Παρασκευή, 21 Απριλίου 2017

σιωπηλή παραδοχή... (3 βίντεο)









Σιωπηλή παραδοχή...

 

"Πάντα εμεις οι άνθρωποι κάνουμε ενα συνηθισμένο λάθος.
Φαινόμαστε δυνατοί για να κρύψουμε κάτι εύθραυστο μέσα μας.
Αλλά η αλήθεια ειναι πολύ απλή. Και ειναι επίμονη.
Όσο την κάνεις παραπέρα, την σκεπάζεις, την θάβεις κάπου, πάντα βρίσκει τρόπο και σου πετάγεται ξαφνικά στα μούτρα. ΠΑΝΤΑ"


 

Χμμμμ... κάτι μου θυμίζει αυτό... όταν έθαβα τις δικές μου αλήθειες... έτσι όπως τις θάβεις κι εσύ... έτσι όπως την θάβουμε όλοι μας...
Γιατί οι ΑΛΗΘΕΙΕΣ, πονάνε...

 


Καλημέρα



Καλλιόπη





τα βίντεο εδώ... εδώ... κι εδώ...







ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

12 σχόλια:

  1. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΑΥΤΟΣ Η ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΕΙ ΨΕΥΔΕΤΑΙ.
    ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΟΥ ΟΛΟ. ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΤΟΝ ΕΙΧΕΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ,ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΣΤΑΥΡΩΘΕΙ ΛΥΓΙΣΕ.
    ΑΝΩΡΙΜΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ,ΟΛΟΙ ΜΑΣ ,ΠΟΥ Η ΑΝΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΜΑΣ,ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ.
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΘΕΟΙ.ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ
    ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΤΟΥΒΛΑ ΤΗΣ ΟΛΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ.
    ΚΙΜ ΓΙΟΝΓΚ ΟΥΝ
    Υ.Γ ΤΗΝ ΜΑΓΙΑ ΜΕΛΑΓΙΑ ΤΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΒΑΛΕΣ;
    Ο ΠΑΛΙΟΚΑΙΡΟΣ ΣΟΥΠΕΡ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώρες ώρες έχεις κρίσεις ορθών απόψεων... και δεν σου φαινόταν, βρε παιδί μου...

      Την Μάγια Μελάγια, εσύ μου την ζήτησες... κι εγώ, ως σωστή οικοδέσποινα, οφείλω να ακούω τις μουσικές επιλογές των σχολιαστών μου...

      ΠΑΛΙ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ...πώς σε αντέχουν εκεί στην Κορέα και δεν σ' έχουν ανατρέψει ακόμα;

      Διαγραφή
    2. ΝΤΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΤΑΤΩΡ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ.ΟΤΙ ΤΕΛΩ ΚΑΝΩ.ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΙΜΗΛΙΣΕΙ ΚΙΜ ΣΦΑΞΕΙ.ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ!!ΑΠΟ ΓΕΝΝΙΑ ΣΕ ΓΕΝΝΙΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΙΑ!!!
      ΤΟ ΜΑΓΙΑ ΜΕΛΑΓΙΑ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΤΗΚΑ ΚΑΙ ΣΥ ΜΟΥ ΤΟ ΜΩΣΤΡΑΡΕΣ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥΡΗ ΣΤΟ ΚΑΒΟΥΡΙ!!
      ΑΣΕ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΩ.ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ;ΜΟΝΟ ΟΙ ΔΥΟ ΜΟΥ ΣΚΥΛΟΙ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΤΟ.ΑΜΑ ΤΑ ΔΕΙΣ ΕΧΟΥΝΕ ΠΟΛΥ ΦΑΣΗ!ΜΕΓΑΛΩΣΑΝΕ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΜΑΖΙ.ΚΑΙ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΖΙ.
      ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΓΑΠΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΣΤΟΝ ΓΑΤΟ!!!ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΕΧΟΥΝΕ ΓΡΑΜΜΕΝΟ.
      Σ ΑΦΗΝΩ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ.ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΠΑΛΙ ΤΑΠΙ ΚΑΙ ΨΥΧΡΑΙΜΟΣ.
      ΚΙΜ ΓΙΟΝΓΚ ΟΥΝ

      Διαγραφή
    3. Πάλι καλά που έχεις το γνώθι σ' εαυτόν... για την παράνοια, λέω...

      Και πού να δεις τα δικά μου...
      Το Μπεζουλίνι, η γάτα μου, γέννησε προχθές και έχει εγκατασταθεί στο σπίτι του Μπακαλιάρου, του σκύλου μου... κι αυτός κάθεται έξω από το σκυλόσπιτο και προσέχει τα γατουλίνια...
      Αυτό θα πεί... ΑΝΤΡΑΣ.. να προσέχει σαν τα μάτια του, τα παιδιά ενός άλλου...!

      Διαγραφή
    4. ΤΩΡΑΑΑΑΑ ΔΕΣΑΜΕ!!ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΠΕΛΑΔΕΣ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ Ε;;ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΥΥΥΥ!!! ΒΑΣΑΝΗΣΟΥ!!!
      ΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΣ ΜΩΡΕ ΠΟΠΗ ΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΣ;
      Ο ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΔΑΚΡΥΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕ ΕΜΕΝΑ.
      ΟΧΙ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΑΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ
      Π Ρ Ο Σ Τ Α Τ Η Σ.ΝΑ Τ9Ν ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΣΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ.
      ΠΗΡΑ ΦΥΛΛΟ ΚΑΝΤΑΙΦΙ.ΕΛΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΟΥΠΕΡ ΚΑΝΤΑΙΦΑΚΙ.ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΠΑΓΩΤΟΜΗΧΑΝΗ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΠΑΓΩΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΣΙΚΑ ΜΟΥ.ΤΗ ΛΕΝΕ ΦΡΟΣΩ.ΝΑ ΦΑΣ ΓΙΔΟΤΥΡΙ Η ΤΥΡΙ ΚΡΕΜΑ ΑΠ ΤΗΝ ΦΡΩΣΑΡΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ!
      ΚΙΜ ΓΙΟΝΓΚ ΟΥΝ

      Διαγραφή
    5. Ο Μπακαλιάρος, είναι αδέσποτο μπασταρδάκι, που το μεγάλωσα από μωρούλι... απίστευτος μάγκας και φύλακας... ψυχούλα όμως...

      Με τις... Φρόσες, δεν τα πάω καθόλου καλά.... ΄'ακου "Φρόσω" την γίδα... χάθηκε να της δώσεις άλλο όνομα;

      Διαγραφή
    6. ΤΑ ΗΜΙΑΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΟΥΝ ΣΥΧΝΑ.
      ΦΡΩΣΟ ΛΕΓΑΝΕ ΤΟΝ ΚΕΡΑΥΝΟΒΟΛΟ ΜΟΥ ΕΡΩΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.ΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΤΗΝ ΦΙΛΗΣΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ,ΜΕ ΧΑΣΤΟΥΚΗΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΠΕ ΓΟΥΡΟΥΝΙ.ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΙΠΑ ΚΑΤΣΙΚΑ.
      ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΒΓΑΛΑ ΤΗΝ ΚΑΤΣΙΚΑ ΦΡΩΣΟ.
      ΚΙΜ ΓΙΟΝΓΚ ΟΥΝ

      Διαγραφή
  2. Δεδομένων τα όσα αναφέρονται στις ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ: "Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
    ● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.", όπως και το γεγονός ότι το σχόλιό σας άπτεται προσωπικών δεδομένων, δεν θα δημοσιευθεί.

    Οι απαντήσεις θα σταλούν στο 47άρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψιτ!!!!!!!!!!!
      ΖΗΤΩ η 21η Απριλιου 1967.
      Ο λαος απαιτει ξεχωριστη αναρτηση.


      Αντε εγω θα στα θυμιζω; Η φοβασαι μη σε πουν χουντικια;

      Σουπια.....ε σουπια.....

      Διαγραφή
    2. Ποιός λαός, βρε βουρλισμένο;

      Τότε, ήμουν μια σταλιά "πορδοβούλωμα", που μ' έλεγε και μια γειτονισσα... επειδή ήμουν σαν σαμιαμίδι... δεν ξέρω τίποτα...

      Κες κε σουπιά;

      Διαγραφή
    3. Και το λοιπον;
      Κι εγω ημουν βρεφος, αλλα η ΙΣΤΟΡΙΑ ειναι ΙΣΤΟΡΙΑ και ΔΕΝ ΛΗΣΜΟΝΙΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ.

      Τα υπολοιπα ειναι Σουφλο-θολουρες και Σουφλο-μελανια......
      Δημοκρατισα, εεε δημοκρατισα.

      Διαγραφή
    4. Εμ... δεν το ξέρεις; Μ' όποιον δάσκαλο καθήσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις... ας πρόσεχες, όταν αναλάμβανες την εκπαίδευσή μου...

      Υ.Γ. Πρώτα θα μου πεις τις εντυπώσεις σου απ' το βιβλίο και μετά θα κάνω ανάρτηση.
      Και να σου λείπουν οι... θολούρες και οι μελανιές...
      Πώς σου φάνηκε; Να το συνεχίσω; Χρειάζεται διόρθωση και σε ποιά σημεία;

      Θέλω εμπεριστατωμένη απάντηση.

      Διαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ