Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2017

Αλλαγή φύλου [και φίλου;]



 Ε λοιπόν κορίτσια, αγόρια κι αγοροκόριτσα, αυτό εδώ το κείμενο είναι η δημόσια απάντηση μου στον Νικολάκη αλλά και σε όλους τους Νικολάκηδες του κόσμου, που συλλογίζονται να αλλάξουν το φύλο που τους έδωκε ο Θεός και να γίνουν Νικολέτες ή Λέτες και τούμπαλιν.

 Ο κάθε συντροφος καμένος κι η κάθε τρελαμένη αριστερή, μπορούν πολύ εύκολα από την δικιά τους ασφάλεια, να σπρώχνουν τα θύματα τους, σε πάσης φύσεως νεοταξίτικες μαλακίες, επειδή ακριβώς τα πλούτη τους και το βόλεμα τους εξαρτώνται άμεσα από το πόσα "κεφάλια" θα φέρουν στο καλάθι της Νέας Τάξεως, που πρωταρχικός της στόχος είναι να εξαφανίσει όλες τις συλλογικες ταυτότητες από προσωπου γης, ακόμα και εκεινην του φυλου.   








 Ο Κουμουνισμός και το αποτρόπαιο πρόσωπό του, είτε ως ... "Αριστερά", είτε ως ... "σοσιαλισμός" είτε ως κινήματα ανώμαλων και διεστραμμένων, εξαπλώνεται όπως η ΛΕΠΡΑ.

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός της συγκεκριμένης ασθένειας...
ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ!

Τελείως... "συμπτωματικά" γεννήτορες του Κουμουνισμού και όλων των διεστραμμένων υπάρξεων  και των πολιτικών παραφυάδων του κουμουνισμού, είναι οι ΕΒΡΑΙΟΙ!

Τragik  και καθόλου  τυχαίο!

ΠΩΣ ΘΑ ΣΩΘΕΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΕΠΡΟΥΣ;


Καλλιόπη Σουφλή
 



 Γράφει ο
 
 
 
Και καταφτάνει που λες ο Νικολάκης [ή Νικολέτα ή Λέτα] στο έκτακτο ραντεβού μας, στο καφέ το "Άρωμα", με μια μούρη κατεβασμένη ίσαμε τον αφαλό.
- Τι τρέχει, βρε Νικολάκη;
- Πως να σας το πω, κύριε Λευτέρη... Είμαι πολύ αγχωμένος, ρε γαμώτο... Ετοιμάζομαι να πάρω μια μεγάλη απόφαση, που θα μου αλλάξει ολόκληρη τη ζωή αλλά κολώνω λιγάκι...
Ο Νικολάκης [ή Νικολέτα ή Λέτα] είναι δεν είναι 24 ετών. Στην ηλικία της κόρης μου. Απο κει τον γνώρισα, άλλωστε. Συμμαθητής της, στο Λύκειο...
Χρόνια όμως αναγνώστης του μπλογκ  μου και καλή πάστα ανθρώπου.
Είναι βέβαια ομοφυλόφιλος και συζεί εδώ και 2 χρόνια, με τον σύντροφο του τον Κωνσταντίνο [ή Κωνσταντίνα ή Ντίνα] ωστόσο διάγει βίον σεμνόν, χωρίς εξαλλοσύνες  [ούτε γκεη παρέηντς, ούτε άλλα τέτοια ανατριχιαστικά]    
Κι είναι κι ολίγον εθνικιστής [με τον τρόπο του, βέβαια...]


Το πρόσωπο του είναι σφιγμένο. Κι αποφεύγει να με κοιτάζει στα  μάτια...
- Να, κύριε Λευτέρη... Το ξέρετε βέβαια ότι εγώ είμαι κάπως διαφορετικός... Και είπα, τώρα που θα ψηφίσει και ο Καμένος την αλλαγή φύλου, να το πάρω κι εγώ απόφαση, να βρω επιτέλους την αληθινή μου ταυτότητα... αν καταλαβαίνετε τι εννοώ...
- Θες να γίνεις γυναίκα, ρε Νικολάκη; Αυτό μου λες; - Σαμπως τωρα τι είμαι κύριε Λευτέρη; Μια γυναίκα αιχμάλωτη στο κορμί ενός άνδρα... Κι όχι και τόσο άνδρα, εδώ που τα λέμε...
- Εντάξει, ρε Νικολάκη... Πήγαινε να σ' ευνουχίσουν, αφού έτσι το αισθάνεσαι... Ωστόσο, εγώ πως μπορώ να σε βοηθήσω;
- Ε, να κύριε Λευτέρη... Είσαστε ο μόνος ώριμος άνδρας, που σέβομαι και υπολογίζω τη γνώμη του... Ξέρω βέβαια ότι είσαστε φασίστας αλλά όσον καιρό σας διαβάζω, έχω καταλήξει ότι σε πάρα πολλά ζητήματα, πέφτετε μέσα, λες και είσαστε προφήτης... Γι αυτό θέλω να μου μιλήσετε ανοιχτά... Να το τολμήσω το άλμα ή όχι;
Ε λοιπόν κορίτσια, αγόρια κι αγοροκόριτσα, αυτό εδώ το κείμενο είναι η δημόσια απάντηση μου στον Νικολάκη αλλά και σε όλους τους Νικολάκηδες του κόσμου, που συλλογίζονται να αλλάξουν το φύλο που τους έδωκε ο Θεός και να γίνουν Νικολέτες ή Λέτες και τούμπαλιν.

Με πολλήν αγάπη και σεβασμό, προς ότι τους δόθηκε να είναι και προς ότι ονειρεύονται οι ίδιοι να γίνουν...    


Οι Ιρλανδέζες αδερφές Τζέημι και Χλόη Ο' Χάρλιχυ, που άλλαξαν φύλο και από γιοι, έγιναν κόρες... 
Αγαπητέ/ή μου Νικολάκη [ή Νικολέτα ή Λέτα]

Στο ακανθώδες ζήτημα της αλλαγής φύλου [το οποίο θα διπλοτριπλοψηφίσει και ο νεοσύντροφος Καμένος] έχω να σου δώκω και καλά και κακά νέα.
Ας αρχίσουμε λοιπόν από τα καλά νέα...

Τα μαναράκια που βλέπεις στη φωτό από πάνου, ήσαντε κάποτε αγοράκια και τώρα έχουνε γίνει κοριτσάκια.
Πρόκειται για την 23χρονη Jamie και την 20χρονη Chloe O'Herlihy, που "ανακάλυψαν" τη σεξουαλική τους ταυτότητα στην εφηβεία και αργότερα αποφάσισαν να κάνουν την αλλαγή φύλου όταν πλησίαζαν τα 20.
Ξεπατικώνω εδώ από την ιστοσελίδα Newsbeast...

"... [Οι 2 αδερφές] έπρεπε πρώτα να ξεκινήσουν μια θεραπεία με ορμόνες και η μητέρα τους υποσχέθηκε να τους στηρίξει σε όλη τη διαδρομή. «Έχω συμβιβαστεί και αποδέχτηκα ότι αυτό είναι σωστό γι’ αυτούς», είπε η ίδια και ανέφερε ότι πιο δύσκολο κομμάτι της μετάβασης ήταν ότι έπρεπε να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο θα τους αποκαλεί. «Χρησιμοποιούμε το φύλο όλη την ώρα χωρίς να το συνειδητοποιούμε ώστε ουσιαστικά όλες οι αντωνυμίες πρέπει να αλλάξουν», είπε. Μιλώντας για τα παιδικά τους χρόνια, τα δύο αδέρφια αποκάλυψαν ότι πάντα τους άρεσε να παίζουν με κούκλες και να ντύνονται κοριτσίστικα [σημείωσις δική μου: δεν ξέρω αν ανακάλυψαν και τίποτις άλλο, πιο μακρύτερο...]
Η Jamie πρόσθεσε ότι στην εφηβεία άρχισε να καταπιέζεται και να κρύβει το πώς πραγματικά θέλει να αισθανθεί για να μην πέσει θύμα εκφοβισμού από τους υπόλοιπους συμμαθητές.  Μόνο όταν η Chloe άρχισε να ντύνεται σαν γυναίκα, απέκτησε αυτοπεποίθηση και άλλαξε συμπεριφορά..." Newsbeast
Τα καλά νέα συνεπώς Νικολάκη μου, είναι ότι μπορεί να αλλάξεις το φύλο σου, πετώντας στον χειρουργικό σκουπιδοντενεκέ αυτόν που σου χάρισε ο καλός Θεός και να μεταμορφωθείς σε ένα ατελείωτο μανούλι, σαν τις 2 αδερφές Ο' Χάρλιχυ, που σου κοτσάρω στη φωτό.
Πρόσεξε όμως, διότι τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα όσο παρουσιάζονται στις στημενες φωτογραφίες και στις προπαγάνδες των νεοταξιτών μηχανικών ελέγχου του νου.
Και θα σου δείξω αμέσως τι εννοώ...


Μια άλλη όψη των αδερφών Ο' Χάρλιχυ

Στην από πάνου φωτογραφία βλέπεις μια άλλη όψη των αδερφων Ο' Χάρλιχυ.
Αν κοιτάξεις προσεκτικά θα διαπιστώσεις πολύ εύκολα ότι θα το ήθελαν πολύ να είναι γυναίκες, ωστόσο και παρά το σέξυ στησιμο, δυστυχώς γι αυτές δεν είναι αληθινες γυναίκες - όσα λεφτά και αν ξόδεψαν σε απανωτά χειρουργεία.
Οι μύες στα πόδια τους και στα χερια τους ειναι καθαρα ανδρικοι, ενω κορμός, μέση και κώλος θυμίζουν περισσότερο τον κ. Λάκη Γαβαλά, παρά μια φυσιολογική γυναίκα. Να μην σου πω τι θα γίνεται με τη φωνή τους, που το πιθανότερο είναι να φέρνει στην μπουρού του κ. Ψινάκη [της Θεάς] παρά σε θηλυκό λάρυγγα... 

Εν ολίγοις, όσο και να προσπάθησαν οι χειρούργοι και οι μακιγιερ, Νικολάκη μου, να μετατρέψουν τους αδερφούς Ο' Χάρλιχυ, σε αδερφές Ο' Χάρλιχυ, το μόνο που κατάφεραν ήταν να κατασκευάσουν 2 ευνούχους, που σε λίγα χρόνια, όταν θα περάσουν τα  σαράντα τους, θα τις βλέπουνε τα τεκνά και θα αλλαζουν δρόμο...

Γιατί αυτή είναι η μεγάλη δοκιμασία της ύπαρξης, καλέ μου φίλε [ή φίλη, αν προτιμάς]
Ο Χρόνος!
Ο αδυσώπητος, ο αδηφάγος, ο αδιαπραγμάτευτος Χρόνος...
 
 
Και θέλω να έρθεις να μου πεις, μετά από 30-35 χρόνια, τι σόι πατσαβούρες θα έχουν καταντήσει αυτά τα "μαναράκια", που σου φανερώνουν σήμερα για κούκλες οι φωτογράφοι και οι μακιγιέρ, που ωστόσο, θα καταντήσουν  σαν πλισεδιασμένοι ευνούχοι, ούτε άντρες, ούτε γυναίκες, ούτε καν βαμπίρ.
Και τότε δεν θα χρειάζονται μοναχά αλλαγή φύλου αλλά και φίλου, γιατι θα τους βλεπει και θα τρομάζει...
      
Κι ερχόμαστε τώρα στα κακά νέα...


Η κ. Φούλβια Πελεγκρίνο, που προσπαθεί ακόμα να μπει στον "παράδεισο" της θηλυκότητας...

Μπαίνοντας στο χειρουργείο για να ευνουχιστείς, φίλε μου [ή φίλη μου] δεν είναι διόλου σίγουρο ότι θα βγεις μετά, σαν τις αδερφές μανούλια, που είδες στις προηγούμενες φωτογραφίες.
Διότι το πιθανότερο είναι [και πίστεψε με, οι πιθανότητες είναι συντριπτικά υπερ αυτού] να βγεις σαν την κ. Φούλβια Πελεγκρίνο, που τη βλέπεις εδώ από πάνου και σε κάμει να νοσταλγείς την Τασία...

Ξεπατικώνω από το Newsbeast..

"... Η Fulvia Pellegrino δεν γεννήθηκε γυναίκα, αλλά μια τέτοια επιθυμεί να γίνει και όπως λέει στο Barcroft TV δεν θα σταματήσει μέχρι να αγγίξει την τελειότητα. Η 56χρονη με ιταλικές ρίζες, τα τελευταία 11 χρόνια έχει ξοδέψει, ούτε λίγο ούτε πολύ, περί τα 87.000 δολάρια σε πλαστικές εγχειρήσεις όπως: 150 (!) επεμβάσεις σε χείλη και προσθετικά ζυγωματικών, τέσσερα χειρουργεία για εμφυτεύματα στήθους, δυο λιποαναρροφήσεις και τουλάχιστον μια ανόρθωση γλουτών. «Δεν είμαι ευχαριστημένη με το ''τέλειο'' σώμα μου, γιατί δεν είναι ακόμα τέλειο. Η τελειότητα είναι κάτι διαφορετικό», λέει η Pellegrino. «Θέλω να μοιάσω στην Allanah Starr, μια αμερικανίδα τρανσέξουαλ πορνοστάρ. Οι πλαστικές επεμβάσεις, δεν είναι ναρκωτικά αλλά είναι κάτι που άνθρωποι σαν και εμένα έχουν ανάγκη», προσθέτει. «Δεν είμαι ευχαριστημένη με το πρόσωπό μου, αλλά ούτε και με άλλα σημεία του σώματός μου. Δεν θα σταματήσω εδώ, θέλω να προχωρήσω γιατί δεν είμαι τέλεια. Αν αγγίξω την τελειότητα, τότε θα σταματήσω», σημειώνει.
Η Pellegrino έχει την απόλυτη στήριξη της συζύγου της, Marisa Altare αν και η σχέση τους σαφώς και έχει αλλάξει, από τότε που η Fulvia αποφάσισε να αλλάξει φύλο πριν από περίπου μια δεκαετία. Το ζευγάρι, ζει στη γενέτειρά τους, στο Peveragno, στη βόρεια Ιταλία..." Newsbeast
Γι αυτό λοιπον σου λέγω καλέ μου φίλε [ή φιλενάδα] να σκεφτείς διπλά και τρίδιπλα, πριν λάβεις την απόφαση να πας να πετσοκόψεις το σώμα που σου έδωκε ο Θεός.
Και προπαντός, μην παρασύρεσαι από τους καμένους και από τους χαμένους, που προκειμένου να διασφαλίσουν την καρέκλα τους στην εξουσία, είναι ικανοί να φαρμακώσουν τα σώματα και τις ψυχές αμέτρητων ανθρώπων.

Ο κάθε συντροφος καμένος κι η κάθε τρελαμένη αριστερή, μπορούν πολύ εύκολα από την δικιά τους ασφάλεια, να σπρώχνουν τα θύματα τους, σε πάσης φύσεως νεοταξίτικες μαλακίες, επειδή ακριβώς τα πλούτη τους και το βόλεμα τους εξαρτώνται άμεσα από το πόσα "κεφάλια" θα φέρουν στο καλάθι της Νέας Τάξεως, που πρωταρχικός της στόχος είναι να εξαφανίσει όλες τις συλλογικες ταυτότητες από προσωπου γης, ακόμα και εκεινην του φυλου.   
Ρωτησε ομως με τι ποσότητες ψυχοφαρμάκων, με πόση θλίψη, με πόση τρέλα και με πόση απόγνωση κρατιούνται στη ζωή όλα αυτά τα θύματα του μεταμοντέρνου εφιάλτη, που αποκαλούν "πλανητικη κοινωνία;"
Και προπαντός βάνε με το νου σου, ότι η ζωή είναι ένας μαραθώνιος, που κρίνεται από τις αντοχες μας στο ταξίδι του Χρόνου και όχι από τη φαντασίωση μιας στιγμής. Ωστόσο, για να αντέξεις και για να δημιουργήσεις κάτι καλό, μέσα στην αμείλικτη μέγγενη του Χρόνου, θα πρέπει Νικολάκη μου [ή Νικολέτα η Λέτα] να πατάς γερά στις ρίζες σου.

Κι ένας ευνουχισμός δεν είναι παρά η αποκοπή από τις ρίζες του φύλου σου, μεσα από τις οποιες σου δοθηκε να ανθισεις και να καρπισεις στη γη...  
Αυτά είχα να σου πω, εγώ ο φασίστας [και μην φανταζεσαι ότι επειδη ειμαι φασιστας απεχθανομαι τους ομοφυλοφιλους...]
Δεν θέλω να σε ορμηνεύσω να κάμεις είτε το ένα είτε το άλλο.
 
 
Θέλω μόνο να βάνεις τον εαυτό σου νοερά στη δοκιμασία του Χρόνου και των ανατροπών της ζωής και ύστερα να κρίνεις εσύ, από μόνος σου, ποιον δρόμο πρέπει να ακολουθήσεις.
 
 
Μακριά από την ολέθρια επίδραση των νεοταξιτών μηχανικών ελέγχου του νου, μακριά από τσιπρουλίνους και καμένους - που έτσι και μάθουν ότι ευνουχίστηκαν τα δικά τους παιδιά, θα χρειάζονται πενήντα κούτες λεξοτανίλ, για να το αντέξουν...


Με αγάπη και σεβασμό, στην όποια απόφαση σου...



Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

3 σχόλια:

  1. Το μεγαλο δραμα ειναι η αξιοτιμη κυρια Φουλβια.Τα χαλασε λιγο στο''ψησιμο''.Φουσκωσε υπερβολικα το χειλακι και το βυζακι.Μα δεν βαζουνε τοσο μπεικι παουντερ!Τωρα πρεπει να το ξαναπιασει απο την αρχη.Να κανει αλλη μια αλλαγη φυλου να ξαναγινει ανδρας και μετα να παει σε αλλον πλαστικο να ξαναπροσπαθησει με διαφορετικη συνταγη ως γυναικα.Αμα ο πλαστικος βαλει τα σωστα υλικα πετυχαινει και η επεμβαση.Δεν θελει,ουτε πολυ ψησιμο,ουτε πολυ μπεικι παουντερ.Ας παρει την ετοιμη φαρινα γιωτης,που φουσκωνει μονη της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι φωτο με θυμιζουν παλαια διαθηκη ρε πουστη μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΧ!!ΚΑΙ ΓΩ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΜΑΙΡΟΥΛΑ!ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ,ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ!ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΜΑΙΡΟΥΛΑ!ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΓΩ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ