Παρασκευή, 21 Απριλίου 2017

Ντοκουμέντο για την πτώση του ελικοπτέρου - Ο πιλότος προειδοποιούσε



 Ο πιλότος του μοιραίου ελικοπτέρου φέρεται ότι είχε ζητήσει από την 1η Στρατιά άδεια για να πραγματοποιήσει την πτήση στις 10 το πρωί (αντί στις 07:30) λόγω της πρόγνωσης του καιρού – η άδεια όμως αυτή, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, δεν δόθηκε, με τα μοιραία αποτελέσματα.




Αν η πληροφορία ισχύει, ακόμα δεν έχουν παραιτηθεί οι υπεύθυνοι της... ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ;;;


Καλλιόπη Σουφλή


Φως στα αίτια της τραγωδίας με το ελικόπτερο ΗU-1U («Χιούι») ρίχνει η πρώτη κατάθεση της μοναδικής διασωθείσας Βασιλικής Πλεξίδα.



Την ίδια στιγμή σύμφωνα με πληροφορίες της «δημοκρατίας» ο πιλότος του μοιραίου ελικοπτέρου φέρεται ότι είχε ζητήσει από την 1η Στρατιά άδεια για να πραγματοποιήσει την πτήση στις 10 το πρωί (αντί στις 07:30) λόγω της πρόγνωσης του καιρού – η άδεια όμως αυτή, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, δεν δόθηκε, με τα μοιραία αποτελέσματα.


Όπως αναφέρουν πληροφορίες, που επικαλείται η «Εφημερίδα των Συντακτών», στους αεροπορικούς χάρτες της Πολεμικής Αεροπορίας, όπου σημειώνονται τα ύψη στα οποία με ασφάλεια μπορεί να πετάξει ένα πτητικό μέσο, ορίζονται ως όριο ασφαλείας στη συγκεκριμένη περιοχή τα 7.200 πόδια από την επιφάνεια της θάλασσας.


Με δεδομένο ότι ορισμένες περιοχές του Σαρανταπόρου βρίσκονται σε υψόμετρο 3.500 πόδια και με δεδομένη τη νέφωση, η βάση της οποίας ήταν σε ύψος μόλις 50ο ποδών από το έδαφος, έμπειροι αξιωματικοί της Αεροπορίας ανέφεραν ότι η πτήση ήταν παρακινδυνευμένη και γι' αυτό θα πρέπει να εκτιμηθεί πρώτα ο βαθμός αναγκαιότητάς της και μετά να διερευνηθεί αν σημειώθηκε κάποιο λάθος από τους χειριστές του ελικοπτέρου, οι οποίοι αναγκάστηκαν να πετούν σε χαμηλό έδαφος.


Πηγή: Δημοκρατία, Εφημερίδα των Συντακτών


Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

2 σχόλια:

  1. ΦΟΝΟΣ. ΤΟΥΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΕΝΑΝ ΕΝΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εδώ υπάρχει και μιά άλλη άποψη:
    http://www.triklopodia.gr/%CE%AD%CE%B4%CF%89%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%89%CF%82-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7-%CE%B1%CE%B9%CF%84%CE%AF%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CF%84%CF%8E%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85/
    Θέτει σοβαρά ερωτήματα για τα συστήματα του ελικοπτέρου και δεν αρκείται στα "εύκολα συμπεράσματα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ