Παρασκευή, 30 Ιουνίου 2017

time out...




 

 ...δεν αντέχω άλλο τη ζέστη...
Κερνάω παγωμένο καφέ και κουλουράκια... κάτω από το κιόσκι, μετά μουσικής... όσοι πιστοί προσέλθετε...


Καλλιόπη

Υ.Γ. Φεύγοντας, αφήστε ότι έχετε ευχαρίστηση...

 Image result for ΚΙΟΣΚΙ ΚΑΦΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ









ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

21 σχόλια:

  1. ΠΟΛΛΑ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΒΛΕΠΩ ΕΚΕΙ ΓΥΡΩ...!!! ΚΑΙ ΘΥΜΑΡΑΚΙΑ...!!! ΝΑ ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ ΒΥΣΣΙΝΟ...!!! ΧΑΧΑΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε, η φωτογραφία δεν είναι από το δικό μου κιόσκι..
      Μπερδεύτηκες;;; χεχεχεχεχε

      Διαγραφή
  2. ΕΙΜΑΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΚΛΕΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ!!!!!!!!ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΗ ΤΗΣ ΕΔΕΣΣΑΣ!!!! ΧΑΧΑΧΑ
    ΧΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου λες βρε Χαρά, μήπως κάνεις κακές παρέες;
      Τι πάθανε τα αρ-κουδισιόνε και χαλάνε;
      Ίωση τα javascript:;έπιασε;

      Υ.Γ. Να προσέχεις και να μην κάνεις παρέα με άνω του 1.84 ύψος... στους 1.85 καίγεσαι.

      Διαγραφή
    2. ΧΑΧΑΧΑ..ΧΑΛΑΣΕ Η ΠΛΑΚΕΤΑ ..ΜΕ 1.82 ΥΨΟΣ ΚΑΝΩ ΠΑΡΕΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ..ΧΑΧΑΧΑΧΧΑ
      ΧΑΡΑ

      Διαγραφή
    3. Άσε Χαρά μου... ο μικρός μου γιός, είναι 1.89 και μ'έχει κάψει...
      Πρέπει ν' ανέβω σε καρέκλα για να του δώσω χάστο...όταν μου κάνει τα νεύρα τσατάλια...

      Διαγραφή
    4. ΟΥΑΑΑ! ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΣΤΟ 1.89 Η ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ;
      ΧΑΡΑ

      Διαγραφή
    5. 37 Χρονών "γαϊδούρι" είναι... έλεος...κι άλλο ύψος;;;
      Ουάου....

      Διαγραφή
    6. ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΩ Η ΓΥΝΑΙΚΑ! ΩΣΤΟΣΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΓΥΝΑΙΚΑ 1.60 ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΝ ΤΗ ΘΕΟΠΟΥΛΑ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑ 5!
      https://www.youtube.com/watch?v=5yzsIz_ukrE ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
      ΩΠΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΙ, ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΓΙΟΚΑ ΣΟΥ!
      ΧΑΡΑ

      Διαγραφή
    7. Ανύπανδρος είναι ακόμα... κι αυτός κι ο μεγάλος...
      Δεν επεμβαίνω ποτέ στη ζωή τους.
      Τους έχω δώσει τις Αρχές που πρέπει να έχει ένας ΑΝΔΡΑΣ, και... οι ευθύνες δικές τους.

      Διαγραφή
    8. ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ! ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ!ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΟΝΙΟΣ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ.. ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ!!! ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΩ
      ΓΙΑΤΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΟΣ!!
      ΧΑΡΑ

      Διαγραφή
    9. 1.89;
      Και του ριχνεις χαστους; Κατι δεν παει καλα. Με το παιδι οχι με σενα.
      Αλλα εδω που τα λεμε και συ δεν εισαι αθωα περιστερα.
      Μια μου κλαιγεσαι οτι εισαι κατα της βιας κι απ την αλλη ολο και εχεις βαρυ χερι.
      Ισοβιο κορμοκλειδωμα (κατα το κεφαλοκλειδωμα) που σου χρειαζεται.

      Διαγραφή
    10. @3.36, όταν ξεχνάει τις Αρχές που του έδωσα, ναι... χρειάζεται χάστους, για να συνέλθει...
      Είμαι κατά της βίας γενικώς... το βαρύ χέρι όμως, χρειάζεται σ' όσους με προκαλούν.

      Υ.Γ. "Κορμοκλείδωμα";;; και μάλιστα ισόβιο;
      Αδύνατο το βλέπω... δεν κυκλοφορεί τέτοιο "είδος" ΑΝΔΡΟΣ, πλέον...

      Διαγραφή
  3. Γεγονος, η ζεστη ηταν παντα επικινδυνη για συγκεκριμενη ομαδα συνανθρωπων μας. Δημιουργει ανεξελεγκτες...αντιδρασεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι, πως η ζέστη, προκαλεί τάσεις λιποθυμικών καταστάσεων, αρρυθμίες, εξάντληση, μέχρι και θανάτους, ανεξαρτήτως ηλικίας.

      Υπάρχει και μια ομάδα όμως, στην οποία η ζέστη, προκαλεί έχκυση χολής, από τα κατακάθια της ψυχής τους...(το υπόλοιπο της ψυχής τους, είναι μαύρο κενό).
      ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΞΥΔΙ ΤΟΡ!

      Διαγραφή
  4. Δεν λειτουργούσε η απάντηση, κάτω από το σχόλιό σου (τα χει παίξει και ο υπολογιστής με την ζέστη) οπότε σου απαντώ από εδώ, Χαρά.

    Μεγάλη παγίδα αυτό το "όποτε με χρειαστείς"
    Γιατί οι μάγκες, θεωρούν πως η μαμά πρέπει να τους φροντίσει τα σπίτια που μένουν, να τους μαγειρέψει, να τους πλύνει...
    Έχω ξεκαθαρίσει στους γιούς μου τι σημαίνει "όποτε με χρειαστεις"...
    Σημαίνει όποτε θέλεις ν' ακούσεις την άποψή μου σ' ένα θέμα που δυσκολεύεσαι.
    Τους έχω διδάξει να είναι αυτάρκεις στη ζωή τους.
    Η μάνα τους, δεν είναι για την κουζίνα... είναι για την αγάπη, την ανιδιοτέλεια, την συμπαράσταση στις δύσκολες στιγμές.
    Και γνωρίζουν πολύ καλά, πως όταν έχουν λάθος, δεν θα πάρω το μέρος τους.
    Και η αλήθεια είναι, πως τα πάω καλλίτερα με τις κοπελλιές τους...πρώην και νυν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΩ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟ "ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ"ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.. ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΑΝΩ Σ ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ.. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΣΑΝ.. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ..ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ..ΟΥΤΕ ΠΑΛΙΑ ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ..ΣΑΝ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΕΝΑ ΒΑΡΟΣ..ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ..ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΝΑ ΦΕΡΝΕΙΣ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΠΑΙΔΙΑ.. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, ΠΙΚΡΑ ΜΕΓΑΛΗ, ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ..
      ΧΑΡΑ

      Διαγραφή
  5. ΦΙΛΕΝΑΣ ΠΕΦΤΕΙΣ ΣΕ ΣΦΑΛΜΑ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ , ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ,ΕΞΟΔΟΣ 40 ΕΥΡΩ...ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ,ΤΙ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΕΔΩ,ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ;;;;ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΚΑΛΗΜΕΡΟΥΔΙΑ ...ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε, δεν θα έρθει κανείς, αν γράψω κάτι τέτοιο...χαχαχα

      Διαγραφή
  6. Να χαίρεστε τους λεβέντες σας και εγώ τον δικό μου. Η κάθε μάνα να χαίρεται τα δικά της παιδιά.
    Ελληνοκύπρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις, σ' ελεύθερη Πατρίδα.

      Διαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ