Πέμπτη, 13 Απριλίου 2017

είστε για...





 ... ένα βυσσινο γλυκοσπιτικένιο και μια δροσερή βυσσινάδα... κάτω απ' την πέργκολα, τώρα που άνοιξ' ο καιρός;;;



Καλλιόπη











ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

6 σχόλια:

  1. ΜΜΜ! ΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΚΥΡΙΑ ΠΟΠΗ!ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΑΠΟ ΧΘΕΣ..
    ΧΑΡΑ
    Υ.Γ.ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ MAIL ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΔΩΔΕΚΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΓΡΑΨΕ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΑΒΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην αγχώνεσαι.. θα σε ειδοποιήσω... πηρα το mail σου, απλά ειμαι πιεσμένη με το σπίτι, με το βάψιμο των αβγων, κουλουράκια... ξέρεις...
      Αύριο που θα ηρεμήσω λίγο, θα σου γράψω ή θα τα πούμε τηλεφωνικά.

      Διαγραφή
    2. ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
      ΧΑΡΑ

      Διαγραφή
  2. ΠΟΠΗ ΘΑ ΣΕ ΔΕΙΡΩ ..ΟΧΙ ΘΑ ΣΕ ΒΑΡΕΣΩ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ...ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΩΡΑ .ΜΟΛΙΣ ΗΡΘΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΕΣΑΝ ΤΑ ΣΑΛΙΑ ΜΕ ΤΟ ΒΥΣΣΥΝΑΚΙ ΣΟΥ ...ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΑΤΑΚΙΑ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΜΟΥ ..ΑΧ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην βαράς Σουλάκι μου, γιατί δεν το αντέχει το κορμάκι μου το ξύλο.. χαχαχα...Αχ αυτος ο αναστεναγμός σου...μέχρι εδώ έφτασε...χαχαχα

      Διαγραφή
  3. Η Σου-Κου που ειναι; να πει κι αυτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ