Σάββατο, 23 Φεβρουαρίου 2013

ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΠΟΛΛΑ... ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ



ΣΑΣ ΛΕΩ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΤΕ ΤΡΟΦΙΜΑ ΓΙΑ 4 ΜΕ 5 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΑ  



Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "O.."ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΠΟΛΛΑ", ΑΠΑΝΤΑ!":

ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΠΟΘΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. 


ΠΑΡ ΌΛΑ ΑΥΤΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΑΙ. 

ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΑΠΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΝΕΚΡΟΣ (ΑΦΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΤΟ ΠΩ ΩΜΑ). 

ΝΑΙ ΟΛΟΙ...
ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ. 

ΟΜΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΠΑΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΚΑΘΕΔΡΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ. 

ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΑ. 

Η ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΟΙ.

ΑΝ ΕΛΕΓΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΛΕΓΧΕΙΣ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ.
ΑΝ ΕΛΕΓΧΕΙΣ ΤΗΝ ΤΡΟΦΗ ΕΛΕΓΧΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.


ΣΑΣ ΛΕΩ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΤΕ ΤΡΟΦΙΜΑ ΓΙΑ 4 ΜΕ 5 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΙΩΔΙΟΥΧΟ ΚΑΛΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΤΕ. 

ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΘΕΤΕ. 

ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΝΑ ΛΙΩΝΕΤΕ ΣΑΝ ΤΟ ΚΕΡΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΑΣ. 

ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΤΟΝ ΦΡΑΠΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΥ.

ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΠΟΛΛΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΝΟΜΑΤΑ
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΖΕΤΕ.


 






ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

116 σχόλια:

  1. Φίλε γιατί νευριάζεις; Δεν ξέρεις ότι αυτά που γράφεις τα γράφεις για αυτούς που σε διαβάζουν για να ενημερωθούν και όχι για τους βλαμμένους;
    Και ένας άνθρωπος να ξυπνήσει από τα λόγια σου τότε ο σκοπός έχει επιτευχθεί. Μην νοιάζεσαι για τους άλλους. Να σκέφτεσαι έστω και τον έναν που μπορείς να βοηθήσεις και όχι για τους κακόπιστους. Αυτοί θα υπάρχουν μέχρι να δικαιωθείς. Μετά θα εξαφανιστούν όπως οι μύγες στο κρύο.

    Ένας φίλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εντάξει, ρε φίλε, χαλάρωσε, μη γίνεσαι και υπερόπτης.

    Διαβάσαμε τις σοφίες σου, και σ'ευχαριστούμε, πάρε λοιπόν κι εσύ προμήθειες για τον εαυτό σου και για μερικούς ακόμα, μήπως και σώσεις την ψυχή σου...

    Γιατί δεν θα είναι μόνο τα τρόφιμα, θα είναι και το νερό.... θα είναι και η ραδιενέργεια στην ατμόσφαιρα. (Το μακαρόνι ή το φασόλι, πού θα το βράσεις; Σε ραδιενεργό νερό;)

    Το ποιός αξίζει και ποιός όχι, θα το μάθουμε στη Δευτέρα παρουσία, που θα γίνει η κρίση.
    Υπερόπτες σωτήρες έχουμε δεν θέλουμε έναν ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΔΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΛΕΞΗ ΠΡΟΣ ΛΕΞΗ;
      ΤΟ ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ Η ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΙΩΔΙΟΥΧΟ ΚΑΛΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΕΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ.ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΜΙΣΑ ΠΑΝΤΑ.

      ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΥΠΕΡΟΠΤΗΣ ΘΑ ΕΠΙΖΗΤΟΥΣΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΠΑΝΩ ΣΟΥ. ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΕΛΙΩΣΟΥΝ ΟΛΑ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΕΤΕ.

      ΘΑ ΣΟΥ ΘΕΣΩ ΟΜΩΣ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ:

      ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ.
      Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ; ΓΙΑΤΙ;

      ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΒΟΛΕΥΤΟΥΝ.

      ΒΛΕΠΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΩΤΗΡΑΣ; ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ ΕΙΜΑΙ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΥΠΟΣΤΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ.

      ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΩΤΗΡΑΣ ΑΠΛΑ ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΕΙΣ ΘΑ ΥΠΟΣΤΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΣΥ ΑΞΙΖΕΙΣ ΝΑ ΥΠΟΣΤΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΖΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ.

      ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΑΥΤΟ;

      ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΕΙ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΟΥ. (ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΧΩ ΠΕΙ ΠΟΛΛΑ;)

      http://attikanea.blogspot.gr/2011/12/blog-post_6941.html

      ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΜΙΑ ΣΟΥΠΕΡ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

      ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΩ.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ, αν μου επιτρέπεις, ο Ζεόλιθος δεσμεύει και αποβάλλει τα ραδιενεργά μόρια απο τον οργανισμό.
      Το Ιωδιούχο κάλιο το παίρνουμε μόνο την πρώτη εβδομαδα - 10 μέρες, μετά την πυρηνική έκρηξη, για να "κλειδώσει" το θυρεοειδή και να μην κάνει καρκίνο ο θυρεοειδής. Δεν καθαρίζει τον οργανισμό το Ιωδιούχο κάλιο.
      Με το Ζεόλιθο μεσα σε μπισκότα, σώθηκαν όλοι που ζουσαν πέριξ του Τσέρνομπιλ.

      Και στη Φουκουσίμα το χρησιμοποιησαν οι Γιαπωνέζοι στο περιβάλλον (δεσμέυει τα ραδιενεργά μόρια). Αυτά τα στοιχεία είναι στο διαδίκτυο.

      Έχω διαβάσει και τα δικά σου και πολλών άλλων...

      Επειδή κάτι ξέρουμε κι εμείς απο καρκίνο, σου στέλνω αυτά με αγάπη (για τον καρκίνο):

      -Βιταμίνη Β17 (αμυγδαλίνη) στην Αμερική απαγορεύτηκε - μη μασήσετε, η Αμερική κατασκευάζει τον καρκίνο! Βρίσκεται στα κουκούτσια βερύκοκου και τα πικραμύγδαλα.(Kαι αυτά απαγορέυτηκαν στην Αμερική)
      -Όζονοθεραπεία,
      -Ζεόλιθος,

      και: greek-observatory.blogspot.com/2013/02/blog-post_8700.html

      greeknation.blogspot.gr/2013/01/blog-post_2252.html

      http://www.alithinapsemata.gr/world/world-categories/world-health/2991----22----.html (δυστυχώς, δεν έχει αξιοποιηθεί ακόμα...)

      Καλή τύχη σε όλους μας.


      Διαγραφή
  3. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ.
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ.
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΝΑΤΑ.
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ.
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ.

    ΜΗΝ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΟΣΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ.

    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ ,ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕΟΛΟΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΓΩ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΒΕΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΜΙΑ ΠΡΑΞΗ ΦΟΒΙΑΣ;;;ΝΑ ΠΩ;;;ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΔΕΙΛΙΑΣ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ανωνυμία είναι ελευθερία. Αν αυτός είναι κάποιος σε σημαντικό πόστο και δεν θα μπορεί να μιλά επώνυμα δεν το έχεις σκεφτεί; Έχεις σκεφτεί επιπλέον τις τυχόν απειλές εναντίον του που θα στερήσουν εμάς από την γνώση;
      Η ανωνυμία του θα κριθεί ως προς την σοβαρότητα της αν τα λεγόμενα του αποδειχθούν αληθινά ή όχι.

      Διαγραφή
  5. K. Πόπη γνωρίζεται προσωπικά τον ΄΄ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΠΟΛΛΑ΄΄? Είναι αξιόπιστος? Δεν το λέω με σκοπό να τον προσβάλλω, μιας και λίγο πολύ τα πιστεύω αυτά που λέει. Το θέμα είναι χρονολογικό. Πότε θα συμβούν αυτά που λέει? Γιατί και πέρσυ είχε πει για τις τράπεζες και δεν έγινε τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΓΩ ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΙΜΟΥ ΑΛΛΑ ΣΚΕΠΤΩΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΓΡΑΦΩΜΕΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑΔΙΑΒΑΖΩ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΥ ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μια "ερωτηση" μονο... από που μπορούμε να προμηθευτούμε ΙΩΔΙΟΥΧΟ ΚΑΛΙΟ;;;; και πως μπορούμε να ξέρουμε δοσολογία σε περίπτωση στραβής ... !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. potassium iodide στο διαδικτυο. Εχω τεσσερα παιδια και προμηθευτηκα μερικες εκατονταδες χαπακια πολυ φθηνα

      Διαγραφή
    2. από που τα πήρες; μπορείς να γράψεις την ιστιοσελίδα. Είδα ένα σωρό και μπερδεύτικα. Δεν θέλω να κάνω λάθος. Ευχαριστώ

      Διαγραφή
  8. ΠΟΠΗ ΑΝ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΑΦΟΥ ΑΦΟΡΑ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΙΚΟΣ Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΟΚ ΟΛΟΙ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ ΧΑΝΕΣΤΕ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ !!!!!!!!!!!!!
    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΡΜΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΠΑΜ ,ΚΑΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΗΜΕΡΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΠΟΛΕΜΟ ...ΑΠ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΣΕ ΒΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ....ΣΗΜΕΡΑ ..ΤΡΟΦΙΜΑ???????
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΥΡΙΝΙΚΑ ΑΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΑΠΛΑ ΔΕ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ...ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΟΠΩΣ ΛΕΣ Η ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ !!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΝΩΝΥΜΙΕΣ ΚΛΠ ΔΕ ΤΑ ΣΥΖΗΤΩ !!!!ΒΛΑΚΕΙΕΣ !!!!Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ !!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΥΜΟ .......ΕΛΕΟΣ ΒΡΕ ΑΔΕΛΦΙΑ !!!ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΑΥΤΟ??ΔΛΔ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΙΝΑΜΕ ΘΑ ΦΑΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ????ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ !!!
    ΑΝΤΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ..ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ 2 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΚΟΣΜΟ ...ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΕΟΥΣΑ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ....ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΣΚΗΝΙΚΑ ΝΑ ΘΥΜΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ????ΤΙ ΝΑ ΠΩ !!!!ΕΛΕΟΣ !!!ΝΑΙ ΞΕΡΩ!!!Η ΠΙΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΦΟΡΤΙΣΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ !!!ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ....ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ...ΕΚΤΟΣ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ,ΓΙΑ ΠΙΣΤΗ ΚΙ ΥΠΟΜΟΝΗ !!!!!!
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΕΝΑΡΞΗΣ ..............ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΜΙΛΑΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΕΡΟΝΤΑΔΕΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΓΝΩΣΤΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ .....ΚΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΒΛΕΞΗ ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΚ ...ΑΠΛΑ ΤΟ ΚΑΤΑΘΕΤΩ !!!!!
    ΟΜΟΝΟΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΚΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στα φαρμακεία. Θα σας δώσει την δοσολογία ο φαρμακοποιός.
    Προμηθευτείτε ένα πλήρες φαρμακείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όταν λες πλήρες φαρμακείο, τι εννοείς; Μήπως θα μπορούσες να γίνεις πιο σαφής; Ευχαριστώ

      Διαγραφή
  11. Χαλαρώστε....πρώτα Θράκη, μετά Αιγαίο και μετά αυτά που λέει ο Φίλος.

    Πάντως, για την ραδιενέργεια αρκεί και επάλειψη - βάψιμο στο σώμα με βάμμα ιωδίου...έχει τα ίδια αποτελέσματα με το Ιωδιούχο Κάλιο!

    Αν και...εμείς δεν θα επηρρεαστούμε πολύ από το ραδιενεργό νέφος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 8.27, μου έχετε εμπιστοσύνη;
    Αν ναι, ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ!
    Όσο για τις τράπεζες, ή το πότε θα γίνουν αυτά, δεν είναι αυτός που αποφασίζει.
    Άλλοι κινούν τα νήματα.
    Πριν ένα χρόνο, οι... ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ, ήταν ένα βήμα πριν πατήσουν το κόκκινο κουμπί για πυρινικό όλεθρο!

    Το μόνο που μπορώ να σας πω, είναι πως είναι ΕΝΤΙΜΟΣ, ΕΛΛΗΝΑΣ, και ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ, σε μια θέση, που του δίνει την δυνατότητα να γνωρίζει πολλά.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τα γεγονοτα θα ειναι τοσο γρηγορα που δεν αξιζει να προσπαθησης
    ετσι και αλλιως αλλος αποφασιζει για το αν αξιζεις να ζησης.
    το μονο που αξιζει να σκεφτητε εκτος απο το να σωσετε τα τομαρακια σας
    ειναι οτι μακροπροθεσμα ειμαστε ολοι νεκροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. επιτεθητε στην ζωη,θα σας σκωτωσει οπως και να εχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πίνεται μόνο καθαρό αγνό νερό
    Πίνεται φρέσκους χυμούς
    Μην τρώτε κρέας
    Τρώτε ωμές τροφές
    Αποβάλλεται τις περιττές ουσίες
    Κάντε περιοδικό καθαρισμό
    Βαδίζετε και αναπνέεται περισσότερο
    Κινηθείτε περισσότερο
    Κάντε υδροθεραπεία
    Φορέστε φυσικό ρουχισμό
    Χρησιμοποιήστε φυσικά σαπούνια για καθαρισμό
    Μη βλέπεται τηλεόραση
    Ξεφορτωθείτε τα άχρηστα αντικείμενά σας
    Αγαπήστε περισσότερο τη ζωή σας
    Εκφράστε και βγάλτε τα συναισθήματά σας
    Βοηθήστε άλλους καθημερινά
    Αποκτήστε αίσθηση του χιούμορ και γελάτε περισσότερο
    Κάντε περισσότερο έρωτα
    Προσευχηθείτε στο Θεό
    Αγαπήστε περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πριν λίγο καιρό είδα ένα όνειρο και κάποιος (δεν θα πω ποιος γιατί θα με κοροιδέψετε) μου είπε να πάρω αλεύρι και να κάνω κουμάντο για νερό γιατί θα το χαλάσουν.Μου είπε να το πω σε όλους και έφυγε βιαστηκά γιατί είχε να ειδοποιήσει και άλλους.Αυτό με το νερό μου έκανε μεγάλη εντύπωση.Πριν λίγες μέρες τον είδα πάλι στον ύπνο μου.Αυτή τη φορά με έπιασε από το χέρι και μου είπε "τρέχα".Ακόμα νιώθω το τράβηγμα.Είμαι πολύ αναστατωμένη από εκείνη τη μέρα.Πραγματικά τα πράγματα "τρέχουν" πολύ γρήγορα.Μπορεί να είναι απλά ένα όνειρο μπορεί και όχι.Μακάρι να είναι όλα ένα κακό όνειρο για όλους.ΝΑταλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι έφαγες το βράδυ πριν πέσεις για ύπνο; Γιατί κι εγώ είδα στον ύπνο μου μια φορά έναν να μου λέει "τρέχα" και ευτυχώς πρόλαβα. Είχα φάει χαλασμένα μύδια. Και το "τρέχα" ήταν διαρκείας. Για αυτό δεν είπε "τρέξε" και είπε "τρέχα". Δύο μέρες έτρεχα.

      Διαγραφή
    2. Δεν θα σε κοροιδεψουμε. Ποιος ηταν? Ηταν Θεικό το όνειρο ή δαιμονικό? Κατάλαβες τι ήταν? Μηπως ασχολεισαι με τις προφητειες και εχεις επηρεαστει?

      Διαγραφή
    3. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧ!!!!!!!!!!!
      ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ ΠΟΥ ΚΛΑΝΑΜΕ ΦΙΛΕ!!!!!!!!!
      ΤΑ ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΤΑ ΜΥΔΙΑ , ΑΙΜΑ ΣΕ ΠΑΕΙ ΑΝ ΤΑ ΦΑΣ ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ!!!!

      ΡΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!!
      ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Και εγώ του είπα ότι θα γελάνε μαζί μου και αυτός μου είπε εσύ θα τους το λες και αυτοί ας γελάνε.Οπότε γελάστε όσο θέλετε.
      Δεν είμαι από αυτούς που γυρίζουν το μάγουλο κε 10.11 και κε 10.43.Σέβομαι την κα Πόπη για να σας απαντήσω κατάλληλα.
      Κε 10.14 είναι αυτός που σκέφτεσαι μόνο που από τότε άρχισα να δίνω περισσότερο σημασία στο τι γίνεται γύρω μου και όχι μόνο στο σπίτι μου.Δεν τα περιμένω όλα από το Θεό κουνάω και τα χέρια μου. ΝΑταλί.

      Διαγραφή
    5. 11.04 δεν σκεφτομαι καποιον συγκεκριμενον. Βασικα τον γεροντα Παισιο σκεφτομουν αν ειδες στον υπνο σου. Εσυ εννοείς καποιον αλλον? Δεν σε καταλαβα

      Διαγραφή
  17. ΚΥΡΙΑ ΠΟΠΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ,ΓΥΡΗΣΑ ΚΑΤΑΚΟΠΟς ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΒΔΟΜΑΔΕΣ,ΝΑ ΒΡΩ ΜΙΑ ΦΟΒΙΣΜΕΝΗ ΣΥΖΗΓΟ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΑΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΙΩΔΙΟ ΚΙ ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ..ΕΙΜΑΣΤΕ ΘΡΗΣΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΕ 2 ΜΩΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΙ ΤΟΝ ΘΕΟ.ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΗς ΑΝΟΙΞΩ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΝΑ ΔΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗς ΤΗ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΑΛΛΑ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΟΥΣΕ.ΓΝΩΡΗΖΩΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΗΣ ΓΡΑΦΕΣ ΚΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΚΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗς ΠΛΕΟΝ ΠΩΣ ΟΛΑ ΚΟΛΛΑΝΕ ΓΥΡΩ ΤΗΣ,ΕΧΕΙ ΠΑΝΗΚΟΒΛΗΘΕΙ[ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΚΡΥΒΩ] ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΙ.......ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΑΝΤΛΕΙΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΝ ΕΧΕΙ Η ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ..ΜΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ..ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.....ΧΓ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.
    ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 'Η ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΥΜΠΕΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΦΑΣΟΛΙΑ
    ΚΑΙ Ο ΣΩΖΩΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΩΘΗΤΩ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΦΑΣΟΛΑΔΑΣ ΕΙΣΑΙ ΟΚ??
      ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΟΜΟΒΡΟΝΤΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ.
      ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΑ ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ ΜΥΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΟΥΓΚΙ...

      Διαγραφή



  19. ΕΙΔΑ ΠΡΟΧΘΕΣ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ
    ΤΟ ΔΙΑΦΙΜΙΖΕ ΜΙΑ ,,Μ.Κ.Ο.,, Silver Alert ,,ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΟΤΕΥΤΙΚΑ...

    ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ....








    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΕΕ ΜΟΥ ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΑΣ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.ΕΓΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΧΙ.ΟΜΩΣ ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ.ΜΗΝ ΓΕΛΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ ΤΟΝ ΛΟΓΙΚΟ ΑΠΛΑ ΒΑΛΕ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΨΑΞΤΟ.,,Ε ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΨΑΧΝΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ.

      Διαγραφή
    2. Το γελιο ειναι στοιχειου του ελληνα εις τους αιωνες,ακομα κι σε καιρους πολεμου,δεν ειναι κατακριτεο,χρειαζεται που κι που γιατι στο τελος θα λαλησουμε πριν ακομα τα γεγονοτα συμβουν,,,ΟΠΟΤΕ ΚΙ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΕ ΣΕ ΣΑΣ Κ.ΠΟΠΗ..ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΟΥ....ΧΓ

      Διαγραφή
  20. Συνεχίστε να κάνετε πλάκα.... εύχομαι να μην χρειαστεί να σας κοπεί το γέλιο... πάντα να γελάτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μονο για γελια ειναι καλοι οι νεο-ελληνες...σε αντιθεση με τους προγονους μας που ηξεραν ποτε να γελανε και ποτε να ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ (με ολη τη σημασια της λεξης.)προσωπικα πασχω απο ανιατη ασθενια και δεν θα τα καταφερω σε ενα ενδεχομενο παγκοσμιο κραχ....τουλαχιστον θα φυγω πολεμωντας και οχι χαχανιζοντας σαν ηλιθιο σαν να μην συμβαινει τιποτα.

      Διαγραφή
  21. Σαυτον τον τοπο οσοι ξερουν δεν μιλουν, κι οσοι μιλουν δεν ξερουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το γελιο ειναι στοιχειου του ελληνα εις τους αιωνες,ακομα κι σε καιρους πολεμου,δεν ειναι κατακριτεο,χρειαζεται που κι που γιατι στο τελος θα λαλησουμε πριν ακομα τα γεγονοτα συμβουν,,,ΟΠΟΤΕ ΚΙ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΕ ΣΕ ΣΑΣ Κ.ΠΟΠΗ..ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΟΥ....ΧΓ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΙστευεις ειλικρινα ποπη πως σε 2 μηνες θα εχουμε πηρυνικο πολεμο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 1.12, όλα τα στοιχεία, συγκλίνουν σε έναν τρίτο παγκόσμιο πόλεμο. Δυστυχώς,οι παράφρονες που κυβερνούν αυτόν τον κόσμο, ΄μόνο με έναν πυρηνικό πόλεμο θα καθυποτάξουν τους λαούς και θα εγκαθιδρύσουν παγκόσμια αυτοκρατορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γ.Χ., δεν έχω κάτι παραπάνω να σου πω. Εάν μάθω κάτι, να είστε σίγουροι, πως δεν θα το κρατήσω για τον εαυτό μου. Θα το μοιραστώ μαζί σας ως προειδοποίηση και ως μια προσέγγιση αλληλεγγύης για τις δύσκολες μέρες που μας περιμένουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είναι γραμμένο κάτω από το λογότυπο του blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα που από ότι βλέπω πολλοί δεν γνωρίζουν αλλά είναι γνωστά και ο καθένας μπορεί να τα βρει στο διαδίκτυο τα οποία είναι δημοσιευμένα εδώ και χρόνια.

    - Ο κόσμος δεν διοικείται από τους Αμερικάνους ή τους Ρώσους αλλά από τους τραπεζίτες και τους σιωνιστές.
    - Όποιος δεν το πιστεύει ας δει ποιοι είναι οι βασικοί σύμβουλοι των τελευταίων δεκαετιών όλων των προέδρων της Αμερικής.
    - Ροκφέλερ Ροθτσιλντ Μπραζίνσκυ.
    - Ο Μπραζίνκσυ είναι σημερινός σύμβουλος του Ομπάμα. Σε πολλές συνεντεύξεις του έχει πει επανειλημένως ότι τελικός σκοπός των ΗΠΑ είναι να χτυπηθεί η Ρωσία αφού χάσει όλες τις περιφερειακές αραβικές και μουσουλμανικές χώρες από τον έλεγχο της. Μετά ο σκοπός είναι να χτυπηθεί η Κίνα από το Πακιστάν και η Ρωσία από την Κίνα. Οι ΗΠΑ απλά θα επιτεθούν στον τελικό νικητή που θα είναι εξουθενωμένος. Παρόλα αυτά ο Μπρεζίνσκι δηλώνει ότι προτιμά ένα ξεκάθαρο χτύπημα πυρηνικό και άμεσο στην Ρωσία.
    Όλοι οι υπόλοιποι σύμβουλοι χαρακτηρίζουν τον Μπρανζίσκυ ως ψυχοπαθή.
    Αυτός ο ψυχοπαθής όμως σήμερα διοικεί τον Λευκό Οίκο.
    Και μέχρι στιγμής το σχέδιο του πάει ακριβώς όπως το έχει σχεδιάσει από την δεκαετία του 60 καθώς όλοι είδαμε τις χώρες της Β.Αφρικής και σήμερα την Συρία να σπαράσσονται από δήθεν "επαναστάσεις" για να φύγουν από τον Ρωσικό έλεγχο.

    Το επερχόμενο χτύπημα από την Τουρκία σε μας δεν είναι για τα πετρέλαια. Είναι για να πέσει η Ρωσία στην παγίδα τους. Και θα πέσει επειδή θέλει να πέσει. Γιατί η παγίδα στο τέλος θα πιάσει τον κυνηγό και όχι το θήραμα. Και ο κυνηγός που θα καταστραφεί ολοσχερώς είναι η Αμερική και οι σύμμαχοι της.

    Ο μόνος τρόπος για να σωθεί η Ελλάδα είναι να μείνει ουδέτερη. Και επειδή ο καλός Θεός μας βοηθά και δεν αφήνει ποτέ τίποτα κακό να μην βγει σε καλό, πιστεύω ότι θα αξιοποιήσει την οικονομική μας κατάσταση για την σωτηρία μας.
    Γιατί η χρεοκοπία που έρχεται δεν θα σώσει μόνο την Ελλάδα από την εμπλοκή της σε παγκόσμιο πόλεμο που έρχεται εξαιτίας του ότι ποτέ χρεοκοπημένη χώρα δεν πήρε μέρος σε πόλεμο άλλων. Αλλά θα την σώσει και από το διεφθαρμένο και προδοτικό πολιτικό της σύστημα. Και την ίδια στιγμή θα ανοίξουν όλων τα μάτια που πιστεύουν ακόμα σε κόμματα, πολιτικές ιδεολογίες, οικονομικές θεωρίες και κάθε λογής ψευτοπατριώτες.

    Δυστυχώς ή ευτυχώς ήρθε η ώρα τα βατράχια να παραμερίσουν μπροστά στα βουβάλια που είναι έτοιμα να τσακωθούν. Όταν όμως τα βουβάλια εξαφανιστούν, τα βατράχια θα έχουν όλη την λίμνη δική τους.

    Όσο για το χιούμορ παραπάνω έχω να πω ότι το χιούμορ είναι ζωή. Το γέλιο είναι απαραίτητο γιατί πολλές φορές το άγχος και η λύπη μας τυφλώνουν και δεν βλέπουμε τις λύσεις. Να γελάτε και να κάνετε τον κόσμο να γελάει. Το έχει ανάγκη γιατί το γέλιο σε τέτοιες δύσκολες στιγμές δείχνει θάρρος. Κι αυτό είναι απαραίτητο για όλους μας. Μην ξεχνάτε ότι "το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη". Και από το να τρελαθούμε στο τέλος από τις στεναχώριες μας κάλλιο να γελάμε ακόμα και αν χρειαστεί να αυτοσαρκαζόμαστε με το ζόρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν αμφισβητω τα λογια κανενος, αλλα αν ειναι να ζησω υποταγμενος σε μια παγκοσμια δικτατορια, μετα απο εναν πυρηνικο πολεμο, καλυτερα ας πεθανω, απλα να ειναι γρηγορος ο θανατος μου. Τοσο απλα!
    Ειμαστε τοσο απαθεις, οι ανθρωποι και δη οι Ελληνες που αντι να κατεβουμε στο δρομο,3.000.000 κοσμος και μετα να δεις τι θα κανει η αστυνομια. θα τρεχουν να κρυφτουν. Μια Γαλλικη επανασταση χρειαζεται, παγκοσμια, κρεμασμα σε ολους των πολυεθνικων, ΟΛΟΥΣ ΟΜΩΣ, καταστροφη των σερβερς που εχουν αποθηλευμενο το παγκοσμιο χρεος και επανεκκινηση κατα τα προτυπα της πολιτειας του Πλατωνα! Αντι ομως να διαβαζουμε Πλατωνα, βλεπουμε Σουλειμαν. Οποτε οτι ειναι να γινει μας αξιζει, γιατι και εγω εχω πει πολλα στους φιλους μου, αλλα δεν τους ξαναλεω τιποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανθρωπε..."που μας εχεις πει ΠΟΛΛΑ"..."Αρθρογραφε'...γραφε....γραφε...σε διαβαζουμε!!!!....πες μας κι αλλα!!!....Οποιος δεν θελει να διαβασει...ας μην "σε διαβασει"!....Σε παρακαλω!!!!.....Συνεχισε....!!!....Αυτοι που αντιδρουν...ειναι οι "πρωτοι'....που θα "πανε"...."ξεβρακωτοι στ'αγγουρια"!!!...μαζεψτε τροφιμα...κ μαθετε να φτιαχνετε "φυτρα"!...Φυτρα Σταριου-φασολιων-φακης-λιναροσπορου-ρεβυθιων-ΦΑΣΟΛΙΑ ΡΟΒΙΤΣΑ!!!...τα φυτρα δεν θελουν μαγειρεμα...λιγο λαδι κ λεμονι...Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ...για τα ΔΥΣΚΟΛΑ!!!!...Φυγετε απ τις πολεις!...βρειτε ενα χωραφακι!...Φυτεψτε ριγανη κ θυμαρι για τους ιους...που θα "ριξουν"!...Οι επιστημονες...δεν εχουν βρει...ισχυροτερο αντιβιωτικο....παρα μονο το θυμαρι!....Ξυπνατε κ 'ψαχτειτε"....δεν εχουμε "χρονο"!...Θα γινει "τση π@@ταν@ς"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αχ, ΝΑταλί μου, είπες μια λέξη, που έχω πολλά χρόνια ν' ακούσω: ΣΕΒΑΣΜΟΣ!
    Και δεναναφέρομαι στον σεβασμό προς το πρόσωπό μου, που ανέφερες και για τον οποίον σ' ευχαριστώ. Αλλά ΣΕΒΑΣΜΟ ανάμεσά μας.... Θα μου πεις... που να τον βρεις τον ΣΕΒΑΣΜΟ, όταν έχουν χαθεί οι Αρχές, οι Αξίες και το Ήθος!
    Να το παλέψουμε, βρε. Να το παλέψουμε για να τον ξαναβρούμε... για να ξαναβρούμε την ΑΝΘΡΩΠΙΑ μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πες τα βρε drakos. Πες τα μπας και ξυπνίσει κανείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σταματήστε την τρόμο λαγνεία από όπου και εάν προέρχεται.
    Αυτό είναι το συμπέρασμα μου.
    Ακόμη και εάν ένα μέρος από όλα αυτά να ευσταθούν είναι άνευ χρησιμότητας η επανάληψη τους σε μία κοινωνία όπου η ανασφάλεια επικρατεί εδώ και πάρα πάρα πολύ καιρό.
    Γράφει ο (ξερόλας) ανώνυμα, χωρίς να παραθέτει βιβλιογραφία και πηγές όπου μπορεί λογικά ο καθένας να διασταυρώσει και έτσι να διαπιστώσει την θεμελίωση τις καταστροφικής πανδημίας που ασύστολα καταγγέλλει.
    Η καταστροφή είναι εδώ, χειροπιαστή, την νοιώθει ο κάθε Άνθρωπος στην καθημερινότητα του και την βιώνει ανάλογα την κριτική σκέψη του.
    Η παραπληροφόρηση πρώτα πρώτα από τα Μ.Μ.Ε. και το διαδίκτυο όπου ο καθένας καλοπροαίρετα η κακοπροαίρετα αναπαράγει την οποιαδήποτε είδηση την πασπαλίζει με μεταφυσικές, συνωμοσιολογικές, και πολιτικές αντιλήψεις που διέπουν την σκέψη του.
    Κατοχυρώνονται έτσι προσωπικές εμμονές που άπτονται τις ομιχλώδους γεωπολιτικής, οικονομικής, και πολιτικής φαινομενικής πραγματικότητας.
    Λες και οι Ανθρώπινες αξίες ,δηλαδή η ίδια η ζωή το παρελθόντα χρόνο δεν είχαν την αξία που έχουν σήμερα!!!!
    Εμείς είμαστε όλοι απόγονοι αγγέλων…. ή ενός πολιτισμού που ποτέ δεν διαπράχθηκαν πόλεμοι, γενοκτονίες, και γενικότερα ακρότητες ;
    Στην ατομική κριτική σκέψη λοιπόν επαφίενται η συνοχή ορθής αντιμετώπισης σε οτιδήποτε έρχεται.
    Το καλύτερο φάρμακο που μπορούμε να αποθηκεύσουμε σε απεριόριστη ποσότητα είναι η γνώση και όχι ο πανικός που πρεσβεύει ανάρτηση του κεντρικού άρθρου.
    Αυτό που εφαρμόζετε εδώ λοιπόν λέγετε Υψηλή Κυβερνητική, η οποία είναι μια νέα σχετικά επιστημονική διαχείριση των Μαζών,ο κύριος αυτός ασυνείδητα ή συνειδητά διαχειρίζεται τον Φόβο και την συλλογική του επικράτηση ως κυρίαρχο αίσθημα.
    Π.Χ. Γιατί να λάβεις μέρος σε απεργία, διαδήλωση, ή διαμαρτυρία αφού η έννοια σου είναι πως θα πεθάνεις αβοήθητος και μόνος!!!!!
    Γιατί να πιστέψεις σε συλλογικά θεσμικά όργανα τις κοινωνίας αφού όλα είναι (πουλημένα)!!!!!!
    Γιατί να γκρεμίσεις το παλιό αφού είσαι τόσο δα μικρούλης!!!!
    Γιατί να πιστέψεις στον Κοινωνισμό και στον Άνθρωπο αφού η επικυρίαρχη ελίτ ελέγχει την ίδια την ύπαρξη μου ολικά!!!!
    Αυτή είναι η Υ.Κ. συνάνθρωποι.
    Βρωμερή και Κυνική.
    Στυγνή και Ψυχρή.
    Απάνθρωπη και κτητική.
    Το καίριο ερώτημα είναι όμως τι κάνουμε για να την αντιμετωπίσουμε;
    Η απάντηση είναι μία και μοναδική.
    Κλείστε τα αυτιά σας, και τα μάτια σε αυτόν τον ύπουλο πόλεμο.
    Η τακτική που πρέπει να ακολουθήσετε είναι ο εμπλουτισμός των γνώσεων σας.
    Διάβασμα.

    Π.Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπλα....μπλα...μπλα....αυτο ακουω μονο.σκεψου αν θα σε βοηθησουν οι "γνωσεις" σου οταν εχεις τεσσερις μερες να φας...σκεψου απλα και πραξε αναλογως. ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ-ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ?

      Διαγραφή
    2. Φίλε εάν αυτό που κατάλαβες στο σχόλιο μου είναι μπλα....μπλα...μπλα..
      Τότε ειδικά εσύ πρέπει να διαβάζεις ακόμη περισσότερο.
      Θα σε συμβούλευα να διαβάσεις καταρχήν Ιστορία.
      1ον Ισπανικός Εμφύλιος.
      2ον Γαλλική Επανάσταση.
      3ον Γαλλική Κομμούνα.
      4ον Οκτωβριανή Επανάσταση του 1917 στην Ρωσία.
      5ον Κοσμοθεωρία Μαρξ και Ένγκελς.
      Εάν δεν είμαι κατανοητός, μπορώ να σου εξειδικεύσω τις θέσεις μου περεταίρω.

      Π.Τ.

      Διαγραφή
    3. 3,21..
      ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΗ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΟ,,
      -------------------------------------------------------------

      Μ, ΜΠΑΚΟΥΝΙΝ...
      Μ, ΜΠΟΥΚΤΣΙΝ...
      Π,ΛΑΦΑΡΓΚ
      ΤΖ,ΣΕΜΠΡΙΝ..
      Ι,ΜΕΤΤ...
      ΡΑΤΓΚΕΜΠ...
      ΒΙΝΕ...
      Α,ΑΝΤΕΡΣΟΝ...
      Κ,ΚΟΡΣ..
      ΠΑΝΕΚΟΥΚ..
      ΓΚΥ ΝΤΕΜΠΟΡ...
      Ρ, ΒΑΝΕΖΕΜ...

      ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΨΗ ΤΟ ΑΔΙΟ,,,,ΣΤΟΜΑΧΗ.......

      ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ....

      Διαγραφή
    4. Εσένα ΑΓΡΑΜΜΑΤΕ ειδικά σου προτείνω να φάς λίγο Οργουελ 1984.
      Και λίγο Χέγκελ.

      Διαγραφή
    5. Α,,,ΠΟΛΙ ΦΘΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΟ,,, ΕΙΝΕ ΓΙΑ ΟΡΕΚΤΙΚΟ,,
      ΤΙ ΛΕΣ ΓΙΑ ,,,,,,,Α,ΠΑΖ,ΝΤΟΥΡΟΥΤΙ......6,03...

      ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ....

      Διαγραφή
  33. Να ρωτήσω κάτι? Γιατί να πάρουμε μέτρα προφύλαξης απέναντι στην ραδιενέργεια? Θα ρίξουν στην Ελλάδα πυρηνικά? Ο γεροντας Παισιος ειπε οτι θα γινει μινι θερμο επιεισοδιο. Μονο στην Πολη αμα ριξουν οι Ρωσοι. Και αν ριξουν, θα φτασει μεχρι εδω νεφος τοσο μεγαλο ωστε να παρουμε ιωδιο? Γιατι διαβασα οτι πρεπει να παρεις ιωδιο μονο σε περιπτωση μεγαλου νεφους ραδιενεργειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ο αγιος Κοσμας ο Αιτωλος, να συμπληρωσω εγω...Συμφωνω μαζι σου...

      Διαγραφή
  34. ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΦΟΣ ΗΛΗΘΙΟΣ ΠΟΥ ΤΣΙΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΟΥΝ! ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ? ΓΡΑΨΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ, ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ρε ψυχολογε αν τα γραψει με μικρα θα βγαλεις αλλο νοημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τι να πρωτοσχολιάσω... απ' όλα αυτά που γράφονται.
    Ένας άνθρωπος που η θέση που βρίσκεται του δίνει τη δυνατότητα να γνωρίζει γεγονότα πυ έρχονται, αποφασίζει να ενημερώσειτους συνανθρώπους του, για να λάβουν τα μέτρα τους, και δέχεται πυρά από πολλούς. Κάποιοι αντιλαμβάνονται. Κάποιοι σχολιαστές επιλέγουν να δουν το δέντρο και να χάσουν το δάσος. Κάποιοι, αντί να σκεφθούν, επιλέγουν να έρθουν σε μεταξύ τους αντιπαραθέσεις. Κάποιοι γελοιοποιούν το θέμα. Κάποιοι δίνουν έμφαση σ' ένα ορθογραφικό λάθος. Κάποιοι αντί να σταθούν με σοβαρότητα στο θέμα της ανάρτησης, προσπαθούν να ακυρώσουν τον συντάκτη, επειδή γράφει κεφαλαία.


    2.29, η σωστή Ελληνική γραφή, είναι με κεφαλαία.

    2.09, να σου υπενθυμίσω το Τσέρνομπιλ, ή είσαι νέος και δενγνωρίζεις. Απλά θα σου πω, πως από την Βουλγαρία, το πυρινικό νέφος έφτασε ως την χώρα μας το 1986 και αυξήθηκε ραγδαία ο αριθμός των καρκινοπαθών.

    Π.Τ., όταν η πείνα που έρχεται, θα θερίσει τους Έλληνες,εσύ να τους ταϊζεις με γνώση... Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν αρνούμαι τη γνώση, αλλά η θερωρία από την πράξη, απέχει παρασάγγας.

    9.24, ξύπνα τον σκλάβο δίπλα σου και μίλησέ του για ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Κι αν δεν σ' ακούσει, αν σε κοιτά αποχαυνωμένος και το μυαλό του τρέχει στον Σουεϊμάν, δώστου και ένα χαστούκι να τον συνεφέρεις.

    5.10, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Όσον αφορά στο γέλιο, επίσης συμφωνώ. Στο γελοίο και στην προσπάθεια γελοιποίησης αντιτίθεμαι.

    Δεν έχω να πω άλλα.
    Εύχομαι ολόψυχα τίποτα απ' όσα μας έχει πει ο συντάκτης της ανάρτησης να μην πραγματοποιηθεί.
    Ακόμα κι αν δεν πιστεύετε κάποιοι στον Χριστιανισμό και τις προφητείες των Αγίων Γερόντων μας, τουλάχστον δώστε έμφαση στα γεωπολιτικοοικονομικά γεγονότα. Συνθέστε το παζλ και κάντε μόνοι σας τις διαπιστώσεις σας.
    Κι ο Θεός, ο όποιος Θεός πιστεύει ο καθένας σας, μαζί μας!

    Πόπη Σουφλή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ένας άνθρωπος που η θέση που βρίσκεται του δίνει τη δυνατότητα να γνωρίζει γεγονότα που έρχονται, αποφασίζει να ενημερώσει τους συνανθρώπους του..."

      "Αποφασίζει" κα Σουφλή? ...μας κάνει και χάρη???... εγώ νομίζω ότι "οφείλει".

      Φιλικά,
      Θ.Σ.

      Διαγραφή
    2. Την θεωρεία να την κάνουμε πράξη εμείς και όχι να περιμένουμε να μας την επιβάλλουν φίλη Πόπη.
      Το γνωρίζω πως είναι δύσκολο να το δεχθείς προσωπικά εσύ, αλλά η ιστορία και η πραγματικότητα δεν αλλάζει.
      Ο Άνθρωπος αυτός που ισχυρίζεται πως έχει πει πολλά, συνειδητά ή ασυνείδητα ρίχνει νερό στο βαρέλι τις απελπισίας στους αναγνώστες του.
      Άλλοι προτάσσουν το μεταφυσικό ως εξήγηση των θέσεων του.
      Άλλοι χωρίς επιχειρήματα αντιστοίχως τον απορρίπτουν.
      Προσωπικά εγώ λέω πως γράφει τις μισές αλήθειες, και λέω μισές γιατί η θέση του ως προς την έννοια του Ιμπεριαλισμού διακατέχεται από αλλόκοτη απαξία.
      Ενώ καταστρέφει ολόκληρων τον πλανήτη συγχρόνως δεν αποδέχεται πως ο Ιμπεριαλισμός είναι η κορύφωση του Καπιταλισμού.
      Αυτό είναι μία νομοτέλεια που μπορεί πολύ εύκολα να επαληθευτεί, αφού και ο πρώτος και ο δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος έγιναν μετά από μία σφοδρή παγκόσμια Καπιταλιστική οικονομική κρίση που η έναρξη τις ήταν το οικονομικό (κράχ) του 1929.
      Ας μην ξεχνάμε πως τα Ανθρώπινα θύματα τον δύο αυτών πολέμων ξεπέρασαν τα 100.000.000 !!!!
      Επίσης.
      Όσο αφορά την πείνα φαίνεται….. πως αντέχουμε ακόμη, αυτό δείχνει η θέση του κοινωνικού συνόλου όπου ενώ σπάει τα πληκτρολόγια, αφήνει καθαρά τα πεζοδρόμια σε κάθε πανελλήνια απεργία!!!!
      Άρα το ζητούμενο είναι πως;
      Πού ;
      Πότε ;
      Και με πια οργανωτικά ιδεολογικοπολιτική δομή.

      Π.Τ.

      Διαγραφή
  37. δεν το ηξερα οτι οι κουφοι ειναι ηλιθιοι επειδη δεν μπορουν να φωναξουν.ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΕ ΡΑΤΣΙΣΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. "κάποιε που έχεις πει πολλά", θέλεις να ξαναπείς... πες, δεν θέλεις... δικαίωμά σου.
    Πάντως να ξέρεις ότι από την στιγμή που εκτίθεσαι δημοσίως, θα υπάρχουν ποικίλες αντιδράσεις και θα ήταν κουταμάρα να πιστεύεις πως όλοι θα σε δεχθούν αδιαμαρτύρητα και ασχολίαστα...
    Πάντως, πιστεύω ότι αν ξέρεις κάτι παραπάνω, οφείλεις να το πεις και όποιος άκουσε, άκουσε (αξίζει, έστω κι αν είναι μόνο ένας σε ολόκληρο τον κόσμο!!!). Αυτό είναι το ανθρωπιστικό καθήκον καθενός, εκτός κι αν ο εγωισμός σου είναι μεγαλύτερος απ' αυτό, οπότε... άντε στο καλό!!!

    Πάντως,το ποιος αξίζει και ποιος όχι, δεν νομίζω ότι άπτεται της δικής σου γνώσης και κριτικής...

    Φιλικά,
    Θ.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΔΥΟ ΞΑΝΘΕΣ ΓΚΟΜΕΝΑΡΕΣ ,ΣΑΒΑΤΟ ΒΡΑΔΗ, ΜΠΕΝΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΤΑΞΗ,,,

    -ΠΟΥ ΠΑΜΕ,,ΛΕΕΙ Ο ΤΑΞΙΤΖΗΣ..
    -ΤΙ ,,ΘΑ ΕΡΘΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ,,ΡΟΤΑ Η ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ.....

    ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κανένας από τους Αγίους μας και Πατέρες της Εκκλησίας δεν είπε ότι η Ελλάδα θα πάθει το παραμικρό.

    Σύμφωνα με τις προφητείες ΑΝ πέσουν πυρηνικά θα πέσουν στην βόρεια Ευρώπη.

    Η μάχη της Κωνσταντινούπολης θα γίνει με συμβατικά όπλα.

    Οι Ρώσοι έχουν βόμβες ισχύος πυρηνικής αλλά με συμβατική τεχνολογία. Το έχουν παραδεχτεί πολλές φορές.

    Αν όμως οι γέροντες διαψευσθούν και τελικά πέσουν πυρηνικά ή έρθει στην Ελλάδα πυρηνικό νέφος ποιος θα θέλει να ζήσει βλέποντας τον ευατό του και τους δικούς του σε μια καθημερινή κόλαση πέρνοντας χαπάκια ιωδίου για να διατηρηθεί σε μια ζωή λίγων μηνών κι αυτή φρικτή;

    Προσωπικά πιστεύω στους Αγίους που είπαν ότι η Ελλάδα δεν θα πάθει τίποτα επειδή ο κόσμος θα φοβηθεί και θα μετανοήσει. Μόνο μια περίοδος πείνας θα πέσει διάρκειας λίγων μηνών. Και σε αυτή την περίοδο αυτοί που θα υποφέρουν δεν θα είναι όσοι έχουν φροντίσει να μαζέψουν όσες προμήθειες μπορούν αναλόγως των δυνατοτήτων τους αλλά όσοι θεωρούν ότι δεν θα γίνει απολύτως τίποτα και θα βρεθούν προ εκπλήξεως.

    Ο αρθρογράφος τα λέει σωστά και λογικά. ¨Οσοι διαφωνούν μαζί του βρίσκοντας διάφορα τεχνάσματα περί κεφαλαίων κλπ ας μη μένουν εκεί γιατί χάνουν την ουσία. Και μένα προσωπικά με ενοχλούν κάποια πράγματα από το πως τα διατυπώνει ακόμα και τα κεφαλαία του που είναι κουραστικά αλλά αυτό δεν μειώνει την αξία των στοιχείων που παραθέτει.

    Παραθέτω εδώ ένα κομμάτι από τον Γέροντα Παίσιο το οποίο θεωρώ πολυ σημαντικό.

    Αναφέρει ο ίδιος ο γέροντας Παΐσιος :

    «Ήρθαν εδώ κάποιοι και άρχισαν να μου λένε ότι θα γίνει πόλεμος και ότι οι Τούρκοι θα μπούνε στην Ελλάδα και πως θα μας πάνε μέχρι τα εξαμίλια της Κορίνθου (εξηγώντας έτσι, στραβά, με το χαλασμένο τους λογισμό, την προφητεία του Κοσμά του Αιτωλού). Τότε τους περιέλαβα και τους είπα ότι ο χειρότερος εχθρός των Ελλήνων είναι κάτι Έλληνες σαν και σας, που εν καιρώ ειρήνης διαδίδουν πως, αν τυχόν γίνει πόλεμος, οι Τούρκοι θα μας πάνε μέχρι την Κόρινθο, γιατί, όταν αρχίσει ο πόλεμος, όλοι θα έχουν πεσμένο ηθικό και μόνοι τους θα οπισθοχωρήσουν μέχρι την Κόρινθο. Ακόμη και αν ήταν αλήθεια δεν θα έπρεπε να το λέτε. Πολύ περισσότερο που δεν είναι αλήθεια. Και σας το ξαναλέω : αυτό να μην το ξαναπείτε πουθενά, γιατί κάνετε μεγαλύτερο κακό απ' ό,τι θα έκαναν πολλές τουρκικές μεραρχίες. Αυτά τους είπα παπά μου κι ενώ εγώ ποτέ δεν θέλω να μιλάω για προφητείες, με ανάγκασαν να τους εξηγήσω ότι τα εξαμίλια που λέει ο Άγιο Κοσμάς είναι τα έξι μίλια της υφαλοκρηπίδας. Αυτό είναι το θέμα για το οποίο τα τελευταία χρόνια «τρωγόμαστε» με την Τουρκία κι αυτό θα είναι το θέμα για το οποίο θα «πιαστούμε». Όμως δεν θα μπουν στην Ελλάδα, μέχρι εκεί θα προχωρήσουν, στα έξι αυτά μίλια και τότε θα τους βρει η μεγάλη συμφορά από τον βορρά, που λένε τα γραφόμενα και δεν θα μείνει τίποτε όρθιο. Το ένα τρίτο το Τούρκων θα σκοτωθεί, το ένα τρίτο θα εκχριστιανιστεί και το υπόλοιπο θα φύγει βαθιά μέσα στην Ασία. Εμείς από του Τούρκους δεν πρόκειται να πάθουμε τίποτα. Μερικά ψιλοπράγματα θα καταφέρουν και θα τους βρει η οργή του Θεού.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Θ.Σ. Φοβάμαι πως σταθήκατε στις λέξεις και όχι στην ουσίατης ανάρτησης.
    Θα σας δικαιολογήσω γιατί δεν γνωρίζετε.
    Η λέξη που χρησιμοποίησα ήταν σωστά επιλεγμένη και ξέρετε γιατί;
    Γιατί ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ σημαίνει ΡΙΣΚΑΡΕΙ!
    Και ρισκάρει πολλά, όσον αφορά στον συγκεκριμένο άνθρωπο... πιστέψτε με... κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω, μπορεί και να έχετε δίκιο...

      Σε κάθε περίπτωση, εκφράσεις όπως "Απαντάω για χάρη της Πόπης" και "δεν θα ξαναπώ τίποτα ...δεν το αξίζετε" μου κάνουν κάπως...

      Φιλικά,
      Θ.Σ.

      Διαγραφή
  42. ''ΚΑΠΟΙΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΠΕΙ ΠΟΛΛΑ'' Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΙΣΕΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΣΟΥ ΣΤΕΚΕΣΑΙ ΟΡΘΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΜΑΤΙΑ. ΟΜΩΣ ΘΑ ΣΟΥΠΩ ΦΙΛΕ ΚΑΤΙ. ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΕΞΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ Α Γ Α Π Α Σ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ Δ Ι Ψ Α Σ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗ Λ Ε Σ.ΤΑ ΚΟΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΕΠΩΔΥΝΑ. ΘΑ ΣΟΥΠΩ ΕΝΑ ΜΥΣΤΙΚΟ , ΦΙΛΕ. ΕΓΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΗ ΛΕΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ , ΑΛΛΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ ,ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ ΚΛΠ, ΚΛΠ.ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΝΙΩΘΩ ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ . ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΦΩΣ. ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΣ . ΣΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ . ''ΕΑΝ ΤΥΦΛΟΣ ΟΔΗΓΕΙ ΤΥΦΛΟΝ ΑΜΦΟΤΕΡΟΙ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΕΙΣ ΒΟΘΡΟΝ'' ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΝΑΛΗΘΕΙΑ ΣΟΥ. ΠΕΣ ΤΗΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΛΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ.
    ΑΥΤΟ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΝΔΕΙΑΦΕΡΟΝ.
    ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ.
    ΕΝΤΑΞΗ ΜΕΡΙΚΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΞΥΠΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩΝΤΑΣ
    ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥΣ.
    ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ ΟΛΑΝΤ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΜΕ ΖΩΝΟΥΝ ΦΙΔΙΑ.
    Ο ΤΥΠΟΣ ΛΕΕΙ ΚΟΥΒΑΛΟΥΣΕ ΒΑΛΙΤΣΑΚΙ ΜΕ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΠΥΡΗΝΙΚΩΝ;;;
    ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ;
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ;
    ΚΑΙ ΑΝ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΚΟΥΒΑΛΑ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ;
    ΦΟΒΑΤΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΙ ΞΑΦΝΙΚΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΕ ΑΝΥΠΟΠΤΟ ΧΡΟΝΟ;
    ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΕΞΥΠΝΟ ΑΣ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ.
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΤΙ ΜΕ ΙΟΔΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
    ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΣΕ ΤΙ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΝΑ ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΤΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
    ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΕΧΕΙ..
    ΕΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥΣ ΠΕΡΝΩ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΠΟΛΛΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι ο σαρκοζι ειχε το ιδιο βαλιτσακι...δεν εγινε τπτ

      Διαγραφή
  44. Ίσως γιατί ξέρει για μένα και ξέρω γι αυτόν, πράγματα που κανείς δεν γνωρίζει και ο ένας σέβεται, εκτιμά και εμπιστεύεται τον άλλον..
    Όταν ελευθερωθεί η πατρίδα μας, θα μπορούμε να πούμε πολλά.
    Σημασία έχει ότι και οι δυο δύνουμε έναν έντιμο, νόμιμο και καθ' όλα ειλικρινή και ανιδιοτελή αγώνα για την Πατρίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Εντάξει μίστερ "που είπες πολλά". Πετάς στο πλήθος μια προφητεία σαν την Πυθία και όποιος ξέρει-ξέρει!
    Στο χωρίο μου λέμε "σαν αποφάσισες να κάμεις την εκκλησιά, κάμε και το καμπαναριό".
    Αν εν τέλη θεωρείτε αγαπητέ πως τα λεγομενά σας χρήζουν άμεσης κινητοποίησης, καλό θα ήταν να γίνετε σαφέστερος και πρακτικά κατανοητός. Το να παριστάνεται τον Παίσιο, μεταφέροντας ακατάσχετο πανικό στη μάζα, δε σας κάνει ούτε ελκυστικότερο ούτε σοφότερο στον μέσο νου. Εκτός κι αν δεν σας ενδιαφέρει ο μέσος νους και απευθύνεσθαι στους μυημένους στα.... Ελευσίνια μυστήρια!
    Εν τέλει κάνω έκκληση σε όλους όσους αποφασίζουν να γράψουν οτιδήποτε εδώ μέσα. Ο κόσμος ήδη τελεί σε πλήρη αποπροσανατολισμό, άγνοια και πανικό. ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ.......!!!!!!!

    ΦΑΙΑΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ποπη , εδω κ 2 χρονια διαβαζουμε για πολλα κακα που ερχονται -ε καποια στιγμη θα γινουν ! Αν ο φιλος ρισκαρει τοτε ειναι ηρωας κ μπραβο του ! αν εδινε ομως πιο χειροποιαστες αποδειξεις θα επειθε ισως κι αυτους που γελανε..πχ πληροφορηση απο μεγαλοοικονομικο κυκλο ή μεγαλοτραπεζικο η στρατιωτικο η κατι... ( υποθετω πως εχει νεες πληροφοριες για να γραψει) καποιες 100αδες ελληνες επισης θα ξερουν τουλαχιστον ....(πες του να γραψει ανωνυμα παντα τι εμαθε........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Βρε παιδια ο πνευματικος μου Αγιος ανθρωπος και χαρισματικος ,μουπε να μαζεψω τροφιμα κι αν μπορω να παω στο εξοχικο οπου θα φυτεψω και κατι ,,,,,για χαπια λογω ραδιενεργειας δε μουπε ,και αναρωτιεμαι τωρα πως ο αρθρογραφος καλοπροαιρετα λεει αυτα που ξερει κι η λογικη του επιβαλλει να ενημερωσει ...εδω ομως η πνευματικη λογικη δεν εχει να κανει με τη κοινη λογικη γιατι απλα ο πνευματικος κοσμος εχει αλλη λογικη και οι Αγιοι μας μιλησαν και δε μας ειπαν τιποτα για πυρηνικα στην ΕΛΛΑΔΑ ......ΜΑ ΚΙ ΑΝ ΠΕΣΟΥΝ ,εστω διπλα μας και κανουν λαθος οι Αγιοι μας ,οσα χαπια και να παρουμε η οχι ...ας γινει το θελημα Του!!!!!!
    Καλο ειναι να ενημερωνει ο καθενας με οτι γνωριζει ...ΑΛΛΑ ...να ξερετε πως λεγοντας για πυρηνικες απειλες κλπ,, νομιζω ΔΕΝ ωφελουμε ουτε προφυλασουμε κανεναν στην ουσια γιατι εκει τελειωνουν ολα ...αντιθετως μεγαλωνουμε την απογνωση ,τη λυπη ακομα και το πανικο .!!
    Μα κι αν προτεινουμε προφυλαξη ...ας τη προτεινουμε με μεγαλυτερη διακριση ..κι ο νοων νοητω !!!!!!!
    Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ,Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. 5.14 Αν γράψει αυτά που ξέρει, θα... "καρφωθεί", γιατί είναι πολύ λίγοι αυτοί που τα ξέρουν. Ας αρκεστούμε σ' αυτά που μας έχει προειδοποιήσει, κι όποιος θέλει, ας τα λάβει σοβαρά υπόψη. Οι υπόλοιποι ας συνεχίσουν τις... πλακίτσες τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Συμφωνώ και με τον "άγνωστο φίλο", και με τον Phaedra (για τα τεχνικά στοιχεία του ζεόλιθου και για το υπεροξείδιο του υδρογόνου-είχε πεί ο Γ.Πορφύριος ότι η θεραπεία του καρκίνου είναι κάτι που το έχουν κάτω απο τη μύτη τους ,κυριολεκτικά, οι γιατροί, το αγγίζουν και το χρησιμοποιούν καθημερινά αλλά δεν το έχουν ερευνήσει. Αρχικά νόμιζα ότι είναι το ιώδιο, αλλά είναι το υπεροξέιδιο του Υδρογόνου, Η2Ο2 )
    Συμφωνώ με την Πόπη, και με ενθουσιάζει η αγωνιστικότητα΄της.

    Δυστυχώς όμως συμφωνώ και με τον drako. Kαι λέω δυστυχώς γιατί έχει δίκιο που λέει ότι "αυτοί που χλευάζουν και αντιδρουν θα πάνε πρώτοι, ξυπόλητοι στ.. αγγούρια" κι αυτό γιατί θα γίνει μεγάλη εκκαθάριση πληθυσμών αλλά και ψυχών, και διεθνώς αλλά και στην Ελλάδα. Θα καθαρίσει η ήρα από το στάρι, και έχουμε πολλή ηρα στην Ελλάδα, γι αυτό φτάσαμε εδώ....
    Η εκκαθάριση πρέπει να γίνει για να ανατείλει αυτό που θα ανατείλει...

    Πόπη σου στέλνω ένα βίντεο, μάλλον το ξέρεις, απλα στη συζήτηση κολλάει αυτό που λέει ο Γ.Ιωσήφ μετά το 1:55: Διεθνώς κυβερνούν οι Εβραίοι και ο στόχος τους είναι το ξερίζωμα του Χριστιανισμού....Θα γίνει μεγάλη σφαγή....Θα επέμβει η Δικαιοσύνη του Θεού και θα καθαρίσει όλους τους αιτίους της Παγκόσμιας Διαστροφής.... Αμερικάνοι δεν υπάρχουν, την Αμερική την κατοικούν Εβραίοι... Οι Εβραίοι θα ερεθίσουν τους Τούρκους να επιτεθούν στην Ελλάδα.... Θα τους μαζέψει η Οργή του Θεού στην περιφέρεια του Βυζαντίου...Θα γίνει μεγάλη σφαγή.... Άγγελος Κυρίου θα τους υποβάλλει μέθη και θα αλληλοεξοντωθούν όσοι έχουν διαστρεψει την ηθική, την Αλήθεια και την Πίστη... (7:10) Θα ξερριζωθεί δια παντός το Βατικανό....

    Το βίντεο εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=6BUl5FT-XuY&feature=player_embedded


    Θεωρώ όρι ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΦΙΛΟΣ δεν πρέπει να αποθαρρυνθεί απο την αρνητική αντιμετωπιση, απλά να πεί αυτό που πρέπει να πει για να ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΟΥΝ-ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ...Θα έχει την ευλογία του Θεού, ας κάνει υπομονή στις επιθέσεις, αξίζει!!! Την αλήθεια πάντα την πολεμούν και τη λοιδορούν, αυτό είναι γνωστό....

    ΠΟΠΗ ΣΥΝΕΧΙΣΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το υπεροξειδιο του υδρογονου...το εχουμε προμηθευτει...απ το διαδικτυο...ναναι καλα οι φιλοι μου...που μου το εστειλαν...καθως κ την "βιβλιογραφια" στ'Αγγλικα!...Επισης πριν 6 χρονια...φτιαξαμε την Αρχαια Θιβετιανη Συνταγη με το "βαμμα του σκορδου"...απο τοτε εχω να αρρωστησω,απο ιωσεις κ γριππες...μετα απο 6 χρονια πρεπει να "επαναλαβουμε"...τωρα δηλαδη...ειναι πολυ δυνατη συνταγη...εζησαν απο καρκινο 'ανθρωποι" μας...πηραμε κ ενα χειροκινητο εργαλειο...για να "εξαγουμε το "χυμο" του σιταροχορτου κ των "ελιοφυλλων"...βρηκαμε κ "παλιους σπορους"...εμπλουτισαμε το χωμα μας με "ζεολιθο"...κ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΓΙΝΕΙ!....ΑΦΗΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΑ "ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ" ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ!!!...ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ "Μ@Λ@ΚΙΖΟΜΑΣΤΕ"...ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ....ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ!!!...ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ "ΒΡΕΙ"....ΣΕ "ΚΑΛΗ ΣΤΙΓΜΗ"!!!...."ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ"!!!

      Διαγραφή
    2. To υπεροξειδιο του υδρογονου με ποια επωνυμια μπορεις να το προμηθευτεις? Ποιας εταιριας? Μπορεις να γραψεις αναλυτικα την συνταγη ΄΄το βάμμα του σκορδου΄΄? Εριξες ζεολιθο στο χωραφι σου? Για ποιο λογο? Που βρηκες τοσο μεγαλη ποσοτητα? Εγω παραγγειλα τον ζεολιθο των superfoods. Κανει?

      Διαγραφή
  50. Ναι εντάξει, μπορεί κάποιος απ τους παλιούς εδώ, να μας ενημερώσει για το ποια άλλα γεγονότα έχει πει παλαιότερα ''ο έτσι'' και έχουν επαληθευτεί ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. προτιμω να πεθανω ορθιος στη μαχη παρα να υπογραφω O STRANGER και κολοκυθια τουμπανα...θυμαμαι και περισυ με τις τραπεζες και πιο παλια αυτα που εχει αναρτησει αντε ολοι γιναμε προφητες και δν θα ξαναγραψει..αρες μαρες κουκουναρες και σε εσας κυρια σουφλη τωρα θυμηθηκατε να το αναρτησετε λιγεσ μερες πριν συμβουν συμφωνω απολυτα με τον παραπανω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Η λυση στην εποχη που ζουμε,μια εποχη σκληρη και γκριζα γεματη απο ανασφαλεια,ειναι μια και μοναδικη,αυταρκεια και αυτονομια.
    Με τον εναν ή τον αλλον τροπο θα ρθουνε πολυ δυσκολες εποχες για την ανθρωποτητα,γι αυτο ειμαι σιγουρος,ζουμε σε μια εποχη που η νεα ταξη πραγματων εχει ηδη εγκατασταθει σε πολλα επιπεδα,η ελιτ και οι οργανωσεις της κινουν τα νηματα.Προσπαθουν να υπολογισουν ποσο συνειδητα το αντιλαμβανεται αυτο η μεγαλη μαζα και πως συμπεριφερεται πανω σε αυτην την αλλαγη.
    Για να μπορεσουν να ελεγξουν τα "ορια" των μαζων,αποευαισθητοποιουν τον λαο απο τα βασικα και ουσιωδη και τον χειραγωγουν στρεφοντας την προσοχη του σε ασημαντα και τετριμμενα πραγματα.
    Το κυριοτερο εμποδιο στα σχεδια τους ειναι τα κρατη-εθνη.
    Επιδιωκουν
    Μια παγκοσμια κυβερνηση με ενα μοναδικο νομισμα.

    πληρης καταστροφη καθε εθνικης ταυτοτητας γιατι μονο ετσι θα δεχτουν οι ανθρωποι μια υπερεθνικη παγκοσμια κυβερνηση.

    καταστροφη καθε θρησκειας για ευνοητους λογους.

    το τελος της βιομηχανικης εποχης πλην υπολογιστων και υπηρεσιων και δημιουργια κοινωνιων μηδενικης αναπτυξης (ειμαστε στην αρχη της).

    Υ.Γ
    παιδια καλο ειναι να προετοιμαστουμε οσο το δυνατον καλυτερα και μην ξεχνατε αν θα συμβει κατι να βοηθησετε οσο μπορειτε τους συνανθρωπους σας.

    paris4u

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Γ.Χ., μπορείτε να μου επαναλάβετε το ερώτημά σας, γιατί έχω μπερδευτεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόπη καλησπερα,

      Πραγματικα δεν ξερω ποσο σοβαρα θα επρεπε να παρω ολα αυτα που γραφονται εδω μεσα σχετικα με τα επερχομενα. Τα περισσοτερα απ'αυτα εχουν τον χαρακτηρα του ευσεβους ποθου Ελληνων που νοιωθουν απιστευτα προδομενοι και εγκλωβισμενοι. Σιγουρα θα ηθελα να μαζευτουμε καποιοι απο μας με σενα, ετσι για ενα καφε και κουβεντα πανω σ'αυτα που τοσο μας καινε

      Σε διαβαζω ανελειπως

      Διαγραφή
  54. 10.24, στείλτε μου στο mail attiknea@otenet.gr τα στοιχεία σας, για να μιλήσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ παντως...πως "ΤΟ ΘΕΜΑ"..."ΚΑΙΕΙ ΚΑΙ ΤΣΟΥΡΟΥΦΛΑΕΙ"...κι ας προκαλει "ANTIΔΡΑΣΕΙΣ" κι ας "ΚΡΑΖΟΥΝ"... πολλοι, εδω μεσα...αλλιως...χα!χα!χα!...δεν θα ειχε...τοσο ΜΕΓΑΛΟ αριθμο "ΣΧΟΛΙΩΝ"!!!...Ελατε παραδεχτειτε το...οσοι αντιδρασατε..."ΦΟΒΟ"...νιωθετε...δεν θελετε να "ΔΕΙΤΕ"...γιατι θα "ΠΕΛΑΓΩΣΕΤΕ"...χα!χα!...απο που ν' άρχισετε...κ τι να πρωτομαζεψετε!!!...Αλευρι οσπρια μακαρονια ρυζια σαλτσες αλατια ζαχαρη μελι ταχινι κακαο καφε κονσερβες ξηρους καρπους ξυδια σαπουνια σπιρτα κερια παραφινελαια μπαταριες φαρμακα βαμβακια γαζες αυτοκολλητα ραμματα απορρυπαντικα χαρτια υγειας βενζινες οινοπνευματα ξυλα κολλες μονοτικες ταινιες μαυρες σακουλες(!)τροφες για τα ζωακια σας.... "ΣΦΕΝΤΟΝΕΣ";;;;;!! χε!χε!χε!...ΟΥΦ!!!...Τι "π@π@ριες"...γραφει...αυτος,ρε!!!Δεν μας "γ@μητε"...τωρα...εσεις κ οι "Προφητειες"σας....χα!χα!χα!..."Βαρια...η "καλογερικη"!!!...Που να τρεχω...τωρα!!!!....Καλυτερα να πεσω....."για ΥΠΝΟ"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. XERETW OLOUS IDIETERA TON ANTHRWPO POU EXEI PEI POLLA NA ENEIMERWNEIS TON KOSMO PREPEI KAPIOS SE EBALE SE AYTH TH THESI EGW PSAXNO 13 XRWNIA KAI EXW DIASTABRWSEI APO POLOUS ALLOUS EXEI ARXHSEI H ANDISTROFH METRISH........KAPOIOI POU KANOUN PLAKA EINE KATI MAGES MOLIS TOUS PANE MESA OMOLOGOUN KAI AYTA POU DEN XEROUN ........EXW DEI ARKETOUS NA KLENE SAN MWRA OPOIOS DEN PISTEYEI AS TO PSAXEI KAI ALOU TEX MARS> K.L.P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ο πανικός και ο φόβος καλά κρατεί! Μπράβο φίλε, τα κατάφερες!
    Κατακαημένε Ελληνα....
    Σε φοβερίζουν οι πολιτικοί σου με την "ακατάσχετη" χρεοκοπία
    Σε φοβερίζουν οι τραπεζές σου με πλειστηριασμό της περιουσίας σου
    Σε φοβερίζει ο παπάς της ενορίας σου με την αιώνια κόλαση
    Σε φοβερίζουν τα ξένα κοράκια με διάλυση της χώρας σου
    Σε φοβερίζει και η Πόπη με τους .........αξιόπιστους γνωστούς της
    Τι προτείνει δηλαδή ο "κατέχων" τα μελλούμενα? Να τρέξουμε να κάνουμε προμήθειες τροφίμων για τουλάχιστον 6 μήνες! Επίσης να βρούμε στολές Α.Ρ.Β.Χ.Π, υπεροξείδια του υδρογόνου, ζεόλιθους, φάρμακα, και ένας θεός ξέρει τι άλλο! Εδώ ρε φίλε δεν έχουμε να τη βγάλουμε την αυριανή μέρα και συ ζητάς να γεμίσουμε το σπίτι με προμήθειες για 6 μήνες? Εγώ που δεν έχω τα χρήματα για όλα αυτά, ας πρόσεχα? Πάλι θα επιβιώσουν οι πλούσιοι και οι κατέχοντες?
    Και συ τι φουκαρά μου Ελληνα τι θέλεις και ζεις και αγωνίζεσαι για μεροκάματο, οικογένεια, πατρίδα, ελευθερία?? Δεν πας καλύτερα να συναντήσεις τον δημιουργό σου μια ώρα αρχίτερα να γλυτώσεις και τα έξοδα και προπάντων αυτή την καταραμένη ψυχική φθορά του φόβου?
    Ντροπή σας! Ατεκμηρίωτες προφητείες συντέλειας και ολοκαυτωμάτων σπέρνουν ακατάσχετους φόβους σε ανθρώπους που ήδη ζουν στα όρια της κοινωνικής, οικονομικής και ψυχικής τους αντοχής! Ηθελα να'ξερα τι θα λέγατε κυρία Πόπη, αν μαθαίνατε πως αυτοκτόνησε άνθρωπος ύστερα από όλα αυτά που διάβασε εδώ μέσα, τα οποία και σεις θεωρείται, συνυπογράφοντας, ως θέσφατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε έχεις δίκιο στο ότι αφορά την τρομοκρατία της είδησης. Γιατί πραγματικά υπάρχουν πολλοί που δεν μπορούν να βγάλουν την μέρα.

      Σεβάσου όμως το γεγονός ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος μιλάει επειδή γνωρίζει πράγματα.

      Είναι σε δίλημμα. Όπως ένας σεισμολόγος που βλέπει ότι έρχεται ένας μεγάλος σεισμός και δεν ξέρει αν πρέπει να το πει γιατί μπορεί να τρομοκρατήσει τον κόσμο ενώ αν δεν το πει μπορεί να χαθούν ανθρώπινες ψυχές.

      Μην είσαι απόλυτος. Παρόλα αυτά αποδέχομαι πλήρως τον ενδοιασμό σου για τρομοκρατία της είδησης. Θα μπορούσε να έχει γράψει όλα αυτά με πολύ καλύτερο τρόπο αλλά κι αυτό το καταλαβαίνω επειδή μπορεί να είναι σε συναισθηματική φόρτιση.

      Όσο για την Πόπη Σουφλή σκέψου και το δικό της δίλημμα που είναι ανάλογο του αρθρογράφου. Να βγάλει μια τέτοια είδηση ή όχι;

      Μην κρίνεις άδικα. Μην κρίνεις ως " έξω από τον χορό πολλά τραγούδια λένε".

      Η ένσταση μου είναι στον τρόπο που παρουσιάζεται η είδηση. Γιατί μπορεί κάποιος που είναι καλόπιστος μεν να την χαρακτηρίσει ως γραφική και να χάσει την ουσία της σε περίπτωση που είναι αληθινή.

      Συνιστώ στον αρθρογράφο τα εξής.
      1. Να αποφεύγει τα κεφαλαία. Είναι επιθετική γραφή και χαρακτηρίζει συνήθως διαταραγμένους ψυχολογικά ή συναισθηματικά.
      2. Να αναφέρεται σε αυτά που γνωρίζει και όχι σε αυτά που πιθανολογεί ότι θα γίνουν. Γιατί το να γνωρίζει π.χ ότι σίγουρα θα γίνει πυρηνικός πόλεμος από το να υποθέτει ότι θα γίνει υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά.
      3. Να μην χρησιμοποιεί το ψευδώνυμο " κάποιος που σας έχει πει πολλά". ΄Μειώνει την αξία των γραφομένων λόγω του ότι προσδίδει γραφικότητα.
      4. Nα μην αντιδρά στις αντιδράσεις γιατί δεν έχει γράψει παιδικό μυθιστόρημα. Στην ουσία μας λέει ότι πιθανόν σε λίγους μήνες να έχουμε πεθάνει όλοι. Κι αυτό δεν το ακούει κάποιος κάθε μέρα και μάλιστα ως αιτία πυρηνικού πολέμου. Οπότε όπως περιμένει να μπει το αναγνωστικό κοινό στην θέση του και να τον καταλάβει ας κάνει αυτός μια προσπάθεια πρώτα να μπει στην θέση του αναγνώστη.

      Αν θέλει πραγματικά να βοηθήσει κόσμο ας ακούσει τις συμβουλές μου. Αν όχι πάλι είναι δικό του θέμα και φυσικά αυτός θα δέχεται και την ανάλογη κριτική.

      Όσο για την προσωπική μου άποψη θεωρώ ότι οδεύουμε προς παγκόσμια σύρραξη για έναν και μόνο απλό λόγο. Γιατί ποτέ στην ιστορία του κόσμου παγκόσμια οικονομική κρίση δεν τελείωσε χωρίς να ακολουθήσει παγκόσμιος πόλεμος. Το ξέρει και ο πιο άσχετος φοιτητής Πολιτικών Επιστημών.

      Διαγραφή
  58. 2.08, Βγες επώνυμα και άσε τις προβοκάτσιες, προσπαθώντας να μου δημιουργήσεις ενοχές.
    Τα γεγονότα, τα έχουν πει χρόνια τώρα, οι Άγιοι Γέροντες της Εκκλησίας μας.
    Τα γεγονότα, δεν χρειάζονται ιδιαίτερη σκέψη, αν γνωρίζεις να συνθέτεις το παζλ των γεγονότων των τελευταίων χρόνων.
    Θεωρώ το σχόλιό σου, επιεικώς απαράδεκτο, προβοκατόρικο, αισχρό και αηθές και ως μια προσπάθεια υπονόμευσής μου.
    Εγώ, μιλάω επώνυμα.
    Αν είσαι άντρας, που δεν το νομίζω, για κρυφαδελφή του κερατά σε κόβω και κακαδελφή μάλιστα, βγες επώνυμα και μίλα.
    Άη σιχτίρ, βλάκα!

    Υ.Γ. Δέχομαι την οποιαδήποτε κριτική, και τον διάλογο,αλλά το να μου επιρρίπτεις την ευθύνη αυτοκτονίας συνανθρώπου μας, επειδή κάποιος διάβασε την ανάρτηση, πάει πολύ.
    Γι αυτό και το ύφος της απάντησής μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Οσο ανώνυμα βγαίνει και ο γνωστός σας, που σπέρνει πανικό και τρόμο και σεις τον καλύπτετε, άλλο τόσο δικαιούμαι και γω να βγαίνω ανώνυμα και να καταθέτω τη δική μου άποψη.
    Το αν συμφωνώ με τους άγιους πατέρες ή όχι είναι δικαίωμά μου. Το αν το παζλ των γεγονότων ταιριάζει, είναι άλλο πράγμα. Ομως ο γνωστός σας δείχνει να αναφέρεται σε πράγματα που θα γίνουν το πολύ προσεχές διάστημα, εβδομάδων? μηνών? Οπότε έχει πολύ διαφορετική βαρύτητα ο λόγος του, από τις προφητείες των πατέρων!
    Παρ' όλα αυτά, μπορεί να είμαι βλάκας, όμως δεν είμαι ούτε προβοκάτορας, ούτε κρυφαδερφή, ούτε κακαδερφή και λοιποί "ευπρεπείς" χαραχτηρισμοί που μου προσάψατε. Ενας οικογενειάρχης σχεδόν 50χρ. είμαι, με χαμηλά εισοδήματα που προσπαθώ κάνοντας 3 δουλειές να τα φέρω εις πέρας, νικώντας τους φόβους μου και θέλοντας να μεταφέρω λίγη ελπίδα στην οικογένειά μου. Που αυτούς τους φόβους, εσείς τους τροφοδοτείται αφειδώς, χωρίς να αναλύετε πράγματα και γεγονότα λεπτομερώς. Μ'αυτά που έγραψα δεν ήθελα να σας δημιουργήσω καμμία ενοχή, απεναντίας, θέλησα να σας προστατεύσω γιατί εδώ μέσα, όσοι μπαίνουν και διαβάζουν, δεν μπορείτε να γνωρίζεται και πως αντιδρούν στη ζωή τους. Διοτί αυτά που λέγονται και γράφονται είναι πολύ δραματικά για ένα ήδη βεβαρυμένο ψυχολογικά άτομο.
    Κλείνοντας θα ήθελα να μου πείτε, αν η χριστιανική πίστη και ηθική σας, σας δίνει το δικαίωμα να μου απαντάτε με τέτοιους χαρακτηρισμούς χωρίς να με γνωρίζεται καν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Φιλε , εσυ που εφαγες τα μυδια εισαι πραγματικα ''θεος''!!!
    Απο τοτε που οι θεωρειες των παπαδων και η επιβολη του σκοταδισμου , ''τυφλωσε'' την ψυχη του Ελληνα , επαψε η σατυρα και το γελιο να φωτιζουν το διαβα του.
    Εαν γελασεις , εισαι χαζοχαρουμενος.
    Εαν σατυρησεις εισαι μαλακας.
    Ενω εαν ακους σαν χαπατο τον καθε μελλοντολογο , προφητη και αυτοπροσδιοριστο αγγελιοφορο του θεου , εισαι ο σωστος!!!
    Ο σωστος ανθρωπος , ειναι ο σωστος χριστιανος.
    Αυτος που δεν δεχεται διαμεσολαβητες του θεου και χαρτοριχτρες ειναι ο χαχας και ο απιστος.
    Απο την μια κατηγορουμε τους μουλαδες στο αφγανισταν και τους ειρωνευομαστε και απο την αλλη ειμαστε χειροτεροι απο αυτους , αλλα κρυβομαστε πισω απο τα ρουχα και την γεωγραφικη τοποθεσια του Ευρωπαιου!!!

    Η διαφορετικοτητα ,που απογορευουν οι μουλαδες και οι φανατικοι μουτζαχεντιν , χαρακτηριζονται απο εμας τους ευρωπαιους χριστιανους ορθοδοξους , ως βαρβαρισμος.
    Εαν τυχων ομως , καποιος κανει πως αμφισβητησει την αγιοσυνη καποιου ορθοδοξου ''προφητη'' , τοτε μαυρο φιδι που τον εφαγε.
    ''Ο αλλαχ θα τιμωρησει τους απιστους και τους εχθρους μας'' , φωναζουν οι ταλιμπαν και εμεις οι ''ευρωπαιοι'' γελαμε και κοροιδευουμε την αμορφωσια τους.Αλλα ομως την αμμεσως επομενη στιγμη λεμε μεταξυ μας , πως ο δικος μας θεος θα μας σωσει απο τους δικους μας εχθρους και ειμαστε περηφανοι για αυτα που λεμε , αναζητωντας την επιβεβαιωση αυτων των λογων , μεταξυ μας.
    Ο θεος σιγουρα υπαρχει και σιγουρα βλεπει , αλλα ας αναρωτηθουμε μηπως μας εχει σιχαθει , βλεποντας μας ετσι ραγιαδες και κακομοιρηδες που εχουμε καταντησει.
    Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια αλλά ο λόγος που έκανα "πλάκα" με την Ναταλί είναι γιατί δεν μπορεί να βγαίνει ο καθένας και να λέει " είδα ένα όνειρο και έγινε αυτό" σε μια ανάρτηση που δεν έχει απολύτως καμία σε σχέση με όνειρα και προφητείες αλλά με πληροφορίες κάποιου ανθρώπου για γεωπολιτικά γεγονότα.

      Αν είναι να αρχίσει ο καθένας να λέει τι νομίζει τι ονειρεύεται και τι οραματίζεται και να παριστάνουμε εδώ τις καφετζούδες!!!

      Το γέλιο είναι ζωή. Όποιος δεν πιστεύει στον σαρκασμό δεν ξέρει το παραμικρό από το Ελληνικό πνεύμα.
      Προσωπικά πιστεύω στις προρρήσεις των Αγίων μας αλλά δεν αντέχω τις φοβίες των αφελών και τις μπουρδολογίες των θρησκόληπτων.
      Η Ορθοδοξία είναι παρασάγγες μακρυά από μουτζαχεντίν τρομοκράτες. Και ευτυχώς.

      Διαγραφή
  61. 2.52, η απάντησή μου, ήταν η μόνη που μπορούσα να σας δώσω, τι στιγμή που μιλάτε για αυτοκτονία συνανθρώπου μας,εξ αιτίας των όσων γράφτηκαν στην σχετική ανάρτηση.
    Δηλαδή, κάποιος δεν διαβάζει εφημερίδες, δεν ακούει ραδιόφωνο, δεν βλέπει τηλεόραση, δεν ζει τα γεγονότα, αλλά διαβάζει ΜΟΝΟ το blog της "κυρίας Πόπης", όπως γράφετε.
    Δείτε την ανάρτηση που σήκωσα πριν λίγες ώρες με τίτλο "Τι ξέρουν οι πολιτικοί" και ελάτε μετά να μου προσάψετε πως πανικοβάλω τον κόσμο.
    Ξεχάστε τις προφητείες των Αγίων Γερόντων μας και ακούστε μόνο τα όσα λένε οι πολιτικοί.Δείτε τα γεγονότα σε παγκόσμια γεωπολιτικοοικονομική κλίμακα και βγάλτε τα συμπεράσματά σας..
    Κάποιος λοιπόν συνάνθρωπός μας, θα αυτοκτονήσει επειδή διάβασε το blog της κυρίας Πόπης.
    Οι χαρακτηρισμοί περί "κρυφαδελφής" δεν αφορούν σεξουαλικές επιλογές, αλλά κακές ψυχολογικές αντιδράσεις.
    Έχω δηλώσει κατ'επανάληψη, ότι οι σεξουαλικές επιλογές του καθενός, δεν με ενδιαφέρουν. Δεν ήταν λοιπόν σεξουαλικό υπονοούμενο.
    Άλλο το να μου ασκήσετε κριτική, κι άλλο το να μου πετάξετε εμμέσως την ευθύνη για τυχόν αυτοκτονία συνανθρώπου μας.
    Αν μπαίνετε πρώτη φορά σ' αυτό το blog, θα δικαιολογήσω εν μέρει τις θέσεις σας και τις απόψεις σας.
    Αν όμως είστε τακτικός αναγνώστης, θα ξέρατε καλά πως λειτουργώ.
    Αφήστε λοιπόν τα περί Χριστιανικής πίστης και ηθικής.
    Δώστε μου όποιον χαρακτηρισμό έλετε. Το ηθικό βάρος όμως της τυχόν αυτοκτονίας εξαιτίας μου, μην μου το επιρρίπτετε, διότι δεν είναι απλά άδικο...είναι ΑΙΣΧΡΟ!
    Και ως τέτοιο αντιμετωπίστηκε εκ μέρους μου.
    Να είστε βέβαιος, πως αν είχα άδικο, δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να ζητήσω συγνώμη.

    ΕΠΩΝΥΜΩΣ

    Πόπη Σουφλή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. 2.08 γι αυτο ακριβως πρεπει να προετοιμαστουμε οσο μπορουμε καλυτερα,υλικα αλλα κυριως πνευματικα.
    Μεσα απο την αλληλεγγυη τον αλτρουισμο και την συλλογικοτητα,βοηθωντας ο ενας τον αλλον οταν θα ρθει εκεινη η στιγμη οπως μας ειπε και ο γεροντας ολα θα πανε καλα.
    Λιγα τροφιμα μακρας διαρκειας (λιγο ρυσι,λιγο φακη,λιγο μακαρονι,30 λεπτα κανει ενα πακετο μακαρονια)ας εχει στην ακρη ο καθενας μας και εχει ο θεος κατι θα γινει..

    και ξαναλεω

    Υ.Γ
    παιδια καλο ειναι να προετοιμαστουμε οσο το δυνατον καλυτερα και μην ξεχνατε αν θα συμβει κατι να βοηθησετε οσο μπορειτε τους συνανθρωπους σας.

    paris4u

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ποπη ολο οσα περιγραφει το κειμενο του φιλου υποθετω πως εχουν σαν εναυσμα-1ο γεγονος μια τουρκικη προκληση.Συμφωνεις?αρα η μονη υποθεση που μπορω να κανω ειναι πως ο φιλος ειχε πληροφορια οτι πιθανον επικειται το επομενο διαστημα....? Ρωτα κατι πιο συγκεκριμενο να μας μεταφερεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλά συγνώμη, υπάρχει κάποιος που παίρνει στα σοβαρά τον ''φίλο'' που γνωρίζει πολλά;
    Ο άνθρωπος κάνει μπαμ οτι είναι άλλο ένα διαδικτυακό τρολ με τα μεγαλόσχημα ( ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ - ΘΑ ΛΙΩΝΕΙΣ ΣΑΝ ΤΟ ΚΕΡΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ) μποοοοοου το φαντασμα!

    Αγαπητέ ''φίλε'' εαν γίνει το οτιδήποτε, θα είμαι στην πρώτη γραμμή όπως έκαναν οι Έλληνες χιλιετίες τώρα και δεν θα κάθομαι στο πάτωμα του σπιτιού μου αγκαλιάζοντας τα γόνατά μου κλαίγοντας.
    Εάν εσύ νιώθεις μη Έλληνας και φοβάσαι ΤΟΣΟ πολύ, μπορείς να φύγεις και τελείως απο την Ελλάδα για να γλυτώσεις τα ροδαλά χεράκια σου, θα σου έρθει και πιο φτηνά...

    Ναι ναι ξέρω δουλεύεις και εσύ στο ΝΑΤΟ και έχεις πληροφόρηση...και δεν μπορείς να μιλήσεις γιατί μετά τον ''Σίγουρο κατ εσέ'' πυρηνικό πόλεμο δεν θα σε ξαναπροσλάβουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. 1.13, Αυτό που στην ουσία θέλει να μας πει ο συντάκτης, είναι ότι βαίνουμε σε μια παγκόσμια πολεμική σύρραξη, στην οποία θα εμπλακεί τόσο η Ελλάδα, όσο και η Τουρκία. Τα πράγματα δεν είναι απλά.Θα έρθουν πολύ δύσκολες μέρες και πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι.Πυρινικά στην Ελκλάδα, δεν θα πέσουν. Μην ξεχνάτε όμως, ότι όταν ο πόλεμος μαίνεται δίπλα σου, κι εσύ επηρεάζεσαι.Η συγκέντρωση τροφίμων και η στοιχειώδης φαμρακευτική προστασία, είναι το ελάχιστο που πρέπει ο καθένας μας να φροντίσει.
    Να είστε βέβαιοι, πως από την πλευρά μου, και εφόσον είμαι καλά, θα σας ενημερώνω για ότι γνωρίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Το οτi ερχεται μια πολεμικη συραη παγκοσμια οι πιο πολλοι μπορουν να το δουν αν συνδυασουν γεγονοτα σε ολο το πλανητη....Ομως ο συντακτης δεν κανει εκτιμηση οπως πχ εσυ κι εγω,αλλα αφηνει να εννοηθει πως εχει πληροφοριες..υποθετω για συρραξη με τους γειτονες - το να γνωριζει με πληροφοριες οτι συντομα θα πατηθει το κοκκινο κουμπι των πηρυνικων πχ απο ρωσους ή αλλλους δε μπορω να το δεχτω...ουτε ο σαμαρας δε πρεπει να ξερει υποθετω( ο ροψκφελερ λογικα θα ξερει)...Εισαι καλη δημοσιογραφος..ψαξε πηγες σε διαφορα επιπεδα κ πληροφορησε μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Με υπερεκτιμάτε, 1.49. Θεωρείστε όμως βέβαιο πως ότι μάθω, θα το μεταφέρω στο blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ειste κ καλη κ λετε αληθειες ! πειτε στο φιλο πως περιμενουμε σχολιο του...υποθετω πως μπορει να βρει τροπο να γινει πιο συγκεκριμενος χωρις να ρισκαρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Σε περίπτωση που ο "πολυλογάς" έχει δίκιο, και πραγματικά ξεσπάσει πόλεμος και όλες αυτές οι συμφορές πατήσουν τη χώρα μας. Οσοι από μας κάναμε προμήθειες θα γίνουμε ωμή τροφή σ'αυτούς που δεν έκαναν καμιά προμήθεια. Λέτε να ξέρει η γειτονιά σου, πως σπίτι σου έχεις όλα τα καλά, και θα σ'αφήσει να τα απολαύσεις μόνος σου? Σε λίγα λεπτά το σπίτι και το κελάρι σου θα έχουν απομείνει μόνο τα ταβανόξυλα!!!
    Γι αυτό μην νομίζεται πως κάνοντας προμήθειες οι λίγοι θα την περάσουν καλύτερα από τους πολλούς. Δυστυχώς έτσι είναι οι πόλεμοι, ρωτήστε και τους γονείς ή τους παππούδες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Θα σας δώσω μια συμβουλή σα χωριάτης που είμαι, και αν θέλετε ακούτε.
    Μάθετε τα βασικά της αγροτικής παραγωγής, πηγαίνετε στα χωράφια σας και ξεκινήστε να μαθαίνετε πως παράγεις την τροφή σου. Ετσι λιγοστεύουν οι πιθανότητες ενός μαζικού λοιμού, σε περίπτωση συμβατικού πολέμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Αν καποιος αναγνωστης εχει πληροφοριες σχετικα ,ας γραψει και ας μην ασχολειστε παιδια με τους αθεους και οσους γελανε... Κι εσύ συντάκτα βρηκες ασχημη στιγμη να φυγεις...κ ειναι λαθος να φυγεις ακομα κι αν σε λοιδωρουν..μαγκια ειναι να μενεις κ ασε τα ζωα κ τους βαλτους να λενε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κυρια ποπη , με ειπε ζωο δε θα τον μαλωσετε

      Διαγραφή
  72. Ετσι 3.21 γι αυτο ειπα ''Η λυση στην εποχη που ζουμε,μια εποχη σκληρη και γκριζα γεματη απο ανασφαλεια,ειναι μια και μοναδικη,αυταρκεια και αυτονομια.''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. 10.29,ο 6.51, σε είπε "ζώο". Είσαι; Την απάντηση θα την δώσεις εσύ ο ίδιος. Εμένα, τι ρόλο με καλείς να παίξω; Της... δασκάλας; Σ' αυτή την περίπτωση, μάλλον θα πάρω τη βέργα...και το ποιος θα τις... φάει, θα φανεί στο .. κοκκίνισμα της παλάμης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Τελικά τι να πάρουμε ιωδιούχο καλιο ή υπεροξειδίο του υδρογόνου ή ζεολιθο; Αν κάποιος ξέρει να απαντήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Θα σου απαντήσω εγώ 11:19. Μήπως να πάρετε τον.....πούλο? Α μα πιά......γίναμε όλοι ξαφνικά Κιουρί και Τέσλα.....(σόρυ φίλε δε φταίς εσύ αλλά οι "Αϊνστάιν" των σχολίων)
    Πάρε φίλε μου ψωμάκι αύριο για τα παιδιά σου, λίπασμα ή κοπριά για το χωράφι σου, δώσε κι ένα φιλάκι στην γυναίκα σου πριν φύγεις για δουλειά και ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ.....ηρέμησε!
    "Αν είανι να'ρθει θε να ρθεί, αλλιώς θα προσπεράσει"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ....ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΤΟΥ ΦΡΟΝΗΜΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΙΝ ΠΕΙΝΑΣΟΥΝ ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΥΝ.....ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ???ΓΕΝΙΚΑ ΟΣΟΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΜΑΣ!!!ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΕΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ.....ΓΙ'ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΑςΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΜΑΣ ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ.....ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠΟ ΟΛΑ Τ'ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ!!!!!!!!ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΥΠΟΜΟΝΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστό! Η Ιστορία έχει την κακιά συνήθεια να επαναλαμβάνεται και αλίμονο σε όποιον δεν θα έχει μια «καβατζούλα» να την «παλέψει» μέχρι να «στρώσουν» τα πράγματα!

      Μην ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι στο ΒΠΠ πέθαναν, όχι από σφαίρες και οβίδες στα πεδία των μαχών, αλλά από πείνα (κυρίως) και από αρρώστιες (γαστρεντερίτιδες – ελλείψει φάρμακων), κακουχίες και βαρυχειμωνιές!

      Η πείνα είναι μια μορφή στέρησης και η στέρηση αποδεδειγμένα κάκιστος σύμβουλος! Δεν θέλω να φανταστώ καν το πλιάτσικο που θα γίνει από αυτούς που χλευάζουν σήμερα αυτούς που μιλάνε για προετοιμασία και αυτάρκεια, σε αυτούς που θα έχουν προνοήσει να μαζέψουν τρόφιμα !! (και… τότε να τους δω….)

      Το κίνημα των preppers στις ΗΠΑ είναι αποτέλεσμα του «παθήματος – μαθήματος» της «Μαύρης Τρίτης» της 29ης Οκτωβρίου 1929 (κραχ) που είχε ολέθρια αποτελέσματα! Δεν είναι χαζοί οι αμερικάνοι πολίτες!

      Εμείς εδώ στο ελλάντα όμως είμαστε οι έξυπνοι… και θα είμαστε έξυπνοι όσο ακόμα υπάρχει φαΐ στα σούπερ μαρκετ και σκυλάδικα ανοιχτά!

      Διαγραφή
  77. (2014... ενα χρονο μετα απο την ανω στιχομυθια)

    Είμαι πολύ προβληματισμένος με την ηλιθιότητα που έχει πλέον επικρατήσει στην Ελλάδα. Ο κόσμος από την τηλεόραση τρώει πολύ παραμύθι ο,τι και να δεις είναι γελοίο, από τις ειδήσεις μέχρι τις τηλεπωλησεις, δεν συζητάμε για τα ριαλιτυ. Αισθάνομαι ότι ο κόσμος επιλέγει να είναι ηλίθιος και είμαι πολύ στενοχωρημένος. Οι «συνομωσιολόγοι» που έμαθαν και μπορούν και βλέπουν τι παίζεται υπάρχουν εδώ αλλά είναι λίγοι και δυστυχώς μια τεράστια μερίδα του κόσμου έχει αποχαυνωθεί πλήρως. Αυτοί είναι χαμένοι από χέρι! Η Οργουελοποιηση δεν ολοκληρώθηκε αλλά είμαστε πιο κοντά από κάθε άλλη φορά. Ο πολύς κόσμος έχει τελειώσει, δεν σκέφτεται και σε λίγο θα δέχεται τα πάντα χωρίς αντίδραση, ακόμα και αν απαγορευτούν κάποια αυτονόητα πράγματα που σήμερα θεωρούνται δεδομένα. Συνέβη στο παρελθόν, θα συμβεί ξανά.

    Την ώρα απόδοσης των ευθυνών, ο κλασικός ξερόλας νέο-έλληνας θα κλείσει τα μάτια και τα αυτιά σε ό, τι δεν θα αντέχει και δεν θα τον συμφέρει, θα αλλοιώσει την αλήθεια (όπως πάντα) μέσα στο μυαλό του κι έτσι κοιμάται πιο ήσυχος τα βράδια....

    Αλώστε όσο υπάρχουν ακόμα σκυλάδικα ανοιχτά και τρόφιμα στα σούπερ μαρκετ κανείς δεν νοιάζεται…

    Ο νεοέλληνας αν είχε την ελάχιστη επίγνωση του ποιος πραγματικά είναι, ίσως να έκανε ένα βήμα μπρος ώστε να πάψει να είναι αυτό που είναι:
    Μια καρικατούρα ανθρώπου που απέχει έτη φωτός απ τον άνθρωπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. μαλακα μου 2 χρονια σχεδον εχουν περασει απο τοτε
    Ασπιρινες να ειχαμε αγορασει θα ειχαν ληξει τοσο πετυχεσα η προβλεψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ