Δευτέρα, 12 Ιουνίου 2017

Το βαπόρι από τη... Ρωσία με τα λαθραία της ΣΕΚΑΠ (;)






Παρέμβαση εισαγγελέα και ερωτήματα γιατί «η υπόθεση κρατάει εδώ και 7 μήνες»

Πιάστηκε στα Χανιά με 10 εκατ. πακέτα λαθραία τσιγάρα - Στην Κρήτη μιλάνε για φορτίο της ΣΕΚΑΠ - Νέα ανακοίνωση από την εταιρεία: Δεν μας έχει ζητηθεί αρμοδίως να παράσχουμε πληροφορίες - Πώς διασώθηκε από το ρωσικό πολεμικό «Αντιναύαρχος Kulakov» - Στη Βουλή φέρνει το θέμα ο Λοβέρδος - Κουρουμπλής: Tο πλοίο μετέφερε τσιγάρα

Το βαπόρι από τη... Ρωσία με τα λαθραία της ΣΕΚΑΠ (;)

Φρίξος Δρακοντίδης

Θρίλερ με απρόβλεπτες διαστάσεις βρίσκεται σε εξέλιξη τις τελευταίες εβδομάδες με επίκεντρο το λιμάνι της Παλαιόχωρας Χανίων. Ενα στοιχειωμένο στην όψη πλοίο, σαν αυτά που χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά λαθρομεταναστών ή για λαθρεμπόριο, έχει προκαλέσει μεγάλη κινητοποίηση εκ μέρους των ελληνικών λιμενικών, τελωνειακών και εισαγγελικών αρχών, αλλά και την εμπλοκή του ρωσικού Πολεμικού Ναυτικού.


Η κινητοποίηση οφείλεται στο γεγονός ότι μέσα στο αμπάρι του πλοίου βρίσκονται στοιβαγμένα σχεδόν 20.000 κιβώτια με 500 πακέτα τσιγάρα το καθένα, δηλαδή περίπου 10 εκατομμύρια πακέτα, πολλά από τα οποία φέρουν σήμανση της ελληνικής καπνοβιομηχανίας Ξάνθης, της περιώνυμης ΣΕΚΑΠ, η οποία από το 2013 ανήκει στον ομογενή επιχειρηματία και ιδιοκτήτη της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδη.  

Πρόκειται για την ίδια εταιρεία που προ μηνός απασχόλησε έντονα την επικαιρότητα εξαιτίας των οξύτατων αντιδράσεων για χαριστική ρύθμιση που προώθησε η κυβέρνηση προκειμένου να απαλλαγεί η ΣΕΚΑΠ από βαρύ πρόστιμο που της είχε επιβληθεί για υπόθεση λαθρεμπορίας τσιγάρων, η οποία διαπιστώθηκε προτού γίνει η μεταβίβαση της ιδιοκτησίας της από την Αγροτική Τράπεζα στον κ. Σαββίδη. 


Το πλοίο-φάντασμα βρίσκεται ακινητοποιημένο στο λιμάνι της Παλαιόχωρας εδώ και επτά ολόκληρους μήνες και τα επτά μέλη του πληρώματός του, όλοι τους υπήκοοι Ουκρανίας, διαβιούν σε αυτό υπό άθλιες συνθήκες, όπως αποτυπώνεται στα φωτογραφικά ντοκουμέντα που εξασφάλισε το «ΘΕΜΑ».  

Ενα από τα πολλά παράδοξα στη μυστηριώδη αυτή υπόθεση είναι, όπως σχολιάζουν ανώτερα στελέχη των τελωνειακών αρχών, ότι ενώ σε ανάλογες περιπτώσεις η δέσμευση των ύποπτων φορτίων διαρκεί συνήθως από 10 έως 20 ημέρες ώσπου να κλείσει η δικογραφία, στην προκειμένη έχουν παρέλθει επτά μήνες χωρίς να ξέρει κανείς ποια θα είναι η εξέλιξη.


26 Νοεμβρίου 2016
Η διάσωση του ουκρανικού αλιευτικού από τους Ρώσους νότια της Κρήτης



8 Ιουνίου 2017
Ο φακός του «ΘΕΜΑτος» μέσα στο πλοίο-φάντασμα


Προανακριτική έρευνα
Οπως πληροφορείται το «ΘΕΜΑ», η υπόθεση απασχολεί την Εισαγγελία Πρωτοδικών Χανίων και βρίσκεται στο στάδιο της προανακριτικής έρευνας προκειμένου να διαπιστωθεί η νομιμότητα του τεράστιου φορτίου τσιγάρων και να εντοπιστεί ο πραγματικός αποδέκτης του. 

Μάλιστα πριν από περίπου ενάμιση μήνα και ενώ το πλοίο φέρεται να ήταν έτοιμο προς αναχώρηση δόθηκε εντολή από την εισαγγελέα Πρωτοδικών Χανίων προς τις λιμενικές αρχές να απαγορευτεί ο απόπλους του. Αμέσως μετά την εντολή εισαγγελέως στο λιμάνι της Παλαιόχωρας μετέβη κλιμάκιο του Τελωνείου Χανίων που με τη βοήθεια των λιμενικών πλαγιοδέτησαν το πλοίο στην προβλήτα. 

Στη συνέχεια το ξεφόρτωσαν προκειμένου να μετρήσουν το εμπόρευμα, κούτα προς κούτα, σύμφωνα με τις υποδείξεις της εισαγγελέως. Η διαδικασία διήρκεσε σχεδόν δύο ημέρες και αυτό διότι στο αμπάρι του αλιευτικού εντοπίστηκαν εκατομμύρια πακέτα τσιγάρα, και ως εκ τούτου η καταμέτρησή τους δεν ήταν και το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο.

Μετά το τέλος της καταμέτρησης το εμπόρευμα επανατοποθετήθηκε στο αμπάρι και σφραγίστηκε από τις τελωνειακές αρχές, όπως διακρίνεται στα φωτογραφικά στιγμιότυπα που εξασφάλισε και δημοσιεύει αποκλειστικά το «ΘΕΜΑ».


Ο κυβερνήτης του αλιευτικού εξηγεί στους Ρώσους διασώστες πώς το πλοίο έμεινε ακυβέρνητο για δύο ολόκληρες ημέρες


Οι δύο ομογενείς λαθρέμποροι
 Ο πρώτος έλεγχος στο εμπόρευμα του ουκρανικού αλιευτικού από τις τελωνειακές αρχές έγινε μόλις το καράβι μεταφέρθηκε με τη συνδρομή ντόπιου αλιευτικού εντός του λιμανιού της Παλαιόχωρας. Οπως λένε πηγές που γνωρίζουν τις διαδικασίες που ακολουθούνται σε τέτοιες περιπτώσεις, από τους χειρισμούς που ακολούθησαν ανακύπτουν τα συγκεκριμένα ερωτήματα:

■ Γιατί οι τελωνειακές αρχές προχώρησαν σε δεύτερο έλεγχο του εμπορεύματος του πλοίου;
■ Ποια στοιχεία έχει στην κατοχή της η εισαγγελέας ώστε να ζητήσει τον ενδελεχή επανέλεγχο του εμπορεύματος τη στιγμή μάλιστα που το πλοίο ήταν έτοιμο προς αναχώρηση;

Οπως εξηγούν στο «ΘΕΜΑ» οι ίδιες πηγές, «όταν έχεις να κάνεις με μια τόση μεγάλη ποσότητα, η διαδικασία που ακολουθείται συνήθως είναι η κατάσχεση του φορτίου μέχρι το τέλος της έρευνας και όχι απλώς η δέσμευσή του».

Γι’ αυτό και αναρωτιούνται: «Ποιος μπορεί να διασφαλίσει ότι μέσα στο τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από τη μεταφορά του πλοίου στο λιμάνι μέχρι και τον δεύτερο έλεγχο του φορτίου δεν θα μπορούσε να υπάρξει αλλοίωση των πραγματικών στοιχείων;».

Πολύ περισσότερο όταν υπάρχουν πληροφορίες που έχουν περιέλθει σε γνώση των εγχώριων αλλά και των διεθνών αρχών, σύμφωνα με τις οποίες το επίμαχο φορτίο συνδέεται με δύο Ελληνοπόντιους ομογενείς οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον χώρο των λαθραίων τσιγάρων. Μάλιστα ο ένας είχε συλληφθεί πριν από δύο περίπου χρόνια στη Γερμανία για λαθρεμπόριο τσιγάρων και είχε μεταφερθεί στις Φυλακές της Χαλκίδας ωσότου κατάφερε να αποφυλακιστεί καταβάλλοντας χρηματική εγγύηση. 


Σύμφωνα με τελωνειακές πηγές, αμέσως μετά τη δέσμευση του εμπορεύματος που βρίσκεται στο αμπάρι του ουκρανικού αλιευτικού ακολούθησε έφοδος των Αρχών σε παράνομο εργοστάσιο τσιγάρων στο Μενίδι, όμως οι δύο ομογενείς από την πρώην Σοβιετική Ενωση εξαφανίστηκαν από προσώπου γης...


Το σφραγισμένο αμπάρι με τα 10 εκατομμύρια πακέτα τσιγάρα



Το πλήρωμα κοιμάται στη γέφυρα του πλοίου, ρούχα κρεμασμένα παντού... αλλά και υπολογιστές που ίσως κρύβουν μυστικά


Πώς ενεπλάκη το ρωσικό Πολεμικό Ναυτικό

Το ουκρανικό αλιευτικό σκάφος «RS-300 097», σύμφωνα με όσα είχε πει αρχικά ο κυβερνήτης του, εκτελούσε δρομολόγιο από το Μαυροβούνιο προς τον Λίβανο όταν εξέπεμψε σήμα κινδύνου. 


Επλεε ακυβέρνητο σε διεθνή ύδατα νότια της Κρήτης λόγω σοβαρής μηχανικής βλάβης. Το εντυπωσιακό είναι ότι στην επιχείρηση διάσωσης του πληρώματος δεν συμμετείχε κάποιο ελληνικό πλοίο, αλλά το ρωσικό πολεμικό «Αντιναύαρχος Kulakov» που έπλεε στην περιοχή, όπως ανέφερε σε σχετική ανακοίνωσή του το ρωσικό υπουργείο Αμυνας. Μάλιστα στο δελτίο Τύπου του ελληνικού υπουργείου Ναυτιλίας που εξεδόθη μετά το συμβάν, συγκεκριμένα στις 27 Νοεμβρίου 2016, δεν αναφέρεται πουθενά η επιχείρηση διάσωσης του ουκρανικού πλοίου από το ρωσικό πολεμικό. 


Συγκεκριμένα, αναφέρεται στο δελτίο Τύπου: «Αλιευτικό σκάφος RS-300 No 97 σημαίας Ουκρανίας με επταμελές πλήρωμα υπηκόων Ουκρανίας, το οποίο σύμφωνα με τον κυβερνήτη του εκτελούσε δρομολόγιο από Μαυροβούνιο προς Λίβανο, κατέπλευσε ρυμουλκούμενο λόγω μηχανικής βλάβης, πρωινές ώρες χθες, στον λιμένα Παλαιόχωρας Χανίων.

Το ανωτέρω σκάφος μετέφερε μεγάλη ποσότητα τσιγάρων, η νομιμότητα των οποίων εξετάζεται από το Τελωνείο Χανίων. 

Κατόπιν ελέγχου από το τοπικό κλιμάκιο επιθεώρησης διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις και έτσι η τοπική λιμενική αρχή απαγόρεψε τον απόπλου του πλοίου λόγω και της μηχανικής βλάβης». 

Αξίζει να αναφερθεί ότι ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών της Ουκρανίας, Μαριάν Μπετς, δήλωσε στους δημοσιογράφους της χώρας του ότι το υπουργείο δεν είχε ενημερωθεί για το περιστατικό, φανερώνοντας εμφανή δυσπιστία για το πώς παρουσίασαν το γεγονός οι Ρώσοι.


Το ρωσικό πολεμικό «Kulakov» έπλεε στα ανοιχτά της Κρήτης όταν το ουκρανικό αλιευτικό εξέπεμψε σήμα κινδύνου


Η βλάβη και το βίντεο στο YouTube
Σε σχετικό βίντεο πάντως που ανέβηκε στο YouTube φαίνεται πως το αντιτορπιλικό «Kulakov» στέλνει εξωλέμβιο σκάφος με ομάδα ανδρών προκειμένου να βοηθήσουν το πλήρωμα του αλιευτικού να εγκαταλείψει το σκάφος, καθώς ανάμεσά τους υπήρχαν και δύο τραυματίες, όπως είχε ενημερώσει από την πρώτη στιγμή μέσω ασυρμάτου ο κυβερνήτης του.  

Στο βίντεο διάρκειας ενάμισι λεπτού ακούγεται καθαρά ο ουκρανικής καταγωγής κυβερνήτης να εξηγεί στους Ρώσους διασώστες γιατί το σκάφος του έπλεε ακυβέρνητο για δύο συνεχόμενες ημέρες, αλλά και να δίνει εξηγήσεις για το πώς τραυματίστηκαν τα μέλη του πληρώματος. 

Στο οπτικοακουστικό υλικό δεν γίνεται καμία αναφορά στο εμπόρευμα που βρίσκεται στο αμπάρι του αλιευτικού, αλλά ούτε και στο δρομολόγιο που φέρεται να ακολουθούσε σύμφωνα με τον κυβερνήτη του.  




https://youtu.be/GNhyO7MEPq0




Οι δύο ομογενείς λαθρέμποροι
 
Ο πρώτος έλεγχος στο εμπόρευμα του ουκρανικού αλιευτικού από τις τελωνειακές αρχές έγινε μόλις το καράβι μεταφέρθηκε με τη συνδρομή ντόπιου αλιευτικού εντός του λιμανιού της Παλαιόχωρας. Οπως λένε πηγές που γνωρίζουν τις διαδικασίες που ακολουθούνται σε τέτοιες περιπτώσεις, από τους χειρισμούς που ακολούθησαν ανακύπτουν τα συγκεκριμένα ερωτήματα: 

■ Γιατί οι τελωνειακές αρχές προχώρησαν σε δεύτερο έλεγχο του εμπορεύματος του πλοίου; 
■ Ποια στοιχεία έχει στην κατοχή της η εισαγγελέας ώστε να ζητήσει τον ενδελεχή επανέλεγχο του εμπορεύματος τη στιγμή μάλιστα που το πλοίο ήταν έτοιμο προς αναχώρηση;

Οπως εξηγούν στο «ΘΕΜΑ» οι ίδιες πηγές, «όταν έχεις να κάνεις με μια τόση μεγάλη ποσότητα, η διαδικασία που ακολουθείται συνήθως είναι η κατάσχεση του φορτίου μέχρι το τέλος της έρευνας και όχι απλώς η δέσμευσή του». 

Γι’ αυτό και αναρωτιούνται: «Ποιος μπορεί να διασφαλίσει ότι μέσα στο τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από τη μεταφορά του πλοίου στο λιμάνι μέχρι και τον δεύτερο έλεγχο του φορτίου δεν θα μπορούσε να υπάρξει αλλοίωση των πραγματικών στοιχείων;».

Πολύ περισσότερο όταν υπάρχουν πληροφορίες που έχουν περιέλθει σε γνώση των εγχώριων αλλά και των διεθνών αρχών, σύμφωνα με τις οποίες το επίμαχο φορτίο συνδέεται με δύο Ελληνοπόντιους ομογενείς οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον χώρο των λαθραίων τσιγάρων. 


Μάλιστα ο ένας είχε συλληφθεί πριν από δύο περίπου χρόνια στη Γερμανία για λαθρεμπόριο τσιγάρων και είχε μεταφερθεί στις Φυλακές της Χαλκίδας ωσότου κατάφερε να αποφυλακιστεί καταβάλλοντας χρηματική εγγύηση. 

Σύμφωνα με τελωνειακές πηγές, αμέσως μετά τη δέσμευση του εμπορεύματος που βρίσκεται στο αμπάρι του ουκρανικού αλιευτικού ακολούθησε έφοδος των Αρχών σε παράνομο εργοστάσιο τσιγάρων στο Μενίδι, όμως οι δύο ομογενείς από την πρώην Σοβιετική Ενωση εξαφανίστηκαν από προσώπου γης...
Το σφραγισμένο αμπάρι με τα 10 εκατομμύρια πακέτα τσιγάρα

Το πλήρωμα κοιμάται στη γέφυρα του πλοίου, ρούχα κρεμασμένα παντού... αλλά και υπολογιστές που ίσως κρύβουν μυστικά


Πώς ενεπλάκη το ρωσικό Πολεμικό Ναυτικό
  Το ουκρανικό αλιευτικό σκάφος «RS-300 097», σύμφωνα με όσα είχε πει αρχικά ο κυβερνήτης του, εκτελούσε δρομολόγιο από το Μαυροβούνιο προς τον Λίβανο όταν εξέπεμψε σήμα κινδύνου. 

Επλεε ακυβέρνητο σε διεθνή ύδατα νότια της Κρήτης λόγω σοβαρής μηχανικής βλάβης. 

Το εντυπωσιακό είναι ότι στην επιχείρηση διάσωσης του πληρώματος δεν συμμετείχε κάποιο ελληνικό πλοίο, αλλά το ρωσικό πολεμικό «Αντιναύαρχος Kulakov» που έπλεε στην περιοχή, όπως ανέφερε σε σχετική ανακοίνωσή του το ρωσικό υπουργείο Αμυνας. 


Μάλιστα στο δελτίο Τύπου του ελληνικού υπουργείου Ναυτιλίας που εξεδόθη μετά το συμβάν, συγκεκριμένα στις 27 Νοεμβρίου 2016, δεν αναφέρεται πουθενά η επιχείρηση διάσωσης του ουκρανικού πλοίου από το ρωσικό πολεμικό. 

Συγκεκριμένα, αναφέρεται στο δελτίο Τύπου: «Αλιευτικό σκάφος RS-300 No 97 σημαίας Ουκρανίας με επταμελές πλήρωμα υπηκόων Ουκρανίας, το οποίο σύμφωνα με τον κυβερνήτη του εκτελούσε δρομολόγιο από Μαυροβούνιο προς Λίβανο, κατέπλευσε ρυμουλκούμενο λόγω μηχανικής βλάβης, πρωινές ώρες χθες, στον λιμένα Παλαιόχωρας Χανίων. 
Το ανωτέρω σκάφος μετέφερε μεγάλη ποσότητα τσιγάρων, η νομιμότητα των οποίων εξετάζεται από το Τελωνείο Χανίων. 


Κατόπιν ελέγχου από το τοπικό κλιμάκιο επιθεώρησης διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις και έτσι η τοπική λιμενική αρχή απαγόρεψε τον απόπλου του πλοίου λόγω και της μηχανικής βλάβης». 

Αξίζει να αναφερθεί ότι ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών της Ουκρανίας, Μαριάν Μπετς, δήλωσε στους δημοσιογράφους της χώρας του ότι το υπουργείο δεν είχε ενημερωθεί για το περιστατικό, φανερώνοντας εμφανή δυσπιστία για το πώς παρουσίασαν το γεγονός οι Ρώσοι.
Το ρωσικό πολεμικό «Kulakov» έπλεε στα ανοιχτά της Κρήτης όταν το ουκρανικό αλιευτικό εξέπεμψε σήμα κινδύνου 


Η βλάβη και το βίντεο στο YouTube

Σε σχετικό βίντεο πάντως που ανέβηκε στο YouTube φαίνεται πως το αντιτορπιλικό «Kulakov» στέλνει εξωλέμβιο σκάφος με ομάδα ανδρών προκειμένου να βοηθήσουν το πλήρωμα του αλιευτικού να εγκαταλείψει το σκάφος, καθώς ανάμεσά τους υπήρχαν και δύο τραυματίες, όπως είχε ενημερώσει από την πρώτη στιγμή μέσω ασυρμάτου ο κυβερνήτης του.  


Στο βίντεο διάρκειας ενάμισι λεπτού ακούγεται καθαρά ο ουκρανικής καταγωγής κυβερνήτης να εξηγεί στους Ρώσους διασώστες γιατί το σκάφος του έπλεε ακυβέρνητο για δύο συνεχόμενες ημέρες, αλλά και να δίνει εξηγήσεις για το πώς τραυματίστηκαν τα μέλη του πληρώματος. 

Στο οπτικοακουστικό υλικό δεν γίνεται καμία αναφορά στο εμπόρευμα που βρίσκεται στο αμπάρι του αλιευτικού, αλλά ούτε και στο δρομολόγιο που φέρεται να ακολουθούσε σύμφωνα με τον κυβερνήτη του.   
Σημειώνεται ότι δεν είναι η πρώτη φορά που έχουν εντοπιστεί στη συγκεκριμένη θαλάσσια περιοχή ουκρανικά πλοία να μεταφέρουν λαθραία τσιγάρα. Μάλιστα η πιο πρόσφατη περίπτωση ήταν στις 28 Σεπτεμβρίου 2015, όταν ένα ουκρανικό αλιευτικό γεμάτο λαθραία τσιγάρα εντοπίστηκε ανοιχτά της Κισάμου και οδηγήθηκε από τους λιμενικούς στο λιμάνι της περιοχής. 



Σύμφωνα με στέλεχος των λιμενικών αρχών, σκοπός αυτών των πλοίων είναι να προσεγγίζουν τις ακτές της Πύλου ή της Κυπαρισσίας και να εκφορτώνουν νύχτα το λαθραίο εμπόρευμα προκειμένου να το διοχετεύσουν στη μαύρη αγορά.  

Σε αυτές τις περιπτώσεις οι Αρχές δυσκολεύονται να βγάλουν άκρη με τα δρομολόγια και τους αποδέκτες των εμπορευμάτων, καθώς τα μέλη των πληρωμάτων απειλούνται από τους εργοδότες τους να μην αποκαλύπτουν την παραμικρή πληροφορία. Αν μαρτυρήσουν, κινδυνεύουν ακόμα και με θάνατο. 

Χαρακτηριστικό είναι ότι οι κυβερνήτες αυτών των πλοίων με το που εντοπίζονται έχουν έτοιμο ένα χαρτί με το όνομα κάποιου δικηγόρου που θα κληθεί από τους ίδιους για να αναλάβει την υπεράσπισή τους στο δικαστήριο. Βλέπετε, τα κυκλώματα λαθρεμπορίας είναι τόσο οργανωμένα που δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη. 


Η απάντηση από το γραφείο του Ιβάν Σαββίδη:

«Προς το παρόν δεν υπάρχει ενημέρωση» 
Με αφορμή τις πληροφορίες που πηγάζουν από την έρευνα των τελωνειακών και των εισαγγελικών αρχών και αναφέρουν ότι μέσα στο αμπάρι του ουκρανικού αλιευτικού «RS-300 No 97» εντοπίστηκε μεγάλος όγκος πακέτων με τσιγάρα που φέρουν σήμανση της ΣΕΚΑΠ επικοινωνήσαμε, ως οφείλαμε, με το γραφείο Τύπου του επιχειρηματία Ιβάν Σαββίδη.  

Συγκεκριμένα, συνεργάτης του κ. Σαββίδη ανέφερε στο «ΘΕΜΑ»: «Προς το παρόν δεν υπάρχει ενημέρωση από τις αρμόδιες αρχές για υπόθεση φορτίου λαθραίων τσιγάρων τα οποία φέρουν την επωνυμία προϊόντων ΣΕΚΑΠ. 


Σε κάθε αντίστοιχη περίπτωση, η ΣΕΚΑΠ λειτουργεί με συνέπεια και αντανακλαστικά, διευκολύνοντας τις διαδικασίες των Αρχών, όπως είναι η ρητή εντολή του Ιβάν Σαββίδη από την πρώτη μέρα».
Νέα ανακοίνωση από την ΣΕΚΑΠ 

Ανακοίνωση σχετικά με το... στοιχειωμένο πλοίο στην Παλαιοχώρα Χανίων εξέδωσε η ΣΕΚΑΠ, δηλώνοντας έκπληξη, καθώς και ότι δεν έχει καμία σχέση με την υπόθεση.

Αναλυτικότερα, στην ανακοίνωση αναφέρεται:

«Με έκπληξη διαβάσαμε το άρθρο που προσπαθεί να συνδέσει την ΣΕΚΑΠ με μια υπόθεση 7 μηνών, για την οποία ουδέποτε έχουμε ενημερωθεί από τις Αρχές.

Η εταιρία μας δεν έχει την παραμικρή σχέση με την υπόθεση, κάτι που αποδεικνύεται από το γεγονός ότι δεν μας έχει ζητηθεί αρμοδίως να παράσχουμε πληροφορίες, όπως συμβαίνει πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις.

Αντιθέτως, αυτοβούλως καταθέσαμε αίτημα στις αρμόδιες αρχές για να λάβουμε τις πληροφορίες της υπόθεσης και θα ερευνήσουμε ενδελεχώς πώς το όνομα της ΣΕΚΑΠ εμπλέκεται σε τέτοιου είδους δημοσιεύματα, επιφυλασσόμενοι για κάθε νόμιμο δικαίωμά μας για την προστασία των συμφερόντων της εταιρίας».

Στη Βουλή η αποκάλυψη

Ερώτηση για την αποκάλυψη από το Πρώτο ΘΕΜΑ κατέθεσε στον Παναγιώτη Κουρουμπλή και τον Ευκλείδη Τσακαλώτο ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Ανδρέας Λοβέρδος.

«Γιατί επτά μήνες ακινητοποιημένο πλοίο στα Χανιά με τσιγάρα αμφίβολης νομιμότητας στα αμπάρια του; Ποια είναι η αλήθεια;» αναρωτιέται με ανάρτησή του στο Twitter ο κ. Λοβέρδος.

Στις ερωτήσεις του ο βουλευτής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης ρωτά τον υπουργό Ναυτιλίας για το ποιες ενέργειες έχουν γίνει από τις λιμενικές αρχές και τον υπουργό Οικονομικών για το ποιων εταιριών προϊόντα βρέθηκαν στο πλοίο, αν υπάρχουν τσιγάρα της εταιρείας ΣΕΚΑΠ και αν πρόκειται για λαθρεμπόριο.









Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ