Πέμπτη, 29 Ιουνίου 2017

Αυτή τη στιγμή, συντελείται... ΑΠΑΓΩΓΗ!













ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

28 σχόλια:

  1. Πόπη! Δε φαντάζομαι να είσαι εσύ κάτω απο την κουκούλα και να σε ψάχνουμε καλοκαιριάτικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δανάη μου, ισχύει ότι έγραψα και στον αγαπημένο μου Δημήτρη Μαντέ.
      Ζητώ συγνώμη για την ανησυχία.

      Διαγραφή
  2. Τι εννοείς Πόπη μου; Γίνε περισσότερο σαφής διότι έχουμε ανησυχήσει. Με ειδοποίησαν να δω τι συμβαίνει. Αν δεν δώσεις σημεία ζωής, το μυαλό μας πηγαίνει ότι κάτι συμβαίνει σε σένα. Δώσε σημεία ζωής διότι σκέφτομαι να αναλάβω πρωτοβουλίες αναζήτησης μέσω των Αρχών κοπέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκέ μου Δημήτρη, αυτοί που σε ειδοποίησαν να δεις τι συμβαίνει, δεν πρόσεξαν, πως στο tag της ανάρτησης, έγραψαν οι... απαγωγείς, την λέξη... ΧΙΟΥΜΟΡ...
      Μην το κάνεις, γιατί πριν λίγο επέστρεψα σώα και αβλαβής, όντως από μια απαγωγή αλλά από φίλους...με απήγαγαν κανονικώς και με τον νόμο...

      Βρε τούς άτιμους τι έγραψαν, όση ώρα ετοιμαζόμουν!
      Γι αυτό έσπασε το κινητό μου στα τηλέφωνα... μέχρι και από την αστυνομία με πήραν... έτσι μου είπαν, προκειμένου να μάθουν τι συμβαίνει, γιατί ειδοποιήθηκαν για... απαγωγή δημοσιογράφου...
      Κι αναρωτιώμουν τι συμβαίνει και γίνεται τέτοιος πανικός!!!!!!!!!!!!!!

      Σ' ευχαριστώ πολύ γλυκέ μου, για το ενδιαφέρον σου και για το ενδιαφέρον των φίλων σου.

      Τελικά ήταν μια... όμορφη απαγωγή... με φαγητό και αγαπημένους φίλους...

      Λυπάμαι για την ανησυχία σας.
      Σ' ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου, καλέ μου.

      Διαγραφή
    2. Τιμωρία!!
      Στο ένα πόδι ολη νύχτα!!
      Μας κοψοχολιασες πες πάω για φαγητό!!!

      Διαγραφή
    3. Αφού οι φίλοι μου το έγραψαν, χωρίς να το γνωρίζω...
      Και ποιός σας είπε πως πήγαμε για φαγητό;
      Κρίμα είναι μια όμορφη βραδιά, να καταλήξει με την τιμωρία μιας αθώας...

      Διαγραφή
    4. Όχι βέβαια ότι πρέπει να μας δίνεις αναφορά, αλλά πολλά συμβαίνουν σε αυτή την βρωμερη κοινωνία που ζούμε!!!
      0:1:36
      Και10:18

      Διαγραφή
    5. Έχετε δίκιο και ζητώ συγνώμη για την ανησυχία, για λογαριασμό των φίλων μου, που είναι μεγάλα μαμούδια και πειραχτήρια..
      Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.

      Διαγραφή
    6. ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΑΓΟΙ....

      ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΙΠΠΟΠΟΤΑΜΟΙ.

      ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΑΙΜΟΥΔΙΑ!!!!

      ΤΑΣΟΣ ΚΑΡ.

      Διαγραφή
    7. Μην μιλάς, γιατί... είσαι..Ο ΕΝΟΧΟΣ ΤΗΣ ΑΠΑΓΩΓΗΣ!

      Δεν έγραψα μαϊμούδια... έγραψα "μαμούδια"...
      Και μην μου ξαναμιλήσεις για... ΛΑΓΟΥΣ... γιατί θα σε... αυτοκτονήσω...

      Διαγραφή
  3. Τέλος καλό όλα καλά!!! καληνύχτα!!;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΠΡΕΨΕ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΗΣΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΙΔΑ .

    ΤΑΣΟΣ ΚΑΡ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην παίζεις με τον πόνο των... ΛΑΓΩΝ.
      Οι ΝΙΚΗΤΕΣ, δεν παίζουν ποτέ με τον πόνο των ΗΤΤΗΜΜΕΝΩΝ.

      Διαγραφή
  5. Δια τους απαγωγείς,έχουμε νόμιμα όπλα άμυνας:τα τηγάνια!σε περιπτωση μη υπάρξεως απαγωγέων,χρησιμοποιουνται και για μπεκρη-μεζε!καλη όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν οι ... απαγωγείς είναι ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΙ, ο μπεκρή μεζές, έχει άλλη γεύση...

      Διαγραφή
  6. ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑΣ30 Ιουνίου 2017 - 8:06 π.μ.

    Καλλιόπη επειδή σε διαβάζει και το ΜΑΞΙΜΟΥ αλλη φορά να είσαι συγκεκριμένη διότι ανησύχησε μεχρι και ο Καμμένος...Λαγός έγινε, ακόμα τρέχει... ( καθένας με τον πόνο του ) Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσ' τα Μανώλη, γιατί δεν ξέρεις...
      Για ΛΑΓΟ, μου μίλησε ο... "απαγωγέας"... εκπρόσωπός του μου είπε πως ήταν... κι επειδή ήταν πολύ ικανοποιημένος από την σχετική ανάρτηση, ήθελε να μου δείξει την ... ικανοποίησή του με ένα πλούσιο τραπέζι και... ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ...

      Το αποτέλεσμα ήταν να εμπλακούν η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, η Αστυνομία και ο Εισαγγελέας...

      ΤΑ... ΛΟΙΠΑ ΟΜΩΣ, ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΑ!
      Τι βραδιά κι αυτή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΗ ΕΔΩ ΜΕΣΑ;ΕΝΕΠΛΑΚΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΓΙ'ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ;
      ΠΟΙΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ ΚΥΡΙΑ ΣΟΥΦΛΗ;ΤΙ ΠΕΡΝΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΕ;ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ;ΠΟΙΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ;ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΠΑΓΩΓΗ ΚΑΙ Ο ΑΠΑΓΩΓΕΑΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ;ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΒΑΛΑΤΕ.ΜΑ ΤΟ ΘΕΟ ΕΙΣΤΕ ΘΕΟΤΡΕΛΗ.

      Διαγραφή
    3. @6.52, σας προκαλώ, να επικοινωνήσετε με την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και με την Αστυνομία Νέας Μάκρης, προκειμένου να πληροφορηθείτε αν υφίσταται ή όχι το γεγονός.
      Παρακαλώ δε, να έχετε το θάρρος στην συνέχεια, να επιβεβαιώσετε τα όσα ακριβή γράφω.
      Δεν θα τολμούσα ποτέ, ούτε καν γι αστείο, να επικαλεστώ κάτι που δε υφίσταται, αν δεν ήμουν αποδέκτης τηλεφωνημάτων τόσον με την Δ.Η.Ε. όσον και με το Α.Τ.Νέας Μάκρης.
      Και για να μην ταλαιπωρείστε, σας δίνω και τα τηλέφωνα:
      Δ.Η.Ε. 210-6459569 (μίλησαν μαζί μου γύρω στις 4.00 π.μ. και
      Α.Τ. Νέας Μάκρης 22940-69413.

      Διαγραφή
  7. ΔΕΝ ΑΝΗΣΥΧΗΣΑ, ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΣΕΞΑ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΧΙΟΥΜΟΡ.. ΚΙ ΕΤΣΙ ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΑ ΕΝΑΝ ΙΠΠΟΤΗ ! ΧΜ! ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ..ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΥΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΩΝ ΑΣΤΕΡΙΩΝ! ΚΡΑΣΙ, ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ.. ΟΤΙ ΗΘΕΛΕ ΠΡΟΚΥΨΕΙ!!!ΦΑΝΤΑΣΤΙΚ!!!!!!!!
    ΧΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκτός από τους φανταστικούς ΙΠΠΟΤΕΣ, υπάρχουν και οι πραγματικοί... σπανίζουν βέβαια, αλλά υπάρχουν και έχουν φαντασία, που την κάνουν πράξη.

      Την αγάπη μου, Χαρά μου

      Διαγραφή
    2. ΓΝΩΡΙΖΩ!ΓΝΩΡΙΖΩ! ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΕΤΣΙ..ΕΙΜΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΑ!!
      ΧΑΡΑ

      Διαγραφή
    3. Χαρά μου, θα τα πούμε στο τηλέφωνο... γιατί έγιναν πολλά...ευχάριστα, αλλά και τραγελαφικά...

      Διαγραφή
  8. ΧΆΣΑΜΕ ΤΑ ΜΕΖΕΚΛΙΚΙΑ. ..ΦΤΟΥΟΥΟΥ
    ΦΛΕΓΌΜΕΘΑ ΕΊΣ ΤΑ ΤΡΊΚΑΛΑ 43 ΚΕΛΣΊΟΥ ΚΑΙ ΈΧΕΙ ΑΕΡΑΚΙ...ΣΤΟ ΧΩΡΙΌ 36 ΑΛΛΆ ΤΟ ΒΡΆΔΥ 20 ...ΧΩΡΊΣ ΣΚΟΥΠΊΔΙΑ ΌΛΑ ΑΥΤΆ
    ΑΔΑΜΑΣΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ..ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ...ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΔΑΜΑΣΤΕ.. ΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ.. ΚΑΛΑ! ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΖΕΣΤΗ!! ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ ΣΤΑ ΜΕΖΕΚΛΙΚΙΑ!!!!!!!
    ΧΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ