Δευτέρα, 29 Μαΐου 2017

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΟΥΣΤΑ! Η ΔΕΗ πληρώνει στους εργαζόμενους το... ταξί για δουλειά


 Με ... σοφέρ αποφάσισε να πηγαίνει η ΔΕΗ τους εργαζομένους της στον ΑΗΣ Αλιβερίου και για αυτό το σκοπό μάλιστα σκοπεύει να πληρώσει αδρά. 






Παιδιά, με τόσα που θα παίρνει ο ... σωφέρ, τ' ανοίγει και την πόρτα στους... εργαζόμενους... όχι μισές δουλειές...
Ντάξ;;;


Καλλιόπη Σουφλή



Του Χάρη Φλουδόπουλου

Με ... σοφέρ αποφάσισε να πηγαίνει η ΔΕΗ τους εργαζομένους της στον ΑΗΣ Αλιβερίου και για αυτό το σκοπό μάλιστα σκοπεύει να πληρώσει αδρά. 



Αυτό προκύπτει από την πρόθεση της εταιρείας να μισθώσει ταξί για έναν ολόκληρο χρόνο, έναντι του ποσού των 17 χιλιάδων ευρώ.

Παρά τα γνωστά οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η εταιρεία, πάντως, αποδεικνύεται εξαιρετικά γενναιόδωρη σε ό,τι αφορά τις μετακινήσεις των εργαζομένων της. Οι 17 χιλιάδες ευρώ που προτίθεται να δώσει για την μίσθωση του ταξί για τη μεταφορά του προσωπικού της αντιστοιχούν σε ένα ποσό της τάξης των 65 ευρώ την ημέρα, το οποίο περιλαμβάνει την παραλαβή των εργαζόμενων από τον Αλμυροπόταμο, και τους Αγίους Αποστόλους και τη μετακίνησή τους στον ΑΗΣ Αλιβερίου και την επιστροφή τους στο σπίτι τους μετά τη λήξη της βάρδιας.

Ο διαγωνισμός για τη μίσθωση ταξί στο Αλιβέρι δεν είναι η μοναδική περίπτωση που η ΔΕΗ χρησιμοποιεί ταξί για να μεταφέρει τους υπαλλήλους της στους χώρους εργασίας. Στην Πάτρα, την Καστοριά και σε άλλες περιοχές της χώρας έχουν υπάρξει αποκαλύψεις ότι τεχνικοί της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ μισθώνουν ταξί προκειμένου να μεταβούν σε περιοχές όπου υπάρχουν βλάβες.

Το ερώτημα που προκύπτει είναι γιατί η εταιρεία δεν αξιοποιεί τα πολυάριθμα οχήματα που διαθέτει προκειμένου να μετακινεί το προσωπικό της αντί να ξοδεύει χρήματα σε ... ταξί.

Η απάντηση έρχεται από το γεγονός ότι οι συνδικαλιστές έχουν ενεργοποιήσει έναν παλιό κανονισμό της εταιρείας, που αναφέρει ότι τα οχήματα της ΔΕΗ μπορούν να τα χειρίζονται και να τα οδηγούν μόνο υπάλληλοι με ειδικότητα του οδηγού. Στις περιπτώσεις αυτές λοιπόν είναι προφανές ότι δεν υπάρχει υπάλληλος με την ειδικότητα του οδηγού, με αποτέλεσμα η εταιρεία να πληρώνει ταξί για τη μετακίνηση των υπαλλήλων της.

Αξίζει να αναφερθεί τέλος – και αυτό είναι μια ένδειξη για το ύψος των ποσών που δαπανά η εταιρεία σε ταξί για την κάλυψη των αναγκών μετακίνησης του προσωπικού της – ότι πρόσφατα οι ιδιοκτήτες ταξί της Πτολεμαΐδας, εξέδωσαν ανακοίνωση με την οποία δήλωσαν ότι συμπαρίστανται στις αγωνιστικές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στη ΔΕΗ κατά της πώλησης των μονάδων της επιχείρησης.

http://www.capital.gr/epixeiriseis/3215076/i-dei-plironei-stous-ergazomenous-to-taxi-gia-douleia



Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

3 σχόλια:

  1. Μια ζωή τα ίδια...

    Απαξιώνουν το κράτος, το γελοιοποιούν, χώνουν μέσα τους δικούς τους παλαιόθεν σε μόνιμες θέσεις (αγροφυλακές, δεη, κλπ) και μετά σου παριστάνουν τους "προφήτες" και τους αντικρατιστές, όντας οι ίδιοι οι χειρότεροι κρατιστές και ζώντας πλουσιοπάροχα και προνομιακά από το κράτος.

    "Ξεπουλήστε την ενέργεια, το νερό, τα πάντα..."

    Αυτό είναι το μεγαλύτερο έγκλημα της πολιτικής, της πλουτοκρατίας ως μόνιμου αντίχριστου κατά τον Α. Παπαδιαμάντη.

    Απορρίπτουν μετά βδελυγμίας την επιχειρησιακή λειτουργία του κράτους, αφού την υπονομεύσουν, απορρίπτουν δηλ. την αξιοκρατία -άσχετα αν υποδύονται ότι την διακηρρύτουν- και την ύπαρξη πολιτικών σχεδιασμών που να υπηρετούν το δημόσιο συμφέρον, το οποίο κατ' αρχάς δεν αποδέχονται ως υπαρκτό.

    Υπάρχει μόνο ο οικονομισμός.

    Να τελειώνει αυτό το παραμύθι με το κακό δημόσιο.
    Δεν είναι ούτε το δημόσιο, ούτε η ιδιωτική οικονομία προβληματικά.
    Το κράτος παίζει ρόλο, πως λειτουργεί και πως γίνεται αντιληπτό από την πολιτική να λειτουργεί τόσο σε επίπεδο δημόσιας σφαίρας όσο και στο ιδιωτικό κομμάτι λειτουργίας της οικονομίας.

    "Προφήτης" μπορώ και εγώ να παραστήσω ότι είμαι.
    Αν ξέρω ότι κάποιος άνθρωπος πάει να τρέξει στον στίβο μάχης και του έχω βάλει εμπόδια πριν τον τερματισμό, μπορώ να 'προβλέψω' ότι θα βγει τελευταίος.

    Δεν ήταν κανείς σύγχρονος επιφανής πολιτικός πρωτοπόρος σε τίποτα.
    Η μελλοντολογία τους αναγόταν πάντοτε στην φυσιολογική ροή των γεγονότων που δημιούργησαν.
    Η πρόβλεψη με επιστημονική συνέπεια είναι μια άλλη υπόθεση την οποία κατείχαν λίγοι και αυτούς τους εξέβρασε το σύστημα υποθέτω.

    Οι ελίτ "προφήτευαν" γιατί ήξεραν τα χάλια που συνδιαμόρφωσαν.


    απ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι άλλη μαλακία θ‘ακούσουμε Θεέ μου. Άκου τώρα! Τα οχήματα της εταιρείας λέει μπορούν να τα χειρίζονται μόνο οι υπάλληλοι που έχουν ειδικότητα οδηγού! !
    Δηλαδή οι υπάλληλοι που έχουν άδεια οδήγησης και οδηγούν τα δικά τους αυτοκίνητα δεν μπορούν να οδηγήσουν τα οχήματα της ΔΈΗ.
    Πόση μαλάκια δέρνει επιτέλους τον κόσμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΤ'ΑΡΧΑΣ ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΠΟΙΑΣ
    ΔΗΠΟΤΕ ΔΕΚΟ(ΠΡΩΗΝ 'Η ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ).ΑΛΛ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝ
    ΤΑΙ ΕΓΓΙΖΟΥΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑΣ.ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΙ
    ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΕΚΑΒ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
    ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ
    ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΤΟΥΣ
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΩΝ
    ΕΤΑΙΡΙΩΝ.ΤΟ ΠΟΝΗΡΟ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΠΡΟΒΛΕ
    ΠΕΤΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ
    ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ Υ
    ΠΗΡΕΣΙΑΣ,ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑ,ΓΙΑ
    ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ.ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΕΝΑΣ ΟΠΟΙ
    ΟΣΔΗΠΟΤΕ ΚΡΑΤΙΚΟΣ 'Η ΜΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗ
    ΓΕΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ
    ΑΠΛΩΣ ΚΑΤΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΑΔΕΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΠΩΣ
    ΕΤΕΘΗ "ΜΠΑΖΕΙ ΝΕΡΑ".ΕΞΕΤΑΣΤΕ ΤΟ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ
    ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΕ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΚΤΑΣΗ.ΠΑΝΤΩΣ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΤΗΚΕ
    ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΝΟΗΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ