Παρασκευή, 23 Ιουνίου 2017

αντί να πεις...



 "σταμάτα... την γκρινια ρε διαβολε.
Αμαν πια..."




... πες...

 ... γιατί...







ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

7 σχόλια:

  1. ΧΜ! Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΩΤΟ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ..ΚΑΙ ΝΑΙ!! ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΗΜΟΥΝ ΜΩΡΟ! ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΑΞΑΝΘΑ ΜΑΛΛΑΚΙΑ ΠΙΑΣΜΕΝΑ ΣΕ ΚΟΤΣΙΔΑΚΙΑ!
    ΑΧ! ΚΥΡΙΑ ΠΟΠΗ ΟΑΣΗ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΕΡΗΜΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ..
    ΜΙΑ ΠΙΚΡΑ Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΘΥΜΗΣΕΣ ΚΑΠΩΣ ΓΛΥΚΑΙΝΕΙ..
    ΧΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου, στιγμές στιγμές, με πιάνουν τα τρυφεράτα μου... τα παλιμπαιδιστικάτα μου...τα κεφάτα μου, τα πειραχτάτα μου, τα αυτοσαρκαστικάτα μου και τα τρελλάτα μου, και κοιτάζοντας τις φωτογραφίες στο αρχείο μου, φτιάχνω ιστορίες, για να γλυκαίνω λίγο τη ζωή μας...
      Βασικά, ζω και ξαναζώ τα μικράτα μου... και μ' αρέσουν οι σκανδαλιές... και τα πειράγματα και τα ζουμπουρλίδικα...
      Ένα πράγμα βρε παιδί μου, να μην λέω να μεγαλώσω...
      Κι επειδή δεν αντέχω την γκρίνια που δημιουργεί η κατάσταση που ζούμε, μοιράζομαι μαζί σας στιγμές πιο ξέγνοιαστές...

      Υ.Γ. Άντε να δω πότε θα κατέβεις να τα πούμε από κοντά

      Διαγραφή
    2. ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ..ΤΙ ΖΩΔΙΟ ΕΙΣΑΙ; ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΖΩΔΙΑΚΟ ΤΑ ΚΑΡΚΙΝΑΚΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΙΗΚΑ .. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ Σ ΑΥΤΟ ΑΝΗΚΩ! ΤΩΡΑ.. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΕΒΩ..ΕΛΠΙΖΩ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΝΑ ΜΕ ΕΥΝΟΗΣΕΙ ΜΕ ΚΑΝΑ ΕΥΡΩ ΓΙΑΤΙ..ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ!
      ΧΑΡΑ

      Διαγραφή
    3. ΧΜ! ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΔΙΟΤΙ ΚΑΡΚΙΝΟΣ- ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΡΜΙΚΗ ΣΧΕΣΗ..
      ΧΑΡΑ

      Διαγραφή
    4. Χαρά μου, από τα ζώδια, δεν σκαμπάζω.
      Μου αρκεί οι άνθρωποι που έρχονται στην ζωή μου, να έχουν μπέσα, αλήθεια, ανιδιοτέλεια, να μην αδικούν και μια ψυχή γεμάτη αγάπη.
      Δεν αντέχω τους εγωιστές, τους έτσι και γιουβέτσι, αυτούς που θέλουν να παίζουν κι αυτούς που κρύβονται...

      Διαγραφή
    5. ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ! ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΙΝΕ ΜΕΓΑΛΟ ΞΕΣΚΑΡΤΑΡΙΣΜΑ ΠΟΛΛΕΣ ΜΑΣΚΕΣ ΕΠΕΣΑΝ..
      ΟΣΟ ΓΙΑ Τ ΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΔΙΑ Ε ΙΣΩΣ ΚΙ ΑΥΤΑ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ..ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΛΑΝΗΤΩΝ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΟΥΝ..ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ..ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ..ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΜΥΣΤΙΚΑ..
      ΧΑΡΑ
      Υ.Γ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΟΥ "ΕΦΑΓΑ" ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ..

      Διαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ