Παρασκευή, 9 Ιουνίου 2017

Ελληνικός νόμος vs Σαρία στη Θράκη (Ή μήπως το αντίστροφο και μας παίρνει ο διάολος όλους;;;)


 Μία φαινομενικά «αθώα» διαφορά για περιουσιακά θέματα, μεταξύ των μελών μιας οικογένειας ελλήνων μουσουλμάνων της Θράκης, που έφθασε μέχρι τα ανώτατα επίπεδα της ελληνικής δικαιοσύνης, δεν αποκλείεται καθόλου να εξελιχθεί σε μείζον πολιτικό πρόβλημα, στις ελληνοτουρκικές σχέσεις και μάλιστα με την «σφραγίδα» του Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
 Για να μάθουμε αν, στην Ελλάδα του 2017, οι κληρονομικές διαφορές μεταξύ των μουσουλμάνων της Θράκης, θα πρέπει να επιλύονται με βάση τον Ισλαμικό ή τον ελληνικό νόμο.





Αν θεωρήσετε την υπόθεση, αμελητέα, ούτε ψήλλος στον κόρφο σας...
Η ΣΑΡΙΑ, ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΘΡΑΚΗ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ Σ' ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Θεωρήστε το ΔΕΔΟΜΕΝΟ!

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΖΑΜΙΑ... ΠΟΛΛΑ ΤΖΑΜΙΑ... ΚΑΘΕ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΟ ΚΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΖΑΜΙ... ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ... ΡΑΓΙΑΔΕΣ  ΕΙΜΑΣΤΕ... 

Καλλιόπη Σουφλή   


Ελληνικός νόμος vs Σαρία στη Θράκη

 Ανταπόκριση από το Στρασβούργο -
 Νίκος Ρούσσης
 

Μία φαινομενικά «αθώα» διαφορά για περιουσιακά θέματα, μεταξύ των μελών μιας οικογένειας ελλήνων μουσουλμάνων της Θράκης, που έφθασε μέχρι τα ανώτατα επίπεδα της ελληνικής δικαιοσύνης, δεν αποκλείεται καθόλου να εξελιχθεί σε μείζον πολιτικό πρόβλημα, στις ελληνοτουρκικές σχέσεις και μάλιστα με την «σφραγίδα» του Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.



Μόλις σήμερα, σύμφωνα μ’ αποκλειστικές μας πληροφορίες, η εκδίκαση της προσφυγής της Molla Sali κατά Ελλάδος, αποφασίσθηκε να εκδικασθεί από την Ολομέλεια του Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στο Στρασβούργο και όχι από κάποιο εκ των τμημάτων του, πράγμα που δείχνει την σοβαρότητα αξιολόγησης αυτής της προσφυγής από την πλευρά του Δικαστηρίου.

Η προσφεύγουσα, Chatitze Molla Sali, είναι ελληνίδα υπήκοος που γεννήθηκε το 1950 και ζει στην Κομοτηνή και μετά το θάνατο του συζύγου της κληρονόμησε ολόκληρη την περιουσία του, με βάση μία διαθήκη που συνέταξε εν πλήρει διαύγεια προτού «φύγει» ο μακαρίτης.


Η προσφεύγουσα, Chatitze Molla Sali, είναι ελληνίδα υπήκοος που γεννήθηκε το 1950 και ζει στην Κομοτηνή και μετά το θάνατο του συζύγου της κληρονόμησε ολόκληρη την περιουσία του
Οι δύο αδελφές του, όμως, με το επιχείρημα ότι ο αποθανών ανήκε στην Μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης, προσέφυγαν στα ελληνικά δικαστήρια, ισχυριζόμενες ότι, τα της κληρονομιάς υπάγονταν στην δικαιοδοσία του Μουφτή και έπρεπε να ρυθμισθούν με βάση τον Ισλαμικό Νόμο και όχι με βάση τις διατάξεις του ελληνικού αστικού κώδικα.

Προς ενίσχυση των ισχυρισμών τους, μάλιστα, επικαλέσθηκαν τις Συνθήκες των Σεβρών και της Λωζάννης, με βάση τις οποίες, όπως υποστήριξαν ενώπιον των ελληνικών δικαστηρίων, στους έλληνες πολίτες που είναι μουσουλμάνοι θα πρέπει να εφαρμόζεται ο ισλαμικός νόμος.!

Οι ισχυρισμοί τους απορρίφθηκαν από τα ελληνικά δικαστήρια και στο Εφετείο αλλά το Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας ακύρωσε αυτές τις αποφάσεις και συνέστησε να επανεξετασθεί η υπόθεση από εφέτη, με το σκεπτικό ότι τα ζητήματα κληρονομιάς, εντός της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, θα πρέπει να ρυθμίζονται από τον ισλαμικό θρησκευτικό νόμο και όχι από την ελληνική νομοθεσία.

Στο ίδιο συμπέρασμα κατέληξε και το Ανώτατο Εφετείο, αποφασίζοντας ότι ο νόμος που έπρεπε να εφαρμοσθεί για την κληρονομιά του αποθανόντος συζύγου της Sali, ήταν ο ισλαμικός θρησκευτικός νόμος και όχι η σχετική ελληνική νομοθεσία.



Η Sali, αναζητώντας δικαίωση, προσέφυγε στο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Στρασβούργου στις 5 Μαρτίου 2014 και το περιεχόμενο της προσφυγής της, κοινοποιήθηκε στην ελληνική κυβέρνηση στις 23 Αυγούστου 2016 με ερωτήσεις του Δικαστηρίου, που άγνωστο παραμένει αν και πως απαντήθηκαν.

​«Εφαρμόζοντας, στην περίπτωση μου, το ισλαμικό θρησκευτικό δίκαιο και όχι την ελληνική νομοθεσία του Αστικού Κώδικα, οι ελληνικές δικαστικές αρχές μου στερούν τα ¾ της κληρονομιάς που μου άφησε ο σύζυγος μου»Στην προσφυγή της η θιγείσα κληρονόμος υποστηρίζει πως στην περίπτωση της, υπήρξε παραβίαση του άρθρου 14 της Σύμβασης Προστασίας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για απαγόρευση των διακρίσεων, παραβίαση του δικαιώματος σε ακρόαση και του σχετικού άρθρου της Σύμβασης για την προστασία της ιδιοκτησίας.

«Εφαρμόζοντας, στην περίπτωση μου, το ισλαμικό θρησκευτικό δίκαιο και όχι την ελληνική νομοθεσία του Αστικού Κώδικα, οι ελληνικές δικαστικές αρχές μου στερούν τα ¾ της κληρονομιάς που μου άφησε ο σύζυγος μου», υποστηρίζει στην προσφυγή της.

Το Τμήμα του ΕΔΑΔ που είχε αναλάβει την εκδίκαση της προσφυγής ανακοίνωσε, πριν δύο μέρες, ότι παραπέμπει την υπόθεση να εκδικασθεί από την Ολομέλεια του Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, σε μεταγενέστερο χρόνο.

Για να μάθουμε αν, στην Ελλάδα του 2017, οι κληρονομικές διαφορές μεταξύ των μουσουλμάνων της Θράκης, θα πρέπει να επιλύονται με βάση τον Ισλαμικό ή τον ελληνικό νόμο.




Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

8 σχόλια:



  1. http://www.pentapostagma.gr/2017/06/%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b9%ce%bf%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%85%ce%bc%ce%b5%ce%bd%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b5%cf%80%ce%af%ce%b8%ce%b5%cf%83%ce%b7-%ce%bc%ce%ad%cf%83%ce%b1.html


    Αντιοικουμενιστική αντεπίθεση μέσα στο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. https://www.youtube.com/watch?v=BUwoegwG-jA

    Αξίζει να το ακούσετε 100%!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://cretablog.gr/thema2/faith-goldy-%CF%80%CF%8E%CF%82-%CE%B7-%CE%B5%CE%B5-%CE%AD%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B5-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1-%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%BF%CF%85/

    Το ίδιο βιντεο σε ελληνική μετάφραση αλλά με περικοπές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα είναι και ο νταηζεμμπλουμ εκεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι ο ΣΥΡΙΖΑ θα πάει ΕΕΕ!!!;;; Όλοι τους Gay eee;; Αυτούς ψηφίσατε Έλληνες.... ακούτε;;; Περιμένετε και χειρότερα καλύτερα όχι. Στ' άρματα ΟΡΕ στ' άρματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπάρχει κάνας ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ με ΟΡΧΕΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. O μακαρίτης ο Νεοκλής Σαρρής, έλεγε συνεχώς, να μην δυσανασχετούμε με την εφαρμογή της σαρίας στη Θράκη. Ούτως ή άλλως αφορά θέματα όπως του άρθρου και όχι αυτά που βλέπουμε να εφαρμόζονται στα ισλαμικά καθεστώτα (εφαρμόζεται σε θέματα οικογενειακού δικαίου, κληρονομιών, διαζυγίων, κοκ - Δεν μιλάμε για καρατομήσεις, λιθοβολισμούς, κοκ). Το πλεονέκτημα κατά τον Σαρρή της εφαρμογής της σαρίας, είναι πως για τον λόγω πως οι μουφτήδες δια της σαρίας έχουν και δικαστικά καθήκοντα, διορίζονται από το κράτος, όπως και οι χριστιανοί δικαστές. Αν οι μουφτήδες είχαν μόνο θρησκευτικά καθήκοντα, θα πετύχαιναν αυτό που επιδιώκει χρόνια η Τουρκία να διορίζει η ίδια η μειονότητα (ποδηγετούμενη από το τουρκικό προξενείο) μουφτήδες (ανθρώπους του προξενείου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ