Τρίτη, 25 Απριλίου 2017

σίδερο και παλιά δαντέλλα ...





...άρωμα απ' τα παλιά...



Καλλιόπη










ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

24 σχόλια:

  1. ΚΑΙ ΤΙ ΑΡΩΜΑ.....ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΚΑΙ ΔΥΣΕΥΡΕΤΟ....ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΣουλα σταματα τις μαλακιες

      Διαγραφή
    2. ΟΤΑΝ δεν καταλαβαινειs κατι βγαλε το σκασμο νταξ;;;;;ΣΟΥΛΑ

      Διαγραφή
    3. Σούλα, "κάποιος", νομίζει πως εσύ κι εγώ, είμαστε το ίδιο πρόσωπο...
      Σκεπτομαι να τον καλέσω στην γιορτή μου, να διαπιστώσει πως είσαι από... ΚΟΡΙΝΘΟ...
      Μπλέξαμε με άπιστους Θωμάδες.

      Διαγραφή
  2. ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΣΟΥΛΙΤΣΑ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΕΜΜΟΝΗ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΡΕΜΑΤΕ ΤΑ ΔΑΝΤΕΛΩΤΑ ΒΡΑΚΙΑ ΣΑΣ ΠΑΝΤΟΥ.ΣΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ,ΣΤΑ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙΑ,ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ,ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ!!ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ.ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΣΤΟΛΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΚΑΛΙΑ.
    ΚΙΜ ΓΙΟΝΓΚ ΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η παλιά δαντέλα, ΚΙΜ, δεν είναι απαραίτητο να είναι από δαντελωτά βρακιά...
      Μάλλον δεν βρήκες στον δρόμο σου καμία που ν' αγαπούσε τις δαντέλες...
      Κρίμα... έχασες...

      Διαγραφή
  3. ΓΙ ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΠΑΝΤΑ ΣΑΝ ΤΗΣ ΜΑΝΝΑΣ ΜΟΥ ,ΕΠΕΙΔΗ ΚΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΠΛΕΟΝ ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ..ΚΑΙ ΚΙΜ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΡΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΤΙΝΑΚΙΑ ,ΚΑΙ ΜΗ ΜΕ ΝΕΥΡΙΑΖΕΙΣ,ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΕ ΜΠΑΤΣΙΣΩ....ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τις παλιές δαντέλες τις χρησιμοποιώ στο σπίτι μου και δίνουν υπέροχη ατμόσφαιρα...(δεν το λέω εγώ... το λένε όσοι έχουν έρθει στο σπίτι μου)

      Διαγραφή
  4. ΕΓΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΑΠΛΩΝΩ ΒΡΑΚΙΑ.ΣΑΝ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΕΙΣΤΕ.ΠΑΝΤΟΥ ΔΑΝΤΕΛΩΤΑ ΒΡΑΚΙΑ ΒΑΖΕΙ.ΤΡΩΜΕ ΠΙΤΣΑ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙ ΤΟΥ ΧΩΛ ..ΤΟ ΒΡΑΚΙ ΑΠΟΚΑΤΩ.
    ΠΙΝΟΥΜΕ ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ......ΤΟ ΒΡΑΚΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΑΝΩ Η ΦΡΟΥΤΙΕΡΑ.
    ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΔΑΝΤΕΛΩΤΑ ΒΡΑΚΙΑ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΟΜΟΔΙΝΑ
    ΛΥΣΑ ΜΕ ΤΑ ΒΡΑΚΙΑ
    ΚΙΜ ΓΙΟΝΓΚ ΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι και γκρινιάρης και χιουμορίστας... προτιμώ το χιούμορ σου... δεν αντέχω την γκρίνια...

      Ναι ρε... λύσσα με τα... βρακιά... γιατί εσείς οι άντρηδες, μέσα απ' αυτά γεννηθήκατε και γύρω απ' αυτά είναι όλη σας η ζωή...

      Διαγραφή
    2. ΕΝΤΑΞΕΙ.ΑΜΑ ΤΟ ΘΕΤΕΙΣ ΕΤΣΙ,ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.ΠΑΣΟ ΠΑΣΟ.
      ΣΟΥΛΙΤΣΑ;;; ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΣΟΥ!!
      ΚΙΜ ΓΙΟΝΓΚ ΟΥΝ

      Διαγραφή
    3. ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΛΥΣΣΑ ΜΕ ΤΑ ΒΡΑΚΙΑ;;;; ΚΙΜ ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΣ ΓΥΡΝΑΣ ΚΑΙ ΤΑΧΕΙΣ ΤΟΣΟ ΑΧΤΙ;;; XAXAXAXAXA...ΣΟΥΛΑ

      Διαγραφή
    4. ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΕΣ.ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΑ ΒΡΑΚΙΑ.ΠΕΣ ΜΟΥ.ΤΙ;;;
      ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΟΝΟ ΝΑ ΓΕΜΙΖΕΤΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΑ ΒΡΑΚΙΑ ΣΑΣ ΞΕΡΕΤΕ.
      ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΜΑΣ ΝΑ ΣΤΟΛΙΖΟΥΜΕ ΣΩΒΡΑΚΑ ΣΛΙΠΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΞΕΡΑΚΙΑ;;;
      ΚΙΜ ΓΙΟΝΓΚ ΟΥΝ

      Διαγραφή
    5. Τα έχεις κάνει κουλουάχατα στο μυαλό σου...
      Τι σχέση έχουν βρε τα φανελένια με τις δαντέλες;;;;

      Διαγραφή
    6. ΕΣΥ ΤΩΡΑ ΘΕΣ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΑΝ ΤΟ ΜΠΟΞΕΡΑΚΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΑΝΤΕΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΤΟΛΙΣΩ ΚΑΙ ΓΩ.
      ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΩ.ΠΟΥ ΝΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΕΙΣ ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΑ.
      ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΟΡΙΤΣΙΑ.ΚΡΕΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΟΥ ΤΑ ΒΡΑΚΙΑ ΣΑΣ.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ ΒΑΛΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΙΝΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ.ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΟ ΝΑ ΤΑ ΣΤΟΛΙΖΕΤΑΙ ΕΚΕΙ.ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΓΕΜΑΤΟ ΜΕ ΒΡΑΚΙΑ.
      Η ΤΡΕΛΗ Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΣΤΟΛΙΣΕ ΜΕ ΒΡΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΟΡΟΦΗΤΗΡΑ.ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΕΧΕΙ ΒΡΑΚΙ ΒΑΛΕΙ.ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΣΤΟΛΙΖΕΤΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΒΡΑΚΙΑ ΣΑΣ!
      ΕΝΑ ΧΑΛΙ ΜΑΥΡΟ ΠΑΝΤΟΥ ΒΡΑΚΙΑ
      ΚΙΜ ΓΙΟΝΓΚ ΟΥΝ

      Διαγραφή
    7. Θεέ μου τι διαβάζω εδώ μέσα η γυνή και δεν εξανίσταμαι...!
      Βρε Κιμ, φοράς μποξεράκια με δαντέλα;
      Και μετά σου λένε, γιατί δεν κυκλοφορούν πλέον ΑΝΤΡΕΣ!!!!!!!!!!!!!

      Υ.Γ. Να μου γνωρίσεις την αδελφή σου... μαζί της θα συννεοηθώ μια χαρά... παραδοσιακές γυναικες γαρ αμφότερες...
      Μαζί σου, δεν θέλω πολλά πολλά...
      Άκου μποξεράκι με δαντέλα....!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    8. ΕΙΠΑ ΕΑΝ ΕΑΝ ΤΟ ΜΠΟΞΕΡΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΔΑΝΤΕΛΑ.ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ Η ΕΜΜΟΝΗ ΠΟΥ ΧΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΒΡΑΚΙΑ.ΠΑΝΤΟΥ ΒΡΑΚΙΑ ΒΛΕΠΕΙΣ.
      ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ ΒΡΑΚΙΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΒΡΑΚΙΑ ΦΟΡΑΝΕ.
      ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΝΑ ΦΟΡΑΜΕ ΔΑΝΤΕΛΩΤΑ;
      ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΥΔΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΙΑΖΙ.
      ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΚΟΒΕΙ.ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ.
      ΝΑ ΦΟΡΕΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΓΛΑΣΤΡΕΣ ΒΡΑΚΙΑ.ΝΑ ΤΑ ΚΡΕΜΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΙΕΣ.ΕΜ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΘΑ ΣΑΣ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙ.
      ΒΑΛΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΒΡΑΚΙ ΣΤΟ ΘΥΡΟΤΗΛΕΦΩΝΟ.ΑΜΑ ΤΟ ΠΩ ΣΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΣΤΟΛΙΣΕΙ ΜΕ ΒΡΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΟΥ ΜΕΤΡΗΤΗ ΤΗΣ ΔΕΗ.
      ΑΡΡΩΣΤΕΣ.ΓΙΑΤΡΟ ΘΕΛΕΤΕ ΟΛΕΣ.
      ΒΑΛΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΒΡΑΚΙ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΟ.
      ΚΙΜ ΓΙΟΝΓΚ ΟΥΝ

      Διαγραφή
    9. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
      Μ' έπνιξες, πανάθεμά σε...

      Διαγραφή
    10. ΝΑ ΓΕΛΑΣ.ΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΣΑΣ.ΚΑΙ ΜΟΥ ΘΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟ ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ.ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙ;;;ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΟΛΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΒΡΑΚΙΑ ΣΑΣ ΤΑ ΤΑΝΚΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΠΥΣΤΡΙΟΦΟΡΑ;;;ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΘΑ ΣΤΟΛΙΣΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΒΡΑΚΙ ΣΑΣ.
      ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΛΟΙΠΩΝ ΚΑΜΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΣΑΣ.ΚΑΜΜΙΑ
      ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΑΛΕΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΜΕ ΣΑΣ ΘΑ ΚΑΘΕΣΤΕ ΚΟΡΕΣ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ ΠΛΑΙ ΠΛΑΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΤΕ Η ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΑ ΒΡΑΚΙΑ ΣΑΣ.
      ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΕΜΟΣ!!!ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ
      ΚΙΜ ΓΙΟΝΓΚ ΟΥΝ

      Διαγραφή
    11. Μου 'χεις κάνει ένα συκώτι, μέσα στην τρελλή χαρά και στη φαντασίωση... χαχαχαχαχαχαχα

      Στα τάνκς, βρακιά... χαχαχαχαχαχα... θα πάθουν την πλάκα τους οι τουρκαλάδες... θα τρέχουν άοπλοι να τα αγγίξουν, κι εμείς από μέσα, θα τους ρίχνουμε στο ψαχνό... χαχαχαχαχαχαχα

      Όσο για τον βρακωμένο ασύρματο, όλοι ασυρματιστές θα θέλουν να γίνουν...χαχαχα

      Να είσαι καλά, βρε ΚΙΜ... μ' έκανες και γέλασα με την ψυχή μου...

      Διαγραφή
  5. Α ΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΛΑΘΟΣ;;;;ΦΙΛΕ Η ΣΟΥΛΑ ΑΠΟ ΚΟΡΙΝΘΟ ΕΙΜΑΙ ...ΤΙ ΘΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΤΗΡΙΑ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ, θεωρεί πως ο Αρχάγγελος, ήταν σαγιάν, κι εγώ εβραιοκουμμούνι... εσένα θα άφηνε...;;;

      Βρε, έτσι και τον πιάσω στα χέρια μου, θα του δώσω το ξύλο που δεν του έδωσε η μάνα του... και η γιαγιά του... η Πηνελόπη...
      Αλλά προς το παρόν, ξεγλυστράει... δεν πειράζει... για όλους έρχεται η ώρα...

      Διαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ..ΑΜΑ ΤΟΝ ΠΙΑΣΩ ΕΓΩ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΘΑ ΦΩΝΑΞΕΙ ΑΓΙΟΥΤΟΟΟ,....ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΑΣ ΤΟΝ ΝΑ ΧΤΥΠΙΕΤΑΙ ...ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΛΟΙΠΟΝ ΚΙΜ ΦΕΡΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΑΛΕΣ ΝΑ ΜΑΛΛΙΟΤΡΑΒΙΟΜΑΣΤΕ ΠΟΙΑ ΘΑ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΩΡΑΟΤΕΡΟ ΒΡΑΚΙ ΣΤΑ ΤΑΝΚ, ΣΤΑ ΚΑΝΟΝΙΑ, ΣΤΑ ΠΥΡΟΒΟΛΑ ΚΙ ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ ΕΣΕΙΣ...ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΕΜΟΣ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΜΕ ΔΑΝΤΕΛΑ..ΟΠΟΤΕ ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΤΑ ΒΡΑΚΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ Θ ΑΡΧΙΣΩ ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΠΟΔΕΕΕΕΣ....ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ