Τρίτη, 27 Μαΐου 2014

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ Υπάρχει ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ! ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΕΣ!



 ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΕΣ!

 Αναμένουμε τις αντιδράσεις ΟΛΩΝ των ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ!

ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ!

ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ!


 Γράφει η Πόπη Σουφλή

Πριν λίγο, σας υποσχέθηκα ΒΟΜΒΑ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ κατ' αποκλειστικότητα από τα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ.

Διαβάστε προσεκτικά τον παραπάνω πίνακα των τελικών αποτελεσμάτων για τους ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ των κομμάτων...σύμφωνα με την ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ!

Αριστερά, υπάρχει ο αριθμός των ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ που είναι 9.892.622. 
Σωστά;
ΣΩΣΤΑ!

Δείτε τώρα ...
πάντα από τον επίσημο πίνακα του Υπ. Εσωτερικών με τους ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ .... για τις Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές της 18ης Μαϊου 2014. 

Δείτε από τον ίδιο επίσημο τον πίνακα του Υπουργειου  Εσωτερικών, των ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ  για τις επαναλληπτικές εκλογές της 25ης Μαϊου 2014  και τις ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ!

Την πρώτη Κυριακή, έχουμε 9.895.356 ψηφοφόρους.
Δηλαδή, οι ψηφοφόροι, αυξήθηκαν κατά 2.734!
Σωστά;
ΣΩΣΤΑ!

Την δεύτερη Κυριακή, έχουμε ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ 9.508.315!

Δηλαδή 384.307 ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!





ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΣΧΕΔΟΝ 400.000 ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ, ΟΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ;

ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΕΣ!

Μετά από αυτή την ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ ΤΩΝ ΑΣΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ, ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΜΕΣΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΩΝ!

Μετά από αυτή την ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ ΤΩΝ ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ, ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ - ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ.

Μετά από αυτή την ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ ΤΩΝ ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ, ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΗΣ 18ης ΚΑΙ ΤΗΣ 25ης ΜΑΙΟΥ 2014!

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ ΤΩΝ ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ, ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΑΜΕΣΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ!


Υ.Γ. Τάσο, σ' ευχαριστώ για τη βοήθεια.









ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

214 σχόλια:

  1. Ιδρωσε τ'αυτακι τους νομιζεις. Εδω εχουν καλυψει αλλα κι αλλα, θα κολλησουν σε κατι "ασημαντα" νουμερακια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σταματηστε την παραπληροφορηση ηλιθιοι

      Διαγραφή
    2. Πραγματικα τωρα γιατι δεν βρισκετε μια σκοτεινη γωνια να πατε να πεθανετε; Και αυτος ο Τασος δηλαδη σε τι σε βοηθησε ακριβως;
      Λυση μονο μια. Ζηταα απο το Τασο μια ακομα βοηθεια. Να παρει το πληκτρολογιο και να σε χτυπαει στο κεφαλι μεχρι.

      Διαγραφή
    3. κλαίω... μέχρι!

      Διαγραφή
    4. Ο Τάσος σε έκανε ρόμπα!

      Διαγραφή
  2. ΤΑΧΙΣΤΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.
    ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστός! Επιτέλους κάποιος με μυαλό :)

      Διαγραφή
    2. σταματηστε την παραπληροφορηση ηλιθιοι

      Διαγραφή
    3. Δηλαδη,αυτοι που βγηκαν την πρωτη κυριακη,διαγραφωνται απο τους εκλογικους καταλογους???Για εσας που εχετε μυαλο.........

      Διαγραφή
    4. ναι βρε αφου δεν ξαναψηφιζει ξεφτερι

      Διαγραφή
  4. Μηπως εχει να κανει με ετεροδημοτες; Αδυνατω να πιστεψω κατι τετοιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον δεύτερο δήμο δεν είναι εγγεγραμμένοι οι δημότες στους δήμους που εξέλεξαν δήμαρχο από την πρώτη Κυριακή, εφ' όσον αυτοί δεν θα ξαναψηφίσουν. Το άρθρο είναι άκυρο λοιπόν. Τα νούμερα είναι φυσιολογικά.

      Διαγραφή
  5. Η ΝΟΘΕΙΑ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΛΟΓΩ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ(ΝΔ-ΠΑΣΟΚΟΕΛΙΑ).ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΑΜΕΣΑ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Afere8ikan to grafoune kai pio panw ta paidia tous dimous pou ekle3ane apo tin prwti kuriaki dimarxo... 3ekolate me tis vlakies.

      Διαγραφή
    2. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΥΓΟΥΡΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ

      Διαγραφή
  6. Σωστά στις περιφέρειες η διαφορά των εγγεγραμμένων είναι 384.307.
    Στους Δήμους η διαφορά των εγγεγραμμένων είναι 1.944.297.
    Ή κάνω λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΧΟΥΝ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στις Ευροεκλογές ψηφίζουν όλοι. Οι εκλογικοί κατάλογοι πρέπει να είναι ίδιοι και τις δύο Κυριακές.

      Διαγραφή
  8. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΤΕΙΛΤΕ MAIL ΠΑΝΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. να το παρει το ποταμι ΜΕ 7%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλα το υποψιαζομουν οτι εισαι καψ0υρα με τον ...Ιορδανη.
    Θες ντε και καλα να τον ξαναβαλεις στο παιγχνιδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές οι υποψίες σου, μόνο καταστροφή φέρνουν... στο κατάρτι θα σε κρεμάσω....

      Διαγραφή
    2. Τ.Γ. Έχει και Μαραθώνιους; Ποιοί θα τρέξουν;

      Διαγραφή
    3. ΤΓ Αποκλείεται...κυκλοφορούν έντομα και μαμούνια.

      Διαγραφή
    4. ΩΧΡΨ Άσε που έτσι και μπεί κόκκος άμμου στο.. παπούτσι, δεν θα μπορεί κανείς να... τρέξει.

      Διαγραφή
  12. Δεν φευγουν με τιποτε τα παπαρια. Μην ξεχνατε οτι μεχρι την αποχωρηση του παπουλια εχουν αποφασισει παραχωρηση εθνικης κυριαρχιας. Τι ειπε η μπενακη θυμαστε; Δεν εχει ολοκληρωθει πληρως. Αυτο που βλεπω ειναι οτι τα σχεδια τους προχωρουν κανονικα λες και εχουν δει το μελλον λες και ειναι γραμμενο να γινει ετσι. Τους νικας μονο αν τους το "χαλασεις". Χρειαζεται ομως αληθινους Ελληνες και οχι δηθεν Ελληνες. Αλλα και να φυγουν και να ερθει ο τσιπρας τι θα αλλαξει; Χρειαζομαστε Ελληνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. η περιφερεια Ηπειρου εχει κριθει απο την 1 κυριακη .
    και εχουμε και τους δημαρχους που εχουν εκλεγει απο την 1 κυριακη.
    μην κανετε τετοια λαθη λιγο προσοχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μά τί λές Ανώνυμε...βλάκα... στίς 25 είχαμε ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ....!!!!

      Διαγραφή
    2. Οι Ευροεκλογές ήταν για όλους και την δεύτερη Κυριακή.

      Διαγραφή
    3. ΒΛΑΚΑ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ.ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ ΑΣΧΕΤΕ.ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ Ω ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ Ο.

      Διαγραφή
  14. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΙΑ ΑΠΑΤΗ...ΑΝΑΤΡΕΞΤΕ ΣΕ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ...ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΛΑΘΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΩ SINGULAR...OI ΕΤΕΡΟΔΗΜΟΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΓΙΑΤΙ ΑΣΧΕΤΩΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κουλαρετε παιδιά.Αυτοί που λείπουν είναι της περιφέρειας Ηπείρου που έβγαγε περιφερειάρχη απο την πρώτη Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ
    ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΙΤΟΙ ΟΤΑΝ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ;



    Δεύτερη δύναμη στις Αχαρνές η Χρυσή Αυγή!

    Ιδού πως καταγράφουν τα τοπικά μέσα την ραγδαία άνοδος της Χρυσής Αυγής.

    Δεύτερη «δύναμη» στις Αχαρνές η Χρυσή Αυγή. Ίσως μόνο αυτό το εκλογικό αποτέλεσμα θα έπρεπε να μας βάζει όλους σε σκέψεις και όχι αν βγήκε ο κολλητός, ο μπατζανάκης, ο συνάδελφος στο δημοτικό συμβούλιο των Αχαρνών! Μετά την πρωτιά της Λεπέν, η ακόμη μεγαλύτερη άνοδος της Χρυσής Αυγής, όχι γενικά στην Ελλάδα (άλλωστε εμείς ασχολούμαστε με τα τοπικά θέματα) αλλά στην πόλη μας δημιουργεί πολλά ερωτηματικά. Ψήφος αγανάκτησης ή ψήφος συνειδητής επιλογής, αυτό θα το κρίνουμε εν καιρώ, προς το παρών τα δεδομένα δείχνουν πως 6.664 συμπολίτες μας θεώρησαν καταλληλότερο εκπρόσωπό τους στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ένα μέλος της Χρυσής Αυγής. Το νούμερο δεν είναι αμελητέα ποσότητα, αντιθέτως είναι ιδιαίτερα υψηλό για μία πολυμορφική πόλη όπως η δική μας.

    Ίσως τελικά νικητής σ’ αυτές τις εκλογές να μην ήταν ο πρώτος, αλλά ο δεύτερος! Κανείς δεν συζητά την πρωτιά του ΣΥΡΙΖΑ με ποσοστό 27,13% στην πόλη μας, αλλά την δεύτερη θέση που κατέκτησε η Χρυσή Αυγή με 15,82% δηλαδή 4.763 ψηφοδέλτια λιγότερα από τον πρώτο, ενώ η ΝΔ έρχεται τρίτη με μόλις 678 ψηφοδέλτια διαφορά! Το ΚΚΕ σταθερό στο 7,65%, ενώ την ανατροπή έκανε στις Αχαρνές και το κόμμα του Σταύρου Θεοδωράκη «ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ» που κατάφερε να τερματίσει πέμπτο στην κούρσα με 7,65% δηλαδή 2.542 ψήφους. Από εκεί και πέρα η ΕΛΙΑ έφτασε το 5,42%, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες το 4,35% και το ΛΑΟΣ το 3,39%. Τα υπόλοιπα κόμματα «κονταροχτυπήθηκαν» ανάμεσα στο 2,1% και 0,06% .

    http://www.acharnorama.gr/articles/%CE%B4%CE%B5%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B7-%CE%B4%CF%8D%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%B7-%CE%B1%CF%87%CE%B1%CF%81%CE%BD%CE%AD%CF%82-%CE%B7-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AE-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AE.html#sthash.tHwlZRiN.dpuf


    οπερ εδει δειξαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κατι δεν μας λες σωστα....
    το συνολο των ψηφοφορων ειναι: 9,895,356
    στις ευροεκλογες ειναι λιγοτεροι κατα 2734
    δεν αυξηθηκαν αλλα μειοθηκαν... (πιθανον απο αποθανοντες που δεν εσβησαν απο τον εκλογικο καταλογο)
    η διαφορες αναμεσα σε πρωτη και δευτερη κυριακη ειναι επειδη σε καποιους δημους τελειωσαν οι εκλογεσ απο τον πρωτο γυρο...
    δεν ξερω ομως αν καποια /ες περιφεριες τελειωσανε την πρωτη κυριακη...
    αν τελειωσε καποια περιφερια στον πρωτο γυρο
    τοτε ειναι φυσικο να λειπουν τοσες χιλιαδες ψηφοι...
    ΓΘ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από την πρώτη Κυριακή είχε ξεκαθαρίσει η περιφέρεια Ηπείρου

      Διαγραφή
    2. Η μόνη ορθή και τεκμηριωμένη απάντηση!

      Διαγραφή
    3. Ευροεκλογές?!

      Διαγραφή
  18. ΠΑΙΔΙΑ Η ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΔΕΝ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΗΚΕ ΣΤΗΝ Β ΚΥΡΙΑΚΗ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ ΜΕ 38300 ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν ξέρω γιατί αλλά και οι εγγεγραμένοι στις ευρωεκλογές είχαν διαφορετικό αριθμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μηπως δεν συμπεριλαμβάνει τους δήμους που βγήκε το αποτέλεσμα απο την πρώτη κυριακή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΑΙΔΙΑ ΛΕΙΠΕΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ ΜΕ 383 000 ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΕΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΤΗΝ Α ΚΥΡΙΑΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. κι απο οτι ειδα απο την πρωτη κυριακη η περιφερια Ηπειρου εχει καθαρισει...
    εχει ομως τις τριακοσιες τοσες χιλιαδες που λειπουν ???
    ΓΘ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αν η εκλογες ηταν για το καλο μας
    και ειχαν σκοπο να αλλαξουν τον κοσμο....
    θα ηταν παρανομες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΨΗΦΟΥ, ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΘΑ ΤΟ ΑΣΚΗΣΟΥΝ !!ΔΕΝ ΞΕΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ !! ΞΥΠΝΑΤΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασκούν το εκλογικό δικαίωμα όπου έχει εκλογές! Και στην περιφέρεια Ηπείρου δεν είχε τη δεύτερη Κυριακή γιατί βγήκε περιφερειάρχης από την πρώτη Κυριακή!
      Η απορία μου είναι άλλη : Εσάς τους δυο με τη βλακεία που κουβαλάτε, σας άφησαν να ψηφίσετε;

      Διαγραφή
    2. Αλλο οι εγγεγραμμενοι, αλλο οι ψηφιζοντες και αλλο οι ψηφισαντες. Μαθε φιλε Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 10:22 μ.μ. να τα ξεχωριζεις αυτα.

      Διαγραφή
    3. Σοβαρευτήτε... Ευροεκλογές?

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 10:22 μ.μ. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.ΠΡΟΣΚΥΝΩ

      Διαγραφή
  25. ΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΔΟΤΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΘΑΨΟΥΝ??? ΔΙΑΒΡΩΣΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ... ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ...ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥΣ....ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ.....ΙΕΡΑΡΧΙΑ...ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πόπη,
    άλλη φορά πριν γράψεις ηχηρές μαλακίες, να βάζεις το ρημάδι σου να σκέφτεται και λίγο...

    Απλά, ΕΧΟΥΝ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. πριν τις εκλογές βγήκε ένταλμα σύλληψης του βγενοπουλου.ψαχτε τη σχέση βγενοπουλος-singular login-κρατος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Νομιζω οτι κανετε λαθος ,κοιταξτε την περιφερεια ηπειρου η οποια βγηκε απο την πρωτη κυριακη και ειναι περιπου στο νουμερο που ψαχνετε ,παρακαλω λιγο περισσοτερη προσοχη στην αναρτηση σας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Η ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΥΣΤΙΑ ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑΤΟΥΣ??? ΑΥΤΟΙ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΙ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ ΠΟΥΘΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Η διαφορά είναι αυτοί που εξελέγησαν από την πρώτη Κυριακή... Ηλίθιοι..... Κλείστε το blog..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως μπορείς να ανατρέξεις,στα στοιχεία των προηγούμενων δημοτικών εκλογών,
      για να το επιβεβαιώσουμε;
      Γιατί αν το ίδιο συνέβη και τότε,θα έχεις δίκιο.Αν δεν συνέβη όμως;
      Τότε θα βροντοφωνάξω.Είναι η νοθεία,Ήλίθιοι.
      Φρύνη

      Διαγραφή
  31. οκ κερδισατε ενα κλικ (το τελευταιο) παραπάνω..........Τη δευτερη κυριακη ΔΕ ΣΥΜΜΕΤΈΧΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕς ΠΟ ΕΞΕΛΕΞΑΝ ΔΗΜΑΡΧΟ Η ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΡΧΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ.......................ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΞΕΣΚΕΠΑΣΕ ΤΟΥΣ ΠΟΠΗ!!!!

    ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΚΑΚΚΑΛΑ! ΣΥΝΕΧΙΣΕ, ΜΗ ΜΑΣΑΣ. ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΟΙ ΑΠΟΝΠΑΝΩ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΑΘΕΤΟΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΛΕΙΠΕΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ ΡΕ ΖΩΑ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τουλάχιστον θα έχετε την ευθιξία να ζητήσετε ένα ΜΕΓΑΛΟ "συγνώμη" κα Σουφλή???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χαχαχαχαχα!!!!!!!!!!

    καλά που σε βοηθάει κι ο Τάσος και τον ευχαριστείς κιόλας...!!!!!!!!!

    Α ρε Γίδια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Σε κανέναν αντι-μνημονιακό δεν αρέσουν τα αποτελέσματα.
    Κάτι βρωμάει.. ¨Ηδη η μέγιστη βρωμιά είναι ότι τα αποτελέσματα των εκλογών τα διαχειρίζεται ΙΔΙΩΤΗΣ και μάλιστα Αρχι-Καρα-διαπλεκόμενος του Κερατά. Δηλαδή ΠΡΟΔΟΤΗΣ.
    Τι περιμένετε?

    Οι απαντήσεις είναι εδώ

    Δημοτικές: (εδώ ειναι το ζουμί):
    Αφαιρέθηκαν σχεδόν 2 εκατομμύρια (!) εγγεγραμμένοι απο την 1η ΚΥρΙΑΚΗ..
    Οι Δήμοι που εξέλεξαν δήμαρχο απο την 1η Κυριακή έχουν 1.944.297 (!) ψηφοφόρους ???
    Είναι ασύλληπτο το νούμερο..
    Να είμαστε σε επιφυλακή.

    Λιγότερης σημασίας είναι και αυτό:
    Περιφερειακές: Αφαιρέθηκαν 387,041 ψηφοφόροι. Έχει η Ήπειρος συνολικά 387,041 ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Η διαφορά είναι 3.826 ψήφοι από Περιφέρεια Ιονίων Νήσων:

    http://ekloges.ypes.gr/may2014/dn/public/index.html#{"page":"level","params":{"level":"snom_n","id":6}}

    Εγγεγραμμένοι Α Κυριακή: 243.588
    Εγγεγραμμένοι Β Κυριακή: 239.762

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατι ειναι περισσοτεροι οι εγγεγραμμενοι τη 2η εβδομαδα στα Ιονια?

      Διαγραφή
  38. Που είναι η κατά τ' άλλα λαλίστατη Πόπη????????
    Λούστηκε την παπαριά της και λούφαξε???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΙ 400.00 ΨΗΦΟΙ

    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 2 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΨΗΦΟΙ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ρεεεεεεεεε!

    2.000.000 ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ ολογράφως: ( Δ Υ Ο Ε Κ Α Τ Ο Μ Μ Υ Ρ Ι Α)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑΛΑ ΕΣΑΣ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ????
    TO OTI OI ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ 10.000.000 (ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΝΩ ΤΩΝ 18) ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ Η ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΔΕΙΧΝΕΙ 11.000.000 ΜΥΡΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΔΕ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΝTΥΠΩΣΗ?????
    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.....
    ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε παιδιά, ειλικρινά τώρα, εδώ μέσα έχετε δώσει ραντεβού όλοι οι σκατόμυαλοι; Λοιπόν, ανώνυμε σκατόμυαλε, οι εγγεγραμμένοι είναι τόσοι γιατί μέσα σε αυτούς λογίζονται και οι Έλληνες του εξωτερικού.

      Διαγραφή
  41. Οπως οι περιφέρειες έχουν 383.000 ψηφους λιγότερες έτσι και οι Δημοι από τον πίνακα έχουν περίπου 2.000.000 λιγότερους επειδή στη Β Κυριακή των περιφερειακών και δημοτικών αναφέρονται ως εγγεγραμμένοι μόνο οι εγγεγραμμένοι σε περιφέρειες και δήμους που δεν εξέλεξαν δήμαρχο και περιφερειάρχη από την Α Κυριακή.
    Καταγγελία για αυτόφωρο άμεσα στον ανεγκέφαλο που την συνέταξε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. θέλετε να πείτε ότι αυτοί της Ηπείρου που εξέλεξαν περιφερειάρχη δεν θα ψηφίσουν για τις Ευρωεκλογές ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η καρτέλλα που βλέπεις στο post είναι για της Δημαρχιακές και Περιφερειακές εκλογές ηλίθιε! Στην καρτέλλα των ευρωεκλογών δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά

      http://ekloges.ypes.gr/may2014/e/public/#{%22cls%22:%22main%22,%22params%22:{}}

      Διαγραφή
  43. Γιατι;;;;...Yπηρχε περιπτωση...να μην κανουν νοθεια;;;;....YΠΕΡ-ΧΟΥΝΤΑ ειναι!!!!.... Γι'αυτο....αυτοι που ειπαν ....ΑΠΟΧΗ.....ηξεραν τι ελεγαν!!!!!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Λυπάμαι που θα το πω αλλά η διαφορά είναι ευεξήγητη.
    Έχω δουλέψει σε Δήμο και ξέρω πώς δουλεύει αυτό το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ σύστημα.
    Οι εγγεγραμμένοι έπρεπε να είναι ΠΟΛΥ λιγότεροι.
    Αλλά δυστυχώς ΔΕΝ υπάρχει Εθνικό Δημοτολόγιο, υπάρχει ο ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟΣ και ΑΙΣΧΡΟΣ θεσμός του ετεροδημότη, σπάνια διαγράφονται πεθαμένοι, μόνιμοι επί δεκαετίες κάτοικοι του Εξωτερικού και πάει λέγοντας.
    Πράγματι είναι ΣΚΑΝΔΑΛΟ! ¨οχι νοθεία όμως. Πρέπει να πάνε ΦΥΛΑΚΗ για παράβαση καθήκοντος και ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗ δημοσίου χρήματος όλοι οι Υπουργοί Εσωτερικών απο το 1990 μέχρι σήμερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. οριστε για τις εκλογες ολα εδω

    http://oimaskespeftoun.blogspot.gr/2014/05/blog-post_4704.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΤΙ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕΣ ΡΕ ΤΑΣΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Είστε κουτοπόνηροι και εξίσου επικίνδυνοι. Όχι μόνο να κλείσετε το blog αλλά να πάρετε μαζί σας και τους υπόλοιπους ηλίθιους, να ανοίξετε το Κεάδα και να πέσετε μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Εγω παντως βλεπω πως επιβεβαιωνεται για αλλη μια φορα οτι οι χρυσαυγιτες εχουν iq πιθηκου (στην καλυτερη περιπτωση). Ειστε ικανοι να στραμπουληξετε το μυαλο (;) σας. ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΙΤΕ ΑΛΛΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΔΙΑΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ. ΓΡΑΨΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαγράψου ρε απο τους ζωντανούς. Άντε ψόφα.
      Ζήτα συγνώμη που ήρθες στη ζωή βλάκα.

      Σωστά ή λάθος , τα άρθρα δεν διαγράφονται τρίβλακα, ε τρίβλακα.

      Διαγραφή
  50. Διάβασα με πολύ μεγάλη προσοχή όλα τα σχόλια.
    Ο αρχικός αριθμός των εγγεγραμμένων, δεν αλλάζει στους εκλογικούς καταλόγους, ανεξάρτητα αν έχουν βγει τελικά αποτελέσματα Περιφερειών ή Δήμων από την πρώτη Κυριακή.
    Θα έπρεπε να υπάρχει διευκρίνιση ως προς τον αριθμό της δεύτερης Κυριακής για τον αριθμό των ψηφοφόρων.

    Δεν έχω κανένα πρόβλημα να ζητήσω δημόσια συγνώμη αν έχω κάνει λάθος.
    Εξέτασα και συζήτησα το θέμα των εκλεγμένων από την πρώτη Κυριακή, με νομικό πριν βγάλω το θέμα.
    "Πρέπει να υπάρχει διευκρίνιση για την μείωση του αριθμού των ψηφοφόρων μεταξύ πρώτης και δεύτερης Κυριακής, από τη στιγμή που έχουν τελειώσει και έχουν βγάλει τελικά αποτελέσματα", μου είπε.
    Δεν είμαι νομικός ώστε να κατέχω τους συνταγματικά νομικούς όρους των εκλογών.
    Όφειλα να ενημερώσω κάποιους πολιτκούς, που έχουν στο κόμμα τους νομικό επιτελείο, να το ψάξουν.

    Εάν έχω κάνει λάθος, θα ζητήσω συγνώμη.

    Ανθρώπινα τα λάθη, ιδίως σε ένα εκλογικό αποτέλεσμα όπου στις ευρωεκλογές, εμφανίστηκε κόμμα του ενός μηνός με αποτελέσματα εξωπραγματικά.

    Για όσους ζητούν την κεφαλή μου στο πιάτο, ας έλθουν να την πάρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαλτο σε σακουλα να περασω να το παρω. Την γλωσσα θα την κανω κοκκινιστη με μακαρονια :) :) :)

      Διαγραφή
    2. και εγω νομισα οτι τουλαχιστον θα μου ριξεις κανενα εστυ "ελαφρυ" μπινελικι :( :(
      αφαγωτος θα παω και σημερα :(

      Διαγραφή
    3. Αντιθέτως... θα σας δώσω και τα υλικά για την κοκκινιστή μακαρονάδα... κρίμα είναι να πάτε νηστικός ....

      Διαγραφή
    4. Ποπη να μην ξαναρωτησεις τον συγκεκριμενο νομικο,ειναι κομπογιανιτης και σε εκθετει.

      Διαγραφή
  51. Όταν ΣΥΝΤΑΓΜΑ σκίζεται και ΔΙΚΑΣΤΕΣ προσκυνάνε τι να πουμε?

    Η ιδιωτικοποίηση της εκλογικής διαδικασίας είναι ήδη το ΜΕΓΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ..

    Aπο ποιόν ? Απο εταιρεία συμφερόντων ποιού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. τι σαχλαμαρες γραφετε...ακου βομβα μεγατονων χαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Βρέ ζώα ευρωεκλογές ειχαμε μόνο την δευτερη κυριακή........ κατι ξέρει η Πόπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. δηλαδη αποκλειεται το (λογικοτατο) να πιστοποιηθηκαν 200.000+ θανατοι, στις πρωτες εκλογες? ριξτε μια ματια αν συνεβη το ιδιο στις ''διπλες'' εκλογες του '12 και μετα θαστε πιο κοντα στην αληθεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Λοιπόν γατάκια.... Στις ευρωεκλογές είχαν δικαίωμα ψήφου όσοι υπηρετούσαν στα σώματα Ασφαλείας χωρίς να έχουν δικαίωμα στις Δημοτικές και περιφεριακες εκλογες αν ήταν από άλλη περιοχή. Δεν ψήφισαν όσοι δημότες είχαν εκλέξει δήμαρχο ή περιφερειαρχη από την πρώτη Κυριακή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΤΟ.ΟΤΙ.ΣΤΗΝ.ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ.ΔΟΘΗΚΑΝ.ΨΗΦΟΙ.ΣΤΗΝ.ΕΘΝΙΚΗ.ΑΥΓΗ.ΕΝΩ.ΑΥΤΗ.ΕΙΧΕ.ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ.ΑΠΟ.ΤΙς.ΕΚΛΟΓΕς.ΚΑΙ.ΔΕΝ.ΤΥΠΩΘΗΚΕ.ΟΥΤΕ.ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ.ΔΕΝ.ΣΑς/ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕ???.....Η.ΕΘΝΙΚΗ.ΑΥΓΗ.ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΕ.ΚΑΙ.ΜΕ.ΔΗΛΩΣΗ.ΣΕ/ΟΛΑ/.ΤΑ.ΜΜΕ.ΑΠΟ.ΤΗΝ.ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ.ΤΗς.ΣΤΙς.ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕς.ΑΜΕΣΩς.ΜΟΛΙς.ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ.Η.ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ.ΤΗς.ΧΡΥΣΗς.ΑΥΓΗς...ΔΕΝ.ΤΥΠΩΘΗΚΑΝ.ΠΟΤΕ.ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ.ΚΑΙ.ΟΜΩς....Ως.ΔΙΑ.ΜΑΓΕΙΑς.ΤΗΝ.ΨΗΦΙΣΑΝ.ΚΟΝΤΑ.400.ΑΤΟΜΑ!!!!!ΤΑ.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.ΓΙΑ.ΤΗΝ.ΕΘΝΙΚΗ.ΑΥΓΗ.ΕΙΝΑΙ.ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΑ.ΑΚΟΜΑ.ΣΤΗΝ.ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ.ΤΟΥ..ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ.ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ψηφοδελτια της Εθνικης Αυγης υπηρχαν κανονικα στα εκλογικα κεντρα. Εκει που ψηφισα ειχε και της χρυσης αυγης και της εθνικης αυγης

      Διαγραφή
    2. ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΤΗΣ 27/05/14 ΩΡΑ 5.19 μ.μ. ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΕΠΟΠΤΗΣ ΕΚΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΗΝ 1η ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΗΝ 2η. ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΥΓΗΣ ΠΟΥΘΕΝΑ! ΠΟΥΘΕΝΑ!!! ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΑΠΕΣΥΡΘΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΤΥΠΩΣΑΝ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΔΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΕΝΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΥΠΗΡΞΕ! ΑΝ ΕΙΔΕ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΥΓΗΣ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ!!! ΑΛΛΟ ΕΘΝΙΚΗ ΑΥΓΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΔΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

      Διαγραφή
    3. TM ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ "ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ/ λες ψεματα. Η Εθνικη Αυγη ειχε ψηφοδελτια κανονικα ειχε ποσοστο κατω του 0,5% επισημως και δεν το διεψευσε ουτε η χρυση αυγη.

      Διαγραφή
  57. Βρε παιδιά, για βάλτε το λίγο να δουλέψει το ριμάδι!!! τι σημασία έχει πόσοι βγήκαν από την πρώτη Κυριακή; Και γιατί να αφαιρεθούν αυτοί δηλαδή;;; Αυτοί που βγήκαν από την πρώτη Κυριακή δεν έπρεπε να ψηφίσουν στις ευρωεκλογές;; Τρεις κάλπες είχαμε, μην το ξεχνάτε!!! Οι εγγεγραμμένοι επρεπε να είναι ίδιοι σε αριθμό και στις δύο Κυριακές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ βαλτο να δουλεψει. Αλλος ο αριθμος των ψηφοφορων στις ευρωεκλογες αλλο στις δημοτικες και περιφερειακες.Δεν ψηφισαν ολοι διπλα στις δημοτικες και περιφερειακες. Με βαση τον αριθμο που δινετε την καθε κυριακη απο το υπουργειο στις αντιστοιχες εκλογες βγαινουν τα ποσοστα της αποχης και των κομματων. Ξυπνα

      Διαγραφή
    2. ¨Ετσι πες τα ...Βασιλική... Πες το αυτονόητο.. Οι φαηλοκρανιδιώτες και οι αδώνιδες με το IQ ραδικιού και ψυχή ποντικιού , έχουν φτιάξει σχολή με πολλούς ακολούθους.

      Διαγραφή
  58. Άκυρο Πόπη! Κατέβασε το για να μην εκτείθεσαι!
    Η περιφέρεια Ηπείρου λείπει.
    Και άλλη φορά περισσότερη προσοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Μπράβο Πόπη και μόνο για το πονήρεμα.

    Μια ιδιωτική εταιρεία διαπλεκόμενη με την ντόπια και ξένη ολιγαρχία, διαχειρίζεται τις ψήφους του Ελληνικού Λαού στην χειρότερη περίοδο της νεότερης Ιστορίας και δεν μιλάει κανένας..??

    Αν ισχύει η αφαίρεση των δήμων και των περιφερειών που εκλέγονται απο την 1η Κυριακή..
    Δεν νομίζω να ισχύει. Αλλά... εάν ισχύει. λέω , μην σταματήσετε εκεί !!!

    Ερευνήστε ιδίως στις δημοτικές, εάν ο αριθμος των εγγεγραμμένων στους δήμους που βγάλαν δήμαρχο με την πρώτη, είναι ο ίδιος με τον εξωφρενικό αριθμο των εγγεγραμμένων που λείπει, δηλαδή 1.900.000 καπου ψήφοι. Τεράστιο νούμερο.

    Και πάλι όμως είναι ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ στο τελευταιο απομεινάρι της.

    Επιστημονική, διακομματική και εξωκομματική επιτροπή σε κάθε Εκλογικη αναμέτρηση μέσα στο ΥΠΕΣ και μέσα στην εμετική Singular Logic... ΑΛΛΙΩΣ ΠΑΡΑΤΗΣΤΕ ΤΑ ΟΛΑ..

    ΜΟΝΟ ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΣ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Σε μια χωρα 11,000,000 ανθρωπων ψηφιζουν τα 9,500,000?πλακα κανετε?αντε ξυπνατε μοσχαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι λες βρε ΒΛΗΜΑ... Οι κάτω των 18 ετών δεν ψηφίζουν, πολλοί αλλοδαποί δεν ψηφίζουν, βάλτε τα μυαλά σας να δουλέψουν λίγο, που έχετε και άποψη.

      Διαγραφή
  61. Έχουν αφαιρεθεί από τους εγγεγραμμένους Β γύρου οι αριθμοί των εγγεγραμμένων στις περιφέρειες και τους Δήμους που εξέλεξαν νικητή από τον Α΄γύρο.

    Άνθρακες ο θησαυρός, υπάρχει και η συγγνώμη στους αναγνώστες σας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή έχουμε να κάνουμε με...αθώες περιστερές,που ούτε καν διανοούνται,
      την επέμβαση σε στοιχεία,που θα τους εξασφάλιζαν την εξουσία.
      Δεν πτούνται όταν διαπράττουν εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητος και θα
      πτοηθούν με την αλλοίωση των στοιχείων;
      Για εγκληματική οργάνωση μιλάμε,με συνεργούς εγχώριους και διεθνείς μαφιόφους.

      MIG = Singular
      Singular = Βγενόπουλος= Σόρος και κάποιος της Goldman
      Τράπεζα Πειραιώς =Σόρος
      MIG = Τράπεζα Πειραιώς
      Φρύνη
      Υ.Γ Δε λέω,χαφιεδίστικη δουλειά και προβοκατόρικη.
      Άλλά φαντάζομαι,θα παίρνετε καλά μπικικίνια.




      Διαγραφή
    2. Μπορώ να σε αποστομώσω και να σε στριμώξω στον τοίχο,παρουσιάζοντας επίσημα
      στοιχεία.
      Προς το παρόν,δε θα το κάνω και έχω σοβαρό λόγο.
      Και επειδή σε πιάνω αδιάβαστο,μένεις μετεξεταστέος.
      Σε συμμερίζομαι όμως.Που να βρείς χρόνο να μελετήσεις.
      Είναι κι΄αυτή η σκατοδουλειά που σου έχουν αναθέσει.
      Φρύνη

      Διαγραφή
  62. Γενικά τα κόμματα έχουν εκλογικούς μηχανισμούς. Από την δομή του άρθρου σας συμπαιρένω οτι δεν έχετε ασχοληθεί και πολύ με την διαδικασία. Άμα ρωτούσατε έναν τυχαίο εκλογικό αντιπρόσωπο θα σας έβγαζε από τον κόπο της δημοσίευσης.
    Η Ήπειρος έφυγε από τις περιφερειακές από την 1η Κυριακή.
    Στις ευρωεκλογές:
    1ον στους καταλόγους υπάρχουν οι ετεροδημότες
    2ον (με επιφύλαξη) οι Ευρωπαίοι μπορούν να ψηφίσουν κόμματα της χώρα που κατοικούν. Οπότε σίγουρα οι εγγεγραμμένοι των ευρωεκλογών είναι διαφορετικοί ανα περιφέρεια από τους εγγεγραμμένους των περιφερειακών/δημοτικών
    3ον Όπως και με την Ήπειρο όσοι δήμοι ξεμπέρδεψαν από την 1η Κυριακή οι εγγεγραμμένοι διαγράφτηκαν από τον υπολογισμό του συστήματος διότι δεν μπορεί να υπολογιστεί η αποχή τηςς 2ης Κυριακής, άμα μπούνε ξανά στο σύστημα.
    Αν ο νομικός σύμβουλος δε τα ξέρει αυτά αλλάξτε τον διότι θα σας βάλει σε μπελάδες.
    Αυτά
    Ζητήστε και μια συγγνώμη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογική ασυνέπεια ρε.
      Λες: " ...2ον (με επιφύλαξη)..." και στην παρακάτω γραμμή λες; "Οπότε σίγουρα οι.."

      Δεν υπάρχει σίγουρα και με επιφύλαξη. Ή σίγουρα ή με επιφύλαξη.. Αλλιώς βούλωσε το.

      Διαγραφή
  63. Καλα ειναι φως φαναρι οτι συνεβαινε κατι τετοιο και ισως μες το κολπο ειναι οι κομπιουτεραδες που επεξεργαζονται τα δεδομενα. Η λυση θα ηταν ενα open source e-voting software.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Δεν παίζει να υπάρχει τέτοια βλακειά! Στην Ηπειρο πήγαν οι 400 χιλιάδες,όπου δεν είχαμε επαναληπτικές....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Είσαι ότι νά 'ναι με νοοτροπία δημοτικού.

    φυσικά και δεν αλλάζει ο αριθμός των εγγεγραμένων στους καταλόγους, απο την στιγμή όμως που έχει βγει αποτέλεσμα απο την πρώτη κυριακή οι κατάλογοι για τις συγκεκριμένες περιφέρειες και δήμους ΔΕΝ ανοίγουν και δεν λαμβάνουν μέρος στην εκλογική διαδικασία της Β κυριακής.

    Προσπαθείς να δικαιολογηθείς (με ατάκα δημοτικού και παλι ) " Δεν είμαι νομικός ώστε να κατέχω τους συνταγματικά νομικούς όρους των εκλογών."
    απο την στιγμή όμως που αυτοπαρουσιάζεσαι σαν δημοσιογράφος θα έπρεπε να ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙΣ μια "είδηση" πρωτού την δημοσιεύσεις όπως ορίζει αυστηρά ο κώδικας δεοντολογίας του δημοσιογραφικού λειτουργήματος , ειδάλως να παραδόσεις την δημοσιογραφική σου ταυτότητα

    Τέλος να σημειώσω πως όλοι μας γνωρίζουμε ότι οι εκλογές έχουν πολές ενδείξεις αδιαφάνειας και προβλημάτων αλλά με τέτοιες επιπόλεες πομπές, εν τέλει δικαώνονται οι παρανομούντες, αφού οπλίζονται με το άλοθι της αναξιοπιστίας την πολέμιων τους (βλ. ΠΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ)

    Ένας ημίτρελος σκεπτηκιστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. an moy epitrepete esteila o idios tis periferies opos kai na exi H psifofori einai 9 890 000
    ite euroekloges ite dimotikes den alazei tipote kai tis 2 kiriakes einai ta noymera ton psifoforon eidia tin mia psifizoyn dimotikes tin ali eyroekloges apli logiki den aferis tipota

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. se pola kentra den pigan oyte ta psifodeltia mas kaname enstasi alla siga min kanun kati den niotun tipota opios exi ta genia exi kai ta xtenia distixos den katewenun apo tin kiwernisi me to kalo mono me wia ta katewun lipiro ala alitino

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κομματα ειανι τα ΜΟΝΑ υπευθυνα για τον αριθμο ψηφοδελτιων που θα στειλουν στις νορμαχιες και κανεις αλλος.

      Διαγραφή
  68. vasiliki pagonidu EXEI DIKIO APLAAAA PRAGMATAAAA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Εγώ γνωρίζω ότι οι αριθμός των ψηφοφόρων στους εκλογικούς καταλόγους δεν αυξομειώνεται,ανάλογα με το είδος των εκλογών. Μόνο ο αριθμός των ψηφισάντων είναι κυμαινόμενος,λόγω προσέλευσης ή μή. Τι αρλούμπες αραδιάζεται εδώ μέσα όλοι σας, ότι δεν συμπεριλαμβάνονται αυτοί που βγήκαν από την πρώτη Κυριακή;;;;;;; Αυτό θα επηρέαζε αποκλειστικά και μόνον το ποσοστό των ψηφισάντων και όχι των εγγεγραμμένων!!!!! Τρία βόδια δυό ζευγάρια δεν γίνεται,άϊ σαλαγάτε τα ρεεεεεεεεεεεεε!!!!! "Όσο για σένα 5.05 που θέλεις να σου ζητήσουν και συγνώμη εξυπνάκια,δεν έκαναν εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων 40 χρόνια τώρα, λές να εργάσθηκαν τόσο πολύ τα παιδιά του Υπ.Εσ. και την έκαναν σε μια εβδομάδα;;;;;;; Εμένα γιατί δεν με διέγραψαν::: Πάω να πηδήσω στα βράχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και πως ρε μαστορα θα υπολογισουν το ποσοστο της αποχης? το ιδιο ειναι το 60% της συμμετοχης στα 9 εκατομμύρια και το ιδιο ειναι στα 7εκ? αν λειπουν 400.000 στις περιφερικες οπως γραφει το σουργελο η Σουφλη, τοτε λειπουν 2εκ. στις δημοτικες... αντε πηδα τωρα!

      Διαγραφή
    2. ΛΕΩΝΙΔΑ, σας παρακαλώ, μην πηδήσετε στα βράχια, επειδή η "λογική" των νεοελλήνων, ως εδώ φτάνει... να μην είναι ικανοί να σκεφθούν τι σημαίνει "ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ" , τι "ΨΗΦΙΖΟΝΤΕΣ" και τι "ΨΗΦΙΣΑΝΤΕΣ".

      Διαγραφή
  70. ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΠΑΝΙΚΟΣ ΒΡΕ ΤΡΌΛΙΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΤΕ ΟΛΟΙ, ΑΦΟΥ Η ΣΟΥΦΛΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΜΙΑ ΓΚΑΦΑΤΖΟΥ??....Eε?...
    ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Einai poly logiko! Anthropoi pou zoune stin Ellada me xeni ypoikotita kai monimi katoikia, boroune na psifisoune stis Dimotikes kai stis Evroekloges... ochi omos stis Nomarchiakes kai stis Vouleftikes! Etsi exigitai i apoklisi ton arithmon. Eimai mia apo ekeinous tous psifoforous pou psifisa stis Dimotikes kai stis Evropaikes, alla ochi stis Nomarchiakes!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Μπορεί απλά στις δημοτικές να έχουν μετρήσει και τους αλλοδαπούς που μέχρι το Φεβρουάριο μπορούσαν να ψηφίζουν και καταργήθηκε.
    Στις ευρωεκλογές οι αλλοδαποί δεν προσμετρούνταν εξ αρχής.
    Αναφέρομαι στη διάφορα μεταξύ δημοτικών και ευρωεκλογών.
    αν υπήρχαν σαν νούμερο καταγεγραμμένοι οι αλλοδαποί και ενώ δεν ψήφισαν δεν αφαιρέθηκαν το μόνο που αλλάζει είναι το ποσοστό της αποχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Διαβαζω τα σχολια απο μερικα χαιβανια που λενε οτι ο αριθμος των εγεγραμμενων αλλαζει και πραγματικα δεν ξερω τι να κανω να κλαψω ή να γελασω με το IQ των νεοελληνων? Αλλα εδω θα μου πεις βγαλανε δημαρχο τον αγραμματο τον Μπεο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Δεν ξέρω που πήγαν οι ψηφοφόροι, το μόνο που ξέρω είναι ότι, και πουστιά να έχουν κάνει (λογικά κάποιος ειδικός θα μας πει με σιγουριά) θα το περάσουν στο ντούκου όπως πολλά άλλα....και εμείς ακόμα θα είμαστε εδώ να λέμε ο ένας το μακρύ του και ό άλλος το κοντό του.

    το λέω γιατί αν οι μισοί Έλληνες λέμε ότι είναι φυσιολογικό και οι άλλοι μισοί όχι δλδ δεν ξέρουμε εμείς οι ίδιοι την διαδικασία των εκλογών πιστεύω πως τους βολεύει πάρα πολύ....

    Φιλικά,
    -Psilos-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Εδώ που λειτουργούν νόμοι, να πως καθαρίζονται οι εκλογικοί κατάλογοι!
    http://www.stoxos.gr/2014/05/blog-post_4092.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Αν αυτομαστιγωθώ δημόσια θα είμαι ισλαμιστής;; Το ίδρυμα εκείνο των "διανοουμένων " στο Δαφνί ,λειτουργεί ακόμη;;; Δεν μου απαντήσατε την προηγούμενη φορά.Που στο διάβολο έχω βάλει εκείνα τα χάπια βρε παιδί μου....και μετά...μου λένε... Ελλάδα- πουτάνα Ψωροκώσταινα και μου κακοφαίνεται...μαλλον δεν είμαι καλά...... θέλω αυτομαστίγωμα.
    Σήμερα άκουσα και τους γύπες να κελαϊδάνε σαν καρδερίνες...κάτι συμναίνει...δεν μπορεί...δεν μπορεί.....Το τέστ του ψησίματος το κάνατε αγαπητή οικοδέσποινα;; Έτσι για να καθαρίσουμε την φωλέα μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χάπια σας, μου τα έδωσε η σύζυγός σας, για να αντέξω την ... "λογική" των νεοελλήνων, που δεν έχουν την ικανότητα να χωρίσουν δυο γαϊδουριών άχυρα. Μην τα ψάχνετε άδικα.

      Υ.Γ. Και που να δείτε τα σκυλιά μου να νιαουρίζουν και τις γάτες μου να γαβγίζουν!!!!!!!!!!!!
      Το τεστ του ψησίματος το έκανα με επιτυχία...

      Διαγραφή
  77. Δεβάτε να ΄νεβαίνουμε σην Παναϊαν Σουμέλαν, να εξάψουμεν κερίον μπάς και μας γουσταρέψει την ψή μας.
    http://www.youtube.com/watch?v=2DMH4Ts95xc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Πω πω σαϊνια είστε... Δηλαδή αυτή η δημοσιογράφος πρέπει να έχει αραχνιάσει ΚΑΝΟΝΙΚΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. εντελει μου φαινεται πως εδω προσπαθουμε να βρουμε καθαρα ''σκατα''!!!!!
    ειναι η οχι σωστο το αρθρο ,ενα ξερω !!!πως τα σκατα ειναι σκατα και δε καθαριζουν οσο και να φαινονται ''καθαρα''!!!!!!!

    πολυτεκνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Βάλτε το και λίγο να δουλέψει... Αν υπάρχει βέβαια, που όπως όλα δείχνουν δεν υπάρχει... Τρώτε αμάσητο ότι κυκλοφορεί και μετά απορούμε πως μας κυβερνάν οι ίδιοι και οι ίδιοι...
    ΔΕΝ υπάρχει νοθεία κύριοι.
    ΒΛΑΚΕΙΑ υπάρχει, και μπόλικη μάλιστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Κα Σουφλη θα σας ρώταγα αν είστε ξανθιά αλλά θα υποτιμούσα τις ξανθιές.

    Με το ίδιο σκεπτικό είναι ΜΕΓΑ το σκάνδαλο που λείπουν σχεδόν 2.000.000 ψηφοφόροι από τις δημοτικές εκλογές έτσι?!?!?!?!?
    Έλεος, ρωτήστε και κανένα που έχει μια κοινή λογική.

    Όσο για τους υπόλοιπους που συμφώνησαν μαζί σας, λυπάμαι πολύ, αλλά με κάποιους σαν κι εσάς φτάσαμε εδώ που φτάσαμε...

    ΥΓ1 δεν μπορώ ρε ΓΜΤ να κάνω και report το blog λόγω βλακείας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΖΗΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΠΗ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΤ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΔΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Μετά την απομάκρυνση απο τα εργαλεία της νοθειάρας...δηλαδή τις κάλπες...ουδέν λάθος αναγνωρίζεται...
    Τώρα έχουμε άλλα θέματα παιδιά...κιντυνεύει η πα...τρις....πρέπει να φροντίσουμε για αυτή τη στα-θε-ρό-τη-τα ετούτη τη βδομάδα...
    Μας άλλαξαν sos...καταλάβατε?
    Τώρα τα κεφάλια μέσα...προσδεθείτε και μην καπνίζετε...και κυρίως μην αντιμιλάτε στη χρηστή εξουσία του κατακτητή και τα ντόπια γιουσουφάκια της...
    Οφείλουμε να σεβόμεθα τους θεσμούς του Δ΄Ράιχ...και να κάνουμε εικόνισμα στον προφήτη του το θαμαρά...
    Για 384.307 νοματαίους που λείπουν θα κάνουμε θέμα?
    Δε λέει...θα το καταπιούμε κι αυτό...όπως είμεθα υποχρεωμένοι και υπερχρεωμένοι οι δούλοι!
    Έφη
    Έφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Απλα κλαιω! Ποπη εισαι πολυ εξυπνη! Φαινεται! Απορω πως πηρες την ιδιοτητα του δημοσιογραφου. Μπορεις να αναρτησεις σε παρακαλω πολυ την δημοσιογραφικη σου ταυτοτητα? Με κατι ζωα σαν και σενα, που σε ακολουθουν και τα πιστευουν τα προβατα, φαινεται καθαρα γιατι η χωρα βρισκεται σε αυτο το χαος. Μου μαθες και συ να φτιαχνεις blogspot και να ανεβαζεις οτι σου κατεβει απο το κεφαλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι προφανές... εσείς εμπιστεύεστε "δημοσιογράφους" στυλ Πρετεντέρη, Τρίμη, Σπυράκη και λοιπούς ... ταυτοποιημένους "δημοσιογράφους".
      Η ταυτότητα, δεν κάνει τον δημοσιογράφο.
      Το ΗΘΟΣ είναι η ταυτότητα του καθενός μας.

      Διαγραφή
    2. ka Poph mporei to Ithos na einai h taytothta tou kathenos, h diki sas omos HL-Ithiotita anagetai se egklimatiko epipedo

      Διαγραφή
    3. Άπορία !!!
      Πως γίνεται κάθε φορά που αναρτάται άρθρο,που κάνει....τζιζ να εμφανίζονται
      σχολιαστές,απο το πουθενά.
      Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση.Άπο κάπου και κάποιους,πέφτει....σύρμα.
      Φρύνη
      Υ.Γ Τι ρωτάω κι΄εγω,η ....ξανθιά.

      Διαγραφή
    4. Κλασικη χρυσαβγιτικη απαντηση. Θα πρεπει να εμπιστευομαστε η τους Πρετεντερηδες η εσας; Δεν μπορουμε να μην εμπιστευομαστε κανεναν ηλιθιο ειτε σαν τον Πτρετεντρεη ειτε σαν εσας;

      Διαγραφή
  85. Κανονικα ο αριθμος των εγγεγραμενων δεν αλλαζει. Προφανως οι μαλακοπιτουρες απο το υπουργειο αντι να γραψουν ψηφιζοντες (ή κατι τετοιο) εγραψαν εγγεγραμενοι γιατι τους εχει φαει η μαλακια. Και η κ. Σουφλη σας δουλευει ολους... εκτος απο μενα γιατι ειμαι γατα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευλόγησον τα γένεια σου,τέκνον μου.
      Άφες αυτοίς,ου γαρ οίδασι,τι γράφουσι.

      Είσαι γάτα,είσαι γάτα
      προβοκάτωρ με γραβάτα (δις)
      Φρύνη

      Διαγραφή
  86. Αδέξια δημοσιογραφία και μεγάλα λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Χαλαρωστε και πρωτα να κανετε σωστη ερευνα και μετα να βαζετε οτιδηποτε.Στην δευτερη Κυριακη ΨΗΦΙΖΑΝ ΓΙΑ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ ΟΙ ΕΤΕΡΟΔΗΜΟΤΕΣ ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ,ΟΙ ΝΑΥΤΙΚΟΙ,ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΟΥ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΨΗΦΟΥ.

    Οσο για το αν υπηρχαν ψηφοδελτια της ελληνικης αυγης υπηρχαν παντου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. John Nikitopoulos To στόμα σου μυρίζει υπόνομο και βόθρο,σε βγάλανε έξω να μολύνεις την ατμόσφαιρα ; Αντε στα τσακίδια γύρνα στην τρύπα σου σίχαμα,βρωμοαρουραίε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ,ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΨΑΧΤΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΘΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ,ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΟΘΕΙ ΜΙΑ ΠΙΟ ΣΙΓΟΥΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
    ΕΛΕΓΞΑΤΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΣΕ ΒΑΘΟΣ Η ΣΤΑΘΗΚΑΤΕ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΙΑ ΝΟΜΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΤΕ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΣΙΓΟΥΡΙΑ"?ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΝΟΘΕΙΑ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ?ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ποπη εισαι μπετοστοκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Νομίζω ότι μεταξύ πρώτης και δεύτερης Κυριακής έχουν αφαιρεθεί ψηφοφόροι Περιφερειών και Δήμων που έχουν εκλεγεί οι περιφερειάρχες και οι δήμαρχοι από την πρώτη Κυριακή. Έτσι και αλλιώς επί των γραμμένων στους καταλόγους υπολογίζεται μόνο η αποχή (αν δεν γινόταν η αφαίρεση αυτή θα μετρούσε στην αποχή και οι ψηφοφόροι που δεν χρειαζόταν να ψηφίσουν την δεύτερη Κυριακή) ενώ τα ποσοστά των συνδυασμών επί των εγκύρων ψηφοδελτίων. Διαφορές μεταξύ Δημοτικών, Περιφερειακών και Ευρωεκλογών οφείλονται σε ψηφοφόρους που έχουν δικαίωμα να ψηφίσουν στις μεν αλλά όχι στις δεν (π.χ. Έλληνες κάτοικοι εξωτερικού που στις Ευρωεκλογές έχουν δικαίωμα να ψηφίσουν στα προξενεία μας και στις πρεσβείες αλλά αντίστοιχα δεν έχουν το δικαίωμα να ψηφίσουν στις αυτοδιοικητικές εκλογές κλπ κλπ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. κατι που δεν μιλαι κανεις μας υποχρεοσαν να στειλουμε ψηφοδελτια στα προξενια αλλα ψηφους δεν ειδαμε που ειναι η ψηφη των προξενίων ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας υποχρέωσαν; Δεν κατάλαβα θεωρείς πρόβλημα οι Έλληνες των χωρών της ΕΕ να ψηφίζουν στους τόπους διαμονής και εργασίας;

      Διαγραφή
  93. Εδώ έβγαλαν την εθνική αυγή με 303 ψήφους, την στιγμή που απέσυρε το ψηφοδέλτιο της και δεν συμετείχε στις ευρωεκλογές. Απο εκεί καταλαβαίνουμε πόσο είναι το πραγματικό ποσοστό της Χρυσής Αυγής. Σίγουρα πάνω απο 15%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΕΚΛΟΓΟΛΟΓΟΙ / ΝΟΜΙΚΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΌΤΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΤΡΕΧΕΙ... ΑΝΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΉΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Δεν απεσυυραν κανενα ψηφοδελτιο της ελληνικης αυγης.Υπηρχε ακνονικα σε ολα τα εκλογικα τμηματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Βρε σεις δεν αφηνετε τις χαζομαρες ; Σας εχει blogαρει ο εγκεφαλος και γραφετε ασυναρτησιες.Οι εκλογικοι καταλογοι ενημερωνονται ,εκτος αν το λαμογιο παιδι του παππου δεν δηλωσει τον θανατο του και συνεχιζει και παιρνει την συνταξη του,οποτε φαινετε ζωντανος.Ποσο προβατα παιζει να ειστε ορισμενοι.Ασε που σε καθε τμημα υπαρχουν εκλογικοι αντιπροσωποι των κομματων και υπογραφουν τα αποτελεσματα της καλπης.Ουτε αυτο ξερετε; Τοσα χρονια δεν θα φωναζαν για χαμενες ψηφους ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Τελικά τι γίνεται εδώ μέσα ;; Τι θόρυβος είναι αυτός έέέέ΄; Τι θόρυβος μπορείτε να μου πείτε; Για να τελειώνουμε : Προτείνω σύσταση επιτροπής η οποία θα εξετάσει εάν πρέπει να σταυρώσουμε την οικοδέσποινα,να την πνίξουμε,να την ποντίσουμε στην θάλασσα,να την κρεμάσουμε από την ακρόπολη,να την κτίσουμε,να της βάλουμε αλάτι στις πατούσες και μια κατσίκα να της γλείφει τα πόδια,να την αλείψουμε με μέλι να την φάνε οι μέλισσες, ή για μεγαλύτερη τιμωρία,να της στείλουμε μια φωτογραφία του Βενιζελου με μαγιό σε πράσινη κορνίζα. Μάλλον το τελευταίο είναι καλύτερο γιατί θα πάθει σίγουρα μη αναστρέψιμο σοκ,θα πρασινήσει,θα βγάλει καντήλες,θα βγάζει καπνούς από τ'αυτιά και θα ζεί μονίμως σε κατάσταση νιρβάνα και δεν θα ενοχλεί την PAX EVRAIKA. Παρακαλώ τις θέστε τις προτάσεις σας επί αυτού του θέματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΧΙ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ!!!!!!!!!!!
      ΟΧΙ ΑΥΤΟΝ!
      Σσς θερμοπαρακαλώ γονατιστή... μην μου το κάνετε αυτό...
      ΕΛΕΟΣ!

      Διαγραφή
    2. Ακόμα η συγνώμη ποπη; τόσες φωνές και υπαινιγμοί για τη νοθεία που φανταστηκες! Ξαναδιάβασε τι έγραψες και πρόσεχε άλλη φορά πριν γράψεις. Όπως καταλαβαίνεις.... Ρόμπα έγινες. Βρες τα κότσια να την πεις εκείνη τη συγνώμη

      Διαγραφή
  98. Πάντως στην ανακήρυξη των συνδυασμών από τον Άρειο Πάγο υπάρχει και Χρυσή και Ελληνική Αυγή: http://www.areiospagos.gr/ekloges_2014_may/ANAKIRIXI_EURO_2014.pdf (Η Ελληνική Αυγή ως 16ος συνδυασμός και με υποψήφιους τους:
    ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ του Χρήστου
    ΑΝΥΦΑΝΤΗ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ του Νικολάου
    ΓΕΩΡΓΑΚΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ του Ευσταθίου
    ΓΙΑΝΝΟΓΚΩΝΑ ΜΙΧΑΗΛ του Ιωάννη
    ΓΙΑΝΝΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟ του Ευαγγέλου
    ΔΗΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ του Λάμπρου
    ΖΕΛΕΝΙΤΣΑ ΜΑΡΙΑΝΘΗ του Θεοδοσίου
    ΚΡΙΚΟ ΣΤΑΥΡΟ του Βασιλείου
    ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟ του Αναστασίου
    ΠΑΥΛΙΔΗ ΕΛΙΣΑΒΕΤ του Βασιλείου
    ΦΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ ΑΧΙΛΛΕΑ του Φιλίππου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Amber alert !!!!
    Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;

    Έπίσημα στοιχεία: Δημοτικές εκλογές:

    ΄Εγγεγραμμένοι : 9.895.356 [ Περιφέρεια ]
    Έγγεγραμμένοι: 9.894.422 [ Δήμοι ]
    Δικαίωμα ψήφου: 9.871.733
    ΥΠΕΣ:Νέοι ψηφοφόροι: 108.691

    ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ
    Έγγεγραμμένοι: 9.691.161 singular

    Προ των εκλογών.Γιατί τώρα,χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα.
    Διαφυλάξτε όσα στοιχεία έχετε.Θα μας χρειαστούν.
    Φρύνη



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Μήπως οι διαφορες αναμεσα σε πρωτη και δευτερη κυριακη ειναι επειδη σε καποιους δημους τελειωσαν οι εκλογες απο τον πρωτο γυρο?
    Ρωτήστε κανά δικηγόρο πρώτα ρε έξυπνοι και μετά ζαλίζετε τον κόσμο.. κομπλεξικοί ψευτοεπαναστάτες του facebook...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ 27ης ΜΑΪΟΥ 2014
    ΘΕΜΑ :ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ-ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΕΣ

    ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΟΙ ΚΑΤΩΘΙ:

    BILLTRACTOR27 Μαΐου 2014 - 9:34 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 3:18 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 3:20 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 3:25 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 3:36 μ.μ.

    ΤΜ. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ "ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ/ "27 Μαΐου 2014 - 6:00 μ.μ.

    Ανώνυμος28 Μαΐου 2014 - 12:07 π.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 3:42 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 3:44 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 3:49 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 3:57 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 4:01 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 4:02 μ.μ.

    drakos27 Μαΐου 2014 - 4:09 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 4:32 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 4:33 μ.μ.

    Vasiliki Pagonidou27 Μαΐου 2014 - 4:37 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 5:32 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 4:39 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 4:51 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 5:10 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 5:48 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 5:53 μ.μ.

    ΛΕΩΝΙΔΑΣ27 Μαΐου 2014 - 6:02 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 6:10 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 6:37 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 6:43 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 8:04 μ.μ.

    Ανώνυμος28 Μαΐου 2014 - 12:18 π.μ.

    ΜΕΤΑΞΕΤΑΣΤΕΟΙ:

    ΗΛΙΑΣ27 Μαΐου 2014 - 3:29 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 10:31 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 4:05 μ.μ.

    Evangelos Mourelatos27 Μαΐου 2014 - 4:11 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 8:07 μ.μ.

    Ανώνυμος27 Μαΐου 2014 - 10:31 μ.μ.

    ΟΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΗ.

    ΟΙ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΕΣ ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΤΑΞΗ.

    ΕΚ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΣ
    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
    Φρύνη



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Μπορει τοσοι να απηχθησαν απο εξωγηινους αυτες τις μερες κ επειδη ολα ειναι συνομοσια κ τα ξερει ολα η κυβερνηση τους διεγραψε αμεσως απο τους καταλογους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Βρε UFA εσεις που προτρεχετε με διαφορες δικαιολογίες !!! Πως αντι να μειωθουν την δευτερη κυριακη λόγο των δήμων που εξέλεξαν Δημαρχο αυξάνονται ?
    Πρωτη Κυριακή 9.892.622. Δευτερη κυριακή περιφέρειες εγγεγραμμένοι 9.895.356! Τι έγινε ενηλικιώθηκαν 2.734 ψηφοφόροι !!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Βρε UFA εσεις που προτρεχετε με διαφορες δικαιολογίες !!! Πως αντι να μειωθουν την δευτερη κυριακη λόγο των δήμων που εξέλεξαν Δημαρχο αυξάνονται ?
    Πρωτη Κυριακή 9.892.622. Δευτερη κυριακή περιφέρειες εγγεγραμμένοι 9.895.356! Τι έγινε ενηλικιώθηκαν 2.734 ψηφοφόροι !!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Εγγεγραμμένοι ευρωεκλογές 9.892.622 . Εγγεγραμμένοι Α Κυριακή δημοτικες και περιφέρεια 9.895.356 ξεστραβώσου να δεις τον πινακα εσυ που βριζεις.....Τι έγινε πεθάναν οι υπόλοιποι σε μια βδομάδα που ήταν οι ευρωεκλογές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Τσακάλι είσαι Πόπη. Έτοιμη για το επικρατείας της Χ.Α...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Διευκρίνηση:
    Έκ της Διευθύνσεως
    της Άνωτάτης Σχολής Σχολιαστών Διαδικτύου
    Φρύνη
    Υ.Γ Ευκαιρία ψάχνουν κάποιοι,εξ΄ου και η διευκρίνηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Αν επρεπε τη 2η κυριακη να γινουν εκλογες μονο σε ενα δημο της χωρας με 1000 εγγεγραμενους για τις δημοτικες τοτε στον πινακα θα ειχε νοθεια 9.988.000? Μα τοσο βλακες ειστε?
    Οσοι υποστηριζετε οτι εγινε νοθεια μαζι με τη Φρυνη που η βλακεια της εχει ξεπερασει το χαος σε μεγεθος μπορειτε να καταθεσετε τον πινακα των εγγεγραμμενων σε μηνυση και καταγγελια στον Αρειο Παγο καθως και σε ολα τα κομματα που πηραν μερος στις εκλογες. Βγειτε στο ραδιοφωνο στην τηλεοραση στειλτε καταγγελια στις εφημεριδες. Τολμηστε να κανετε την ηλιθιοτητα σας πραξη να διαπιστωσετε αν εχετε δικιο.
    Θα γελασει ο καθε πικραμενος με τα οεεεεοοοο που πηγαν οι 400.000 ψηφοι ενω "λειπουν" και 2 000 000 απο τις δημοτικες. Μαζι με ολους τους αντιπροσωπους των κομματων στα εκλογικα κεντρα που εχουν δει τους συγκεκριμενους καταλογους και εχουν υπογραψει την εκλογικη διαδικασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://youtu.be/DPX08i3D_Do

      ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ....

      Διαγραφή
    2. Να είσαι σίγουρος/η,οτι μήνυση θα κατατεθεί.
      Υπάρχουν στοιχεία που δεν αμφισβητούνται και που δεν πρόκειται
      να αποκαλύψω στους προβοκάτορες χαφιέδες.
      Παρεπιμπτόντως,έδειξαν ενδιαφέρον και με κάλεσαν τα κανάλια: Mega,ANT,Σκάϊ.
      Σε λίγο θα έρθουν απο την εφημερίδα:ΕΘΝΟΣ,ΒΗΜΑ,ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
      Και επειδή δεν προλαβαίνω,κανόνισα να δώσω συνέντευξη στο ραδιόφωνο την
      ερχόμενη εβδομάδα.
      Φρύνη



      Διαγραφή
    3. Να κανεις Φρυνη .Να κανεις μηνυση και να επιμεινεις μεχρι τελους να αποδειξεις ολες αυτες τις γελοιοτητες που ισχυριζεσαι. Απεδειξες το ρητο που λεει "ο βλακας παντα επιμενει" γιατι αν καταλαβαινε δε θα ηταν βλακας ουτε θα επεμενε.

      Διαγραφή
    4. Έχεις καμμιά γνωριμία στο Άρειο Πάγο,ώστε να την προωθήσει;
      Κάποιον του παραδικαστικού,μήπως;
      Θέλω να σιγουρευτώ,οτι δεν θα πάει στον κάλαθο των αχρήστων.

      Ευχαριστώ.Άνταποδίδω το ρητό.
      Σε έτσουξε,ε ; Σε έτσουξε.
      Ποιό απ΄όλα; Ή μήπως όλα;
      Δεν πειράζει.Με λίγη βαζελίνη περνάει.
      Έκτός αν μιλάμε,για βάθος αμέτρητο.
      Και κάτι τελευταίο.Γιατί εμένα,ανάμεσα σε
      176 περίπου σχολιαστές;
      Τυχαίο,δε το λες.
      Φρύνη



      Διαγραφή
    5. Και νοιώθουν νοιώθουν
      νοιώθουν νοιώθουν

      Ταραχή για τη λαμογιά τους
      ταραχή για τα νούμερά τους
      ταραχή η νοθεία μας
      Διαολέ μου μας απειλεί

      Και για να σοβαρευτούμε
      1] Το τι θα κάνω,είναι δικός μου λογαριασμός.
      2] Τολμήστε να κάνετε.....Υπονοείς κάτι,έμμεση απειλή
      μήπως,"κομψά" καμουφλαρισμένη;
      Και κάποια άλλα περίεργα υπονοούμενα ....
      Έπειδή δε σε παίρνει,πάρτην αλλιώς γιατί θα βρείς.
      Και θα είναι...σύγκρουση.... μετωπική.
      Γκέγκε;Άραξε λοιπόν στα κιλά σου και ασχολήσου με
      οτιδήποτε άλλο,εκτός απο μένα.
      Δεν μασάω,απο υποχείρια του συστήματος.
      Ξηγηθήκαμε;
      Φρύνη

      Διαγραφή
  109. 1. στις ευρωεκλογές ψηφίζει και το εξωτερικό

    2. στην περιφέρεια ηπείρου αλλά και σε καμιά 40ρια δήμους βγήκε νικητής από την πρώτη κυριακή αρα ΔΕΝ ΞΑΝΑΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ

    παλεψτε τη λίγο γελοιοι τύποι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Όταν κατανοηθούν οι έννοιες των λέξεων στην κακοπαθημένη από τους νεοέλληνες ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, "ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ", "ΨΗΦΙΖΟΝΤΕΣ" και "ΦΗΦΙΣΑΝΤΕΣ", τότε θα καταλάβετε και την σημασία της ανάρτησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κακοποιημενη γλωσσα οπως?

      ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΣΧΕΔΟΝ 400.000 ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ, ΟΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ??

      Η οπως οτι η καταγγελια ειναι για τους εγγεγραμμενους γιατι ως εγγεγραμενοι φαινονται τον πινακα? Ψηφιζοντες ειναι οσοι ψηφιζουν ψηφισαντες οσοι ψηφισαν. Εγγεγραμμενοι ειναι οσοι εχουν δικαιωμα ψηφου ασχετως αν ψηφισουν και στις περιφερειακες και δημοτικες τη 2η κυριακη δεν ειχαν ολοι το δικαιωμα αυτο. Εχεις διαστρεβλωσει τα μαθηματικα τη λογικη και τα Ελληνικα. Πηγαινε να κανεις μηνυση και αφησε τα λογια. Πεισε μας οτι εχεις δικιο κανοντας μηνυση για να δουμε ποσο πιστευεις αυτα που καταγγελεις.

      Διαγραφή
  111. Παραδεξου το λάθος σου ρε νούμερο. Ξεφτυλιζεσαι και θες να λέγεσαι και δημοσιογράφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε τον πούλο και βγάλε το σκασμό, πληρωμένο νούμερο http://deltio11.blogspot.gr/2014/05/mr.html

      Διαγραφή
  112. Ποπη και Φρυνη,πρεπει να γνωριστηκατε μεταξυ σας μεσα στο facebook γκρουπ "Ελληνιδες μαμαδες",ε ; Φαινεται ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. η βομβα μεγατονων ειναι η βλακεια της κοπελας που το εγραψε (δημοσιογραφο δεν την λες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαλάκα, δεν θα σε πω... ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑ, όμως... ΘΑ ΣΕ ΠΩ
      Πάρε και την επιβεβαίωση http://deltio11.blogspot.gr/2014/05/mr.html και μετά σκούπισε τον αυνανισμό σου.

      Διαγραφή
  114. ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ 9.895.356.

    ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΥΜΦΩΝΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ 2011
    (ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΑΠΟ ΤΟ WIKIPEDIA)

    Σύνολο: 10.815.197[1]

    Άρρενες: 5.303.690 (49,2%) [1]
    Θήλεις: 5.484.000 (50,8%)

    Κατά ηλικία:

    0-14 ετών: 1.666.888 (15,20%) 2008 14.4% 1.614.785
    15-64 ετών: 7.423.889 (67,71%) 2008 67.5% 7.569.304
    65 ετών και άνω: 1.873.243 (17,08%)2008 18.1% 2.029.695

    ΠΡΟΣΟΧΗ:
    9.895.356 (ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ - ΕΝΗΛΙΚΕΣ 18- ....) + 1.666.888 (ΑΝΗΛΙΚΟΙ 0-14) = 11.562.224 + ΚΑΠΟΙΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΠΟ 15-17 ΕΤΩΝ = ........

    Ο ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΟΜΩΣ ΤΟ 2011 ΕΙΝΑΙ 10.815.197 ..... ΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ! ΠΟΤΕ ΓΙΝΑΜΕ 11.562.224 + ΝΕΟΙ 15-17 ΕΤΩΝ;;;

    ΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΧΕΙ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ;;;
    Ο ΕΚΛΟΓΙΚΟΣ Ή ΑΥΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ;;;
    ΠΟΣΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΘΕΝΤΕΣ ΕΨΗΦΙΣΑΝ;;;
    ΠΟΙΟΙ ΕΠΩΦΕΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΘΜΟΜΑΓΕΙΡΕΙΑ;;;
    ΕΙΜΕΘΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΚΡΑΤΟΣ;;
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. 25 Μαΐου 2014

    Η ΝΟΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΗ!!!

    Η ΡΟΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ


    (ΑΝΑΝΕΩΣΗ)


    ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΕΛΕΓΑΝ:

    ΣΥΡΙΖΑ 27,6% Ν.Δ. 23,7%(ΔΙΑΦΟΡΑ 3,9%)
    ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΓΙΝΕ
    Ν.Δ. 27%, ΣΥΡΙΖΑ 17%!!!
    (ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΣΧΕΤΟ)






    ΜΕΤΑ ΕΙΠΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!
    ΟΤΑΝ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙ 3%

    ΤΟ " ΑΝΤΙΣΥΣΤΗΜΙΚΟ" DEFENCENET
    AΠΟΦAINETAI:

    " Το σύστημα "αρρώστησε" αλλά δεν "πέθανε": Στο 37% το "μνημονιακό τόξο" (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, Ποτάμι, ΔΗΜΑΡ)!"




    ΔΕΝ ΘΕΤΕΙ ΚΑΝ ΘΕΜΑ ΝΟΘΕΙΑΣ!!!


    ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ ΚΑΝ:




    ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΟΥ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ ΤΟΞΟ, ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥ;

    ΟΛΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

    Η Χ. Α., ΤΟ ΛΑΟΣ, ΤΟ (ΤΕΝΗΤΟ) ΠΟΤΑΜΙ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΥΝΑΠΑΝΤΗΜΑ!

    ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΕΛΛΗΝΕΣ

    Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΕΚΛΟΓΕΣ...

    http://oimos-athina.blogspot.gr/2014/05/blog-post_3448.html
    Φρύνη
    Υ.Γ. 1]Ευχαριστώ τον σχολιαστή,που το γνωστοποίησε,μέσω του blog
    2] Πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΚΑΙΚΑ ΣΤΟ ΓΙΟΥΡΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Είστε χαζοί ρεεεεεε ξυπνάαααατεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Στις 28.7.2011, η Στατιστική Υπηρεσία της Ε.Ε. (η Eurostat) ανακοίνωσε τις εκτιμήσεις της για τον πληθυσμό όλων των κρατών-μελών της Ε.Ε., σύμφωνα με τις οποίες ο πληθυσμός της Ελλάδας την 1.1.2011 ήταν 11.329.600.

    Αν υποθέσουμε ότι η εκτίμηση της Eurostat είναι ορθή (και όπως θα δούμε στη συνέχεια υπάρχουν στοιχεία που στηρίζουν την υπόθεση αυτή), γεννάται το ερώτημα γιατί δεν απογράφτηκε ένας τόσο μεγάλος αριθμός κατοίκων της χώρας, που αντιστοιχεί στο 5% του συνολικού πληθυσμού της;

    Η εκτίμηση της Eurostat αποτελεί ουσιαστικά πρόβλεψη για τον πληθυσμό της Ελλάδας με βάση τα στατιστικά δεδομένα. Η εκτίμηση αυτή ανταποκρίνεται στις τάσεις που είχε ο πληθυσμός της Ελλάδας τις τελευταίες δεκαετίες, ενώ η ΕΛΣΤΑΤ έκανε απογραφή του σήμερα. Συνεπώς η απόκλιση μεταξύ Eurostat και ΕΛΣΤΑΤ είναι στην ουσία η πραγματική μείωση του πληθυσμού της χώρας.
    Φρύνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. http://attikanea.blogspot.gr/2013/02/2010_5.html#more
    kai edw Akures ekkloges...!??? hahahah
    Diegrapse to blog sou..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μπλόγκ μου, δεν το διαγράφω...
      Όπως ούτε εσύ την μαλακία του εγκεφάλου σου...
      http://deltio11.blogspot.gr/2014/05/mr.html
      http://attikanea.blogspot.gr/2014/05/blog-post_7226.html

      Διαγραφή
  120. η ΕΛΣΤΑΤ μετράει κάτοικους, όχι Έλληνες πολίτες
    τι βλήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Πληρωμένα τρολάκια, πριν συνεχίσετε να εκτίθεστε με μαλακίες, διαβάστε εδώ http://attikanea.blogspot.gr/2014/05/blog-post_7226.html
    Και τώρα, ΒΓΑΛΤΕ ΤΟΝ ΣΚΑΣΜΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΜΑΝΙ ΜΑΝΙ , ΕΧΕΙ ΚΑΜΟΙΑ 300.000 ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Χαυγιτες και ψεκασμενοι πρεπει να καταλαβετε οτι ο ιδιος ο χιτλερ και ο καψαλισμενος προσταζουν να πεσετε στον ΚΑΙΑΔΑ ΤΩΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Την δευτερη κυριακη δεν ψηφισαν οποιοι δημοι και περιμεφερειες εξελεγησαν. ο αριθμος εγγεγραμμενων θα πρεπει να αντιστοιχει στο αθροισμα αποχη+ λευκα/ακυρα+ εγκυρα ψυφοδελτια. δεν ειναι ο αριθμος του εκλογικου σωματος αλλα οσων εχουν δικαιωμα στις επαναληπτικες. Λευτερης Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και στον Δημήτρη Σταματελόπουλο, για την βοήθειά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ΟΙ ΒΛΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ρε καραγκιοζηδες το ειδα κι εγω αργα τη νυχτα και νυσταζα και ψαρωσα, ειστε σοβαροι;;;;; Οσοι εξελεξαν δημαρχους και περιφερειαρχες δεν ξαναψηφισαν, τι μαλακες ειστε εσεις δηλαδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Αυτο βεβαια δεν σημαινει πως δεν εγινε νοθεια, οταν εβγαλαν ψηφους μεχρι και στην ελληνικη αυγη που δεν ειχε ψηφοδελτια. Εχει γινει νοθεια και παρ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΙΟΛΑΣ, αλλα ειναι τοσοι πολλοι οι τροποι με τους οποιους μπορει να εγινε που τελικα αν κατσεις να τ ψαξεις τα χανεις τελειως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Νομίζω ότι το συμπέρασμα που αφορά τις ευρωεκλογές είναι λάθος. Οι εγγεγραμμένοι στις ευρωεκλογές αριθμούν κατά το Υπ. Εσωτερικών, 9.892.622.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ