Τετάρτη, 19 Απριλίου 2017

εικόνα απλής κι ανόθευτης ζωής...





 ... που ξεχάσαμε κλεισμένοι σε πόλεις και σε σπίτια φυλακές...


Επιλέξαμε την... εξέλιξη και νοθεύσαμε τις ζωές... την ανθρωπιά και τις ψυχές μας...


Την πραγματική αξία του χωριού, θα την καταλάβουμε... τις μέρες που έρχονται...


 
Καλλιόπη









ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

5 σχόλια:

  1. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ.ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ!ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΧΩΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΓΟΡΑΣΑ 9 ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ ΣΤΗ ΡΑΦΗΝΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΟΝ ΞΥΛΟΦΟΥΡΝΟ ΜΟΥ,ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΜΟΥ,ΤΙΣ ΕΛΙΤΣΕΣ ΜΟΥ,ΤΑ ΖΩΑ ΜΟΥ,ΤΑ ΑΥΓΟΥΛΑΚΙΑ ΜΟΥ,ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΜΟΥ,ΤΟ ΜΠΟΣΤΑΝΙ ΜΟΥ,ΤΙΣ ΠΕΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΣΙΠΟΥΡΕΣ ΜΟΥ,ΤΑ ΚΑΛΟΜΠΟΚΟΣΙΤΥΡΑ ΜΟΥ,ΤΙΣ ΜΕΛΙΣΣΟΥΛΕΣ ΜΟΥ,ΤΟ ΤΥΡΑΚΙ ΑΠ ΤΗΝ ΚΑΤΣΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ,ΤΟ ΚΡΑΣΑΚΙ ΑΠ ΤΟ ΑΜΠΕΛΑΚΙ ΜΟΥ........ΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΝΑΣΩ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΜΕΡΕΣ;;
    ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ ΟΛΟΙ.ΟΛΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ.ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΑΝ.ΜΑΣ ΕΔΙΩΞΑΝ ΑΠ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΜΑΣ ΜΑΝΤΡΩΣΑΝ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΕΤΑΞΑΝ ΤΟ ΤΥΡΙ ΣΤΗΝ ΦΑΚΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ.....ΜΙΑ ΘΕΣΟΥΛΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.ΤΟ ΤΥΡΙ ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΓΑΜΕ.ΜΑΣ ΕΠΙΑΣΕ Η ΦΑΚΑ ΟΜΩΣ!!
    ΚΙΜ ΓΙΟΝΓΚ ΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...τραγουδας σε πολλες στροφες λοιπον γιατι ησουν ΔΥ μπαγλαμα μογγολακι , γιαυτο κοροιδευεις την κοινωνια , μπαγλαμαδακο , ΚΙΜ ασιατη.

      Διαγραφή
  2. ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΟ ΧΑΣΙΣΙ.ΝΕΚΡΩΝΕΙ ΤΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΚΥΤΑΡΑ ΤΡΟΜΠΕΤΑ ΔΙΧΩΣ ΜΕΛΛΟΝ.ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΟΙ ΦΟΥΡΝΑΡΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ Δ.Υ;;;ΠΑΡΕ ΧΟΛΣ.ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΗΧΑ.
    ΞΕΧΑΣΕΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΣΙΑΤΗΣ ΤΟ ΜΙΚΡΑ.ΙΩΝΙΑ ΧΑΣΙΚΛΗ ΜΟΥ!!
    ΚΙΜ ΓΙΟΝΓΚ ΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φουρναρης μαιμου , και μεγαλος μπαγλαμας.

      Διαγραφή
    2. ΕΙΣΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΣΙΑΤΕΣ.ΞΕΚΟΛΛΑ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΤΑΤΑ.ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΕΣ ΤΟΝ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ.ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΜΙΑ ΕΜΟΝΗ.
      ΚΙΜ ΓΙΟΝΓ ΟΥΝ

      Διαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ