Πέμπτη, 1 Ιουνίου 2017

Καλό μήνα σε όλους τους φίλους και τους αναγνώστες των ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ



 


 Καλοκαίρι... Ιούνιος και ... ας αφήσουμε λίγο την γκρίνια και την μιζέρια μας...

Στους φίλους και στους αναγνώστες των ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ, εύχομαι  όμορφο Ιούνη...


Καλλιόπη Σουφλή



 ..................














ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

37 σχόλια:

  1. Αν διατηρούνταν μάλιστα όλο το καλοκαίρι και οι δροσιές των τελευταίων ημερών μέχρι και σήμερα, προσωπικά θα το χαρακτήριζα Παράδεισο!
    Αν διαφωνεί κάποιος..τί να κάνουμε..γούστα είναι αυτά. Έκανα τα πρώτα δύο μπάνια μου 2,3 Μαϊου σε "καραπαγωμένα νερά που είναι ο έρωτάς μου", στην Κάλυμνο σε μια παραλία απέναντι από τα Ίμια. Καθαρά όμως, κρυστάλλινα, σου ερχόταν να τα πιεις σαν να ήταν σε ποτήρι.

    Καλό Ιούνιο Πόπη!
    Καλό καλοκαίρι σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε, δεν σου έχω πει, να μην γράφεις για τον... έρωτά σου την Κάλυμνο;
      Ζουλεύω...

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι σε όλους τους Έλληνες και τις Ελληνίδες και από μένα να έχουμε πάνω από όλα την υγειά μας,να μην το βάζουμε κάτω, να το ρίξουμε στις παραλίες και στην τρελή.
    Άντε βρε να μαυρίσουμε και λίγο! Ως αράπηδες θα παίρνουμε και τα επιδόματα των λαθρο! Κάρτες σιτησης και δωρεάν στέγη !Χασαν θα γίνω φέτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιερεύς του ναού της Σαιδος προς τον Σόλωνα:" γιατί,εσείς οι ΕΛλΗΝΕΣ,εισασθε,σαν τα μικρά παιδιά", όσοι είναι...προφυλαχτε την πνευματική σας ενεργεια,καλη δυναμη σε ολους και όλες.Αριστομαχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΌ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΝΑ ΈΧΟΥΜΕ ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΆ ΤΟΝ ΙΟΎΛΙΟ ΈΧΩ ΜΕΡΙΚΈΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ...ΌΠΩΣ ΛΈΕΙ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΌΣ ΠΑΡΑΠΆΝΩ ΧΆΣΑΝ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΉΣΩ ΝΑ ΓΊΝΩ ΓΙΑΤΊ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΌΧΕΣ...
    ΈΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΠΆΝΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΎ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ...
    ΑΔΑΜΑΣΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΕΥΧΗΘΕΙ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ........ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. http://www.protothema.gr/culture/article/684596/pethane-o-senariografos-leuteris-kaponis/

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    ΩΣΤΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. https://www.youtube.com/watch?v=ScBr8mPIpTY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΈΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΆ ΛΌΓΩ ΏΡΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΆΛΛΟ ΠΛΆΤΟΣ ΣΆΣ ΕΎΧΟΜΑΙ ΚΑΛΌ ΜΉΝΑ ΚΑΛΌ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΚΑΙ ΚΑΛΉ ΛΕΥΤΕΡΙΆ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα Πόπη με υγεία και δύναμη!
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι σε όλους τους φίλους σχολιαστές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υγεία, Δύναμη και... ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ.
      Να είσαι καλά, Δανάη.

      Διαγραφή
    2. Αμα εισαι καλος ανθρωπος, δες τι γινεται.
      Ολοι σ' αγαπανε.
      Εχεις ρευμα Ποπη

      Διαγραφή
    3. @4.32 Αυτό της είπα της ΔΕΗ, αλλά μου είπε πως θα μου κόψει το ρεύμα...
      Άντε μέχρι να μου το κόψουν, να τα λέμε... γιατί μετά, πάπαλα... και με λάμπα και κεριά, internet δεν έχει...

      Διαγραφή
    4. Ααααα ολα κι ολα.
      Εδω διαφωνουμε.
      Η ΔΕΗ δεν θελει καλους ανθρωπους. Η ΔΕΗ καταλαβαινει ΜΟΝΟ οταν της μιλουν ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ και ανεπροκοπα τσογλανια.
      Εκει να εισαι απο μια γωνια και να βλεπεις πανηγυρια....

      Διαγραφή
    5. Και πως θα τα βλέπω τα πανηγύρια;
      Δουλεύει το internet και με κερί;;;

      Διαγραφή
    6. Ειπαμε:
      ΕΚΕΙ...... https://www.dei.gr/el/eksupiretitheite-amesa/ellas/attiki/nea-makri...... ΝΑ ΕΙΣΑΙ

      Διαγραφή
    7. @5.21, Τι να κάνω εκεί, ρε θείο;;;
      Να κοιτάζω τις τράπεζες ή να κάνω ληστεία, για να πλερώσω την ΔΕΗ;
      Απαπαπαπαπαπαπα... δεν είμαι εγώ για τέτοια...

      Διαγραφή
    8. Να σε βαλω στην τσιλια.
      Να ξεκαρδιστεις στα γελια κιολας που θα μου ζητανε ΚΑΙ συγνωμη οι βρωμοΠΑΣΟΚΟΙ της ΔΕΗ

      Διαγραφή
    9. Ρε ανεπρόκοπο τσογλάνι, χέστηκα για τους βρωμοΠΑΣΟΚΟυς... εγώ έχω το βάσανό μου κι εσύ μου μιλάς για τσίλιες;

      Υ.Γ. Ρε ΚΑΘΑΡΜΑΤΟΕΙΔΗ τσόγλανε, δεν σου είπα να μην ξαναεμφανιστείς εδώ, αν δεν παντρευτείς;

      Διαγραφή
    10. ΠΟΙΟ ειναι το βασανο σου; πε μου..... κι ας με λες ΚΑΘΑΡΜΑΤΟΕΙΔΗ τσόγλανε και .....ανεπρόκοπο τσογλάνι

      Διαγραφή
    11. ΡΕ, ΑΣΕ ΜΕ ΗΣΥΧΗ, ΣΟΥ ΛΕΩ.
      Πάγαινε στου Αντρέ, ή όπου αλλού θέλεις... ΟΧΙ ΕΔΩ!

      Υ.Γ. Το βάσανό μου, ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΟΡΑ.

      Διαγραφή
  10. Καλό καλοκαιρι Πόπη!
    Καλό καλοκαίρι σε όλους!
    Σπυρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΦΙΛΕΝΑΣ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΗ ΜΑΣΑΣ ....ΓΙΑ ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ .....ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού προς τα κάτω, φιλενάδα μου αγαπημένη;
      Προς κάτω απ' τ' αυλάκι;
      Στην Κόρινθο, ή πιο κάτω;;;
      Γιατί έτσι και κατέβω πιο κάτω, σκέπτομαι να ισοπεδώσω την πόλη με τα... σύκα και τα μούσμουλα... για να μην ξαναβγάλει άλλους ανεπρόκοπους τσόγλανους...

      Διαγραφή
    2. https://www.youtube.com/watch?v=_SsgLs5ihLw

      Διαγραφή
    3. @9.33. ρε τσόγλανε, μ' αυτό θα σε πνίξω... αντί για καφέ, σοκολατάκια και κρουασάν.

      Διαγραφή
    4. Μωρέ, ας είχα εγώ την ευκαιρία και θα σου λεγα...

      Διαγραφή
  12. ΟΧΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ..ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ ,ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ..ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΣΥΚΑ ΤΑ ΜΟΥΣΜΟΥΛΑ ΤΟΥΣ ΜΠΑΦΟΥΣ....ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε... όταν θα μου κόψουν το ρεύμα. Φτιάξε δωμάτιο κι έρχομαι...

      Υ.Γ. Ελπίζω να προφτάσω να γιορτάσω... γιατί αλλιώς, με βλέπω να γιορτάζω με κεράκια... χωρίς εδέσματα...χεχεχεχεχε

      Διαγραφή
  13. ΚΑΛΟΟΟΟ ΜΗΗΗΝΑΑΑΑ!!ΚΥΡΙΑ ΠΟΠΗ! ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.. ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ!! Ο ΙΟΥΝΗΣ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ! ΗΡΘΕ Η ΦΙΛΗ ΜΟΥ!! ΕΙΧΑΜΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ..ΧΑΡΑ ΘΕΟΥ ΜΑΖΙ ΤΗΣ .. ΠΕΤΑΩΩΩ!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΙ ΕΣΥ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΕΙΣ ΣΥΝΤΟΜΑ ΜΕ ΤΗ ΣΟΥΛΑ..
    ΧΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ε μα πόσος είναι πια αυτός ο λογαριασμός της ΔΕΗ πια και θα σας κόψουν το ρεύμα ;1150€ έχω χρέος και πάω κάθε δίμηνο και βάζω στο μηχάνημα τραπέζης που υπάρχει δίπλα στα ταμεία της ΔΕΗ ότι μπορώ .Άλλες φορές 120€ άλλες 150άλλες 90€ και δεν μου το έκοψαν ποτέ .Άμα δεν βάζεις κάθε δίμηνο έστω το κατιτίς σου να βλέπουν ότι κινείται ο λογαριασμός θα στο κόψουν. Φυσικό και επόμενο είναι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί με προκαλείς;
      Για να μου θυμίζεις τις ......τάνες τις χρυσαυγίτισσες φίλες σου , που έγραφαν πως τα παίρνω για να γράφω κατά της Χρυσής Αυγής και του Τράμπ;
      Ή νομίζεις πως βρισκεστε στο απυρόβλητο;;;

      Διαγραφή
    2. Όλα αυτά που γράφεις στο ανώνυμο σχόλιό σου, και εφόσον χέστηκες που δεν θα τα αναρτήσω, έλα να τα γράψεις επώνυμα, για να πάρεις την δέουσα απάντηση.
      Εδώ σε θέλω... κάβουρα..

      Διαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ