Τρίτη, 4 Ιουλίου 2017

Γιούρι Μπεσμένοφ: Οι φεμινίστριες και οι άλλοι αριστεριστές, είναι χρήσιμοι ηλίθιοι



Οι φεμινίστριες και οι άλλοι αριστεριστές, είναι χρήσιμοι ηλίθιοι που χρησιμοποιούνται μόνο για να αποσταθεροποιήσουν την κοινωνία.





Εμείς, το ξέρουμε... αυτοί το ξέρουν;
ΡΕ, ΟΥΤΕ ΚΟΛΥΜΠΙΘΡΟΞΥΛΟ, ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ... ΑΛΛΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.


Καλλιόπη Σουφλή


 

Όταν επιτευχθεί ο στόχος, θα "παραταχθούν στον τοίχο". (εννοεί θα εκτελεσθούν). 1984 

Συνέντευξη με τον πρώην πράκτορα της KGB και σοβιετικό διπλωμάτη, Γιούρι Μπεσμένοφ.
 
https://youtu.be/vLqHv0xgOlc


Feminists and other leftists are useful idiots who serve only to destabilise the society. When the goal is reached, they will be "lined up against the wall". 1984 

interview with a former KGB agent and Soviet diplomat, Yuri Bezmenov.

http://ermionh.blogspot.gr/2017/07/blog-post_80.html




Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

10 σχόλια:

  1. http://www.pentapostagma.gr/2017/07/ektakto-o%ce%bb%ce%bf-%cf%84%ce%bf-%ce%bd%cf%8c%cf%84%ce%b9%ce%bf-fir-%ce%b1%ce%b8%ce%b7%ce%bd%cf%8e%ce%bd-%ce%b4%ce%ad%cf%83%ce%bc%ce%b5%cf%85%cf%83%ce%b5-%ce%b7-%ce%b9%cf%83%cf%81%ce%b1%ce%b7.html

    OΛΟΙ ΟΙ ΜΑΣΩΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΠΑΓΑ ΤΟΝ ΝΕΤΑΝΙΑΧΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΡΟΤΣΙΛΝΤ.
    ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ, ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ, ΕΛΛΑΔΑ, ΚΥΠΡΟΣ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΓΙΝΕΙ ΒΟΥΤΥΡΟ ΣΤΟ ΨΩΜΙ ΤΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα πουσταρια πασης φυσεως εξαιρουνται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι καλέ... για σας, θα υπάρξει ξεχωριστή ανάρτηση.

      Διαγραφή
    2. XΑ, xα, XΑ, και xα. (να παρεξηγηθω! να παρεξηγηθω!)
      Αχχχχχ το .....μωρουλι αστειευται....

      Διαγραφή
    3. ΡΕ, τέσσερα χρόνια σου λέω να πας στον οφθαλμίατρο και στον ψυχίατρο και δεν μ' ακούς.
      Πού το είδες το... μωρούλι και πού τ' αστείο;;;

      Νωμοιζο ωτι χρηαζαισε ωματωϋαλια.

      Ειναι ψυχολογικο το προβλημα σου και νομίζω πως αν αποτοξινωθείς από τα σχολια του μπλογκ μου, αυτοθεραπευεσαι.

      Άντε πάλι... την γλύτωσες την επίσκεψη στον ψυχίατρο.
      Αλλά στον οφθαλμίατρο, να πας οπωσδήποτε.

      Διαγραφή
    4. Κυρία Σουφλή σε ΠΟΙΟΝ δώσατε το δικαίωμα να σας αποκαλεί "μωρούλι"

      Διαγραφή
    5. Τι να σας πω, κυρία μου... μεγάλος καημός...

      Εδώ ,και τέσσερα χρόνια, έχει κατσικωθεί ένας αναγνώστης, ειδική περίπτωση... ανίατη...

      Απευθύνθηκα σε ψυχιάτρους για να έχω διαφορετικές απόψεις και όλοι, μηδενός εξαιρουμένου, μου είπαν να τον αφήσω τον δόλιο να εκφράζεται, ώστε να παραμένει σε καταστολή.

      Σε διαφορετική περίπτωση, την πληρώνουν οι οικείοι του...
      Κρίμα, γιατί έχει γυναίκα και απογόνους... βασικά, αυτούς λυπάμαι και ενίοτε αναρτώ τα σχόλιά του, όταν αυτά, δεν είναι τελείως ΓουΤουΠου.

      Απ' ότι μου έχει πει η σύζυγός του, τότε, παίρνει όλα του τα χάπια και... ναρκώνεται...

      Αφήστε τα, κυρία μου... ένα δράμα η περίπτωσή του... Μην σας βρει τέτοιο κακό.

      Διαγραφή
    6. Το καψερό, το καϋμένο, το δύστυχο.
      Σας καταλαβαίνω απόλυτα κα Σουφλή και με το δίκιο σας να εξανίστασθε με τον τρελλό του μπλόγκ σας και να τρέχετε σε ψυχιάτρους μήπως και το βοηθήσετε. Είστε μια υψηλού διαμετρήματος κυρία.
      ΄Εχετε κάποιο τηλέφωνό του, κάποια διεύθυνσή του, κάποιο μέϊλ του τέλος πάντων μήπως κάνω κι εγώ κάτι από δω που είμαι και βοηθήσω to άμοιρο;

      Διαγραφή
    7. Αχ κυρία μου, πού το είδατε το υψηλό διαμέτρημα;
      1.68 με τα χέρια στη ανάταση, κυρία μου (εννοείται άνευ δεκάποντων τακουνίων.
      "Σαμιαμιδάκι" με φωνάζουν...
      Μην παίζετε με τον πόνο μου...

      Λυπάμαι, αλλά ποτέ δεν δίνω στοιχεία των αναγνωστών μου... πολλώ δε μάλιστα στην περίπτωση του καψερού...του καημένου... του δύστυχου... του άμοιρου...

      Απαπα, κυρία μου... τι με περάσατε; Έχω διαμέτρημα εγώ... από τις πόρτες, περνάω στο πλάι...

      Διαγραφή
  3. Προς χολησπέρνουσα ύπαρξη:

    Αναρωτιέμαι πως τόση χολή δεν σ' έχει πνίξει ακόμα, Kristiana.
    Αλλά θα μου πεις, πότε η χολή έπνιξε μια πόρνη στην ψυχή και στο μυαλό;
    Καλά μου τα 'λεγε η γιαγιά μου η Καλλιόπη, θεός σχωρέστην... πέρναγε κι έτριζαν δρόμοι και πεζοδρόμια απ' την ομορφιά της: "ΚαλλιοπάκΙ μου, μακρυά από πουτάνα γυναίκα στην ψυχή... αλοίμονο στον μαλάκα που θα την πάρει και στα παιδιά που θα γεννήσει, η σκύλα"!
    Πόσο δίκιο είχε...

    Βέβαια, παίζει και η περίπτωση της ψυχασθενούς ΦΑΣΙΣΤΟΛΟΥΛΟΥΔΟΣ Πατρίτσιας...
    Μαστίγιο και καρώτο...
    Πόσες είπαμε πως έχει τρελλάνει η... "μανδάμ";
    Δυο;
    Στην τρίτη, καίγεται.
    Έπεσε σε πολύ σκληρό καρύδι που δεν σπάει με τίποτα... μα ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, σου λέω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ