Τετάρτη, 26 Απριλίου 2017

Η αληθινή ομορφιά της γυναίκας, κρύβεται στην απλότητα της ψυχής της




Επιθυμώ να με αγαπούν για αυτό που πραγματικά είμαι.
Όχι για αυτό που δήθεν προσποιούμαι και τελικά δεν είμαι και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.





Μια ΓΥΝΑΙΚΑ που σέβεται τον εαυτό της, παραμένει ατόφια, αληθινή και διάφανη... και σ' όποιον αρέσει...


Καλλιόπη Σουφλή



Γράφει η Μαρίσα Παππά



Τα χρόνια περνούν, αρχίζω πλέον να μεγαλώνω και παρατηρώ τους καιρούς να αλλάζουν, να εξελίσσονται και μαζί με τα χρόνια αλλάζω και εγώ μαζί.
Αποφάσισα να απαρνηθώ πλήρως την εικόνα της ψεύτικης και ατσαλάκωτης γυναίκας.


Διανύουμε την εποχή της εικόνας και αποφάσισα ότι θέλω να την τσαλακώσω όσο περισσότερο μπορώ.
Θέλω να αντιδράσω έντονα και να επαναστατήσω σε όλη αυτή την ιστορία με τις πολύ ωραίες αψεγάδιαστες εικόνες.

Επιθυμώ να με αγαπούν για αυτό που πραγματικά είμαι.
Όχι για αυτό που δήθεν προσποιούμαι και τελικά δεν είμαι και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Είναι πολύ όμορφο να είμαστε κομψοί και ευγενείς να τηρούμε τους κανόνες ευπρέπειας και κοινωνικότητας αλλά όλα έχουν όρια.
Όταν αυτά ξεπερνιούνται αφενός αγγίζουμε τα όρια της γελοιότητας και αφετέρου μας αγαπάνε για κάτι που δεν είμαστε.

Είναι δύσκολο να καταλάβουμε και να αποδεχτούμε ότι η φυσική ομορφιά του ανθρώπου πηγάζει βαθιά από μέσα του.
Οι ωραίοι άνθρωποι αποδεδειγμένα έχουν και όμορφες ψυχές.
Δεν μου αρέσει να επενδύω συναισθήματα και σχέσεις σε εικόνες που απέχουν πολύ από την πραγματικότητα.
Όλα αυτά είναι ξένα και μακρινά από εμένα.

Δεν νιώθω την ανάγκη να αποδείξω σε κανέναν μια τελειότητα η οποία δεν υπάρχει και αν φαινομενικά υπάρχει η ουσία είναι χαμένη, διότι κανένας από εμάς δεν είναι τέλειος.
Προσωπικά έχω ατέλειες και δεν επιθυμώ να τις καμουφλάρω για κανέναν.

Δεν μου αρέσει να με αγαπούν για μια ωραία επιφάνεια και από εκεί και πέρα να αγνοούν το μέσα μου.


Οι περισσότεροι έχουν βαθιά σκοτάδια και περιποιημένες-ατσαλάκωτες επιφάνειες.
Και τι να το κάνω αυτό μου λες.
Να φοβάμαι να μιλήσω, να κλάψω, να γελάσω μην τυχόν και παρεξηγηθούν οι κινήσεις και οι αντιδράσεις μου.

Εγώ γουστάρω ακομπλεξάριστους ανθρώπους.
Αυτούς όλους που έχουν χιούμορ, αυτοσαρκάζονται και δεν κολλάνε πουθενά και σε τίποτα.
Ανθρώπους πραγματικούς αναζητώ και είμαι έτοιμη να απαρνηθώ ατσαλάκωτες εικόνες και στημένα σκηνικά.

Θέλω να πετάξω από δίπλα μου όλους αυτούς τους κομπλεξικούς τύπους.
Όλους αυτούς τους δήθεν ανώτερους που στην ουσία είναι κατώτεροι.
Δεν επιθυμώ να είμαι αρεστή σε όλους αυτούς.
Δεν θέλω να συγκρούεται το μέσα μου.


Άλλωστε όλοι αυτοί που κουβαλάνε ένα σωρό κόμπλεξ και ατσαλάκωτες εικόνες γίνονται ίδιαιτερα επιθετικοί προκειμένου να αισθανθούν καλύτερα.
Και όλους αυτούς πλέον δεν τους θέλω δίπλα μου.


Για αυτό πιάνω το μαλλί κότσο, βάζω μια φόρμα και ένα μπλουζάκι και πάω καρφί σε μια θάλασσα με έναν καφέ στο χέρι να απολαύσω την απλότητα της φύσης που γενναιόδωρα μου προσφέρεται.


Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

1 σχόλιο:

  1. ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ...ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ...ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ