Τετάρτη, 26 Απριλίου 2017

Η ΑΛΗΘΕΙΑ για τον Σαββίδη και το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης...





Η αλήθεια είναι διαφορετική από αυτήν που επικοινωνιακά παρουσιάζεται. Η σύζευξη Κυβέρνησης-Γερμανών-Σαββίδη είναι γεγονός και όλα γίνονται εις βάρος των Ελλήνων και της περιουσίας των.


Πωλήθηκε λοιπόν το 67% του ΟΛΘ στον επενδυτικό όμιλο, του οποίου επικοινωνιακός ηγέτης εμφανίζεται ο κος Ιβάν Σαββίδης.

Με βελτιωμένη οικονομική προσφορά 231,926 εκατ. ευρώ η κοινοπραξία της Deutsche Invest Equity Partners (DIEP), με τη θυγατρική της CMA CGM, Terminal Link και τον όμιλο Σαββίδη (Belterra Investments Ltd) αποκτά το 67% της εταιρείας του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε. Το γαλλογερμανικό σχήμα κατέβαλε 34,34 ευρώ ανά μετοχή της εισηγμένης έναντι 20,5 ευρώ που αποτιμάτο χθες στο Χ.Α. Η προσφορά της κοινοπραξίας DIEP-CMA-Belterra αποτιμά την αξία του ΟΛΘ στα επίπεδα των 346 εκατ. ευρώ έναντι κεφαλαιοποίησης 206 εκατ. στο κλείσιμο της χθεσινής συνεδρίασης του Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Όλα τα site παρουσιάζουν την εξαγορά, ως είσοδο της Ρωσίας (μέσω του κου Σαββίδη) στην Ελλάδα. Πάμε να δούμε ποια στοιχεία απαρτίζουν το οικονομικό αυτό fund.

Aρχικά έχουμε την DIEP (Deutsche Invest Equity Partners) που αποτελεί θυγατρική της TransConnect Unternehmensberatungs- und Beteiligungs AG (TCAG).

Η TCAG είναι ένα γερμανικό Fund που εδρεύει στο Μόναχο και συμμετέχει σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε τομείς της νέας οικονομίας, μέσω συμμετοχής, υπό την μορφή private equity και venture capital. Η TCAG, μέσω της DIEP, έχει υπό την διαχείρισή της περιουσιακά στοιχεία αξίας άνω των €400 εκατ. (2016).

Δευτερευόντως έχουμε την Terminal Link SAS ανήκει στην CMA CGM (51%, μέσω της CMA Terminals Holdings) και στην China Merchants Holdings International (49%). Η Terminal Link διαχειρίζεται 14 τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων στην Άπω Ανατολή, στην Βόρεια Ευρώπη, στην Μεσόγειο, την Δυτική Αφρική και την Βόρειο Αμερική, μέσω των οποίων διακίνησε άνω των 14 εκατ. TEUs το 2014.

Η CMA CGM, μέσω της Terminal Link και της CMA Terminals, διακίνησε περισσότερα από 11,5 εκατ. TEUs, ενώ η χωρητικότητα των σταθμών της αγγίζει τα 23,7 εκατ. TEUs.

Σημειώνεται ότι η CMA CGM είναι μια εκ των κορυφαίων εταιρειών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως (15,6 εκατ. TEUs το 2016), με έσοδα που υπερβαίνουν τα $16 δισ σε ενοποιημένη βάση και εμπορικό στόλο 449 πλοίων (3η στον κόσμο με δυναμικότητα 2.153.651 TEUs και 10,4% μερίδιο αγοράς).

Τρίτον έχουμε την Beltera Ltd. που είναι εταιρεία – επενδυτικό όχημα, συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη.

Αφού παραθέσαμε τις πληροφορίες που οι ίδιες οι εταιρείες έχουν δημοσιεύσει στα επίσημα site τους πάμε να εκφράσουμε κάποιες απορίες.

Αφενός μεν δεν έχει γνωστό το ποσοστό συμμετοχής του κάθε μέλους του fund με μία εξαίρεση. Τον κο Σαββίδη ο οποίος έχει μειοψηφικό ποσοστό στο fund και επικοινωνιακά μόνο εμφανίζεται ως ο ηγέτης του. Η επίσημη ανακοίνωση της Belterra είναι η εξής:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που η κοινοπραξία του γερμανικού επενδυτικού ομίλου Deutsche Invest Equity Partners GmbH, της Terminal Link SAS του ομίλου CMA-CGM και Belterra Investments LTD είναι εκείνη που πλειοδότησε στον διεθνή διαγωνισμό για τον ΟΛΘ.
Αποδεχτήκαμε με τιμή την πρόσκληση του fund DIEP, ενός πανίσχυρου επενδυτικού ομίλου, να συμμετάσχουμε στην κοινοπραξία διεκδίκησης του ΟΛΘ ΟΛΘ 0,00%, να συνδιαμορφώσουμε ένα φιλόδοξο πλάνο ανάπτυξης και να διασφαλίσουμε πως η Θεσσαλονίκη και η τοπική κοινωνία θα ωφεληθούν δραστικά από αυτή την μεγάλη επένδυση.
Αν και συμμετέχουμε με μειοψηφικό ποσοστό, αισθανόμαστε υπεύθυνοι για την υλοποίηση ενός εκ των μεγαλύτερων επενδυτικών προγραμμάτων στην Θεσσαλονίκη και τη χώρα.
Φιλοδοξούμε, μαζί με τους συνεργάτες μας DIEP και Terminal Link της CMA CGM, να καταστήσουμε τον Ο.Λ.Θ. σημείο αναφοράς στην Ελλάδα, τα Βαλκάνια, την Ευρώπη και τον κόσμο, με τις πιο σύγχρονες μεθόδους και ισχυρές συνεργασίες».

Bέβαια δεν είναι κρυφό πως ο εν λόγω επιχειρηματίας έχει εξαιρετικές σχέσεις με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝ.ΕΛ. Μήπως λοιπόν ο κος Σαββίδης εμφανίζει εαυτόν μεγαλοεπενδυτή, χωρίς όμως να βάζει χρήματα και η Κυβέρνηση από την άλλη κρύβει το γεγονός πως (πάλι) οι Γερμανοί αγόρασαν στρατηγικής σημασίας κόμβο (μετά τα αεροδρόμια).

Aφετέρου δε αξίζει να τονιστεί πως η Terminal Link SAS έχει (πέραν του 51%) συμμετοχή από ' άσπονδο' εχθρό του κου Σαββίδη. Έναν Έλληνα επιχειρηματία-πλοιοκτήτη ο οποίος καθημερινά 'σκοτώνεται' με τον κο Σαββίδη. Μήπως τελικά δεν είναι εχθροί όπως θέλουν να παρουσιάζουν στο κοινό;

Βλέπουμε λοιπόν πως η αλήθεια είναι διαφορετική από αυτήν που επικοινωνιακά παρουσιάζεται. Η σύζευξη Κυβέρνησης-Γερμανών-Σαββίδη είναι γεγονός και όλα γίνονται εις βάρος των Ελλήνων και της περιουσίας των.
 
Φυσικά το VoiceNews δε θα σταματήσει εδώ αλλά θα συνεχίσει να ερευνά το θέμα, όπως κάνουμε και με τη Fraport. Έχουμε συνέχεια...


 
Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

2 σχόλια:

  1. Οπως λεγαμε παλια , ''γινεται της πουτανας'' , ετσι λοιπον και το λιμανι της θεσαλονικης . Γιατι το πουλανε το λιμανι αυτο που ειναι το μεγαλυτερο της ανατολικης μεσογειου ? το κρατος δεν μπορει να ''βγαζει'' χρημα απο αυτο ? Τι διαολο γινεται ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ότι γίνονται πρίν αναλάβουν οι απριλιανοι .
    Όλοι και εκείνη την εποχή έκλεβαν έως ότου ήρθα οι σωτήρες του έθνους και μας γλύτωσαν για μερικά χρόνια.
    Άλλα δυστυχώς πάλι επαναλαμβάνουν τα πρίν τις 21 Απριλίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ