Δευτέρα, 10 Ιουλίου 2017

Μιχαλολιάκο, θες την Ελλάδα, ΥΠΟΤΕΛΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΙΚΙΑ ΤΗΣ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ. Γι αυτό σε θεωρώ ΠΡΟΔΟΤΗ! (βίντεο)


Μιχαλολιάκος : ΝΑΙ στο Ευρώ, ΟΧΙ στις Γερμανικές Αποζημιώσεις





 Δεν νοείται αρχηγός κόμματος και να μην γνωρίζει την ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΛΙΣΣΑΒΩΝΑΣ, δηλαδή το ΕΥΡΩΣΥΝΤΑΓΜΑ, δηλαδή την παράδοση της Ελλάδας, και την ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ και να μην λέει λέξη, να μην αφυπνίζει τον λαό, για τον οποίον υποτίθεται πως... κόπτεται.


Γι αυτό σε θεωρώ ΠΡΟΔΟΤΗ, Μιχαλολιάκο... και αφελείς όσους σε στηρίζουν.

ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΣΤΗΣ, ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΑΓΝΟΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.

ΘΕΛΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΥΠΟΤΕΛΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ!

Πάρε να διαβάσεις, για να μην μας περνάς και για ΗΛΙΘΙΟΥΣ. (εδώ) 

Και που 'σαι, Μιχαλολιάκο, στα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ και στην ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΥΛΗΣ, θα βρεις όλες τις αποδείξεις ότι η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΟΣ, και τι σημαίνει αυτό για την Ελλάδα,  στο όνομα ΒΕΝΕΤΙΑ ΚΑΝΤΖΙΑ.

Όσο για τις ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ... σαφώς και δεν θέλεις να δοθούν... "ΧΙΛΤΕΡΙΣΚΕ ΣΑΤΑΝΙΣΤΗ".

Ας αφυπνιστούν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, οι ... θερμοκέφαλοι χρυσαυγήτες...


Κι όπως γράφει στο σημείωμα του βίντεο: 

" Και ναζιστής και ευρώδουλος, ως γνήσιος υπηρέτης και αιματοβαμμένος μπράβος των καπιταλιστικών ελιτ και της ολιγαρχίας, όπως και οι ιδεολογικοί του πρόγονοι, παρά τις κορώνες και τις υποκριτικές θεατρινίστικες κραυγές από ίδιο και τον εσμό του περί "πολέμου στους τοκογλύφους και στην διεφθαρμένη ολιγαρχία".



Καλλιόπη Σουφλή



https://youtu.be/VIMf69jjSAc

Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

77 σχόλια:

  1. Εκει που λεω.....μηπως κανω λαθος
    μου το επιβεβαιωνεις οτι εισαι ΓουΤουΠου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Μωρό" μου, έχεις μπερδέψει την βούρτσα με το ΓουΤουΠου.
      Άλλο πολιτική και άλλο έντιμη δημοσιογράφος και Καλλιόπη Σουφλή
      Μπορείς να με αντικρούσης με στοιχεία;
      Κανένα πρόβλημα.
      Είμαι πρόθυμη να σε ακούσω πολύ προσεκτικά.
      Είσαι πολύ έξυπνος άνθρωπος... απορώ με τις πολιτικές εμμονές σου.
      Αρνείσαι να δεις την ΑΛΗΘΕΙΑ, κι αυτό με προβληματίζει πολύ.

      Διαγραφή
    2. Γιατι ποιος απο αυτους ΔΕΝ αρνειται να δει την πραγμαγτικοτητα;;;;;;

      Διαγραφή
    3. Πονηρουλα.........
      Αμα βλεπεις κεσατια, ριχνεις μια "Μιχαλολιακο" και ερχεσαι στα ισα σου.

      Και να λειπουν τα αποσιωπητικα........
      Ωριστε μας!

      ΥΓ
      Που θες να σ' αντικρουσω και με στοιχεια.
      Μη σου ριξω κανα "συλλειτουργο" και σε ξκουφανω.
      Ακου στου Χαρδαβελα.........

      Διαγραφή
    4. Πόσο έξω πέφτεις... αλλά δεν έχει σημασία...
      Ακόμα δεν έχεις καταλάβει, πως δεν μ' ενδιαφέρουν τα κλικ...

      Υ.Γ. Ακόμα δεν έχεις καταλάβει, πως ως δημοσιογράφος, ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ να κάνω σωστά την δουλειά μου.
      Και για την δουλειά μου, είμαι πολύ περήφανη.
      Κι όπως μου έγραψε πρόσφατα ένας παλιός αναγνώστης της εφημερίδας μου, κάτοικος της Αναβύσσου, με τον οποίον μαζί αγωνιστήκαμε για το σκάνδαλο των ΑΛΥΚΩΝ, "μια φορά αγωνίστρια, πάντα αγωνίστρια".

      Καημενούλη μου, πάνω μου δεν θα βρεις κανένα ψεγάδι.
      Όχι... δεν είμαι τέλεια... απλά λειτουργώ ως ΑΝΘΡΩΠΟΣ, για το συμφέρον της Πατρίδας μου.
      Δεν μπορείς να με ξεκουφάνεις, γιατί ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΦΩΣ.

      Μην μου κολλάς, μικρέ.
      Το ΦΩΣ, δεν φοβάται τίποτα... ούτε καν τα σκοτάδια σου.

      Διαγραφή
    5. Καλα .....μαμα, οτι πεις εσυ.....
      Βρηκαμε τωρα την ιδιοτητα του δημοσιογραφου και τα χουμε κανει ρημαδιο.
      Δεοντολογια σου λεει ο/η αλλος. Δημοσιο-γραφικη δεοντολογια.
      Αυτη ξεσκισε ενα ολακερο Ελληνικο κρατος....



      Ο μικρος σου γιος

      Διαγραφή

    6. Πάλι τα βάζεις όλα στο ίδιο σακκί... πάλι το ίδιο λάθος...
      Δεν μ' ενδιαφέρει τι κάνουν και πως τηρούν την δημοσιογραφική δεοντολογία οι άλλοι.
      Μ' ενδιαφέρει τι κάνω ΕΓΩ!
      Και τότε που είχα την εφημερίδα μου και τώρα, μ' ενδιαφέρει η ΑΛΗΘΕΙΑ και το συμφέρον της Πατρίδας μου και όχι το συμφέρον το προσωπικό ή των ολίγων.


      Υ.Γ.1. Όταν θα έχω χρόνο, θύμισέ μου να σου πω, τι μου είπαν από κάποιο μεγάλο δημοσιογραφικό οργανισμό, όταν μου ζήτησαν να αγοράσουν την εφημερίδα μου και τι τους απάντησα.

      Υ.Γ.2. Ο μικρός μου γιός, έχει πολύ περισσότερο μυαλό από 'σένα.

      Διαγραφή
  2. ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΚΑΜΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μία ακόμα επίθεση των παιδιών του συστήματος , που το παίζουν δήθεν πατριώτες, προς τον αντικειμενικό τους στόχο.
    Αρχικά το παίζεις πατριώτης και στην συνέχεια σιγά σιγά ξεκινάς νμα κάνεις αυτό που σου ανέθεσαν.
    Και ο στόχος , η ΧΑ. Μετά απο τις σκευωρίες, τους δικαστές, τις δήθεν προσπάθειες συνένωσης των πατριωτικών κομμάτων , τις υποδείξεις πως θα βγάζει η ΧΑ τον αρχηγό και τα στελέχη της κλπ κλπ Εχουμε και έναν νέο πόλεμο λάσπης με ξεκάθαρα ψέματα. επειδή έχω ακούσει ξεκάθαρα και πάρα μα πάρα πολλές φορές όλα τα στελέχη της ΧΑ για τις πολεμικές αποζημιώσεις, το κατοχικό δάνειο και το Ευρώ και ήταν καθαροί . Αμεση απαίτηση του κατοχικού δανείου και των αποζημιώσεων, για το ευρώ , να βγούμε την κατάλληλη στιγμή . Ο Στόχος πάντα είναι να πάμε σε εθνικό νόμισμα. Αυτά πάντα έλεγαν και λένε . Αν και προσωπικά πιστεύω άμεση έξοδο απο ευρώ και ΕΕ. Παραδέχομαι ότι οι θέσεις τους ήταν πάντα σταθερές.
    αν έχεις αποδείξεις παρουσίασε τες αλλιώς είσαι στημένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου Γιάννη (ή μήπως Πάτρικ), εγώ σου μιλώ με στοιχεία.
      Εκτός αν αμφισβητείς τα όσα λέει ο αρχηγός σου.

      Αν έμπαινες στον κόπο να διαβάσεις το συννημένο και να το συγκρίνεις με τα λεχθέντα του αρχηγού σου, δεν θα μου έδινες αυτή την απάντηση.
      Γιατί τα όσα λέει ο Μιχαλολιάκος, αποδεικνύουν ότι ΕΞΑΠΑΤΑ τον λαό, τη στιγμή που γνωρίζει πως ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΖΩΝΗ, ΔΕΝ ΜΠΌΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΣΟΥΜΕ ΝΟΜΙΣΜΑ.

      ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΒΡΙΟΥΣ (όπως τους αποκαλείς κι εσύ)ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.

      Με χαρακτηρίζεις "στημένη".
      ΑΠΟΔΕΙΞΕ ΤΟ ΜΟΥ!
      Δεν μπορεί να είμαι η έγκριτη δημοσιογράφος, όπως πολλάκις με έχεις χαρακτηρίσει και σε ότι αφορά στην Χρυσή Αυγή, να είμαι στημένη και παιδί του συστήματος.
      Δεν κολλάνε αυτά τα δυο.

      Ότι είναι Σατανιστής, ο Μιχαλολιάκος, είναι επίσης δεδομένο.
      Έχω αναρτήσει τις αποδείξεις... έπονται κι άλλες.

      Είναι δικαίωμά σου να πιστεύεις ότι θέλεις και να αποτελείς κομματόσκυλο της Χ.Α.

      Είναι υποχρέωσή μου, να ρίχνω τις μάσκες όλων των πολιτικών θρασιμιών.

      Σε προσκαλώ σε δημόσια συζήτηση, όποτε θέλεις και μάλιστα με κοινό.

      Διαγραφή
  4. Καταλαβαίνει κανείς ότι δεν λέει επουδενί αυτά. Όταν είσαι αυτονομος ναι δεν θα τους έχεις ανάγκη. Εγώ ξέρω ότι μόνο το ΕΛΑΜ φωνάζει στην Κύπρο. Ξέρω πάλι ότι στις επιθέσεις κατά των χρυσαυγιτων κανανε τουμπεκι. Ο Χίτλερ αγωνίστηκε ακριβώς για να μην γίνει εταιρεία η Γερμανία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πάνω στον "τίμιο" αγώνα του ξεπάστρεψε και τη μισή ανθρωπότητα!!
      Τι θα έλεγαν άραγε όσοι Έλληνες πολέμησαν, εκτελέστηκαν ή βασανίστηκαν από τα Ες - Ες, αν άκουγαν έναν απόγονό τους να λέει αυτά που λες!

      Διαγραφή
    2. Δανάη, υπάρχουν ακόμα... γερμανοτσολιάδες.
      ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;

      Διαγραφή
    3. Αχ Πόπη!
      Πολλά είναι αυτά που δεν καταλαβαίνω!

      Διαγραφή
    4. Δανάη, ειλικρινά, δεν αντιλαμβάνομαι τις εμμονές κάποιων...
      Τους δείχνεις το φεγγάρι και κοιτάζουν το δάχτυλο... και όχι μόνο το κοιτάζουν, αλλά και κοιτάζουν να το φάνε...

      Διαγραφή
    5. "Δαναη" τον νωτιαιο μυελον της Καλλιοπης δανιζεσαι οταν τις αμολας εδω μεσα;
      Ακου λεει "ξεπαστρεψε την μιση ανθρωποτητα". Εσυ ομως την γλυτωσες
      τυχερουλα.

      Διαγραφή
    6. Ποιοι ξεκινησαν τον πόλεμο και αιματοκυλισαν την Ευρώπη; Οι Σιωνιστες μέσω τρίτων. Τι θα ελεγαν οι προγονοι μας αν έβλεπαν ότι υποστηριζουνε θιασωτες του κεμάλ;

      Διαγραφή
    7. Γερμανοτσολιαδες γυρίζω στο ακέραιο τις ύβρεις.

      Διαγραφή
    8. @10.23 το ξέρουμε μικρέ, πως είσαι λάτρης του Χίτλερ... δεν είναι ανάγκη να κτυπάς όσους συμφωνούν μαζί μου.
      Μην παθιάζεσαι τόσο...

      Διαγραφή
    9. @Βασίλη Καραθανάση, εγώ δεν είμαι λάτρης του Χίτλερ. Εσύ είσαι.
      Τι να μου επιστρέψεις, καημένε;

      Διαγραφή
    10. Οχι ....μανουλι λαθος κανεις!
      Δεν χτυπω κανεναν.
      Διαφωνεις ομως, οτι αν ειχε νικησει ο Χιτλερ τον πολεμο, η ανθρωποτητα σημερα θα ηταν πολυ πιο υγειης απο αυτην την σαπιλα που βιωνουμε;



      ΥΓ
      Μανουλα ηθελα να πω....
      Και μη μου κολλησεις το "στιγμα" του αντισιμητη εεεεε;
      Γιατι θα βαλω την γατα μου να κλαψει.

      Διαγραφή
    11. Την λυπάμαι την καημένη την γάτα, με τέτοιο Χιτλερίσκο αφεντικό... ειλικρινά την λυπάμαι...

      Διαγραφή
    12. Λάτρης της αρχαίας Ελλάδας που αν νικουσε ο Χίτλερ θα αναδεικνυοταν το μεγαλείο της. Εβραιοπροσκυνημενος πάντως δεν είμαι. Ο εθνικοσοσιαλισμος και η Ελλάς να ζήσουν!

      Διαγραφή
    13. Δεν χτυπώ κανέναν. Απλη συζητηση.

      Διαγραφή
  5. Στο μέλλον σκοπεύω να υποταχτω σε μια και μόνο εντολή. Που ήταν το κάλεσμα μου από τότε που ημουν παιδί. Από τότε που άρχισα να σκέφτομαι. Γερμανία!! Ε βάλτε αυτό σε αντιστοιχία για την κάθε χώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Που είναι οι αποδείξεις για τον σατανισμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πας να τις βρεις στην ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΥΛΗΣ και στο tag ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

      Διαγραφή
    2. Δεν είναι απόδειξη πως, κατά πληροφορίες, όταν είναι μόνος του στο σπίτι ανεβαίνει σε καρέκλες και, κουνώντας ναζιστικές σημαίες, βγάζει στο μέτωπο κερατάκια που πετάνε μικρές φλογίτσες και ψιθυρίζει ακατάληπτες προσευχές?

      Διαγραφή
  7. Γιατί όλοι οι Χρυσαυγίτες κάνετε τους στραβούς..δεν μπορώ να καταλάβω!
    Κι ας αφήσουμε στην άκρη τον Μιχαλολιάκο που καταπόντησε το κόμμα από το 13% (16% το πραγματικό λόγω της νοθείας που επαναλαμβανόταν) στο 7%, και που κατάντησε ένας μαϊντανός σαν τον Λεβέντη.
    Ας πιάσουμε το ΠΑΛΙΚΑΡΙ!...τον Κασιδιάρη. Μαζεύεται κάθε Πέμπτη με την παρέα του (ανάμεσά τους κι ο μασωνάκος Γούδης) στο Δημαρχείο της Αθήνας για το Δημοτικό Συμβούλιο και κάθεται στο ίδιο τραπέζι με κατάπτυστα άτομα όπως ο εβραίος Λαθροκαμίνης, κολλητός του ΓΑΠ, του Τσίπρα και του Τζωρτζ Σόρος.. και ο Κωνσταντίνου του ΑΝΤΑΡΣΥΑ, άλλο ανθελληνικό σκουπίδι και κόμμα χρηματοδοτούμενο από τις ΜΚΟ του Σόρος κι αυτό...και βασικός υπεύθυνος για τα θύματα της Marfin.
    Kαι άν τον ρωτήσεις τον Ηλία "γιατί συναγελάζεσθε με αυτόύς τους προδότες;" θα σου πει πως αυτό γίνεται αναγκαστικά για την ώρα.
    Ρε δεν πάτε στο διάολο...που τις προάλλες κύριε Ηλία μου υπερασπιζόσουν με ύφος μέσα στο Δημαρχείο τους απατεώνες ψευτοπατριώτες της ΜΚΟ που είχαν καταλάβει τον χώρο στο Βοτανικό, για να μην προλάβει να τον αποκλείσει άλλη πραγματική πατριωτική οργάνωση μέχρι να έρθει η στιγμή να χτιστεί το τέμενος... Και να πεις ότι δεν γνώριζες...ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ! Ξέρουμε πως παρακολουθείς κύριε Ηλία ανελλιπώς κάθε φλέγον θέμα της επικαιρότητας, και τις ημέρες εκείνες είχε βουήξει ο τόπος και εντύπως και από μπλογκς για τους απατεώνες αυτούς.
    Η ΧΑ δουλεύει ακόμα ψιλό γαζί αρκετούς αδιάβαστους Έλληνες πατριώτες που την ψηφίζουν.
    Το έχω πει πολλές φορές: Λαγός, Μίχος και δυο τρεις ακόμα πραγματικοί πατριώτες που υπάρχουν στη ΧΑ να φτιάξουν νέο κόμμα δικό τους πατριωτικό και θα τους υποστηρίξουμε. Οι περισσότεροι ψηφοφόροι της ΧΑ θα τους ακολουθήσουν.
    Διάφορα χρυσοτρολ θα βγουν να μου πουν, μετά από αυτό το σχόλιο, ότι σπέρνω μικρόβια διάσπασης και διάλυσης του κόμματος. Κανέναν τέτοιο σκοπό δεν έχω...η πατρίδα μου είναι το πρώτο που με ενδιαφέρει!
    Και θα προτιμήσω να δώσω την ψήφο μου σε ένα άτομο σαν τον στρατηγό ε.α. Γιώργο Αϋφαντή (Πανελλήνιος Εθνεγερσία) κι ας είναι γέρος με το ένα πόδι στον τάφο, παρά σε ψευτοπατριώτες σαν τον Μιχαλολιάκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τον Λαγό και τον Μίχο, είσαι λάθος...
      Προς το παρόν, μόνον κάποιος Χατζησάββας, μου διαφεύγει το ΄μικρό του όνομα, αλλά δεν πρόκειται για τον ΜΑΝΩΛΗ ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑ (ΑΝΤΙ300), ξεχωρίζει.
      Για τα υπόλοιπα που γράφεις σε ότι αφορά και στον Ηλία... δυστυχώς, έχεις δίκιο...
      Μην περιμένεις όμως να γίνουν αποδεκτά από ανθρώπους κολλημμένους...θα σε μισήσουν...

      Διαγραφή
    2. Για τον Λαγό έχω ακούσει κάποια πράγματα αλλά δεν τα έχω ερευνήσει. Για το Μίχο δεν έχω ακούσει τίποτα. Τον Χατζησάββα δεν τον γνωρίζω.
      Δώσε όταν μπορέσεις κάποια στοιχεία για τα τρία άτομα.

      Διαγραφή
    3. Οταν βρεθειτε πολυ κοντα, ανεβα σε σκαμνακι και δωστου και κανα .....χαστο μπας και συνελθει.
      Και πες του να παντρευτει να γινει ανθρωπος πια.....

      Διαγραφή
    4. @3.41, εσύ που είσαι παντρεμένος, λογίζεσαι για... άνθρωπος;;;
      Ας γελάσω... χαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    5. Κι ομως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑνητα......
      Στο εχω πει οτι εισαι κρυπτοΧΑγιτισα.
      Καπου τα χαλασατε αλλα ευελπιστω οτι 5 πανω-5 κατω, θα τα ξαναβρειτε.
      Εισαι χρησιμη για το κινημα.

      Διαγραφή
    6. Έτσι είναι, αν... έτσι νομίζετε.
      Πιστεύεις πως θα κάτσω να αναλωθώ για να σου αλλάξω την άποψη;
      Θεωρείς δεδομένα κάποια πράγματα...
      Δικαίωμά σου...
      Να θυμάσαι όμως πως... "τα δεδομένα"... ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΔΕΔΟΜΕΝΑ... και κυρίως ΔΕΝ ΣΥΝΑΛΛΑΣΣΟΝΤΑΙ.

      Υπάρχουν και ΑΝΘΡΩΠΟΙ με Μπέσα και Συνείδηση, που δεν αναλίσκονται ούτε στα πέντε πάνω ούτε στα δισεκατομμύρια πάνω ή κάτω...

      Υ.Γ. Τελικά, αποφάσισε βρε πουλάκι μου, τι είμαι...
      Αυτοαναιρείσαι διαρκώς μ' όσα γράφεις για μένα...
      ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΑΠΟΨΗΣ.
      Την μια με βρίζεις, την άλλη μου γράφεις πως είμαι χρήσιμη για το ... κίνημα!
      Όταν κατασταλλάξεις, τα λέμε...

      Υ.Γ. Υπεκφεύγεις...
      Δεν απάντησες στην ερώτησή μου...
      ΕΣΥ, που είσαι ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ και με ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ, λογίζεσαι ως ... άνθρωπος;;;

      Διαγραφή
  8. Περί Χρυσής Αυγής,για να μην ξεχνιόμαστε:www.google.gr/#q=%CE%BC%CE%AD%CE%B3%CE%B1%CF%82+%CE%BC%CE%AC%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%82+%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AE%CF%82+%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AE%CF%82

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΟΙ ΤΡΕΛΟΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΣΤΕ ΜΕ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΥΣΕΣ ΑΥΓΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΕΣ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ.
    ΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΕΙ;ΟΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ ΥΨΩΣΕΙ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟ ΚΟΒΕΙ.ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΥΨΩΣΕΙ ΚΕΦΑΛΙ Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ,ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ,ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ!ΜΑ ΤΟΣΟ ΑΦΕΛΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ;ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΠΟΤΕ ΗΓΕΤΗΣ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΕΙ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ.ΑΠΕΧΕΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΣΠΑΤΑΛΑΤΕ ΑΣΚΟΠΑ.ΕΔΩ Η ΜΑΡΙΑ ΟΤΑΝ ΕΙΠΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΘΕΤΕΙ IQ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ :-ΔΕΝ ΠΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙΣ ΜΑΛΛΙ ΚΑΙ 2 ΒΕΛΟΝΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΛΕΞΩ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ,ΝΑ ΜΗΝ ΣΠΑΤΑΛΗΣΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ ΑΣΚΟΠΑ;
    ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΛΟΓΙΚΟΙ ΓΙΝΑΤΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΑΥΤΟ......ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΙΣ......ΤΕΛΟΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΕΛΕΙΩΣ!!ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΣΩΤΗΡΑΣ ΣΑΣ!!ΝΑ ΣΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΔΙΚΑΙΑ!!
    ΒΡΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΧΡΥΣΕΣ ΑΝΑΤΟΛΕΣ ,ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ.ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ.ΒΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΑΝΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΒΑΠΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΕΣ ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΟΜΜΑΤΟΣ.....ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΘΕ ΣΤΑΝΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΧΑΣΑΠΗΣ ΞΕΡΕΤΕ.ΔΕΝ ΣΦΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΑΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ(ΒΟΥΛΕΥΤΗ Η ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΣΤΑΝΗΣ).
    ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.ΤΡΕΛΟΙ ΤΡΕΛΟΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΥΑΛΑ.ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΕΞΩ ΕΙΣΤΕ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ.
    ΕΝΑΣ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έδωσες την καλλίτερη απάντηση, απ' όλους εμάς τους... "λογικούς".

      Διαγραφή
  10. Ο Κασιδιάρης τι θα έπρεπε να κάνει δηλαδη; Να μην υποστηρίξει τους καταληψίες του Βοτανικού και να παρει την ίδια γραμμή με τους ανθελληνες; Ή που είναι μαζί με τους άλλους στο δημοτικό συμβούλιο; Ναι είδαμε πόσο πατριώτες είναι οι άλλοι! Οι χρυσαυγιτες οι μόνοι γνησιοι Έλληνες που ούτε την Κύπρο ξεχάσανε ούτε την αλωση της Πόλης. Και δεν είναι ανάγκη να είναι κανείς χρυσαυγιτης για να βλέπει το προφανές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν να μας τα μπερδεύεις ή σαν να μην ήμουν εγώ κατανοητός...
      Μα ανθέλληνες και αντίχριστοι ήταν αυτοί οι καταληψίες...τί λέμε τόσον καιρό...
      Και για ποιους άλλους πατριώτες μιλάς;;....Μόνο οι χρυσαυγίτες υποτίθεται πως είναι οι πατριώτες μέσα στο Δ.Συμβούλιο.

      Διαγραφή
    2. Δεν χτυπας όμως αυτούς και δεν χαίρεσαι για το φιάσκο του Βοτανικου όπως κάνανε μερικοί. Γιατι πρώτα είναι η Ελλάς. Δεν μιλώ για το συμβούλιο άλλο συνολικα για τους λοιπους Έλληνες που τα χωνουν στους χρυσαυγιτες. Εξάλλου την επίθεση στον Ασπρόπυργο ουδείς την ανέδειξε. Αν ήταν συστημικη;

      Διαγραφή
  11. Για τον σατανισμο το έχω ξαναγράψει. Ο Εωσφορος συμβολίζει τον λευκό άνθρωπο. Τον παραλληλισμο που κάνει ο μιχαλολιακος. Για διαβάστε ένα προηγούμενο σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και μην λέμε ανοησίες. Αδύναμοι στην νοηση να αντιληφθεί διαφορά πράγματα η πλειοψηφία του κόσμου. Ο Καβάφης ήταν φασιστας. Και αντε να εξηγήσεις κάποια πράγματα. Το ποιος είναι πρόβατο φαίνεται. Δεν είναι η χρυσή αυγη το πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα...με τον φασισμό δεν έχω κανένα πρόβλημα, οι απατεώνες με ενοχλούν. Με γεια του με χαρά του και του Καβάφη και του Μιχαλολιάκου και του Παππά και του Ηλία...φτάνει να μην είναι φασίστες του κώλου που εξυπηρετούν εβραϊκή ατζέντα.

      Διαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόπη από που προκύπτει ότι η Γερμανία δεν είναι κράτος; Μην γράφεις ότι να 'ναι εδώ μέσα επειδή απαξιώνεται και η όποια σοβαρότητα έχουν τα άρθρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να διαβάσεις τα σχετικά άρθρα. Κι αν δεν τα έχεις διαβάσει, πήγαινε στην ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΥΛΗΣ, και διάβασε τα tags με το όνομα ΒΕΝΕΤΙΑ ΚΑΝΤΖΙΑ και ΓΕΡΜΑΝΙΑ... άντε που θέλετε τυφλοσούρτη κάθε φορά...

      Διαγραφή
  15. Κυρία Σουφλή εκτέθηκες ανεπανόρθωτα. Δεν είσαι ανίδεη, ούτε ανόητη, οπότε μάλλον βαλτή. Στην εκπομπή ο Αρχηγός λέει ξεκάθαρα ΟΧΙ στο Ευρώ, όμως με συντεταγμένη έξοδο γιατί το έχουμε πληρώσει ακριβά. Εκτός αν πιστεύεις και εσύ πως το μόνο που χρειαζόμαστε είναι ένας εκτυπωτής για να αρχίσουμε να τυπώνουμε δραχμές! Επίσης, ο κύριος Μιχαλολιάκος λέει πως ΝΑΙ, να διεκδικήσουμε τις αποζημιώσεις, όμως εφόσον είναι μπερδεμένο το θέμα λόγω των διαφόρων κυβερνώντων που υπέγραψαν υπέρ της Γερμανίας, γιατί να μην ξεκινήσουμε από το κατοχικό δάνειο που είναι ήδη αναγνωρισμένο και το διεκδικούμε άμεσα, αλλά κανένας δεν μιλάει για αυτό! Τι δεν καταλαβαίνεις;; Μην μας περνάς για ηλίθιους λοιπόν! Υπάρχουν και άνθρωποι που γνωρίζουν την Ελληνική γλώσσα και καταλαβαίνουν τι ακούν! Όσο για το επίπεδο των Χρυσαυγιτών που τόλμησες να πιάσεις στο διαδικτυακό στόμα σου, μάθε να σέβεσαι, μάθε να εκφράζεσαι με επιχειρήματα και όχι πετώντας λάσπη και ψέματα, άσε την κοπτική-ραπτική στα βίντεο, μάθε την δημοσιογραφική δεοντολογία, και μετά πήγαινε να απαιτήσεις σεβασμό από τους άλλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχετε ένα πρόβλημα αντίληψης εκεί στη χρυσή αυγή...ανίατο...
      Βοήθειά σας.
      Άντε τώρα να πάρεις την πληρωμή σου, ως τρολλάκι, από το κόμμα και τα συγχαρίκια του αρχηγού σου...

      Διαγραφή
  16. Αυτό τώρα ήταν επιχείρημα; Απλά επιβεβαιώνεις ότι με λάσπη και τεχνικές κοπτικής-ραπτικής σε βίντεο κάνεις ανθελληνική προπαγάνδα. Κρίμα, γιατί κάποτε ξεγέλασες πολλούς πατριώτες. Όχι πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το επίπεδο της ηλιθιότητάς σου, φαίνεται από το γεγονός πως με θεωρείς κοπτοραπτού του βίντεο... το οποίο βίντεο, γράφει και ποιος το έχει φτιάξει και το οποίο βίντεο, βρίσκεται στην δημοσιότητα, πολύ καιρό...
      Τσάμπα ο μισθός που σου δίνουν από το κόμμα... αλλά φαίνεται δεν έχουν και καλλίτερα τρολλάκια...

      Διαγραφή
    2. Συνέχισε να απαντάς έτσι και να εκτίθεσαι, και μετά κάνε κριτική για… επίπεδο! Ξέρεις δεν έχει σημασία αν εσύ έφταιξες το βίντεο, αλλά ότι χρησιμοποιείς ένα κομμένο και ραμμένο βίντεο για την ανούσια προπαγάνδα σου. Από την άλλη, όταν είδες ότι δεν βρίζω αλλά απαντώ με επιχειρήματα, όπως ζητούσες από τους συνομιλητές σου, άρχισες να βρίζεις ακόμα πιο χυδαία να με αποκαλείς… τρολλάκι χαχαχα. Άραγε γνωρίζεις την έννοια ή απλά έχασες την μπάλα Πόπη; Καλό βράδυ, και είθε να ανατείλει μια Χρυσή Αυγή για τον ταλαίπωρο Ελληνισμό!

      Διαγραφή
    3. Να εκτίθεμαι πού;
      Στους χρυσαυγήτες με μυαλό χάνου;
      Και τα επιχειρήματα πού είναι;
      Άσε μην μου απαντήσεις, γιατί την παράνοια της σκέψης σας, δεν μπορούν να την ακολουθήσουν λογικοί άνθρωποι.

      Διαγραφή
    4. Γιατί αυτή η εμπάθεια με την Χ.Α; 'Εχεις διαπιστώσει ότι έχουμε όλοι μυαλό χάνου ή μήπως σε πληρώνουν για να κάνεις ζημιά στην Χ.Α ;Και ποιος σου είπε εσένα ότι είσαι λογική;

      Διαγραφή
    5. Καμία εμπάθεια... δεν γουστάρω αυτούς που μου πλασάρονται σαν... "πατριώτες"... όλο ο υπόλοιπος βόθρος της ΚΥΝΟβουλής, είναι γνωστός...

      Λογικός είναι αυτός που βλέπει χωρίς κομματικές παρωπίδες.
      Όσο για τα... λεφτά που με πληρώνουν, προφανώς δεν γνωρίζεις πως η Σουφλή, δεν είναι χρηματοδοτούμενη από κανέναν καριόλη.

      Διαγραφή
  17. ΠΟΠΗ ΓΙΑΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΣΙΡΚΟ ΜΕΝΤΡΑΝΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ;;;;ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΨΑΧΝΕΙΣ Η ΓΕΤΕΣ ΟΧΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ ΜΠΡΑΒΟΥΣ ,ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΑΝ ΣΩΣΙΒΙΟ ΣΤΟΥΣ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ... [ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΠΕ ΣΩΣΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟΣ ΤΡΕΛΛΟΣ]......ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας τους να εκτίθενται, Σούλα... να δείχνουν το επίπεδο της σκέψης και της νοημοσύνης τους, ότι δεν απέχει από το πάτωμα.
      Φυσικά και τα είπε σωστά, "ο τρελλός"... είναι ο πιο λογικός απ' όλους.

      Φιλούρες

      Διαγραφή
  18. Κι αυτο φαληρισε Σου-Κου μου.
    Κι αυτο πηγε κατα διαολου. Το τσιρκουλο Μεντρανο εννοω.

    Υποχρεωτικο για να αποσωβησουμε τα χειροτερα:
    Πρεπει να απαγορευτει δια ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ νομοθετικου διαταγματος στις Γυναικες να ψηφιζουν, να εκλεγονται και να κατεχουν δημοσια αξιωματα.
    Γι αυτο φτασαμε σ' αυτο το χαλι......
    Κι αστε τες μετα να πετανε τα βρακια τους δημοσιως, να δαιμονιζονται, να τσιριζουν και να μονολογουν με .......τα αιδοια τους.
    Δεν θα τις ακουει ΟΥΔΕΙΣ.




    Πατρικιος Στετσωνης
    Σαρωνιδα-Αττικης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε μισογύνη, τι πρόβλημα έχεις με τις γυναίκες;
      Αφού τις... λατρεύεις...
      Εκτός αν τις θεωρείς ικανές μόνον για να τις έχεις στο κρεββάτι σου, να σου μαγειρεύουν, να σε φροντίζουν, να σου γεννούν παιδιά και να ... θεωρείς πως είσαι εσύ το αφεντικό και αυτές οι δούλες...
      ΦΑΛΛΟΚΡΑΤΗ!


      Υ.Γ. Τις λυπάμαι, την γυναίκα σου και την κόρη σου.
      Δεν θα ήθελα ΠΟΤΕ να είμαι στην θέση τους.

      Διαγραφή
    2. Μισογύνης και δεν το έχεις συνειδητοποιήσει.
      Για τα υπόλοιπα, τόλμα αν μπορείς.
      Αλλά... ΔΕΝ!

      Υ.Γ. Με τα λόγια, κτίζεις ανώγεια και κατώγια...
      Στις πράξεις σου βάζω ΜΗΔΕΝ.

      Διαγραφή
    3. Καλά.. κράτα εσύ το μηδενικό σου σφιχτά, και άσε άλλες....να με βαθμολογούν στις πράξεις....

      ΥΓ...Και μετά απορείς, γιατί δεν έρχεται κάνεις να σε βρει....
      ΧΑ ΧΑ ΧΑ... ..

      Διαγραφή
    4. ΔΕΝ ξέρεις να διαβάζεις τι γράφω.
      Σου το έχω πει πολλές φορές.
      Εγώ, δίνω βαρύτητα και βαθμολογώ τις πράξεις και όχι τα λόγια.

      Και να θυμάσαι:
      ΑΝΔΡΑΣ, είναι αυτός που μπορεί να κρατήσει ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ... κι όχι αυτός που έχει πολλές...(ή λέει πως έχει... πολλές)

      Διαγραφή
    5. Ειναι ακρως φιλοσοφικο το θεμα
      Καλλιοπη. Δεν ουτε μισογυνικο ουτε τιποτε αλλο.
      Βαθυ φιλοσοφικο ειναι.
      Σκεψου το εστω και με το γυναικειο σου μυαλο.
      Αλλα εσυ παραδοσιακη φεμω που εισαι, αν δεις οτι κάποιος παει να σου αγγίξει μια τριχα του κορμιου σου σε πιανει ενα τρεμουλο που δευτερο του ΔΕΝ υπαρχει.

      Οσο για το αλλο αστο.
      Θα παρακαλάς ναναι ακομα βαρυτερο το χερι του.

      Διαγραφή
    6. Όχι... δεν είναι φιλοσοφικό το θέμα... είναι άκρως πρακτικό και ζωτικό.

      Σου έχω ζητήσει κατ' επανάληψη μια συνάντηση σε δημόσιο χώρο, να συζητήσουμε εφ' όλης της ύλης τις διαφορετικές μας απόψεις, όχι με αμπελοφιλοσοφίες, αλλά με συγκεκριμένα ζωτικά παραδείγματα.
      ΔΕΝ το αποδέχεσαι και συνεχίζεις να μου προσάπτεις τον χρακτηρισμό της φέμω, που ούτε στο ελάχιστο προσεγγίζει στην πραγματικότητα.

      Και να θυμάσαι...: Είμαι της άποψης, πως το κορμί, είναι ενιαίο με την ψυχή και το πνεύμα...
      Όταν αυτά τα τρια δεν συνυπάρχουν, δεν υπάρχει και σχέση... κι εγώ σέβομαι το κορμί μου και δεν το διαχωρίζω από την ψυχή και το πνεύμα μου.
      Και για να το κάνω πιο λαϊκό: Δεν ανήκω στα γύναια, που πηδιούνται για το κέφι της στιγμής.
      Αν αυτό το χαρακτηρίζει φεμινισμός, τότε μάλλον έχεις λανθασμένη εντύπωση για το θέμα.
      Όταν θα δώσω το κορμί μου σε κάποιον, σημαίνει πως του έχω δώσει και την ψυχή και το πνεύμα μου... αλλά παράλληλα σημαίνει πως κι εκείνος θα σεβαστεί και τα τρία αυτά στοιχεία της ύπαρξής μου, όπως κι εγώ, θα σεβαστώ και τα τρία αυτά στοιχεία της ύπαρξής του.

      Είμαι παραδοσιακή γυναίκα και όχι φέμω.


      Υ.Γ. Μια μέρα, πάρε την σύζυγό σου ή την μητέρα σου, κι έλα να τα συζητήσουμε αυτά.
      Αν και είμαι απόλυτα βέβαιη, πως ΔΕΝ θα το κάνεις...γουστάρεις διαδικτυακά παιχνιδάκια...

      Διαγραφή
    7. ΡΕ ΤΙΤΑΝΟΤΕΡΑΣΤΙΕ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΒΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ [ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ,ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ] ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΖΗΛΕΨΑΝ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΘΕΑ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΝ,ΚΑΙ ΤΡΑΒΑΝΕ ΑΛΛΟΥΣ ανδρεs ΜΕ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΡΙΑ ,ΚΑΙ ΤΟΛΜΑΣ ΕΣΥ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ;;;;;ΞΑΝΑΒΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΤΟ ΦΥΛΟ ΣΑΣ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΑΣ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ,ΑΝΔΡΕΣ ΤΗΝ ΕΦΤΕΙΑΞΑΝ, ΓΙΑ ΑΝΔΡΕΣ[ ΤΥΠΟΙΣ ΦΥΣΙΚΑ] ΟΠΟΤΕ ΡΟΥΦΑ Τ ΑΥΓΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΤΟΥΜΠΕΚΙ ....ΣΟΥΛΑ

      Διαγραφή
    8. Πως τον είπες; Τιτανοτεράστιο;;;
      Του φούσκωσες το... παγωνο-ουράκι του...
      Μην τους βάζεις δύσκολα... πώς και πού να βρουν οι έρμοι την ισορροπία τους;;;
      Στα τσόλια που χαλβαδιάζουν, γιατί δεν έχουν την ικανότητα να έχουν δίπλα τους μια ΓΥΝΑΙΚΑ με όλα τα γράμματα κεφαλαία;

      Διαγραφή
  19. Πατρίκιε, μάζεψε την Kristianoτσούλα του... αντρέ...
    Ξαναεμφανίστηκε...
    Εκτός κι αν έχεις διπλούς και τριπλούς ρόλους εσύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όχι και αγωνία για τα τσόλια...
      Ότι και να 'στε, ταιριάζετε...
      Ανατρέπετε και τους νόμους της... φυσικής... τα ομώνυμα σκατά, έλκονται στον ίδιο βόθρο.
      Εκεί και θα πνιγείτε απ' την δυσοσμία σας...

      Διαγραφή
    2. Τα σχόλια της τσούλας, αποθηκευμένα και κάνουν σωρό στον δικηγόρο μου... και ξέρεις πολύ καλά ποιά εννοώ και μην μου κάνεις τον χαζό... άσε που παριστάνει και την γυναίκα σου...
      Πάρ' την κι αυτή βρε παιδι μου να ησυχάσουμε από την ψυχασθένειά της... τόσες γεωγραφικές συντεταγμένες σου έχει στείλει το γύναιο... κάνε κι εσύ ένα ψυχικό...

      Υ.Γ.1. Και ν' αλλάξεις το όνομα της σκυλιτσας σου...
      Όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει... κρεμαστάρια σε σκυλίτσες...

      Υ.Γ.2. Μου βγάζεις τον πιο σκοτεινό εαυτό μου κάθε φορά... πώς τα καταφέρνεις, αυτό είναι ανεξήγητο... κανείς δεν το κατέφερε ποτέ ως τώρα...
      Με όλους τους άλλους... ΤΟ 'ΧΩ.

      Διαγραφή
    3. Καλλιόπη μου, θες να σου φτιάξω έναν χαλβά πολιτικο να σου περάσουν τα νευρα;

      Διαγραφή
    4. Θέλω να με απαλλάξετε της παρουσίας σας... ΑΜΦΟΤΕΡΟΙ...
      Και να μην μου κάνεις τα νεύρα τσατάλια.
      Δεν είναι δυνατόν, όσοι με ξέρουν να μιλούν με τα καλλίτερα λόγια για τον χαρακτήρα μου, κι εσύ να βγάζεις από μέσα μου τον κακό μου εαυτό.

      Άκου... ή μάλλον διάβασε: Μέλι θυμαρίσιο και βουνίσιο έχουν κι άλλα blogs... εκεί να πας τον πολίτικο χαλβά σου...

      Διαγραφή
  20. αστοχο το βιντεο σου !! με μονταρισμενα πλανα και επιλεκτικο μονταζ , καμια σχεση με ολα αυτα που ειπε ο μιχαλολιακος , εχω δει ολη την ζηζητηση και δεν εχει καμια σχεση με αυτο που θελεις να περασεις το κοσμο . καταλαβαινω την ανησυχια σας καθως η χ.α ανεβαινει κι'αλλο σε μοναδες στα πραγματικα γκαλοπ , αλλωστε κυρια Σουφλη εναν ψοφιο σκυλο κανενας δεν τον κλωτσαει ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΕ ΤΟ ΝΟΥ ΠΛΟΥΤΑΙΝΕΙ Η ΚΟΡΗ, ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΝΟ Η ΑΚΑΜΑΤΑ...ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΠΡΑΤΣΑΡΑΔΕΣ ΦΑΝΑΤΙΣΜΕΝΟΥΣ,ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΡΓΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ,ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΤΕ ,ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΚΟΥΜΠΑΤΕ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ..

      Διαγραφή
  21. Ακούω... το δράμα... καθότι ούτε φέμω είμαι, ούτε κουφάλογο...
    Πόσον καιρό θέλει αυτό το δράμα για να ωριμάσει;
    Πόσα χρόνια;

    Κι ας υποθέσουμε... ας υποθέσουμε λέω...πως είμαι αυτό που λες...με τι και τι αλλάζει;

    Υ.Γ. Η κουκλίτσα είναι πανέμορφη, αλλά... δεν είναι δική σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΗ Ο ΟΡΟΣ ΣΑΤΑΝΙΣΤΗΣ? ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ?ΤΙ ΛΕΥΚΟ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟ ΥΠΟΝΟΗΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΗΣΕ ΤΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΑΥΡΗ Η ΑΣΠΡΗ Η ΓΚΡΙ. ΑΝ ΠΑΛΙ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΛΛΟΥ ΧΩΡΟΥ ΠΧ ΤΟΥ ΛΕΓΟΜΕΝΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΑΔΙΑΣΩ ΕΝΑΝ ΣΩΡΟ ΘΕΩΡΙΕΣ ...ΣΟΥ ΑΡΕΣΗ ΜΙΑ ΠΧ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΓΟΝΗ ΤΗΣ ΛΙΛΙΑΘ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΣΩΜΑΤΟΤΥΠΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΡΑΜΑ ΠΟΥ ΕΙΔΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΙΠ ΚΟΡΣΕ?
    ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΒΡΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ