Δευτέρα, 22 Μαΐου 2017

Οφειλόμενη απάντηση στους... χρυσαυγήτικους συρφετούς της χυδαιολογίας...








Γράφει η Καλλιόπη Σουφλή


Κάποιες φορές νοιώθω την αδικία να με κτυπάει κατάστηθα... ειναι ότι σιχαίνομαι περισσότερο στην ζωή μου...

Τους τελευταιους μήνες, δέχομαι έναν απίστευτο ορυμαγδό υβρεων, "ανωνυμων" σχολιαστών, από κάποιο τάχα μου "πατριωτικό " blog... και για να μην παρερμηνευθεί ως συνήθως από τους ίδιους τους σχολιαστές και τους διαχειριστές του blog, η λέξη "πατριωτικό", εξηγουμαι:


ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ, δεν είναι αυτός που προβάλει θέματα πατριωτικά, αλλά αυτός που πρώτα είναι ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και μετά ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ.

Χωρίς τα πρώτα στοιχεία, δεν μπορείς να διεκδικείς τον τίτλο του ΠΑΤΡΙΩΤΗ.
Αυτή, είναι η προσωπική μου άποψη.

Δεν προτίθεμαι αυτόν τον συρφετό των σχολίων και των σχολιαστών, να τον μεταφέρω εδώ...
Πρόκειται για λοβοτομημένους χρυσαυγίτες, που οι πληροφορίες μου λένε πως τους έχουν εκδιώξει από όλα τα blogs που έγραφαν, λόγω ακριβώς των ακραίων θέσεών τους.

Τέσσερις πέντε είναι όλοι κι όλοι όσοι σχολιάζουν... οι ίδιοι και οι ίδιοι... και καμιά φορά, για να φαίνονται περισσότεροι, βάζουν και μερικά καινούργια ονόματα ...

Αυτοδοξάζονται μεταξύ τους... δίνουν μέσα από τα σχόλιά τους τις "συντεταγμένες" τους και ο νοών νοείτω... και ξερνούν την χολή της ψυχής τους εναντίον μου, ως... χρυσαυγίτες που είναι...

Κατά την άποψή τους, όποιος δεν είναι χρυσαυγίτης, είναι αυτομάτως και νεοταξίτικο σοροδουλάκι... και πληρώνεται γι αυτό... ή εβραιοκομμούνι...

Μέχρι τώρα, έχω κάνει υπομονή, προκειμένου να συγκεντρώσω το απαραίτητο υλικό για κάθε νομική διαδικασία...

Ποτέ δεν ήμουν δικομανής και ας πάει ο οποιοσδήποτε στην εισαγγελια να βρει του λόγου μου το αληθές και ας το δημοσιεύσει και στο διαδίκτυο...

Τρεις μηνύσεις έχω κάνει μέχρι σήμερα... η μία στον τεως δήμαρχο Μαραθώνα Ιορδάνη Λουίζο, για την παρανομη χωματερή, μια για το σκάνδαλο του Κωπηλατοδρομιου και μια σε... "πατριώτη" συναδελφο, που η χυδαιότητά του, κτύπησε ταβάνι, όταν του βγάλαμε με τον Μανώλη Χατζησάββα την offshore  του στα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ...

Καποια στιγμή, όλον αυτόν τον χρυσαυγίτικο  συρφετό, θα τον καλεσει ο ανακριτής, να αποδείξει τα γραφέντα στα επαίσχυντα σχόλιά του...


Προς το παρόν, θα δώσω τον λόγο σε κάποιους, που χωρις αρρωστημένες κομματικές παρωπίδες και χολιασμένες ψυχές, έχουν κρίνει όλα αυτά τα χρόνια την πορεία μου και γνωρίζουν ότι το δημοσιογραφικό μου ήθος, ταυτίζεται απόλυτα και με τις Αρχές μου ως ανθρώπου στην κοινωνία.

Για τα υπόλοιπα, θα μιλήσουμε σε νομικό επίπεδο... εκεί, που θα πρέπει όλος αυτος ο χρυσαυγίτικος συρφετός της χυδαιολογίας, να αποδείξει με στοιχεία, ποιά είναι η ... "Τρούμπα του διαδικτύου", το "εβραιοκομμούνι", ποιά πληρώνεται για να βρίζει την Χρυσή Αυγή, ποιά είναι η "εγχώρια σταφιδιασμένη ρουφιανίτσα που επικρίνει τον Τραμπ", ποιά η έχουσα "κακοφορμισμένο σαρκίο",  ποιές είναι οι "50 αποχρώσεις της χυλοπιτιασμένης ρουφιάνας"  και πολλές άλλες ... "χαριτομενιές"...


Και μην κάνουν τον κόπο να σβησουν τα σχόλια τους... όλα είναι αποθηκευμένα όπως πρέπει... και τα πρωτότυπά τους, βρισκονται... εκεί που πρέπει...
Γιατί  εγώ, έχω να αποδείξω με χιλιάδες στοιχεία ποιά είμαι...
Εκείνοι έχουν;;; 


Και οι συνδιαχειριστές του blog είχαν ενημερωθεί εδώ και μήνες, να απαγορεύσουν τα κακεντρεχή σχόλια των ολίγιστων σχολιαστών τους, αλλά δεν το έπρατταν... 
Θα υποστούν κι αυτοί τις συνέπειες...
Και ναι... η αδικία, πονάει... 
Η ΑΛΗΘΕΙΑ όμως;

"Η ΑΛΗΘΕΙΑ ειναι ενα ξεροκεφαλο πραγμα που ΥΠΑΡΧΕΙ!!!!!!!! και ΔΕΝ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ........
 

Κι εκει που την παραμεριζεις, την καταχωνιαζεις, την αγνοεις, την κλωτσας να παει παραπερα, την ποδοπατας να το βουλωσει, τζουπ!!!!! και σουρχεται στα μουτρα παλι.
 

Γιατι ΥΠΑΡΧΕΙ! 
Ειναι η πραγματικοτητα. 
Ειναι η συνειδηση σου!
Και ξερεις!
Ψεμματα μπορεις να πεις σε ολους!
Εκτος απο εναν! Τον εαυτον σου!"



Κι αν κάτι προσπαθούσα όλη μου τη ζωή είναι, να τα έχω καλά με την συνείδησή μου.



Είμαι υποχρεωμένη να παραθέσω ελάχιστα από τα δημόσια σχόλια που έχουν γραφτεί για μένα.
Όχι από λόγους εγωισμού, ούτε αυτοπροβολής, αλλά για να υπερασπιστώ τον εαυτό μου.

Εκείνοι έχουν στοιχεία συγκεκριμένα εναντίον μου;;;
Στοιχηματίζω, πως εκτός από την μικρόψυχη χρυσαυγήτικη ύπαρξή τους, δεν έχουν ούτε ένα.


Καλλιόπη Σουφλή

...............................................................................................................................................


From: opaidagogos Sent: Thursday, January 19, 2017 12:50 AM
To: ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ




Αγαπητή κ.Σουφλή
Σας ακούσαμε κάποτε ζωντανά σε ξενοδοχείο στην Θεσσαλονίκη, σε εκδήλωση της Ι.Μ.Εσφιγμένου. Πάνε χρόνια τώρα..

Σας παρακολουθούμε κάποια χρόνια.

Θαρραλέα και ασυμβίβαστη δημοσιογραφία.


Η Παναγιά να σας έχει καλά, να σας προστατεύει από όλους τους δαιμόνους, που σάρωσαν και την πατρίδα και την εκκλησία μας και που βάζουν στο μάτι κάθε φωνή που δεν συμμετέχει στην διαπλοκή,

Εκ μέρους μας, πάψαμε εδώ και 1-2 μήνες να πηγαίνουμε σε εκκλησίες όπου μνημονεύεται ο Βαρθολομαίος. Ευτυχώς υπάρχουν ελάχιστοι ιερείς -κυρίως ιερομόναχοι- που δεν υπολογίζουν ούτε μισθοδοσία ούτε απειλές και κάνουν το χρέος τους. 

Ακόμη στηρίζουμε κάθε αγνή ακομμάτιστη προσπάθεια ενάντια στην ισλαμοποίηση και τον εποικισμό της πατρίδας μας, πχ πριν 10 μέρες είμασταν κι εμείς στο Ωραιόκαστρο, στην συγκέντρωση με -12 βαθμούς, με τον παγωμένο αέρα να λυσσομανά, κι όμως αντέξαμε στο κρύο. Ελάχιστο χρέος για να φωνάξουμε, πας και ξυπνήσουν οι ραγιάδες από τις υποθηκευμένες μεζονέτες τους.

Δυστυχώς το βλέπουμε κι εμείς, οι ραγιάδες δεν ξυπνάνε. 
Το μόνο "ιδανικό" είναι η καλοπέραση και το "παιδί" τους (αυτό που άφησαν να γεννηθεί, τα υπόλοιπα κατακρεουργήθηκαν σε γυναικολογικές κλινικές). Την καλοπέραση σιγά σιγά την χάνουν, το πορτοφόλι αδειάζει λίγο λίγο.. αλλά η μέθοδος της σαλαμοποίησης δεν αφήνει περιθώρια για αποφάσεις.

Όταν δουν και το παιδί τους να βιάζεται, να σφαγιάζεται, να φοβάται να πάει σχολείο, να φοβάται να περπατήσει, τότε μπορεί και να ξυπνήσουν, αλλά τότε ίσως θα είναι ήδη αργά.

Τελευταίοι πιστοί. Όπως τότε, στην Πόλη. 

Και τότε είχε προηγηθεί ένα προδοτικό συλλείτουργο με τους Παπικούς. 

Αυτό ήταν η αιτία που ο τότε πρωτοσύγγελος Ραφαήλ (μετέπειτα νεομάρτυρας), διώχθηκε από τον τότε Πατριάρχη Κων/λεως: επειδή αρνήθηκε να συμμετέχει. Η ιστορία επαναλαμβάνεται. Το περσινό καλοκαίρι συμπροσευχήθηκαν δημόσια Πάπας και Πατριάρχης Βαρθολομαίος στη Λέσβο. Οι συμπροσευχές με αιρετικούς απαγορεύονται. Έπρεπε να καθαιρεθεί ο Βαρθολομαίος. Αλλά ποιος να τον καθαιρέσει; 

Οι κίναιδοι και οι μασόνοι που κατέλαβαν δεσποτικούς θρόνους;


Όσοι Πιστοί λοιπόν.

Όσοι πιστοί. Μέχρι τέλους στις επάλξεις.
"δια τους Έλληνας, υπέρ την νίκην, η Δόξα".
 .............................................................................................................................................




 

 .......................................................................................................................................

 

 ...........................................................................................................................................


 
.............................................................................................................................................................







........................................................................................................................................................


..............................................................................................................................................................








ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

25 σχόλια:

  1. Γι‘αυτά τα σχόλια θα τους καλέσει ο ανακριτής ;Αυτό να μην το λέτε σε γνώστες του διαδυκτιου γιατί θα γελάνε! Δεν έχουμε να κάνουμε με πορνογραφικό υλικό,με υπόθεση παιδεραστίας,με απειλές κατά ζωής και άλλα τέτοια πολλά. Εδώ φόνοι γίνονται και δεν ασχολούνται και θα ασχοληθούν με το τι σχόλια κάνει ο καθένας στο διαδυκτιο.
    Ακόμα και να ασχοληθούν που δεν ασχολούνται-το ξέρω από περιπτώσεις γνωστών, με απειλές στο κινητό κατά ζωής -θα αντιπαράθεσουν, τις δικές σας ύβρεις ενάντια στο δικαστικό σώμα,ζητώντας και την δική σας τιμωρία.
    Πιάσ‘το αυγό και κούρευτο δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα δούμε ποιό αυγό θα κουρευτεί... και μετά θα δούμε και ποιός θα γελάσει...

      Διαγραφή
    2. ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο 6:52

      Διαγραφή
    3. Προσπαθεί να με αποθαρρύνει, ο 6.52.
      Είναι σαφές.
      Κι ακόμη πιο σαφέστερο είναι, πως δεν με γνωρίζει, ώστε να γνωρίζει και τα όριά μου.

      Διαγραφή
  2. Εγώ γέλασα όταν τα διάβαζα πάντως.......
    Αν σας είπε ο δικηγόρος σας ότι με αυτά τα σχόλια θα γίνει άρση απορρήτου και θα λογοδοτήσουν όσοι τα έκαναν.............σας δουλεύει‘‘ψιλό γαζί‘‘.
    Αν θέλετε να με ακούσετε κατεβάστε αυτήν την ανάρτηση.Ξέρετε γιατί;Γιατί τώρα θα ‘‘τρελλαθουν ‘‘περισσότερο, θα τους ‘‘ανοίξετε‘‘την όρεξη και θα χυδαιολογουν περισσότερο.
    Αφήστε πού θα σας λένε να αποδείξετε και σεις αυτά που λέτε και σεις για την Χρυσή αυγή. Θα τα κάνετε χειρότερα έτσι.
    Για πηγαίνεται εσείς η ίδια στον εισαγγελέα αύριο.;Βγάλτε τα φωτοτυπία στον υπολογιστή και δείξτε του τα. Ακούστε τι θα σας πει. Ότι σας έγραψα και εγώ.
    Με αυτά τα σχόλια δεν μπορείτε να στοιχειοθετησετε κατηγορίες,όπως Κάιν να καταλογισετε ευθύνες σε άλλο ιστολογιο επειδή τα αναρτά.
    Το χρόνο σας θα χάσετε και τίποτε άλλο.
    Τα γράφω από προσωπική εμπειρία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά που διαβάσατε, είναι αυτά που έχουν γράψει για μένα, άνθρωποι που με γνωρίζουν.
      Τα χυδαία σχόλια, δεν τα ανάρτησα.
      Εκτός αν δεν αντιλαμβάνεστε τι διαβάζετε..
      Εκτός αν είστε από τους χυδαιολογούντες χρυσαυγήτες σχολιαστές και είστε σε πανικό.

      Και τι σχέση έχει με όσα γράφω εγώ, για την χρυσή αυγή, βρε ανόητε;;;
      Το δικαστήριο, θα ασχοληθεί με την συγκεκριμένη μήνυση και αγωγή, τη δική μου, και όχι με τι έχω γράψει για την χρυσή αυγή.

      Πολύ γέλασα με το σχόλιό σας.
      Διακρίνω αφέλεια και πανικό.
      Μου φτιάξατε την διάθεση.
      Σας ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  3. Κυρία Σουφλή, δεν μπορώ να γνωρίζω τι έχουν γράψει για σας κάποιοι σχολιαστές, αλλά υποθέτω πως για να κάνετε αυτή την ανάρτηση, σας έχουν βρίσει χυδαία.
    Κυρία μου, οφείλω να σας προειδοποιήσω, ότι αν πρόκειται για blogs με gr. Θα είναι πολύ δύσκολη η ανεύρεση του IP τους.
    Αν όμως πρόκειται για wordpress, τότε οι bloggers, την έχουν βάψει.
    Θα σας πρότεινα να προσφύγετε με αγωγή και όχι με μηνύσεις. Ή και με τα δυο.
    Ακόμα κι αν διαγραφούν τα σχόλια, από την στιγμή που έχετε κρατήσει τα στοιχεία, να γνωρίζετε πως τους έχετε δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα και στους bloggers και στους σχολιαστές.
    Ακόμα κι αν τα έχουν σβήσει, τα στοιχεία υπάρχουν.
    Θα υποχρεωθούν να αιτιολογήσουν την επιλογή τους να τα δημοσιεύσουν, αντί να τα σβήσουν.
    Όσο για την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, σε απλούς πολίτες, ίσως να μην δείνουν σημασία.
    Εσείς όμως είστε δημοσιογράφος. Έχετε τις άκρες σας να κινήσετε την διαδικασία.
    Συμφωνώ απόλυτα με όσα έχουν γράψει για σας, αυτοί που δημοσιεύσατε τα κείμενά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός φέρνει τα λάχανα, καιρός τα παραπούλια, λέει ο λαός...
      Η ανοχή και η σιωπή μου, μάλλον παρερμηνεύτηκαν.

      Διαγραφή
  4. Αχβαχ και ξαναβάχ! Εγώ να σας αποθαρυνω ;Μωρέ με κάνετε και γελάω. Καταρχήν μέχρι στιγμής δεν ανέβηκε το δεύτερο σχόλιο πού έκανα. Για να μην σας τα ‘‘μασησει‘‘ο δικηγόρος επιμένω. Εκτυπώστε τα και πηγαίνεται αύριο πρωί-πρωί στον εισαγγελέα υπηρεσίας.
    Αν με αυτά τα σχόλια που εγώ διάβασα θα κάνει άρση απορρήτου, εγώ θα σας μεταβιβάσω όλη την ακίνητη περιουσία μου.
    Φίλε 7:26.Άλλο το ποινικό και άλλο το αστικό. Όσο αναφορά το ποινικό σκέλος.Τι είναι αυτά τα σχόλια ;Εξύβριση .Και λοιπών ;Μέχρι να φτάσουν στην δικαστική αίθουσα για εκδίκαση θα έχει ψηφιστεί ένας νόμος-όπως κάθε χρονο-που τα πλημμελήματα παραγράφονται!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Όσο αφορά την αγωγή, ε και;Θα πουν συγνώμη. Δεν θα το ξανακάνουμε. Ποια η τιμωρία;Εάν το ξανακανουν θα τιμωρηθούν .Και πως θα γίνει ο έλεγχος μέσω διαδυκτιου ;Μπορούν να βρίζουν και μέσα απο ιντερνετ καφέ. Πιάστε τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά.. μιλάμε και ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΙΚΟ!
      Ούτε το σχόλιό σας είδατε ούτε και την απάντησή μου... χαχαχαχα

      Μεγάλη μπουκιά φάτε, μεγάλη κουβέντα μην πείτε... για την περιουσία, εννοώ...
      Όσο για τον δικηγόρο μου... θα πάρει μετά δικής μου απαίτησης, το 60%...και θα τους πάει... ξέρετε πως...
      Αφήστε που είναι και γαμώ τους δικηγόρους και μου έχει μεγάλη αδυναμία...
      Και μην κόπτεστε για το πότε θα φτάσουν στην δικαστική αίθουσα...
      Και μην είστε καθόλου σίγουρος πως θ' αποδεχθώ τη συγνώμη τους...
      Και να γνωρίζετε, πως το δικαστήριο, ακούει αυτόν που έκανε την αγωγή... όχι τις ψεύτικες συγνώμες των χυδαιολόγων...
      Και κάποιοι, θα την πληρώσουν πολύ ακριβά... γιατί τα "παιχνιδάκια" πληρώνονται...
      Και κάποιες, θα την πληρώσουν επίσης πολύ ακριβά... γιατί οι... "γεωγραφικές συντεταγμένες", επίσης πληρώνονται πανάκριβα.
      Και γιατί δεν έβριζαν μέσα από internet cafe... αλλά από τα σπιτάκια τους... πανικοβλημένο μου...


      Διαγραφή
  5. Γιατί δεν δημοσιεύετε τα σχόλια που κάνω ;
    Εγώ σε πανικό ;Γιατί ;Τι έχω να φοβηθω ;Μήπως όμως εσείς είστε σε πανικό γιατί γνωρίζεται ότι δεν μπορείτε να τους κάνετε κάτι και κάνατε αυτήν την ανάρτηση για να τους φοβερίσετε ;Εγώ σας έγραψα στα δύο μου σχόλια πού δεν ξέρω γιατί δεν τα αναρτησατε το νομικό σκέλος.
    Δεν θα κάτσω και να σκάσω. Εδώ η ξαδέρφη μου είχε μπλέξει με Ψυχάκια και όταν του είπε ότι χωρίζουμε ,πήγαινε στο σπίτι της και της έσπαγε τα πορτοπαραθυρα, εκείνη έκανε μηνύσεις.,λόγο παρέλευσης του αυτοφώρου δεν τον έπιαναν γιατί κρυβότανε .........τιμωρήθηκε ποτέ ;
    Σας ξαναλέω. Πηγαίνετε αύριο εσείς στον εισαγγελέα. Να δείτε την αδιαφορία του.
    Τώρα το ότι τα βάζεται και μαζί μου επειδή σας λέω την αλήθεια δεν το καταλαβαίνω .
    Παντού χρυσαυγητες βλέπεται και δεν είναι φυσιολογικό αυτο.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α δεν θα με βγάλετε και τρελλο τώρα! Εσείς δεν γράψατε ότι σας αποκαλούν :η τρούμπα του διαδυκτιου, εβραίοκκομουνα, σταφιδιασμενη και ενα σωρό αλλα. Για ξαναδιαβάστε την ανάρτησή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ πανικοβλημενο επειδή αργήτε να δημοσιεύσετε τα σχόλια και τα βλέπω κατόπιν εορτής ;Θα μου πείτε εσείς για δικαστήρια που μπαινοβγαίνω απο τα 18 μου ;Κρατήστε και τα δικά μου σχόλια. Να απαγγειλετε και σε μένα κατηγορίες.
    Όσοι ξέρουν από νομικά και διαδυκτιο να είστε σίγουρη ότι με σας γελάνε. Αυτά τα λένε παιδάκια γυμνασίου.
    Αγωγή δεν μπορείτε να κάνετε κυρία Σουφλή. Το γιατί θα σας το εξηγήσει ο δικηγόρος σας. Σταματήστε να λέτε χαζομαρες γιατί υπάρχουν και άνθρωποι που γνωρίζουν νομικά καλύτερα απο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα σχόλια, αναρτώνται όταν έχω τον χρόνο, γιατί παράλληλα, κάνω και αναρτήσεις.
      Αλλά αυτά, είναι ψηλά γράμματα για σας.
      Μπορείτε να πιστεύετε ότι θέλετε. Δικαίωμά σας.
      Δεν θα ασχοληθώ άλλο με τις βλακίες σας.

      Διαγραφή
    2. Κυρία Σουφλή, βάλτε ένα σχόλιο χρυσαυγίτη που σας έβρισε χυδαία, για να δούμε κατά πόσον αληθεύουν όσα λέτε.
      Ήδη βάλατε επαινετικά σχόλια και αποδείξατε του λόγου το αληθές.
      Κάντε το ίδιο παραθέτοντας ένα (ΜΟΝΟ ΕΝΑ) σχόλιο χυδαίου χρυσαυγίτη, για να κρίνουμε κι εμείς του λόγου το αληθές.

      Διαγραφή
    3. Για κορόϊδο, με περνάς;;;
      Βρε λύσσα που σας έχει πιάσει...
      Δεν είσαι εσύ ο δικαστής για να κρίνεις.
      Στο δικαστήριο, χρυσό μου... στο δικαστήριο.

      Διαγραφή
    4. Ο καλός, ο αντικειμενικός δημοσιογράφος, παραθέτει και τα μεν και τα δε, και τα υπέρ και τα κατά, εάν βέβαια αγαπά την αλήθεια.
      Μ' αυτόν τον τρόπο πείθει περί της αληθείας.
      Μέχρι στιγμής εμένα δεν με πείσατε.
      Μερικοί ίσως πείθονται, γιατί από το μυαλό τους λείπει η κριτική ικανότητα.

      Εάν εγώ, όπως λέτε, δεν είμαι ο δικαστής, για να κρίνω, τότε γιατί, αυτά που θα έπρεπε να καταθέσετε στο δικαστήριο, τα καταθέτετε σε μένα ή στους αναγνώστες σας; Μήπως αντιφάσκετε;

      Διαγραφή
    5. Στο blog μου, ΕΓΩ αποφασίζω τι θα αναρτήσω και τι όχι.
      ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ!

      Όσο για το τι εστί καλός δημοσιογράφος ή όχι, δεν θα μου το μάθετε εσείς.
      ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΕΡΜΑ... και σ'όποιον αρέσει.

      Διαγραφή
    6. Στα υβριστικά τους σχόλια οι σχολιαστές γράφουν ότι είναι χρυσαυγίτες;;;
      Μπορείτε να αναφέρετε ένα τέτοιο σχόλιο;;;
      (Φωτοτυπημένο βέβαια, όπως ανωτέρω τα εγκωμιαστικά, ώστε να μην μπορεί να αμφισβητηθεί).

      Διαγραφή
    7. Κυρία Σουφλή, φυσικά και εσείς αποφασίζετε τι θα αναρτήσετε ή όχι. Σας απαγόρευσα εγώ ή κάποιος άλλος να κάνετε τις αναρτήσεις που επιθυμείτε;

      Καταθέσατε μια καταγγελία για υβριστικά σχόλια υπό την κρίση των αναγνωστών. Εγώ επί της καταγγελίας έκανα τα εξής σχόλια:

      1) ''Κυρία Σουφλή, βάλτε ένα σχόλιο χρυσαυγίτη που σας έβρισε χυδαία, για να δούμε κατά πόσον αληθεύουν όσα λέτε.
      Ήδη βάλατε επαινετικά σχόλια και αποδείξατε του λόγου το αληθές.
      Κάντε το ίδιο παραθέτοντας ένα (ΜΟΝΟ ΕΝΑ) σχόλιο χυδαίου χρυσαυγίτη, για να κρίνουμε κι εμείς του λόγου το αληθές''.

      Η απάντησή σας:
      ''Δεν είσαι εσύ ο δικαστής για να κρίνεις''.

      2) ''Εάν εγώ, όπως λέτε, δεν είμαι ο δικαστής, για να κρίνω, τότε γιατί, αυτά που θα έπρεπε να καταθέσετε στο δικαστήριο, τα καταθέτετε σε μένα ή στους αναγνώστες σας; Μήπως αντιφάσκετε'';

      Η απάντησή σας με πολλήν θυμό:
      ''Στο blog μου, ΕΓΩ αποφασίζω τι θα αναρτήσω και τι όχι.
      ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ!

      Όσο για το τι εστί καλός δημοσιογράφος ή όχι, δεν θα μου το μάθετε εσείς.
      ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΕΡΜΑ... και σ'όποιον αρέσει''.

      Ξέρω ότι σας φέρνω σε δύσκολή θέση με τα σχόλιά μου, γι' αυτό καλύτερα θα ήταν να μην τα δημοσιεύετε. Δεν θέλω να στενοχωρείσθε εξ αιτίας μου. Μη δημοσιεύετε το παρόν σχόλιο, έτσι ώστε να καταλάβω κι εγώ ότι τα σχόλια μου δεν είναι αρεστά, μολονότι δεν έχω υβρίσει ποτέ σε σχόλιά μου, και να αποχωρήσω από την ιστοσελίδα σας, που παρακολουθώ καθημερινά εδώ και πολλά χρόνια.

      Διαγραφή
    8. @12.20 Ή για χαζή με περνάς, ή κάτι άλλο τρέχει.
      Θα βγάλω στην δημοσιότητα τα στοιχεία που έχω, για να είναι προετοιμασμένοι οι χυδαιολόγοι;;;
      Πώς το βλέπεις;
      Μην μου απαντήσεις.
      Έχω πιο σοβαρά πράγματα να κάνω. και κυρίως δεν έχω χρόνο για να απαντώ σε φαιδρότητες.

      Διαγραφή
    9. 12:20 μην μασάς. Βρίζε παλικάρι μου μα δεν είναι κακούργημα! Δεν ρωτάς και μένα που το βρίσιμο το έχω φάει στη μάπα ;Λοιπών θα κάνω εγώ την αρχή .Όλοι εδώ μέσα είστε μαλακες και καριοληδες .Οι γυναίκες είστε πουτάνες και καριολες. Τι θα μου κάνετε ;μυνηση τώρα ;Αγωγη;θα με κλείσετε και φυλακή ;Πρόσεξε .Δύο μηνύσεις για εξύβριση είχα κάνει. Μετά από δύο χρόνια πάω στο δικαστήριο και μου λέει ο εισαγγελέας ότι είχε βγει πριν 4 μέρες ένας νόμος και παραγράφηκε το αδίκημα .Πλήρωνα σαν τον μαλάκα τα παράβολα των μηνύσεων. Ποιος τιμωρήθηκε ;Αυτός η εγω;
      Να σου πω για τον αδελφό μου πού με βρίζει έξω από το σπίτι μου 20 χρόνια τώρα και απειλεί ότι θα με σκοτώσει ;
      Ακου λοιπών .Έχει χαρτί ψυχίατρου. Δηλαδή μειωμένο καταλογισμό .Και να με σκοτώσει θα μπει λίγο στο ψυχιατρείο και μετά είναι ελεύθερος να έρθει να σκοτώσει και σενα.
      Αυτά είναι τα χάλια μας .Δυστηχως.

      Διαγραφή
  8. Εγώ βλακείες ;Οι οι δικές σας. Λοιπών. Πηγαίνετε αύριο στον εισαγγελέα να κάνετε άρση απορρήτου. Πού θα κάνετε την αγωγή ;Στο σχόλιο ;Η σε εκείνους που έκαναν τα σχόλια ;Άμα κάνετε άρση απορρήτου εγώ θα θα γίνω αστροναύτης!
    Μην ξεχάσετε να αναρτησετε και τα ονόματά τους.
    Δεν σας παρεξηγω γιατί δεν έχετε ιδέα. Το σταματάμε εδώ λοιπών .Εγώ τα έγραψα για να μην σας φάει το κομπόδεμα κανένας δικηγόρος δίνοντάς σας φρούδες ελπίδες. Γι‘αυτό σας έγραψα πηγαίνετε εσείς στον εισαγγελέα να κάνετε άρση απορρήτου .Επειδή δεν θα κάνετε να γλυτώσετε έστω τα 250∈προκαταβολής του δικηγόρου.
    Αν δεν το ζήσετε πως θα καταλάβετε τα όσα γράφω ;
    Περιμένω αύριο μεθαύριο να με διαψεύσετε .Μήπως είναι βλακείες αυτά πού γράφετε εσείς ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσό μου, σ' ευχαριστώ εκ βάθους καρδιάς, που... κόπτεσαι για το ... κομπόδεμά μου...
      Είσαι πολύ γλυκούλης...

      Πόσο λυπάμαι που θα σ' απογοητεύσω... κλαίω και οδύρομαι... αλλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς...
      Φιλούρες...

      Διαγραφή
    2. Είστε πολύ πονηρή μαλαγανα αλλά δεν μασάω. Λοιπών .Είπατε ότι γράφω βλακείες. Περιμένω άρση απορρήτου και τα ονόματά τους σε λίγες μέρες δημοσιευμένα. Αν περάσουν οι μέρες και δεν έχετε καταφέρει τίποτα εγώ θα επανέλθω για να μου ζητησετε συγνώμη η να παραδεχτείτε δημοσίως ότι είχα δίκαιο. Αν δεν το παραδεχτείτε εεεεεεεεεεε τότε θα σας αρχίσω εγώ στα μπινελίκια μετά. Θα πιασω να βριζω όλο σας το σόι. Μέχρι και την προπροπρο γιαγιά σας και τον προπροπροπρο παππου σας. Ακόμα και τα πατίνια τους.

      Διαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ