Τετάρτη, 26 Απριλίου 2017

ας ξαναγράψουμε τη ζωή μας, αλλά...



 ... όχι σε ιντερνετικά πλήκτρα και καλώδια, γιατί σ' αυτά, οι ζωές μας χάθηκαν... μα σε μηχανές με ταινίες που μυρίζουν μελάνι...



Καλλιόπη











ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

12 σχόλια:

  1. ΕΙΜΑΙ ΣΥΛΕΚΤΗΣ.ΒΓΑΛΤΗΝ ΣΕ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΧΤΥΠΗΣΩ.
    ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ 3ΟΟ ΕΥΡΩ.
    ΚΙΜ ΓΙΟΝΓΚ ΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ, δεν είμαι συλλέκτης... απλά το σπίτι μου είναι με παλιά υπέροχα έπιπλα... γιατί αυτά έχουν ψυχή... κι η ψυχή, δεν συλλέγεται... γίνεται ένα μ' αυτά.

      Διαγραφή
  2. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΕΠΙΠΛΑ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ ΟΠΩΣ ΛΕΣ,ΑΠΛΑ ΣΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΑΥΤΑ ΕΧΕΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΣΟΥ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΘΕΩΡΩ ΨΥΧΗΣ.ΤΑ ΕΠΙΠΛΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ.
    ΚΙΜ ΓΙΟΝΓΚ ΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε είναι έτσι, ΚΙΜ... τα παλιά έπιπλα, έχουν ψυχή... γίνονταν με μεράκι... με το χέρι σκαλίζονταν... κάποια, είναι η ιστορία μου... κάποια άλλα, τα έχω αγοράσει... τ' αγαπώ το ίδιο, όλα.

      Διαγραφή
  3. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΙΝΕΙ ΝΑΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟ ΕΠΙΠΛΟ;
    ΠΡΟΣΕΞΕ ΠΩΣ ΘΑ ΣΤΟ ΘΕΣΩ.
    ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ.
    ΕΧΩ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΠΟΥ ΚΑΘΟΤΑΝΕ ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ ΠΑΝΤΑ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ.
    ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΕΠΟΧΗΣ 1945
    ΜΕ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΣΚΑΛΙΣΤΗ ΠΛΑΤΗ ΚΑΙ ΒΕΛΟΥΔΙΝΟ ΥΦΑΣΜΑ.
    ΣΟΥ ΧΑΡΙΖΩ ΕΝΑΝ ΑΠ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ.ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΕΣ
    ΚΙΜ ΓΙΟΝΓΚ ΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγοράζω ότι μιλάει στην ψυχή μου... το ερωτεύομαι... πως να στο πω...

      Λοιπόν, θα διάλεγα τον δεύτερο καναπέ, με την πανέμορφη σκαλιστή πλάτη και το βελούδινο ύφασμα... γι αυτό, άσε τα υποθετικά σάπια, και στείλτον μου...

      Διαγραφή
    2. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΕΙΡΆΞΩ ΏΣ ΆΛΛΟΣ ΟΦΙΣ...ΚΑΝΑΠΈ Η ΚΑΡΑΜΠΙΝΑ...
      ΑΔΑΜΑΣΤΟΣ

      Διαγραφή
    3. Κι εγώ, ως ΓΥΝΗ, θα σου απαντήσω: ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ...
      Το ένα να μου το δώσει ο ΚΙΜ και το άλλο, εσύ...

      Γειά σου ρε ΑΔΑΜΑΣΤΕ!

      Διαγραφή
  4. ΑΑΑΑΑΑ ΠΟΝΗΡΟΥΛΑΑΑΑΑΑ
    ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΨΥΧΗ ΜΙΛΑΣ;Σ ΑΡΕΣΕΙ ΟΤΙ ΣΟΥ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΟΥ.ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΦΙΝΕΤΣΑ.
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΛΙΟ ΚΑΝΑΠΕ.ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ ΜΙΛΗΣΑ.ΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ;;;
    ΠΑΝΤΩΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ ΕΧΕΙ ΑΜΑ ΤΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΕΙΔΙΚΑ ΣΟΥΠΕΡ ΚΟΜΜΑΤΙΑ.ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΡΗΜΑΔΙΑ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ.ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΕΠΙΠΛΑ.
    ΚΙΜ ΓΙΟΝΓΚ ΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΛΑΘΟΣ. Ποτέ δεν αγόρασα κάτι με το μάτι... κλικ στην ψυχούλα μου έκανε...
      Παλιά, όταν ζούσα στην Αθήνα, περνούσα πολλές Κυριακές στο Μοναστηρίκι.. διάλεγα υπέροχα πράγματα...
      Τέτοιες εποχές ομως που ζούμε σήμερα, δεν υπάρχει μια...

      Διαγραφή
    2. ΑΛΗΘΕΙΑ;;;;;ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΛΟ!!
      ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΑ ΚΟΠΑΝΕΣ ΑΠ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΤΑΚΙ ΓΥΡΝΑΓΑ ΚΑΙ ΧΑΖΕΥΑ.
      ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΑΡΤΟ ΤΟΝ ΕΠΙΟΥΣΙΟ.
      ΚΙΜ ΓΙΟΝΓΚ ΟΥΝ

      Διαγραφή
  5. ΝΑ ΤΟΝ ΝΑ.ΑΔΑΜΑΣΤΕ;;;ΕΧΩ ΚΑΙ ΟΠΛΑ.ΝΑ ΔΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΡΙΟΦΥΛΙ ΤΟΥ 21;;;;
    ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ.ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΛΑΘΡΟ ΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΤΑ ΚΑΡΙΟΦΥΛΙΑ!!ΘΑ ΤΟ ΚΩΛΟΒΑΡΑΜΕ ΜΙΣΗ ΜΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΑ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΜΠΟΥΜΠΟΥΝΙΣΟΥΜΕ.
    ΚΙΜ ΓΙΟΝΓΚ ΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ