Δευτέρα, 26 Ιουνίου 2017

Ύμνος στην Σμυρνιά μάνα – πεθερά





 Έτσι  αποσπάς την απάντηση στο υπαρξιακό σου ερώτημα,  "που στην ευχή πήγε η Ανθρώπινη Χαρά, η Πίστη, η Ελπίδα, η Αισιοδοξία, η Σοφία..."

 Image result for γυναίκες που κεντούν φωτογραφίες

Δεν ξέρω αν απ' τις λέξεις βγαίνουν αρώματα, αλλά τούτο δω, βγάζει ένα υπέροχο άρωμα, σαν από χρόνια  χαμένο...  ένα άρωμα Αγάπης και Δημιουργίας... ένα  Άρωμα Ελλάδας...
Όλα αυτά, που αφήσαμε πίσω, σαν Το Ήθος Που Χάσαμε... 

Χρώματα... Αρώματα ... Ψυχή...Ελληνική Παράδοση...

Με γύρισε κάποια χρόνια πριν, όταν κεντώντας τα σεμεδάκια μου, ή πλέκοντας, δεν είχα κανένα υπαρξιακό ερώτημα... είχα Χαρά... Πίστη... Ελπίδα... Αισιοδοξία... έχτιζα Σοφία...

Κι ύστερα, όλα χάθηκαν... ισοπεδώθηκαν, στο κυνήγι της καθημερινότητας και στην παγωνιά των πλήκτρων...

Καιρός να τα ξαναβρώ... να τα ξαναβρούμε, με χρωματιστές κλωστές και γλυκά παρεϊστικα απογεύματα ... σαν τον παλιό καλό καιρό...


Καλλιόπη Σουφλή



 Image result for ΚΡΗΤΙΚΑ ΠΛΕΚΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

            Η πεθερά μου, η Βυζαντινή κυρία μου, η πρώτη Τραπεζούντια, Σαΐα Μασμανίδου του Ιωάννη, μου ΄μαθε κάθε λογιών πλέξεις. Βελονάκι, βελόνα, βελόνες κάθε νούμερο και έτσι με ΄΄πέταξε΄΄ στην κοινωνία. Με έκανε βιομήχανο εμπειρίσκο. 

 

Σα δεν έχω κλωστή και βελόνα, κουρεύω το πρόβατο και κάνω με φυτά τα καλύτερα γήινα χρώματα.....Αυτή η διδασκαλία εκ του μηδενός, ήταν το μεγαλύτερο πτυχίο της ζωής μου. Το νυφιάτικο δώρο της πεθερούλας μου.....

 

            Εγώ, υποκλινόμενη στην πένιδα πολύτεκνη μάνα, κυρίως στην πανάρχαια ελληνική γνώση της γιαγιάς της, είπα να την τιμήσω, να ΄ναι περήφανη για μένα  σα περπατάει στο σοκάκι. Ίσια να ΄ χει την πλάτη της, καθώς θα της λένε ΄΄ συγχαρητήρια για την πρωτονύφη σου την βλάχα, την Ηπειρώτισσα ΄΄, ή ΄΄ ανάθεμα την το παλιοκόριτσο, έγινε αγράμματος δικηγόρος ΄΄.

            Καθώς λοιπόν η καμπούρα της πεθερούλας μου ίσιαζε (με μεγάλο πείσμα , για να την νιώσω, να την κρατήσω για πάντα φίλη μου και ας ήμουν από ανέκαθεν, αναντάμ – παπαντάμ)  είπα να την ξεπεράσω........να την κάνω να ξεχνά την Σμύρνη, καθώς ζυμώναμε μαζί στα μαγειριά της Bayern Κολωνίας (η μάνα – πεθερά, εποίησεν διεθνώς την καλύτερη deutsche suppen (γερμανική σούπα). 

            Το βράδυ, από τα νήματα που περίσσευαν, καθώς οι Γερμανίδες κυράδες  τα απαξίωναν και μας τα χάριζαν, φτιάχναμε έργα απαράμιλλα και ήταν αυτά που πουλούσαμε καλύτερα. Αυτά με την μεγαλύτερη εμπορική ζήτηση, αφού η καλή ψυχολογία των πολλών, δίκαια και εύλογα, επιζητά  την Ελληνική θερινή πολυχρωμία στην ζωή των,  όπως και κάθε της πατρίδας μας παραλία......

Δεν σταμάτησα εκεί......
            Την  Σπαρτιάτισσα νύφη, κανείς πια δεν την φτάνει, κάνει τα καλύτερα πλεχτά (ως και στο ιντερνέτ τα ανεβάζει) και τα πουλάει στην διεθνή αγορά του Αλ Χαλίλη...

            Σα βρω νήμα και μου λείπουν οι βελόνες ή το τσιγκελάκι, πλέκω με τα χέρια μου. Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πλέον ανώτερα πτυχία στην ζωή μου από την Γερμανική πλεκτομηχανή, ή την Βαυαρική Singer , την ραπτομηχανή. 

Είναι  κοινωνική καταξίωση  το κάθε χειροποίητο πλεχτό, κάθε τέχνη χειρονακτική,  η δημιουργία της συνεργασίας......όταν κάποιος  με την βοήθεια της μηχανής λαμβάνει την πρώτη ύλη και την οδηγεί σε κατασκευοποιήματα....

Είναι κοινωνική καταξίωση το φιλότιμο του δάσκαλου, να δώσει από θυσιαστική αγάπη στον μαθητή του κάθε εμπειρική γνώση.....Είναι καταξίωση η αγωνία του δάσκαλου να βρει τον κατάλληλο μαθητή, που να θέλει να ασπασθεί, να τιμήσει, να αναβαθμίσει το έργο του πρωτοδάσκαλου του.... 

            Κι αν κάποτε ψάχνεις να βγεις από το αδιέξοδο της ζωής σου, μπορείς να επεκταθείς δια της χειροτεχνικής σε όλες τις εμπειρικές, άφταστες, ελληνικές κατασκευές, ως και την Πολίτικη κουζίνα.

Έτσι, καλείς  και καταδέχεται το κάλεσμα, ανταποκρινόμενη σε όλα του ντουνιά τα savoir vivre, να επισκεφτεί  το λιτό, σπαρτιάτικο, αφαιρετικό σπιτικό σου, με διάκοσμο από τα πολύχρωμα νήματα και υλικά  της μάνας – πεθεράς, της Βυζαντινής Παναγιάς, η Αρχόντισσα Κωνσταντινοπολίτισσα και Καπαδόκισσα, η  κυρά Αγάπη......

Καταφθάνει στην αυλή σου με λιμουζίνα, επιζητά αυτή μόνιμα και όχι εσύ πια, από την χαραυγή ως τα μεσάνυχτα, η κυρά  Αγάπη, να ΄ναι καλεσμένη  στην σαλοτραπεζαρία σου.....

            Έτσι  αποσπάς την απάντηση στο υπαρξιακό σου ερώτημα, ΄΄ που στην ευχή πήγε η Ανθρώπινη Χαρά, η Πίστη, η Ελπίδα, η Αισιοδοξία, η Σοφία......

 

   Giota Kapa





Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

44 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Κι εγώ, για το υπέροχο κείμενο... καιρός να ξαναπιάσω τα εργόχειρά μου και τις βελόνες μου...

      Διαγραφή
  2. Δυο μπαουλα εχω τετοια .Και αλλο ενα μπαουλο λευκες μαξιλαροθηκες και σεντονια.Ειχαν βγει τα ΜΑΤΙΑ της μανας μου στην βελονα.ΚΑΘΟΜΟΥΝ σαν ΜΑΛΑΚΑΣ τις Κυριακες να τυλιγει ψαρονημα του πουλιου και της πεταλουδας.DMC.Κουτες της τα επερνα.
    Ρε ΜΑΝΑ; της ελεγα ,με τι ΜΑΛΑΚΙΕΣ ασχολεισαι;
    ΕΣΥ δεν ξερεις ,μου ελεγε.
    Τοσα λευτα και τοσος ΚΟΠΟΣ στα σκουπιδια.
    2 χρονια επλεκε ενα τραπεζομαντηλο αναγλυφο.
    Της ειχανε ΒΓΕΙ τα ΜΑΤΙΑ.
    ΑΧΡΗΣΤΑ κουρελια.Ουτε οι σκουπιδιαρηδες δεν τα περνουνε αμα τα παω στον καδο.
    Η πλακα ητανε οτι μου κεντησε 5 σετ για νυφικο κρεβατι.Οταν της ειπα 1 φορα θα παντρευτω τι εφτιαξες 5;Μου ειπε να χει η νυφη να διαλεξει.ΠΕΤΑΜΕΝΑ λεφτα.
    5 ΜΕΡΣΕΝΤΕ καμπριο θα ειχα.
    ΟΥΤΕ ο σκυλος δεν τα σκεπαζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν τα θέλετε και η σύζυγος δεν τα εκτιμά, παρακαλώ, μπορείτε να μου τα στείλετε;
      Θα το εκτιμήσω ιδιαιτέρως...

      Διαγραφή
  3. Τα κουρελια να τα καμεις τι;ΤΑ μισα ειναι με βυζαντινη και τα αλλα μισα στην μηχανη με ΤΡΥΠΕΣ.Ολες οι μαξυλαροθηκες με τρυπες ειναι και δαντελες.Αν ηταν ποιο σφιχτη η πλεξη της δαντελας ξερεις ενα ΣΤΡΑΓΓΙΣΤΟ γιαουρτι που θα κανανε;
    Η να κανεις πελτε ντοματας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσείς τα θεωρείτε κουρέλια, κι εγώ θησαυρό...
      Θα τα στρώσω στα έπιπλά μου...θα δέσουν τέλεια...
      Το βέβαιο είναι πως... δεν θα τα κάνω τουλπάνια...

      Θα μου τα στείλετε;

      Διαγραφή
    2. Να στα στειλω.Εχω ομως και κατι κομματια δαντελας τριγωνα.Ειναι στο μεγεθος λιγο ποιο ΜΙΚΡΑ απο 2 κολλες Α4.ΔΕΝ ξερω τι ειναι.Ειναι μισο πανι μιση δαντελα.Αυτα θελω να τα ενωσω στον τοιχο να περασω απο πανω ΤΗΝ μπογια με το ηλεκτρικο πιστολι να κανω σχεδια.Αλλα πως θα στα στειλω;Τα μπαουλα ειναι μεγαλα.Σαν μισα ντεποζιτα του τονου. Τα μπαουλα ειναι σκαλιστα λουστραριστα.ΑΝΤΙΚΕΣ.
      Απο Κωνσταντινουπολη.ΦΑΝΑΡΙΩΤΙΚΑ.ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ.ΤΑ ΘΕΛΩ.

      Διαγραφή
    3. Θα μου τα φέρετε και θα πάρετε τα μπαούλα πίσω... τόσο απλά.
      Ή μπορείτε να τα βάλετε σε κούτες και να μου τα στείλετε... επίσης τόσο απλά...

      Διαγραφή
  4. Τοσο μεγαλα μπαουλα δεν μπαινουν σε κανενα επιβατικο.Μονο σε κουτες αλλα θα ειναι πολλες.Αυτα βεβαια ειναι κιτρινισμενα.Η ΜΑΝΑ μου τα εβραζε και τους εβαζε μια λευκη ΣΚΟΝΗ και τα εκανε ΚΑΤΑΛΕΥΚΑ.Αλλα τοσες κουτες πως να στις στειλω;Με κουριερ θα δωσω μια περιουσια.Εδω στο ενα κιλο ΚΑΙ δινω 7 ευρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λίγες λίγες... πληρωτέες από εμένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΟΙΤΑ,μια φορα πολλα χρονια πισω εστειλα σε ενα νησι ενα δοχειο 20λιτρο μονωτικο.Μου πηρε η ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ 12.80€ αλλα οχι κατ'οικων στο σπιτι του παραληπτη.Πηγε και το πηρε απο το γραφειο της μεταφορικης ΑΥΤΟΣ .
    Η κουριερ ΔΕΝ συμφερει.Υποθετω οτι αμα σου τα στειλω σε κουτες απο αυτες του γαλακτος ΝΟΥ ΝΟΥ θα πληρωσεις εξω απο την πορτα σου(εκει στα αφηνουν,στο πεζοδρομιο.Αν θες μεσα στο σπιτι,ΕΧΤΡΑ χρεωση)γυρω στα 20€ υποθετω.
    Θεωρω οτι οσες ποιο πολλες κουτες παρεις τοσο ποιο λιγα θα πληρωσεις.Γιατι ειναι αλλιως να σου φερει μια κουτα(βαλε βενζινη)και αλλιως να σου φερει πολλες .
    ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί μου βγάζεις την ψυχή;
      Στείλε ότι μπορείς και θα πληρώσω την παραλαβή.
      Κρίμα είναι να πάνε χαμένα τα εργόχειρα της μητέρας σου...
      Τουλάχιστον εδώ, θα έχουν την τιμητική τους και την φροντίδα που τους αξίζει...

      Διαγραφή
  7. Μου κανει κατι παλαβα η οθονη και οταν ΠΑΤΑΩ υποβολη σχολιου το σχολιο ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ.Χωρις να με ενημερωνει.Το πηρες αυτο που σου εστειλα ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ; Η να το ξαναγραψω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πού θέλετε να ξέρω εγώ τι γράψατε;
      Όλα τα σχόλια που έχουν παραληφθεί, είναι δημοσιευμένα.

      Διαγραφή
  8. ΔΕΝ το πηρες λοιπων.Ακου.Το Σαββατο θα κατεβω στο υπογειο να κανω ξεσκαρταρισμα.Πρεπει να φωναξω αλλα 2 ατομα γιατι πρεπει να μετακινηθει ο αργαλειος.Ειναι πισω του.Κυριακη μου λες την ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ σου.Δευτερα τα παω μεταφορικη λογικα την ερχομενη ΤΕΤΑΡΤΗ θα ερθουν στην πορτα σου.Υπολογιζω στο περιπου γυρω στις 20 κουτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό, είναι το mail μου.
      Ότι θέλετε, γράψτε το εκεί.
      attiknea@otenet.gr

      Διαγραφή
    2. Τι ....αλισιβερισι με αγνωστους ειναι αυτο Καλλιοπη;

      Διαγραφή

    3. ΚΟΙΤΑ ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Εσύ στην φωλιά σου και silence...κιχ μην ακουστεί...
      Silence is better than bullshit.

      Διαγραφή
    4. Αμα ξαναπω κουβεντα εγω, να μου τρυπησεις την μυτη.

      Διαγραφή
    5. Σε "πιστεύω" βρε... μην ορκίζεσαι... κρίμα είναι να κυκλοφορείς με... τρυπημένη μύτη...1.85άρη μου...θα κοντύνεις και δεν το θέλω...Π...ικιάκι μου...

      Άσε που θα στεναχωριέται από ψηλά, η γιαγιά η Πηνελόπη και δεν θέλω να στεναχωριέται η ψυχούλα της... ΓΙΑ ΤΟΝ Π@#&ΤΗ ΤΟΝ ΕΓΓΟΝΟ ΤΗΣ...

      Διαγραφή
    6. Στρινιαρα.
      Δε σουπα γω οτι δεν εισαι για καλο;
      Μουπεσε το κινητο στη πισινα.
      Σαββατογεννημενη εισαι;

      Διαγραφή
    7. NAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Σαββατογεννημένη, και όπως μου έχουν πει... ΗΛΙΟΓΕΝΝΗΤΗ...
      Το τι σημαίνει αυτό και ποιοί μου το έχουν πει, από κοντά... ΜΟΝΟΝ.

      XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA (Γέλωτες είναι... μην το παρεξηγήσεις... ΝΤΑΞ;;;;)

      Διαγραφή
  9. Γιατι να γραφω εδω απαγορευεται;Ααααα Ολα κι ολα εγω δεν θελω ΠΡΙΒΕ.Τεταρτη θα τα χεις.Ηθελα να ξερα τι βρισκετε οι γυναικες σε κομματια πανιου και δεν ειναι αυτο ειναι ο κοπος.ΧΑΡΑΜΙΖΕΤΕ την ζωη σας σε πανια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους... μ' έσκασες μέχρι να το πεις...
      Κι έλεγα... "θα το πει, δεν θα το πει... θα το πει, δεν θα το πει...θα το πει!"

      Κρίμα στον κόπο της μάνας σου...που χαράμισε την ζωή της σε πανιά, που έβαλε μέσα την ψυχή της.... και δεν εκτιμήθηκε...

      Υ.Γ. Έχω ιώβεια υπομονή... μέχρι να έρθει ο συνομιλητής μου, εκεί που θέλω.

      Καλά βρε "σπίρτο", φαντάστηκες πως πίστεψα αυτά που έγραφες;;;

      Διαγραφή
    2. Αστο.
      Μας το ....κουλουβαχατιασε ο αλλος.....



      ΥΓ
      Αν οχι η .....αλλη

      Διαγραφή
    3. Ναι... ναι αυτός... δηλαδή αυτή... δηλαδή αυτόσαυτή... που δεν ξέρει ούτε ο ίδιοσίδια τι είναι...
      Ερμαφρόδιτα πράγματα...
      Μπλέξατε τα μπούτια σας... ξεμπλέξτε τα τώρα...
      Εγώ, απέχω...

      Διαγραφή
    4. Καλλιοπη να σου στειλω την διευθυνση μου στη Σαρωνιδα για να μου στειλεις 2-3 κατοευρωπουλα μπας και ρεφαρω τη χασουρα με το κινητο;

      Διαγραφή
    5. Εσένα θα σου έκοβε η δέη το ρεύμα και μας αποχαιρετούσες ..τώρα βρέθηκες με χρήμα ?

      Διαγραφή
    6. Μάλλον δεν κατάλαβες καλά...
      Σκεπτόμουν να σου κάνω έκπληξη, και να σου στείλω ένα κινητό τελευταίας τεχνολογίας που μου χάρισαν και δεν το χρησιμοποιώ, γιατί ήδη οι γιοί μου, μου έκαναν ένα αντίστοιχο δώρο.

      Τελικα δεν περίμενα τίποτα καλλίτερο από σένα... παρά να μου την κάνεις γυριστή...
      Ένα τεστ σου έκανα και πιάστηκες στην παγίδα, αποδεικνύοντας πως έχεις όντως διχασμένη προσωπικότητα.

      Γι αυτό γράφω πως σ' έναν άντρα,δεν μετράει το ύψος και το μέγεθος του αντρισμού του, αλλά η ψυχή και μπέσα.

      Διαγραφή
    7. Καλό το παραμύθι σου αλλά δεν έχει δράκο. Δεν βαρέθηκες να κοροϊδεύεις τον εαυτό σου μια ζωή ;Μια ζωή ψέματα.

      Διαγραφή
    8. Που είσαι Αίσωπε ;Στις 2:01 γράφεις να σου τα στείλω. (Τα)
      Στις 2:44 γράφεις να σου στείλωενα κινητό. Άλλο το (τα) και άλλο (το).
      Εσύ μην μιλάς για μπέσα. Ούτε και για ψυχή. Δεν έχεις τίποτε από τα δύο .Απλά ζήσε μέσα στο παραμύθι σου.

      Διαγραφή
    9. Όχι ρε φίλε... εξακολουθώ να μην έχω για την ΔΕΗ...
      Ήμουν διατεθειμένη να σου δώσω ένα δώρο που δεν χρησιμοποιώ.
      Κι αν τολμάς, έλα να σου το αποδείξω.
      Υπεκφεύγεις, όπως έκανες πάντα...
      Εγώ, είμαι διάφανη και δεν έχω να κρύψω τίποτα.
      Εσύ, πόσα έχεις να κρύψεις για να λειτουργείς με... μαστίγιο και καρώτο;;;

      Διαγραφή
    10. Βγάλε επιτέλους τη μάσκα σου.Το θέμα είναι ότι άμα έρθεις αντιμέτωπη με τον πραγματικό σου εαυτό θα τρομάξεις.
      Ξέρεις πολύ καλά ότι δεν είσαι αυτό που δίχνεις. Πόσα πρόσωπα έχεις και ποιο είναι το πραγματικό σου Καλλιόπη ;Νομίζεις ότι μπορείς να τους ξεγελάσεις όλους ;Μέχρι και το σχόλιο μου δεν ανέβασες για να μην γίνεις ρόμπα. Κρύβεσαι .
      Ελπίζω κάποτε να καταφέρεις να βρεις τον πραγματικό σου εαυτό. Τώρα απλά είσαι μία ψεύτικη πίσω από μία μάσκα.

      Διαγραφή
    11. Αφού έχεις τελευταίας τεχνολογίας κινητό πούλησε το να πληρώσεις την δεη. Μαγαζιά για μεταχειρισμένα υπάρχουν πολλά.
      Ξέρεις Καλλιόπη γιατί πουλάς συνέχεια παραμύθια ;Όχι για να πείσεις τους άλλους αλλά για να δικαιολογηθείς στον εαυτό σου που δεν αντέχεις .Γι'αυτό ζεις σε εναν δικό σου κόσμο ψεύτικο. Στον κόσμο του ιντερνετ .
      Έτσι !!! Και περνάς την μέρα σου τις εβδομάδες σου, τους χειμώνες και τα καλοκαίρια σου μέσα στον ψεύτικο κόσμο σου .
      Τον αληθινό κόσμο δεν μπορείς να τον αντέξεις Καλλιόπη. Γιατί δεν είσαι αληθινή. .....

      Διαγραφή
    12. Γράφω πάντα επώνυμα.
      Γράφεις πάντα με πολλά ονόματα και πάντα μένεις ανώνυμος στο σκοτάδι.
      Στο σκοτάδι είναι και τα συμπεράσματά σου.
      Όσα γράφεις, είναι αυτά που δεν τολμάς να πεις στον ίδιο σου τον εαυτό, κοιτώντας στον καθρέπτη σου...
      ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΣ ΤΟΞΙΚΟΣ "ΑΝΘΡΩΠΟΣ".

      Διαγραφή
    13. Και σε τελευταία ανάλυση, αφού έχεις αυτή την άποψη για μένα, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, τι θες και κωλοτρίβεσαι στο blog μου;

      Μην μου απαντήσεις... οι "άνθρωποι" χωρίς πρόσωπο, οι "άνθρωποι" που αλλάζουν συνεχώς ονόματα (nick name), έχουν πολλά να κρύψουν.

      Εκείνοι που είναι διαφανείς, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ... υπογράφουν επώνυμα με το πρόσωπό τους.

      Πάρε την θλιβερή σου ύπαρξη από εδώ και πήγαινέ την σε όσους δεν σε γνωρίζουν ακόμα... μέχρι να σε μάθουν κι αυτοί και να σε πετάξουν έξω... όπως έκαναν όλοι οι προηγούμενοι bloggers από τους οποίους έχεις περάσει.

      Διαγραφή
  10. χτυπησε και στο ετσι παλι ο πονηρουλης ωσαν καλοπροαιρετος δασκαλακος η'' ο παμπονηρος της γειτονιας , το γυφτρονι ασχολειται και με τα κεντηματα κοροιδευοντας τους παντες .[σταματησε με τα πουστρελικια τωρα..]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελάτε καλέ... χάζι κάνουμε, για να περνάει η ώρα, με όλους αυτούς τους ανώνυμους γυρολόγους που πουλάνε την πραμάτεια τους (ότι έχει ο καθείς... άλλος κεντήματα, άλλος έρωτες, άλλος την μακακία που τον δέρνει)...

      Διαγραφή
  11. Εχει προβλημα η συνδεση με τον ΔΙΑΚΟΜΙΣΤΗ.Δεν ξερω αν θα φυγει το ΣΧΟΛΙΟ.Μετα απο τοση ωρα καταφερα να μπω στο ιντερνετ.Τι ΒΛΕΠΩ;
    ΒΓΑΛΑΤΕ βιαστικα συμπερασματα;Δεν μου λες 5.20 τι παιρνεις;ΚΟΚΑ;Εσυ κυρα μου που με εβγαλες ερμαφροδιτο εχεις απο τον ΕΑΥΤΟ σου ιδια πειρα και το λες;
    Καταρχην που ξερεις τι μου αφησε εμενα η μανα μου που δεν το εκτιμησα;
    Εμενα τα πανια μου ειναι αχρηστα.Και οσες εχω ρωτησει δεν τα θελουν.Οταν ακουνε λευκα σεντονια γελανε.Φυσικα .Ποια θα ασχοληθει με τετοια.Ειχα ολη την καλη διαθεση να στα στειλω.Αλλα μετα απο αυτα που διαβασα;Καλυτερα στο μπαουλο.Μπορει να ΒΡΕΘΕΙ καποια να μου πει εστω ενα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.Δεν μ αρεσουν οι ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ ανθρωποι.Μεχρι και την διευθυνση σου βρηκα.2 δεν ειναι ο ΑΡΙΘΜΟΣ σου;Απο δ δεν αρχιζει η οδος σου και τελειωνει σε ος;
    ΓΙΑΤΙ να ψαχνω την διευθυνση σου αφου δεν θα στα εστελνα;
    Τωρα;αι σιχτιρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχα μπερδεύτηκαν τα καλώδια... χαχαχαχαχαχα
      Σε άλλον απαντάω εγώ, εσύ νομίζεις πως απαντάω σ' εσένα και γινεται της Πόπης... ευτυχώς που με λενε Καλλιόπη...
      Κουλουάχατα... χαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  12. Ρε συ 9''00μμ παλι φραπε διχως ζαχαρι ηπιες ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ, πως ξέρεις πώς πίνει τον φραπέ του;;;
      Ρε, σας έχει πειράξει η ζέστη, μου φαίνεται...

      Υ.Γ. Λιώσαν οι γραμμές του internet και παλάβωσαν οι internetικοί... χαχαχαχα

      Αχ Παναγιά μου, έχω πέσει στα πατώματα απ' τα γέλια...

      Διαγραφή
  13. Τι γελοίοι Θεέ μου Άσιμε. Καμία επαφή με το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ