Πέμπτη, 25 Μαΐου 2017

Η Βουλή έδωσε «πράσινο φως» για την λειτουργία του μουσουλμανικού τεμένους στην Αθήνα




ΨΗΦΙΣΑΝ ΟΛΟΙ ΠΛΗΝ ΑΝΕΛ -ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ

 

 

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ;;;;

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ;

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ;;;

ΟΛΟΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ;;;

ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ;

ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΕ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΕ, ΕΣΥ ΕΔΩΣΕΣ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟ "ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ"... κι έχεις τα ηλίθια πρόβατα, να σε θεωρούν ... "αναντικατάστατο"!


Καλλιόπη Σουφλή

 Η Βουλή έδωσε «πράσινο φως» για την λειτουργία του μουσουλμανικού τεμένους στην Αθήνα
Τελικά όλα τα κόμματα ψήφισαν την διάταξη για την λειτουργία του ισλαμικού τεμένους.
Ιδίως μετά τις τροποποιήσεις που έκανε ο υπουργός παιδείας, τροποποιήσεις που είχε ζητήσει το μεσημέρι ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης.


Στην ψηφοφορία που έγινε πριν από λίγο στη Βουλή Ναι ψήφισαν ο ΣυΡιζΑ, η Νέα Δημοκρατία, το ΠΑ.ΣΟ.Κ. το ΚΚΕ, το Ποτάμι και η Ενωση κεντρώων ενώ όχι ψήφισαν οι ΑΝΕΛ και η Χρυσή Αυγή.


Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

28 σχόλια:

  1. Αυτοί που ψηφισαν Ναι ουσιαστικά ψήφισαν υπέρ τών εισβολέων και υπέρ τών σφαγών τών Ελλήνων.
    Θα τούς ψηφίσετε στις επόμενες εκλογές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταψήφισαν οι ΑΝΕΛ, και συνέπραξαν οι πασόκοι που από την εποχή Σημίτη-ΓΑΠ ειδικότερα μέχρι σήμερα δεν εννοουν να μην ηρεμήσουν αν δεν διαρρήξουν την εθνική και κοινωνική συνοχή.

    Οι χαυγίτες οκ, κάνουν την δική τους σπέκουλα, είναι μια άλλη ιστορία τα 'χουμε πει.
    Ή μάλλον συμφωνώ με ένα παλαιότερο ρηθέν του κ. Μιχάλη Χαραλαμπίδη ότι το σύστημα χρησιμοποιεί την χ.α για να συκοφαντήσει τον ελληνισμό.
    Δεν το σχολιάζω περαιτέρω, αυτό με εκφράζει και μένω εκεί.

    Πέραν του προφανούς ότι το μονοκομματικό σύστημα αλά οργουελικού 1984 αλληλοτροφοδοτείται, όταν χρειάζεται ο ένας να κάνει "πίσω" σπεύδει ο άλλος να "συνδράμει", ανανδεικνύεται ξεκάθαρα και το παιχνίδι του παπατζή.

    Όπου και να ψάξεις, παπά δεν θα βρεις.

    Όσο και να ψάξεις.

    Αν ήταν έντιμο το πολιτικό παιχνίδι του κομματικού ανταγωνισμού, έτσι για να υπήρχε μια στοιχειώδης/υποτυπώδης ψευδαίσθηση πλουραλισμού, αντιπροσώπευσης της κοινωνίας, οι ανέλ λχ θα αποχωρούσαν από την κυβέρνηση.
    Δεν τον θεωρούν σοβαρό λόγο για να αποχωρήσουν;
    Οκ, αυτό αναδεικνύει προτεραιότητες τέλος πάντων.

    Έστω, θα έθεταν ένα βέτο στον μείζονα κυβερνητικό εταίρο.
    Ούτε αυτό;

    Ούτε αυτό...
    Το αν καταψήφισαν έχει μηδαμινή πρακτική σημασία φυσικά.

    Για το θέμα του ισλάμ, όπως και άλλων θρησκειών ή πολιτικών οργανώσεων φονταμενταλιστικής παρέλκυσης, έχουν μιλήσει οι ειδήμονες που δεν ασχολούνται με ψηφοθηρικά και κομματικά παιχνίδια.
    Με επιστημονική συνέπεια και με κριτήριο το τι συμβαίνει στην Ευρώπη και στον κόσμο.

    Εμείς στην Ελλάδα έχουμε καφενέδες/χαβαλέδες στην πολιτική.
    Και η γνώση βρίσκεται στο περιθώριο.
    Άλλωστε που να ξέρουν οι ειδικοί από "στρατηγικό σχεδιασμό".
    Τα ξέρουν όλα οι κομματικοί.
    Καλώς, κατά τα λοιπά, όσοι πιστεύουν ας πιστεύουν όπου θελουν, δεν έχω κανένα πρόβλημα με την θρησκεία αυτή και με όποια άλλη.
    Πιστεύω στον Χριστό και πουθενά αλλού, και σαφώς δεν έχω μίσος για τους άλλους.
    Όπου και αν πιστεύουν.

    Στο γεωπολιτικό ωστόσο σκέλος, αποδεικνύεται σταθερά ότι η χώρα μας κυβερνάται στην καλύτερη (επιεικέστερη) περίπτωση από καφενέδες/χαβαλέδες, που δεν γνωρίζουν τι εστί εθνικό συμφέρον.
    Και ούτε τους απασχόλησε ποτέ.

    Μην πάμε μόνο στην γεωπολιτική.
    Πάμε στο πρόσφατο εξόχως χαρακτηριστικό παράδειγμα.
    Κάποιοι -άντε για ορισμένους να αποδώσει κανείς και καλή πρόθεση- έκαναν τροπολογία, για να "ξεψηφίσουν" αυτό που ψήφισαν και είναι (επί της ουσίας) προπομπός του 4ου μνημονίου.
    Μια διάταξη συγκεκριμένα για τους εκπαιδευτικούς ιδιωτικών σχολείων.

    Αυτό αναδεικνύει το πως πολιτεύονται οι ταγοί του εθνικού/δημοσίου συμφέροντος (θεωρητικά) και πόσο αλληλένδετα είναι οι συνθήκες ζωής των πολιτών, της χώρας στο σύνολό της και ποια η ποιότητα του πολιτικού προσωπικού.

    Σχέδιο, ούτε γι' αστείο.
    Χαβαλέδες και ολίγιστοι, μόνο για την ψήφο.
    Σκοτίστηκαν για την ελληνική κοινωνία, για την ελληνική οικογένεια, για όλα.
    Όλα για το θεαθήναι και την αναπαραγωγή της εξουσίας.
    Φυσικά αν η όποια ψήφιση/απόφαση δεν αντιπροσωπεύει την κοινωνία, ούτε λόγος.
    Κατά τα άλλα έχουμε γνήσια αντιπροσώπευση.
    Ναι αλλά ποιους αντιπροσωπεύουν;
    Μάλλον αυτούς που ορίζουν την ατζέντα.
    Και δεν την ορίζουν οι κοινωνίες για την αναπαραγωγή τους, έστω σε επίπεδο απλών κατευθύνσεων.
    Αυτό είναι προφανές.

    απ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποσο ΜΑΛΑΚΑΣ μπορεις να το παιξης ρε λαμογιο.
      Ο Παπακυριακοπουλος του Ολυμπια σε στειλε στης Καλλιοπης;

      Διαγραφή
    2. Η ουσία είναι οτι η ΧΑ κατεψήφισε. Τα υπόλοιπα είναι σάλτσες.

      Διαγραφή
    3. @4.09, κάνε μια μια χάρη...
      Σε παρακαλώ, για όσες μέρες το blog θα παραμείνει ακόμα ανοιχτό, μην βρίζεις ανθρώπους που δεν γνωρίζεις το ήθος και το ποιόν τους.
      Θερμή παράκληση.

      Διαγραφή
    4. ΠΑΛΙ;
      Δεν σουχω πει να στεκεσαι ΟΡΘΙΑ;
      Νομιζω οτι χρειαζεσαι λιγες διακοπες.

      Για αυτονανε που πας να προστατεψεις ΔΕΝ βλεπεις τι ειδους λαμογιο ειναι;
      Εκτος και δεν ειναι απ τους αλητες του Ο, αλλα απ' τους αλλους......τους ισραλητες.

      Διαγραφή
    5. Δεν προστατεύω κανέναν... εσύ αδικείς μονίμως ανθρώπους που δεν γνωρίζεις.

      Αυτή τη φορά κλείνει για πάντα... και δεν είναι θέμα του αν στέκομαι ΟΡΘΙΑ.

      Διαγραφή
    6. Επιτρέψτε μου κύριε με τις σάλτσες.

      Ότι το έθνος δεν είναι εθνικισμός.
      Η εθνική πολιτική δεν είναι εθνικιστική πολιτική.
      Αυτό επιθυμεί η νέα τάξη πραγμάτων και οι υπάνθρωπες ελίτ της παγκοσμιοποίησης και του σιωνισμού που η διαμόρφωσή του υπερβαίνει καταγωγικές προελεύεσεις ανθρώπων.
      Θέλει το αυτονόητο, το εθνικό συμφέρον να είναι ταυτόσημο με τους εθνικισμούς.
      Μόνο που αυτό που έκανε ο χίτλερ για παράδειγμα, ήταν εθνικισμός.
      Η επιθετική μονεταριστική πολιτική της γερμανικής πολιτικής (γι' αυτό και το εγχείσημα αρχικά της ΕΕ σκόπευε να τιθασεύσει την ανεπίγνωστη έλλειψη ορίων της δύναμης που προέκρινε το γερμανικό σκεπτικό) είναι το αντίστοιχο της νέας ευρώπης, δηλ. η σημερινή ευρωζώνη.

      Κατ' αυτάς, όσο σάλτσα είναι η απόσπαση του μαίανδρου στο να μοιάζει με σβάστιγκα, άλλο τόσο "σάλτσα" είναι η επιλογή να σκεφτεται κανείς ότι τέτοιες επιλογές εξυπηρετούν το σύστημα.
      "Σάλτσα" είναι ότι καταψήφισαν και οι ανέλ, αλλά όλως τυχαίως ...βρέθηκαν οι απαραίτητες συνδρομές του οργουελικού μονοκομματικού και κοινωνικά αναντίστοιχου βολευτικού συσχετισμού δυνάμεων, ώστε να αναχαιτιστεί αυτή η πραγματικότητα.

      'Σάλτσα' είναι ότι την κακοδαιμονία της ΕΕ την χειραγωγούν οι πολιτικές τάξεις, όχι ως αναστοχασμό του συσχετισμού δυνάμεων στο εξωτερικό για να προβάλλουν αντίστοιχες πολιτικές εθνικού συμφέροντος, αλλά ως άλλοθι, ως χρήσιμο μπαμπούλα για να καταδολιεύσουν την χώρα και να λένε: "οι ξένοι φταίνε για όλα".

      Οι 'σάλτσες' είναι στην φαντασία σας αγαπητέ.
      Ό, τι λέω το υποβάλλω σε κριτική δοκιμασία για να (προσπαθώ να) μην πιάνομαι κότσος.
      Θα χαρώ όταν επιτέλους ένα αντεπιχείρημα αυτόνομα σκεπτόμενου συμπατριώτη μου συνδράμει στο να αναστοχαστώ πιθανά λάθη στις δικές μου προσεγγίσεις.
      Αυτό προϋποθέτει αποδέσμευση από κομματικές ιδιοτέλειες και όποιου άλλου είδους σκοπιμότητες και κομματικά γυαλιά.
      Μπας και συνέλθουμε και σκεφτούμε ότι πρώτα είμαστε κοινωνικοί άνθρωποι, συμπατριώτες και μετά κόμματα, ομάδες, φατρίες, συμπαγής μάζα κοκ.

      απ

      Διαγραφή
    7. Επιπλέον ο θεοδωράκης (επικεφαλής κόμματος παρακαλώ) επικαλέστηκε την διαφωνία με την ψήφιση ανέγερσης τζαμιού, εγκαλώντας την αντίθετη άποψη ως "εθνικισμό" ή ως "ακροδεξιά" υπόθεση.
      Υποθέτω ότι προηγουμένως επικαλέστηκε γεωπολιτικούς αναλυτές, γνώστες του αντικειμένου που δεν ανήκουν σε κόμματα, στάθμισε τα δεδομένα, έκανε προβολές στο μέλλον, και κατέληξε σε αυτή την περισπούδαστη θέση προτού πετάξει και αυτός την παρόλα του.

      Αυτό που δεν καταλαβαίνουμε -και προσπαθώ να εξηγήσω στα σχόλιά μου- είναι ότι τα κόμματα δεν σκέφτονται με όρους γνώσης, (άσχετα αν τυγχάνει να έχουν και αξιόλογα στελέχη μεμονωμένα στις τάξεις τους, ίσως).
      Ούτε στάθμισης παραγόντων, εθνικού συμφέροντος, αλλά λειτουργούν με όρους ενός ανακυκλωμένου και αποστειρωμένου περιβάλλοντος χρησιμοποιώντας τσιτάτα που δεν αντιπροσωπεύουν τίποτα.
      Το είπε αυτό ο εκπρόσωπος του 1% (και αν) της κοινωνίας το παραπάνω τσιτάτο, έτσι για να στιγματιστεί η διαφορετική άποψη και να τεθεί εκτός ατζέντας.
      Αυτό έλεγε και ο Όργουελ με τη newspeak του δυστοπικού '1984'.

      Η κοινωνία δεν έχει καμιά δουλειά επομένως να γίνεται παρακολούθημα των κομμάτων.
      Οφείλουμε να σκεφτόμαστε, όσο γίνεται ψύχραιμα.
      Γιατί όσο δεν σκεφτόμαστε άλλο τόσο θα γίνεται χαβαλές στην καμπούρα μιας χώρας ολόκληρης.
      Με διάφορα προσχήματα που αν τα προεκτείνει κανείς, θα διαπιστώσει ότι από δικαιώματα μετατρέπονται σε δικαιωματισμό που ενδεχομένως η ίδια του η φύση θα πλήξει τα ανθρωπινα δικαιώματα που επικαλούνται.
      Και τα οποία έχουν εφαρμογή για κάθε άνθρωπο και όχι μόνο για επιμέρους κατηγορίες.
      Δεν είναι θέμα εχθρότητας για καμιά θρησκεία, είναι θέμα εξέτασης του τι σηματοδοτεί η κάθε επιλογή και ποιες οι παράμετροι αυτής.
      Η συζήτηση δεν θα διεξαχθεί με όρους μιας καφενειακής (δυστυχώς) βουλής, αλλά στην πραγματική ζωή, στην συνεξέταση του τι συμβαίνει στον κόσμο, στην Ευρώπη και αλλού, στην ουσία μιας επιλογής, στις ιστορικές, κοινωνιολογικές και πληθώρα άλλων προσεγγίσεις της κάθε επιλογής.
      Οι ταβερνιάρηδες της βουλής παίζουν το δικό τους παιχνίδι.

      Μέχρι τότε ας μας δουλεύουν και από πάνω γιατί έχουμε επιλέξει να προέχει η αλήθεια του "κόμματος" και όχι του συμφέροντος της κοινωνίας και της αυθεντικής της υπόστασης.

      Ναι, όπως θεωρώ γελοία και φτηνά επιχειρήματα περί "εθνικισμού" "ακροδεξιάς" άλλο τόσο θεωρώ φτηνά τα τερτίπια της προσχηματικής υπερψήφισης (δικαιωματισμός) ή καταψήφισης , όταν στερούνται πρακτικής υπόστασης και ΚΥΡΙΩΣ όταν δεν έχουν διαμορφώσει ένα επίπεδο σοβαρότητας για να μπορέσουν να αποκτήσουν ειδικό βάρος ώστε να αντιπροσωπεύσουν το συμφέρον της χώρας, μέσα στην βουλή και να μην καπελώνονται από κουτοπόνηρες προσεγγίσεις.
      Παρά μόνο υπάρχουν παραρτηματικά είτε σε μια κυβέρνηση για τη νομή της εξουσίας και μόνο (είτε συμφωνούν, είτε διαφωνούν), είτε ως γραφικές καρικατούρες συκοφάντησης του ελληνισμού.


      Τέλος, ο σκοπός μου δεν είναι να πλήξω το τάδε ή δείνα κόμμα.
      Γιατί κάθε οπαδός αυτό θα σκεφτεί για το κόμμα του.
      Ο σκοπός είναι να δούμε γιατί η κοινωνία και το συμφέρον της υπαγορεύουν "χ" και η βουλή βγάζει "ψ".
      Την ίδια την φύση του πολιτικού συστήματος και πως θα εκδημοκρατιστεί ώστε να υπηρετεί πραγματικά την χώρα, το παρόν και το μέλλον της.
      Δεν είναι αυτοσκοπός η κριτική κατηγορία των κομμάτων, ούτε τίθεται θέμα τέτοιο.
      Σημασία έχει το "που" βρίσκεται η κοινωνία σε αυτό το περιβάλλον.
      Και τι και κυρίως με ποιον τρόπο την εκπροσωπεί το κομματικό σύστημα στην βουλή.
      Αν υφίσταται πραγματικά η έννοια της αντιπροσώπευσης.
      Και μάλλον είμαστε θεατές σε ένα κακοστημένο θέατρο, σε ένα παιχνίδι του παπά χωρίς προβλεπόμενη λύση στο πρόβλημα, με μόνιμα αδιέξοδα για τα οποία δεν είναι τυχαίο ότι πάμε από το κακό στο χειρότερο σε όλα τα επίπεδα.


      απ

      Διαγραφή
    8. Με λίγα λόγια ακόμα και οπαδοί των κομμάτων να είστε, να σκέφτεστε και να εντέλλεστε.
      Γιατί φίλε εκπροσωπείς το 6%;
      Τι ρόλο βαράς;
      Γιατί αντί να επιχειρηματολογείς, φωνάζεις;
      Εσύ κύριε...
      Γιατί μιλάς για πατριωτισμούς και απλώς λειτουργείς ως κρίκος σε μια αλυσία δυβερνητικής εξουσίας χωρίς να επιβάλλεις ένα στοιχειώδες περίγραμμα απαιτήσεων που δεν θα μετατρέψουν την χώρα σε χώρο;
      Εσύ κύριε...
      Γιατί είσαι στο ευρωπαϊκό λαϊκό κόμμα, και αντί για φιλελεύθερος είσαι νεοφιλελεύθερος, μιας κοινωνικά επιζήμιας οπτικής των πραγμάτων;
      Εσύ που πουλάς σοσιαλισμό, γιατί μας έφερες το ΔΝΤ αντί να ανατάξεις τις παθογένειες που μας έφτασαν ως εδώ;

      Να είστε κριτικοί λοιπόν.
      Δεν είναι θέμα τυφλής αποστασιοποίησης.
      Και όταν έρχεται η ώρα να βγούμε από το παχνί μας για να ψηφίσουμε (για την ακρίβεια να επιλέξουμε μεταξύ των κομματικών μηχανισμών) να επιλέγουμε με όρους που θα τους δώσουν να καταλάβουν ότι τα κόμματα είναι εντολοδόχοι και η κοινωνία εντολές της πολιτικής.

      Και να αξιώνει ΣΟΒΑΡΗ και όχι σοβαροφανή εκπροσώπηση.

      Αν όχι να απέχει κατά το "κυάμων απέχεσθε" όπως προλόγιζε ο Σ. Καργάκος σε ένα έργο για τα πολιτικά διηγήματα του Α. Παπαδιαμάντη.

      Αυτή είναι η επωδός των σχολίων μου.
      Να τείνει σταδιακά το πολιτικό σύστημα να αντιπροσωπεύει τη κοινωνία και όχι το συμφέρον των αγορών.
      Με την κοινωνία επικυρωτή προειλημμένων αποφάσεων που μοιάζουν με το παιχνίδι του παπά και δεν έχει καμία πρακτική αναφορά στο να αναταχθεί η χώρα.
      Όπως έχει αναλύσει και ο κ. Κοντογιώργης την σχέση κοινωνίας και πολιτικής (Η δημοκρατία ως ελευθερία, 2007 κ.α).
      Μην μένετε λοιπόν στο αν κάποιος ασκεί κριτική στο κόμμα.
      Να μένετε μόνο αν το κάνει ΣΚΟΠΙΜΑ προς όφελος κάποιου άλλου κόμματος.
      Όταν η κριτική δεν έχει τέτοιο σκοπό, τότε απλώς συλλογιστείτε και πείτε την δική σας άποψη.
      Τόσο απλά.

      αυτά

      απ

      Διαγραφή
  3. Κυρία Σούφλη θερμά συγχαρητήρια. Είσθε η μόνη στον Πατριωτικό Χώρο που αποκαλύπτετε πόσο σκάρτος ήταν ο Χριστόδουλος. Αυτός έδωσε και την έκταση στον Σχιστό που θα γίνει το μουσουλμανικό νεκροταφείο. Αυτός έπεισε τον Εβραίο Σημίτη το 2000 να κάνει Νόμο του Ελληνικού Κράτους την οδηγία της Ε.Ε. για οικογενειακή επανένωση των μεταναστών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν γνωρίζατε τι βρίσιμο έχω φάει από χρυσαυγήτισσες και χρυσαυγήτες, για τις θέσεις μου για τον ... Χριστόδουλο της καρδιάς τους... μη χέσω...
      Ο Χριστόδουλος, ήταν ψεύτης, οικουμενιστής και προδότης. Μετάνολιωσε στο τέλος και γιαυτό τον καθάρισαν.
      Το κακό όμως, το είχε κάνει.

      Διαγραφή
    2. Διαβαζω:
      (με μαυρα κι αραγχνα γραμματα) Τελικά όλα τα κόμματα ψήφισαν την διάταξη για την λειτουργία του ισλαμικού τεμένους.

      (με κοκκινα γραμματα) Στην ψηφοφορία που έγινε πριν από λίγο στη Βουλή Ναι ψήφισαν ο ΣυΡιζΑ, η Νέα Δημοκρατία, το ΠΑ.ΣΟ.Κ. το ΚΚΕ, το Ποτάμι και η Ενωση κεντρώων ενώ όχι ψήφισαν οι ΑΝΕΛ και η Χρυσή Αυγή.
      Επιτελους αποφασιστε' ολα η μερικα;



      ΤΓ
      κα Σουφλη γιατι δεν αναεβαζετε τα σχολια του κωλοπαιδου;

      Διαγραφή
    3. ΜΗ ΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΕΥΩΔΙΕΣ.

      Διαγραφή
  4. ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ
    http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2015/07/blog-post_7811.html
    ////////
    ΠΡΩΤΑ ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ
    http://ellinikoforoum.blogspot.gr/2015/06/blog-post_37.html#more
    ////////
    ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΟΛΟΙ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΙΟΝΟΣΑΝ ΤΟ ΚΛΑΔΙ ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΟΥΣΑΝ …………
    .
    ΕΙΠΑΤΕ ΚΑΤΙ ; ; ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ισλαμική πληθυσμιακή επέκταση - Η πραγματική ατομική βόμβα του Ισλάμ

    https://www.youtube.com/watch?v=dpgYY_lbOpw

    Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΤΕΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΙΣΛΑΜΟΠΙΘΗΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι ΑΝΕΛ καταψήφισαν ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ!
    Εφόσον υπάρχουν οι γνωστοί εθνικοί μειοδότες των άλλων κομμάτων που θα υπερψιφήσουν ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΣΕΡΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΙΤΣΕΣ ΤΟΥΣ, τους παίρνει να πουλήσουν λίγο ..πατριωτισμό.
    Αν όμως κινδύνευε η κυβέρνηση θα ψήφιζαν και με χέρια και με πόδια!!
    ΑΝΕΛ: Η ΕΠΙΤΟΜΗ ΤΗΣ ΓΕΛΙΟΤΗΤΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι η ουσία.
      Αλλά βρίσκουν και τα κάνουν (όλοι τους ανεξαιρέτως), δυστυχώς.
      Μας έχουν βρει μπόσικους και μας δουλεύουν.
      Είμαστε άχαροι θεατές στο παιχνίδι του παπατζή και αναζητούμε μόνιμα την λύση (που φρόντισαν να μην βρίσκεται στην ατζέντα, καθώς την έχουν διαορφώσει οι ίδιοι για εμάς, με αναγκαία παρουσία χορήγησης κύρους/νομιμοποίησης αυτού του παίγνιου, όχι για να διαμορφωθούν οι κανόνες με όρους διαφάνειας και εντιμότητας).

      απ

      Διαγραφή
  7. Είσαστε ξενοφοβικοί απολίτιστοι και εμποδίζεται την πρόοδο της ανεξιθρησκίας....


    (Άμεσος τριπλασιασμός όλων των βουλευτικών αποζημιώσεων εδώ και τώρα.Σύλλογος πασσών τε βουλευτών)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. H AΠΟΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΜΑΝΤΕΙΟ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ ΔΙΟΤΙ ΑΚΡΗ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ""ΧΕΣΕ ΜΕΣΑ ,ΚΑΤΟΥΡΑ ΕΞΩ''.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΛΕΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Eβραικο σχεδο γενοκτονίας είναι η μωαμεθανικη εισβολή

    ΕΘΝΟΚΑΘΑΡΣΗ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ

    Η ανεξέλεγκτη εισροή αλλοεθνών στο έδαφος μιας χώρας είναι παράνομος εποικισμός, συνιστά έγκλημα εθνοκτονίας συντελούμενο κατά κανόνα υπό ανώμαλες συνθήκες πολέμου, και απαγορευόμενο από το διεθνές δίκαιο (Άρθρο 8.2.β.viii του Καταστατικού του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου). Παράνομος μουσουλμανικός εποικισμός είναι ακριβώς αυτό που συμβαίνει εδώ και χρόνια στην Ελλάδα: και οι έποικοι, αντί να απελαθούν, όπως διατάσσουν οι νόμοι, εδραιώνονται και α π α ι τ ο ύ ν
    1.ΣΧΕΔΙΟ ΕΒΡΑΙΚΟ Η ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΠΟΥ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ.ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ
    Δειτε το βιντεο
    Η υποκρισία των Εβραίων στο μεταναστευτικό
    2.Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΣΟΡΟΣ
    ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ! ΤΖΟΡΤΖ ΣΟΡΟΣ: ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ.. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.
    3.Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΣΑΡΚΟΖΙ ΘΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΜΕΙΞΙΑ!
    Αναγκαστική Φυλετική Επιμειξία, το επόμενο βήμα...
    https://www.youtube.com/watch?v=f5L-lytqSZ4
    4.Ο ΕΤΑΙΡΟΣ ΕΒΡΑΙΟΣ, Ο ΚΑΜΕΡΟΝ
    'Too many White Christian faces in Britain' says David Cameron
    https://www.youtube.com/watch?v=mHqRtLeI_pE
    5.Η ΑΝΤΖΕΛΑ ΕΒΡΑΙΑ
    angela merkel ist jüdin

    6.Jews admit organizing White Genocide
    Jews admit organizing White Genocide

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ποιο «πράσινο φως»....
    Αυτοί όλοι στην βουλή, τέτοιες πουτάνες που είναι μόνο από κόκκινα φώτα ξέρουν...και το τέμενος αυτό θα το βάλουν στον κ@λο τους, μοσχομυριστό από γουρουνοκεφαλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν έχεις άδικο! Μια δεκαριά γουρουνοκεφαλες με πολύ αιματακι στην είσοδο και στους τοίχους θα ήταν ότι πρέπει !
    Πρέπει αντί γιά σκύλους να πάρουμε και ένα γουρουνάκι για κατοικίδιο!
    Πάντως ένας σουβλατζης μου έλεγε ότι έχει αρκετούς πελάτες μουσουλμάνους που τρώνε χοιρινό! Τώρα τι στο διάβολο συμβαίνει δεν γνωρίζω. Ένας άλλος πάλι μου έλεγε ότι ο γείτονας του είχε ενοικιάσει την γκαρσονιέρα του σε δύο μουσουλμάνους. Αυτοί εξαφανίστηκαν .Όταν μπήκε στο σπίτι να το αδειάσει από τα πράγματά τους, βρήκε του έλεγε εικόνες της Παναγιας! Τώρα τι σο‘ι‘ μουσουλμάνοι είναι αυτοί που κυκλοφορούν ένας Θεός ξέρει........
    Αυτοί βέβαια δεν πίνουν αλκοόλ. Εγώ σε καφενεία που πηγαίνω έρχονται και πίνουν και το τσιπουρακι τους, και την μπυριτσα τους και το σαλαμακι τους !
    Στην Ελλάδα παθαίνουν μεταλαξη! Αλλιώς εγώ δεν μπορώ να το εξηγήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Για μια ψύχραιμη προσέγγιση του ζητήματος, ενδιαφέρον βρήκα στο παρακάτω αρχείο με παλαιότερες θέσεις του κυρίου Σ. Καργάκου πίσω στο 2014(πέρα από -ισμούς και φανατικές προσεγγίσεις):

    http://www.sarantoskargakos.gr/content/%CE%B3%CE%B9%CE%AC-%CF%84%CF%8C-%CF%84%CE%B6%CE%B1%CE%BC%CE%AF-%CF%84%CE%BF%E1%BF%A6-%CE%B2%CE%BF%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%E1%BF%A6

    απ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΤΗΣ ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ,Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,PSI,ΤΑΙΠΕΔ,ΜΝΗΜΟΝΙΑ ,ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ!!!!!!!
    Η ΨΗΦΙΣΗ ΓΙΑ ΤΕΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΜΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΟΤΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ.!!!!ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΕΝΑ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ,ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όλοι στημένα πιονια στο χωρίς τελος παιχνίδι κατά του Ελληνικού λαού....Ακομη και ΑΝΕΛ Ή Χ.Α.....Αν και καταψήφισαν,σκοπους εξυπηρετούν...Εμπιστοσύνη σε κανέναν...Αντίχριστοι ολοι τους...Τόσα χρόνια εναν δεν εχω δει να παραιτείται,αφου δεν βγαζει ακρη....Ολοι με νύχια και με δόντια αγωνίζονται να κρατήσουν την θεσούλα τους....Και αυτο συμβαίνει ακόμη και στις μικρότερες κοινωνικές ομαδες.....Σε Συλλόγους...Σχολεία...Σωματεία.....ΠΑΝΤΟΥ.....!!!Μην επαναπαυεστε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ