Τρίτη, 8 Αυγούστου 2017

ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΛΙΤΩΝΑΜΕ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ – Αυτό που δεν έπραξε ποτέ καμιά ελληνική κυβέρνηση





Η Συνθήκη της Λισαβόνας δηλαδή, κατάργησε τους Πυλώνες, ίδρυσε νομική προσωπικότητα στην Ευρωπαϊκή Ένωση και θέσπισε: ότι η Ένωση αντικαθιστά και διαδέχεται την Ευρωπαϊκή Κοινότητα ως καθολικός διάδοχος, ενώ η Ευρωπαϊκή Κοινότητα Ατομικής Ενέργειας δεν διαλύεται, αλλά εξακολουθεί να υφίσταται με ειδικό Πρωτόκολλο. 

Όλος ο εφιάλτης που ζει η Πατρίδα μας και αυτά τα χειρότερα που έρχονται, σ' αυτή την Συνθήκη της Λισαβόνας κρύβονται... από ΑΤΖΕΝΤΑ 21 έως Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και ΜΝΗΜΟΝΙΑ. 





Και ποιά κυβέρνηση, είπαμε πως υπέγραψε το 2007 την ΕΦΙΑΛΤΙΚΗ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΛΙΣΑΒΟΝΑΣ;;;
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΩΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.

Τα φωνάζουν.. τα γράφουν τα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ... και η ΒΕΝΕΤΙΑ ΚΑΝΤΖΙΑ...

Πόσοι το αντιλαμβάνονται;;;

Πόσοι συνειδητοποιούν το ΕΓΚΛΗΜΑ των δυο πολιτικών συμμοριών, που ψήφισαν το ... ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ;;;



Καλλιόπη Σουφλή


aigaio_0



Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ανάλυση για το πώς θα μπορούσαμε να αποφύγουμε τον κίνδυνο χρεοκοπίας και τα πολυετή μνημόνια.


Ο δικηγόρος Πέτρος Μηλιαράκης εξηγεί πως η ΑΟΖ συνδέεται με την εθνική κυριαρχία και πως η εθνική κυριαρχία θα μπορούσε να διατηρηθεί χωρίς να φτάσουμε στο σημερινό κατάντημα. Ακολουθεί η ανάλυση:

Το κείμενο αυτό προκύπτει ως προβληματισμός  με βάση αυτό που ο Καθηγητής Θεόδωρος Καρυώτης δημοσίως διακήρυξε στην ομιλία του στην Αθήνα στην αίθουσα της Παλαιάς Βουλής στην παρουσία του βιβλίου του  ” η ΑΟΖ της Ελλάδας” (2014, εκδόσεις ΛΙΒΑΝΗ , προλογίζει ο Μιχάλης Ιγνατίου). Ο  Θεόδωρος Καρυώτης  τοποθετήθηκε με την άποψη ότι: “εάν η Ελλάδα είχε ανακηρύξει ΑΟΖ πριν μία δεκαετία… και είχε οριοθετήσει την ΑΟΖ της με την Αίγυπτο και τη Λιβύη… θα διέθετε ένα προστατευτικό δίχτυ, και θα είχε αποφύγει τα μνημόνια”!

Ο κύριος Καθηγητής με τον λόγο του αυτό έθετε κατ’ ουσίαν  θέμα κυριαρχίας ως προς το ζήτημα της ΑΟΖ με επιπτώσεις και σε ζητήματα εσωτερικής κυριαρχίας  λόγω των  δανειακών συμβάσεων και των  μνημονίων συνεννόησης και συνεργασίας που επακολούθησαν με πράγματι επαχθείς δεσμεύσεις για την εσωτερική έννομη τάξη , καθόσον οι δεσμεύσεις αυτές  επέφεραν πλήγμα στην άσκηση κυριαρχικών δικαιωμάτων στο επίπεδο της εσωτερικής  κυριαρχίας της Ελληνικής Δημοκρατίας. 


Και τούτο γιατί πέραν από τις προβλεπόμενες από το πρωτογενές Ευρωπαϊκό Ενωσιακό Δίκαιο εκχωρήσεις αρμοδιοτήτων από την Ελλάδα στη νομική προσωπικότητα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι δανειακές συμβάσεις και τα συναφή με αυτές  μνημόνια,   βρήκαν την Ελλάδα χωρίς το συγκεκριμένο δίχτυ προστασίας με συνέπεια άμβλυνση της κυριαρχίας της Ελλάδας σε ζητήματα εσωτερικής οικονομικής και κοινωνικής πολιτικής, αλλά και εθνικής πολιτικής λόγω επιβολής περιορισμών και σε ζητήματα στρατιωτικών-αμυντικών κονδυλίων! 


Το ερέθισμα επίσης που μου προκλήθηκε για το κείμενο αυτό, περαιτέρω αιτία του έχει και το εξαιρετικό δοκίμιο του Tom Binghman,  που από τον Chris Patten χαρακτηρίστηκε ως το βιβλίο για τους νομικούς επιστήμονες του έτους 2011. Είμαι δε τυχερός καθόσον (και) το βιβλίο αυτό, που το αναζητούσα, το έχω ήδη στην κατοχή μου.


Το εντόπισα στο βιβλιοπωλείο που λειτουργεί εντός των εγκαταστάσεων του Συμβουλίου της Ευρώπης στο Στρασβούργο. 

Επηρεασμένος δε από τις απόψεις των Θεόδωρου Καρυώτη και Tom Binghman θεωρώ χρήσιμο να παραθέσω τα εξής:


Η πολιτειακή αρχιτεκτονική της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχει «επανατοποθετηθεί» αρκετές φορές, με κυρίως αναφορά στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο του Λάακεν, όπου τέθηκε το κυρίως ερώτημα εάν θα παρέμενε το «πιλοτικό σύστημα», δηλαδή εάν θα παρέμεναν ως «σύστημα διακυβέρνησης» οι τρεις Πυλώνες που αφορούσαν: 

α) στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα, 

β) στην Κοινή Εξωτερική Πολιτική και Ασφάλεια, και 

γ) στη Δικαιοσύνη και στις Εσωτερικές υποθέσεις. 


Η αρχιτεκτονική των Πυλώνων εξασφάλιζε μια ιδιότυπη-παράλληλη ύπαρξη αφενός των Κοινοτήτων και αφετέρου της Ένωσης. 

Δηλαδή η Ένωση εμφανιζόταν ως η ομπρέλα ή άλλως η κοινή στέγη των τριών προαναφερόμενων Πυλώνων, όπου το κυρίως σκέλος που αφορούσε στις Κοινότητες ήταν κατ’ ουσίαν η βάση του όλου οικοδομήματος, με κυρίως Αρχή Ασφάλειας Δικαίου το «κοινοτικό κεκτημένο» (aquis communautaire).

Οι άλλοι Πυλώνες ήταν οι ασταθείς εστίες του όλου συστήματος με  πολύπλοκες και αλυσιτελείς (σε πολλές περιπτώσεις) διαδικασίες. Η «κοινή αυτή συγκρότηση» αφορούσε ένα «ενιαίο μόρφωμα» που δεν διέθετε νομική προσωπικότητα, ενώ η εκχώρηση εξουσίας από τα κράτη-μέλη στο συγκεκριμένο μόρφωμα, δημιουργούσε το παράδοξο να λειτουργούν άλλα Όργανα για την Ένωση και άλλα για τις Κοινότητες! 

Αυτή η πρακτική εύρισκε έρεισμα στη «θεωρία και πράξη» του «δανεισμού των Οργάνων». 

Την ιδιότυπη και περίεργη αυτή κατάσταση, της οποίας οι λειτουργίες ήταν σαφείς κυρίως στους ειδικούς, κατάργησε η Συνθήκη της Λισαβόνας.

Η Συνθήκη της Λισαβόνας δηλαδή, κατάργησε τους Πυλώνες, ίδρυσε νομική προσωπικότητα στην Ευρωπαϊκή Ένωση και θέσπισε: ότι η Ένωση αντικαθιστά και διαδέχεται την Ευρωπαϊκή Κοινότητα ως καθολικός διάδοχος, ενώ η Ευρωπαϊκή Κοινότητα Ατομικής Ενέργειας δεν διαλύεται, αλλά εξακολουθεί να υφίσταται με ειδικό Πρωτόκολλο. 

Παραλλήλως με τη Συνθήκη της Λισαβόνας και ειδικότερα με τη Συνθήκη για τη Λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΣΛΕΕ), θεσπίστηκε το γενικό πλαίσιο εντός του οποίου κινείται η άσκηση της οικονομικής πολιτικής, με βάση την οποία «τα κράτη-μέλη ασκούν την οικονομική τους πολιτική με σκοπό να συμβάλουν στην υλοποίηση των στόχων της Ένωσης, όπως αυτοί ορίζονται στο άρθρο 3 της Συνθήκης για την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΣΕΕ)».


Επίσης με τη Συνθήκη της Λισαβόνας επαναβεβαιώθηκαν τα κριτήρια σύγκλισης για την εισαγωγή του ευρώ, κριτήρια που επέβαλαν τη δημιουργία του Συμφώνου Σταθερότητας και Ανάπτυξης το οποίο αποφασίστηκε στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο του Άμστερνταμ ήδη από το 1997 με αντίστοιχο Ψήφισμα. 

Η σημασία δε του Συμφώνου αυτού επιβεβαιώθηκε με τη «Δήλωση 30», που έχει επισυναφθεί  στη Συνθήκη της Λισαβόνας. Κυρίαρχη όμως σημασία αποκτά για το συντονισμό της οικονομικής πολιτικής των κρατών-μελών η δημοσιονομική πειθαρχία. Η δημοσιονομική πειθαρχία εισάγει απαγορεύσεις που στο περίγραμμα αυτό μπορεί να αναφερθεί μόνο ότι: στα κράτη-μέλη επιβάλλεται κατάργηση πρακτικών κυρίως όσον αφορά στο δημόσιο τομέα.

Η δημοσιονομική δε πολιτική κυρίως εστιάζει: 

α) στην απαγόρευση πιστωτικών διευκολύνσεων από την ΕΚΤ ή από τις Κεντρικές Τράπεζες των κρατών-μελών, και 

β) στο κατ’ αρχήν ανεύθυνο της Ένωσης και των κρατών-μελών για υποχρεώσεις που αναλαμβάνουν οι κεντρικές κυβερνήσεις ενός κράτους-μέλους. Δηλαδή, ενώ η δημοσιονομική πολιτική εισάγει αφόρητες δεσμεύσεις για τα κράτη μέλη, επί των παρεκκλίσεων όμως δεν υπάρχουν κατ’ αρχήν πρόνοιες διάσωσης. 
Τούτο όμως αναθεωρήθηκε. Ήδη φορέας αντιμετώπισης κρίσης είναι ο ESM.

Ειδικότερα ως προς το ζήτημα της κυριαρχίας

Τα προαναφερόμενα, λόγω της κατάργησης των Πυλώνων και της ανασυγκρότησης του όλου συστήματος σε νομική προσωπικότητα, τείνουν να δημιουργήσουν την εντύπωση του ασφυκτικού περιορισμού της κυριαρχίας κράτους-μέλους.


 ΩΣΤΟΣΟ: Η οριοθέτηση των αρμοδιοτήτων της Ένωσης διέπεται από την Αρχή της δοτής αρμοδιότητας. 


Σύμφωνα με την Αρχή αυτή η Ένωση ενεργεί μόνο εντός των ορίων των αρμοδιοτήτων που της απονέμουν τα κράτη-μέλη με τις Συνθήκες. 


Ταυτοχρόνως, η Ένωση σέβεται την ισότητα των κρατών-μελών, την εθνική ταυτότητα τους και τη θεμελιώδη πολιτική και συνταγματική τους δομή και τάξη. 


Σέβεται δε τις ουσιώδεις λειτουργίες του κράτους στις οποίες ρητώς περιλαμβάνονται κατ’ αποκλειστικότητα: 

α) η διασφάλιση της εδαφικής ακεραιότητας, 

β) η διατήρηση της δημόσιας τάξης και 

γ) η προστασία της εθνικής ασφάλειας. 


Ειδικότερα  οι πρόνοιες για την εθνική ασφάλεια παραμένουν  στην αποκλειστική ευθύνη κάθε κράτους-μέλους.

Κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν μπορεί να τελεί σε καθεστώς προτεκτοράτου

Ως εκ τούτου τίθεται ζήτημα εάν και κατά πόσο στην περίπτωση αυτή που έχει περιέλθει η Ελλάδα καταργείται η νομικοπολιτική υπεροχή των άρθρων 4 και 5 ΣΕΕ.  

Εγείρεται δηλαδή μείζον ζήτημα εσωτερικής και εξωτερικής κυριαρχίας σε κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης που τελεί υπό το καθεστώς δανειακής σύμβασης. 


Εγείρεται ειδικότερα το ζήτημα της «αρνητικής όψης της κρατικής εξουσίας», όπου με βάση την «Αρχή της Αποκλειστικότητας» είναι ανεπίτρεπτο να ασκηθεί άλλου είδους εξουσία σε κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εφόσον ανατρέπεται η νομικοπολιτική βάση των άρθρων 4 και 5 ΣΕΕ. Κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης που περιέχεται σε «καθεστώς προτεκτοράτου»  ή επί του οποίου ασκείται εξουσία σε τέτοιο βαθμό που να αφορά dominium επί πραγμάτων και imperium επί προσώπων δεν συμβιβάζεται με τη νομικοπολιτική προσωπικότητα κράτους-μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης. 


Ειδικότερη ακραία έκφραση της φαλκίδευσης της νομικοπολιτικής σημασίας των άρθρων 4 και 5 ΣΕΕ είναι οι παραχωρήσεις που έχουν λάβει χώρα  δυνάμει των δανειακών συμβάσεων και των μνημονίων συνεργασίας και συνεννόησης που αφορούν ακόμη και παρέμβαση στο ύψος των αμυντικών δαπανών της Ελληνικής Δημοκρατίας-ως έχει προεκτεθεί!

Κυρίαρχος είναι όποιος αποφασίζει για την κατάσταση έκτακτης ανάγκης

Με τούτα τα δεδομένα εγείρεται το μείζον ζήτημα της κυριαρχίας το οποίο η Ελλάδα ως κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης μπορεί να θέσει  σε κάθε περίπτωση σε επίπεδο Κορυφής. 

Θα πρέπει δηλαδή η Ελλάδα να καταστήσει σαφές  ότι είναι μια κυρίαρχη χώρα και ότι χώρα κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν μπορεί να περιέρχεται σε καθεστώς προτεκτοράτου. ΑΛΛΑ  ΚΑΙ Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΑΟΖ  είναι ζήτημα πάντα επίκαιρο! 

Ας ακουσθεί επιτέλους ο Θεόδωρος Καρυώτης! Να μην  λησμονείται δε ποτέ ότι: «κυρίαρχος είναι όποιος αποφασίζει για την κατάσταση έκτακτης ανάγκης».


*Ο Πέτρος Μηλιαράκης δικηγορεί στα Ανώτατα Ακυρωτικά Δικαστήρια της Ελλάδας και στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια του Στρασβούργου και του Λουξεμβούργου (ECHR και GC – EU).

Πηγή: mignatiou.com

Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

3 σχόλια:

  1. ΑΨΟΓΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΕΛΕΙΑ ΟΣΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΛΕΣ ΑΛΛΑ Η ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΕΧΕΙ ΓΕΡΜΑΝΟ ΣΥΖΥΓΟ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟ ΓΙΟ ΤΟ DNA ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΩΝ ΓΗΓΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ...............
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΥ ΚΑΜΜΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΑΣ ΠΡΟΒΑΛΕΙΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Οφείλω να ξεκαθαρίσω την αλήθεια, γιατί δεν μου άρεσε το σχόλιό σας, έστω κι αν με τιμά στην αναφορά του στο πρόσωπό μου.

      Θα προτιμούσα να σχολιάσετε επώνυμα...
      Όπως επώνυμα σχολιάζω και γράφω εγώ... όπως επώνυμα γράφει και αποκαλύπτει η ΚΥΡΙΑ ΒΕΝΕΤΙΑ ΚΑΝΤΖΙΑ.

      Την ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΚΥΡΙΑ ΒΕΝΕΤΙΑ ΚΑΝΤΖΙΑ (με όλα τα γράμματα κεφαλαία) τυγχάνει να την γνωρίζω χρόνια, να γνωρίζω τους τεράστιους αγώνες που έχει δώσει για την Πατρίδα μας και να την εμπιστεύομαι όχι μόνον ως ΕΛΛΗΝΙΔΑ και ως ΑΝΘΡΩΠΟ, αλλά να εμπιστεύομαι και τις έρευνές της.

      Έχω κι άλλη μια φίλη, που είναι ΓΕΡΜΑΝΙΔΑ και έχει παντρευτεί ΕΛΛΗΝΑ.
      Πιστέψτε με, πως είναι πιο ΕΛΛΗΝΙΔΑ, από τις... ελληνίδες.

      Λυπάμαι, αλλά δεν θ' ακολουθήσω το σκεπτικό σας (ήπια έκφραση, για να μην χαρακτηρίσω διαφορετικά το σχόλιό σας).

      Και μπορεί να θυμώσετε μαζί μου, με την απάντηση που σας δίνω, αλλά...ΤΙΜΩ ΚΑΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ, ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ.
      Και ο αγώνας της ΚΥΡΙΑΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ ΚΑΝΤΖΙΑ, είναι απο κείνους τους αγώνες που τους χαρακτηρίζει η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΒΕΝΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ.

      Το ότι είναι παντρεμένη με γερμανό, ουδόλως μ' ενδιαφέρει.
      Όσο για τον γιό της, πολλοί γονείς θα ήταν περήφανοι να έχουν ένα τέτοιο ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ, για παιδί τους.
      Κι εγώ θα ήμουν περήφανη να το έχω παιδί μου, γιατί σμιλεύτηκε με τις αρχαίγονες ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ.

      Τέλος, θα ήθελα να μου γράψετε με στοιχεία φυσικά, που διαφοροποιείστε με την ΚΥΡΙΑ ΒΕΝΕΤΙΑ ΚΑΝΤΖΙΑ στις συγκλονιστικές της έρευνες.

      Δικαίωμά σας, να την κρίνετε μονολιθικά και ουδόλως αξιοκρατικά.

      ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ, ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ, ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ.

      Καλλιόπη Σουφλή

      Διαγραφή
    2. Συμπληρωματικά:
      Υπάρχουν Γερμανοί φιλέλληνες.
      ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ!

      Προτιμώ τους πρώτους...

      Διαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ