Τετάρτη, 21 Ιουνίου 2017

ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΑΠΟ ΔΙΚΟΓΡΑΦΟ ΑΓΩΓΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ. "ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ";;;;







Γράφει η Καλλιόπη Σουφλή


Ένα χρόνο πριν, η Τράπεζα Αττικής, κατέθετε εναντίον μου στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών, αγωγή, με την οποία ζητούσε 200.000 ευρώ, γιατί με ανάρτησή μου έθιγα την τιμή και την υπόληψη της Τράπεζας!



Η αλήθεια είναι πως η ανάρτηση δεν ήταν δική μου, αλλά γνωστού οικονομικού blog και εγώ απλά είχα σχολιάσει... κρίνοντας μια Τράπεζα, η οποία βάσει των δημοσιευμάτων στο διαδίκτυο αλλά και στις εφημερίδες, έβριθε σκανδάλων.

Η αλήθεια επίσης είναι, πως είχε προηγηθεί εξώδικο της Τράπεζας, με το οποίο μου ζητούσε να κατεβάσω εντός 15 ημερών την ανάρτηση, διαφορετικά θα κινήτω εναντίον μου με όλα τα ένδικα μέσα.

Αρνήθηκα, ως όφειλα από σεβασμό πρωτίστως στον εαυτό μου και στο δεδομένο της ενημέρωσης των αναγνωστών.

Και φυσικά, ακολούθησε η αγωγή... με αίτημα 200.000 ευρώ ... αποζημίωση για... ηθική βλάβη της τράπεζας.


Αλήθεια, αν η αγωγή προχωρούσε και με δεδομένο πως ουδόλως εμπιστεύομαι την δικαιοσύνη, την οποία θεωρώ διαπλεκόμενη στην συντριπτική της πλειοψηφία, με πάσης φύσεως "εξουσίες", (καθόσον ήμουν  αυτόπτης μάρτυς αθώωσης λαμόγιου αιρετού για περιβαλλοντικά εγκλήματα, παρά το γεγονός  των χιλιάδων (κυριολεκτικώς η λέξη) επισήμων δημοσίων εγγράφων που κατατέθηκαν εις βάρος του στο δικαστήριο), και με επίσης δεδομένο, πως ουκ αν λάβεις παρά του μην έχοντος... αν τελικά καταδικαζόμουν, και ας πούμε πως κατέβαλα το επιδικασθέν ποσό, η Τράπεζα, θα έπαυε να έχει τρωθέν ηθικό με τις ... 200.000 ευρώ;


Τόσο άραγε αξιολογείται το ηθικό ενος ατόμου, μιας τράπεζας ή οποιουδήποτε άλλου,όταν... όταν "θίγεται" με στοιχεία και ντοκουμέντα αδιαμφισβήτητα;

ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΧΡΗΜΑ;
Ομολογώ, πως δεν το αντιλαμβάνομαι αυτό.

Όταν κτύπησε την πόρτα μου, ένας δικαστικός επιμελητής..."Ωχ..." είπα ..."μήνυση ή αγωγή, μου φέρνετε αυτή τη φορά;" ρώτησα τον επιμελητή... συνηθισμένη να παιρνω συνεχώς μηνύσεις και αγωγές από... "θιγμένους"... και συνεχώς να ... ΔΙΚΑΙΩΝΟΜΑΙ.

"Αυτή τη φορά, σας φέρνω ευχάριστα νέα", μου απάντησε και μου επέδωσε την ... άρση της αγωγής...

Δεν σας κρύβω, πως ελάχιστα ευχαριστήθηκα από την εξέλιξη... έστω κι αν επρόκειτο για προσωπική μου δικαίωση στην ουσία....

Άλλωστε, είναι γνωστόν πως έχουν μπει εισαγγελείς που ελέγχουν τα οικονομικά και τις δοσοληψίες της Τράπεζας ΑΤΤΙΚΗΣ, ενώ έχει εκδοθεί και πόρισμα καταπέλτης για την χορήγηση δανείων της (εδώ).

Παράλληλα, και ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος, έχει καταγγείλει την Τράπεζα Αττικής (εδώ)
για σκανδαλώδεις δανειοδοτήσεις...

Κι αναρωτιέμαι...: "ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ;;;  ΠΩΣ ΖΗΤΟΥΣΕΣ 200.000 ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΣΟΥ, ΟΤΑΝ ... ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΧΟΙΝΙ;;;"

"ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ", λοιπόν ήταν η άρση της αγωγής που είχε καταθέσει εναντίον μου η ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΤΤΙΚΗΣ;

Κύριοι, της Τράπεζας Αττικής, θεωρώ πως ενεργήσατε σωστά, αποσύροντας την αγωγή... 
ΕΣΕΙΣ, ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΛΟΓΟ... ΚΙ ΕΓΩ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ... ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ.



Καλλιόπη Σουφλή


Υ.Γ.1.  Υπάρχει ένας ΕΛΛΗΝΑΣ... ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ... ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΣ... Ο ΓΙΩΡΓΟΣ Θ. ΚΑΝΕΛΛΑΚΗΣ... πρώην εργαζόμενος και στην συνέχεια απολυμένος από την ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΤΤΙΚΗΣ.

Τα στοιχεία που φέρνει στο φως της δημοσιότητας, για την συγκεκριμένη Τράπεζα, δεν είναι απλά φωτιά... είναι ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕΙΣΜΟΙ 9 ΡΙΧΤΕΡ, ΜΑΖΙ!

Τις καταγγελείες του, μπορείτε να τις διαβάσετε εδώ   και θα αντιληφθείτε ΠΟΛΛΑ!


Ακολουθούν τα έγγραφα της ΔΗΛΩΣΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ.













ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

6 σχόλια:

  1. Οριστε;;;

    " αποζημίωση για... ηθική βλάβη της τράπεζας."

    Πως;;;

    Απο Αριστοφανικο εργο, αντεγραψαν συτες τις λεξεις;;


    Δυο ερωτημστα μου ερχονται στον νου:

    Γινεται π'οτε να βρεθει η ιδιοτητα της ψυχης κι του πνευματος το αισθημα αυτο που εκφραζεται με την λεξη ΗΘΙΚΗ, σε μια τραπεζα;;

    Γινεται ενα αψυχο, ενα μη ουσιαστικο να κατεχει κι να εκφραζει την ιδιοτητα της ηθικης ;;;;

    Κατι παει ΠΟΛΥ στραβα μ'αυτον τον κοσμο.

    Εχουμε αψυχες οργανοτικες ενωτητες οπως η επιχειρηση μιας τραπεζας να παρουσιαζονται με ψυχικα κι πνευματικα χαρακτηριστικα της Ανθρωπινης οντοτητας ?!

    Το ξαναλεω.
    ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΟΛΥ ΣΤΡΑΒΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΚΟΣΜΟ !!

    eksothen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. FWNAZOYN OI KLEFTES NA FOVITHOUN OI NOIKOKYRIDES:
    KATALISTEPSAN TIN XWRA ME TA DANEIA STA LAMOGIA KAI TOUS FTAINE OI DIMOSIOGRAFOI POU XOUN TSIPA FILOTIMO SAN TIN POPI.
    OUST VROMOLAMOGIA TRAPEZITES !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τώρα πρέπει να τους κάνεις εσύ αγωγή για συκοφαντία, ηθική βλάβη και ψυχολογική βία και να ζητήσεις αποζημίωση τουλάχιστον 200.000 ευρωπιάστρα για την ψυχική σου οδύνη... Σοβαρά, για κοίταξέ το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειλικρινά σας το γράφω, δεν έχω καμία διάθεση για δικαστικούς αγώνες...με αναμφίβολα αποτελέσματα.

      Διαγραφή
  4. Ποπάκι, όπως και νά΄χει, η έκβαση της υπόθεσης, για εμάς θεωρείται μια νίκη από την πλευρά σου. Μπράβο!
    Τώρα...για την ηθική βλάβη της τράπεζας, της αφιερώνω ως ψυχολογική υποστήριξη το παρακάτω σκετσάκι.
    https://www.youtube.com/watch?v=FcZy7fL90XA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωστή μου, ευχαριστώ.
      Σαφώς και το θεωρώ νίκη.
      Γνώριζαν όμως, πως... έτσι και έφτανε η υπόθεση στο ακροατήριο, θα γινόταν της... Καλλιόπης...
      Βλέπεις οι μάρτυρες που είχα, είχαν στα χέρια τους κυριολεκτικά ΒΟΜΒΕΣ! Και το κυριότερο είναι πως ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΕ ΚΟΛΟΣΣΟΥΣ.
      Βρε, θα γέλαγε και το παρδαλό κατσίκι...
      Ακόμα και στημένη να ήταν η έδρα... δεν θα μπορούσε να αμφισβητήσει τα ντοκουμέντα που θα κατέθεταν οι μάρτυρες και ο συνήγορός μου...

      Άσε που φεύγοντας, θα τους έλεγα να μου δώσουν καμιά 200αριά ευρωπουλάκια, για να κάνω στους φίλους μου τραπέζι... αντάξιο της νίκης μου...

      Διαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ