Σάββατο, 27 Μαΐου 2017

«ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ!» ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ το ...άσεμνο βίντεο που προβάλλεται ξανά στην Art-Athina



Εύα Στεφανή (κόρη του πρώην υπουργού Υγείας): -Δείχνω μια μαύρη οθόνη και μέσα μια τρύπα που υπαινίσσεται ότι είναι μια κλειδαρότρυπα. Μέσα από εκεί βλέπουμε ένα παλιό φιλμάκι super 8, πολύ φθαρμένο. Και βλέπουμε ένα γυναικείο χέρι που κινείται γύρω από ένα αιδοίο χωρίς να το ακουμπά. Η εικόνα είναι αρκετά ασαφής. Δεν είναι κανείς βέβαιος ότι είναι αιδοίο, θα μπορούσε να είναι ένα λουλούδι ή να είναι μια πληγή...
 

-Και ως υπόκρουση ακούγεται ο Εθνικός Ύμνος.  
-Ναι, με ακουστικά μπορείς να ακούσεις τη μουσική από τον Εθνικό Ύμνο. Ακούγεται από παλιό εμβατήριο τύπου χούντας. Δεν αισθάνομαι άνετα να εξηγώ το έργο μου. Αυτά είναι ανεξιχνίαστα πράγματα. 
Ο καλλιτέχνης κάνοντας ένα έργο δεν κάνει θεωρίες, είναι πιο υπαρξιακό το ζήτημα, μιλάει για τον εαυτό του. 







Μαρή, είναι ή δεν είναι αιδοίο; Κι αν δεν είναι αιδοίο, γιατί χρησιμοποιείς αυτή τη λέξη κι όχι κάποια άλλη, αλλά παραπέμπεις πρώτα σ' αυτή;

ΡΕ, ΔΕΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΠΕΡΑ;;;;

Άντε, γιατί γεμίσαμε από ψυχανώμαλα μ@#$&#@να γιούς και θυγατέρες των νταβατζήδων που κυβέρνησαν την Πατρίδα μας και την έφτασαν σ' αυτή την κατάσταση.


Καλλιόπη Σουφλή

Υ.Γ.1. Τα... υπαρξιακά σου προβλήματα, πήγαινε στην κόλαση της ανωμαλίας να τα λύσεις... μην μας τα πετάς στη μούρη, χρησιμοποιώντας το ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑ... τον ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ  ΤΗΣ.

Γιατί για κάποιους αυτή Ο ΥΜΝΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟΣ... δεν είναι το βρωμερό αιδοίο του άρρωστου μυαλού σου... 

Υ.Γ.2. Αθωώθηκες και μαζί σου κι άλλοι, γιατί ήσουν κόρη υπουργού... αν ήσουν απλή πολίτης, θα σου έλεγα εγώ, αν θα καταδικαζόσουν ή όχι κι εσύ και η παρέα σου... άσε που έχουμε και μια διαπλεκόμενη και διεφθαρμένη δικαιοσυνη...

Από τη στιγμή που δέχεσαι να ντύνεται το "έργο σου", με τον ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ, σημαίνει πως συναινείς...

ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ.
ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΣΤΕΦΑΝΗ.


Η 22η Art-Athina 2017 ολοκληρώνεται την Κυριακή στις εγκαταστάσεις του Tae Kwon Do στο Παλαιό Φάληρο, με ένα αφιέρωμα στον Γιάννη Κουνέλη και τον Δημήτρη Μυταρά.
Η δομή της διοργάνωσης που συνοψίζει την εγχώρια εικαστική παραγωγή περιλαμβάνει αντιπροσωπευτικά έργα καλλιτεχνών από 43 γκαλερί της Ελλάδας και του εξωτερικού με συμμετοχή από πόλεις όπως η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, η Μύκονος κ.ά.
Στην ενότητα Highlight συμμετέχουν 13 νέες γκαλερί από το εξωτερικό, οι περισσότερες με έδρα το Λος Άντζελες, αλλά και πόλεις όπως η Ζυρίχη, η Κωνσταντινούπολη, η Κοπεγχάγη, το Παρίσι, η Μελβούρνη, το Ντουμπάι, η Βουδαπέστη, η Νέα Υόρκη, η Βιέννη, το Όσλο. 
Μεγάλο ενδιαφέρον συγκέντρωσε γκαλερί του Λος Άντζελες που διέθετε ποικίλα έργα καλλιτεχνών, δημιουργημένα σε χαρτί Α4, κόστους 30 ευρώ το ένα!
 
Στην ενότητα Feature, η επιμελήτρια Μίριαμ Μπεν Σαλάχ επιλέγει για δύο γκαλερί από τη Ζυρίχη και το Ντουμπάι τη θεματική “Alternatives”, που επικεντρώνεται στην αγχώδη διαταραχή της σύγχρονης καταναλωτικής κοινωνίας.
 
Σε χώρο προβολής βίντεο, ο ανεξάρτητος επιμελητής και κριτικός τέχνης Αλεξάντερ Μπουρένκοβ επιλέγει προβολές με θεματική που σχετίζεται με την τεχνολογία και την ανησυχία εξαιτίας της “ψηφιακής παλίρροιας”.

Το περίπτερο του Ιδρύματος ΔΕΣΤΕ παρουσιάζει την έκδοση 1968, χρονιά καθοριστική για την αρχιτεκτονική και το ντιζάιν, σε συνεργασία με το περιοδικό “Toiletpaper” των Μαουρίτσιο Κατελάν και Πιερπάολο Φεράρι. 

Σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο παρουσιάζεται μια “αποσπασματική ιστορία της Art Athina μέσα από διάφορα φίλτρα”. Η διοργάνωση είναι ανοιχτή από τις 12 το μεσημέρι έως τις 9 το βράδυ, με είσοδο 8 ευρώ.

Στην Art-Athina 2017 συμμετέχει και η Εύα Στεφανή με το έργο «Εθνικός Υμνος» που το 2007 είχε προκαλέσει αντιδράσεις και δικαστικές περιπέτειες...
 
Μετά τον σάλο που είχε ξεσπάσει, ο καλλιτεχνικός διευθυντής είχε οδηγηθεί στο Αυτόφωρο, ενώ το ζήτημα απασχόλησε επί ημέρες τη δημοσιότητα.
 
Στο ταμπελάκι που βρίσκεται στον χώρο όπου προβάλλεται το βίντεο αναγράφεται χαρακτηριστικά: «Λογοκρίθηκε και κατασχέθηκε από την Αστυνομία, ύστερα από ανώνυμη καταγγελία για προσβολή της δημοσίας αιδούς και των συμβόλων του ελληνικού κράτους. Η καλλιτέχνιδα, η επιμελήτρια και ο διευθυντής της Art-Athina αθωώθηκαν στη δίκη που ακολούθησε».
Οπως αναφέρει στην ιστοσελίδα της η documenta 14 για τα έργα της Ευας Στεφανή "τόσο η Ακρόπολις όσο και ο Εθνικός Ύµνος (2007) –που λογοκρίθηκε κατά την πρώτη παρουσίασή του στην Αθήνα– είναι φιλµ που θέλουν να προκαλέσουν τις ηγεµονικές ιδεολογίες και αντιλήψεις που συνδέονται µε τα εθνικά σύμβολα".
Οι επικριτές της την κατηγορούν ότι πρόκειται για ένα βιντεάκι με μια κλειδαρότρυπα, από την οποία φαίνεται αιδοίο γυναίκας αυνανιζομένης υπό τον ήχο του εθνικού ύμνου...

Η ίδια, όταν είχε ξεσπάσει σάλος το 2007 για το θέμα είχε δώσει συνέντευξη στην οποία είχε πει  τα εξής για το έργο της:

-Δείχνω μια μαύρη οθόνη και μέσα μια τρύπα που υπαινίσσεται ότι είναι μια κλειδαρότρυπα. 
Μέσα από εκεί βλέπουμε ένα παλιό φιλμάκι super 8, πολύ φθαρμένο. Και βλέπουμε ένα γυναικείο χέρι που κινείται γύρω από ένα αιδοίο χωρίς να το ακουμπά. Η εικόνα είναι αρκετά ασαφής. Δεν είναι κανείς βέβαιος ότι είναι αιδοίο, θα μπορούσε να είναι ένα λουλούδι ή να είναι μια πληγή...
 
-Και ως υπόκρουση ακούγεται ο Εθνικός Ύμνος.
 
-Ναι, με ακουστικά μπορείς να ακούσεις τη μουσική από τον Εθνικό Ύμνο. Ακούγεται από παλιό εμβατήριο τύπου χούντας. Δεν αισθάνομαι άνετα να εξηγώ το έργο μου. Αυτά είναι ανεξιχνίαστα πράγματα. Ο καλλιτέχνης κάνοντας ένα έργο δεν κάνει θεωρίες, είναι πιο υπαρξιακό το ζήτημα, μιλάει για τον εαυτό του. 
 
-Εσείς γιατί επιλέξατε αυτή τη μουσική;
 
-Χθες είδα μια γυναίκα που φορούσε μπουστάκι με τη σημαία, έχω δει τη σημαία σε τσόκαρο και σε μαγιό. Όλα αυτά όμως θεωρούνται εντάξει, και τους ενοχλεί η σύνδεσή του με το αιδοίο που φαίνεται ως λουλούδι;
 
-Σας κατηγορούν και για εξύβριση συμβόλου;
 
-Όχι, περί ασέμνων είναι η δίωξη. Γι΄ αυτό έχουν κατηγορήσει τον Αργυρού, τον διευθυντή της έκθεσης. Εγώ ήμουν στο εξωτερικό τη στιγμή της εμφάνισης των αστυνομικών. 
 
Η Εύα Στεφανή -κόρη του πρώην υπουργού Υγείας και καθηγητή Ιατρικής Κώστα Στεφανή- γεννήθηκε το 1964 στην Αλεξάνδρεια της Βιρτζίνια στην Αµερική. 
"Τόσο οι ταινίες όσο και τα κείµενα που γράφει πατούν καλά στη θεωρία, κρατούν ωστόσο µια ποιητική ανεξαρτησία. Κάνει ντοκιµαντέρ παρατήρησης και πειραµατικές ταινίες που ξεκινούν και ολοκληρώνονται στη σφαίρα του πραγµατικού, ωστόσο αυτό που βλέπουµε είναι µια στρεβλή εκδοχή του. Ρίχνει µια λοξή µατιά στα πράγµατα, στους ανθρώπους, στην καθηµερινότητα και αναδεικνύει την παράδοξη πλευρά των ιστοριών που βρίσκονται, όπως η ίδια λέει, στις «παρυφές της πραγµατικότητας». Παρόλο που η δουλειά της εντάσσεται στο πλαίσιο του Κινηµατογράφου της Παρατήρησης και ακολουθεί τις βασικές µεθόδους του, τον προσεγγίζει µε διαφορετικό τρόπο: παίρνει θέση. Μέσα από µια διαδικασία συµµετοχικής παρατήρησης αναπτύσσει σχέσεις µε τους ανθρώπους που θα κινηµατογραφήσει, οι οποίες µπορεί να κρατήσουν µέρες, µήνες ή και χρόνια."
Μπορείτε να κατεβάσετε το "απαγορευμένο" βίντεο και να το αποθηκεύσετε στον υπολογιστή σας για να το δείτε (διάρκεια 40 δευτερόλεπτα, μέγεθος 134KB).



Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

7 σχόλια:

  1. Η πολιτική παραγει ψυχανωμαλους...
    Περαστικα της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μυριαμ μπεν σαλαχ?οπως λεμε μπεν,δαυιδ, μαρδοχαι,εβραιος ,χεβρων?με μπερδευετε με τις ανωμαλιες.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μωρη εβραηλα παλι εδω εισαι , τελικα σου εχει γινει εφιαλτης η Παλαια Διαθηκη , δεν σου λεω τιποτα σε βλεπο συντομα στου κονιου

      Διαγραφή
    2. Ξερετε ποιοι ευφευραν το χαλκοκαλωδιο;
      Δυο εβραιοι που τσακωνοντουσαν για ενα πενυ.
      Τραβα ο ενας απο δω τραβα ο αλλος απο κει και.....βουαλα.

      Διαγραφή
  3. Εμαθε απο τον πατερα της πως να βυσοδομει επανω στων ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΑ ΙΕΡΑ
    .

    ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κυρία Πόπη, γιατί τα βάζετε με το παλλόμενο αιδοίο της κ. Εύας Στεφανή, όταν η Ελληνική Δικαιοσύνη αποφάνθηκε το 2004 πως δεν συνιστά προσβολή το περίφημο πέος του Φλαμανδού ζωγράφου που εκσπερμάτωνε πάνω στον Εσταυρωμένο; http://www.tovima.gr/culture/article/?aid=155784

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ