Κυριακή, 5 Νοεμβρίου 2017

Λυπάμαι, αλλά είμαι υποχρεωμένη να υπερασπιστώ την ψυχική ηρεμία και την Αξιοπρέπειά μου.






 Θεωρούσα ανέκαθεν, το δικαίωμα στην ελεύθερη έκφραση, ως ένα θετικό επίτευγμα της Δημοκρατίας.


Για τον λόγο αυτό, άφησα ελεύθερα τα σχόλια ακόμα κι αν ο σχολιαστής, ήθελε να παραμείνει ανώνυμος.


Δυστυχώς, τους τελευταίους μήνες, λαμβάνω σχόλια που ξεπερνούν την χυδαιότητα και τις προσβλητικές στο πρόσωπό μου επιθέσεις, αναμιγνύοντας σ' αυτά και πρόσωπα του οικογενειακού και φιλικού μου περιβάλλοντος.



Η ζωή μ' έμαθε, πως στα χέρια αυτών που προσφέρουν άνθη, μένει ένα ίχνος από το άρωμα των λουλουδιών... και πως στα χέρια αυτών που πετούν λάσπη, μένουν τα σημάδια της λάσπης. 


Η ζωή επίσης, μ' έμαθε, πως η κακία, γυρίζει πίσω σ' αυτόν που την εκστόμισε ή την έγραψε... πως η αγάπη γυρίζει σ' εκείνους που την πρόσφεραν... πως τα ψέματα επιστρέφουν σ' εκείνους που τα είπαν... πως ο φθόνος γίνεται μπούμερανγκ σ' αυτούς που την αισθάνονται... και κυρίως πως... ο τροχός της ζωής, γυρίζει για όλους.


Προσπαθούσα πάντοτε, να μην μαυρίζω την ψυχή μου, εκδικούμενη για ότι μου έκαναν κάποιοι... αφήνω την ζωή να το κάνει... και μέχρι σήμερα, πάντα με δικαίωνε...


Είμαι σε μια ηλικία, που έζησα, άκουσα και είδα πολλά... 


Αυτά που ποτέ δεν άντεξα, ήταν η διπλοπροσωπία, η αχαριστία, η αδικία και η κακία... 


Γνωρίζω πως ενοχλώ... πολλούς με τις αναρτήσεις και τα σχόλιά μου, που πολλάκις είναι καυστικά.


Δεν φαντάστηκα όμως, πως η μικροπρέπεια, η μαυροψυχιά και η ψυχασθένεια, θα κτυπούσαν κόκκινο.


Αναγκάζομαι εκ των πραγμάτων, να οδηγηθώ στην  μόνη λύση, για να προστατεύσω την ψυχική μου ηρεμία και την Αξιοπρέπειά μου, που αποτελούν τον στόχο κακόβουλων, άρρωστων, μικρόψυχων και παρανοϊκών υπανθρώπων...


Λυπάμαι γι αυτό, γιατί ανάμεσα σ' όλο αυτό το καρκίνωμα, η πλειοψηφία των σχολιαστών, κρατουσε πάντα ένα αξιοπρεπές επίπεδο. 


Από δω και μπρος, όσοι θέλουν να σχολιάσουν, θα το κάνουν μέσα από το mail τους, το οποίο φυσικά δεν πρόκειται να δημοσιευθεί.


Μου είναι επίσης αδιάφορα τα κλικ στις αναρτήσεις μου.


Όσο για τους υβριστές μου, προτείνω ένα κοίταγμα στον καθρέπτη τους... αν υπάρχει έστω κι ένα ίχνος τσίπας, θα πρέπει το είδωλό  τους να τους τρομοκρατήσει.


Ως εδώ ήταν η ... "δύναμη" της ανωνυμίας τους.


Ας ξαναγυρίσουν στις τρύπες και στα λαγούμια τους.... εκεί ανήκουν.


 Κι αν κάτι θα κρατήσω απ' αυτούς είναι, ότι μου έδωσαν ένα υπέροχο μάθημα ζωής... 


Μου απέδειξαν, τι ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΓΙΝΩ... ΔΗΛΑΔΗ, ΜΙΑ ΑΠ' ΑΥΤΟΥΣ.


Και μόνον γι αυτό, τους ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.



Καλλιόπη Σουφλή







ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

43 σχόλια:

  1. Σταμάτα εσύ και τα υπόλοιπα ελληνικά μπλογκς να έχετε 1 πρωτεραιωτητα τις αποκαλύψεις στα συνεχή κακουργήματα της διαχρονικης συμμορίας μας/με αυτά δεν μπορούμε να σωθούμε μπορούμε όμως σε 1 χρόνο που θά έχουμε εκλογές με μόνο προδοτηκα κόμματα και την συμπιουλαρ τους,να μην πατήσουμε στις κάλπες και έτσι να αρχίσουμε το ταχέως ξυλωμα τους μπορούμε πάλη χωρίς τους πουλημενους συνδικαλιστές μέλη της να κάνουμε όλοι γενική παθητική απεργία συνεχών έξη μέχρι να προκηρύξουν σε 1 μήνα εκλογές και εκεί να εφαρμόσουμε την γενική αποχη μας από αυτές/εκεί σας χρειάζεται τώρα όλους εσάς ή πατρίδα μας γιατί μόνο έτσι φεύγουν πλέον αυτοί και όχι με τις αποκαλύψεις σας/καντε αυτή την δουλειά από τώρα που έχουμε τον τελευταίο χρόνο μπροστά μας και ίσος τον τελευταίο για όλα αυτά/κάντε κινήσεις για τα παραπάνω και να τις δημοσιεύστε αμέσως με ονόματα και στοιχεία ΣτΕ να ξέρουμε τη παίζει πραγματικά με εσάς και τον πατριωτισμό του καθενός σας γιατί για τα παραπάνω είστε η τελευταία ευκαιρία του έθνους μας/εγώ ειλικρηνα δεν περιμένω να καταφερετε ούτε να ενωθείτε για τα 2 παραπάνω ούτε για τίποτα άλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ για τις προτάσεις σας.
      Θα προσπαθήσω από την πλευρά μου, να προτρέψω και άλλους bloggers προς αυτή την κατεύθυνση.
      Δεν μπορώ όμως να επηρεάσω κανέναν... παρ' όλα αυτά, η προσπάθεια θα γίνει.

      Καλή σας μέρα

      Διαγραφή
    2. Σ Ω Σ Τ Ο Σ ! ! !
      ΟΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΗΣ ΒΡΩΜΙΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΡΑΣΣΟΥΣ ΤΟΥΣ...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΕΙ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΗΤΤΟΠΑΘΕΙΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
      ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΤΥΠΗΣΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΟΝΑΕΙ.
      ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΟΥ (ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΠΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ)ΚΑΙ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ΟΤΑΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ.

      ΓΡΑΜΜΗ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ.
      ΝΑ ΠΩΣ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΝΕΙ ΤΟ ΜΑΤΡΙΞ ΤΟΥΣ.
      (σχετικό δημοσίευμα:http://diodotos-k-t.blogspot.gr/2017/10/blog-post_21.html)

      Διαγραφή
  2. Πόπη μου θερμά συγχαρητήρια γι΄αυτή σου την απόφαση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δανάη, έπρεπε να την πάρω αυτή την απόφαση, γιατί κάποια όρνεα, τον τελευταίο καιρό, κρυπτόμενα πίσω από την ανωνυμία τους, είχαν ξεσαλώσει.
      Δυστυχώς, ανάμεσά τους και κάποιοι "φίλοι - φίλη", που πέταξαν την μάσκα και αποδείχθηκαν φίδια κρυμμένα στον κόρφο μου.
      Ήμουν και είμαι καλοπροαίρετη με τους ανθρώπους... υπάρχει όμως ένα όριο κι όταν το υπερβούν... πέφτει μαχαιρι.

      Σήμερα, χαίρομαι, γιατί δεν "έσκασαν μύτη" οι κουκουλοφόροι υβριστές.
      Επιτέλους να ξεβρωμίσει το blog, από φτηνά ανθρωπάρια.
      Λίγοι και εκλεκτοί... και σ' όποιον αρέσω.

      Να έχεις μια όμορφη μέρα.
      Εμείς, θα τα λέμε.

      Καλλιόπη Σουφλή

      Διαγραφή
    2. Μου θυμίζεις το γνωστό:
      "Θεέ μου φύλαγέ με από τους φίλους μου! Τους εχθρούς μου ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ.."

      Καλή δύναμη..

      Διαγραφή
    3. Έτσι ακριβώς είναι Δανάη μου... και μπορεί να πονάει η αδικία, η αχαριστία, η προδοσία, αλλά τουλάχιστον ξέρεις πως έχεις την συνείδησή σου καθαρή... το πρόβλημα, το έχουν οι άλλοι, αυτοί που σε αδίκησαν, αυτοί που σε πρόδωσαν.

      Σ' ευχαριστώ για την ευχή.
      Να είσαι πάντα καλά.

      Διαγραφή
  3. Φτασαμε εδω που φτασαμε γιατι ειμαστε οι πιο πολλοι αξεστοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία Ζαλακωστα, μακάρι να είμασταν άξεστοι... γνωρίζω πολλούς άξεστους ανθρώπους, που μπορεί να μην φορούν κουστούμια και γραβάτες, και να 'χουν χέρια ροζιασμένα από την μάχη της ζωής, αλλά μέσα τους έχουν ντομπροσύνη, μπέσα και φιλότιμο... και κυρίως συνείδηση.
      Αυτά λείπουν από την εποχή μας.

      Διαγραφή
  4. Κι εγώ σας συγχαίρω κ. Σουφλή γι'αυτή σας την σωτήρια και λυτρωτική απόφαση και δεν θα σας κρύψω ότι ένας λόγος που σταμάτησα να σχολιάζω εδώ είναι γιατί ο κανιβαλισμός είχε ξεπεράσει τα όρια του ανεκτού τόσο ως προς το πρόσωπό σας όσο και μεταξύ μιας ικανής μερίδας σχολιαστών που σχετικά πρόσφατα παρεισέφρησαν στην κοινότητα των αττικών νέων.
    Ελπίζω να ξεβρομίσει πλέον όσο είναι δυνατόν ο τόπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία Πολίτη, θα έλεγα πως και για μένα, ήταν μια δύσκολη απόφαση, γιατί δεν μου αρέσει να κόβω σχόλια... ειλικρινά πιστεύω στην ελεύθερη έκφραση, αλλά φαίνεται πως σε μεγάλη μερίδα των σχολιαστών, δηλαδή της κοινωνίας γενικότερα, η δημοκρατία είναι ενα λαστιχάκι στο κουρελάκι που κρύβει την αιδώ του και το τραβάει κατά το δοκούν.

      Καιρό τώρα το σκεπτόμουν πως κατι πρέπει να κάνω με τα σχόλια που ξεπερνούσαν τα όρια και κυρίως, μου δημιουργούσαν πρόβλημα και στην υγεία μου...

      Επιπλέον επηρέαζαν αρνητικά και την δική μου στάση απέναντι στους σχολιστές και πολλάκις γινόμουν επιθετική ή και ακραία.

      Την χαριστική βολή, μου την έδωσαν...:

      1. "φίλη", που μέσα από σχόλιά της τον τελευταίο καιρό, μπέρδεψε οικεία μου πρόσωπα.

      2. Ένας ψυχασθενής επικίνδυνος σχιζοφρενής λάτρης του Θεού Απόλλωνα,

      3. κάποιοι σχολιαστές, που είχαν ξεπεράσει τα εσκαμμένα... και

      4. κάποια πληρωμένα τρόλ.

      Εχθές το βράδυ, πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο, συνέτεινε να πάρω την απόφαση να αλλάξω την είσοδο των σχολίων.

      Ειλικρινά σήμερα, νοιώθω άλλος άνθρωπος.

      Και μπορεί τα σχόλια να έχουν περιοριστεί κατά πολύ, αλλά πιστέψτε με, νοιώθω πανευτυχής.

      Όντως ξεβρώμισε ο τόπος... και είμαι πολύ χαρούμενη γι αυτό, γιατί δεν μ' ενδιαφέρουν ούτε τα πολλά σχόλια, ούτε και ο αριθμός των κλικ στις αναρτήσεις.

      Χαίρομαι που είστε και πάλι εδώ...


      Με εκτίμηση

      Καλλιόπη Σουφλή

      Διαγραφή
    2. Εδώ εγώ συγχυζόμουν και ταραζόμουν μόνο που τα διάβαζα πολλώ δε μάλλον εσείς που βιώνατε συστηματικά και καθημερινά αυτό το μαρτύριο!Συμμερίζομαι απόλυτα την απόφασή σας και την θεωρώ άκρως δίκαιη!

      Διαγραφή
    3. Απίστευτα ψυχοφθόρο, κυρία Πολίτη... όσο δεν φαντάζεστε.
      Και επειδή πάνω απ' όλα είναι η ψυχική μου υγεία, και επειδή κάποιοι - κάποια σχολιαστές/στρια ξεπέρασαν τα όρια της χυδαιότητας, αποφάσισα ... ΕΩΣ ΕΔΩ.

      Διαγραφή
  5. ποπη ωρα να στανιαρης..ηρεμησε ,μην ελπιζεις τιποτα,μη φοβασαι τιποτα..ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου πώ, αφού τώρα που σου απαντώ, μου τηλεφωνείς...

      Διαγραφή
  6. Πόπη, μια γενναία απόφαση που έπρεπε να την έχεις πάρει από καιρό, την πήρες επί τέλους.Όπως ακριβώς το εκφράζεις, για να διασώσεις την ψυχική σου ηρεμία και την αξιοπρέπειά σου. Κι εγώ θα πρόσθετα και την ποιότητα του blog σου και της ζωής σου. Γιατί τώρα θα έχεις χρόνο για πολύ ουσιαστικότερα πράγματα και όχι για να απαντάς στα σκουπίδια που ηθελημένα ή αθέλητα σου φόρτωνε ο ένας και ο άλλος. Και η ελευθερία του λόγου δεν έχει νόημα όταν ο λόγος είναι σκουπίδια. Τα σκουπίδια τα απορρίπτουμε, βουρ για το απορριμματοφόρο, χωρίς δεύτερη σκέψη. Γιατί αλλιώς θα δηλητηριάσουν και το σώμα (απορρόφηση της θετικής μας ενέργειας και εκπομπή σε μας αρνητικής) και την ψυχή μας -εκνευρισμό, κατήφεια μέχρι και ..κατάθλιψη μπορεί να προκαλέσει ο αρνητικός "λόγος". Μην έχεις καμία αμφιβολία ότι πήρες τη σωστή απόφαση και δώσε όλες τις δυνάμεις στην Πατρίδα, πράγμα που κάνεις πάντα, αλλά τώρα πιο επιλεκτικά και ουσιαστικά. Να είσαι καλά. Σε χρειαζόμαστε και σε θέλουμε πάντα ήρεμη και χαρούμενη. Μόνον έτσι θα βαδίσουμε με ελπίδα νίκης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, Κατερίνα μου... αρκετά με είχαν κουράσει κάποια... αποβράσματα, με την χολή των σχολίων τους.

      Λίγοι και καλοί... μήπως και φτιάξουμε των Ελλήνων την κοινωνία...

      Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κύριε Μουρελάτε...
      Προτιμώ να μείνουν ως σχολιαστές λίγοι, αλλά καλοί, παρά πολλοί και άρρωστοι...

      Διαγραφή
  8. Λοιπόν κ.Καλλιόπη.......Βαρέθηκα να σε συμβουλεύω,ως πότε πιά θα ζώ;;;; Πόσες φορές θα σου επαναλάβω οτι στο ξερό δένδρο δεν πετάμε πέτρα.Ξερό δέντρο λοιπόν δεν είσαι [ξεροκέφαλη είσαι],παράγεις καρπό,δηλ.έργο και πρός τούτο οι "λυσσαλέες" επιθέσεις που δέχεσαι....Χαλάς τη σούπα ρε αδελφή,πως να το κάνουμε.....Και για να σοβαρευτούμε.Εύχομαι πραγματικά κάποιοι που για απόλυτα προσωπικούς λόγους,κατ'εμέ πολύ φτηνούς,αποχώρησαν αλλά δεν ξέχασαν να ρίχνουν φαρμάκι,να καταλάβουν οτι η Σουφλή ήταν και θα είναι ακέραιη.....Λέω τούτο καθώς συνέβει σε μένα και ναί δεν είναι υποτιμητικό μου να επαναλάβω και να πώ οτι έκανα τη μαλακία μου αναγνώρισα το λάθος μου αλλά ως όφειλα ζήτησα συγνώμη και τούτο γιατί έχουμε έναν κοινό αγώνα που είναι ανάρμοστο και βλακώδες οτι διαφωνούμε ¨να τα σπάμε"......Συνέχισε εσύ και μείς μαζί σου και να δείς οτι την άκρη θα τη βρούμε αρκεί να αφήσουμε ¨κατά γης" τις μικρότητες μας και το εγώ μας......Πρός όλους τους καθαρούς αναγνώστες σου εύχομαι δύναμη και υγεία.....[καμιά φορά συγχωρέστε μου τα ξεσπάσματα μου και τα "μποφώρια μου" αλλά αγανακτώ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πες τα καπεταν γιαννη,γιατι μαλλιασε η γλασσα μου να της λεω ,να μη στεναχωριεται και να τα γραφει ολα στο΄΄΄΄΄μπλοκ ΄΄΄΄΄ξερει αυτη ,και συ καταλαβαινεις....μπουνατεεεεεες παντα, νασαι καλα...ΣΟΥΛΑ

      Διαγραφή
    2. Καπετάνιε, σταμάτα την γκρίνια... δεν φτάνει που πέταξα έξω από τρολ, μέχρι χρυσαύγουλα και λοιπά φίδια που δυστυχώς βρίσκονταν στον κόρφο μου, έχω κι εσένα να μου γκρινιάζεις...

      Και θα μου πεις, αδερφός μου είσαι... αλλά βρε αδερφέ... λυπήσουμε το τσαμενούλι, που είμαι στα καλλίτερά μου τώρα... μην μου χαλάς τη χαρά με την γκρίνια σου...

      Να ξεσπάς και να μποφωριάζεις, γιατί το γουστάρω κι εγώ και πολλοί αναγνώστες...

      Διαγραφή
    3. @Σ.Κ., αφού σε άκουσα βρε... τι γκρινιάζεις κι εσύ;
      Το λοιπούνου... σκέφθηκα όταν κατέβει ο καπετάνιος, να περάσει από κει να σε πάρει και να έλθετε εδώ... και στο δρόμο, γκρινιάξτε όσο θέλετε... άσε που είμαι βέβαιη πως το τουτού θα πηγαίνει πέρα δώθε από τα γέλια... χεχεχεχεχεχε

      Διαγραφή
    4. τα γελια δεν θα ειναι τιποτα,μην ξεχαστουμε πουθενα με μεζεδακια,παιδακια κλπ και δεν βρισκουμε το σπιτι..χαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    5. Θα βάλετε το αυτοκίνητο στον αυτόματο πιλότο...
      Και για να μην το ξεχάσω... θα είναι και η καπετάνισα με το ζουμπουρλούδικο καπετανάκι μαζί...
      Της... Καλλιόπης θα γίνει...

      Διαγραφή
    6. αμα ειναι και το ζουμπουρλουδικο καπετανακι [οπως εχω τρελλα με τα παιδια]και η καπετανισα χαιρεται...θα ψαχνεις να μας βρεις...χαχαχαχαχαχαχαχα ΣΟΥΛΑ

      Διαγραφή
    7. Φέρτε μου εδώ την ανηψιά μου και μετά, πηγαίντε όπου θέλετε... στριμμένα άντερα... χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    8. πριτς....χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    9. Βρε... ότι πουν ο πατέρας του και η μάνα του...

      Διαγραφή
    10. καλα οτι πεις......χιχιχιχιχιχιχι

      Διαγραφή
    11. Κοπελιές........απόψε "χοροπηδάω" με το κωλόκαιρο.Εχω κι άλλες έγνοιες.Αυριο που μπονατσάρει θα σας απαντήσω.....

      Διαγραφή
    12. Με τη βοήθεια του Άη Νικόλα, να πιάσεις καλό λιμάνι, γρήγορα.
      Για τα υπόλοιπα, έχουμε καιρό.

      Διαγραφή
    13. Η παναγια κι ο χριστος στο τιμονι σου...ΣΟΥΛΑ

      Διαγραφή
  9. Αγαπητή Πόπη οι προσωπικές χυδαίες ανώνυμες επιθέσεις σε επώνυμες θέσεις και απόψεις μαρτυρούν έλλειψη επιχειρημάτων των στρατολογημένων πρακτόρων του διαδικτύου από αυτούς που ενοχλούνται από την αλήθεια. Προσωπικά συμφωνώ με την απόφαση σου για να καταλάβουν επιτέλους ότι ανωνυμία δεν είναι συνώνυμο της ελεύθερης έκφρασης αλλά της δειλίας και του χαφιεδισμού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, συμφωνώ απολύτως με τα γραφόμενά σου.
      Πολλοί χαφιέδες και πολλά φίδια, φίλε μου... πάρα πολλά φίδια...
      Κάποια απ' αυτά, το παίζουν και πατριώτες, ξεχνώντας πως πρώτα είσαι ΆΝΘΡΩΠΟΣ και μετά Πατριώτης.

      Να είσαι καλά

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για την απόφασή σας. Εσείς να είστε καλά για να μαθαίνουμε κι εμείς τι γίνεται στ'αλήθεια εκεί έξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δωδεκανησία, είχαν ξεπεράσει τα όρια της χυδαιότητας κάποιοι και κάποιες... Δεν είχα εναλλακτική.

      Σας ευχαριστώ

      Διαγραφή
  11. Σίγουρα είναι ένα ακραίο μέτρο,κάτι το οποίο θα σου κοστίσει σε κλικ.
    Θα μπορούσες πιθανώς να πεις ότι σχόλια υβριστικά θα διαγράφονται άμεσα και δεν θα
    αναρτούνται όπως κάνουν πολλοί,που επίσης δεν αναρτούν και σχόλια που δεν τους αρέσουν.

    Σίγουρα θα εκλείψουν οι υβριστές αλλά μαζί με αυτούς θα χαθούν και κάποιοι οι οποίοι επικοινωνούσαν ως "ανώνυμος" αλλά είχαν σωστές και ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις.
    Τέλος πάντων εσύ έχεις το καρπούζι έχεις το μαχαίρι.
    Συνεχίζουμε και έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρατηρητή, αν μόνον για μια μερα, καθόσουν δίπλα μου και έβλεπες τι έρχεται, θα ξέρναγες και θα με ρωτούσες "πώς αντέχεις ρε Καλλιόπη, με τόση μπόχα και τόσο προσωπικό μένος εναντίον σου;"
      Και θα δικαιολογούσες απόλυτα αυτό το... "ακραίο μέτρο", το οποίο ουδόλως μ' ενδιαφέρει αν έχει απώλειες σε κλικ.

      Όποιος ισχυρίζεται πως σέβεται τον εαυτό του, οφείλει να σέβεται κι εμένα.
      Άλλο διατύπωση διαφορετικών απόψεων, κι άλλο το bulling σε προσωπικό επίπεδο... αυτο δείχνει εμπάθεια, μίσος, ζηλοφθονία, κομπλεξισμό και πολλάκις σχιζοφρένεια...

      Αυτοί που έχουν σωστές και ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις, μπορούν να συνεχίσουν, αλλά με τους δικούς μου όρους...

      Οφείλω να ομολογήσω πως άφησα πολύ λάσκα στην ανωνυμία των σχολίων και... αυτό ήταν λάθος μου.
      Έχασα πολύ καλούς σχολιαστές, εξαιτίας μιας δράκας παρανοϊκών...

      Έχω μάθει τα λάθη μου να τα πληρώνω και με τόκο...

      Και συνεχίζουμε...

      Διαγραφή
  12. Kαι πολύ άργησες να την πάρεις την απόφαση, Πόπη μου.
    Να θυμάσαι πως τα καρποφόρα δέντρα χτυπάνε για να
    ρίξουν και να καταβροχθίσουν τους καρπούς τους...
    Μην τους αφήνεις να επηρεάζουν την ψυχούλα σου και
    να τη μαυρίζουν.. απεναντιας αυτο πρέπει να'ναι
    η επιβεβαίωση ότι κάνεις πολύ καλή δουλειά με απήχηση...
    ΑΥΤΟ τους εξοργίζει.
    Συνέχισε ακάθεκτη και απρόσκοπτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @vasoula2908, ήσουν κι εσύ μακριά, για να βάλεις ένα χεράκι...
      Τώρα που σίμωσες, νοιώθω πιο δυνατή...
      Πώς λέμε: "Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ";
      Αυτό ακριβώς.

      Καλό μεσημέρι, κορίτσι μου... να χαίρεσαι ότι αγαπάς...

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστω Πόπη μου. Χαίρομαι για την ευλογία της
      οικογένειας που μου χάρισε ο Θεος και χαίρομαι για
      την υγειά μου (που φαίνεται πως την ξαναβρήκα)
      Η "παθούσα" στις επιθεσάρες σου λέει το κλασικό:
      Ο,τι δε μας σκοτώνει μας κάνει πιο δυνατές
      και δε μασάμε. Δεν είναι λογοκρισία ούτε φιμωση
      όταν το μόνο που μπορεί κάποιος να κάνει, είναι
      να αφοδεύει στο σαλόνι σου χωρίς να έχει το παραμικρό
      να προσφέρει. Είχα κι εγώ τη λόξα να μη διαγράφω/λογοκρίνω
      τοποθετήσεις, ακριβώς επειδή είχα τη δική σου νοοτροπία
      αλλά τελικά καταλαβα πως το να δινεις βήμα σε σκύβαλα
      τέτοιου χυδαίου τύπου, δεν σε κάνει δημοκρατική και
      υπέρ της ελευθεριας της έκφρασης, αλλά κορόιδο που
      άθελά του υποβοηθά την ασυδοσια.

      Διαγραφή
    3. Όπως ακριβώς τα γράφεις, κορίτσι μου...
      ΣΚΥΒΑΛΑ ΧΥΔΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ!
      Αυτό διαπίστωσα κι εγώ και τους πέταξα έξω, κλείνοντας εν μέρει μ' αυτόν τον τρόπο την ασυδοσία τους... και δεν σου κρύβω, πως βρήκα την ηρεμία μου... ιδίως τώρα, που διάγω μια υπέροχη περίοδο της ζωής μου.
      Θα τα πούμε από κοντά...

      Διαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ