Κυριακή, 21 Μαΐου 2017

ΑΝ ΑΥΤΟ, ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΞΕΦΤΙΛΑ ΚΑΙ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΣΟΥ, ΕΛΛΗΝΑ, ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ;;;;





Αν αυτό λέγεται ... "πατριωτικός χώρος", να μην ξεράσω;;;
Και να διευκρινίσω πως εξαιρώ τον Κωνσταντίνο Πλεύρη.

Να μονιάσουν ποιοί; 
ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ;
ΟΙ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΙ, ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΜΝΗΜΟΝΙΟ;

ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ Ο... ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ;;;;

Και η πρόσκληση, γίνεται από... πατριώτη δημοσιογράφο;;;


ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ;;;

ΤΟ ΒΑΡΕΛΙ ΕΧΕΙ ΠΑΤΟ;;;;;;

ΩΣ ΠΟΤΕ ΡΕ, ΘΑ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΑΟ... ΚΑΠΟΙΟΙ;;;;;

ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ;;;;;

Πάω να ξεράσω ...

Αν κάποιοι θέλουν να εξακολουθούν να τρώνε σανό... ας το κάνουν...
ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ.


Καλλιόπη Σουφλή


Υ.Γ. Έχουμε τους πολιτικούς και τους δημοσιογράφους που μας αξίζουν...




“ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ!!

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΟΝΙΑΣΤΕ”! 

ΤΟ «ΜΑΚΕΛΕΙΟ» ΒΑΖΕΙ ΒΟΜΒΑ ΣΕ ΠΛΕΥΡΗ-ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ-ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ- ΒΕΛΟΠΟΥΛΟ! 

ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΝΕ ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ…

arxigoi

Άρθρο παρέμβαση της εφημερίδας ΜΑΚΕΛΕΙΟ για τα τεκταινόμενα στον πατριωτικό χώρο!
Που το πάνε οι πολιτικοί αρχηγοί!
Τώρα στο ΜΑΚΕΛΕΙΟ που κυκλοφορεί στα περίπτερα!
Διαβάστε το και αναγκάστε τους να τα βρούνε όλοι
Δεν περισσεύει κανείς!



Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

102 σχόλια:

  1. Στο κομμα του Καρατζαφερη (ΛΑΟΣ) τοσο οι Βελοπουλος και Πλευρης ηταν πρωην βουλευτες του , και οι τρεις ψηφησαν μνημονια συνεργαστηκαν με τους ανθελληνες Σαμαρα - Βενιζελο στην τοτε κυβερνηση Παπαδημου , και τωρα το παιζουν πατριωτες του κ@¥@υ να μην πουμε καμμια ποιο βαρια κουβεντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο γιός του Κωνσταντίνου Πλεύρη ήταν βουλευτής του Καρατζαφέρη και ψήφισε μνημόνιο...

      Ο.. πατριώτης δημοσιογράφος... ούτε καν θέλω να πω το όνομά του, καλεί τους... ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΣΕ ΣΥΜΠΡΑΞΗ, αποκαλώντας τους... "πατριώτες"...
      Τελικά, όντως μας αξίζουν τέτοιοι πολιτικοί και τέτοιοι δημοσιογράφοι...

      Διαγραφή
    2. Ο Βελόπουλος δεν υπέγραψε κανένα απολύτως μνημόνιο (Δεν στηρίζω κανένα κόμμα) αλλά η αλήθεια πρέπει να λέγεται. Ο Βελόπουλος αποσύρθηκε από την ψήφιση μνημονίου.
      Κάντε πρώτα έρευνα και μετά χάσετε τον έλεγχο. Είστε και γυναίκα που υπερβάλλει κιόλας δημογραφικά. Έχω παρατηρήσει ότι χρησιμοποιείτε πολλή υπερβολή στις αναρτήσεις σας. Δεν είμαι ο Χίος ούτε κανείς διάσημος δημοσιογράφος.

      Διαγραφή
    3. Όταν δεν ξέρεις να γράψεις ελληνικά, κι όταν άλλα γράφεις κι άλλα εννοείς, αντιλαμβάνομαι το επίπεδο της "γνώσης" και της κρίσης σου.
      ΜΗΔΕΝ και πολύ σου είναι.

      Διαγραφή
  2. Στην παγίδα της βρώμικης προβοκάτσιας, δεν θα πέσω.
    Παρουσιαστε τα στοιχεια που αναφέρετε.
    ΔΩΣΤΕ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στέφανε έλα αγόρι μου!! ρούφα το αυγό σου,σε πήραμε χαμπάρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πού είσαι ρε Κωνσταντάρα να ξαναπείς εκείνο το ωραίο......" Ρ Ε Μ Α Λ Ι Α !!!!!!!!!" Ρε Πόπη διαφώτισε με σε παρακαλώ στην εξής απορία μου....Αφού υπάρχουν τόοοοοοσοι πολύ που αγαπάνε τη πατρίδα τους τόοοοοσο πολύ,πως γίνεται και είμαστε σε τέτοια χάλια ;; Λογικά με τόοοοοση αγάπη θα έπρεπε να κάνουμε και ....εξαγωγή.Γαμώ το φελέκι μου δέν καταλαβαίνω τι γίνεται.Με μπερδεύει βλέπεις η τόοοοοση αγάπη για την πατρίδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καπετάνιε, ο Κωνσταντάρας, άντε να 'ριχνε και πέντε ξεγυρισμένες φάπες... δεν λέει...

      Εδώ, χρειάζεται ένας Κολοκοτρώνης, να σηκώσει χατζάρα και να κόψει κεφάλια...
      Μην μπερδεύεσαι καπετάνιε... πάμε βουρ για εμφύλιο...
      Αν το κάθε τσουτσέκι, νομίζει πως επειδή έχει ένα μικρόφωνο ή μια εφημερίδα ή μια εκπομπή, μπορεί να εξαπατά όλους μας, είναι γελασμένος.
      ΟΛΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ...
      Είναι η εποχή που πέφτουν ΟΛΩΝ οι μάσκες...
      Σε λίγο, κάποιοι, δεν θα τολμούν να κυκλοφορήσουν... θα τους πετάει πέτρες και θα τους φτύνει ο λαός...

      Όταν φτάνεις να αποκαλείς "πατριώτες" έναν Καρατζαφέρη κι έναν Βελόπουλο, τι να πω... πιο ξεφτίλας, πεθαίνεις.

      Έχω σιχαθεί, καπετάνιε... μια μέρα να κάτσεις δίπλα μου και να δεις τι έρχεται, θα χρειαστείς τα ηρεμιστικά με τις φούχτες... ευτυχώς που έχω απέχθεια στα φάρμακα... κι ευτυχώς που υπάρχουν και σχολιαστές που με χαλαρώνουν με τα σχόλιά τους...

      Διαγραφή
  5. κάποτε κυρία Σουφλή σας είχαμε ενημερώσει για το ποιόν του Χίου και κάποιες η κάποιοι ασχολήθηκαν με τα ορθογραφικά μας μετά από 16 ώρες εργασίας καθημερινά από τις πέντε το πρωί.
    θαυμάζω το έργο σας αλλά από ότι φαίνεται δεν τους έχετε μάθει ακόμη, τους ανακαλύπτετε στην πορεία, όταν έχουν κάνει κακό, διότι αυτός είναι ο ρόλος τους να σπρώξουν τους εν ύπνο Έλληνες στην επόμενη παγίδα που λέγετε αυτοκρατορία Κωνσταντινουπόλεως. Όλοι αυτοί λειτουργούν ως πρόδρομοι του επόμενου σχεδίου της Σιών, ας ξυπνήσουμε και ας είναι αργά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα, άγιος να είσαι, κάτι θα σου βρουν για να σε συκοφαντήσουν.. κι αν δεν σου βρουν, θα δημιουργήσουν...
      Δεν είναι πως δεν έχω μάθει ακόμα τον κόσμο...είναι που δεν αντέχω τόσα σκοτάδια και τόσες ύαινες...

      Κάνω ότι μπορώ για να αφυπνίσω όσους διαβάζουν ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ ή την σελίδα μου στο f.b... δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο... δεν αντέχω περισσότερο...

      Σας ευχαριστώ

      Διαγραφή
  6. Λετε δηλαδη οτι ειναι καλαμπουρι η ολη κατασταση ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω να έδωσα την αίσθηση πως αντιλαμβάνομαι την όλη κατάσταση ως καλαμπούρι... αντιθέτως, είναι λίαν επικίνδυνη... και βρωμάει πολύ...
      Καθημερινά, ανακαλύπτω και άλλη βρώμα... κι όλο αυτό, δεν αντέχεται...

      Διαγραφή
  7. ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΝ ΨΥΧΟΠΑΘΗ ΧΙΟ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ... Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αυριο ειναι η επετειος της γενοκτονιας των ελληνων του ποντου.
    ολα ταλλα ειναι αναξια λογου!
    FREE GREEK PONTOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    διπλον τριπλον θα παρωμεν
    ατο που μας επαρθεν!!!!!!!!!!!!!!!
    ο ποντον ολον και το καρς
    τεμετερα θα γινε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=UN7gMz31roc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. KYΡΙΑ ΣΟΥΦΛΗ ΑΜΦΙΒΑΛΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΤΟΣΩΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ, ΤΟΝ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟ, ΤΟΝ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ Κ.Α. ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΝΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΛΕΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΤΟ ΜΕΓΑ ΣΩΤΗΡΙΟ ΕΡΓΟ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑΣ ΤΟΥ 5ου ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΣΕ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ;;;;......
    ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Καρατζαφέρης και ο Κασιδιαρης είναι του συστήματος. Δεν είναι πατριώτες. Παριστάνουν τους πατριώτες. Ο Βελόπουλος δεν έχει υπογράψει μνημόνιο, αποσύρθηκε αφού ήρθε σε ρήξη με μέλη του κόμματος που ανήκε τότε στον ΛΑ.Ο.Σ. Ο Χίος, (όπως φαίνεται από την δημοσιογραφική του έρευνα και τα τελευταία γεγονότα που υπέστη ο ίδιος και οι συνάδελφοί του τον Οκτώβριο του 2016 φαίνεται ότι δεν είναι άτομο που κοιτάει την πάρτη του, αλλά φαίνεται ότι νοιάζεται για τα προβλήματα της χώρας).
      Τώρα για ποιον λόγο αντιδράει υπερβολικά κατά των συναδέλφων της με τόσο μένος και μίσος....μάλλον έχει προσωπικό θέμα μαζί τους που υπονομεύει την ενημερωτική ακρίβεια. Το προσωπικό μένος είναι εμφανές και υπερβολικό κατ εμέ. Ας ερευνήσει την αλήθεια ως δημοσιογράφος και μετά να ενημερώσει τους αναγνώστες.

      Διαγραφή
    2. ......................................................
      Λες: ''ο Κασιδιαρης είναι του συστήματος. Δεν είναι πατριώτης''
      Μπορείς να μας πεις με ποια δεδομένα ή κριτήρια αποφαίνεσαι έτσι γι' αυτόν;

      Εσύ π.χ. γιατί θεωρείς τον εαυτό σου αντισυστημικό; Τι κάνεις εσύ απέναντι στο σύστημα που δεν κάνει ο κ. Κασιδιάρης;

      Εσύ π.χ. γιατί θεωρείς τον εαυτό σου πατριώτη; Τι κάνεις εσύ για την Πατρίδα που δεν κάνει ο κ. Κασιδιάρης;

      Απάντησε, για να μάθουμε και εμείς ποιούς πρέπει να θεωρούμε συστημικούς και ποιους πατριώτες;
      .......................................................

      Διαγραφή
  10. Ο Βελόπουλος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΨΗΦΙΣΕΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟ. ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ.
    ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΜΕΝΟΣ; ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΙΣΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ; ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ΣΑΣ. ΠΡΙΝ ΚΑΤΑΦΥΓΕΤΕ ΣΕ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ, ΚΑΝΤΕ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΤΕ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ. ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΝ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ.
    ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΌΤΙ ΥΠΕΡΒΑΛΛΕΤΕ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ. ΕΛΕΓΞΤΕ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ.
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΏΣ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΛΕΙΟΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ.
    (δεν στηρίζω κανένα κόμμα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αντέχω τόση υποτίμηση της νοημοσύνης μου...Πουλήστε την αλλού... όχι εδώ μέσα και όχι σ' εμένα και και όσους αντιλαμβανόμαστε τέτοια παιχνίδια.

      Διαβάστε αυτά τα λινκ και κόψτε τα χαπάκια που σας δίνουν να πίνετε... είναι ληγμένα

      http://www.inewsgr.com/116/o-antimnimoniakos-karatzaferis-kai-to-arthro-1-tou-mnimoniou.htm

      http://siamakis-lawyers.gr/%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B1%CE%AF%CE%B1-%CE%BD%CE%AD%CE%B1/%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%8C%CF%83%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%AD%CF%87%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%AE-%CF%8C%CE%BB%CE%BF-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CF%8C%CE%BD%CE%B9/

      Διαγραφή
    2. Ο ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΨΗΦΙΣΕ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΜΗΝΥΘΗΚΕ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΑΣΟΚ ΝΔ ΛΑΟΣ ΣΥΡΙΖΑ. ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ. ΘΑ ΔΙΚΑΣΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ.
      http://zoidosia.blogspot.gr/2010/05/blog-post_30.html

      Διαγραφή
    3. @ 12.00 Δεν μου λες ρε μάγκα, πόσες φορές θα στείλεις το ίδιο σχόλιο;;;

      Διαγραφή
    4. ΠΟΠΗ ΜΟΥ ΤΡΙΨΤΟΥ ΣΤΗΝ ΜΟΥΡΗ ΑΥΤΟ http://www.karanik.gr/2010/10/1.html ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΟΤΙ Ο ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΕ ΤΟ 1ο ΜΝΗΜΟΝΙΟ... ΤΟ ΨΗΦΙΣΕ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΣΗΜΕΡΑ...!!!

      Διαγραφή
    5. ΚΑΙ ΑΥΤΟ... https://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2012/02/17/%cf%8c%ce%bb%ce%b1-%cf%84%ce%b1-%ce%bf%ce%bd%cf%8c%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%b2%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%b5%cf%85%cf%84%cf%8e%ce%bd-%cf%80%ce%bf%cf%85-%cf%88%ce%ae%cf%86%ce%b9%cf%83/

      Διαγραφή
  11. Ε τώρα!

    Πως; μπορώ να μην πάω τουαλέτα μετά από την ανακοίνωση τέτοιων πολιτικών αποβρασματων ε;;

    Βελόπουλος, Καρατζαφέρης!!πω!!πω!! μιλάμε για πολύ σοβαρό Αλβανό!!πω!!πω!!τι βαρύτητα λόγου!!
    Κασιδιάρης!!πω!!πω!!
    Και όλα,τα αλλα μπουμπούκια!!
    Περιστερακια μού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΊΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΊΩΝ ΑΝΑΦΈΡΕΣΑΙ ΡΕ 11.20 Η ΤΩΝ ΕΛΛΉΝΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΕΙΤΑΙ ΕΚΑΤΟΝΤΆΔΕΣ ΊΣΩΣ ΚΑΙ ΧΙΛΙΆΔΕΣ ΧΡΟΝΙΆ ΔΕΝ ΑΝΑΦΈΡΕΤΑΙ ΚΆΝΕΙΣ ΣΆΣ. ΜΌΝΟ ΤΑ ΔΙΚΆ ΣΆΣ ΚΑΙ ΘΈΛΕΤΕ ΠΑΊΡΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΌΜΑΤΑ. ΓΙΑ ΗΘΙΚΉ ΑΠΟΖΗΜΊΩΣΗ ΖΩΝΤΑΝΆ ΕΙΣ ΒΆΡΟΣ ΜΆΣ ΡΕ ΟΥΣΤ .ΕΞΑΙΡΟΎΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΊ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΌΝΤΙΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΉΡΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΊΡΝΟΥΝ ΔΕΚΆΡΑ ΤΣΑΚΊΣΤΗ. ΆΚΟΥΣΑ ΦΊΛΕ ΜΟΥ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΟΙΟΣΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥΡΘΕ ΑΠΌ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΈΚΑΝΑΝ ΜΕ ΤΟ ΖΌΡΙ ΕΛΗΝΑ ΑΥΤΟΊ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ.ΕΝΑΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΔΈΚΑ ΚΥΡΙΑ ΣΟΥΦΛΗ ΔΕΝ ΦΤΆΝΕΙ ΕΝΑΣ Η ΝΑ ΓΊΝΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΝΟΙΩΘΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΙΚΗΤΑΡΑΔΕΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΔΕΣ Κ.Α.ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. έχει δίκαιο ο φίλος που μιλάει για προδρόμους της επερχόμενης τάξης, εξάλλου αυτό φαίνεται από την θέση τους στα κανάλια. αν ήταν Έλληνες με τόσα που λένε δεν θα υπήρχαν σήμερα σαν οντότητες, απλά ξεχάσαν τον άλλο προφήτη τον Λιακόπουλο που παίζει στο ίδιο ταμπλό και προετοιμάζει τους Έλληνες για τις προσχεδιασμένες προφητείες για μεγάλη Ελλάδα και τα λοιπά.
    κάτι παρόμοιο είχαμε με τον Άδωνη ο οποίος έβριζε μέρα νύχτα τους εξουσιαστές και η γυναίκα του έκανε καριέρα στα κανάλια των εξουσιαστών, το ίδιο κάνουν και οι παραπάνω. για ένα να είναι σίγουροι δεν θα κοιμούνται ήσυχοι αυτοί και οι οικογένειες τους, για την ώρα τα αντίμετρα είναι, κοινωνικός αποκλεισμός, αυτούς τα παιδιά τους και τις γυναίκες τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συνέλληνες αντισταθείτε σε ότι έχει σχέση με όλους αυτούς και την οικογένεια των Γλύξμπουρκ, οι οποίοι ετοιμάζουν τον τελικό μας αφανισμό. Λιακόπουλος, Βελόπουλος, Καρατζαφερικοί, χρυσααυγήτες, παλαιολόγος Δραγάζης, Ιωάννης βατατζής, Γλυξμπουργκικοί, υποτιθέμενοι έψιλον, που κατά πλειοψηφία είναι όλοι τους,και δουλεύουν για τον ίδιο στόχο, την αυτοκρατορία Κωνσταντινουπόλεως και μεγάλη Ελλάδα. προσοχή στο δελτίο του Μυλωνάκη, ο άνθρωπος είναι της ίδιας σειράς και δουλεύει για τον παραπάνω σκοπό. προσοχή στις προφητείες που μας παγιδεύουν και τις προετοιμάζουν όλοι οι παραπάνω, λέγοντας μας πως είναι θεϊκό θέλημα η ίδρυση της αυτοκρατορίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν η χρυση αυγη ηταν με το συστημα οπως γραφεται δεν θα τους φυλακιζαν δεν θα τους ξευτηλιζανε ουτε θα τους απομονωνανε , αντιθετα θα τους διαφημιζαν θα τους υπολογιζαν και θα συνεργαζοταν μαζι τους οπως κανουν με τα αλλα κομματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτό τους φυλάκισαν με τόσο γελοίες δικαιολογίες... για να τους κάνουν πιστευτούς σ' εκείνους που έχουν νιονιό μωρού παιδιού... ούτε καν μικρού.... μωρού!

      Διαγραφή
    2. Τι κακο γαρ εποιησαν ? , επειδη κυνηγουσαν τους λαθροεισβολεις ? , τωρα ειναι καλυτερα που γεμισε ο τοπος λαθρο ?, επειδη ειναι αντιμνημονιακοι ? , η για τον φυσσα που τον σκοτωσε ο ρουμπακιας και τους εστηλαν ολους φυλακη , δλδ αν σκοτωσει ενας συριζεος ενα πολιτη πρεπει να μπουνε μεσα ολοι οι υπολληποι ?

      Διαγραφή
    3. 3:54 Μ.Μ.
      Η αντιπάθεια είναι ένα δυνατό συναίσθημα που θολώνει τη λογική σκέψη.
      Λένε λοιπόν ότι τους φυλάκισαν με ''γελοίες δικαιολογίες'', όχι γιατί θέλει το σύστημα να τους διαλύσει, αλλά για να πιστεύσουν ''εκείνοι που έχουν νιονιό μωρού παιδιού... ούτε καν μικρού.... μωρού''! ότι τάχα το κόμμα της Χρυσής Αυγής το αποτελούν άνθρωποι του ''συστήματος''.
      Αυτό το λέει μια αυθεντία, η κ. Σουφλή. Ό,τι λέει η κυρία Σουφλή είναι η ακλόνητη αλήθεια, που δεν μπορεί να την αμφισβητήσει κανείς.

      Αν προκαλέσεις όμως την κυρία να στηρίξει ή να αποδείξει την άποψή της, θα σου πει άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

      Διαγραφή
    4. Κυρία Πόπη Σουφλή, εγώ δεν δέχομαι την δική σας, άποψη αλλά συμφωνώ με τον σχολιαστή 3.54.
      Πώς θα αποδείξεις ότι εγώ έχω νιονιό μωρού παιδιού... ούτε καν μικρού.... μωρού;;;;;
      Σας πέρασε ποτέ από το μυαλό ότι μπορεί να προσβάλλετε βάναυσα την νοημοσύνη χιλιάδων ανθρώπων;
      Μήπως θα ήταν σωστό και λογικό να ζητήσετε συγγνώμην;

      Όταν ο κ. Χίος σας πρόσβαλε από το διαδικτυακό του κανάλι χολωθηκατε, έτσι δεν είναι; Κάνω λάθος;

      Διαγραφή
    5. @2.05 έχεις κάθε δικαίωμα να πιστεύεις στην χρυσή αυγή, έχω κάθε δικαίωμα να μην τους εμπιστεύομαι ούτε στο ελάχιστο.

      Πριν κάποια χρόνια, πρέπει να ήταν το 2012 ή 2013, που κάποιοι σχολιαστές, οι περισσότεροι ήταν και φίλοι προσωπικοί, σαν και του λόγου σου, ήταν κολλημμένοι στον Καμμένο... ομηρικές οι μάχες μας..
      "Αν εκλεγεί, θα προδώσει την Πατρίδα μας" τους απαντούσα...

      Το τι άκουγα, δεν χρειάζεται να σου πω...
      Ιδίως η τελευταία σου πρόταση, ήταν το ψωμοτύρι τους...
      Μέχρι που ευχήθηκα να εκλεγεί ο Πανούλης...

      Όσοι ήταν προσωπικοί φίλοι, κόβουν γωνία ή δεν με παίρνουν ούτε ένα τηλέφωνο...προσωπικά, τους έχω χεσμένους...
      Όσο για τους σχολιαστές, αναρωτιόντουσαν πολλοί, πως το ήξερα χρόνια πριν, τι προδότης θα αποκαλυφθεί ο Καμμένος.

      Ας μην σου πω πως το ήξερα...

      Προσωπικά, εύχομαι να γίνει κυβέρνηση η Χ.Α.
      Να δώ τότε, πόσοι θα έχουν το θάρρος να έρθουν να μου πουν..."ρε Σουφλή, γαμώ το φελέκι σου, είχες δίκιο"!

      Υ.Γ. Φελέκι = τύχη (γιατι κάτι χρυσαυγήτες, το παρεξηγούν κι αυτό).

      Διαγραφή
    6. Συμπληρωματικά: Λίγοι είχαν το θάρρος να μου πουν τότε, με τον Καμμένο: "Κυρία Σουφλή, είχατε δίκιο".
      Κι εκτίμησα το θάρρος τους.

      Διαγραφή
    7. @3.00 Συγκρίνετε τελείως ανόμοια θέματα.
      Όταν ο Χίος με προσέβαλε, το έκανε χρησιμοποιώντας χυδαίους και μηνύσιμους χαρακτηρισμούς (γι αυτό άλλωστε έχω ασκήσει εναντίον του μήνυση)επειδή του έβγαλα στον αέρα, πως έχει offshore.

      Ο Καρατζαφέρης και ο Βελόπουλος που προωθεί, είναι αμφότεροι προδότες.
      ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ.
      Κι αυτούς τους αποδεδειγμένους προδότες, ο Χίος, τους αποκαλεί "πατριώτες" και τους καλεί να ενωθούν και να κάνουν "πατριωτικό κόμμα"...
      Αν αυτό δεν λέγεται υποτίμηση της νοημοσύνης των υγειώς σκεπτομένων, πως λέγεται;
      Και από ποιόν να ζητήσω συγνώμη;;;
      Από τον Χίο, ή από τους υπόλοιπους "πατριώτες", ή από εκείνους που τυχόν ψηφίσουν Καρατζαφέρη ή και Βελόπουλο;

      Νομίζω πως έχουν χάσει τελείως την δυνατότητα σκέψης και κρίσης, κάποιοι.

      Διαγραφή
    8. Φυσικά και μπορείτε να έχετε οποιαδήποτε γνώμη για την Χρυσή Αυγή. Απόλυτο το δικαίωμα σας.
      Νομίζετε όμως ότι είναι δικαίωμά σας να χαρακτηρίζετε υποτιμητικά τους έχοντες αντίθετη άποψη από σας για τη Χρυσή Αυγή; Π.χ.
      ''έχουν νιονιό μωρού παιδιού...
      ''ούτε καν μικρού.... μωρού!''.
      Εσείς θα δεχόχόσασταν ευχαρίστως αυτούς τους χαρακτηρισμούς, εάν σας τους απέδιδε ένας χρυσαυγίτης, για την παραπάνω άποψή σας περί Χρυσής Αυγής;
      ''Γι αυτό τους φυλάκισαν με τόσο γελοίες δικαιολογίες...για να...''

      Καλόν θα ήταν να απαντήσετε επί του συγκεκριμένου ερωτήματος και να μην ξεφύγετε από το θέμα.

      Διαγραφή
    9. Ωραίο το λογοπαίγνιο, αλλά... ευχαριστώ, δεν θα πάρω.

      Δυστυχώς, ακόμα και αξιόλογοι άνθρωποι, μένουν κολλημμένοι στην κομματική ταυτότητα... και ναι... για τους κολλημμένους, έχω αυτή την άποψη.

      Σε άλλα θέματα, μπορεί να είναι μια χαρά άνθρωποι... αλλά στα κομματικά... υστερούν...
      Την ίδια άποψη, έχω για κάθε κολλημένο σε κόμματα, που σαν άπιστοι Θωμάδες, πρέπει να φάνε το παλούκι, κι αν ξυπνήσουν... είναι και ο γαμημένος ο εγωισμός, που δεν τους αφήνει να παραδεχθούν το λάθος τους.

      Διαγραφή
    10. Ξεφύγατε από το θέμα, το περίμενα, γι' αυτό έκανα ειδική σημείωση στο σχόλιό μου.

      Ερωτώ: Όσοι έχουν άποψη διαφορετική απο την δική σας για την φυλάκιση της Χρυσής Αυγής είναι κολλημένοι στο κόμμα; Εγώ π.χ. είμαι κολλημένος στο κόμμα;
      Εγώ εάν σας θεωρήσω προκατειλημμένη εναντίον της Χρυσής Αυγής, δηλαδή κολλημένη σε μιαν ιδέα, έχω το δικαίωμα να σας χαρακτηρίσω με τους δικούς σας χαρακτηρισμούς;
      ''έχουν νιονιό μωρού παιδιού...
      ''ούτε καν μικρού.... μωρού!;''

      Την πρώτη φορά παρεκκλίνατε από το θέμα, την δεύτερη;

      Σημείωση:
      Δέχεσθε παραπάνω ότι
      ''αξιόλογοι άνθρωποι, μένουν ''κολλημμένοι'' στην κομματική ταυτότητα''.
      Δηλαδή αυτοί οι ''αξιόλογοι'' άνθρωποι που μένουν κολλημένοι στην πολιτική ταυτότητα ''εχουν νιονιό μωρού παιδιού...
      ''ούτε καν μικρού.... μωρού'';

      Πάντως εγώ ως λογικός άνθρωπος τους έχοντες ''νιονιό μωρού παιδιού'' δεν τους θεωρώ σε καμιά περίπτωση ''αξιόλογους'' ανθρώπους.

      Διαγραφή
  16. Γιατί τσακώνεστε ρε για τον Βελόπουλο;;;;Μία και μόνη ερώτηση από μένα.....Με τη μασωνία Κυριάκο τι σχέση έχεις;;; Την αποδέχεσαι,είσαι φίλος ή αντίθετος;;; Απάντησε και μετά συζητάμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΡΟΣ ΜΑΛΑΚΑ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ

    ΄Διάβασε στην κατηγορία ύλης με tag ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ τι έχω γράψει για την ένταξή της στην Χρυσή Αυγή και άντε γαμήσου.
    Από την στιγμή που η Νικοπούλου πήγε εκεί, την διέγραψα από αληθινή ελληνίδα.

    Καλά τα έγραφε πριν χρόνια ο Αρχάγγελος... κι αυτή του συστήματος είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΗΛΑΔΗ ΕΣΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ ΠΟΙΟΙ/ΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ/ΙΔΕΣ.
      ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ;

      Διαγραφή
    2. Τόσο σου κόβει, τέτοια γράφεις.

      Διαγραφή
    3. Μ'ΑΡΕΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΘΥΜΩΝΕΙΣ.

      Διαγραφή
    4. Αν τολμάς, έλα από κοντά να με δεις θυμωμένη...γιατί θυμώνω σπάνια και μόνον όταν έχω δίκιο, ή όταν υποτιμούν την νοημοσύνη μου, ή όταν με προδίδουν, ή όταν με αδικούν.

      Διαγραφή
    5. ΠΟΙΟΣ ειναι ο ΜΑΛΑΚΑΣ σχολιαστης ρε ζωντανο;

      Διαγραφή
    6. Κάποιος με πολύ χυδαία σχόλια...
      Αν είσαι αυτός, τότε ζωντανό είσαι και φαίνεσαι.

      Διαγραφή
    7. ΠΩΣ μπορει να ειμαι εγω;

      Κοριτσακι! Η ΑΛΗΘΕΙΑ ειναι ενα ξεροκεφαλο πραγμα που ΥΠΑΡΧΕΙ!!!!!!!! και ΔΕΝ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ........
      Κι εκει που την παραμεριζεις, την καταχωνιαζεις, την αγνοεις, την κλωτσας να παει παραπερα, την ποδοπατας να το βουλωσει, τζουπ!!!!! και σουρχεται στα μουτρα παλι.
      Γιατι ΥΠΑΡΧΕΙ! Ειναι η πραγματικοτητα. Ειναι η συνειδηση σου!
      Και ξερεις!
      Ψεμματα μπορεις να πεις σε ολους!
      Εκτος απο εναν! Τον εαυτον σου!

      Διαγραφή
    8. ΣΩΣΤΟΟΟΣΣΣ . ............ 7:22

      Διαγραφή
    9. @7.22 Σωστά... έτσι ακριβώς όπως τα γράφεις είναι... ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ... ΜΗΔΕΝΟΣ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΟΥ...

      Υ.Γ.1. Όχι τίποτις άλλο, αλλά για να μην βγάλεις τον εαυτό σου απ' έξω...

      Υ.Γ.2. Μου είχε γράψει κάποτε κάποιος σχολιαστής, αν θυμάμαι καλά, σε κάποια ανάρτησή μου απ' αυτές με τις καλημέρες και τις καληνύχτες μου...;
      "Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΟΔΟΠΑΤΑΣ, ΤΑ ΚΑΤΑΧΩΝΙΑΖΕΙΣ, ΤΑ ΑΓΝΟΕΙΣ... ΘΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΦΥΓΕΙΣ ΑΠ' ΑΥΤΑ, ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ... ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ... ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ... ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΟΥ... ΕΙΝΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ... ΚΙ ΑΥΤΟΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΓΕΛΑΣ"...

      Έλα πάμε άσματα ιερά και πάντοτε επίκαιρα...

      https://youtu.be/bTYDGQNOo-Y


      https://youtu.be/SkVnQkoY-aA

      κι αυτό, αλλά από τον Τόλη, που κάποιοι του έχουν αδυναμία.. αλλά δεν τον ακούν...
      https://youtu.be/-N_jkLyeVbY

      Διαγραφή
    10. ΡΕ 7.33, μην απαντάς στον εαυτό σου (7.22)... χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    11. Η φαντασία σου οργιάζει!!
      Η Πυθία έλεγε αλήθειες εσύ παραμύθια !!

      Διαγραφή
    12. Δεν θυμάμαι να σύγκρινα ποτέ τον εαυτό μου με την Πυθία... άρα το σχόλιό σου δεν λαμβάνεται υπόψη... ως μη γενόμενο, δηλαδή.

      Την φαντασία μου, την κρατώ μόνον για τα βιβλία μου, που ακόμα ατέλειωτα τα έχω...
      Να δω πότε θα τα βρονήξω όλα κάτω και θα το κλείσω το blog, γιατί δεν αξίζει να δίνεις αγώνα για τους κολλημμένους.

      Διαγραφή
    13. Μα δεν κάνεις και τίποτα !!
      Απλά φαντασιωνεσαι ότι είσαι σπουδαία για να σκοτώνεις τον ελεύθερο χρόνο σου!!
      Οι σπουδαίοι άνθρωποι έχουν έργο πίσω τους να επιδείξουν.
      Εσύ μόνο λόγια λόγια λόγια........
      Όταν θα φύγεις τι θα αφήσεις πίσω σου;
      Σχόλια σε αναρτήσεις και μπινελίκια !!Αυτό δεν έχει να κάνει με Ελλάδα.
      Οι Έλληνες μεγάλα παιδιά είναι και θα ρίχνουν στην κάλπη ότι θέλουν .
      Δεν μασάνε από διαδυκτιακες προπαγάνδες .Κανέναν δεν πείθεις .Όσο και να σκυλιάζεις οι απόψεις σου είναι απόψεις σου και δεν τις υιοθετεί κανένας.
      Μόνο κουτσομπολιό να γίνεται.

      Διαγραφή
    14. Από τέτοιους μαλάκες σαν και σένα φτάσαμε σε αυτό το χάλι, άντε σάλτα και γαμησου παλιολινατσα !!που σε πείραξε η Κυρία Σουφλη::
      Σουργελο!!!

      Διαγραφή
    15. @8.33 Αγαπητέ/ή μου, η προσπάθειά σου να με υποτιμήσεις και να με προσβάλεις, δεν κρύβεται...

      Μου είναι παντελώς αδιάφορη η άποψή σου.
      Αυτοί που με γνωρίζουν, ξέρουν και ποιά είμαι.. δεν χρειάζομαι ούτε την επιβεβαιώση, ούτε τα... "ζήτω" απ' αυτούς που δεν με ξέρουν.

      Τώρα, το αν είναι σπουδαία ή όχι, άσε να το κρίνουν άλλοι.. όχι οι κακοήθεις κουκουλοφόροι του διαδικτύου.
      Και το έχουν κρίνει αυτοί που με γνωρίζουν ή συνεργάστηκαν μαζί μου.
      Ο αείμνηστος Εισαγγελέας ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΕΒΑΣ, που με γνώριζε από παιδί, έλεγε πως "έχεις στα χέρια σου Ευαγγέλια"... αναφερόμενος σε κάποιες περγαμηνές μου...
      Και φυσικά, δεν είναι μόνον η άποψη του αείμνηστου ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΣΕΒΑ.
      Όταν θα φύγω, ξέρω πως θα έχω αφήσει ένα χνάρι πίσω μου... έστω κι αν κατά την γνώμη σου, "σκοτώνω τον ελεύθερο χρόνο μου"...
      Αλήθεια, εσύ, τον ελεύθερο χρόνο σου με τι ασχολείσαι;
      Σε πηδάνε ή πηδάς;;;
      Γιατί κάτι ουσιαστικότερο, δεν υποθέτω πως κάνεις...

      Πάρε λοιπόν το ξύδι σου, και άντε στο καλό...
      Τρολλάκια και πουτανάκια του είδους σου, δεν χρειάζομαι στο blog μου.

      Διαγραφή
    16. ΓΕΙΑ ΣΟΥ 8:33 ΑΛΕΠΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ

      Διαγραφή
    17. Ρε συ !!8:33 τώρα που τ0 σκέφτομαι μασάς καθόλου μαστίχα Χίου;; Κάνει καλό!! είναι αντιμικροβιακή!!

      Ο 8:48 με πολύ Λαβ!!

      Διαγραφή
    18. Το λοιπόνου... "Λαβ", στο αφιερώνω... χαχαχαχα (προσοχή... γέλωτες είναι)
      https://youtu.be/PH14Lh-gMRw

      Διαγραφή
  18. Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΗΞΕΡΕ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΕ ΑΝΑΦΟΡΆ ΣΤΟΝ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗ ΠΕΡΙ ΓΟΥΔΗ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜΌΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ 1976 ΚΑΙ ΕΝΤΕΥΘΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΣΩΜΕ ΣΤΟ ΓΟΥΔΗ ΤΩΡΑ. ΠΑΡΤΕ ΛΟΙΠΌΝ ΤΑ ΟΠΛΑ ΑΛΛΟΙΩΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΣΤΑ BLOGS ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΑ ΠΑΛΑΙΌΤΕΡΑ ΤΩΝ ΥΠΟΔΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρε βαρετος και φωνακλας αυτος ο Χιος καθυστερημενος ειναι ; ρε το τρελος ειναι ! Να μη σεβεται το συστημα ; Με ολους τα βαζει !...........Απο τρελο και μικρο παιδι μαθενεις την ΑΛΗΘΕΙΑ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. https://spasmenoparathyroblog.wordpress.com/2016/04/23/%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%B9-%CF%88%CE%AE%CF%86%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B1-%CF%84%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/a08fc2dd-61a9-4a83-b09a-09f4c564609d/es20100506_1.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο πατέρας Πλεύρης όπως και ο Σπύρος Χατζάρας ήταν υποψήφιοι με τον Καρατζαφέρη αφότου ψήφισε μνημόνιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ποιός σας είπε, πως εκτιμώ τον πατέρα Πλεύρη και τον Χατζάρα, γι αυτές τις επιλογές τους;
      Κρατώ μόνον ότι έχει να κάνει με τις αποκαλύψεις τους και μέχρι εκεί.

      Διαγραφή
    2. ΠΟΠΗ ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΤΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΚΡΑΤΑΣ
      ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΘΥΜΩΜΕΝΗ ΟΥΤΕ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΖΗΤΑΣ.ΓΙΑΤΙ ΘΕΣ
      ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΡΕΙΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ Σ'ΑΓΑΠΑΜΕ;

      Διαγραφή
  23. Προς πρόβατα. Η αλήθεια είναι ότι έχουν χεστει πάνω τους διότι ο κόσμος τους φεύγει και ανέλαβε Χίος και Μυλωνάκης να επιτελέσουν το έργο του τσοπάνη. Ο κόσμος που χάνει την πατρίδα του δεν ψαρωνει πλέον με κραυγές και καραγκιοζιλικια, θέλει έργα. Τι με νοιάζει εμένα εάν γαβγίζει ο κάθε ψυχασθενής... Συγκρούεται με το σύστημα με έργα? Εκεί θα πάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αναλάμβανω δήμιος χωρίς ίχνος!!

    *******. ΤΥΨΕΩΝ .*******

    ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΦΕΡΕΤΕ ΟΛΟΥΣ
    ΜΗΔΕΝΟΣ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ

    #ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΕΡΑΣΩ ΕΝΑ ΠΟΤΟ#

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΙΓΑ ΤΟΝ ΠΟΛΥΛΕΩ.

      Διαγραφή
    2. 7:06
      Θα έρθεις και εσύ στο πάρτι;;

      Διαγραφή
  25. Πατριωτικός χώρος από τη μια κι από την άλλη υπογραφή μνημονίων και γονυκλισίες προς τους ξένους, δεν συνάδουν, είναι πράγματα εντελώς ασύμβατα μεταξύ τους! Πάντες όσοι υπέγραψαν και στήριξαν μνημόνια έχουν απορριφθεί από τους Έλληνες, έχουν περάσει στην μνήμη αυτού του λαού ως πρόθυμοι συνεργάτες του ξένου παράγοντα, τίποτε περισσότερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόντρα στο σύστημα της παγκοσμιοποίησης έχω την εντύπωση ότι πηγαίνει μόνο η Χρυσή Αυγή.
      Οι άλλοι συμφωνούν με το σύστημα που θέλει:
      Μνημόνια,
      Ανοιχτά σύνορα,
      Τζαμιά,
      Πολυπολιτισμικές κοινωνίες κ.λ.π.

      Διαγραφή
    2. Θα μείνεις με την εντύπωση:
      Τι; έκανε μέχρι τώρα η χρυσή πορδή για πες μας;;και μην πεις κάτι γιατί τους έχω ψηφίσει 2 φορές!!

      Αν δεν καταλάβουμε ότι:
      Δεν υπάρχουν κόμματα,αλλά μόνο Ελλάδα,και Έλληνες την οποία χάνουμε, θα είμαστε ξένοι στον τόπο μας και προδότες μαζί:

      Διαγραφή
    3. ............................................................
      Αυτά κάνει η έκανε:
      1) Αντιστέκεται σ' αυτούς που εξαθλιώνουν την Ελλάδα και τους Έλληνες.
      2) Συμπαραστέκεται στους αδύναμους οικονομικά Έλληνες.
      3) Αντιστέκεται στο να γίνει η Ελλάδα αμπέλι ξέφραγο.
      Αυτά κάνει η 'χρυσή πορδή''που λες ότι την έχεις ψηφίσει 2 φορές (και σε πιστέψαμε ! ! !).

      Πες μας εσύ τώρα τι κάνει το κόμμα που θα ψηφίσεις στις επόμενες εκλογές ή τι κάνεις εσύ για την Ελλάδα και τους Έλληνες.
      ........................................................

      Διαγραφή
    4. Το αν με πιστεύεις ή όχι,αν ψήφισα είναι δικαίωμα σου,
      Αλλά από ότι βλέπω ,δεν κατάλαβες είπα εγώ;;ότι θα ψηφίσω κάποιο κόμμα;;

      Είπα μόνο Έλληνες υπάρχει τέτοιο κόμμα και δεν το ξέρω;;

      Και αντιστέκεται να γίνει η Ελλάδα ξεφραγο αμπέλι;πως; Αντιστέκεται ??εδώ έχουμε γεμίσει με 6,000,000 μύρια λαθροπηθικους!! πλάκα μας κάνεις;;;

      Διαγραφή
    5. .........................................................
      8:42
      Ερώτημα σου έκανα, δεν σου επέβαλα να ψηφίσεις κόμμα.
      Σε ρώτησα επίσης τι κάνεις εσύ για την Ελλάδα και τους Έλληνες.

      Εγώ πλάκες δεν κάνω, καταγράφω αυτά που κάνει η Χρυσή Αυγή. Εσύ αν δεν βλέπεις ότι αντιστέκεται στο να γίνει η Ελλάδα αμπέλι ξέφραγο, πιθανόν να συγχέεις τη Χρυσή Αυγή με τον ΣΥΡΙΖΑ ή το ΚΚΕ ή την Νέα Δημοκρατία.

      Αυτά κάνει η έκανε:
      1) Αντιστέκεται σ' αυτούς που εξαθλιώνουν την Ελλάδα και τους Έλληνες.
      2) Συμπαραστέκεται στους αδύναμους οικονομικά Έλληνες.
      3) Αντιστέκεται στο να γίνει η Ελλάδα αμπέλι ξέφραγο.

      Όπερ έδει δείξαι.
      ........................................................

      Διαγραφή
  26. ΤΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΕΦΙΑΛΤΗΣ;;;;[ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ] ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΜΑΣ ΦΤΕΙΑΞΑΜΕ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.....Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΦΤΕΙΑΞΑΝ ,ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΕΣ ΣΥΝΩΜΟΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΕΤΟΙΜΗ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΩΡΕΣ.ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ;;;;ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΣΤΟΝ ΧΙΟ ΟΤΙ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ Η ΠΙΠΑ...

    http://www.kathimerini.gr/910541/gallery/epikairothta/kosmos/o-gamos-ths-pipa-mintleton-kai-toy-tzeims-ma8ioys-fwto

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω!!!
      Ω!!!!!τι συμφορά !!
      Μας βρήκε!!!
      και τώρα τι;θα κάνει ο Στέφαν,θα πάρει Τσιμπούκι???

      Διαγραφή
  28. Το λοιπόνου... μου έχει συστήσει Ο γιατρός, (για τους αυθάδεις σχολιαστές, που τους έχω ανοίξει φάκελλο, έτσι και ξεμυτίσουν και υποθέσουν κάτι) βραστο γαλα με μελι και κανελλα... να τους αλείψω και να τους βάλω δίπλα σε.. μελίσσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λοιπόνου, Νο2

      Λένε οι ιατροί, πως εκεί γύρω, στην ηλικία των πρώτων -ήντα και λίγο πριν, κάποιοι αλλάζουν φύλο... και από ... "ιατροί" γίνονται... γιατρίνες...

      Άντε μπρε, να σε δω με ζαρτιέρες κι αν δεν σε βγάλω στην σέντρα, να μην με λένε Καλλιόπη...@$τρικία μου...

      Βρε τι γίνεται με τους Ε.Π.Π.Κ.!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Κάτι ξέρω εγώ, που δεν κρατάω καθόλου καλάθι...

      Διαγραφή
    2. Το καλαθι το κραταει η ιατρος, χρονια τωρα.

      Διαγραφή
    3. Να προσέχει μην το χάσει το... κελεπούρι... η ιατρός...
      Εγχειρισμένη, είσαι... "χρυσή" μου;;;
      Και η ιατρός, τι φύλο είναι ...;

      Διαγραφή
    4. Διακρινω μια συγχιση να το πω...μια τρικυμια εν κρανιω να το πω....μια προσπαθεια επιθεσης για να κρυφτει η ασυλληπτη ασχημια να το πω.....;
      Ακου κοριτσακι μου για να μαθαινεις....Τα φυλα ειναι δυο.

      Η ιατρος

      Και...

      Ο ασθενης...

      Τι ΔΕΝ καταλαβαινεις;

      Διαγραφή
    5. Να γράφεις καθαρά, για να είναι κατανοητά αυτά που γράφεις.
      Ποιά είναι η ιατρός και ποιός ο ασθενής;

      Διαγραφή
    6. Να ανεβαζεις ολα οσα γραφω, για να βγαζεις νοημα. Οταν τρως αυτα που δεν....εγκρινεις....ερχεται η συγχιση.

      Το who is who δεν σε αφορα.

      Διαγραφή
    7. Όταν τα σχόλια ξεφεύγουν, έχω κάθε δικαίωμα ως διαχειρίστρια, να μην τα αναρτώ.
      Από την στιγμή, που δεν με αφορούν, κράτα τις απαντήσεις για τον εαυτό σου και παράτα με.
      Αρκετά με τα παιχνιδάκια σου.
      Βρες κάποιον άλλον, που ν' αντέχει και να έχει διάθεση για παιχνίδια.
      Εγώ, δεν αντέχω τα παιχνίδια... θέλω σταράτες κουβέντες.

      Διαγραφή
  29. Ήτανε νύχτα σκοτεινή!
    και περπατούσαν δυο τυφλοί
    Ο ένας είχε ένα ραβδί
    Και ο άλλος κράταγε σχοινί!!

    Αυτός που είχε το σχοινί
    Είχε αποδράσει από το Δαφνί
    Στέφανο το λέγαν το παιδί
    Και ήρθε από τη Χίο, το νησί!!

    Είχε ιδέα φοβερή
    Πορδηπουργος για να Γενή
    Και να έχει συνεργάτες
    Τα ποντίκια και τις γάτες

    Τον Κυριάκο με τον Γιώργο
    Και τον Ηλία τον μαγκιορο
    Ακόμα μια συμμορία
    Που μας ήρθε από την Τροία!!

    Όλοι θέλουν να μας σώσουν
    Και να μας αποτελειώσουν
    Μα τους πήραμε χαμπάρι
    Και θα πιάσουν ένα παπάρι!!!

    Με τις υγείες σας αλάνια!!!






    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΘΕΙ Η ΦΩΤΟ ΠΟΥ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΤΣΙΜΠΑΕΙ ΤΟ
    ΜΑΓΟΥΛΟ ΤΟΥ ΣΚΑΤΟΣΑΚΚΟΥΛΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. "...Και να διευκρινίσω πως εξαιρώ τον Κωνσταντίνο Πλεύρη..."
    Γιατί εξαιρείται ο Κ. Πλεύρης;
    Επειδή ηταν υποψήφιος του Καρατζαφέρη στις ευρωεκλογές του 14;
    https://www.youtube.com/watch?v=vEae5LI1cLQ
    Κάθε αντικειμενικός παρατηρητής θα έλεγε οτι μόνο για τον Κασιδιάρη δεν υπάρχει κάποια προδοσία για να κατηγορηθή.
    Κανείς δεν παρουσίασε στοιχεία.
    Τα "εγω ξέρω αλλά δεν τα λέω" και "έχω γυναικεία διαίσθηση" είναι ανάξια σχολιασμού.
    Η γυναικεία διαίσθηση δεν δούλεψε στην περίπτωση του Κ. Πλεύρη τον οποίο εξαίρεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καθένας εδώ μέσα, σχολιάζει ανάλογα με τις κομματικές παρωπίδες του...

      Επειδή λοιπόν εγώ δεν έχω απ' αυτές, απαντώ και σχολιάζω με την λογικήή και με την διαίσθηση ... αναλόγως του θέματος.

      Στην συγκεκριμένη περίπτωση, δεν έβαλα την διαίσθηση, αλλά την απλή λογική.

      Κασιδιάρης, Καρατζαφέρης, Βελόπουλος, είναι ή ήταν εκλεγμένοι...
      Γι αυτό και εξαίρεσα τον Πλεύρη, στην συγκεκριμένη περίπτωση.
      Και δεν θα καθίσω να αναλύσω περισσότερο τις απόψεις μου.
      Όποιος έχει διαβάσει τα ρεπορτάζ μου ή τα σχόλιά μου και δεν έχει παρωπίδες, αντιλαμβάνεται τι γράφω.

      Διαγραφή
  32. Έχουμε και λέμε ο γράφων πήγε στην εν λόγω Συγκέντρωση-Ομιλία για την Κάρτα Του Πολίτη,Οι εντυπώσεις μου έχουν ως εξής:Είναι εξαιρετικά Σημαντικό το γεγονός ότι Πραγματοποιείται εν μέσω Κοινωνικοοικονομικού Τυφώνα τέτοιου τύπου Κινητοποιήση,αλλά απο την άλλη σε ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΌ όπως αποδείχτηκε στην Πράξη και ΟΧΙ στην Θεωρία η Επιλογή της Συγκεκριμένης Ημερομηνίας δηλαδή 21/5 που γιορτάζει η ΜΙΣΗ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΕΛΛΑΔΑ ήταν ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ διότι πολλοί πιθανότατα είχαν να πάνε όλο και σε κάποιο σπίτι-μια γιορτή-ένας Κωνσταντίνος,μια Ντίνα,Φίλος-Φίλη κτλ.άρα σιγά μην επιλέγανε να κατέβουν στα Προπύλαια..σε συνδυασμό με τις Καιρικές Συνθήκες οι οποίες μέχρι και 2 Ώρες Περίπου ήταν ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ οπότε όπως καταλαβαίνουν όλοι Προτίμησαν να πάνε στην Παραλία..Για αυτούς τους 2 Λόγους θεωρώ ότι είχε πολύ περιορισμένη Συμμετοχή..υπολογίζω απο 500 έως 1000 το πολύ Άτομα μαζί με τους Περίεργους Περαστικούς..στην Κορύφωση της Εκδήλωσης που ούτως η άλλως ξεκίνησε με μια αργοπορία τουλάχιστον Μισής Ώρας..γύρω στις 6 παρά κάτι άρχισε..έκατσα περίπου 1,30 λεπτά άκουσα τον Διονύση Μακρή και μέχρις ενός σημείου τον Άγγελο Πιλάτη Εκπρόσωπο του ΙΝΚΑ ύστερα έφυγα,αρκετά καλοί και οι 2 ωστόσο ο Μακρής κατά την διάρκεια της Ομιλίας του επανέλαβε αρκετές Φορές τον Όρο: Ελληνορωμιός ή Ελληνορωμιοί...δεν ξέρω αν όντως υπάρχει κάτι τέτοιο σαν "Όρος" όμως εμένα με κούρασε η Επανάληψη αλλά και διατηρώ επιφυλάξεις σχετικά με την έννοια αυτή το κατά πόσο υφίσταται ή όχι.Παρατήρησα επίσης ότι υπήρχαν άτομα απο την Νεολαία (αν υπάρχει κάτι τέτοιο) του Κόμματος Ελληνική Λύση του Βελόπουλου..τα οποία μοιράζανε Φυλλάδια...πήρα ένα και το πέταξα..είδα τον Πρώην Εισαγγελέα Σακκά να μοιράζει αυτοπροσωπώς Φυλλάδια απο το Κίνημα Δικαιοσύνης που ηγείτο κιόλας αν δεν κάνω λάθος τον έχω σε εκτίμηση,και μερικά Μαυροφορεμένα άτομα που πετάγανε δεξιά-αριστερά τρικάκια ΥΠΕΡ της Χρυσής Αυγής...Οπότε "Πολιτικά" πήρε χρώμα...προσπαθώντας ο καθένας να Αντλήσει "Ψηφαλάκια"..για την Πατρίδα + Κατά της Ισλαμοποιήσης-Συμφώνων Συμβίωσης κτλ. συμφωνώ με τις σκέψεις αυτές αλλά ΔΕΝ έχω ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΠΛΕΟΝ (εκτός απο ελάχιστους)γιατί οι Περισσότεροι Σχηματισμοί-Φορείς με τους Αρχηγούς/Κλίκες/Συμβούλους κτλ. είναι ελεγχόμενοι απο τα γνωστά Κέντρα..άρα...σου ρίχνουν στάχτη στα μάτια Προβάλλοντας δήθεν την Αγάπη-Ενδιαφέρον για την Ελλάδα αλλά-αλλά....το δόλωμα έχει μπει με το Τυρί στην Φάκα..απο την μια πλευρά έχουμε έναν Κατευθυνόμενο Πολυεπίπεδο Ανθελληνισμό-Αντιχριστιανισμό-Εθνομηδενισμό απο το "Συνταγματικό Βέλος" χτυπάνε Γλώσσα-Πίστη-Θρησκεία-Πολιτισμό και απο την άλλη Πλευρά Πατριδοκαπηλία....εκμεταλλευόμενοι το Συναίσθημα του απλού Έλληνα τι λέτε να πάρω;;; έναν γύρο με απ'όλα έναν γύρο με απ'όλα χωρίς τζατζίκι ή ΤΙΠΟΤΑ..!!!;;; Επίσης η Απουσία του Κλήρου ήταν κάτι Παραπάνω απο Αισθητή...υπήρχαν ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ από την μια βλέπεις εθνομηδενισμό και από την άλλη πατριδοκαπηλία.
      Άρα πατριώτες δεν υπάρχουν, σύμφωνα με τα λεγόμενά σου. οπότε η Ελλάδα πάει για φούντο.
      Οι πατριώτες, φίλε μου, πώς είναι, πώς τους αναγνωρίζεις, έχουν κανένα διακριτικό;
      Πες μας ποιους πρέπει να θεωρούμε πατριώτες. Διαφώτισέ μας.

      Διαγραφή
    2. δεν "βλέπω εγώ κάτι" με Εγωιστικό Τρόπο ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ή Τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ το όλο ζήτημα έχει δημιουργηθεί ένα Τεχνητό ΔΙΠΟΛΟ όπως παλιότερα ήταν η Επάρατος Δεξιά-το Κέντρο και η Ευρύτερη Αριστερά ή Δημοκρατική Παράταξη,η έννοια της λέξης Πατριώτης+Πατρίδα θεωρώ ότι έχει ένα βαθύτερο Νόημα στο επίπεδο του Ρομαντικού Πατριωτισμού Αγνών-Άδολων Συναισθημάτων περί Ελευθερίας όπως αυτό έγινε στην Εθνεγερσία του 1821 ή στην Περίπτωση του Ίων Δραγούμη αυτό νομίζω ότι εκφράστηκε.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ούτε και ΜΠΟΡΩ να σου δώσω Συγκεκριμένα Χαραχτηριστικά Γνωρίσματα ή κάποιο Σύμβολο για το ποιοί είναι ή ΔΕΝ είναι,Σίγουρα όμως οι Ακομμάτιστοι Έλληνες Πολίτες που ΔΕΝ Εμπλέκονται/Ελέγχονται σε ΚΑΙ απο Μασωνικές Στοές είναι ένα Πρώτο βήμα για κάτι καλό..Μια Αρχή να στο πω διαφορετικά απο 'κει και πέρα ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ + ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΠΛΕΟΝ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ να "ΔΙΑΦΩΤΙΣΩ" ΚΑΝΕΝΑΝ απλά εκφράζω κάποιες σκέψεις...απο 'κει και πέρα ότι Νομίζει ας κάνει ο καθένας,Πάντως η λέξη Πατρίδα+Πατριώτης είναι ΠΟΛΥ ΒΑΡΙΑ για να χρησιμοποιείται έτσι χάριν θεάματος...και προσέλευση ΝΕΩΝ Ψηφοφόρων.

      Διαγραφή
    3. Από αυτά που λες καταλαβαίνω ότι δεν μπορείς να προσδιορίσεις ποιος είναι Πατριώτης.
      Παρ' όλα αυτά άρχισες να κατηγορείς κάποιους ως πατριδοκάπηλους.
      Επομένως με τα σχόλια που γράφεις μόνο τον εαυτό σου πείθεις.

      Διαγραφή
    4. Η Γενιά εκείνη των Ελλήνων που Πολέμησε κατά την διάρκεια του Β'Παγκοσμίου Πολέμου,στον Ελληνό-Ιταλικό και δημιούργησε το Έπος της Αλβανίας απελευθερώνοντας Κορυτσά-Πρεμετή-Πόγραδετς αν θυμάμαι καλά η ΠΡΩΤΗ ΝΙΚΗ του Συμμαχικού Στρατοπέδου έναντι των Δυνάμεων του Άξονα ήταν η Απελευθέρωση της Κορυτσάς στις 20/11/1940 απο τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ όταν ΟΛΗ η Ευρώπη είχε Υποταχθεί στις Στρατιές του Άξονος(και όμως οι Ελληνόφωνοι Γραικύλοι της Μεταπολίτευσης το πέρασανε στο Ντούκου/στα Ψιλά Γράμματα επειδή ΔΕΝ είχε τα Κομματικοιδεολογικά Χαραχτηριστικά που θέλανε αυτοί..)την ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ κατά της ΤΡΙΠΛΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΙΤΑΛΩΝ-ΒΟΥΛΓΑΡΩΝ-ΓΕΡΜΑΝΩΝ,το αναφέρω έτσι γιατί συνήθως εστιάζουμε ΜΟΝΟ στην Γερμανική η οποία σαφώς και έγινε αλλά ΔΕΝ ήταν ΜΟΝΟ οι Γερμανοί...Υπήρχε Πνεύμα Φιλοπατρίας-Αυτοθυσίας-Αυταπάρνσης-Αγάπη για την Οικογένεια-τις Πατρογονικές Εστίες-Πολεμήσανε Υπέρ Βωμών&Εστιών,είχαν έναν Αξιακό Κώδικα για τον Οποίο Πολέμησαν για την Προσωπική+Οικογενειακή τους Αξιοπρέπεια,την ΤΙΜΗ της Ελλάδας,είχαν Φιλότιμο και πιστεύαν στον θεό,αντίστοιχα έγινε και με την Εθνεγερσία του 1821.Αυτοί μας οι Πρόγονοι ΟΝΤΩΣ αποδείξανε στην ΠΡΑΞΗ χωρίς πολλές θεωρητικές Φιοριτούρες/Περικοκλάδες ότι είναι ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ!!! Εμείς σαν Απογονοί τους άλλοι λιγότερο-άλλοι περισσότερο αποτελούμε ΝΤΡΟΠΗ&ΟΝΕΙΔΟΣ......

      Διαγραφή
  33. Συνεχίζω λοιπόν για την Κινητοποιήση που έγινε για την Κάρτα Του Πολίτη,το εν λόγο ζήτημα όπως και να 'χει θεωρείται απο την ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΗ Ελεγχόμενη Δημοσιοκαρφίλα και το "Συνταγματικό Ακόντιο"...κάτι μεταξύ Γραφικότητας έως Σενάρια Ανεπτυγμένης Φαντασίας μερίδας Συμπολιτών μας οι οποίοι είναι Φανατικοί Θρησκόληπτοι/Ψυχοπαθείς και τους χτυπάνε τον Ώμο φιλικά λεγοντάς τους εντάξει παιδιά κτλ..για ποιό λόγο το λέω αυτό; διότι κατά την διάρκεια και αυτής της Κινητοποιήσης ΔΕΝ αποφεύχθηκαν κάποιες Κωμικοτραγικές Καταστάσεις τύπου Συνθηματολογίας όπως: ΕΛΛΑΣ-ΕΛΛΗΝΩΝ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ το οποίο ειπώθηκε απο μικρή Ομάδα 3-4 Μαυροφορεμένων αλλά δεν είχε απήχηση...γιατί παραπέμπει στην 7ετία η οποία νομίζω ότι με τον Τρόπο που Παρουσίασε το τρίπτυχο η ίδια Υποβάθμισε τον Ελληνικό Αξιακό Κώδικα που εμπεριέχεται σε αυτό το Σύνθημα,Επίσης το άλλο που λέει Ελλάδα σημαίνει Ορθοδοξία είναι κάτι που ισχύει όντως εν μέρει αλλά υπάρχει και η Αρχαία Ελλάδα την Πρό Χριστού Εποχή Είμαστε ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ=ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ+ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ Έχουμε Στοιχεία και απο τα 2,οπότε θα πρέπει οι Εκάστοτε Οργανωτές τέτοιων Ομιλιών να ακονίσουν το μυαλό τους ώστε να εμπνευστούν Διαφορετικά Συνθήματα ή να αναπαράγονται διαρκώς λέξεις σαν το Ελληνορωμιός ή Ελληνορωμιοί..κάτι δεν μου πάει καλά...και την άλλη Φορά που είχα βρεθεί πάλι στο ίδιο Σημείο στις 7/2/2016 υπήρχαν πάλι κάποιοι Ομιλητές που διαρκώς είχαν μια Εμμονή με τους Εβραίους...Προσοχή ΔΕΝ λέω ότι ΔΕΝ υπάρχει ζήτημα με αυτούς..αλλά δεν θεωρώ ότι ένας απλός Εβραίος φέρει Ευθύνη για τα γνωστά Ζητήματα της Εβραιομασωνίας που Διοικεί&Ελέγχει τον Πλανήτη δια μέσω των Υποχειριών της προκειμένου να Επιβάλει την Νέα Παγκόσμια Τάξη...π.χ θα μπορούσε να πει ο κάθε Ομιλητής ότι το Ισχυρό Εβραϊκό Λόμπυ που εδρεύει στις ΗΠΑ ελέγχει τα ΠΑΝΤΑ παντού με Ανθρώπους που έχει ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ σε Θέσεις Κλειδιά...τα λέω αυτά γιατί μπορεί να υπάρχουν Άτομα που είναι Αρχαιοελληνιστές ή διαφορετικών Απόψεων και δεν δέχονται την Επιβολή της Παγκοσμιοποιήσης/Νέας Εποχής αλλά με αυτό τον Λόγο τους Απωθούν...Επίσης το "Κενό" Διοργάνωσης τέτοιων "Περίεργων ζητημάτων" δεν γίνεται να το Καπηλεύονται κάποιοι Πατριδοκάπηλοι...που είναι το Ακριβώς Αντίθετο του Εθνομηδενισμού-Ανθελληνισμού...ενός Φαινομένου που ευδοκιμεί στην Σύγχρονη Ελλάδα,Αρκετά αυτοπροσδιοριζόμενα "Πατριωτικά" blogs ΔΕΝ αναρτήσανε την Είδηση ΚΑΘΟΛΟΥ σαν να ΜΗΝ έγινε ΠΟΤΕ..ένα απο αυτά είναι και το MAKELEIO...τι θέλω να πω με αυτό ότι η Πατριδοκαπηλία έγινε ΜΟΔΑ πουλάει-και εκμεταλλεύεται το Αγνό/Άδολο Πατριωτικό Συναίσθημα του απλού Έλληνα και βεβαίως "τσιμπάει"...γιατί έχει Ανάγκη να πιαστεί απο κάπου επάνω στην Απόγνωση/Απελπισία που ζεί..Εν κατακλείδι θεωρώ ότι πρέπει να γίνουν Αλλαγές Οργανωτικές-Συνθηματολογίας και στο Περιεχόμενο των Ομιλιών αν θέλουμε κάποια στιγμή να υπάρξει Μεγαλύτερη Συμμετοχή Ένα Παράδειγμα θα μπορούσε να ειπωθεί ότι υπήρξαν οι Σίβυλλες που ήταν κάποιες Οντότητες ιδιαίτερες,είχαν το Θεϊκό Χάρισμα της Ενόρασης-Πρόβλεψης του Μέλλοντος και ουσιαστικά αποτέλεσαν Προπομπό του Χριστιανισμού/Προφητειών Αποκάλυψης περί Χαράγματος ή Έλευση του Χριστού επάνω στην Γη,την Υποδοχή του την Κυριακή των Βαϊών-την Σταυρική του θυσία-Ανάσταση.Υπάρχουν λοιπόν οι Σιβυλλικοί Χρησμοί Αινιγματικού τύπου αρκετές Χιλιάδες Χρόνια ΠΡΙΝ την Έλευση του Χριστού μιλάνε ΚΑΙ για το Χάραγμα με διαφορετικά Λόγια απο αυτά που αναφέρεται στην Αποκάλυψη αλλά η Ουσία είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΑ...γιατί η Πηγή είναι απο Ψηλά....Αυτά πρέπει να Ακουστούν κάποια Στιγμή σε Δημόσιο Χώρο-είναι Κρυμμένες Πληροφορίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κα Πόπη. Ο Καρατζαφέρης είναι ο μεγαλύτερος ανθέλληνας πρακτορίσκος που έζησε ποτέ στην Ελλάδα. Αν είναι αυτός "πατριώτης", τότε σίγουρα ο ήλιος ανατέλει από την δύση. Τα πολλά λόγια είναι φτώχια. Όποιος καταλαβαίνει ας καταλάβει. Οι υπόλοιποι ας συνεχίσουν τον ύπνο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ολη η αληθεια στο σχολιο του ανωνυμου 35 -24 Μαη 8:19 π.μ. που ειπε ολη την αληθεια για τον καρατζαφερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο ισχύει και για τον Βελόπουλο, αγαπητοί συνάδελφοι...

      Διαγραφή
  36. Καλησπέρα σας κυρία Πόπη. Είμαι νέος αναγνώστης Άν και μικρός στην ηλικία πρόσφατα ανακάλυψα το site σας και έμεινα έκπληκτος για την κάτι που δεν συναντούμε συχνά δυστηχώς στην πατρίδα μας (όσο ακόμα θα μπορούμε να την αποκαλούμε δικιά μας με τόσους αλλόφυλους εισβολείς λαθρομετανάστες που την έχουν κατακλύσει από παντού). Θα ήθελα να σας πληροφορήσω (αν δεν έπεσε στην αντίληψή σας επειδή έψαξα και δυστηχώς δεν βρήκα καμία ανακοίνωση - δημοσίευμα ή μια πρόταση για αυτό το θέμα από κανένα site στο Διαδίκτυο για μια αποκάλυψη που έκανε ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΕΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΥΦΑΝΤΗΣ στην διαδυκτιακή εκπομπή του στην σελίδα του και στο site του''Πανελλήνιος Εθνεγερσία'Ο στρατηγός είναι μεγάλο παλικάρι και είμαι θαυμαστής του (ήταν και ο λόγος της αφύπνισής μου). Στην συγκεκριμένη εκπομπή λοιπόν με τον τίτλο ''Ο σκοπός των κοσμοκρατόρων για τον Ελληνισμό''. Ο στρατηγός μαζί με τον αξιοπρεπή συνομιλητή του Βασίλη Σπύρου. Σχολιάζοντας το ''επεισόδιο'' που πρόσφατα έγινε στην βουλή μεταξύ του Ηλία Κασιδιάρη και του ''γνωστού'' Δένδια. Έκανε μια αποκάλυψη βόμβα για άλλη μια φορά (μας έχει συνηθίσει σε τέτοιου τύπου αποκαλύψεις και δηλώσεις ο Στρατηγός. Με λίγα λόγια, είπε και άφησε να εννοηθεί σαφώς ότι ο Ηλίας Κασιδιάρης είναι της αυτής Φυλής και του αυτού Θρησκεύματος με τον ''γνωστό'' Δένδια. Παρότι δεν ήμουνα ποτέ οπαδός και ψηφοφόρος κανενός κόμματος (γιατί θεωρώ ότι τα κόμματα υπάρχουν μόνο για να ''κομματιάζουν'' τον λαό και για να τον κοροϊδεύουν) Ήταν μια αναπάντεχη αποκάλυψη από έναν που έχει αποδείξει πάρα πολλά χρόνια πια ότι λέει μόνο ΑΛΗΘΕΙΕΣ και πάντα πέφτει μέσα σε όλα. Αυτά θεωρώ ότι είναι θέματα που θα πρέπει να δημοσιευθούν και να διαπιστωθούν αν όντως ισχύουν άμεσα. Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΛΑΘΗ ΚΥΡΙΑ ΠΟΠΗ. ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΗ ΠΟΝΑΕΙ (και για μένα που δεν ήμουνα οπαδός κανενός κόμματος μου ήταν αναπάντεχο και δύσκολο να το χωνέψω). Κυρίως διότι ο συγκεκριμένος (ο Ηλίας ο Κασιδιάρης)δεν είχε δώσει δικαιώματα και μπορώ να πώ ότι μου ήτανε σαν πολιτικό πρόσωπο και συμπαθής για τον τσαμπουκά και τον δυναμισμό που εξέφραζε πολλές φορές κατά του σάπιου πολιτικού συστήματος... Αλλά φαίνεται ότι καμιά φορά δυστηχώς ''τα φαινόμενα απατούν''. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ΠΡΙΝ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ (όποτε και αν έρθει η ώρα αυτή). ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΤΟΥΝ ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ! Το συγκεκριμένο απόσπασμα είναι στο 3:41 λεπτό της εκπομπής και μετά... (συγνώμη για την ορθογραφία).. καλή λευτεριά στην πατρίδα μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στείλτε μου το λινκ του βίντεο. Δεν το έχω υπόψη μου.

      Διαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ