Τρίτη, 9 Μαΐου 2017

λέτε να έχουν βάλει ... κρυφή κάμερα;;;



 ... μέσα έπεσαν...


Καλλιόπη









ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

32 σχόλια:

  1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟ;;;;;;ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ρε Σούλα, με έχουν πρήξει... νομίζουν πως χάφτω ότι μου σερβίρουν, τα... αύγουλα...

      Διαγραφή
  2. ΠΟΠΗ ΜΗ ΜΑΣΑΣ....ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε, μασάει η... γάτα, ταραμά;;;; χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  3. ΣΠΙΝΙΑΡΕΙ Η ΓΑΤΑ ΣΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ;;;;;ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ,,,ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου πω... στο γιαούρτι, βάζω βύσσινο γλυκό... και δεν σπινιάρω...κολλάω... χαχαχα

      Διαγραφή
  4. ΠΟΠΗ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΧΑΧΑΧΑΧ ΜΑΣΑΕΙ ΤΑΡΑΜΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΟΥΦ ΕΣΚΑΣΑ ..ΚΑΛΟΟΟΟ...ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπεις καμιά... κατσίκα στην φωτο;
      Βρε, εγώ είμαι, στην φωτογραφία... χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  5. ΚΟΡΙΤΣΙΑ!! ΠΟΠΗ ΚΑΙ ΣΟΥΛΑ!! ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΗΤΕ ΠΟΥ ΕΠΕΜΒΑΙΝΩ ΑΛΛΑ ΕΙΣΤΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ!!ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΑΤΕ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΛΛΗΤΗ ΜΟΥ!! ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΩ ΜΑΚΡΙΑ.. ΜΕ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΑ ΠΟΛΥ!!!ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!ΕΧΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΑ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ!!
    ΧΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να επεμβαίνεις... να επεμβαίνεις...
      Κι η Σούλα, μακριά είναι...αλλά γελάμε...
      Άντε να δούμε πότε θα συναντηθούμε όλες, να γίνει της... Καλλιόπης... χαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ Ο ΚΑΣΜΟΣ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙ..ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΕ ΕΣΥ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ!!
      ΧΑΡΑ

      Διαγραφή
    3. Βρε Χαρά, δεν σας θέλω μόνον στα εγκαίνια... να έρθετε να βοηθήσετε, βρε κορίτσια... μου έχει βγει ο κ... στο σκάψιμο... χαχαχα

      Διαγραφή
  6. ΜΗ ΛΕΣ ΒΥΣΣΙΝΟ ,,,,ΜΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΑΛΙΑ..ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΒΓΕΙ ΝΑ ΦΤΕΙΑΞΩΩΩΩΩ..ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτιάξε τριπλή δόση (οι δυο δόσεις, για μένα, γιατί δεν το βλέπω να προλαβαίνω, με τόσα που έχω ανοίξει και φτιάχνω... συμμαζεύω τον κήπο μου, φυτεύω λουλουδάκια, δένδρα, στρώνω πλάκες... φτιάχνω σκυλόσπιτα, έχω και την φροντίδα της Μπεζουλίνας που έχει γεννήσει κι άνοιξαν τα ματάκια τους και είναι μια τρέλλα...ένα άσπρο και τα άλλα μαυριδερά (με πόσους πήγε το φελέκι μου μέσα, αυτή η γάτα...τσάμπα πήγαν τα μαθήματα που της έκανα να είναι κυρία και εκλεκτική... και ετοιμάζομαι για τον λαχανόκηπο...

      Στείλε λογαριασμό τραπέζης, να σου βάλω τις δυο δόσεις... για τα υλικά και τον κόπο σου... και μην αρχίσεις τα σου-ξου-μου...γιατί θα πλακωθούμε στο μαλλιοτράβηγμα... χαχαχαχα

      Διαγραφή
  7. ΑΝ ΕΙΧΑ ΛΟΓ/ΣΜΟ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΑ ΠΑΝΤΡΕΥΟΜΟΥΝΑ ΕΤΣΙ ΛΕΓΑΜΕ ΠΑΛΙΑ ..ΡΕΕΕΕΕΕ ΠΑΣ ΚΑΛΑ;;;ΤΙ ΜΕ ΠΕΡΑΣΕΣ;;;ΤΗ ΖΑΡΟΥΚΛΑ ΤΗΝ ΚΥΡΑ [ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ] ΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ;;;;ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΦΤΕΙΑΞΩ ΝΑ ΦΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΥΜΠΑΝΙΑΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΑΝΑΗ ..ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ,..ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΠΗ ΕΧΩ ΕΝΑ ΚΑΚΟ .ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΤΡΩΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕ........ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΜΗΤΕ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΦΑΩ..ΤΟ ΒΥΣΣΙΝΟ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΓΕΛΑΩ;;;ΠΑΕΙ ΤΟΧΑΣΑ....ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε, να γελάς... το γέλιο, είναι ζωή... μας την γά@ησαν που μας την γα@ησαν... τουλάχιστον να γελάμε, με ότι γράφεται ... ολούθε... από Καλαμάτα, μέχρι Κόρινθο, μέχρι Νέα Μάκρη και Λάρισα... χαχαχαχαχαχα

      Εγώ, δεν το 'χασα... χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  8. ΣΟΥΛΑ.. ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕΣ ΠΡΟΒΑΤΙΝΑ ΑΑ!! ΟΛΑ ΚΙ ΟΛΑ..ΜΗΝ ΤΑΞΕΙΣ Σ ΑΓΙΟ ΚΕΡΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΙΔΙ ΚΟΥΛΟΥΡΙ!!ΜΙΑΜ! ΜΙΑΜ!!
    ΧΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα Χαρά, θα σου πάρει και κουλούρι και προβατίνα... χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΜΕ ΧΑΛΒΑ ΦΑΡΣΑΛΩΝ!!ΧΑΧΑΧΑ
      ΧΑΡΑ

      Διαγραφή
  9. ΑΛΛΟ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΡΕ ΧΑΡΑ,....ΤΩΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΡΠΙΟ ..ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ..ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑ ΣΕ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ....ΦΙΛΙΑΑΑΑ ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΟΥΛΑ..Μ ΕΚΟΨΕ ΛΟΡΔΑ ΜΕ ΤΟΣΑ ΕΠΙΔΟΡΠΙΑ..ΤΗΝ ΠΡΟΒΑΤΙΙΙΙΙΙΙΝΑ ΛΕΜΕ!!
      ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΦΙΛΙΑ!!
      ΧΑΡΑ

      Διαγραφή
  10. Βρε κορίτσια, λέτε να μου έβαλαν πάλι κάμερα;;;; (την προηγούμενη τους την κατάστρεψα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ ΕΒΑΛΑΝ ΚΑΜΕΡΑ ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΚΑΙ..ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΣΑΛΙΜΙΑ!!
      ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ Γ@ΜΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΟΠΡΟΙ..
      ΧΑΡΑ

      Διαγραφή
  11. ΧΑΡΟΥΛΑ ΚΑΙ ΚΟΛΟΥΡΙ ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΩ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ...ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΟΠΗ ΑΝ ΣΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΚΑΜΕΡΑ ΔΕΙΞ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ..ΤΟΝ Κ...Ο ΣΟΥ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΚΑΝΑ.....ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α... όλα κι όλα... δεν τον έχω για τα μούτρα τους...

      Διαγραφή
    2. Σούλα, ένα ...αύγουλο, μου ζητάει να σου στείλω το τηλέφωνό μου, να δει κι αυτό!!!!
      Μάλλον... "Καλαματιανό", πρέπει να 'ναι το ....αύγουλο... χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  13. ΒΎΣΣΙΝΟ ΠΡΟΒΑΤΊΝΑ ΚΟΥΛΟΎΡΙΑ...ΜΙΑ ΒΌΛΤΑ ΑΠΌ ΘΕΣΣΑΛΊΑ ΠΛΙΖ....
    ΑΔΑΜΑΣΤΟΣ
    ΜΟΝΑΧΟΦΑΓΟΥΔΕΣ ΕΛΛΗΝΊΔΕΣ ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΔΑΜΑΣΤΕ, προσκεκλημένος θα είσαι κι εσύ, γιατί γκρινιάζεις;
      Μόνο που το πάρτυ, θα είναι ρεφενέ...

      Διαγραφή
  14. μωρε τι γινεται εδω μεσα;φαγητα διαβαζω .....ρεφενε....αν πω τωρα και γω οτι δουλευα σε ζαχαροπλαστειο και εφτιαχνα γλυκα θα με κυνηγατε και μενα.............απα παπα και ειστε ολες πλην ενος κοριτσια.απαπαπαπα μακρια .φτου φτου φτου σκορδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΟΟΟΧΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΙΓΑ ΜΗ ΣΕ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ ...ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΣΕΝΑ ΤΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΜΕ;;;ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟ ΑΥΓΟΥΛΑΚΙ ΤΑ ΕΝ ΟΙΚΩ ΜΗ ΕΝ ΔΗΜΩ NTAΞ΄;;;ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ