Πέμπτη, 6 Απριλίου 2017

«Κόψιμο» της Ιστορίας ετοιμάζει το υπουργείο Παιδείας: Καταργούν ένδοξες περιόδους του Έθνους για να διδάξουν καπιταλισμό και... συνδικαλισμό




ΟΙ «ΦΑΕΙΝΕΣ» ΙΔΕΕΣ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
 
Εν ολίγοις δεν θα μαθαίνουν  τα παιδιά ελληνική Ιστορία αλλά διεθνή γεγονότα και ιδεολογικές αγκυλώσεις αιώνων που τόσα κακά έχουν φέρει στην χώρα. Το μάθημα θα είναι «χειρουργικά» φτιαγμένο για να αμβλύνει την εθνική συνείδηση και να προγραμματίσει τα νέα παιδιά προς την αποδοχή μια πολυφυλετικής, πολυθρησκευτικής κρατικής κοινωνίας στην αρχή και αργότερα ενός ομοιογενούς «πολτού» ανθρώπων που θα ελέγονται από παγκόσμιες υπερεθνικές δομές.
 
Στην ίδια λογική οι μαθητές θα γίνονται αναφορές στις νέες συγκρούσεις, τον εμφύλιο της Γιουγκοσλαβίας, τον πόλεμο στον Κόλπο, τον θρησκευτικό ριζοσπαστισμό.
 
 
 
 
 
Με τόσους αριστεροφασίστες κατσαπλιάδες γενίτσαρους "εκπαιδευτικούς", κι ακόμα περισσότερους ανθέλληνες "γονείς", θα το καταφέρουν κι αυτό.
 
Και μένει σε όσους ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΙΜΟΥΝ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥΣ και ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ, και όσους είναι ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΟΝΕΙΣ, ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ.
 
ΣΧΙΣΤΕ ΤΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΚΟΤΣΑΜΠΑΣΗΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΩΝ ΟΒΡΙΩΝ, ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠ' ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΣΤΟ ΕΒΡΑΙΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ!
 
 
Καλλιόπη Σουφλή

 

του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου

 
«Κόψιμο» της Ιστορίας ετοιμάζει το υπουργείο Παιδείας καθώς προσανατολίζεται να καταργήσει ένδοξες περιόδους του Έθνους για να διδάξουν καπιταλισμό και... συνδικαλισμό! Φυσικά όλο αυτό το αναφέρουν ως ριζική αλλαγή του μαθήματος της Ιστορίας και γενικότερη αλλαγή της φιλοσοφίας του μαθήματος
 
Οι «φαεινές» αυτές ιδέες περιλαμβάνονται στην έκτασης 50 σελίδων πρότασή του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
 
Στην πρόταση υποστηρίζεται ότι οι μαθητές της Δ΄ Δημοτικού αντί για την αρχαία Ελλάδα, η ιστορία της οποίας πηγαίνει στην Ε΄ Δημοτικού, θα πρέπει να μαθαίνουν οικογενειακή και τοπική ιστορία (έλεος)!
 
Παράλληλα στην ΣΤ' Δημοτικού προτείνεται «κόφτης» στην αναλυτική παρουσίαση των στρατιωτικών γεγονότων της Ελληνικής Επανάστασης καθώς το ΙΕΠ προωθεί στη συγκεκριμένη διδακτική ενότητα τη διδασκαλία σε βασικά κοινωνικά χαρακτηριστικά της ελληνικής κοινωνίας όπως η εκβιομηχάνιση και ο εκσυχρονισμός ενώ για τους πρωταγωνιστές της Επανάστασης προτείνει θεματικό φάκελο με τίτλο «Επώνυμοι και ανώνυμοι πρωταγωνιστές της Ελληνικής Επανάστασης. Η καθημερινή ζωή των επαναστατημένων. Συνήθειες και πρακτικές» (πάλι έλεος)!
 
Δομική είναι η αλλαγή στην Α΄ Λυκείου καθώς προτείνεται το μάθημα με τίτλο «Ιστορία του Αρχαίου Κόσμου» που καλύπτει τη χρονική περίοδο από τους προϊστορικούς πολιτισμούς  της Ανατολής έως την εποχή του Ιουστινιανού να αντικατασταθεί με βιβλίο που θα καλύπτει την περίοδο από το 1880 έως σήμερα.
 
Πρακτικά το ΙΕΠ προτείνει το πρώτο κεφάλαιο του νέου βιβλίου να έχει τίτλο «Ο καπιταλισμός ως παγκόσμιο σύστημα 1880-1914». Οι μαθητές, δηλαδή, κατά το ΙΕΠ θα πρέπει να διδάσκονται την εδραίωση της νεωτερικότητας, τον κόσμο της εργασίας, το συνδικαλιστικό κίνημα, τον αγώνα για τη χειραφέτηση των γυναικών, την αποικιοκρατία και τον ιμπεριαλισμό κ.α. (και πάλι έλεος)
 
Στο τελευταίο κεφάλαιο οι μαθητές θα μαθαίνουν, κατά την πρόταση του ΙΕΠ, για το τέλος του Ψυχρού Πολέμου, την κατάρρευση των κομμουνιστικών καθεστώτων, την παγκοσμιοποίηση, τη διεύρυνση της ΕΕ, την κυριαρχία του νεοφιλελευθερισμού και την εγκατάλειψη του κράτους πρόνοιας κ.α.
 
Εν ολίγοις δεν θα μαθαίνουν  τα παιδιά ελληνική Ιστορία αλλά διεθνή γεγονότα και ιδεολογικές αγκυλώσεις αιώνων που τόσα κακά έχουν φέρει στην χώρα. Το μάθημα θα είναι «χειρουργικά» φτιαγμένο για να αμβλύνει την εθνική συνείδηση και να προγραμματίσει τα νέα παιδιά προς την αποδοχή μια πολυφυλετικής, πολυθρησκευτικής κρατικής κοινωνίας στην αρχή και αργότερα ενός ομοιογενούς «πολτού» ανθρώπων που θα ελέγονται από παγκόσμιες υπερεθνικές δομές.
 
Στην ίδια λογική οι μαθητές θα γίνονται αναφορές στις νέες συγκρούσεις, τον εμφύλιο της Γιουγκοσλαβίας, τον πόλεμο στον Κόλπο, τον θρησκευτικό ριζοσπαστισμό.
 
Παράλληλα το ΙΕΠ προτείνει: 
 
- την αύξηση κατά μιας ώρας της διδασκαλίας της Ιστορίας σε όλες τις τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου πλην της Γ΄ Λυκείου
 
- να μπει τέλος στην επανάληψη των ιστορικών κύκλων, ειδικότερα της αρχαίας, της μεσαιωνικής και της νεότερης εποχής, οι οποίες, όπως επισημαίνεται, διδάσκονται τρεις φορές, μια στο Δημοτικό, μια στο Γυμνάσιο και μια στο Λύκειο
 
- Περιορισμό των ιστορικών γεγονότων που αφορούν την πολιτική ιστορία που εστιάζει σε πολιτική, στρατιωτική και διπλωματική δράση των μεγάλων προσωπικοτήτων και ενίσχυση της κοινωνικής, οικονομικής και ιστορίας της τέχνης.

 

Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

5 σχόλια:

  1. http://www.iefimerida.gr/news/329693/poios-itan-o-antonis-vratsanos-onoma-toy-opoioy-pire-i-siragga-ton-tempon-eikones

    Το εβραιόσπερμα Τσίπρας δίνει το ονομα βρατσάνος σε μια σύραγγα για να τιμησει ένα συμμορίτη.
    Ουτε που του πέρασε απο τον νου να δώσει το όνομα κάποιου αρχαιου Ελληνα που συνέβαλε στον πολιτισμό! Π.χ. τον Ηράκλειτο ή τον Πυθαγόρα.
    Ο δε Μαρίνος Αντύπας ήταν ένας αληταράς. Βίασε την ίδια την αδελφή του και για να μη τον σκοτώσει ο μεγαλύτερος αδελφός του, το έσκασε από το πατρικο του στα Φερεντινάτα τής Κεφαλλονιάς. Το σπίτι του εκείνο παραμένει ένα ερείπιο που κανείς συντοπίτης του δεν θέλει να το σκέφτεται ή να το θυμάται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όσο πιο αμόρφωτα και χωρίς εθνική συνείδηση τα παιδιά, τόσο μαλακότερο κρέας γκοϊμ γίνονται για τα κανόνια τού σατανιστικού συστήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. EINAI ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΜΙΑ ΣΑΚΟΥΛΑ ΣΚΑΤΑ. ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΡΙΞΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΒΟΘΡΟ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ. ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΠΡΑΞΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι γνωστό πως στην σκιά του εκάστοτε υπουργού παιδείας βρίσκονται οι της μιαρής καταγωγής σύμβουλοι, όπως και στο παιδαγωγικό ινστιτούτο. Προφανώς και στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
    Σκάβουν τον λάκκο τους όμως, γιατί εκεί μέσα θα τους χώσουμε την μούρη και όλη τους την φάρα. Θα πληρώσουν για το κακό που σπέρνουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σαν ανθελληνες , χωρις ιδανικα στηγνα καθαρματα και μιασματα πρατουν το καθηκον τους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ