ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ,ΑΤΙΜΙΑ,ΑΠΑΤΗ,ΨΕΥΤΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΛΛΕΣ)
    ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΤΑΙΡΙ ΤΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΑΡΡΩΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΣ-Η ΟΤΙ ΤΟ ΤΑΙΡΙ ΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΒΡΩΘΕΙ.
    ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΤΡΕΛΟΙ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΒΡΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ.ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΒΙΩΜΑΤΑ.ΤΟ ΒΙΩΜΑ ΤΟΥ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΥ.
    ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟΙ ΤΡΕΛΟΙ ΔΕΝ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ,ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΤΡΕΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.
    ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΒΓΩ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΕΛΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΛΟΓΙΚΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΑΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ.
    ΕΝΑΣ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν μέρει θα συμφωνήσω μαζί σας, εν μέρει θα διαφωνήσω, σ' αυτά που γράφετε.

      Προσωπικά, δεν ανήκω στο είδος των ... "λογικών" που περιγράφετε... ανήκω στο είδος των... ωραίων τρελλών, που εξακολουθούν να ονειρεύονται και να μην μεταλλάσσονται για όλολυς τους θησαυρούς και τις εξουσίες του κόσμου.

      Στη ζωή μου, μου δόθηκε η ευκαιρία να ζήσω και μέσα σε πλούτη και δίπλα στην εξουσία.

      Προτίμησα μια θαλασσοπλημμένη τομάτα, λίγο αυθεντικό χωριάτικο τυρί κι ελιές, δίπλα στον (μακαρίτη πια) σύζυγό μου που δεν είχε ούτε χρήματα πολλά, ούτε εξουσίες... άλλα μέτρησαν για την επιλογή μου...

      Κατά τα λοιπά, συμφωνώ μαζί σας.
      Εύχομαι να βγείτε σύντομα.

      Διαγραφή
  2. ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΤΡΕΛΛΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΞΩ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ...ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ ΚΥΡΙΑ ΚΑΛΛΙΟΠΗ.(ΩΡΑΙΑ ΤΡΕΛΛΗ)!ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ!ΕΥΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΞΑΖΕΤΕ ΤΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ.ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΘΑ ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΒΑΠΤΙΣΤΕΙ ΤΡΕΛΗ.
    ΕΜΑΣ ΕΔΩ ΜΑΣ ΒΑΠΤΙΣΑΝ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΑ.ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΩΝ ΑΡΠΑΧΤΙΚΩΝ.ΙΣΩΣ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΝΗΣΙ,ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΚΥΜΑ,ΚΑΛΛΙΕΡΓΩΝΤΑΣ ΤΑ ΠΕΡΒΟΛΑΚΙΑ ΜΑΣ,ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΩΡΕΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ,ΨΑΡΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΡΚΟΥΛΑ ΜΑΣ,ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΜΠΥΡΙΤΣΕΣ ΜΑΣ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΤΟ(ΜΑΖΙ)ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΨΑΤΕ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΑΣ ΚΥΡΙΑ ΚΑΛΛΙΟΠΗ.
    ΜΑΣ ΒΑΠΤΙΣΑΝ ΤΡΕΛΟΥΣ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΟΥΤΕ ΜΥΡΜΗΓΚΙ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΑΣΙΤΑ.ΤΡΕΛΟΙ.ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ;ΗΡΕΜΙΑ,ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟΤΗΤΑ,ΓΑΛΗΝΗ,ΠΑΡΕΑ,ΚΑΤΑΝΝΟΗΣΗ,ΑΓΑΠΗ,ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ.....ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΡΗΚΑΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ.Ο ΕΝΑΣ ΤΡΕΛΟΣ ΘΑ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΤΡΕΛΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΜΑΖΙ.ΟΝΕΙΡΟ ΜΑΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΝΗΣΙ ΕΝΑΝ ΟΙΚΙΣΜΟ ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΩΝ ΤΡΕΛΩΝ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΞΕΡΕΤΕ,ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟΙ.ΓΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΞΑΦΝΙΚΑ!!ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΑ!!ΣΚΟΤΩΝΟΥΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΜΕ!!!
    ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΠΕΤΣΟΚΟΨΟΥΜΕ ΤΟΥΣ 300;;ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΦΥΛΑΚΗ;ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ!!!!ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΞΕΡΕΤΕ!ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ!ΕΜΕΙΣ.ΟΙ ΤΡΕΛΟΙ!!!!!
    ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ.ΚΑΛΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΛΟΥΤΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΛΑΤΙΑ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΙΝΗΤΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ;ΤΡΙΧΕΣ.ΕΙΜΑΙ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ.
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΝΤΟΜΑΤΑ ΤΟ ΤΥΡΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΙΕΣ.ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ-ΟΣΟ ΠΟΙΟ ΣΥΝΤΟΜΑ ΜΠΟΡΩ-ΘΑ ΒΡΕΘΩ ΣΕ ΕΝΑ ΣΠΙΤΑΚΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΚΥΜΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΜΙΑ ΦΩΤΙΑ ΘΑ ΒΡΕΘΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ,ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΟΥΣ ΨΗΝΩΝΤΑΣ ΜΠΡΙΖΟΛΕΣ,ΜΕ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΑ ΤΙΣ ΕΛΙΕΣ,ΤΟ ΤΥΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΜΑΤΑ ΠΙΝΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΜΠΥΡΙΤΣΕΣ ΜΑΣ,ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΚΟΥΣ,ΟΠΟΥ ΘΑ ΝΙΩΘΩ......................
    Ε Υ Τ Υ Χ Ι Σ Μ Ε Ν Ο Σ ! !
    ΕΝΑΣ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, μην διανοηθείτε να μ' αφήσετε έξω απ' όλο αυτό το υπέροχο σχέδιο, γιατί ήταν πάντα το όνειρό μου...
      Ένα σπιτάκι δίπλα στη θάλασσα, ένας λαχανόκηπος και μια καλή, καθαρή παρέα.
      Νταξ;;;

      Διαγραφή
    2. ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟ ΛΕΤΕ;ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΤΡΕΛΗ!ΤΕΛΕΙΑ!ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!ΜΗΝ ΜΕ ΠΑΡΑΞΗΓΕΙΤΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΝΕΥΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΧΟΥΝ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ.ΟΤΑΝ ΘΑ ΒΓΩ ΘΑ ΤΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ.
      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΣ.ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΕΛΟΥΣ ΚΤΙΣΤΕΣ ΠΕΤΡΑΣ,ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΥΣ,ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥΣ,ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ....ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ.ΑΠΛΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΡΧΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΚΤΑΣΗΣ.ΠΟΥΛΑΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥ.Ο ΕΝΑΣ ΤΡΕΛΟΣ ΘΑ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΤΡΕΛΟ.ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΜΑΣ,ΤΑ ΠΕΡΒΟΛΑΚΙΑ ΜΑΣ,ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΝΤΟΜΑΤΕΣ ΘΑ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ.ΕΑΝ Η ΜΑΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΡΟΤΑ Π.Χ ΘΑ ΤΗΣ ΔΙΝΩ ΕΓΩ Κ.Ο.Κ.ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΟΥΛΑ ΜΑΣ,ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΜΑΣ(ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ 2 ΨΑΡΟΤΟΥΦΕΚΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ)ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΤΕΤΣΙΑ ΜΑΣ ,ΤΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΣΦΑΞΙΜΟ,ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΟΥΛΑ ΝΑ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΠΙΑΝΕΙ ΜΕΤΑ!!
      ΜΠΟΡΕΙ ΚΥΡΙΑ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΒΑΘΩΣ Μ ΑΡΕΣΕΙ ΕΔΩ.
      ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΩ ΤΙΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΩΝ ΧΑΠΙΩΝ ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ.ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΦΙΛΟΥΣ.ΕΔΩ ΕΧΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ.ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΠΟΛΥ.ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΨΥΧΑΚΗΔΕΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΩΡΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΨΥΧΙΑΤΡΟΙ.
      ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΚΑΙ Η ΒΙΒΛΟΣ ΤΟΥΣ ΤΟ DSM(ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.ΤΟ DSM ΤΙ ΕΙΝΑΙ.ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΨΥΧΙΑΤΡΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΟΥΤΕ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΧΡΗΣΗΣ.ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΤΟΥΣ.ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΟΙ ΨΥΧΙΑΤΡΟΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΟΒΙΟΜΗΧΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΕΧΟΥΝΕ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΥΦΕΒΡΙΣΚΟΥΝ ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ.ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΧΩΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΙΒΛΟ ΤΟΥΣ .ΣΤΟ DSM.ΠΩΣ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ;ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ ΟΙ ΠΛΑΣΙΕ ΦΑΡΜΑΚΩΝ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΞΕΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ).ΚΟΝΟΜΑ ΤΑ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ.ΜΕ ΗΘΙΚΟΥΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΥΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ.ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΖΟΜΠΙ.ΝΑ ΦΥΛΑΓΕΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΛΟΓΙΚΟΙ.
      ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΩΣ ΣΙΓΟΥΡΗ.ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΛΕΣΟΥΜΕ.ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΨΑΡΟΤΟΥΦΕΚΑΔΕΣ ΜΑΣ ΚΑΜΙΑ 8 ΚΙΛΗ ΣΥΝΑΓΡΙΔΑ,ΚΑΝΕΝΑ ΧΤΑΠΟΔΙ,ΚΑΝΕΝΑ 10ΚΙΛΟ ΡΟΦΟ ΝΑ ΤΑ ΤΣΑΚΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΑΡΕΑ.

      Διαγραφή
    3. Από τους... "λογικούς", που κατέστρεψαν τον κόσμο μας, προτιμώ τους... ωραίους "τρελλούς".
      Άλλωστε, το έχει πει και ο Κώστας Χατζής...
      https://youtu.be/12tbvSLbNu8

      Διαγραφή
    4. Καλλιοπη,
      Στην πρωτη-πρωτη φωτο ειναι πορτοκαλαδα απο μπορτοκαλι και στο αλλο ποτηρι νεσκαφε;
      Η κανω λαθος;

      Διαγραφή
    5. Φτου γαμώ το φελέκι μου!
      Τσάμπα πήγε η σαμπάνια που άνοιξα, στο προηγούμενο σχόλιό σου.
      Γαμώ την κωλοτούμπα σου μέσα σε μισή ώρα!
      Μέλι θυμαρίσιο έχουν τα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ;

      Διαγραφή
    6. Μου λες τι να κάνω μ' εσένα;

      Διαγραφή
  4. ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΕ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗ ΜΙΑ ΑΔΙΑΚΡΙΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ..ΕΙΣΑΙ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ;;;;;;H KATI ΜΟΥ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ;;;;AΠΑΝΤΑΣ ΑΝ, ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ....ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ.Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΤΗΣ.ΜΕΝΟΥΝ ΔΙΠΛΑ.ΨΕΥΔΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ ΟΤΙ ΠΑΣΧΩ ΑΠΟ ΨΥΧΩΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 7 ΧΡΟΝΙΑ!!ΨΕΥΔΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!!ΨΕΥΔΟΝΤΑΙ.ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΜΕ ΧΕΙΡΟΠΕΔΕΣ ΜΠΑΤΣΟΙ ΑΡΠΩΝΤΑΣ ΜΕ ΜΟΛΙΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ!!ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΓΑΛΟΥΝ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΚΑΛΑ ΕΔΩ;ΟΥΤΕ ΜΑΣ ΕΞΕΤΑΖΟΥΝ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΔΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΨΕΥΤΟΨΥΧΙΑΤΡΟΥ.ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΙΝΗΘΩ ΝΟΜΙΚΑ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΟΥ.ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΠΟΔΕΙΧΤΙΚΑ ΕΓΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΕΙΩ ΟΤΙ ΨΕΥΔΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ;;ΑΣ ΜΕ ΒΑΠΤΙΣΑΝ ΤΡΕΛΟ.ΤΙΣ ΦΑΜΤΑΣΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ.ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΥΛΙΞΩ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΛΛΑ ΧΑΡΤΙ.ΓΙΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ.ΕΧΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ.ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΔΙΚΗ.ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕ ΤΟ 48ΑΩΡΟ.ΝΟΣΗΛΕΙΑ ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΟΙ ΨΕΥΤΟΓΙΑΤΡΟΙ ΑΛΛΑ Ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ.ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΧΘΕΣ ΝΤΙΡΛΑ ΣΤΟ ΧΑΠΑΚΩΜΑ ΔΕΝ ΠΟΛΥΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Η ΚΟΠΕΛΑ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΗΤΑΝ ΟΤΑΝ ΒΓΩ ΝΑ ΤΗΣ ΣΤΕΙΛΩ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ ΜΟΥ.Ο ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗΣ 48ΩΡΟΥ.ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ.ΕΙΝΑΙ 2 ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΝΕΜΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ.ΕΓΩ ΑΝΤΙΔΡΩ.ΓΙΑΤΙ ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΤΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΜΟΥ.ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΩΝ ΜΕ ΒΑΠΤΙΣΑΝ ΤΡΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ(ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ)ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.ΠΕΘΕΝΩΝΤΑΣ ΕΓΩ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΗΚΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΗ.ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΟΣ.ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΩ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΕΓΩ!!!!!!ΑΜΕ!!!!ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.ΠΑΠΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΟΙ ΨΕΥΤΟΓΙΑΤΡΟΙ ΜΕΤΑ.ΜΙΚΤΟ ΟΡΚΩΤΟ ΘΑ ΠΑΝΕ ΟΛΟΙ.ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΑΛΛΑ ΠΕΣΑΝΕ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!!!ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΑΝ ΟΙ ΨΕΥΤΟΓΙΑΤΡΟΙ ΟΤΙ.............ΠΙΣΩ ΕΧΕΙ Η ΑΧΛΑΔΑ ΤΗΝ ΟΥΡΑ!!!
    ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.ΠΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΗΓΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υ.Γ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΤΙ ΑΠΑΤΑΙΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΛΑΜΟΓΙΑ ΟΙ ΨΥΧΙΑΤΡΟΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΑΝ ΚΙΝΗΘΩ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΜΕΣΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ!!!ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΣ!!!!ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;;;;ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΟΛΟΙ!!!ΓΙΑ ΠΡΟΣΠΟΡΙΣΜΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟΥ ΟΦΕΛΟΥΣ!ΑΞΙΑΣ;;;ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400.000€ΔΗΛΑΔΗ;;ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑΚΙ ΣΟΥΠΕΡ!!ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΑΦΟΥ ΜΕ ΒΑΠΤΙΣΑΝ ΤΡΕΛΟ ΤΩΡΑ Ε;;;;ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΤΟΥΣ ΨΥΧΙΑΤΡΟΥΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΩ!!ΣΑΣ ΞΑΝΑΛΕΩ.ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΕΣΑΝΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΚΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΤΙΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ.ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΕΣ.ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ.ΔΗΛΑΔΗ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΣ.ΑΝ ΤΙΣ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΑΠΛΑ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΛΕΥΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ ΔΙΧΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.ΕΛΑΤΕ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΣΤΗΘΕΙ Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΥΠΟΘΕΣΗ ΞΕΚΟΥΚΟΥΛΩΝΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΑΦΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ,ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ,ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ;;;;;ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΘΕΩΡΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΡΕΛΟ.ΤΡΕΛΟΙ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΟΥΝ ΟΙ ΨΕΥΤΟΓΙΑΤΡΟΙ.ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΚΡΑΤΑΩ ΣΕ ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΤΟΝ ΔΟΛΟΦΟΝΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙ.
    ΕΙΣΤΕ ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΕ ΛΕΝΕ ΤΡΕΛΟ.ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΣΕ Ο ΤΑΔΕ Π.Χ ΤΗΝ ΤΑΔΕ.ΩΡΑΙΑ.ΕΓΩ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΩ ΠΑΣΑΡΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟ 2 ΦΩΤΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ ΤΟΝ ΔΟΛΟΦΟΝΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΥ.ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΤΡΕΛΟ;;;;ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ.
    ΕΝΑΣ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή επιτυχία και ο Θεός μαζί σου.

      Διαγραφή
    2. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΥΡΙΑ ΚΑΛΛΙΟΠΗ.Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ ΠΟΤΕ.ΑΠΛΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ ΕΚΕΙΝΟΣ!ΜΕΤΑ ΟΜΩΣ;ΝΑ ΣΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΕΝΑ ΒΑΣΑΝΟ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙ ΥΓΕΙΑΣ .........ΣΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΔΗΛΑΔΗ.....ΒΡΕ ΒΛΑΚΑ;ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ,ΕΠΙΚΑΛΕΣΟΥ ΜΕ,ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΟΥ,ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ!
      ΕΤΣΙ.ΤΕΤΟΙΑ ΧΑΙΒΑΝΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΞΑΝΑΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΣΑΝ ΤΑ ΧΑΜΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΤΑΝΗ.
      Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ

      Διαγραφή
  7. Υ.Γ Νο 2 ΕΛΑΤΕ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ 7 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΨΕΥΔΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΨΕΥΤΟΓΙΑΤΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΠΟΥ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΙ;;;;ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΛΟΙΠΩΝ ΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΨΕΥΤΟΓΙΑΤΡΟΙ ΘΑ ΞΕΜΑΣΚΑΡΩΘΟΥΝ;;;;ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ ΨΥΧΙΑΤΡΟΥΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΡΟΙ.ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ.ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΔΕΝ ΘΕΡΑΠΕΥΟΥΝ.ΑΜΑ Ο ΑΛΛΟΣ ΛΑΛΛΗΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ.ΔΕΝ ΘΕΡΑΠΕΥΕΤΑΙ ΠΟΤΕ.ΤΑ ΕΠΑΙΞΕ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ;ΤΕΛΕΙΑ.ΔΕΝ ΘΕΡΑΠΕΥΕΣΘΕ.ΑΠΛΑ ΜΕ ΤΑ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΚΟΣΜΟ ΜΙΑ ΩΡΑ ΑΡΧΗΤΕΡΑ.ΡΩΤΗΣΤΕ ΕΝΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΙΑΤΡΟ ΝΑ ΣΑΣ ΛΥΣΕΙ ΚΑΘΕ ΑΠΟΡΙΑ.ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ.
    Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΔΕΛΦΙΑ;;;;MAKAΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ, ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΤΑΧΩ ΧΑΜΕΝΑ...ΚΑΝΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ;;;;ΙΣΩΣ ΨΟΦΟΛΟΓΙΣΟΥΝ ΤΑ ΚΑΘΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ ,ΚΑΙ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑΤΡΟΣ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ..ΚΑΝΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΦΙΛΑΡΑ ΚΑΙ ΜΗ ΜΑΣΑΣ...Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ....ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΖΕΙΤΕ;ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΔΕΡΦΙΑ;ΠΑΝΤΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ.Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΙ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΑ ΤΡΑΒΑΩ.ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΜΟΥ.ΑΟΡΑΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ.
    ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ;ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΒΙΒΛΟ ΤΟΥΣ ΤΟ DSM.
    ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΧΡΗΣΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΤΗΣ.ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΓΙΑ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΝ ΨΥΧΙΑΤΡΟ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΧΩ ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΜΙΑΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΑΣ.ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩ 15 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΨΥΧΙΑΤΡΟΥΣ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΩ 15 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΙΣ.ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΠΕΤΑΩ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ Η ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΠΕΤΑΩ;
    ΝΑ ΠΩ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΘΕΡΑΠΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ.Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΩ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ.ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΠΟΣΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΙΣ ΕΧΩ.ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΚΑΘΕΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΘΕ ΤΟΥΣ ΨΥΧΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ;ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΥΛΙΣΩ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ.
    ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΘΕ ΠΑΝΤΑ.ΑΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕ.ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΥΩ.
    Ο ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΙΟΝΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΧΑΡΑΣ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΟΥ ...ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΙΣ ,ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ...ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ...ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ