Τρίτη, 9 Μαΐου 2017

Στο Παιδείας ο Τσίπρας: Καταργούνται οι πανελλαδικές, υποχρεωτική 14ετής εκπαίδευση


Ιδρύεται Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής από την συγχώνευση των ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά - Ολοήμερα και τα μονοθέσια, διθέσια και τριθέσια δημοτικά της χώρας - Επεκτείνεται το πρόγραμμα σίτισης





Διέλυσαν το κράτος, δημιουργώντας ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ, τώρα τελειώνουν και την εναπομείνασα Εθνική Παιδεία.
ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΝ ΣΕ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΟΒΡΙΩΝ.


Καλλιόπη Σουφλή



Στο Παιδείας ο Τσίπρας: Καταργούνται οι πανελλαδικές, υποχρεωτική 14ετής εκπαίδευση



Περίπου στις 11 το πρωί έφτασε στο υπουργείο Παιδείας ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας που ξεκινά από σήμερα επισκέψεις με σκοπό την επίσπευση του κυβερνητικού έργου. Στην είσοδο του υπουργείου τον υποδέχθηκε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου και τον ξενάγησε στους χώρους του κτηρίου, ενώ ο πρωθυπουργός στάθηκε ιδιαίτερα στα έργα τέχνης που κοσμούν τις αίθουσες.


Ο κύριος Τσίπρας, μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψής του στο υπουργείο, αναφέρθηκε αναλυτικά στα πεπραγμένα της κυβέρνησής του μέχρι τώρα, αλλά και στους άμεσους στόχους για το επόμενο διάστημα, δίνοντας έμφαση στην επέκταση του θεσμού του ολοήμερου σχολείου, των σχολικών γευμάτων, της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, ώστε να περιλαμβάνει το νήπιο και το προνήπιο, στην δημιουργία «Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής» με την συγχώνευση των ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά και κυρίως στην κατάργηση των Πανελλαδικών εξετάσεων, μέσω της ενίσχυσης του λυκείου, κάτι που θα σημαίνει «λιγότερα μαθήματα, αλλά περισσότερες ώρες», όπως είπε χαρακτηριστικά.

Τόνισε επίσης πως η κυβέρνησή του κατάφερε «κάτι που για άλλες χώρες είναι αυτονόητο, αλλά για την Ελλάδα τίποτα δεν είναι αυτονόητο, να ανοίξουν τα σχολεία στην ώρα τους με επάρκεια σε βιβλία και έμψυχο δυναμικό. Αυτό θα γίνει και φέτος, όπως είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε σήμερα»

«Επέλεξα να ξεκινήσω με το υπουργείο Παιδείας γιατί είναι γνώριμο υπουργείο για 'μενα και έχω ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το παραγόμενο έργο, γιατί η παιδεία πρέπει να είναι προτεραιότητα το επόμενο διάστημα. Η παιδεία έγινε στόχος συστηματικής και συντονισμένης προσπάθειας ώστε να γίνει εμπορεύσιμο προϊόν που θα είχαν πρόσβαση μόνο όσοι είχαν την οικονομική δυνατότητα να το αποκτήσουν. Η παιδεία είναι η καλύτερη επένδυση στο μέλλον του τόπου» είπε εισαγωγικά ο πρωθυπουργός και τόνισε πως «στόχος των επισκέψεων είναι ο προγραμματισμός δράσης αλλά και ένας μικρός απολογισμός». Ξεκινώντας τον απολογισμό, ανέφερε ως επιτυχία το άνοιγμα των σχολείων στην ώρα τους και συνέχισε με το ενιαίου τύπου ολοήμερο σχολείο και νηπιαγωγείο, «έτσι ώστε όλοι οι γονείς να μπορούν να αφήσουν τα παιδιά τους μέχρι τις 4 το απόγευμα χωρίς να έχουν την έννοια της φύλαξης».

Στελεχώσαμε εγκαίρως τα σχολεία ειδικής αγωγής και κάναμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να κατακτηθεί ένα σχολείο ποιότητας και ισότητας, είπε και ανέφερε πως από εδώ και στο εξής, «στόχος μας η ενίσχυση του σχολείου, η αναβάθμιση του λυκείου, η "ομαλοποίηση" των πανελλαδικών με μεταρρύθμιση της διαδικασίας, να δώσουμε χώρο και αξία στο λύκειο, η ενίσχυση των ανωτάτων ιδρυμάτων, η επένδυση στην έρευνα και στην νέα γενιά».





Αναλυτικά, ο πρωθυπουργός ανέφερε:
 


-Για την 14χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση: Προχωράμε άμεσα στην υλοποίηση της 14χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης, εντός της επόμενης τριετίας, δηλαδή εκτός από δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο, το νήπιο και το προνήπιο. Αυτό σημαίνει κανένα παιδί από 4 ετών και πάνω να μην μείνει εκτός εκπαιδευτικής διαδικασίας, και στο τελευταίο χωριό.


-Για το ολοήμερο σχολείο: Από τον Σεπτέμβριο ολοήμερο σχολείο σε όλα τα σχολεία της χώρας, και τα μονοθέσια, διθέσια και τριθέσια σχολεία, συνολικά 830 μονάδες σε κάθε γωνιά της χώρας μας.


-Για τον αριθμό των μαθητών στις τάξεις: Μειώνουμε σταδιακά τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα σε νήπια και δημοτικά με όριο σε δυο χρόνια να μην είναι πάνω από 22.


-Στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Προσπάθεια για νέα προγράμματα σπουδών, ιδίως στην ιστορία, στα θρησκευτικά και στα τεχνικά μαθήματα. Γίνεται μεγάλη προσπάθεια στο να πιστέψουμε όλοι ότι η πραγματική εκαπιδευτική διαδικασία γίνεται στο σχολείο και όχι στο πάρεργο του φροντιστηρίου. Θεωρούμε αδιανόητο σήμερα η βασική εκπαίδευση των μαθητών στις ξένες γλώσσες να μην γίνεται μέσα στο σχολείο. Στόχος μας η τοποθέτηση στο κέντρο της διαδικασίας την μάθηση και όχι την εξέταση.


-Για την ειδική εκπαίδευση: Προχωρούμε στην ενίσχυση της καλλιτεχνικής διαδικασίας με έξι νέα καλλιτεχνικά σχολεία και της ειδικής αγωγής, ανοίγουν την επόμενη χρονιά 11 νέα σχολεία, ενώ πέρυσι άνοιξαν άλλα 23. Προσαρμόζουμε τα ωρολόγια προγράμματα των ειδικών σχολείων με τα υπόλοιπα σχολεία ενώ δίνουμε την δυνατότητα να λειτουργούν ως ολοήμερα.


-Για το έτος μαθητείας: Φέτος είχε πολύ μεγάλη επιτυχία ο θεσμός του «έτους μαθητείας», καλύψαμε πάνω από 3.000 μαθητές τελικά και τους δώσαμε σε ένα τέταρτο έτος, επιχειρήσεις προσλαμβάνουν μαθητές, ενώ η διαδικασία παρακολουθείται από το σχολείο.


-Για τα προγράμματα σίτισης: Ενισχύσαμε τα ολοήμερα μέσα από τα προγράμματα σίτισης, καθώς σήμερα καλύπτουμε το 20% περίπου. Ξεκινήσαμε από τα σχολεία σε υποβαθμισμένες περιοχές, με υψηλά ποσοστά ανεργίας και διαπιστώσαμε ότι το μέτρο ήταν ευεργετικό και για την σχολική διαδικασία. Του χρόνου θα καλύπτονται συνολικά περίπου οι μισοί μαθητές που φοιτούν στα δημοτικά σχολεία και ο θεσμός θα ενισχυθεί ακόμα περισσότερο το 2019, όταν θα εφαρμοστούν τα αντίμετρα.


-Για την προσφυγική κρίση: Είμαι εξαιρετικά περήφανος που έχουμε καταφέρει, όταν βρεθήκαμε αντιμέτωποι με την προσφυγική κρίση να δείξουμε ήθος και αλληλεγγύη. Ήδη 300 τάξεις λειτουργούν για 5.000 προσφυγόπουλα που φοιτούν κανονικά, ενώ από το Σεπτέμβρη θα έχουμε 600 τάξεις υποδοχής προσφύγων σε όλη τη χώρα.


-Για τις Πανελλαδικές: «Σχεδιάζουμε ριζική αναβάθμιση των δύο τελευταίων τάξεων του Λυκείου, που θα οδηγήσει στην κατάργηση των Πανελλαδικών, μια διαδικασία που δεν υπάρχει αμφιβολία πως είναι αδιάβλητη, ίσως το πιο αδιάβλητο που υπάρχει σε αυτή τη χώρα, αλλά που είναι εξαντλητική και απάνθρωπη. Η αναβάθμιση σημαίνει λιγότερα μαθήματα με περισσότερες ώρες, ενώ το απολυτήριο θα καθορίζει την εισαγωγή στα πανεπιστήμια».


-Για την αναγνώριση πενταετών σπουδών: Λύνουμε ένα θέμα που μας απασχολεί από τότε που ήμουν συνδικαλιστής φοιτητής στο Πολυτεχνείο, αναγνωρίζουμε τα πενταετή προγράμματα σπουδών ως μεταπτυχιακά, ως μάστερ.


-Για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής: Ταυτόχρονα προχωράμε σε διαδικασία ουσιαστικής αναβάθμισης των ΤΕΙ, ξεκινώντας από την εμβληματική πρωτοβουλία με ειδική αναφορά στα ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά που συνεργάζονται αρμονικά. Πρόθεσή μας είναι μετά την αξιολόγηση αυτά τα δύο ιδρύματα να δημιουργήσουν ένα νέο πανεπιστήμιο, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, όπου θα δημιουργηθούν και διετείς δομές που θα δίνουν ευρωπαϊκούς τίτλους για τους αποφοίτους των επαγγελματικών λυκείων.


-Για τις αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: Τις επόμενες μέρες φέρνουμε στη Βουλή ένα ν/σ που φέρνει δυνατότητα μεταπτυχιακής φοίτησης σε όλους, ανεξαρτήτως οικονομικών, ορίζουμε ανώτατο όριο αμοιβής των καθηγητών, ενισχύουμε τα προγράμματα που λειτουργούν χωρίς τέλη φοίτησης, ενώ κάνουμε και παρεμβάσεις στην διοίκηση, καθώς οι αντιπρυτάνεις θα εκλέγονται σε ξεχωριστό ψηφοδέλτιο, μια αλλαγή που θα οδηγήσει σε μεγαλύτερες συναινέσεις και θα αποτρέψει κακώς κείμενα. Οι φοιτητές μένουν απέξω από την διαδικασία εκλογής, αλλά όχι έξω από τα όργανα, καθώς συμμετέχουν μέσα από δικές τους διαδικασίες.


-Για την έρευνα: Στηρίζουμε την έρευνα γιατί έχουμε να αντιμετωπίσουμε το brain drane, από το 2015 αυξήσαμε τις δαπάνες κατά 200 εκατ. ευρώ συνολικά και φυσικά έχουμε προχωρήσει σε στοχευμένη στρατηγική για τα ΕΣΠΑ για να χρηματοδοτούνται θέσεις για νέους επιστήμονες. Ιδρύσαμε νέο πρόγραμμα χρηματοδότησης για την έρευνα και έχουμε σχέδιο να αξιοποιήσουμε τα ερευνητικά αποτελέσματα για να δημιουργήσουμε εταιρείες start-up.





Σε ερώτηση για το αν θα καταργηθούν τα ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά και τι θα γίνει με τη συγχώνευση ο πρωθυπουργός είπε: «Μίλησα για δημιουργία νέου ανώτατου ιδρύματος, μέσω συγχώνευσης του ΤΕΙ Αθήνας και ΤΕΙ Πειραιά. Η συγχώνευση ΤΕΙ Αθήνας-Πειραιά και η ίδρυση πανεπιστημίου πιστεύουμε ότι θα αρχίσει να υλοποιείται εντός 3ετίας», ενώ ο υπουργός Παιδείας κ. Γαβρόγλου διευκρίνισε: «Είμαστε σε επικοινωνία με τις δύο διοικήσεις για να εξαντλήσουμε τα περιθώρια μέσα από προσεκτικές κινήσεις ώστε να δούμε αν μπορεί αυτό να γίνει».

Σκοπεύετε μέσα σε στα επόμενα τρία χρόνια να καλύψετε τις ελλείψεις στις υποδομές για τη σχολική στέγη;
«Είναι ένα θέμα που αφορά το υπουργείο Παιδείας, Εσωτερικών και Οικονομικών. Η εμπειρία μας μας έχει δείξει ότι ο καλύτερος τρόπος είναι η σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Προσανατολιζόμαστε στο να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα κατά προτεραιότητα. Ένα από τα σχέδια είναι στον Εύοσμο όπου τα παιδιά κάνουν μάθημα σε κοντέινερ».

Για το αν θα αυξηθούν οι προσλήψεις αναπληρωτών: «Στόχος μας είναι μέσα στην τριετία να είμαστε σε θέση τα κενά να καλύπτονται με μόνιμες θέσεις. Θα υπάρχουν αναπληρωτές αλλά θέλουμε αυτό να μην είναι ο κανόνας».

Όσο αφορά στο θέμα των παιδιών των προσφύγων και την ενσωμάτωσή τους: «Για τα μικρά παιδιά είναι πιο εύκολο. Για τα παιδιά που είναι στο Γυμνάσιο ή το Λύκειο είναι πιο δύσκολο. Επίσης η συντριπτική πλειοψηφία των γονιών δεν θέλουν να μείνουν στην Ελλάδα. Βλέπουν την παραμονή τους εδώ ως μεταβατικό στάδιο. Όταν οι αριθμοί θα έχουν σταθεροποιηθεί θα μπορούμε να εξετάσουμε τα νούμερα με μεγαλύτερη ακρίβεια».

Σε ερώτηση για το πότε θα έχουν παρθεί οι τελικές αποφάσεις για τα θέματα της Παιδείας, ο Πρωθυπουργός ανέφερε ότι αυτό θα γίνει «μέσα στο καλοκαίρι».

Για τη συμμετοχή των φοιτητών στα όργανα διοίκησης των ιδρυμάτων: Αυτό αφορά στη δημοκρατική και πλουραλιστική διοίκηση των πανεπιστημίων που θα επιτευχθεί μέσω ξεχωριστού ψηφοδελτίου για πρυτάνεις και αντιπρυτάνεις, ενώ οι φοιτητές θα εκλέγουν μόνοι τους τους αντιπροσώπους τους μέσα από τα εκλογικά τους όργανα

Σε ερώτηση για το αν σκοπεύει να κάνει ανασχηματισμό, ο . Τσίπρας σχολίασε ότι έγινε πρόσφατα ανασχηματισμός: «Στόχος μας τώρα είναι να τρέξουμε», είπε.









Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

7 σχόλια:

  1. Η κατάργηση των πανελλαδικών είναι μέτρο που αφενός πλήττει το αδιάβλητο και συνακόλουθα ευνοεί τις κομματικές νομενκλατούρες να καθορίζουν την πανεπιστημιακή εισαγωγή, ενώ στιγματίζει τους αποφοίτους καθώς αν σε μια χρονιά τους συμβεί κάτι (μια απώλεια, οτιδήποτε) και οι επιδόσεις τους είναι αρνητικές, τους αποστερούν την δυνατότητα αλλαγής βαθμού εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, εκτός αν επαναλάβουν την τάξη και όχι την εξέταση.
    Αφετέρου, το πιο εξαντλητικό δεν είναι μια όντως σκληρή εξεταστική διαδικασία, αλλά το γεγονός ότι τα πανεπιστήμια έχουν χαβουζοποιηθεί από τις κομματικές παρατάξεις και ο κόπος των παιδιών πάει χαμένος.
    Αυτό είναι το εξαντλητικό και αντανακλά στην ψυχολογική κατάρρευση.
    Ο σωματικός και πνευματικός κόπος των εξετάσεων είναι το λιγότερο κακό.
    Προφάσεις εν αμαρτίαις...

    α.π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στρατόπεδα γενιτσάρων θα γεμίσει την Ελλάδα το εβραϊκό μπάσταρδο. Θα στρέψει τα Ελληνόπουλα κατά της Ελλάδος,αυτό θα κάνει!! Σσσσσσσσσσςςςςςςςς μην ενοχλείτε τους νέους γονείς...βλέπουν survival!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι μας λέει καλέ το αλεξάκι; Δηλ. υποτίθεται θα πατάξει τα φροντιστήρια, αλλά τα ιδιαίτερα θα δίνουν και θα παίρνουν προς τους διδάσκοντες καθηγητές με σκοπό να βάζουν μεγάλους βαθμούς.
    Όσο για το ολοήμερο νηπιαγωγείο και δημοτικό, το λέει η ατζέντα 2030, κι αυτός ως γνήσιος αριστερός=υπηρέτης του κεφαλαίου θα τα εφαρμόσει με τις λεγόμενες μεταρρυθμίσεις. Να μεταρρυθμιστεί πρώτα η γκλάβα του και η παρέα του κι ας αφήσουν τον πολύπαθο ελληνικό λαό να ζήσει.
    Όσο το ερώτημα γιατί δεν αντιδρούμε, είμαστε υπό την επήρεια του δόγματος ΣΟΚ. Δεν προλαβαίνεις ν' ακούσεις μιαν αλλαγή και βγαίνει άλλος φόρος κι άλλη νεοταξίτικη προπαγάνδα μέσω των πασοκο-νουδου-λαο-συριζανελ υπηρετών τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ Ο ΣΦΥΡΙΖΑ ΘΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΦΥΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ.
    ΑΣ ΔΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ ΑΝΩΜΑΛΕΣ ΥΠΑΡΞΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάλλον αυτοί που διοικούν το Υπουργείο Παιδείας, έχουν τόση σχέση με την εκπαίδευση, όση έχει και ο "φάντης με το ρετσινόλαδο"!!
    Πάντως άκουσα ότι στο νέο υπό ίδρυση πανεπιστήμιο θα πρυτανεύει κάποια Περιστέρα!! Λέτε να είναι οι "κακές γλώσσες";;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για να λέμε του στραβού το δίκιο, βρίσκουν και τα κάνουν.
    Επιμένω σε αυτό.
    Θεωρώ φαύλη την εναλλαγή στην εξουσία.
    Ο νυν επίδοξος πρωθυπουργός ως υπ.διοικητικής μεταρρύθμισης είχε κάνει χειρότερες ταλιμπανιές, όπου στο θερινό τμήμα διακοπών της βουλής και με προσχηματική διαβούλευση-εκδούλευση, περνούσε διατάξεις που υποβάθμιζαν δόλια το ελάχιστο αξιοκρατικό κράτος.
    Να μην μιλήσουμε για τις αντιεπιστημονικές και αντιπαιδαγωγικές "αυτοδημιούργητες" μεθοδολογίες στην επιλογή προϊσταμένων.

    Και βγαίνει τώρα να καταγγείλει τον τσίπρα, ο κούλης.
    Ας το παίζουν "μεταρρυθμιστές" όλοι αυτοί οι κούληδες, εκπροσωπούν το πελατειακό κράτος.

    Για τους συριζαίους τώρα.
    Τέτοιες ταλιμπανιές στην εκπάιδευση δεν τις έκανε ούτε η πάλαι ποτέ πασοκαρία της δεκαετίας του 1980, που κατάλαβε ότι η αποεμφυλιοποίηση της χώρας διερχόταν μέσα από την αξιοκρατία.
    Γι' αυτό και παρά τα εκτρωματικά φαινόμενα των κλαδικών, εισήγαγαν θεσμούς εξεταστικούς.
    Και όπου αυτοί εισήχθησαν μύρισε υγεία!
    Αυτό είναι πανθομολογούμενο.
    Κάποια χρόνια αργότερα ο Στ.Παπαθεμελής έβαζε τους χωροφυλάκους στις πανελλαδικές εξετάσεις.
    Και πολύ σωστά έπραττε.
    Γιατί ήθελε (δεν είναι εύκολο βέβαια ως στόχος) να υπάρχει η έννοια του λειτουργού και όχι του κομματικού χωροφύλακα που αλλάζει με κάθε κυβέρνηση.

    Το θέμα είναι ότι οι υπουργοί παιδείας αντολαμβάνονται τους μαθητές ως πειραματόζωα.
    Αυτός ο Γαβρόγλου είπε το εξής αμίμητο: "ε, ας δίνουν εξετάσεις για την ιατρική".
    Δηλαδή πάει να διαμορφωθεί ένα έκτρωμα με σχολές πολλών ταχυτήτων από πάνω.
    Εξόχως τερατουργηματικό εύρημα που απαξιώνει την επιστημονική γνώση, μιλάμε για αντιπαιδαγωγική και αντιεπιστημονική προσέγγιση πρωτοφανή.

    Το ζουμί είναι, ότι τα συμπλέγματα των πολιτικάντηδων τα πληρώνει η κοινωνία.
    Και πως όποιοι θεσμοί αυτονομούν τον πολίτη από τον εναγκαλισμό του γκρουέζικου κομματικού κράτους, τείνουν να υποβαθμίζονται από τις νομενκλατούρες με διάφορα φαιδρά "επιχειρήματα".

    Αν θέλουν να είναι αξιόπιστο το λύκειο ας μην τους βάζουν όλους στα πανεπιστήμια, ας σταματήσει ο κοινωνικός ρατσισμός μεταξύ πτυχιούχων και μη.
    Και οι τεχνικές ειδικότητες είναι άψογες για όσα παιδιά έχουν εκεί κλίση.

    Η σημαντικότερη μεταρρύθμιση είναι η απομάκρυνση των κομματικών παρατάξεων από τα πανεπιστήμια και η διαμόρφωση συνθηκών ανεξαρτησίας διοικητικής γνώμης.
    Το ίδιο και στην δικαιοσύνη.
    Να μην ορίζουν οι υπουργοί τις ηγεσίες κοκ...

    Αυτά όμως δεν αναπαράγουν την γκρουεζική σκλαβιά και εξαχρείωση των πολιτών και δεν θεραπεύουν τα κόμπλεξ των κομματαρχών.

    απλός πολίτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ