Τρίτη, 4 Απριλίου 2017

Κομμουνιστές: Ο τρόμος του Ταλμούδ στην Ελλάδα!....



Στον τετραετή πόλεμο 1946-1949 έχασαν τη ζωή τους 1.400 περίπου αξιωματικοί, 25.000 στρατιώτες, χωροφύλακες και πολίτες, απήχθησαν 28.000 παιδιά και 19.850 ενήλικες. Πολλοί άλλοι έχασαν τη σωματική τους ακεραιότητα και την υγεία τους.


Αξίζει να σημειωθεί, ότι ούτε ό Χ. Φλωράκης, ούτε το ΚΚΕ ζήτησαν ποτέ συγγνώμη από τον Ελληνικό λαό, για τα αντεθνικά σχέδια τους και τους χιλιάδες νεκρούς, πού χάθηκαν, για να μην πραγματοποιηθούν αυτά.

Και όποιος θελήσει να τιμήσει τη μνήμη των πεσόντων, βαπτίζεται ως ακροδεξιός, όργανο τής ολιγαρχίας και υποκινητής του μίσους.








Ονειρεύομαι μια Ελλάδα, στην οποία δεν θα ζει, ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ!

ΜΟΝΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ!

Μια Ελλάδα, που θα τιμήσει όσους έσφαξαν κι όσους συνεχίζουν να δολοφονουν  οι μπολσεβίκοι του Στάλιν.


Καλλιόπη Σουφλή 
«Τους διέταζα να γδυθούν κι ύστερα τους έβαζα να γονατίσουν στο χώμα και να σκύψουν το κεφάλι πάνω σε μεγάλες πέτρες, που είχα αραδιάσει έξω από τα Διυλιστήρια της Ούλεν.
 
Τότε έπαιρνα ένα τσεκούρι και τους έδινα μια τσεκουριά πίσω στο κεφάλι και αν δεν τους αποτελείωνα με την πρώτη, τους έδινα και δεύτερη και τρίτη, ώσπου “να τα βροντήξουν”...

Άλλα παλικάρια, όπως ο Τζογανάκος και ο Μακαρόνας, τους έδιναν κάμποσες μαχαιριές στην καρδιά και κατόπιν ερχόταν αλλουνού η σειρά. Όταν κουραζόμουν, έπαιρνε άλλος τη θέση μου...».
(Στέφανος Λιόλιος, δήμιος του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ)


Χείριστη προσβολή της μνήμης αγωνιστών-Ή παράδοση στην πυρά τής ιστορίας του στρατού, πού ανέγραφε λεπτομέρειες της διεξαγωγής του ανταρτοπόλεμου, κατόπιν απαιτήσεως του Χ. Φλωράκη, όταν υπουργός Αμύνης ήταν ό Ευάγγελος Αβέρωφ.


Του κ. Βασ. Άθ. Κόκκινου, Έπιτ. Προέδρου του Αρείου Πάγου

 

Ή Ελλάδα είναι, ίσως, ή μόνη χώρα, στην όποια οι διάδοχοι των νικητών γράφουν την ιστορία, καθ' υπαγόρευση των ηττημένων και των διαδόχων τους. "Αποτέλεσμα του θλιβερού αυτού φαινομένου είναι ή παραποίηση και διαστρέβλωση της ιστορίας, σε εξοργιστικό και απογοητευτικό βαθμό.

Το Έλληνικόν Έθνος δέχθηκε την ένοπλη επίθεση κομμουνιστικών δυνάμεων, ένα τμήμα των όποιων ήταν σλαβικής καταγωγής. Για την αντιμετώπιση της επιθέσεως αυτής ό τότε Πρωθυπουργός Κ. Τσαλδάρης, το κόμμα του όποιου είχε πλειοψηφήσει στις εκλογές, παρεχώρησε την πρωθυπουργία στον Θεμιστοκλή Σοφούλη, ηγέτη του μειοψηφήσαντος κόμματος των Φιλελευθέρων. Και ό τελευταίος, παρά την ήλικίαν του, έσπευσε στα ελληνικά βουνά, για να εμψυχώσει τους μαχητές.

Σε ομιλία του προς τις Ένοπλες Δυνάμεις, μεταξύ άλλων είπε: 

«Ό αντίπαλος μισεί θανασίμως την δημοκρατία και κραυγάζει αναισχύντως υπέρ αυτής. Απεργάζεται την στυγνοτέρα δουλεία και δημοκοπεί εν ονόματι της ελευθερίας. Περιφρονεί τον άνθρωπο, προς τον όποιο συμπεριφέρεται με τερατώδη σκληρότητα, και ομιλεί περί ανθρωπισμού. Υποκρίνεται τον πονούντα για τα δεινά του λαού και οραματίζεται κοινωνία κάτεργων» !
Όσοι επιστρατεύτηκαν τότε, αξιωματικοί, υπαξιωματικοί και στρατιώτες, έσπευσαν στο εθνικό προσκλητήριο για να προστατεύσουν την ακεραιότητα της χώρας και τους δημοκρατικούς θεσμούς της. Τα ελληνικά βουνά, και Ιδιαιτέρως τα Βίτσι και ό Γράμμος, έγιναν απέραντα νεκροταφεία χιλιάδων νεκρών.

Στον τετραετή πόλεμο 1946-1949 έχασαν τη ζωή τους 1.400 περίπου αξιωματικοί, 25.000 στρατιώτες, χωροφύλακες και πολίτες, απήχθησαν 28.000 παιδιά και 19.850 ενήλικες. Πολλοί άλλοι έχασαν τη σωματική τους ακεραιότητα και την υγεία τους.

Ή σημερινή πατρίδα, όχι μόνο δεν τους τίμησε ποτέ, αλλά και αποφεύγει νά μνημονεύσει αυτούς και τους αγώνες τους, για την απόκρουση ενός ξενοκίνητου πολέμου, πού κατ ευφημισμόν ονομάστηκε «εμφύλιος».

Ή αγνωμοσύνη και ή ιστορική λήθη ήταν το ηθικό αντάλλαγμα αυτών πού αγωνίστηκαν για τη σωτηρία της πατρίδος, χωρίς τους οποίους ασφαλώς, οι σημερινοί και χθεσινοί κυβερνώντες, αν είχαν επιζήσει από τις εκκαθαρίσεις των αντιφρονούντων, θα ήσαν τώρα απλοί υπάλληλοι ενός στυγνού καθεστώτος, ομοίου με εκείνα της "Αλβανίας τού Χότζα και της Ρουμανίας του Τσαουσέσκου, αμειβόμενοι με αποδοχές 50 ευρώ μηνιαίως!

Ό τετραετής πόλεμος ήταν αποσχιστικός και όχι εμφύλιος. Ή επιλογή τής τότε ηγεσίας του ΚΚΕ δεν ήταν τυχαία, ούτε απλώς εσφαλμένη -Ήταν αποτέλεσμα πλήρους υποταγής της στη Σοβιετική στρατηγική και τακτική. Αυτά συνάγεται και από τις αυτοβιογραφίες πολλών πρωταγωνιστών τής εποχής εκείνης, μεταξύ των οποίων και αύτη τού Γιάννη Ιωαννίδη.

Αύτη ή υποταγή του ΚΚΕ στα κελεύσματα του Στάλιν έφερε σε αντίθεση με τα εθνικά συμφέροντα τής Ελλάδος, την πολιτική του κόμματος τούτου, χωρίς την έγκριση όλων των στελεχών και οπαδών του. Το οδήγησε δε σε μία προδοτική θέση, σε βάρος τής Μακεδονίας και τής Θράκης, τις όποιες θυσίαζε για να ευνοηθούν τα σχέδια του.

Τόση δε ήταν ή εμμονή του ΚΚΕ στην επιβολή τής δικτατορίας του προλεταριάτου, με οποιαδήποτε θυσία, ώστε και μετά την καταστολή τού συμμοριτοπόλεμου, το 1950, ό Ν. Ζαχαριάδης απέστειλε ομάδα στελεχών, μεταξύ των οποίων και τον Χαρίλαο Φλωράκη, για να σπουδάσουν την τακτική του πολέμου στη Στρατιωτική "Ακαδημία ΦΡΟΥΝΖΕ της Ρωσίας, προκειμένου να προετοιμάσει τη νέα στρατιωτική ηγεσία του ΚΚΕ.

Με άλλα λόγια, ό Ν Ζαχαριάδης, και φυσικό ό Χ. Φλωράκης, δεν έπαυσαν να επιδιώκουν την επιβολή δικτατορίας του προλεταριάτου στην Ελλάδα και μετά την ήττα τους στα Ελληνικά βουνά Γιάννης Ίωαννίδης και ό Ανδρέας Τσίμας υπέγραψαν (12-7.1943), ό πρώτος με τον εκπρόσωπο του Κ.Κ.Ε. Βουλγαρίας Δουσάν Δασκάλωφ και ο δεύτερος με τον Κάλτσεφ, το διαβόητο σύμφωνο Πετριτσίου και τη Συμφωνία ΕΑΜ -ΣΝΟΦ. Στον τέταρτο όρο του συμφώνου τούτου, προβλεπόταν, ότι στη Βουλγαρία θα δοθεί εδαφική διέξοδος στο Αιγαίο. "Εξάλλου, ή συμφωνία ΕΑΜ - ΣΝΟΦ προέβλεπε τη δημιουργία Σοβιετικής Δημοκρατίας τής Μακεδονίας με απόσπαση εδαφών από την Ελλάδα, τη Σερβία και τη Βουλγαρία.

Οι περιοχές Κιλκίς, Παιονίας, Αλμωπίας, Γιαννιτσών, "Εδέσσης, Εορδαίας, Φλωρίνης και Καστοριάς, έδίδοντο από το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ στη ΣΝΟΦ.

Το 1998 ό Χ. Φλωράκης, στην κατάμεστη Βουλή των Ελλήνων, έθεσε ως δήθεν ανθρωπιστικό θέμα, το αίτημα των Σλαβοφώνων τής Μακεδονίας, πού μετά τον «εμφύλιο» πόλεμο, κατέφυγαν στη Γιουγκοσλαβία και έκτοτε προσπαθούν με κάθε τρόπο να επανέλθουν στην Ελλάδα, για να συνεχίσουν το έργο τους.

Φυσικά ό Χ. Φλωράκης δεν είπε, ότι οι Σλαβόφωνοι αυτοί, ήταν σύντροφοι του στο «Δημοκρατικό Στρατό Ελλάδας» και μέλη τής αδελφής ΣΝΟΦ, είχαν προσπαθήσει δε να πραγματοποιήσουν το σχέδιο του Τίτο, για τη δημιουργία αυτόνομης σλαβικής Μακεδονίας, με Γιουγκοσλαβική επικυριαρχία, τα εδάφη της οποίας θα έφθαναν μέχρι και τη Θεσσαλονίκη. 

Αξίζει να σημειωθεί, ότι ούτε ό Χ. Φλωράκης, ούτε το ΚΚΕ ζήτησαν ποτέ συγγνώμη από τον Ελληνικό λαό, για τα αντεθνικά σχέδια τους και τους χιλιάδες νεκρούς, πού χάθηκαν, για να μην πραγματοποιηθούν αυτά. 


 
Οι Ελληνικές Κυβερνήσεις, προφανώς για λόγους κομματικούς, επέτρεψαν μια πρωτοφανή ιδεολογική τρομοκρατία των ηττημένων και των οπαδών τους, εναντίον εκείνων πού έπραξαν το καθήκον τους.

Όποιος τολμάει να υπενθυμίσει την επίθεση του ΚΚΕ και την απόφαση τής 5ης Όλομέλειάς του, για την τύχη τής Μακεδονίας και Θράκης, αποκαλείται εχθρός τού λαού και φορέας πολιτικού μίσους.

Και όποιος θελήσει να τιμήσει τη μνήμη των πεσόντων, βαπτίζεται ως ακροδεξιός, όργανο τής ολιγαρχίας και υποκινητής του μίσους.

Αντίθετα, όσοι υπηρέτησαν στη Μακρόνησο, τη Γυάρο και άλλα στρατόπεδα τής εποχής εκείνης,έχουν το δικαίωμα να υπενθυμίζουν και διεκτραγωδούν όσα υπέφεραν. Γι αυτούς ή νεωτέρα ιστορία τού 'Ελληνικού Έθνους αρχίζει από τη Μακρόνησο και τη Γυάρο! Οί ηγήτορες και οι μαχητές των αγώνων του Έθνους, όταν απέρχονται του ματαίου τούτου κόσμου, κηδεύονται χωρίς υπόμνηση τής προσφοράς τους.

Ή Ελληνική Πολιτεία, όχι μόνο δεν έτίμησε, όπως έπρεπε, τον "Αρχιστράτηγο της Νίκης των Ένοπλων Δυνάμεων της Αλέξανδρο Παπάγο, άλλα και όταν έγιναν τα εγκαίνια του ανδριάντα του, στην είσοδο του ομωνύμου προαστίου, με πρωτοβουλία του Δημάρχου του Δήμου Παπάγου, απουσίασαν τα μέλη της Κυβερνήσεως.

Όπως απουσίασαν και οι ευρισκόμενοι στα γραφεία τους πλησίον του τόπου των εγκαινίων, αρχηγοί Ένοπλων Δυνάμεων, Στρατού και "Αεροπορίας.

Αντίθετα, ό ηγήτορας του Δ.Σ. Μάρκος Βαφειάδης, ό αρχηγός του ΚΚΕ Ν. Ζαχαριάδης και ό τελευταίος αρχηγός τούτου Χ. Φλωράκης, κηδεύτηκαν με δημόσια δαπάνη και τιμητική συμμετοχή όλου του πολιτικού κόσμου. Για τους δύο πρώτους όμως τουλάχιστον δεν υψώθηκαν μεσίστιες οι ελληνικές σημαίες. Άλλα για το θάνατο του τελευταίου, έγινε και αυτή ή προσβολή της ελληνικής σημαίας, την οποία εκείνος έπολέμησε, συγχρόνως δέ και ή μεγαλύτερα ύβρη κατά των θυμάτων του. 

Και φυσικά ή σχετική διαταγή (λέγεται ότι εστάλη με φαξ στους Δήμους και στις Κοινότητες) δόθηκε κατόπιν κυβερνητικής αποφάσεως, με άλλα λόγια κατόπιν αποφάσεως του Πρωθυπουργού.


Με τη δικαιολογία δε ότι του λοιπού θα ισχύει σε κάθε περίπτωση θανάτου Αρχηγού Κόμματος! Αλλά ό Χ. Φλωράκης ήταν τέως αρχηγός Εύγε», λοιπόν, στη γενιά πού μας κυβερνάει, ή οποία δεν ενδιαφέρεται για όσα συνέβησαν πριν από τη γέννηση της!

Ή Κυβέρνηση της Ν Δ υπερέβη και αυτές τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ, σε μεταθανάτιες τιμές προς τους ηγήτορες του ΚΚΕ, με το να επιβάλει μεσίστιες σημαίες για τον θάνατο του Χ. Φλωράκη, τον όποιον ουσιαστικώς έτίμησε ως... "Εθνάρχη!

- Ή παράδοση στην πυρά τής ιστορίας του στρατού, πού ανέγραφε λεπτομέρειες της διεξαγωγής του ανταρτοπόλεμου, κατόπιν απαιτήσεως του Χ. Φλωράκη, όταν υπουργός Αμύνης ήταν ό Ευάγγελος Αβέρωφ.
- Και επιπλέον ή διαγραφή, από το Μνημείο του "Αγνώστου Στρατιώτη, των τοπωνυμίων Βίτσι και Γράμμος, όπου έπεσαν οι περισσότεροι νεκροί του ανταρτοπόλεμου. Γίνεται χειρότερη ύβρη. γι αυτούς πού έχασαν τη ζωή τους, για να αποτρέψουν την επιβολή της κομμουνιστικής δικτατορίας;
Ο Σοφοκλής έλεγε:
«Δεν εκτιμώ εκείνον πού αγαπά περισσότερο από την πατρίδα του, ό,τιδήποτε άλλο».
Και όταν κανείς περιφρονεί εκείνους πού αγωνίστηκαν για την πατρίδα και τιμά αυτούς πού πολέμησαν εναντίον της, για να κερδίσει λίγες ψήφους, δεν σέβεται τις αρχές της παρατάξεως του και του Ελληνικού λαού και θέτει σε δεινή δοκιμασία την αξιοπιστία του.

(Έδημοσιεύθη και εις την εφημερίδα «ΑΞΙΑ»).

ΕΛΕΝΗ - Όλη η ταινία του Νίκου Γκατζογιάννη - σε βίντεο 


Στις 28 Αυγούστου 1948 η Ελένη Γκατζογιάννη σαρανταενός ετών με την γυναικαδέλφη της Αλέξω πενηνταέξι ετών τουφεκίσθησαν από τους κομμουνιστές από το ανταρτοδικείο, με την κατηγορία ότι ''κατέστρωσε την απόδραση από το χωριό τεσσάρων παιδιών της (καθώς και της μάνας της, της αδελφής της) και της ανιψιάς της'' για να γλυτώσουν από το παιδομάζωμα των κομμουνιστών.

Γυρίστηκε και ταινία η οποία προβλήθηκε μόνο για λίγες ημέρες στην Ελλάδα αλλά λόγω 'δημοκρατικών' απειλών , βομβιστικών επιθέσεων και προπηλακισμών των θεατών από τους οργανωμένους οπαδούς του ΚΚΕ τελικώς η προβολή της διεκόπη.


Το γύρισμα των κυρίων σκηνών του έργου στο χωριό Λιά της Ηπείρου, όπου διεδραματίσθησαν τα δραματικά γεγονότα της εκτελέσεως της μητέρας του Ελένης και της Θείας του Αλέξως από τους κομμουνιστές, που περιγράφονται στο βιβλίο ''Ελένη'' του Νίκου Γκατζογιάννη,απηγορεύθη υπό της κυβερνήσεως του ΠΑΣΟΚ, εν ονόματι της επιλεκτικής λήθης.



ΤΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΕΑΜ-ΕΛΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ, ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ...


 http://hellas-diaggeleas.blogspot.gr/2013/03/blog-post_9598.html

Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

6 σχόλια:

  1. Η τελευταια φωτο απο κατω επρεπε να γραφει την ονομασια της περιοχης και τα ονοματα των δολοφονημενων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυρία Σουφλή, είναι λίγο ουτοπικό το όνειρό σας: Εφόσον είμαστε Ορθόδοξοι, πάντα θα βλέπουμε με συμπάθεια τους μπολσεβίκους, διότι μάς ενώνει η Ιδέα της Κοινοκτημοσύνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστειεύστε και προσβαλετε την Ορθοδοξία, βάζοντάς την στον ίδιο κορβανά, με τους άθεους δολοφόνους τα γεννήματα του Εβραιοσιωνισμού.
      Θεωρώ ΥΒΡΗ το σχόλιό σας.

      Διαγραφή
    2. Θεωρησε οτι θελεις.
      Ο Χριστιανισμος και η Ορθοδοξια δεν λενε πουθενα τετοιες αρλουμπες.
      Αυτα ειναι δικες σου αποψεις που τις εχεις ντυσει με τον μανδυα των Χριστιανικων ιδεωδων.
      Προσβαλλεις ολους τους υπολοιπους πιστους με αυτες το υβρεολογιο.

      Διαγραφή
  3. Διαβάζοντας τις δηλώσεις του υφυπουργού Παιδείας προς τον Εθνικό Ιεράρχη Αμβρόσιο και του κάθε λογής ψευτομαρξιστή βλέπουμε να ακολουθείτε πιστά η ηθική αποδόμηση του Έθνους μας. Δεν είναι κάτι καινούργιο, ούτε εφαρμόστηκε πρώτη φορά στην χώρα μας με την έλευση των κομμουνιστών στην κυβέρνηση. Είναι η σιωνιστική πολιτική του τελευταίου αιώνα και αν αυτό ακούγεται συνωμοσιολογικό για μερικούς, γίνεται πολύ εύκολα αντιληπτό με μια απλή αναζήτηση.
    Είναι κοινώς γνωστό πως ο Μαρξ ήταν Εβραίος όπως ο Λένιν στην συνέχεια και αφού δεν πέτυχε η επανάσταση που είχε προβλέψει ο ένας, καθώς οι εργάτες του κόσμου δεν είχαν όρεξη να ενωθούν με κανέναν εκτός των συνόρων τους, έτσι ο Λένιν με την παρέα του θα έπρεπε να πάρει την εξουσία με τα όπλα όπως και έκαναν. Οι υπόλοιποι Ιουδαίοι δεν ήταν ευχαριστημένοι με το γεγονός ότι η “ιδεολογία” τους περιοριζόταν μόνο στην Σοβιετική Ένωση, έτσι αποφάσισαν πως πρέπει με κάποιο τρόπο να εξαπλωθεί η επιρροή τους προς τον δυτικό, χριστιανικό πολιτισμό.
    Πριν αρχίσουν να στοχοποιούνται οι Εβραίοι στην Γερμανία, βλέποντας τον αντισημιτισμό να εξαπλώνετε την δεκαετία του ’20 δημιουργήθηκε από αποκλειστικά Ιουδαίους διανοούμενους το Ινστιτούτο για την Κοινωνική Έρευνα στο Πανεπιστήμιο της Φρανκφούρτης ή όπως έγινε γνωστή, η Σχολή της Φρανκφούρτης. Επηρεασμένοι από τα γραπτά του Γκράμσι και αποφασισμένοι να διαλύσουν ηθικά ότι αποτελούσε απειλή στα σιωνιστικά σχέδια και αφού ο Νέϊθαν Ρόθτσαϊλντ, από τον περασμένο αιώνα είχε ήδη σχεδόν κατακτήσει την αγορά ομολόγων, έπρεπε να βρεθεί ένας τρόπος διείσδυσης του πολιτισμού του εχθρού για να ολοκληρωθεί η επικράτηση των παγκόσμιων εξουσιαστών. Αφού οι εργατοθεωρίες ενός μη-εργάτη επεδείχθησαν άκαρπες και να μην έχουν την παραμικρή σχέση με την πραγματικότητα, αποφάσισαν να αλλάξουν λίγο την μαρξιστική θεωρία και να πουν πως οι προλετάριοι θα ενωθούν μόνο όταν αλλοιωθούν οι παράγοντες που αποτρέπουν την επανάσταση τους όπως η οικογένεια, το έθνος και η θρησκεία ή πιο συγκεκριμένα οι έννοιες τους, στις αντιλήψεις των λαών. Με την νοοτροπία του διαίρει και βασίλευε, θα έπρεπε να επιτεθούν στα θεμέλια των κοινωνιών μας και να αντιστρέψουν την ηθική του χριστιανικού κόσμου. Ότι θεωρούνταν “κακό” θα έπρεπε να θεωρείτε “αποδεκτό” και ότι ήταν “καλό” θα γινόταν “αυταρχικό”. Δεν ήταν πλέον το ταξικό μίσος που διαιρούσε τις κοινωνίες και δημιουργούσε την ανισότητα, ήταν μια διαμάχη μεταξύ των εξουσιαστών και των εξουσιαζόμενων. Έτσι μετέτρεψαν τον κλασσικό μαρξισμό σε νεομαρξισμό και με την επιρροή του επίσης Ιουδαίου Φρόιντ, δημιούργησαν την κριτική θεωρία. Στην ουσία ήταν η συνταγή για την αποδόμηση του Δυτικού τρόπου ζωής.
    Με την πρακτική της πολιτικής ορθότητας ως κύριο όπλο για την εφαρμογή της κριτικής θεωρίας, αυτομάτως θα προωθούνταν ιδέες όπως: η κριτική κοινώς αποδεκτών εννοιών, η δεδομένη υπερεκτίμηση μειονοτήτων ως καταπιεσμένων που πρέπει να βοηθηθούν, την περιόριση της ελευθέριας του λόγου στον βαθμό που η ελευθερία κάποιου θα παύει να υφίσταται όποτε θίγονται τα συναισθήματα κάποιου άλλου κ.α. Όταν πήραν την εξουσία οι εθνικοσοσιαλιστές και σιγά σιγά άρχισαν να φεύγουν οι Εβραίοι, μάζεψε και η Σχολή της Φρανκφούρτης τα μπογαλάκια της και μετανάστεψε στην Νέα Υόρκη και βρήκε καταφύγιο στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια. Εκεί έγραψαν και εκδώσανε την “Απολυταρχική Προσωπικότητα”, το μανιφέστο του νεομαρξισμού.
    Αρχίζοντας από την οικογένεια και καταλήγοντας στο Έθνος, φρόντισαν να αλλοιωθούν έννοιες και ρόλοι όπως του πατέρα και της μητέρας, του ηγέτη και του ήρωα, των σεξουαλικών προτιμήσεων και των πολιτικών πεποιθήσεων, του καλού και του κακού. Με τον σκοπό να αφαιρέσουν από τους ανθρώπους την αίσθηση της συλλογικότητας όπως επιθυμεί και ο φιλελευθερισμός με τον τρόπο του.
    Τα επόμενα εβδομήντα χρόνια, οι σιωνιστές φρόντισαν να διεισδύσουν στην παιδεία μέσω της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, των τεχνών μέσω της λογοτεχνίας, των εκδοτικών οίκων αλλά κυρίως του κινηματογράφου και των μέσων μαζικής ενημέρωσης, με την ιδεολογία του νεομαρξισμού να είναι φανερή σε κάθε δημιούργημα τους. Τέτοιοι άθλιοι είναι και ο άθεος Ζουράρις και ο κομαντάντε Τσίπρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εδώ είναι που λένε "η δύναμη του μαλάκα".. Για δές.. βρέθηκε ένας
    μαλάκας , ο Μαρξ, έγραψε μιά παπαριά, και κοίτα τι μας έκανε....

    4 Απριλίου 2017 - 10:22 μ.μ. έχει μπλέξει την βούρτσα με την π@@#.
    Αλλο οικοιοθελής κοινοκτημοσύνη και άλλο η δια της (σκληρής) βίας
    κοινοκτημοσύνη...


    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ