Πέμπτη, 4 Μαΐου 2017

Για σένα βλάκα μου είναι γυναίκα – τρόπαιο. Για μένα είναι γυναίκα με ψυχή!




Κλείδωσε την πόρτα σου καλά, αν αυτό σε ησυχάζει, άλλα να φοβάσαι! 

Να φοβάσαι, γιατί το μυαλό της δεν μπορείς, με κανένα κλειδί, σε κανένα κλουβί, με κανένα τίτλο ιδιοκτησίας και με κανένα εκβιασμό, να το κρατήσεις εκεί.
 


Να φοβάσαι, γιατί η ψυχή της θα λείπει πάντα από το καλά φτιασιδωμένο κάδρο σου, γιατί την αλήθεια για τον λόγο που είναι εκεί μέσα τώρα δεν θα την μάθεις ποτέ σου.
 

 Άπλα σε λυπάμαι…και εγώ και εκείνη!






Γεμίσαμε με βλάκες τάχα μου "παλιάς κοπής"... κενά υπερφίαλα αντράκια, ανίκανα ν' αγαπήσουν αληθινά, μια ΓΥΝΑΙΚΑ. 

ΑΔΕΙΕΣ ΖΩΕΣ... ΑΔΕΙΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ... ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΑ!


Καλλιόπη Σουφλή





Νομίζεις πως με νίκησες;
Αλήθεια τώρα, πιστεύεις ότι κέρδισες αυτόν τον πόλεμο;
Είσαι τόσο βλάκας που θεωρείς ότι με κατατρόπωσες;


 


Λάθος κάνεις μεγάλε!
Μπορεί αυτήν την στιγμή, να είναι στο σπίτι σου και το δικό μου να είναι άδειο, μπορεί το σώμα της να γεμίζει τον χώρο σου και όχι τον δικό μου. Όμως, για ρώτησε την αν τολμάς που είναι το μυαλό της!
 


Θα σου πω κάτι, άλλα μην ξαφνιαστείς, μην τρομάξεις.
 

Οι γυναίκες φίλε μου, δεν είναι τρόπαια όπως λανθασμένα πιστεύεις, δεν είναι λάφυρα που κατέκτησες με το έτσι θέλω, δεν είναι προοιόν που το αγοράζεις.
 

Οι γυναίκες μαλακά μου, δεν είναι έπιπλα να τα βάζεις σε μια γωνίτσα, για να ακουμπάς πράματα σου πάνω τους και εκείνες να μένουν εκεί, ασάλευτες και ακίνητες.
 


Τις γυναίκες δεν τις κρατάς με εκβιασμούς και τίτλους ιδιοκτησίας!
Και αυτή που τώρα κρατάς με τέτοια μέσα εκεί, εγώ την ξέρω καλύτερα από εσένα.


Δεν θα αντέξει η αλήτισσα ψυχή της!
Το μυαλό της είναι πλημμυρισμένο με την εικόνα μου.
Η ψυχή της ουρλιάζει το όνομα μου.
Η καρδιά της χτυπά στους δικούς μου ρυθμούς.
Το κορμί της τρέμει στην σκέψη μου.
Τα κύτταρα της έχουν ποτίσει από την μυρωδιά μου.
Αυτή η γυναικά βλάκα μου, που τώρα, σαν περιφερόμενος θίασος, την παρουσιάζεις σε δρόμους και πλατείες, έχοντας την δεμένη χειροπόδαρα, δεν είναι δικιά σου.


Δεν ήταν ποτέ δικιά σου!
 

Απόλαυσε λοιπόν για λίγο την προσωρινή νίκη σου, όμως μην βιάζεσαι να πανηγυρίσεις. Περίμενε λίγο.
Αργά η γρήγορα θα το καταλάβεις. Θα καταλάβεις ότι καμιά γυναικά δεν κρατιέται με πουστιές μέσα σε χρυσά κλουβιά, καλύπτοντας μονό υλικές ανάγκες της και βάζοντας την σε ένα όμορφο, αλλά, ψεύτικο κάδρο.


Δεν μπορείς να την αγοράσεις, γιατί δεν είναι για πούλημα!
Τι; Τρόμαξες; Κάτσε λίγο, σου έχω κι άλλα!
Εγώ και εσύ χαζέ, έχουμε χίλιες διάφορες και ούτε μια ομοιότητα.
 

Για εσένα είναι άπλα ένα τρόπαιο, για έμενα είναι η μάχη μου.
Για εσένα είναι άπλα κάτι που θα καλύψει τις χιλιάδες ανασφάλειες σου, για έμενα είναι η ζωή μου.
Για εσένα είναι ακόμη ένα αγαθό που απέκτησες, για μένα είναι τα πάντα.
Για εσένα είναι άπλα μια γεμάτη θέση στο κρεβάτι σου, για έμενα είναι ο λόγος για το αν θα πάω στο δικό μου κρεβάτι.
Για εσένα είναι το βόλεμα στην άδεια ζωούλα σου, για έμενα είναι η ίδια η ζωή.


Εγώ είμαι το μπουφάν της όταν κρυώνει, εσύ είσαι η παγωνιά της.
Εγώ είμαι η ασπίδα της κάθε φορά που φοβάται, εσύ είσαι ο φόβος της.
Εγώ είμαι τα καλοκαιριά της, η παράλια που θα ζεστάνει και θα ξεκουράσει το κορμί της, εσύ είσαι ο βαρύς χειμώνας της.
Εγώ είμαι το αεράκι στο πρόσωπο της, η βόλτα στη θάλασσα, το ποτό της στο μπαρ, η ανοιχτή αγκαλιά της. Εσύ;
Η κουβέρτα της όταν ξεσκεπάζετε τα βράδια, το φαγητό της όταν πεινάει, το χέρι που θα σκουπίσει τα δάκρυα της, το χάδι στα μαλλιά της. 


Εσύ; 

Εγώ ρεζίλη του είδους, είμαι η ορθάνοιχτη πόρτα της μετά από κάθε λάθος που θα κάνει, τα αμέτρητα σ’ αγαπώ της, τα αξημέρωτα βράδια της, ο λόγος για να ιδρώνει το κορμί της, τα πιο όμορφα λόγια της, οι πιο πρόστυχες σκέψεις της, το σώμα του πόθου της. 

Εσύ είσαι άπλα ο συμβιβασμός και ο εκβιασμός της μασκαρεμένος με την στολή της ασφάλειας.
Εσύ βολεύεσαι και αναπαύεσαι, εγώ στην θέση σου θα ντρεπόμουνα.
 

Έτσι την θες, τρομαγμένη και αιχμάλωτη;
 


Α! Και κάτι τελευταίο.
Κλείδωσε την πόρτα σου καλά, αν αυτό σε ησυχάζει, άλλα να φοβάσαι! 

Να φοβάσαι, γιατί το μυαλό της δεν μπορείς, με κανένα κλειδί, σε κανένα κλουβί, με κανένα τίτλο ιδιοκτησίας και με κανένα εκβιασμό, να το κρατήσεις εκεί.
 


Να φοβάσαι, γιατί η ψυχή της θα λείπει πάντα από το καλά φτιασιδωμένο κάδρο σου, γιατί την αλήθεια για τον λόγο που είναι εκεί μέσα τώρα δεν θα την μάθεις ποτέ σου.
 


Και μην πιστέψεις ότι σε μισώ ή έχω κόντρα μαζί σου, ότι ζηλεύω την θέση σου και τα όπλα που έχεις.
 

Άπλα σε λυπάμαι…και εγώ και εκείνη!



Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

22 σχόλια:

  1. ΠΟΣΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΚΑΚΙΑ ΚΡΥΒΕΙ ΑΥΤΗ Η ΤΟΠΟΘΈΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΣΗ ΑΓΝΟΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΥ (ΗΣ) ΕΑΥΤΟ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ. ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΓΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΒΛΕΠΕΙ ΜΠΛΕ ΛΕΕΙ ΜΠΛΕ. ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΒΛΕΠΕΙ ΜΠΛΕ,ΛΕΕΙ ΜΠΛΕ ΡΟΥΑ,ΤΥΡΚΟΥΑΖ,ΜΠΛΕ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ,ΜΠΛΕ ΣΚΟΥΡΟ....ΠΟΣΟ ΚΑΛΆ ΤΑ ΛΕΕΙ ,ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ΜΙΣΟΣ ,ΚΑΚΙΑ ΑΓΝΟΙΑ...ΜΑΛΛΟΝ ΞΕΡΕΙ ΛΙΓΑΚΙ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ,ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΤΙΣ ΞΕΡΕΙ Κ Α Ν Ε Ι Σ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ......ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οσα δεν πιανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΕ ΤΑ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ......ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα Σούλα, έγραψες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Τέζα το χρυσαύγουλο... χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Οχι κουκλίτσα μου.
      Εγω εχω το τρόπαιο.
      Τα κρεμασταρια πανε....αλλου.

      Διαγραφή
    3. Πατρίκιε, σου το έχω πει κι άλλες φορές... αλλά δεν εννοείς να το καταλάβεις.

      Όποιος έχει δίπλα του τρόπαιο, δεν γυρνά σαν γυρολόγος να γκομενίζει στο διαδίκτυο, με όποια σχολιάστρια ή όποια του γυαλίζει στο μάτι...

      Αν είναι ΑΝΤΡΑΣ, σέβεται το τρόπαιο που έχει δίπλα του... διαφορετικά, ανήκει στα ... αντράκια...κι από τέτοια, γεμάτη η μπλογκόσφαιρα...
      Από ΑΝΤΡΕΣ υπάρχει έλλειμμα... όχι απ' αντράκια.

      Και για να είμαι ειλικρινής και δίκαιη, έλλειμμα υπάρχει και από ΓΥΝΑΙΚΕΣ.... γιατί από γύναια, γεμάτη η πιάτσα... ολούθε...
      Και πίστεψέ με, ποτέ δεν ζήλεψα τα γύναια... ούτε τα κρεμαστάρια.

      Υ.Γ. Λυπάμαι "το τρόπαιο" που έχεις δίπλα σου... δεν της αξίζεις ούτε στο ελάχιστο...

      Διαγραφή
    4. Και κάτι ακόμα...
      Δεν είναι "τρόπαιο", η Γυναίκα, Πατρίκιε.
      ΑΝΘΡΩΠΟΣ είναι με ΨΥΧΗ... και τις ΨΥΧΕΣ, δεν τις λεηλατείς... τις σέβεσαι.

      Κι αν κάποια δεν σεβάστηκε την δική σου ψυχή, δεν σημαίνει πως πρέπει να εκδικηθείς, παίζοντας με άλλες ΨΥΧΕΣ.

      Είναι ΑΝΑΝΔΡΟ.

      Διαγραφή
    5. Αυτο με τον Πατρικιο να το κοιταξεις.
      Παντου βλέπεις Πατρικιους.
      Και σταματα τις ψυχιατρικες αναλυσεις και τους χαρακτηρισμούς, γιατι πεφτεις πάντα εξω.
      Μα παντα, ομως....

      Διαγραφή
    6. Από κάποιον που δεν έχει το θάρρος να βγει επώνυμα, να μιλήσει με ειλικρίνεια και να με αντικρούσει με στοιχεία, ότι και να γράψει, δεν το λαμβάνω υπόψη μου.

      Διαγραφή
  5. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΜΕ ΠΑΡΕΣΥΡΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΚΙ ΕΣΚΑΣΑ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ ,,,ΑΧ ΤΙ ΤΡΑΒΑΜΕ ...ΧΑΧΑΧΑΧΑ ..ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι τραβάω, να λες... γιατί από τότε που άνοιξα το blog έχω δεχθεί άπειρα διαδικτυακά γκομενιλίκια...και ανώνυμα και επώνυμα...

      Φτήνια, φιλενάδα... πολύ μεγάλη φτήνια και ένδοια ψυχής... γι αυτό σαν κοινωνία, πάμε κατά διαόλου...

      "Άπίαστο κι αέρινο θηλυκό, η ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ", που έλεγε και ο φίλος μου ο Αρχάγγελος... ο Θεός, να αναπαύσει την ψυχούλα του...

      Διαγραφή
  6. ΤΟ ΤΡΟΠΑΙΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ.....ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσυ, τα κρεμασταρια.
      Εκει που ξερεις.
      Στο ραφι.

      Διαγραφή
  7. ΣΟΥΛΑ ΑΎΡΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΗΔΕΜΟΝΑ ΣΟΥ . ΞΑΝΑΔΙΆΒΑΣΕ ΤΟ ΒΓΆΛΕ ΤΟ ΝΌΗΜΑ ΚΑΙ ΎΣΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣ ΤΗΝ ΆΠΟΨΉ ΣΟΥ ΌΤΑΝ ΔΈΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΒΛΑΚΑ ΠΟΥ ΤΟ ΈΓΡΑΨΕ. ΓΙΑ ΚΆΝΕ ΑΝΆΛΥΣΗ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΆΒΕΙΣ ΌΤΙ ΑΛΛΟΎ ΑΝΑΦΈΡΕΤΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΎ ΕΣΎ. ΚΑΙ ΌΣΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΎΝ ΜΑΖΊ ΣΟΥ . ΦΙΛΙΚΆ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.Υ.Γ ΠΆΝΤΩΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΝΝΟΕΙΣ ΠΩΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ ΔΙΚΙΑΣ ΤΟΥ;;;;ΓΙΑ ΠΑΡΤΟ ΑΛΛΙΩΣ ΟΜΩΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ....ΣΟΥΛΑ

      Διαγραφή
    2. ΚΑΠΩΣ ΈΤΣΙ ΚΑΙ ΚΟΝΤΆ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΣ. ΚΑΙ ΠΑΡΆΛΛΗΛΑ ΕΦΌΣΟΝ ΓΝΩΡΊΖΕΙ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΤΗ ΓΥΝΑΊΚΑ ΤΌΤΕ ΓΙΑΤΊ ΤΗΝ ΈΧΑΣΕ. ..ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΎΩ ΠΩΣ ΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΆΣΕΙΣ ΆΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΆ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΣΥΝ ΜΙΑ ΓΝΏΜΗ ΕΠΊ ΤΩΝ ΔΉΘΕΝ (ΑΝΔΡΏΝ ) ...ΓΕΙΆ ΣΟΥ ΣΟΥΛΑ.......ΚΥΡΊΑ ΣΟΥΦΛΗ ΣΆΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.

      Διαγραφή
  8. Μαλακίας το ανάγνωσμα το άρθρο από γλυκανάλατο αρσενικό και λιβανωτός στην υπόλοιπη παρέα με τις κουμπάρες και τις συμπεθέρες με τι; υπαρξιακές ανησυχίες. Άντε γιατί σας παραφήσαμε λάσκα και βγάζετε γλώσσα όλες οι κυρίες και ''κυρίες''. Άντε να πάτε να πλύνετε κανένα πιάτο στην κουζίνα και να σιδερώσετε κανά πουκάμισο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαλλοκράτη της κακιάς ώρας, τα κουβαδάκια σου και σ' άλλη παραλία...
      Αρκετά με τα πουστράκια, που νομίζουν πως έπιασαν εδώ μέσα στασίδι και το παίζουν... "άντρες".

      Διαγραφή
    2. Α,ρε Γκουσγκούνη που θέλετε μερικές....πουστράκια είναι αυτές οι`` φιλενάδες `` που γράφουν τέτοια άρθρα. Α,και να σου πώ και το άλλο,το φαλλοκράτης είναι τιμητικό σε κάθε περίπτωση. Το άσχημο θα ήταν να γινόμουν σαν τις κουμπάρες που πλέκουν σταυροβελονιά......

      Διαγραφή
    3. Τον... φαλλό σου και δρόμο από δω μέσα... το χέρι σου, το μυαλό σου κι αυτός, έχετε γίνει ένα.

      Διαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ