Πέμπτη, 29 Ιουνίου 2017

Οι πιο σκληρές γυναίκες είναι οι ευαίσθητες.



 « Οι πιο σκληρές γυναίκες είναι οι ευαίσθητες. Αυτές που θα εξαντλήσουν όλες τις πιθανότητες μαζί σου αλλά αν πουν τελείωσε, δικέ μου τελείωσε».



Μεγαλώνοντας, ωριμάζεις και κάνεις επιλογές που έχουν μέσα τους βάθος ψυχής... 
Απαιτείς ... δεν ζητάς... 
Κρατάς ότι αξίζει και πετάς τα ευτελή και τους άδειους τενεκέδες από τη ζωή σου.


Καλλιόπη





Νόμιζα πως ότι αποζητούσα ήταν μια αίσθηση σταθερότητας, ασφάλειας και μονιμότητας.
Να θέλω να ανήκω κάπου, σε κάποιον. 


Αλλά μεγαλώνοντας, συνειδητοποιώ πως αυτή η ανάγκη μάλλον δεν υπάρχει πια ή έχει μετουσιωθεί σε κάτι άλλο.



Μεγαλώνοντας, θα ήθελα να έρχομαι πιο κοντά στον εαυτό μου, σε μένα, στην ελεύθερή μου βούληση. 


Σε ό, τι μου αρέσει να κάνω χωρίς να δίνω σε κάποιον λογαριασμό ή εξηγήσεις (αλλά ακόμα και αν χρειαστεί να το κάνω, να βγαίνει φυσικά και αυθόρμητα, και όχι επειδή πρέπει).

Να συνεννοούμαι με τα βλέμματα, χωρίς πολλά λόγια, χωρίς πολλά-πολλά γενικώς. 

Να με αφουγκράζομαι καλύτερα και να μην με στήνω στον τοίχο, δημιουργώντας μου ενοχές.
 


Μεγαλώνοντας, αλλάζω. Εξελίσσομαι. 
Επιλέγω τι θέλω και τι όχι. 

Κάθε μέρα που ξημερώνει με πάει και κάπου αλλού. 
Με φτάνει σε ένα άλλο σημείο, που μπορεί μέχρι χθες να μην ήξερα ότι υπάρχει ή να μην το είχα σκεφτεί.


Αυτάρκεια. Αυτή η λέξη βοά στο μυαλό μου και μου ταράζει την κροταφική μου μοίρα. 


Να μην εξαρτώμαι από κανέναν και τίποτα. 

Επειδή δεν μου αρέσουν καθόλου οι εξαρτήσεις και χαίρομαι που δεν είμαι υπόδουλη στα δεσμά τους. 

Αυτό πραγματικά με κάνει να νιώθω ελεύθερη και να ξέρω πως μπορώ και μόνη μου –stuck to my own guns- να τα βγάζω πέρα.


Και έτσι να επιστρέφω στη μοναξιά μου, που είναι επιλογή μου (και φυσικά και έχω την επιθυμία να μου κρατάει κάποιος το χέρι και να μου χαιδεύει τα μαλλιά, αλλά θέλω να μπορώ να αυτοπροσδιορίζω την ευτυχία μου, και να μην την αφήνω να  ετεροπροσδιορίζεται).

Και να βάζω προτεραιότητες στη ζωή μου. 
Και να αποφασίζω εγώ για αυτήν. 

Να επιλέγω, όχι να με επιλέγουν.

Να παίζω το παιχνίδι μου, όχι το παιχνίδι των άλλων. 

Εκείνο που είναι σε αυτούς βολικό αλλά εμένα όμως με ξεβολεύει και τελικά δεν με ικανοποιεί.
 


Βεβαίως, η κάθε επιλογή και η κάθε απόφαση έχει συνέπειες.
Και θα πρέπει να είσαι έτοιμος κάθε φορά να τις αντιμετωπίσεις.

« Οι πιο σκληρές γυναίκες είναι οι ευαίσθητες, αυτές που θα εξαντλήσουν όλες τις πιθανότητες μαζί σου αλλά αν πουν τελείωσε, δικέ μου τελείωσε».

Γράφει η Ελένη Πολυματίδου




Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

9 σχόλια:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=Y2eT4mZ0Ohs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τη μοναξια μου την γουσταρω γιατι την επελεξα..και οχι δεν εχω αναγκη απο κανεναν να μου χαιδευει τα μαλλια η να μου κραταει το χερι...χιουμορ μπορουμε να βαλουμε στη ζωη μαs΄;;;;;αυτο εχει αξια για μενα......σουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλτάτη Σ,Κ, Μόνο Μία Ερώτηση : Άραγε, Αν ήσουν Η Κυρία της φωτογραφίας θά'λεγες Αυτά που λες τώρα ή θα εκθείαζες, όπως Ο Όμηρος Τον Οδυσσέα, Εκείνον που, μέσα από Την ''Αλληλοθέωσή'' Σας, θα Σε ''θέωνε'' κι όχι μόνο με Το χιούμορ Του;

      Διαγραφή
    2. ΦΙΛΕ/Η ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΕΓΡΑΨΑ;;;;ΤΗΝ Ε Π Ε Λ Ε Ξ Α...ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΗ...ΕΧΩ ΔΥΟ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΟΥ....ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΑΡΚΕΤΑ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕ ΗΘΕΛΑ Π Ο Τ Ε ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟ....ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΑ...ΣΟΥΛΑ

      Διαγραφή
  3. https://www.youtube.com/watch?v=W4vdDauWXSw

    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΕ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. στην φωτο τωρα που την προσεξα , γυναικαρα , ιδια η αγαπητη μου αφροδιτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλες αυτές που γράφουν περί περήφανης μοναξιάς έχουν καιρό να δουν πράμα ποιότητας ανάμεσα στα σκέλια τους. Δεν φτάνει αυτό, κοιτάζουν να κάψουν και καμιά άλλη που έχει αλλά δεν το εκτιμά γιατί το θεωρεί δεδομένο...

    Τα ψυχιατρεία να'ναι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟ ....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ....ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ........ΣΟΥΛΑ

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχαχα.. μπράβο κοριτσάρα μου... σωστή απάντηση...
      Προφανώς Σούλα μου, η μανδάμ, ή ο χλεχλές που έγραψε αυτό το σχόλιο, κάθε φορά που πηδιέται ή πηδάει, το κάνει βούκινο...
      Βρε τι ... σβησμένα σπίρτα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο...

      Διαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ