Σάββατο, 8 Απριλίου 2017

να κεράσω γλυκό του κουταλιού και...




 ... κρύο νερό... σε κεντημένο σεμεδάκι... σαν τον παλιό καλό καιρό...

Το ήθος που χάσαμε...
 


Καλλιόπη








ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

24 σχόλια:

  1. ΑΧ ΡΕ ΠΟΠΗ ...ΠΑΛΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕΣ.......ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ....ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΛΕΚΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΙ Η ΜΑΝΝΑ ΜΟΥ .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α.. όλα κι όλα... τα σεμεδάκια με το βελονάκι, τα έχω στους δίσκους του σερβιρίσματος, κι ας με πουν "παλαιολιθική"... άλλη ομορφιά, βρε παιδί μου... μια γλύκα... καθαρή κι ανόθευτη...
      Δίσκος με σεμεδακι κοφτό, καφές στα παλιά σερβιτσια και νερό, σε ποτήρια 70ετίας και βάλε...

      Διαγραφή
    2. Νερατζακι ειναι στην φωτο; Η πορτοκαλι;
      Δεν διακρινω καλα.

      Διαγραφή
    3. Κυδωνι ειναι.Αλλα ηθελε και αμυγδαλακια!Μισες δουλειες κανουν οι νυκοκυραδες του μπλοκ.Ολα μισα τα κανουν.....Παρατηρησες τες παλι τις γλωσσουδες...

      Διαγραφή
    4. Καλε κα Καλλιοπη.........μιλα μας και ας μη μας αγαπας......

      Διαγραφή
  2. ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΠΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΜΟΔΑ ΠΑΛΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλενάδα, ποτέ δεν ακολούθησα τη μόδα...
      Μόδα είναι ότι γουστάριζε η ψυχή μου...
      Άντε ν' ανοίξει ο καιρός ν' ανέβεις, να μαζευτουμε μερικές ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ κάτω από την κληματαρια μου και να γίνει της... Καλλιόπης... χαχαχα

      Διαγραφή
  3. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΥΡΙΑ ΠΟΠΗ ΚΑΙ ΑΧ! ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΩ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ ΚΑΤΩ ΑΠ ΤΗΝ ΚΛΗΜΑΤΑΡΙΑ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΗ, ΝΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΓΑΜΟ ,ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ,ΜΕΛΙΤΖΑΝΑΚΙ,ΚΑΙ ΝΤΟΜΑΤΑΚΙ ΘΑΑ ΤΑ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΔΕΟΝΤΟΣ!! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΚΟΤΑΔΙΑ ΜΑΣ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΑΧΤΙΔΑ ΦΩΤΟΣ!
    ΧΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βεβαια είσαι ευπρόσδεκτη... στείλε τηλεφωνο να σ' ενημερώσω

      Διαγραφή
    2. ΑΧ! ΤΕΛΕΙΑ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ!ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ;
      ΧΑΡΑ

      Διαγραφή
    3. Στειλτο στο mail μου... attiknea@otenet.gr

      Διαγραφή
    4. ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ mailΟΤΑΝ ΤΟ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΩ ΘΑ ΣΤΟ ΣΤΕΙΛΩ.. ΚΑΙ ΠΑΛΙ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
      ΧΑΡΑ

      Διαγραφή
    5. Μόλις το φτιαξεις, σε περιμένω

      Διαγραφή
  4. ΧΑΡΑ ΜΗΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ,ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ..ΠΩ ΠΩ ΠΟΠΗ ΚΑΝΩ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΣΟΥ ..ΑΛΛΑ ΤΗ ΧΑΡΑ ΤΗ ΠΑΩ ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΤΗ ΞΕΡΩ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε, θα σας φέρω όλες κάτω από την κληματαριά... θα φτιάξω καφεδάκια και ζουμπουρλίδικα γλυκά, θα βάλω και μουσική της εποχης, αλλά να έχει η κάθεμιά σας, είτε τις βελόνες για πλεκτά, είτε το βλονάκι, για σεμέν, είτε το εργόχειρό της για κέντημα... και θα τους θάψουμε όλους... χαχαχα

      Διαγραφή
  5. ΠΟΠΗ ΒΕΛΟΝΑΚΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΕΝΤΗΜΑ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΑΛΛΑ Θ ΑΝΑΛΛΑΒΩ ΤΗΝ ΨΗΣΤΑΡΙΑ....ΑΛΛΑ ΑΣ ΜΗΝ ΠΡΟΤΡΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ, ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ..........ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΠΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι γουστάρει η ψυχή σου θα κάνεις... ψήσιμο θες; Ψησιμο θα αναλαβεις...

      Υ.Γ. Καλά... το τι γίνεται με την ανάρτηση αυτή στο φατσοβιβλίο μου, δεν φαντάζεσαι... ΤΗΣ ΠΟΠΗΣ!!!!!!!!!!!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  6. ΣΟΥΛΑ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.. ΚΙ ΕΓΩ ΣΕ ΠΑΩ.. ΤΑ ΛΕΣ ΤΣΕΚΟΥΡΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΕΙ.. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.
    ΧΑΡΑ
    Υ.Γ. ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΑ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΠΟΠΗ ΘΑ ΧΑΙΡΟΜΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΦΕΤΟΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΧΑΡΑ ΜΟΥ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙ ΕΓΩ..ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΟΛΕΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε... Μήτσο (Σ.Κ.), όταν θέλεις να απαντήσεις σε κάποιον, θα πατάς την "απάντηση" κάτω από το σχόλιό του. Κατάλαβες ;;;; χαχαχαχαχαχαχα

      Σουλίτσα, φαντάσου καμιά 50αριά γυναίκες μαζεμένες... χαμός... θα τινάξουμε την μπάνκα στον αέρα...

      Ε ρε ζεϊμπεκιές που θα πέσουν... Σκέπτομαι να σας κάνω και καψώνια... κι εκεί να δεις τι έχει να γίνει... καμερα να φέρετε να τραβάει συνεχώς... και μετά θα το αναρτήσουμε στο κανάλι μου στο you tube...


      Υ.Γ. Ρε... καρέκλες να φέρετε... δεν έχω τόσες πολλές... χαχαχα

      Διαγραφή
  8. ΠΡΟΒΑΤΙΝΑ ΘΑ ΦΕΡΩ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΤΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑ ΠΟΠΗ ΝΑ ΓΛΥΦΕΙΣ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΣΟΥ...Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑΑΑ..ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέρε και κανέναν... χοίρο να ψήσουμε στα κάρβουνα... ξέρεις... όλα τα γουρούνια (αντράκια) την ίδια μούρη έχουν.. χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  9. Να δω ποτε θα βαλετε την γλωσσα μεσα!Ολα αυτα για ενα γλυκο κυδωνι.Φανταζομαι τι θα κανατε εαν ηταν τουρτα διορωφη σαν και αυτη που κανω καθε Πασχα.Με το ισογειο αμυγδαλου και τον πρωτο σοκολατινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ