Τετάρτη, 14 Ιουνίου 2017

Η ΧΑΟΤΙΚΗ ΚΡΟΝΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΚΑΡΝΑΒΑΛΩΝ ΑΝΟΩΝ ΟΝΤΩΝ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ...ΕΓΩ ΦΕΥΓΩ...





ΣΥΡΙΖΑ, μέγας χορηγός του School Pride...

 Ο Γκαίμπελς στη Γερμανία του 1937 θα ντρεπόταν να στήσει τόσο ξεδιάντροπη προπαγάνδα: η οικοδέσποινα δημοσιογράφος (Μ. Μιχελιδάκη) είχε καλέσει 13 νοματαίους, χωρίς ΚΑΝΕΝΑΝ να πρεσβεύει την αντίθετη άποψη!

 

 


Όποιος είχε την παραμικρή αμφιβολία για την στοχοθεσία τού ΣΥΡΙΖΑ μέσω της “θεματικής εβδομάδας” στα γυμνάσια της χώρας, βλέποντας προχθές (4-6-17, ΕΡΤ1) την εκπομπή “Θεματική Εβδομάδα στα σχολεία” την …έχασε. 



Ο Γκαίμπελς στη Γερμανία του 1937 θα ντρεπόταν να στήσει τόσο ξεδιάντροπη προπαγάνδα: η οικοδέσποινα δημοσιογράφος (Μ. Μιχελιδάκη) είχε καλέσει 13 νοματαίους, χωρίς ΚΑΝΕΝΑΝ να πρεσβεύει την αντίθετη άποψη! 


Υπήρξαν 2-3 δευτερεύουσες παρουσίες που περιορίστηκαν σε απλώς θετική στάση έναντι της θεματικής των “έμφυλων ταυτοτήτων” και ΟΛΟΙ οι άλλοι ήταν υπέρ της ψυχοκοινωνικής αποδόμησης των μαθητών που επιχειρείται με την συγκεκριμένη θεματική (χαρακτηριστικό το γεγονός ότι το πάνελ είχε 2 παρακαλώ δασκάλους -Π. Σαπουντζάκης, Α. Σκίμπας- από το “Πολύχρωμο Σχολείο”!).  


Σημειωτέον ότι στο διαφημιστικό διάλειμμα έπαιξε και διαφήμιση τοῦ …Athens Pride!


Γιατί δεν γίνεται μια θεματική εβδομάδα στα σχολεία για την ψυχή ή, έστω, για την αρμονία ψυχής και σώματος στον άνθρωπο; 

Ο δυτικός κόσμος του υλισμού φοβάται να δηλώσει καθαρά αυτό που πιστεύει. 


Γιατί όμως; Αφού είναι σίγουρος ότι η ύλη προηγείται και παράγει το πνεύμα, το οποίο δεν μπορεί να ζήσει χωριστά της.

Όλοι αποδέχονται το κυρίως περιεχόμενο της Θεματικής Εβδομάδας όπως ανακοινώθηκε από τον υπουργό παιδείας Κ. Γαβρόγλου. 

Αντιδράσεις υπάρχουν μόνον στο θέμα των «έμφυλων ταυτοτήτων» επειδή κι εκεί υπάρχουν αποδεκτές ενότητες, ανάμεικτες -όμως- με αυτές που ορίζουν τον άνθρωπο αποκλειστικά ως άθροισμα κυττάρων.


 Ένα υλικό συσσώρευμα που -ως τέτοιο- δικαιούται να ορίσει το φύλο του και να ενδίδει στις σαρκικές του επιθυμίες πριν το βασικό στάδιο της ψυχοπνευματικής του ολοκλήρωσης. Θα μπορούσε να εμφανιστεί ο πυρήνας της θεματικής εβδομάδας χωρίς υποκρισίες, χωρίς συγκάλυψη; 

Όχι, γιατί και παραβιάζει τον υπάρχοντα (δικό του) πολιτικό νόμο και θέλει να αγκαλιάσει την μεγαλύτερη δυνατή πλειοψηφία, προκειμένου να γίνει στο μέλλον πολιτικός νόμος. Αναγκαστικά λοιπόν, ανακατεύεται στο θεματικό «πλήθος» και ενδύεται τον μανδύα του φορέα που θέλει να υποκαταστήσει πλήρως. 

Στον μανδύα αυτό υπάρχει η αγάπη και η ισότητα, υπάρχει όμως και το πάγιο δέλεαρ: «το δικαίωμα». Αυτό το δικαίωμα κρύβεται -όπως πάντα- κάτω από το αίτημα της ελευθερίας του σώματος από τον δυνάστη πνεύμα του. 

Για το «πάντα» βλ. στο παραπλανητικό για τους χριστιανούς σύνθημα liberté égalité fraternité που στόχευε στην ενσωμάτωσή τους και εκτροπή από τον δικό τους επαναστατικό στόχο με την αντίστροφη «ελευθερία» (της ψυχής από το σώμα).


Το θέμα είναι απόλυτα σαφές, γιατί είναι πασίγνωστο. Εφαρμόζεται ήδη, όχι μόνον στον πυρήνα του δυτικού κόσμου, αλλά και εκτός αυτού. Προωθείται από τον ΟΗΕ και την ΟΥΝΕΣΚΟ. Το «απόλυτα σαφές» αυτό θέμα στην Ελλάδα κρύφτηκε, όταν για πρώτη φορά η πολιτική ηγεσία αποφάσισε να το εντάξει στην «περιστασιακή μαθησιακή υποχρέωση». 


Και το ότι κρύφτηκε είναι ενθαρρυντικό, αλλά και αποκαλυπτικό.
  1. Η ελληνική κοινωνία έχει μείνει -ευτυχώς- αρκούντως «καθυστερημένη». Παρά την αδιάκοπη προσπάθεια από το 1833, ο άγραφος νόμος της παράδοσης υπερισχύει του γραπτού της νεωτερικότητας (όπου συγκρούεται). Το σύνολο της κοινωνίας δεν έχει υποκύψει στις Σειρήνες που κάνουν τον άνθρωπο να απαρνηθεί την ψυχοσωματική του ενότητα. Παρότι η επιστήμη αποδεικνύει σε μεγάλο βαθμό το «ορατών τε πάντων και αοράτων» της ελληνικής πίστης, η δήθεν επιστημονική και λογικοκρατούμενη νεωτερικότητα έχει βαλθεί να επιβάλλει με την βία την άποψη ότι κόσμος είναι μόνον ό,τι βλέπει, πιάνει, ακούει, γεύεται, μυρίζει ο άνθρωπος. Ο υλισμός που έχει καταπέσει σε επιστημονικό επίπεδο, εισβάλλει ξανά από το εξωθεσμικό παράθυρο, για να κατηχήσει τον έφηβο και το παιδί στη θεώρηση των ωφελιμιστών και υλιστών του 18ου και 19ου αιώνα. Αναφέρουμε για άλλη μια φορά ότι μ’ αυτήν ακριβώς τη θεώρηση συγκρούστηκε η Επανάσταση του 21 και αργότερα, η πλειοψηφία μέσα στο κράτος. Όμως η μειοψηφία όχι μόνον απέκρυψε την σύγκρουση, αλλά σήμερα επικαλείται και την δημοκρατία.
  2. Αν η Πολιτεία δεν φοβόταν την πραγματική δημοκρατία (σε τέτοια θέματα δεν ευνοείται το πελατειακό), τότε γιατί έφερε τέτοια συσκευασία στην Θεματική Εβδομάδα και τέτοια υποσυσκευασία στις «έμφυλες ταυτότητες»; Ποιος θα είχε αντίρρηση για την πάταξη της ενδοσχολικής βίας (σωματικής-ψυχικής) που ασκείται στο όνομα οποιασδήποτε αιτίας; Με τον αντιπερισπασμό, ο υπουργός θέλει να περάσει και την κατάργηση του στερεότυπου «μπάλα στο αγόρι – κούκλα στο κορίτσι». Με την πρόφαση ότι το θηλυκό δεν κοινωνικοποιείται στην παραδοσιακή κοινωνία, ο υπουργός (ας πούμε) θέλει να περάσει και την «δημοκρατική επιλογή» (δηλ. την προτροπή / υποχρέωση) να παίζει με κούκλες το αγόρι. Γιατί; επειδή ενδέχεται το σώμα του να ασφυκτιά μέσα στον περιορισμό των γεννητικών οργάνων που η φύση του έδωσε. Από κεί και μετά ο δρόμος είναι ανοιχτός και η διαδρομή μακριά. Δεν τόλμησαν να φτάσουν ακόμα στο «δημοκρατικό δικαίωμα» της παιδοφιλίας και της κτηνοβασίας. 
  3.  
  4. Όποιος όμως πιστεύει ότι δεν οδηγεί και εκεί η κατάργηση της πνευματικότητας (για την οποία αρμόδιος κατά τον υλιστή θεωρείται ο ψυχολόγος), τότε, δεν έχει παρά να ενημερωθεί.
 

Για άλλη μια φορά ο επιτιθέμενος εμφανίζεται ως αμυνόμενος έναντι μιας σκληρής και άδικης κοινωνίας που του περιορίζει τα «φυσικά δικαιώματα». Η χριστιανοφοβία και γενικότερα η πνευματικοφοβία χειραγωγεί στο έπακρο τον άνθρωπο, εκμεταλλεύεται και ενισχύει το πάθος ή τα αδιέξοδά του και στη συνέχεια καταγγέλλει την ομοφοβία και τρανσφοβία, θέλοντας ανενόχλητη να καταστρέψει την ψυχοσωματική ένωση ανδρός και γυναικός και την επακόλουθη οικογένεια.

Η διαπίστωση του προσχήματος «προστατεύω, άρα ενημερώνω» είναι βασική για την κατανόηση του στόχου «επιβάλλω, αφού έχω περιορίσει το αντίθετο». 

Αυτό είναι μια αντικειμενική παρατήρηση, που δεν έχει να κάνει με ένταξη σε κοσμοθεωρίες και ιδεολογίες, αλλά με την κοινή λογική. Η ιδεολογία της «κατ’ άνθρωπο» οντολογίας έχει εξοβελίσει την «κατά Θεό» οντολογία, την οποία ως ένα βαθμό επιβεβαιώνει η επιστήμη. 

Στη συνέχεια, κάποιοι υπερασπιστές της «κατ’ άνθρωπο» οντολογίας επιτίθενται, δηλώνοντας θύματα. 

Κατηχούν, υπό το πρόσχημα ότι συγκεκριμένα αδικήματα δεν υπάγονται σε υπάρχουσες μορφές πρόληψης και καταστολής. 

Εφευρίσκουν την κοσμική αγάπη και κατηχούν σ’ αυτήν, έχοντας προηγουμένως απαγορεύσει την κατήχηση στην θεϊκή αγάπη. 

Όποιος λοιπόν ορίζει την ανθρώπινη ύπαρξη ως μια τυχαία συγκέντρωση κυττάρων και -κατά συνέπεια- ορίζει την νέα Κοινωνία (Εκκλησία), τουλάχιστον ας παραδεχθεί ότι το κάνει, επειδή εναντιώνεται στον παλιότερο ορισμό του ανθρώπου. 

Έτσι, υπάρχει περιθώριο για συζήτηση.



Βασικό ερώτημα: «έχει ενημερωθεί αντικειμενικά ο δευτερογενής υπερασπιστής της νέας Εκκλησίας;» 

Αντέχει σε ιστορική θεώρηση και σε επιστημονική λογική ο νέος ορισμός του ανθρώπου; 

Αν ναι, τότε ποιος ο λόγος να κρύβει την σκοπιμότητά του μέσα σ’ ένα τριμερές σχήμα της «θεματικής εβδομάδας», στο οποίο σημασία και αντίρρηση υπάρχει μόνον σ’ ένα σημείο του ενός από τα τρία μέρη; 

Αν έχει τόση πίστη στην δική του αλήθεια ο νέος ορισμός του ανθρώπου, ας αναμετρηθεί κατά πρόσωπο με τον παλιό. 

Ας γίνει (πχ) υποχρεωτική η κατήχηση στα «Θρησκευτικά» και στις «Έμφυλες Ταυτότητες»· σε όλη την Αντιγόνη του Σοφοκλή και στην ΜΚΟ Αντιγόνη· στην ιστορία της αθανασίας της ψυχής και στην ιστορία του ωφελιμισμού / υλισμού· στην ιστορία της γέννησης του ελληνικού κράτους και στην ιστορία του «διαφωτισμού». 

Ας επιτραπεί η είσοδος στα σχολεία στον κάθε μ. Μεσογαίας, όπως επιτρέπεται στον κάθε Ν. Θεοδωρίδη. 

Γιατί διστάζει η Πολιτεία των Ανθρώπινων Δικαιωμάτων; 

Τι έχει να κρύψει η Πολιτεία της Ισότητας; 

Τι έχει να φοβηθεί η Δημοκρατία;



Στέργιος Ζυγούρας

Πηγή

πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

9 σχόλια:

  1. Κατερίνα Χατζηθεοδώρου14 Ιουνίου 2017 - 11:21 π.μ.

    Κ. Ζυγούρα, δε με εξέπληξε η σχεδόν απόλυτη ταύτιση των ιδεών μας (έγραψα το άρθρο: Το αποτρόπαιο πρόσωπο του φασισμού, όπως το είδα στην gay- “pride”, που είναι και αυτό αναρτημένο τώρα στα “αττικά νέα”), εσύ τις εκφράζεις πιο “έντεχνα”, εγώ πιο απλά. Και τούτο γιατί η Αλήθεια είναι μία.
    Το ψέμα είναι πολυπλόκαμο, αλλά ως “μη ον”, (εφ' όσον το ψέμα δεν έχει αντίκρυσμα στον κόσμο της πραγματικότητας, για να σταθεί σε αυτόν πάντα αναμιγνύεται με κάποια αλήθεια), είναι καταδικασμένο να περάσει “στο χώρο” του, στην ανυπαρξία, όταν ο Παράκλητος (η Αλήθεια) διαλάμψει στη γη. Έστω και μετά από έναν παγκόσμιο πόλεμο, που ως “πατέρας πάντων” κατά τον Ηράκλειτο, θα φέρει την πλήρη αλλαγή προτύπων και αξιών, δηλαδή της “θεώρησης” του Κόσμου και του εαυτού στη σωστή τους σχέση στην εναπομείνασα ανθρωπότητα.
    Μια μικρή ένσταση έχω μόνο στα γραφόμενά σου. Πού τη βλέπεις τη δημοκρατία; Μαύρος κατάμαυρος φασισμός επικρατεί στα πολιτικά πράγματα της Ελλάδος (και παντού αλλού), με πρώτο επιθετικό “τάνκ” τον ΣΥΡΙΖΑ και τα υπο-“Κρόνια” (υπό την εξουσία των Κρονίων) γελοία ανθρωπάκια του, τύπου Μ.Μιχελιδάκη, Φίλη, Γαβρόγλου, Αναγνωστοπούλου και δε συμμαζεύεται...
    Ώρα ο Ελληνισμός να τους απαντήσει με τον τρόπο που ξέρει να απαντάει στους Κρόνιους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το τραγικό και λυπηρό και θλιβερό είναι ότι δεν τον αγαπάει ΚΑΝΕΙΣ, γιατί αν κάποιος τον αγαπούσε αληθινά, θα τον τραβούσε απ το μανίκι βίαια πριν κατρακυλίσει στον γκρεμό παρασύροντας πλήθη ανθρώπων, θα τον συνέφερε ΄΄πού πας σύνελθε χάνεις την ψυχή σου και θα δώσεις λόγο στον Τριαδικό Θεό και για όλες τις ψυχές που χάνονται εξαιτίας σου παιδιά βρέφη ηλικιωμένοι οικογένειες νέοι για όλους αυτούς θα κριθείς!!! δεν σου φτάνουν τα χάλια σου;; ...σύνελθε!!!'' για να μην συνειδητοποιεί το βάθος της ευθύνης της πραγματικής, κάτι τρέχει, κάτι παίζει με αυτό που λέμε συνείδηση, κάτι παίζει με αυτό που λέμε πίστη, σε ποιόν;;...η αφόρητη τραγωδία του ανθρώπου είναι η εγκατάλειψη του από τον Θεό...ακόμα δεν τον μας έχει εγκαταλείψει, αλί στην ώρα που θα γίνει για κάποιους...


    μια ματιά στο παρακάτω που έχει πολύ μεγάλη σημασία και θα πρέπει να είναι πρώτη είδηση!
    ΕΚΤΑΚΤΗ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή






  3. 11/06/2017
    Το σχόλιο του Δ. Κατσουρα για το Gay Pride

    thimiostp

    Απόψεις, Τοπικά

    11/06/2017
    ​Το κρουαζιερόπλοιο ήρθε (του Β. Πανταζή)
    Σύνδεση
    Το σχόλιο του Δ. Κατσουρα για το Gay Pride

    thimiostp

    Απόψεις, Τοπικά

    11/06/2017

    599

    Διαβάζοντας την ανάρτηση του ομοφυλόφιλου Χρήστου Σιμαρδάνη, μία λογική και αξιοπρεπή φωνή, προβληματίστηκα για την παιδαριώδη συμπεριφορά των Υπουργών και λοιπών πολιτικών που καίτοι κατά των ….παρελάσεων, έσπευσαν να συμμετάσχουν στην παρέλαση των ομοφυλοφίλων στην Αθήνα για τις ψήφους του χώρου και παρότι κάποιοι από αυτούς δεν τολμούν, πάλι για τις ψήφους, να λένε οτι είναι οι ίδιοι ομοφυλόφιλοι, όπως έχει πεί ο προαναφερθείς αγαπητός ηθοποιός απολαμβάνοντας τόν οφειλόμενο σεβασμό της Ελληνικής κοινωνίας.
    Διαδώστε το:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δέν γνωριζαμε οτι ο κ.Κατσουρας παρακολουθεί τίς<< λογικές και αξιοπρεπείς >> φωνές τών ΓΚΕΊ΄ [GAY]
    Oφείλουμε πάντως να συγχαρούμε θερμώς τόν κ. Κάτσουρα,γιατί τήν ημέρα πού ακούσαμε στίς εκκλησιές τήν προτροπή του Κυρίου για Ομολογία,αυτός επαίνεσε την ομολογία ηθοποιού πως είναι ομοφυλόφιλος ,και,επισης,οτι αυτός σέβεται και τιμά αυτούς που λένε οτι ειναι ΓΚΕΊ΄.
    Εμείς παντως,κ. Κάτσουρα,σάν μέλη τής ελληνικής κοινωνίας βδελυττόμεθα τα μάλα τήν επαίσχυντη ομοφυλοφιλία, <> και τούς αμετανοήτους αυτούς << κυρίους και κυρίες >>.

    Μπράβο σας λοιπόν,και σ΄ανωτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε λίγο παρελάσεις λαμογιών εγκληματιών,παιδεραστών κτηνοβατών ανθρωποφάγων,ναι ναι υπάρχουν και αυτοί που αγαπούν τον κανιβαλισμό, ήταν να μην ανοίξουν την μπουκαπόρτα τα τέρατα

      Διαγραφή
  5. Δέν γνωρίζαμε οτι ο κ.Κάτσουρας παρακολουθεί τις<< λογικές και αξιοπρεπείς >> φωνές των ΓΚΕΊ΄ [GAY]
    Oφείλουμε πάντως να συγχαρούμε θερμώς τον κ. Κάτσουρα,γιατί την ημέρα πού ακούσαμε στίς εκκλησιές την προτροπή του Κυρίου γιά Ομολογία,αυτός επαίνεσε την ομολογία ηθοποιού πως είναι ομοφυλόφιλος ,και,επισης,οτι αυτός σέβεται και τιμά αυτούς που λένε οτι ειναι ΓΚΕΊ΄.
    Εμείς παντως,κ. Κάτσουρα,σάν μέλη της ελληνικής κοινωνίας βδελυττόμεθα τα μάλα την επαίσχυντη ομοφυλοφιλία, τίς παρελάσεις τους και τούς αμετανοήτους αυτούς << κυρίους και κυρίες >>.

    Μπράβο σας λοιπόν,και σ΄ανωτερα. κ.Σουφλή,αν θέλετε σας παρακαλώ πολύ,δημοσιεύστε το παρόν κείμενο και διαγράψτε το προηγούμνο μαζί με το αίτημα [ απο το κ.Σουφλη κτλ].Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ως συντάκτης, έχετε την δυνατότητα να το διαγράψετε εσείς.

      Διαγραφή
    2. πως γίνεται αυτό

      ,κ.Σουφλή

      Διαγραφή
  6. Κρονια ιερατεια και τι ιερατεια ,οπου και να γυρισης μποχα ζεχνει.Παρακολουθω προσεκτικα και βλεπω μια ατελειωτη πρεμουρα να τα κανουν ολα μαζι, αρον αρον,ρε κοπροφιδα δεν μαζευονται ετσι τα πρωτοκολα σας, εχετε μεινει πολυ πισω,φαινεσθε οτιεχετε ταραχη,μπουρδουκλωσατε τις ουρες σας,που να δειτε οταν ο καταλογος αρχιση και προχωραει...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ