Τρίτη, 13 Ιουνίου 2017

έλεγε η γιαγιά Καλλιόπη και ξεκαρδιζόταν στα γέλια...(4 βίντεο)






 "Άκου παιδάκι μου", μου έλεγε η γιαγιά μου η Καλλιόπη (γυναικάρα... περνούσε και έτριζαν οι δρόμοι και τα πεζοδρόμια... ωραία γυναίκα... )... το λοιπούνου που λέτε, η γιαγιά η Καλλιόπη, μου έδινε μαθήματα ζωής στα χρόνια της εφηβείας...


"Μια σχέση, κοριτσάκι μου, για να αντέξει στον χρόνο, θέλει δουλειά και συνεχή αφύπνιση...

Ποτέ μην θεωρήσεις τον άνθρωπό σου ως δεδομένο... ως σιγουράκι... ποτέ μην πεις πως "έδεσες τον γάϊδαρό σου", γιατί η αγάπη σας, θα πεθάνει από βαρεμάρα και τέλμα...

"Η αγάπη, κοριτσάκι μου, είναι σαν τον μπαξέ... σαν να φροντίζετε τα λουλούδια σας...

Θέλουν αγάπη και τρυφερότητα τα λουλούδια... να τους μιλάτε ... να τα ποτίζετε... να τα καθαρίζετε απ' τα ζιζάνια... να τ' αγγίζετε απαλά... ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ, ΜΠΑΞΕΔΙΑΡΗΔΕΣ...

Κι όταν υπάρχουν προβλήματα, να κάθεστε ήρεμα και χωρίς εγωισμούς, να τα λύνετε... πάντα...

Ποτέ μην κοιμηθείτε πλάτη με πλάτη... πάντα αγκαλιά..."


"Κι αν η αγάπη... ο έρωτας σβήσουν στον ένα από τους δυο, τότε τι γίνεται γιαγιά"; την ρωτούσα..... ήθελα σε όλα απαντήσεις, το εφηβάκι...


"Τότε κοριτσάκι μου, όταν η σχέση μπει σε βαθύ κώμα... όταν τα λουλούδια του μπαξέ μαραθούν και καμιά φροντίδα δεν τ' ανασταίνει, βρισκεις το θάρρος και τραβάς την πρίζα από το μηχάνημα υποστήριξης...αφού εξηγηθείς σταράτα στον άλλον κι εκείνος σ' εσένα... ποτέ μην μείνεις σε μια σχέση νεκρή... είναι θάνατος ψυχής... και αξιοπρέπειας...

Και να θυμάσαι, κοριτσάκι μου, πως σ' εμάς τις γυναίκες έλαχε να υποχωρούμε κι ένα βήμα... κι ας έχουμε δίκιο... οι άντρες, είναι σαν τα μικρά παιδιά... θέλουν να νοιώθουν νικητές... ακόμα κι όταν βαθιά μέσα τους, ξέρουν πως έχουν χάσει... ή πως έχουν άδικο...", έλεγε η γιαγιά Καλλιόπη...


"Κι αν γιαγιάκα μου, ξενο-πηδάει" ρωτούσα η ... μαθήτρια...


"Αν κοριτσάκι μου, είσαι σωστή κι αυτός σωστός, δεν θα γυρίσει να κοιτάξει άλλη γυναίκα... αν όμως είναι μπερμπάντης...

... τότε, κοριτσάκι μου, του ετοιμάζεις ήρεμα την βαλίτσα του, αλλάζεις την κλειδαριά του σπιτιού ... τον στέλνεις στην... μάνα του... και φροντίζεις την επόμενη φορά, να διαλέξεις ΑΝΔΡΑ και όχι πηδήκουλα" έλεγε η γιαγιά Καλλιόπη και ξεκαρδιζόταν στα γέλια... κι εγώ μαζί της...

Αχ, γιαγιάκα μου... ότι με συμβούλευες έκανα...



Καληνύχτα... καλό ξημέρωμα


Καλλιόπη




τα βίντεο εδώ... εδώ... εδώ...  κι εδώ...









ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

3 σχόλια:

  1. Ένα κομμάτι στο παζλ της έκφρασης και συμπεριφοράς;Η ασπίδα στη μορφή ύπαρξης...





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΌΤΑΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΣΕ ΑΠΌ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟ ΜΌΝΟ ΣΊΓΟΥΡΟ ΕΊΝΑΙ ΏΣ ΕΠΊ ΤΟ ΠΛΕΊΣΤΟΝ ΝΑ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙΣ ΑΝΘΡΏΠΙΝΑ. ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΟΊ ΠΡΟΣΕΛΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ ΠΟΡΕΊΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.ΑΥΤΗ ΕΊΝΑΙ Η ΖΩΉ ΚΥΡΙΑ ΣΟΥΦΛΗ.ΚΑΙ ΤΟ ΞΈΡΟΥΝ ΛΊΓΟΙ. ΣΤΟΥΣ ΥΠΌΛΟΙΠΟΥΣ ΠΕΡΑΣΤΙΚΆ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Παναγιώτη, η γιαγιά η Καλλιόπη ήταν σοφή...κι εγώ, τυχερή που την είχα...
      Οι συμβουλές της, ήταν πολύτιμες για την ζωή μου.

      Διαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ