Σάββατο, 3 Ιουνίου 2017

«ΑΝ ΗΜΟΥΝ η Περιστέρα...» (Βρε, ΡΟΜΠΑ την κάνει, λέμε... πιο ΡΟΜΠΑ, δεν γίνεται)




Εσύ κα.Μπαζιάνα δεν ντρέπεσαι; Ακόμη και αν άξιζες τη θέση αυτή, δεν έχεις ακουστά τη φράση 
 
''«Η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια, πρέπει και να φαίνεται τίμια» ;
 
Για πόσο ''θύματα'' μας περνάς κυρία μου;



Maria Kiriakidoy 
 Αν ήμουν η Περιστέρα, θα ντρεπόμουν. 
 
Θα ντρεπόμουν, σε μια Ελλάδα που ασφυκτιά απο ανεργία, να εκμεταλλευτώ τη θέση του συζύγου μου για να αποκατασταθώ επαγγελματικά. 
 
Θα ντρεπόμουν που ενώ ο σύζυγός μου είναι ένας απο τους κύριους υπεύθυνους για το γεγονός πως δεκάδες νέοι, πιο μορφωμένοι απο 'μενα, είτε είναι άνεργοι - είτε εγκαταλείπουν τη χώρα τους για να επιβιώσουν εγώ αιτούμαι μια θέση και ουσιαστικά τους φτύνω δυνατά στα μούτρα.
 
 
Θα ντρεπόμουν να σκέφτονται για 'μενα πως βρέθηκα εκεί που βρέθηκα όχι αξιοκρατικά.
 
 
Θα ντρεπόμουν τους συναδέλφους μου.
 
 
Θα ντρεπόμουν τους φίλους μου.
 
 
Θα ντρεπόμουν τον ίδιο μου τον εαυτό γιατί κάθε μέρα θα ήξερα πως η αξιοπρέπεια δεν είναι μια λέξη που μου αναλογεί.
 
 
Θα ντρεπόμουν τον σύζυγό μου γιατί κάθε φορά που θα τον κοιτούσα θα ήξερε και θα ήξερα πως εκείνος είναι που μου χάρισε τη θέση και όχι οι ικανότητές μου.
 
 
Εσύ κα.Μπαζιάνα δεν ντρέπεσαι; Ακόμη και αν άξιζες τη θέση αυτή, δεν έχεις ακουστά τη φράση 
 
''«Η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια, πρέπει και να φαίνεται τίμια» ;
 
 
Για πόσο ''θύματα'' μας περνάς κυρία μου;


Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

4 σχόλια:

  1. Μόνο η Περιστέρα είναι ;Επί Ν. Δ τα ίδια δεν γινόντουσαν ;Επί ΠΑΣΟΚ ειδικά !!!Πόσοι με δόντι διορίζονταν σε υπουργεία, νοσοκομεία, δημόσιες υπηρεσίες....
    Ο εξάδερφος μου έγινε αστυνομικός επί Ανδρέα χωρίς να έχει τελειώσει καν το τριτάξιο γυμνάσιο .Με ένα τηλέφωνο έβγαλε απολυτήριο λυκείου !!!!!!Εμένα με κόψανε γιατί δεν είχα μέσον ενώ είχα περάσει στα γραπτά, προφορικά ,αγωνίσματα κ. τ.λ ξέρετε που στο λιμενικό ;Μου έλειπε λένε ένα χιλιοστό του πόντου σε ύψος!!!Στην Πάτρα δίναμε τότε.
    Ποιος Αλέξης και ποια Περιστέρα ;Κυβέρνησε ποτέ κανείς αυτόν τον τόπο αξιοκρατικά ;Ακόμα και επί Χούντας τα ίδια γινότανε .Αδελφοί και ημέτεροι είχαν τις Θέσεις. Πόσοι ξέρουν ότι τήν Ελλάδα δεν την κυβέρνησε ένας Παπαδόπουλος αλλά τρεις ;Τρία αδέρφια Παπαδόπουλους είχαμε. Ο Θείος μου έκανε μπίζνες με τον Πατάκο(Χονδρές κονόμες τα έργα σε όλη την Ελλάδα ).Άντε στα τσακίδια όλοι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο πατέρας του Τσίπρα ήταν ο θείος σου ή ο Μπόμπολας; Διότι ότι έργο δεν έφτιαχνε η ΜΟΜΑ, επί Χούντας, αυτοί οι δύο το αναλάμβαναν.

      Διαγραφή
  2. Δεν είναι καν σύζυγός του. Αστεφάνωτη που ζει μαζί του με τα παιδιά τους αβάπτιστα, κατά τους πολύ χριστιανικούς κύκλους. Τώρα, πώς γίνεται οι χριστιανικοί κύκλοι να μην τους θεωρούν αμαρτωλούς είναι άλλη ιστορία. Πάντως, αυτή η αριστερή κυβέρνηση κάνει μεγάλες βουτιές στους διορισμούς αλά πασοκ και νδ. Μια από τα ίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα ντρεπόμουν τους φοιτητές και συναδέλφους μου και θα ένιωθα φριχτά από την υποκρισία κάποιων, μπροστά τάχα σεβασμός και όλα καλά και από πίσω θάψιμο και βρίσιμο και κατάρες, τί ωφελεί τότε η θέση, το όνομα, η φήμη όταν δεν χαίρεις της αληθινής εκτίμησης και σεβασμού των ανθρώπων ώστε να είσαι και δέκτης των ευχών τους και των ευλογιών τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ